Sari la conținut

Toată activitatea

Acest curent se actualizează automat

  1. Ora trecută
  2. Mai spune-i odata! Si sustin cu tarie acelasi lucru. Ia-o ca pe o axioma: pilotul care nu cade, nu a atins limitele motocicletei. Daca motocicleta nu are performante, acele limite sunt usor de atins si atunci riscul sa faci poc este ridicat. Este situatia de la Yamaha. Cum Q nu face poc, rezulta ca nu prea este dispus sa testeze limitele. Mir, la Honda ia contact cu planeta in mod regulat, atat in antrenamente, cat si in cursa. Uneori si ajutat. Cand motocicletele au performante foarte ridicate, limitele lor asunt foarte departe si pilotii au o plaja mult mai mare de exploatare, in zona de confort, fara sa fie necesar sa atinga limitele. Ceea ce se intampla acum la Ducati. Acum sper ca ai inteles teoria. Asta incearca sa iti explice si ceilalti colegi. Ti-am explicat mai sus de ce exemplul Rossi nu este unul bun. Omul a explicat foarte bine cum sta treaba cu limitele alea. Filosofia lui a fost aceea de a nu depasi niciodata limitele, in felu asta si-a asigurat o cariera indelungata, in care a avut doar cateva cazaturi. Tu insa o tii pe a ta.
  3. Trebuie să mă hotărăsc la una din astea 3 variante: 1. DJI Osmo Action 5 Pro 2. Insta360 Action Pro 2 3. Insta360 X5
  4. Azi
  5. steagurile galbene pot incurca pe altii mai rapizi. apropo de MM - era un coleg cu nume de ulei de zicea ca o sa raman ducati fara carene. asta cand a facut trecerea la Gresini. ^asta legat de cazut.
  6. @Method impotriva tuturor!! Man, oamenii toti cei de mai sus au dreptate, numai tu vii contra curentului. Da, cand cauti limitele a ce poti tu si ce poate motocicleta mai si cazi.. Si Rossi mai cadea, si Stoner sunt sigur ca mai cadea, unii mai des, altii mai rar. Dar da, Q ala mi se pare un lenes doar cu gura mare care cade doar cand i se inmoaie chilotii in cursa. Atat. In antrenamente nu cade pt ca se plimba, de aia. @xt600 are dreptate cu Q, mi-a placut maxim aia cu Himalaya si Muntii Macinului! Merci de update, nu stiam ca s-a retras. --- + cel care cade cel mai des si totusi nu gaseste limitele e Miller
  7. Salutare cat mai era benzina la nordici? cazari prin campinguri la casute sau hotel ? la anul cred ca refac si eu tura din 2013 cu nordkapp si lofoten dar si cu tarifa si cabo da roca in traseu ajung sus ca dupa vreau retur pe baltice si nu am cum altfel si da…era genial trenul ala din nordul germaniei-viena
  8. Mai lasa tu vrajeala,ai enuntat cu emfaza ca cine nu cade pe jos inseamna ca nu exploatezea motoreta la maxim. Ti-am dat exemple de (minim) 2 mari campioni Rossi si Stoner care dupa perceptia absolut a tuturor au exploatat motoretele la maxim si cadeau foarte rar spre deloc - te-ai bagat in n explicatii si subterfugii despre telemetrie ca Stoner nu mergea tare,ai inceput sa despici in 14 sensurile cuvantului "bestie" cu care l-a zugravit Marquez dupa ce a studiat telemetria lui samd. Ti-am dat exemplu tie si colegului care la fel nu recunoaste cand greseste ca Marquez a fost batut in anumite sesiuni importante de quali unde avea tot interesul sa iasa primul si nu se poate spune ca nu tragea la maxim dar nu a cazut (asta intrand clar in conflict cu teoria ta dar si cu declaratiile recente ale lui Marquez despre Ducati),acuma tu imi explici nimic - ca in cursa merge cu rezerva.Wow serios?N-am stiut omg ce stire.Facepalm. Maestre concentreaza-te ca o dam in diverse - in quali,eu la quali ma refer - au fost cateva ocazii in care nu a cazut dar a fost batut la pole de adversari - cum explici acest lucru?Conform teoriei tale se poate explica intr-un singur mod - nu a tras la maxim,nu?Hai lasa-ma cu imbarligarile astea,cand vezi ca nu mai ai ce argument sa dai te faci ca nu intelegi ce vreau sa spun. cu propozitia asta ai contrazis insasi...scopul pole position'ului...realizezi ridicolul nu? Fix cine iese in pole e cel mai rapid ! (atentie,sa nu o dai si tu in diverse ca colegul de mai sus - nu vorbim de race pace cu tyre conservation mapping samd samd,vorbim de viteza pura,aia unde ma contrazic eu cu capatzanosii ca cica e obligatoriu sa te dai pe jos ca atunci inseamna ca ai exploatat motoreta la maxim,auzi concluzie ce trage lumea).Ma doare mintea.
