Sari la conținut

Postări Recomandate

  • 2 weeks later...

poate te ajuta Bogdan Harea https://www.facebook.com/N.S.E.W.Moto/


» Post actualizat in 15 Mar 2018 08:31


Stiu ca sunt rare dar sunt sanse sa gasesc la cineva un far de transalp 94-99? Ma dau de gol public cu ocazia asta iar am comis-o. Se poate inlocui sticla doar? Poate se potriveste de la dominator 650 ceva, sticla sau tot farul?

post-67547-0-47486800-1521102654_thumb.jpg

Editat de varg-voshod
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In procesul de a schimba lanturile de distributie am desfacut volanta (partea stanga a mobrei). Inainte de a desface surubul aveam emotii stiind ca mi-ar trebui o cheie speciala pentru a o scoate. In schimb dupa ce am desfacut surubul, volanta a iesit usor, cu mana; iar pana este la locul ei.

 

Ce as putea face ca la asamblare sa se blocheze corect pe axul ei conic?

 

Volanta - piesa 1 de aici: https://www.oemmotorparts.com/oem5.asp?M=honda&T=XL650V&Y=2001&L=HO-XL650V1&O=GENERATOR&F=HO-XL650VY-PI&L2=HO-XL650VY-PI

 

Axul - arborele cotit - piesa 9 de aici: https://www.oemmotorparts.com/oem5.asp?M=honda&T=XL650V&Y=2001&L=HO-XL650V1&O=CRANKSHAFT/PISTON&F=HO-XL650VY-PY&L2=HO-XL650V1-PY

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Eu zic ca reperul 11 se ocupa de blocarea volantei pe ax.

 

Bafta

 

 

 

In procesul de a schimba lanturile de distributie am desfacut volanta (partea stanga a mobrei). Inainte de a desface surubul aveam emotii stiind ca mi-ar trebui o cheie speciala pentru a o scoate. In schimb dupa ce am desfacut surubul, volanta a iesit usor, cu mana; iar pana este la locul ei.

 

Ce as putea face ca la asamblare sa se blocheze corect pe axul ei conic?

 

Volanta - piesa 1 de aici: https://www.oemmotorparts.com/oem5.asp?M=honda&T=XL650V&Y=2001&L=HO-XL650V1&O=GENERATOR&F=HO-XL650VY-PI&L2=HO-XL650VY-PI

 

Axul - arborele cotit - piesa 9 de aici: https://www.oemmotorparts.com/oem5.asp?M=honda&T=XL650V&Y=2001&L=HO-XL650V1&O=CRANKSHAFT/PISTON&F=HO-XL650VY-PY&L2=HO-XL650V1-PY

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare domnilor colegi!

 

În cele din urmă, ,,emircea,, a avut dreptate. 650-ul a intrat perfect pe cadru, colegul care a făcut schimbul nu a trebuit decât să îndoaie o tăbliţă de sub şeauă, şi ceva la un furtun (dacă nu mă înşel). Detalii când lucrarea va fi gata. Dacă are cineva protecţia cea mică de pe galeria evacuare de 650 şi un capac de la pinionul de atac rog să-mi daţi de ştire. Aşadar, în curând revin cu poze şi detalii. Asfalt uscat şi/sau aderent, tuturor! :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

P.S. Cenzura de kokos a forumului loveste din nou, precum administratorul de bloc :)

Detalii despre cenzura te rog. Daca afirmi ceva macar baga dovezi!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uite detaliie: <Asadar, in poponeataând revin cu poze şi detalii>.
Nu exista incredere in bunul simt al userilor si daca scrii, de exemplu, cuvinte gen cu.rand iese altceva
- de parca kur ar fi mai jignitor decat fund
- si de parca userii n-ar fi suficient de inteligenti sa ocoleasca, la o adica, auto-correct-ul/cenzura (pewla/pu.la calului - exemple fara intentie de mitocanie).

Dar hai sa nu ne intindem cu off-topic-ul pentru chestiuni oarecum minore.

 

Alk, asteptam pozele, daca si cand se poate.

Editat de emircea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna, n-am mai scris de mult pe aici.

Si-a pus cineva pe Transalp 650 , cauciuc pe spate Metzeler Karoo 3, 140/80 17 sau 130/80 17? Pareri?

As incerca cel de 140.

https://www.google.co.uk/search?q=metzeler+karoo+3&dcr=0&prmd=isvn&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwj-5rWoo6DaAhUEJFAKHR9qCJIQ_AUIESgB&biw=360&bih=559#imgrc=XxYs2xx5Zk4I-M:&isa=y

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aşadar, după cum am editat mai sus, camuflata este dotată cu un 650. O tăbliţă îndoită de sub şa, carburatoarele, toba finală de la 600-le vechi şi un furtun de dacie modificat, sunt cam tot ce a fost lucrat în plus în afara montajului noului motor care a intrat la fix în suporţii de pe cadru. Motorul este în toate minţile lui, trage de rupe, nu scoate gram de fum, nu are pierderi de ulei, într-un cuvânt, după aproape 1000 km = RACHETĂ ! Mulţumesc şi pe această cale colegului Emircea, care mi-a vândut motorul în condiţii mai mult decât colegiale, dar şi colegului Arpy, de la Moşniţa Nouă, care a făcut acest ,,transplant,, . Voi reveni cu poze, pînă atunci, drumuri uscate tuturor! :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

va salut. ma poate ajuta cineva in urmatoarea problema? un prieten a pus ochii pe un transalp din 93 600v. care sunt principalele probleme ale motocicletei? din ce stiu eu:

1. cdi-ul (dupa 97 am inteles ca au rezolvat problema.. ce problema? faptul ca se arde usor?), releul (am inteles ca se schimba pozitia)

2. amortizorul central

3.

4.??

 

va multumesc! asfalt uscat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

CDI - de obicei contacte/mufa sub sa. Repozitionare si e ok.

RR - se duce usor de la contacte imperfecte.

Amortizor spate - daca mergi singur e ok.

Multe chestii f bune le gasesti pe transalp.ro. De acolo incerc sa invat si eu :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

CDI - de obicei contacte/mufa sub sa. Repozitionare si e ok.

RR - se duce usor de la contacte imperfecte.

Amortizor spate - daca mergi singur e ok.

Multe chestii f bune le gasesti pe transalp.ro. De acolo incerc sa invat si eu :)

ok, multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...