Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 11,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

BAI NENE AKRUNO, BAGA DETALII APROPOS DE INALTAREA DE poponeata A GS-ULUI!

 

cum facusi inventia?

 

TRIFTOR

 

sau HUNIE ?

 

 

bre, esti dus rau cu capu'

 

da asa imi placi, sa nu te schimbi!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In sfarsit mere site-ul...voi nuati avut probleme??eu de 2 saptm imi era imposibil sa ma dau pe el sau sa accesez "bikeshop"..da nu am stat ku mainile in san..am produs ceea ce-mi doream mai de mult..:un GS mai inaltat..ce ziceti de before & after(diferenta de 12 cm la nivelul spatelui

Si nu vii in fata la franare si cu pasagerul peste tine? Mi se pare saua mult prea inclinata spre fata. Eu aveam problema asta si am inaltat numai fata cu 2cm la F650, dar modelul din 1999. Asa, de aratat, arata mai enduro, dar nu stiu cat este de comoda la mers pe sosea si in teren. Oricum spune-ne si noua in detaliu cum ai facut si pe spate, si pe fata. Si o intrebare pt cunoscatori. Ce se intampla cu pastilele supapelor la F650/1999? Prin uzura, jocurile se maresc sau se micsoreaza, iar pastilele trebuie inlocuite cu unele mai groase sau cu unele mai subtiri. Daca este valabila a doua varianta, as incerca sa le aduc in cota prin rectificare pe o masina de rectificat plan si sa nu mai cumpar altele noi. :)

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si nu vii in fata la franare si cu pasagerul peste tine? Mi se pare saua mult prea inclinata spre fata. Eu aveam problema asta si am inaltat numai fata cu 2cm la F650, dar modelul din 1999. Asa, de aratat, arata mai enduro, dar nu stiu cat este de comoda la mers pe sosea si in teren. Oricum spune-ne si noua in detaliu cum ai facut si pe spate, si pe fata. Si o intrebare pt cunoscatori. Ce se intampla cu pastilele supapelor la F650/1999? Prin uzura, jocurile se maresc sau se micsoreaza, iar pastilele trebuie inlocuite cu unele mai groase sau cu unele mai subtiri. Daca este valabila a doua varianta, as incerca sa le aduc in cota prin rectificare pe o masina de rectificat plan si sa nu mai cumpar altele noi. :)

 

De regula, prin uzura distanta la admisie se micsoreaza si la evacuare se mareste. Cel mai bine este sa desfaci motorul si sa verifici distantele. Pt. asta iti trebuie un set de lere de la 0.03 mm in sus, cu pasi de 0.01. Iti mai trebuie si o cheie dinamometrica sa strangi axele cu came si capacul motorului. Daca poti sa le rectifici uniform, la nivel de 0.01 mm, poti merge si pe varianta asta, daca nu, dai comanda la bavaria, costa in jur de 150.000 bucata. Sunt in pasi de 0.05 mm.

 

Am uitat, iti mai trebuie si un surub M8 parca, de vreo 5 cm lungime, ascutit la capat ca sa blochezi motorul la TDC. Eu mi-am facut unul la polizor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutari ! aveti careva idee cum sa dau jos manerele fara sa rup instalatia de incalzire?? au ceva mufe de cuplare pe undeva? ca eu nu gasesc si nu stiu cum sa dau jos ghidonul din cauza sarmelor care vin prin el. mersi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

yap "after and before"..s-au inversat imaginile.. :)

am sa procesez pozele cu explicatii pe ele si va arat cum am facut,castigand implicit si in garda la sol unde am fost nevoit sa lungesc cricul central 5 sm..e ceva nu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

LA MULTI ANI pe 2009

 

 

Usor usor o sa incep sa ma pregatesc de zilele cu soare si prima chestie de schimbat este bateria.

Vreau sa pun baterie cu gel, dar nu prea am vazut pt F650GS.

De unde si cu cat v-ati luat cei care aveti asa ceva?

Este fro problema cu bateria cu gel la motoretele noastre?

 

Mersi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are ce sa pateasca moto daca sta peste iarna in frig cu uleiul vechi? Vreau sa il schimb cand temperaturile vor fi peste 0 grade noaptea ca sa deschid sesoznul la plimbarit.

