radu_ Postat Iunie 22, 2020 Share Postat Iunie 22, 2020 E bine!E foarte bine![emoji6]Trimis de pe al meu SM-A202F folosind Tapatalk La 22.06.2020 la 23:51, radu_ a spus: E bine! E foarte bine! Trimis de pe al meu SM-A202F folosind Tapatalk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dorinn Postat Iunie 29, 2020 Share Postat Iunie 29, 2020 Salutare, Imi curge benzina cand mobra e pornita. Pare a fi de la membranele acelea de la vacum Care ati mai patit, cum s-a rezolvat mai exact? Citisem pe undeva ceva de anularea acelui vacum, dar nu am inteles exact cum, respectiv ca nici nu se gaseste kit de reparatie complet pt. 650. Mersi fain! La 29.06.2020 la 23:31, dorinn a spus: Imi curge benzina cand mobra e pornita. Pare a fi de la membranele acelea de la vacum Rezolvat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adr1an Postat Iulie 22, 2020 Share Postat Iulie 22, 2020 (editat) Intampin o problema la Transalpul meu, XL700 din 2008. Brusc, de la o zi la alta, motorul a inceput sa dea rateuri cu duiumul, ralantiul sta pe la 1000 de ture si se opreste des la semafor. In ture, trage cu ezitari, bruscheaza incontinuu. Am facut o verificare la bujii, am schimbat pipele si verificat debitul pompei de benzina. Totul pare in regula aici Ma gandesc sa verific etanseitatea filtrului de aer si starea furtunasele de vacuum (desi nu am absolut nicio idee legat de traseu), singurul la care am avut acces e capatul care intra in senzorul MAP si e destul de imbatranit. S-a mai lovit cineva cu asa ceva? Alte sugestii pentru ce as putea verifica? Editat Iulie 22, 2020 de adr1an Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Iulie 23, 2020 Share Postat Iulie 23, 2020 Ce înseamnă "verificare la bujii"? Le-ai dat afară, ce culoare aveau? Ăsta tot 2/cilindru are? Ce înseamnă "rateuri", pocnește în evacuare sau admisie sau doar întrerupe? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adr1an Postat Iulie 23, 2020 Share Postat Iulie 23, 2020 Am verificat, defapt, contactul fiselor. Anul trecut am avut o problema similara si vinovata a fost o pipa care dadea scanteia in afara, in blocul motor. O sa scot astazi bujiile afara desi au 4000km. Are o singura bujie pe cilindru. Rateuri - motorul merge intrerupt, aud pocnituri din cand in cand in admisie. In mers motorul nu sta constant la o turatie, ci fluctueaza sus - jos +- 100 rpm. Am dat aseara cutia filtrului de aer jos si am verificat furtunasele de vacuum. Nu au nicio crapatura si tin vacuumul cum trebuie. Lucruri pe care le-am observat, totusi - pompa de benzina 'bazaie' diferit fata de cum o auzeam alta data - desi face si debit si presiune. Motorul merge rotund daca-i scot o fisa si merge intr-un singur cilindru. Am scos ambele pe rand, rezultatul e asemanator. Astazi o scot bujiile afara si preventiv ii schimb si toata benzina din rezervor. Orice alt sfat e binevenit WhatsApp Video 2020-07-22 at 23.21.20.mp4 WhatsApp Video 2020-07-22 at 23.21.24.mp4 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat Iulie 23, 2020 Share Postat Iulie 23, 2020 Face debit si presiune -> adica ai verificat cu un manometru ca are presiune constanta? Rateu pe admisie ar insemna un amestec sarac, chestie s-ar putea verifica dupa culoarea bujiei, sau mai profesional cu un analizor de gaze de esapament. Scoate si tu bujiile si pune o poza cu ele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adr1an Postat Iulie 23, 2020 Share Postat Iulie 23, 2020 Debit, verificat conform manualului (https://www.manualslib.com/manual/830095/Honda-Transalp-Xl700v.html?page=189). Test de presiune cu manometru nu am facut ci doar am verificat cum se comporta pompa cand restrictionez debitul. Revin diseara cu pozele cu bujiile. Mersi de ajutor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat Iulie 23, 2020 Share Postat Iulie 23, 2020 Si am uitat intrebarea importanta: de unde ai alimentat utlima oara? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adr1an Postat Iulie 23, 2020 Share Postat Iulie 23, 2020 (editat) Socar, mereu alimentez acolo fiind aproape de casa. Facusem totusi 50km de la alimentare fara nicio problema. In zece ani nu am avut niciodata probleme cu benzina / motorina. Editat Iulie 23, 2020 de adr1an Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat Iulie 23, 2020 Share Postat Iulie 23, 2020 OK Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Iulie 23, 2020 Share Postat Iulie 23, 2020 Dacă pocnește în admisie lasă aprinderea în pace! Fie nu are benzină destulă, fie trage aer fals (posibil pe la galerii, "gâturile" dintre carb și chiulasă). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Iulie 23, 2020 Share Postat Iulie 23, 2020 Vezi membrane carburatoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adr1an Postat Iulie 23, 2020 Share Postat Iulie 23, 2020 Transalpul de 700 e pe injectie, deci nu sunt carburatoare. Am verificat bujiile. Atasez o poza. Am golit si benzina din rezervor si am facut plinul de la Rompetrol de data asta. Din pacate motorul merge.. la fel.. ralanti scazut, rateuri in admisie, si (in special la turatii joase), motorul merge sacadat, bruscheaza, nu sta constant la o turatie fixa. Daca trag de acceleratie, intai ezita si apoi incepe sa traga, dar in trepte, intermitent.. Dupa 5000 de ture pare sa traga liniar. Am ramas fara idei. Mi-a zis un mecanic acum mai bine de un an la o revizie ca a gasit o eroare pe CKP si a sters-o. Sper sa nu fie, defapt, senzorul CKP pe duca. O sa incerc o diagnoza zilele astea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Iulie 24, 2020 Share Postat Iulie 24, 2020 Mda, nu pare amestec sărac, ar putea fi ceva legat de momentul în care dă scânteia (avans prea mic), și dacă zici că a mai avut eroare legată de senzorul de poziție... Deși nu prea văd cum ar putea să dea semnalul în alt moment. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Iulie 24, 2020 Share Postat Iulie 24, 2020 (editat) Alea-s bujii de 4000 de km? Pot fi chiar bujiile de vina. Sau cel mai probabil senzorul ala... daca nu... are TRANSALPITĂ! Editat Iulie 24, 2020 de TETEA. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat Iulie 24, 2020 Share Postat Iulie 24, 2020 Acum 12 ore, adr1an a spus: . Bujiile par aproape in regula. Ceea ce ma incurca sunt depunerile de pe margine si culoarea mai deschisa la electrod. Modelul de bujii este NGK CPR8EAIX-9? CKP-ul cand se strica te rogi de mobra sa porneasca. Relanti belaliu, intreruperi in mers (bruscarile de le simti tu) si turatie instabile pot veni si de la TPS. Ala ar trebui sa fie in parte opusa locului unde vin prinse cablurile de acceleratie la clapeta de admisie. Adica pe partea dreapta a mobrei. Poti incerca sa vezi daca sunt contactele in regula si eventual sa le cureti si sa dai cu un spray de contact. Uite aici o poza cu el: Si asa cum ti-a spus @john17 - Hai sa traiesti! - verifica etanseitatea la admisii Filtrul de aer cand l-ai schimbat? Desi putin probabil sa fie de aici cu rateuri pe admisie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adr1an Postat Iulie 24, 2020 Share Postat Iulie 24, 2020 Am verificat clapetele si etanseitatea la admisii acum cateva zile. Am scos toata cutia filtrului afara si am strans tot ce se putea. Intrarea din filtru spre clapete nu era strans deloc pe unul din cilindri - si am zis ca ASTA E. Dar nu, nu era de-acolo :(. Presupun ca e importantea etanseitatea dupa clapete, nu inaintea lor. Filtru de aer arata foarte bine desi are mai bine de 10.000km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat Iulie 24, 2020 Share Postat Iulie 24, 2020 Ce cod au bujiile? 10.000 Km - depinde pe unde s-a plimbat mobra ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Iulie 24, 2020 Share Postat Iulie 24, 2020 Acum 5 ore, adr1an a spus: etanseitatea la admisii Aia o verifici pulverizând spray de frâne pe ele cu motorul la ralenti și urmărind da dacă își schimbă mersul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adr1an Postat Iulie 25, 2020 Share Postat Iulie 25, 2020 (editat) Multumesc de sugestii. Am facut asta astazi, nicio schimbare la pulverizare. Si n-am fost deloc zgarcit cu spray-ul. Nu stiu codul de bujii, nu am avut inspiratia sa-l notez. Dar pentru siguranta am sa le schimb saptamana viitoare cu NGK CPR8EAIX-9, propuse de @Silver Arrow. Impreuna cu bateria, care e la sfarsitul vietii si cu furtunasele de vacuum (in poza, capatul care intra in MAP). Bazaitul asta e normal? Acolo cred ca e senzorul de pozitie la clapete (TPS). video-1595683187.mp4 Editat Iulie 25, 2020 de adr1an Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adr1an Postat Iulie 30, 2020 Share Postat Iulie 30, 2020 Bujii noi cu iridium, schimbat toate furtunasele de vacuum, baterie noua.. In continuare merge rau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat Iulie 30, 2020 Share Postat Iulie 30, 2020 Mergi la TPS. Scoate mufa si vezi ce valore indica de la 0 la max, si daca este stabil contactul si continuu. Nu ctiu daca este liniar sau nu. Asta pina sa ajungem la injectoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adr1an Postat August 15, 2020 Share Postat August 15, 2020 (editat) S-a rezolvat! Vinovatul, in poza de mai jos. Honda ofera ansamblul din rezervor complet (~2000 lei), nu vinde nimic separat. Am gasit totusi garnitura pe un cod de Suzuki (pompa in sine e pusa pe o sumedetie de modele moto si auto), dar cum nu reuseam sa o gasesc mai devreme de 3 saptamani, am mers pe ebay si am luat o pompa completa cu tot felul de alte garnituri, site, filtre, inclusiv garnitura buclucasa, fiind cica 'japoneza cu garantie pe viata'. (a costat 30 lire, nu 200) Astazi s-a montat si am facut 150km fara absolut nicio problema, fara niciun inecat, sughitat, tusit, etc. Editat August 15, 2020 de adr1an Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat August 16, 2020 Share Postat August 16, 2020 La 22.07.2020 la 17:41, adr1an a spus: verificat debitul pompei de benzina. Totul pare in regula aici Ăsta a fost punctul de la care ai pornit. A câta oara problema vine tocmai de la ce s-a "verificat" și eliminat din lista de suspecți din capul locului?!? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat August 16, 2020 Share Postat August 16, 2020 De aceea este important sa se verifice "ca la carte". Adica cum zice la manual. @adr1an ma bucur ca ai putut rezolva problema. Si la un pret rezonabil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.