  9. Confunzi grav lucrurile. Faptul ca satana castiga toate sesiunile cu 1 sec distanta, nu inseamna in mod necesar ca scoate 100% sau 110%. Poate scoate 99% sau 99,5%, etc... Apoi tu confunzi grav tururile de time attack cu tururile facute in cusa. Normal ca in tururile de pole scoate tot ce poate din motoreta, dar in cursa merge mereu cu o rezerva. Ma mir ca unul ca tine, care se uita la curse, nu stie si nu intelege lucrurile astea... trebuia sa observi ca in cursa, omul are intotdeauna o rezerva serioasa, chiar si in conditiile in care pune cateva secunde fata de urmatorul clasat. Omul este capabil sa mai scoata oricand, o zecime, doua fata de principalul urmaritor. De unde scoti tu ca el merge la limita mereu??? Nuu, nu merge! Merge in zona de confort si, cu toata acestea, ii distruge pe micuti. De ce se intampla asta? Pai: 1. omul este mai bun decat orice misca in acest moment in motociclismul de viteza. Altfel spus, nu are un adversar pe masura lui; 2. are la dispozitie o motocicleta care nu are rival, in acest moment, in campionat. Impreuna, binomul MM-Ducati nu are rival pe circuit. NIMENI!! nu poate impinge la limita acest duo!. So... poate acum intelegi ca omul nu are nevoie sa mearga la 100%, poate merge linistit la 99-99,5% si sa mai pastreze o rezerva. Asta se vede si in felul in care ruleaza. Este in control total, isi permite sa astepte un iepure, care sa il ajute sa isi aduca pneurile in presiune si temperatura, dupa care o zbugheste in fata, ca si cum nimic nu s-a intamplat... Fa o comparatie (daca gasesti cursele) cu pilotajul lui din ultimul sezon la Honda. Si poate nu ar fi rau sa iti amintesti si recentele lui declaratii, in care spunea ca de multe ori, in cursa, este nevoit sa se tempereze si sa isi aduca aminte ca nu trebuie sa sa isi asume riscuri inutile. Sunt declaratiile lui! Pe cine sa cred, pe tine, cand spuni ca duce mobra la limita mereu sau pe el?? Aici l-as crede pe el.
  10. nu mereu cine iese in pole e chiar cel mai rapid. e un cumul de factori.
  11. Am inteles deci de fiecare data din cele 3 cand l-a batut Q in calificari el ar fi putut sa il bata insa avea "tinta atinsa" a zis ca nu mai trage. Asaaa e
  12. Foarte corect. La tura trecută spre Nordkapp am făcut vestul Norvegiei, Sogndalsfiord, Geiranger, Alesund apoi pe coastă până sus și ne-am întors cel mai scurt prin Finlanda, Rovaniemi-Helsinki. Am avut avantajul că exista și trenul de noapte Viena-Hamburg în care am urcat motocicletele și am câștigat 900km. Am scos o tură de 9975km. Acum au scos trenul. A trebuit să facem drumul pe roți. Dar exact cum zici, peste 2 ani vom face doar sud-vestul Norvegiei. La anul trebuie să vedem Sagrada Familia. Va fi 2026. Cu schimbul de ulei, eu n-aveam probleme. Consumă 1l la 4500 km, așa că 2l proaspeți intermediari, pot amâna schimbul la 12000. De nouă mânca 1l la 10000km. Asta nouă, nimic! La jumătate pe jojă am plecat, la jumătate am venit.
