john17 Postat Iulie 24, 2020 Share Postat Iulie 24, 2020 Acum 5 ore, adr1an a spus: etanseitatea la admisii Aia o verifici pulverizând spray de frâne pe ele cu motorul la ralenti și urmărind da dacă își schimbă mersul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adr1an Postat Iulie 25, 2020 Share Postat Iulie 25, 2020 (editat) Multumesc de sugestii. Am facut asta astazi, nicio schimbare la pulverizare. Si n-am fost deloc zgarcit cu spray-ul. Nu stiu codul de bujii, nu am avut inspiratia sa-l notez. Dar pentru siguranta am sa le schimb saptamana viitoare cu NGK CPR8EAIX-9, propuse de @Silver Arrow. Impreuna cu bateria, care e la sfarsitul vietii si cu furtunasele de vacuum (in poza, capatul care intra in MAP). Bazaitul asta e normal? Acolo cred ca e senzorul de pozitie la clapete (TPS). video-1595683187.mp4 Editat Iulie 25, 2020 de adr1an Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adr1an Postat Iulie 30, 2020 Share Postat Iulie 30, 2020 Bujii noi cu iridium, schimbat toate furtunasele de vacuum, baterie noua.. In continuare merge rau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat Iulie 30, 2020 Share Postat Iulie 30, 2020 Mergi la TPS. Scoate mufa si vezi ce valore indica de la 0 la max, si daca este stabil contactul si continuu. Nu ctiu daca este liniar sau nu. Asta pina sa ajungem la injectoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adr1an Postat August 15, 2020 Share Postat August 15, 2020 (editat) S-a rezolvat! Vinovatul, in poza de mai jos. Honda ofera ansamblul din rezervor complet (~2000 lei), nu vinde nimic separat. Am gasit totusi garnitura pe un cod de Suzuki (pompa in sine e pusa pe o sumedetie de modele moto si auto), dar cum nu reuseam sa o gasesc mai devreme de 3 saptamani, am mers pe ebay si am luat o pompa completa cu tot felul de alte garnituri, site, filtre, inclusiv garnitura buclucasa, fiind cica 'japoneza cu garantie pe viata'. (a costat 30 lire, nu 200) Astazi s-a montat si am facut 150km fara absolut nicio problema, fara niciun inecat, sughitat, tusit, etc. Editat August 15, 2020 de adr1an Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat August 16, 2020 Share Postat August 16, 2020 La 22.07.2020 la 17:41, adr1an a spus: verificat debitul pompei de benzina. Totul pare in regula aici Ăsta a fost punctul de la care ai pornit. A câta oara problema vine tocmai de la ce s-a "verificat" și eliminat din lista de suspecți din capul locului?!? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat August 16, 2020 Share Postat August 16, 2020 De aceea este important sa se verifice "ca la carte". Adica cum zice la manual. @adr1an ma bucur ca ai putut rezolva problema. Si la un pret rezonabil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat August 16, 2020 Share Postat August 16, 2020 (editat) Problemă similară la mine: nu trăgea când mă băgam in gaz. Merg la Fabio, demontează pompa, rugină în rezervor, filtru înfundat. Se chinuie cu vreo 3 tipuri de spray, pune înapoi, pe stradă motoreta era de nerecunoscut. Făcut tratament cu POR15, urmează să îi trimit la iarnă pompa pentru bypass, pun filtru de benzină exterior (Knecht 14) și scap de o grijă. Garniturile erau în stare perfectă. Editat August 16, 2020 de Lucian_M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leon Popescu Postat Octombrie 16, 2020 Share Postat Octombrie 16, 2020 O rugaminte va rog, se poate un manual in roamana sau in engleza pentru Transalp 650? Cu multumiri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pandy Postat Octombrie 17, 2020 Share Postat Octombrie 17, 2020 https://we.tl/t-5QVZ0XAxfP Ai 7 zile pana expira transferul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leon Popescu Postat Octombrie 17, 2020 Share Postat Octombrie 17, 2020 Mii de multumiri, week-end placut! