Toată activitatea
- Ora trecută
-
awyDXqQ_460svvp9.webm
-
vis-a-vis îl urmărește pe Cizme moto "mai spre ADV"
-
Am avut Falco Mixto 3 și le-am schimbat cu Mixto 4. Le folosesc în regim dual sport, deci și off-road, noroi. După un timp se umezesc, n-aș zice că-s total ermetice, dar am băgat noroaie și mers prin bălți. Am mers și prin ploaie prelungită și se îmbibă pielea aia. Nu intră apă propriu zis, dar sunt umede și reci. Dar cred că nici la altele nu ești uscat dacă le ții în apă.
- Azi
-
Lucian_M îl urmărește pe KTM 390 Adventure
-
KTM 390 Adventure
topic a răspuns lui Lucian_M în ERUul Totul despre motocicletele de enduro touring & adventure
Din ce am înțeles, are rol de diminuare a scârțâitului, așa e și la unele plăcuțe de frână auto. Dacă este pe moto, recomand curățare, gresare ușoară cu niște vaselină cu cupru in punctele de contact (spre piston sau braț etrier). Aftermarket nu am văzut până acum în niciun set (și am montat multe). -
SIDI Adventure 2 , Vanucci VTB 9 ar mai fii 2 optiuni bune
-
Nu-i rea ideea, intră în cărți. Am avut câteva situații când cizmele au făcut diferența și prefer ceva mai "hard" decât să plâng după. La mers erau chiar ok, deși sub Forma Touring și Seventydegrees sau cum se chemau alea (a zburat învelișul, credeam că e piele, dar nu era). A, și am omis ceva: catarame din aluminiu, nu plastic, zero probleme la Falco cu ele, deosebit de rezistente.
-
Pret nou: 200 lei
-
Leon îl urmărește pe Cizme moto "mai spre ADV"
-
https://www.fc-moto.de/en/Forma-Adventure-Waterproof-Boot?srsltid=AfmBOoqTJOqlR3YUqc1CsNlfbEBkQ-cVcyXhKXQBidahJWaY7UYXOE3H Totusi, ca o parere personala, pe mine nu ma incanta genul asta de cizme pe un sport touring cum ai tu (am avut si eu 3 Vstrom de-a lungul timpului)...Au dezavantaje evidente: mai grele, mai rigide, mai incomode, mai scumpe, te incingi vara in ele, daca te opresti la un obiectiv touristic si trebuie sa te invarti pe-acolo mergi ca Robocop dupa un timp, etc. Singurul avantaj este protectia superioara cizmelor de touring. Eu folosesc aproape exclusiv ghete scurte (vara) sau cizme de touring cu goretex.
-
KTM 390 Adventure
topic a răspuns lui pepsi în ERUul Totul despre motocicletele de enduro touring & adventure
15000, OEM (Bosch cred) Atunci faci și primul joc la supape -
Lucian_M îl urmărește pe Cizme moto "mai spre ADV"
-
Vă salut! Am fost deposedat de cizmele moto (Falco Avantour 2), trebuie altele, fără grabă, mai e mult până la primăvară. Ce urmăresc la cizme: - protecție Level 2 (am avut câteva întâmplări cu Avantour și nu s-a lăsat cu leziuni) - protecție la ploaie (fostele nu erau chiar strălucite, deși erau curățate și ceruite periodic) - să nu aibă fermoar - culori cât mai închise (piele neagră sau cu un pic de maro, în cel mai rău caz) - prețul să se încadreze între 900-1400 lei Mă uitam la Avantour 3, chiar dacă nu-s cele mai confortabile, îmi place protecția oferită, nu știu însă cum se comportă la ploaie (ar trebui să reziste două ore pe astfel de vreme, ca să nu mai pun supra-cizmele). Nu aș dori de touring, prea subțiri, de ghete nici nu poate fi vorba, total exclus. Ar intra în discuție și Mixto 5 Adv, din ce-am văzut în descriere sunt din piele, iar prețul e foarte ok (950 lei, deci chiar fără comentarii, dacă se încadrează în cerințe). No, dacă aveți păreri în cunoștință de cauză, sunt pe recepție, în caz că aveți timp să scrieți ceva.