 

P.S.: Mi-am facut breloc personalizat :)

Parere de non-mecanicos - nu crez ca patzeste nimic.. Sper ca cei cu mai multa experienta sa confirme/infirme presupunerea mea! :D

 

Daca vrei si tricou personalizat - m-am jucat acu' vreun an prin photoshop, da' mi-a fost lene sa-l si printez.. :blbl:

 

Cred ca mai am si modelul vectorizat, sau se poate face unul, daca te intereseaza.. :banana:

 

post-16760-1231858525_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cu bani sau moca?

Moca, bre!! Eo va dau doar design-ul, va faceti tricourile unde doriti/puteti! :banana:

Daca n-am avut suficienta anti-lene sa fac un tricoi pentru mine, z'dai seama ca nu ma apuc sa fac ca "biznis".. :D :)

 

Sunt cateva "centre" unde se printeaza tricouri/bluze.. eu nu-l stiu decat p-ala de la Unirii, unde preturile s-ar putea sa nu fie tocmai incitante.. :blbl:

Editat de Just_John
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In sfarsit mere site-ul...voi nuati avut probleme??eu de 2 saptm imi era imposibil sa ma dau pe el sau sa accesez "bikeshop"..da nu am stat ku mainile in san..am produs ceea ce-mi doream mai de mult..:un GS mai inaltat..ce ziceti de before & after(diferenta de 12 cm la nivelul spatelui

 

 

Cum ai inaltat spatele???

Cum ai facut aripa pt roata fata si cum ai prins aripa de placuta????

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Parere de non-mecanicos - nu crez ca patzeste nimic.. Sper ca cei cu mai multa experienta sa confirme/infirme presupunerea mea! :D

 

Daca vrei si tricou personalizat - m-am jucat acu' vreun an prin photoshop, da' mi-a fost lene sa-l si printez.. :blbl:

 

Cred ca mai am si modelul vectorizat, sau se poate face unul, daca te intereseaza.. :banana:

 

post-16760-1231858525_thumb.jpg

 

JJ-ule m-ar interesa si pe mine poza respectiva :)

 

Cum ai inaltat spatele???

Cum ai facut aripa pt roata fata si cum ai prins aripa de placuta????

 

si eu sunt interesat, mi-am modificat saua, fiind mai inalta acum dar tot nu-i suficient la 1,96 ai mei

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai sa vedem daca mere.. L-am urcat AICI.. cred ca e destul de simplu de luat.. :D Nu stiu cat de buna e calitatea vectorizarii, in afara de cateva distractii n-am avut cand sa ma joc cu Illustrator-ul, da' sunt sigur ca se va gasi cineva mai priceput sa umble umpiculescu la fisier. :banana:

 

Sa puneti, eventual, un pret si un loc, daca reusiti sa le faceti (s-ar putea sa comenteze la nr de culori, etc etc).

 

:)

John

Editat de Just_John
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai sa vedem daca mere.. L-am urcat AICI

Nu merge link-u'...si vrea si olteanu' asa ceva!Care va confectionati asa ceva sa dati detalii aici,ca de nu va dezbrac de ele, chit ca-mi vor fi mici si va trebui sa-mi imbrac motanu' cu ele! :D :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu merge link-u'...si vrea si olteanu' asa ceva!Care va confectionati asa ceva sa dati detalii aici,ca de nu va dezbrac de ele, chit ca-mi vor fi mici si va trebui sa-mi imbrac motanu' cu ele! :D :)

Ia sa vedem.. daca e cu buba, incercati si de AICI, numai ca nu stiu cat va mai fi valabil! :banana:

Mentiune: am actualizat link-ul de mai sus..

Editat de Just_John
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

BMW INALTAT:..(sorry de intarzieri fratilor)dupa cum va spuneam,avand 1.85...o mai veche idee de a mea,a fost pusa in practica in propriul garaj,simplu,eficient daca aveti pic habar si sculele necesare.in prima faza: desfacut rezervorul,impreuna cu rama lui metalica,scos afar telescopul prins cu 2 suruburi sus\jos(atentie sa nu smulgeti tubulatura hidraulica pt compresia arcului,eu nu am dat-o jos de pe telescop) .apoi,scoateti bucsa de cauciuc din partea de sus.indepartati cu flexul partea metalica in care a fost bucsa(atentie mare sa nu taiati mai jos de bucsa spre corpul telescopului,riscari perforarea).sudati intre ele o bucata (2cm)de metal plin(cazul meu o planetara veche).racit,slefuit,vopsit...montat inapoi si ..