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Constantin Cirlan Postat Octombrie 19, 2020 Share Postat Octombrie 19, 2020 Salut. Cum vi se pare transalp 700 prin comparatie cu africa twin 750? Acele diferente evidente, cum se simt cand te ții de ghidonul mai noului transalp? Daca le ati experimentat, ce impresie v a lasat una fata de cealalta. Pe africa twin l am avut, l as mai avea, dar nu mi displace proaspatul transalp, insa nu am avut ocazia sa merg cu vreunul. Mersi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat Octombrie 19, 2020 Share Postat Octombrie 19, 2020 Pai principala chestie este varsta: ''proapsatul'' Transalp-ul l-ai putea lua cu o vechime de la 8 ani in sus, pe cand la Africa Twin 750 vorbim de +20. Transalp-ul este foarte bun pentru mers pe asfalt si un pic pe langa. Africa Twin a fost gandit pentru chestii mai grele. Transalp-ul este un motor (si are un motor) de nadejde. Personal nu am mers pe Africa Twin, doar pe Transalp. Fa o proba cu el si o sa vezi cum sta treaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Octombrie 19, 2020 Share Postat Octombrie 19, 2020 Fata de 400,600 si 650 ce au roata fata de 21' , 700 are roata de 19' , clar e mai de asfalt decat predecesoarele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Constantin Cirlan Postat Octombrie 19, 2020 Share Postat Octombrie 19, 2020 Speram ca evadarile pe trasee, din cand in cand, intre dealuri si prin paduri sa nu fie afectate f mult de ,, stradalizarea,, prin roata si probabil cursa la suspensii mai mici si ca poate face fata fara sa i atingi limitele la incursiuni adventure. Imi dau seama cat de mult depinde de rider si ca fiecare se poate simti altfel pe aceeasi motocicleta. As putea intui doar ca in buna traditie ta, at, motocicleta nu e atat de diferita de predecesoarele sale. Multumesc, ramane de vazut daca transalp e mai mult decat ce am eu nevoie sau nu. Sper sa am ocazia sa pipai pana detin unul. Multumesc. Daca cineva i a,, apasat,, suspensiile pana la lacul vulturilor, de ex, sa ne povesteasca daca moto a fost si la figurat la inaltime Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Octombrie 21, 2020 Share Postat Octombrie 21, 2020 Ca sa-ti raspund: da, am atins limitele Transalp-ului acum 10 ani. Am pastrat i Transalpul, cu care ma dau doar pe strada din ce in ce mai rar, dar am trecut la motociclete dedicate hard-enduro. Am fost pana la Lacul Vulturilor, am fost de cateva ori pe fosta Transalpina (drumul ala de piatra plin de gropi construit de nemti, inainte de a se asfalta). Am fost pe Strategica. Si, din toate astea, doar pe Transalpina s-a comportat relativ bine, Transalp-ul, a fost la inaltime si m-a scos la liman. Si tot dadeam cu scutul de pietre, nu vreau sa-mi inchipui cum se simte cu roata de 19 si suspensii mai scurte. La Lacul vulturilor am fost dupa ce a plouat, e extraordinar de greu sa urci cu niste gume semi-stradale pe o panta relativ usoara. Pe iarba uda, te duci sanie la orice frana. Si nu stiu cati ar pune cramponate pe o vaca de aprox 200 kg si sa mearga cu morcovul pe asfalt, unde crampoanele nu-ti ofera adrenta buna. Pe strategica s-a comportat bine, insa prin paduri, in curbe pe poteci inguste, la fel, stai cu morcovul. Daca pica vaca cu roatele in sus, iti trebuie 4 oameni sa o readuci pe poteca. Si noi ram doar 2. Asa ca parerea mea e ca off-road-ul maxim suportat de Transalp e un drum forestier pe unde mergi si cu Loganul. Sa-i dai gaz prin gropi, si cam atat. Iar asta se poate face si cu TA-ul cu roata de 19, si cu cel cu roata de 21. In rest, daca vrei mai mult e chin si mai bine iei motor dedicat. Uite si un video de la Lacul Vulturilor de acum 10 ani. mai_2010_lacul_vulturilor.mp4 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Octombrie 21, 2020 Share Postat Octombrie 21, 2020 În video văd lipsă de tupeu și de tehnică. Transalpul poate sigur mai mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Octombrie 21, 2020 Share Postat Octombrie 21, 2020 Acum 21 minute, vis-a-vis a spus: În video văd lipsă de tupeu și de tehnică. Transalpul poate sigur mai mult. Si un lucru NU de neglijat,o anvelopa ca vai de mama ei... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Octombrie 21, 2020 Share Postat Octombrie 21, 2020 Acum 48 minute, vis-a-vis a spus: În video văd lipsă de tupeu și de tehnică. Transalpul poate sigur mai mult. Corect. Eram la inceput de enduro. Si oare omul care intreaba nu o fi, la fel, la inceput? Totusi, uita-te pe video la urma de roata de pana acolo unde ajunsesem. Eu zic ca am incercat sa-i dau gaz, dar greutatea mare a TA-ului, plus anvelopa stradala doar pana acolo m-au dus. Apoi a ramas doar posibilitatea impins-ului. Si nu a fost doar portiunea aia, au mai fost inca cateva, de am ajuns epuizat si cu febra musculara la Lacul Vulturilor. Plus ca la un moment dat a trebuit sa desfac aripa fata, ca intrasem in noroi si efectiv se blocase roata de la noroiul dintre roata si aripa. Si am specificat ca im plac anvelopele cat mai stradale la TA, prefer sa ma simt sigur pe asfalt in defavoarea off-ului. Dar, daca voi credeti ca un incepator va pune cramponate pe TA...se poate. Greu, dar se poate. P.S. Imi amintesc ca prin 2012-2013 a venit in Romania un francez si a organizat o iesire pur enduro a transalpistilor, ca sa le arate cat de bine se comporta motocicleta pe off-road. S-a dus si un prieten de-al meu. A venit inapoi cu radiatorul indoit, rezervorul indoit, carene crapate, dar fericit ca a descoperit cate veleitati are transalpul. Deci da, motocicleta asta poate mai mult daca o fortezi la limita. Insa cu ce costuri? Exteriorul clar nu e gandit pentru off-road serios, greutatea e si ea o mare problema. In opinia mea, TA-ul e un fel de chopper cu cadru de adventure. O motocicleta foarte fiabila, foarte comoda, fara vibratii, dar fara veleitati foarte mari de off-roader. Vrei adventure pur? Iei ceva dedicat. 1 cilindru, mai usoara, alt raport la pinioane, cauciucuri cramponate, etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat Octombrie 24, 2020 Share Postat Octombrie 24, 2020 La 21.10.2020 la 10:35, Christian 1 a spus: Si un lucru NU de neglijat,o anvelopa ca vai de mama ei... Desi nu am tehnica de off-road am urcat pe drumuri mai grele cu TA. Dar cu anvelopavcum trebuie. Corect ca TA nu este un offroad. Dar iti ofeta o leaca placerea unei plimbari prin natura. Dar daca sari cu ea din groapa in groapa o omori si e pacat de ea. O pregatesti un pic: arcuri progresive, anvelope corespunzatoare si te dai si pe un offroad lejer spre mediu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Octombrie 24, 2020 Share Postat Octombrie 24, 2020 Fără caterincă... când nu merge mobra-n off-road, trebuie studiat motociclistul. De fiecare dată e piesa cea mai slaba a ansamblului... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leon Popescu Postat Octombrie 25, 2020 Share Postat Octombrie 25, 2020 Va salut, sunt proaspat posesor de Transalp 650, imi spuneti va rog daca e normal sa nu urce apa la jumatate? Sta putin peste prima linuta, iar daca este mai cald afara si stau mut in trafic sta la jumatate si porneste si ventilatorul. In timpul mersului insa se simte caldura da numai din radiatorul din dreapta, cel din stanga doar putin caldut. Este posibil sa fie termostatul blocat sau lipsa? Inainte sa iau aceasta motocicleta probasem un transalp si tin minte (era si racoare afara) ca venea caldura la picioare la fel pe stanga cat si pe dreapta. Alta intrebare : discuri de frana mai ieftine de unde pot gasi? am tot intrebat pe aici pe forum insa nimic pana acum. Multumesc in avans. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
etzmz Postat Noiembrie 1, 2020 Share Postat Noiembrie 1, 2020 Cel mai des,termostatul e de vina,dar poate sa fie si aer in instalatie,Eu as goli de antigel,as spala cu apa dedurizata sau solutie de spalat,atat motorul cat si ambele radiatoare.Dupa probarea termostatului as monta totul la loc,as umple cu antigel diluat corespunzator,si trebuie sa fie ok.Daca problema tot persista,nu mai ramane de verificat decat pompa de apa.Daca intri pe ,,transalp.ro,, sunt multe discutii pe diferite teme tehnice,si e imposibil sa nu gasesti raspuns la astfel de probleme.Din pacate site-ul e aproape mort,toata lumea sa mutat pe facebook.Discuri din pacate nu gasesti sub 280 ron (Dillyipoint.ro) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Noiembrie 1, 2020 Share Postat Noiembrie 1, 2020 La 600 merge termostatul de Tico, oare și la 650? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danmihai49 Postat Noiembrie 16, 2020 Share Postat Noiembrie 16, 2020 Salut baieti Ma alatur si eu voua, daca ma primiti. Mi-am luat si eu un Transalp 700 ABS acum o luna, prima motocicleta. Pana acum ne intelegem bine, am facut 5-600km, dar e cam frig si am cateva probleme cu bateria, dar se rezolva. Pun si o poza cu ea; Ne mai auzim, salutare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.