-
KTM 390 Adventure
topic a răspuns lui Leon în ERUul Totul despre motocicletele de enduro touring & adventure
La cat timp se schimba bujia si ce model este ? A mea are 13500 km. -
Nu-i de râs, dar dacă ai crezut că la electrice nu-i ca la ICE (km mulți), asta e. Sunt curios la cât ajunge toată tevatura...
-
Pana acum, competitia a functionat foarte bine asa si se gaseste AM sa ceara schimbarea regulamentului. Sa fim seriosi, motocicletele au 300+ cp, constructorii si echipele se chinuie sa puna puterea aia la asfalt, dar 4-5 kg in plus, ale pilotului, le afecteaza accelerarea si tire management-ul.
-
Alex Marquez has highlighted the ongoing dilemma of rider weight in MotoGP, warning that the absence of a combined minimum weight rule for rider and motorcycle puts pressure on riders to risk their health for performance. Unlike Moto2 and Moto3, MotoGP only sets a minimum weight for the motorcycle, currently 157 kg, without accounting for the rider’s body weight. According to Marquez, lighter riders benefit from better acceleration and tire management, while heavier riders face a disadvantage. He recalled weighing just 59 kg at 1.80 meters tall during his Moto3 career, calling it “borderline” and admitting it became a psychological problem. Although major regulation changes are planned for 2027, rider weight will still not be included, leaving the issue unresolved. Seems fair - ar trebui impusă ca la clasele mici și ca la F1 un combined minimum weight.Asta nu înseamnă ca si-ar permite pilotii sa se îngrașe dar totuși ar uniformiza puțin diferențele - sunt rideri de 58 59 kg și sunt rideri mai înalți de 63 - 64kg - ori 5kg la nivelul ala de competitivitate e ceva. Cred ca în curând va începe (iar) Toprak sa vocifereze ca parca si la sbk țipa pe tema asta împotriva lui Bautista pana i-au dat la ala nu stiu cate kg de Balast
-
În lumea Mercedesarilor circulă o vorbă: cel mai ieftin Mercedes va fi întotdeauna cel mai scump! Are tangență cu cazul tău. Noi să fim sănătoși!
-
Neatzaaaaa! ....cam da :))
-
Transport moto si ATV cu remorca specializata cu rampa de incarcare
topic a răspuns lui Mickey20 în Mickey20ul Inchirieri si transport
Salut, Scuterul este o Honda X-ADV 750 cc. Numai bine !- 57 răspunsuri
-
Daca ceva e prea frumos,pentru a fi adevarat....sigur nu e adevarat.
- Ieri
-
Polivalent as putea zice :)))
-
Mixed feelings, eh? Oricum, scuterijtii nu ie uameni, si mai vrei sa plusezi cu un retard moto... Bre, sa nu zici ca nu tz-am zis.
-
Transport moto si ATV cu remorca specializata cu rampa de incarcare
topic a răspuns lui Grigore1 în Mickey20ul Inchirieri si transport
Scuterul rosu , stii cumva ce marca este? Multumesc- 57 răspunsuri
-
Nasoala experienta,asta e riscul masinilor luate pe nevazute la licitatii. Chestia cu bateria va fi principala problema la masinile electrice,dar vor aparea si aici produsele "aftermarket"care le va mai prelungi viata la "batranete"
-
Ordinari sunt peste tot! Când pierzi bani nu mai contează că i-ai pierdut pe EV sau termică, tot bani sunt. Asta e, să fii sănătos și să îi faci la loc.
-
Haidi bre, ca am V-Stromu’ si un scuter Uonda. Nu e de oameni normali??