VOALA..v-ati trezit cu mobra inaltata.. :P ..toate facute intr-o dupamasa.

insa greul a venit la cricul central,care din cauza schimbarii unghiurilor a trebuit modificat complet si este inca in lucru...

Rest este ok,merita,am testat,si dif e incredibila :lol: .urmatoarea miscare as incerca si cu fata,dar e ceva mai complex(bucse,strunguri.etc..)si tre vazut,va anunt eu.. :D

aripa mica din fata am facut-o (lipsa de ocupatie)dintr-o mai veche de un CBR,ce-o aveam in garaj,fibra de carbon,taiata si modelata la cald,ptr improscarea noroiului excesiv.. :crack: ,prinsa in locasul ei.

aveti ceva poze ptr clarificari..bafta amatorilor :crack:

post-27104-1231968865_thumb.jpg

post-27104-1231968881_thumb.jpg

post-27104-1231968899_thumb.jpg

post-27104-1231968938_thumb.jpg

post-27104-1231968953_thumb.jpg

post-27104-1231968977_thumb.jpg

post-27104-1231968992_thumb.jpg

post-27104-1231969008_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dar acuma intreb si eu dupa ce am vazut varianta cu taiat si sudat : banuiesc ca se poate si cu un amortizor sau/si un arc mai lung sau cu o tarie mai mare?

 

A facut careva varianta cu amortizor sau/si arc ca eu as fi mai interesat de asta decat de taiat si sudat chiar daca dpdv financiar e mai expensive, si daca da, cat v-a costat ? :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si ca am ajuns la capitolul asta, am in trusa o "tzeava" rotunda la un capat, aplatizata la celalalt. What does that button do? M-am prins de toate pana la asta.

 

aia e parghie pt teava subtire cu care desfaci bujiile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

BMW INALTAT:..(sorry de intarzieri fratilor)dupa cum va spuneam,avand 1.85...o mai veche idee de a mea,a fost pusa in practica in propriul garaj,simplu,eficient daca aveti pic habar si sculele necesare.in prima faza: desfacut rezervorul,impreuna cu rama lui metalica,scos afar telescopul prins cu 2 suruburi sus\jos(atentie sa nu smulgeti tubulatura hidraulica pt compresia arcului,eu nu am dat-o jos de pe telescop) .apoi,scoateti bucsa de cauciuc din partea de sus.indepartati cu flexul partea metalica in care a fost bucsa(atentie mare sa nu taiati mai jos de bucsa spre corpul telescopului,riscari perforarea).sudati intre ele o bucata (2cm)de metal plin(cazul meu o planetara veche).racit,slefuit,vopsit...montat inapoi si ..

VOALA..v-ati trezit cu mobra inaltata.. :crack: ..toate facute intr-o dupamasa.

insa greul a venit la cricul central,care din cauza schimbarii unghiurilor a trebuit modificat complet si este inca in lucru...

Rest este ok,merita,am testat,si dif e incredibila .urmatoarea miscare as incerca si cu fata,dar e ceva mai complex(bucse,strunguri.etc..)si tre vazut,va anunt eu.. :P

aripa mica din fata am facut-o (lipsa de ocupatie)dintr-o mai veche de un CBR,ce-o aveam in garaj,fibra de carbon,taiata si modelata la cald,ptr improscarea noroiului excesiv.. :lol: ,prinsa in locasul ei.

aveti ceva poze ptr clarificari..bafta amatorilor

 

Omule, nice job

:crack: cred ca am sa incerc si eu modificarea asta....

 

Ce fel de sudura e, nu prea seamana a electrica.

Nu ti-e frica totusi ca s-ar putea sa nu tina sudura? Daca stau sa ma gandesc, e una dintre cele mai solocitate componente ala motocicletei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...