  13. In Brno cred ca ai vazut sesiunea de q pe Disney chanel. Probabil ca ar fi batut timpul lui Bag cu 3-4 zecimi daca nu cadea Zarco in fața lui fapt care i-a distras atentia, motiv pentru care a si căzut (vezi interviu) In restul gp-urilor a fost in prima linie(țintă atinsă) si cam asa sunau interviurile de dupa q: "hepi sa fiu in prima linie, obiectiv atins, nu merita să-mi asum riscuri pentru pole position". E simplu sa cauti interviurile si te convingi singur.
  14. Deci sa inteleg ca in quali Brno,Assen si inca vreo 3-4 ocazii nu mi le aduc aminte care Q are 3 pole'uri din cate mai tin eu minte + Bagnaia 1 aici),mai pe scurt unde nu a iesit pe 1 si nici nu a cazut,Marquez a frecat luleaua nu a fortat la maxim? Pt ca asta e concluzia voastra : daca cine nu cade inseamna ca nu trage la maxim,inseamna ca Marquez a frecat-o in cap in loc sa iasa pe 1 a iesit pe 2-3 etc de lene sau?Explicatie?Pt ca din moment ce luam de buna ipoteza cu "daca nu cazi inseamna ca nu ai fortat maxim", asta e singura concluzie logica ce se desprinde. Aa aa,sau in calificari n-a tras a facut manevra sa se dea lovit stiind ca ii rupe oricum pe micuti in cursa/sprint,este?A lasat-o moale ca Vettel cand era la Ferrari si rupea 3 sfert de tur si pe ultimul viraj era vadit slow ca sa nu arate la fraieri timpul de care e capabil?Asa si Marquez?Sau? Acum sa vezi recital de dat cu stangul in dreptul incercand sa dea o explicatie
  15. Acum, daca o dam cu elucubratii... cred ca tu nu doar ca ai avans precum Marcel in campionat, ci esti campion la asa ceva Da, Marcel s-a jmekerit, a zis-o si el si au zis-o si altii ca in caz de nevoie, mai are la brăcinar 2-3 zecimi acolo, in caz de nevoie. Da, eu cred in continuare ca merge cu o oarecare rezerva atata timp cat ceilalti sunt putin cam departe. Greselile/cazaturile au venit din neatenție/lipsa de concentrare. A zis-o el.... poate minte, deh
  16. tot degeaba, irelevant. nu e rau. o sa fie bine.
  17. ziua buna! hai, pauza de masa!
  18. multumim! scuze, dar nu m-am prins, care e faza cu prinsul iepurelui?
  19. Felicitari pt tura si pt numarul de km (batrana mea la 189.000km acum - cu putin noroc ii fac serbarea de 200.000 la incheierea sezonului ). O chestie interesanta legata de intervalul de revizii: unui cunoscut din Olanda i-au crescut la reprezentanta pt GT-ul lui din 2012 intervalul de schimb ulei de la 10 la 15.000km?! Cam ciudat - probabil au venit cu ulei generatie mai noua care rezista mai mult - altfel nu-mi explic... Pentru frig extrem o solutie ar putea fi echipamentul incalzit de la Gerbing; depinde de fiecare ce compromisuri e dispus sa faca - eu le-am purtat doar in tura de Nordkapp cand am prins vreo 6 ore de ploaie la temperaturi de 5-8 grade. Chiar nu simti frigul insa, normal, are si dezavantaje: pe de-o parte si bluza si pantalonii sunt mult mai rigide decat un fleece/first layer normal. Si manusile cu incalzire sunt mai putin maleabile decat manusile normale. Dezavantajul major ramane cel cu manunchiul de fire care se agrega intr-un controller central pe care il ascundeam sub muchia inferioara a gecii - care controller e legat cu mufa la moto si trebuie conectat/deconectat cand te dai jos etc. Din fericire nu am mai prins de atunci vreme asa racoroasa si nu le-am mai folosit insa am testat o alternativa mult mai comoda si destul de eficienta pentru temperaturi scazute - ma refer la acele 'patchuri' incalzite pentru sportivi etc. Am gasit unele care au autonomie spre 12 ore si chiar