-
bulinuta îl urmărește pe Haideti la o tura
-
Salut, baieti. Hai sa va spun o poveste. Ca m-am saturat sa rad singur. Sa mai rada si @Nguyen, si @Keyser Söze, si @Lucian_M, si @Penetru, si tot cei care mai doreste si care mai pofteste. Va mai amintiti, probabil, ca am 2 Spring-uri de care sunt extrem de multumit. Si mai am si cel putin 10 prieteni cu alte EV-uri, la fel, toti foarte multumiti. EV-urile au fost luate care noi, care SH, insa absolut toate, indiferent de marca sau vechime, merg bine. Asa ca, dat fiind ca nu am prins programul Rabla asta vara, ce mi-am zis eu.... hai sa iau un SH. Si care sa fie? Pai cam ceea ce-mi doreste inimioara: una mai puternica, mai sportiva, mai alea-alea.....ce sa mai, Tesla model 3 sa fie. Ca deh, am si eu o varsta, si criza varstei isi cam spune cuvantul. Insa problema a fost ca am fost atat de convins ca nu se poate intampla absolut nimic la o astfel de masina incat am apelat la samsari. Adica, mai precis, la licitatiile de masini din Olanda.Ca deh, olandezii sunt oameni civilizati, prezinta corect masinile pe care le revand, nu dau ei tepe... Vad masina, o licitez, o scot cam la vreo 3-4000 euro mai jos decat as fi luat una identica din tara. Nu a mai contat nici ca era peste cei 192.000 km pentru care Tesla acorda garantie la motor si baterie, ca doar nu oi fi fix eu atat de ghinionist!. Asadar vine masina, o receptionez, iar ea ma anunta ca are bateria de 12V dusa. Asta e, nu e problema, alta baterie. Scot numere rosii, conduc 300 km, si imi apare pe bord ea, EROAREA!!!. (cuvant jignitor), vezi ca nu mai vreau sa incarc, schimba-mi si bateria mare ca e debalansata. Mai sa fie! Caut pe net, vad ca unii au resetat eroarea, o resetez si eu. Dar ea nimic...reapare dupa alti 100km.... Caut pe net, apelez la unservice de EV-uri, imi sterge si ala eraorea cu tool-ul lui, mai conduc 140km, o reincarc si apare iar.... Apelez la vanzator, respectiv openlane.eu (ca sa stiti de cine sa va feriti), si astia imi raspund.....Fratele meu, tu chiar nu te-ai uitat in politica noastra de reclamatii? Pai ce sa-ti mai facem noi, fratica? In termenii si conditiile cu care ai fost de acord scria clar ca esti de acord si cu politica de reclamatii. Iar politica noastra spune ca nu acceptam reclamatii pentru masini de peste 200.000 km. Iar daca, dintr-o eroare, ai luat o masina sub 200.000 km, noi acceptam reclamatii doar in primele 3 zile de la receptia masinii. A, faptul ca noi iti trimitem azi masina iar actele masinii iti vin la 4 zile dupa vehicul, in plic....special ca sa nu poti sa o conduci si sa vezi bubele...asta e bonus, fraticule. Per total, Tesla Romania mi-a oferit o alta baterie "refurbished" la 10.000 euro. Am gasit si alt service, ce imia duce si monteaza o alta baterie la 6500 euro, dandu-mi garantie 12 luni. Acum, asta e, am luat-o cu 3-4000 mai ieftin, am mai dat 6500.....eu unul zic ca nu am fost chiar gascan....doar asa, un pui de gascan..... Liber la "mua-ha-ha", va rog! P.S. Postul asta e si pentru colegul ce spunea ca astia electrificati, daca sunt nemultumiti, ascund sub pres, nu spun mai departe.
-
Vad ca ai mancarimi in cwr. Nu poti sa-ti iei si tu o motoreta normala, ca toata lumea?
