gn77b Postat Decembrie 5, 2013 Share Postat Decembrie 5, 2013 eu n-am facut niciodata pana dar am un prieten care facea pe banda rulanta. nu stiu exact de ce, faza e ca umbla mai mult cu cauciucuri SH si un mecanic din ala priceput, care are scoala vieti nu carti citite, ii recomanda sa bage 3 atmosfere in roata, ca n-are nici pe dreq. eu zic ca un spray din ala cu spuma de carat la drumuri mai lungi nu e exagerat, nu costa mare (cuvant urat) si nici nu e mare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Decembrie 5, 2013 Share Postat Decembrie 5, 2013 Bec, ai facut vreodata pana cu moto? n-am facut dar prefer sa tin kitul ala sub sha .. l-am folosit la conserva si functioneaza foarte bine, si spray-ul functioneaza dar e prea mare sa intre sub sha Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jerry_mcrie Postat Decembrie 5, 2013 Share Postat Decembrie 5, 2013 eu... de cate ori am avut scule nu am patit nimic... cand am patit ceva nu am avut scule, dar am avut probleme de ff putine ori oricum... o pana am facut pe spate, atat. oricum fara cric central... moto pe cardan... etc, a trebuit sa vina masina cu elevator si scule serioase ca sa pot rezolva. nu aveam cum sa car asa ceva cu mine... valva era rupta (am insistat pana a sarit guma de pe janta vreo 5Km) si camera explodata oricum deci spray-ul... nu ar fi mers. a doua problema... am spart capacul de la ambreaj prin munti si am ramas fara ulei... deci tot duba... nu ar strica si am permanent cu mine: cheie de bujii si 2 bujii noi... la ce spatiu ocupa, merita sa le car cu mine... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Decembrie 5, 2013 Share Postat Decembrie 5, 2013 capsule CO2 gasiti si la magazinele cu produse pentru aparare sau cu accesorii airsoft. Nu e de ignorat Decathlon - si acolo au kit de pana foarte mici dar cu aceleasi capsule de co2. Pentru pus aer in roti am la mine o pompa de bicicleta - extensibila. Cand e stransa are cam 20 cm. TRebuie putina rabdare dar se poate umfla elegant o roata. Pentru cine nu stie - la biciclete se folosesc presiuni mai mari in roti, mai ales la cursiere unde am auzit sa bage inclusiv 6atm in baieuri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Decembrie 5, 2013 Share Postat Decembrie 5, 2013 Pentru cine nu stie - la biciclete se folosesc presiuni mai mari in roti, mai ales la cursiere unde am auzit sa bage inclusiv 6atm in baieurieu am niste cauciucuri chinezesti de 28 (latimea in mm) si presiunea marcata pe ele e 6,2 atm. sigur se folosesc si presiuni mai mari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Decembrie 5, 2013 Share Postat Decembrie 5, 2013 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Decembrie 5, 2013 Share Postat Decembrie 5, 2013 sunt prea tari levierele alea cu hexagoane in capete. De unde le-ai luat ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Decembrie 5, 2013 Share Postat Decembrie 5, 2013 sunt prea tari levierele alea cu hexagoane in capete. De unde le-ai luat ? In Europa se gasesc la Adventure Spec. Sunt facute de Motion Pro in dimensiuni potrivite pt rotile de enduro-uri / enduro-touring: http://www.adventure-spec.com/default/tools-motion-pro-t6-combo-lever.html Se cupleaza mortal cu asta: http://www.adventure-spec.com/default/tools-motion-pro-t6-socket-adaptor.html Si mai merita toti banii: http://www.adventure-spec.com/default/tools-motion-protrail-tool.