sunt eficiente; cand e frig - unul in zona lombara, unul spre ceafa si cate unul pe coapse/lateral unde e curentul rece mai neplacut si chiar isi fac treaba. Daca le testam mai din timp nu mai dadeam banii pe Gerbing Si, cu riscul de a starni o polemica, o sa-mi exprim o parere pentru care mi-am mai luat 'hate' si acum multi ani legata de Nordkapp: pentru admiratorii de peisaje, natura etc sincer cred ca nu merita 'cursa' pana la Nordkapp. Jumatatea de Sud a Norvegiei are atatea trasee moto superbe cat sa umpli 20 de concedii moto. Din Sud pana la Nordkapp si inapoi mai faci 4-5-6 zile in total pe trasee care nu au mai nimic 'wow' . Am fost si noi acum 2 ani la Nordkapp ca sa adaugam la colectia de pe topcase vestitul abtibild cu Norkapp dar, sincer, drumul pana acolo nu a schimbat deloc aceasta parere. Intoarcerea a fost toata prin Norvegia pe coasta pt a avea macar la intoarcere cu ce ne clati ochii dupa drumul de dus prin Suedia si Finlanda fara mare lucru de admirat. Normal, e alegerea fiecaruia si e chestie de gusturi si preferinte dar e pacat de celelalte zone frumoase din Norvegia care sunt ratate doar pentru a alerga pana la Nordkapp si inapoi. Plimbari frumoase tuturor!
  20. vezi ca un mod care se face sa mai domoleasca din zvacnirile de la turatii mici. nu le elimina de tot. Doar un powercommander va estompa aceste apucaturi PS da ABS e util la orice mobra
  21. E clar ca nu merge la maxim, de asta si-a permis sa il lase pe Acosta cateva tururi in fata, stia ca poate sa il depaseasca fix cand are el chef/nevoie.
  22. Hai lasa-ma!Deci Marcel doarme pe motoreta?Aoleo. Daca tu crezi ca Marcel nu merge la maximum pe GP25...nici nu are rost discutia. Cum adica nu e nevoie?Castiga toate sesiunile la 1s distanta?Cum nu e nevoie sa duca mobra la maxim?Pai nu mai departe de etapa asta de la Brno si-a luat bataie cu 2 zecimi de la colegul Bagnaia - nu era nevoie sa duca mobra la maxim sa ia pole?Sau?Deja daca o dai in asemenea elucubratii... Altul.Facepalm."nu mentioneaza ca Stoner ducea motoreta la maxim,ci doar ca este o bestie" Ai dreptate - Marcel s-a uitat pe telemetria lui Stoner si a observat ca Stoner era o bestie cu chip de om.Se referea poate la aparitia fizica a lui Stoner uitandu-se pe telemetrie Nevermind,intradevar Stoner era o bestie,isi batea mecanicii sau ceva - la asta se referea Marcel cand zicea asta,mai reia si documentarul din 2015 ca si acolo detaliaza modul in care mergea Stoner.Dar stim teoriile tale - oricine s-a impotrivit vreodata lui Rossi e de fapt un pilot foarte slab.Stim placa.
  23. Mulțumesc pentru primire. Momentan trebuie să mă obișnuiesc cu brutalitatea bicilindrului în ture joase. Accelerația are sensibilitatea unui întrerupător on-off. Nu mă plâng, constat și mă adaptez. Totodată, este pentru prima oară când simt că un ABS ar fi util. Deși este puțin mai ușoară decât GSXF-ul pe care l-am avut înainte și am anvelope mai bune cu dot mai recent, de câteva ori am blocat fața (la viteză mică) și de mai multe ori spatele. Poate merg eu mai agresiv sau poate este TDM-ul mai nărăvaș. Ne învățăm unul cu altul și sper să facem echipă bună. Am făcut câteva sute de kilometri zilele astea și mă declar mulțumit de alegere.
  24. Doresti sa faci upgrade la ce anume, daca nu sunt prea indiscret?
  1. Încarcă mai multă activitate
MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +56000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +20000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...