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cicloburu Postat Decembrie 5, 2013 Share Postat Decembrie 5, 2013 eu am niste cauciucuri chinezesti de 28 (latimea in mm) si presiunea marcata pe ele e 6,2 atm. sigur se folosesc si presiuni mai mari. La curse se folosesc pînă pe la 11 Atm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Decembrie 5, 2013 Share Postat Decembrie 5, 2013 De obicei calatorim fara emotii si fara vreun kit de pana la noi. Pana de cauciuc e un fenomen destul de rar, si la masina si la moto. Si-atunci.. menzau cu mila, tot telefonul e cea mai buna scula si prieteni/cunostinte. De multe ori sa zicem ca ai scule sa peticesti dar n-ai cu ce s-o umfli la loc. Nu merita sa cari tot la tine pt o pana.. eventual doar ceva pt scos roata in caz ca la moto la tine se face cu chei mai ciudate. E posibil sa ai pana langa vulcanizare si aia sa nu aiba cheia de 46 sa-ti scoata roata - de ex la Ducati. Dar nu merita, o pana apare o data la 3-4 ani si atunci dracu stie. Eu de cand merg cu motorete mari, adica din 2007, am avut o singura pana. Si-atunci din prostia mea. La masina niciodata si conduc zilnic si nici nu-mi pun cauciucuri noi sau mai stiu eu ce marca bengoasa. Chit de reparatie pana iei cu tine daca pleci in pustiu, in rest eu consider ca e inutil complet. Pe la tine poate nu, dar pe unde ne frecam noi, RO si BG stai mai fara griji cu un chit de pana sub sa, macar unul la tot grupul de 3-5 motoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kalashnikov545 Postat Decembrie 5, 2013 Share Postat Decembrie 5, 2013 In Europa se gasesc la Adventure Spec. Sunt facute de Motion Pro in dimensiuni potrivite pt rotile de enduro-uri / enduro-touring: http://www.adventure-spec.com/default/tools-motion-pro-t6-combo-lever.html Se cupleaza mortal cu asta: http://www.adventure-spec.com/default/tools-motion-pro-t6-socket-adaptor.html Si mai merita toti banii: http://www.adventure-spec.com/default/tools-motion-protrail-tool.html super levierele 2 in 1, chiar ma apucasem sa caut pe ebay cand am vazut poza. Merci de linkuri. Problema mea e caratul trusei. Nu iau mereu topcaseul si cum zice si topicul ar trebui sa avem mereu niste scule bune. Eu vreau sa-mi iau un tub de plastic pentru a le avea permanent pe motor. Vad ca au si pe situl cu levierele aici Pareri, alte solutii de carat? Poate mai apare ceva wow... Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Decembrie 5, 2013 Share Postat Decembrie 5, 2013 super levierele 2 in 1, chiar ma apucasem sa caut pe ebay cand am vazut poza. Merci de linkuri. aveam inainte leviere din hornbach… otel. mari si grele. +chei de roti. scapat de ele la greutate mult mai mica... astea-s super usoare, habar n-am din ce sunt, arata ca aluminiu dar nu se zgarie / ciobeste si nu da semne ca s-ar f**e pe piulitele de la roti. cam scumpe dar sincer cred ca as fi iesit mai ieftin daca luam asa ceva din prima decat leviere si combinatii de diverse chei de roti ( Tenere nu vine cu chei de roti ) Problema mea e caratul trusei. Nu iau mereu topcaseul si cum zice si topicul ar trebui sa avem mereu niste scule bune. cu trail tool din ultimul link + eventual cateva chestii si trusa motoretei de care nu poti sa scapi ( gen cheie de reglat suspensia sau drac stie ce ) rezolvi mare parte din chestiile normale… eu cu trail-tool ala si un briceag am facut majoritatea surubareli la Tenere, un WR si din cand in cand la un CBF… pt ture scurte / pe langa casa nu vad ce ai avea nevoie mai mult… ce am pus eu in poza e pt long trip ( stanga sus e si un kit de ambreiaj complet, bicompound d-ala de lipit etc etc ) Eu vreau sa-mi iau un tub de plastic pentru a le avea permanent pe motor. Vad ca au si pe situl cu levierele aici Pareri, alte solutii de carat? Poate mai apare ceva wow... Multumesc! hi hi… tubul ala costa $5 in state… 20-25E in europa… nu-s ce sa zic… eu mi-am luat dar n-am gasit solutie buna sa-l prind pe mobra. nici sa-l "inchid". altii au gasit. ah, tot de la Motion Pro mie mi-a prins bine asta: http://www.adventure-spec.com/default/tools-motion-pro-16mm-spark-plug-tool.html la xt660z mere si ca cheie de bujie, tubulara de 16 si ca inbus de 14 pt roata fatza ( da… nu-s ce-a fost in mintea lor cand au gandit-o )… si ca mi-am adus amint - ff misto sunt cablurile de pornire - luate de la norauto - au un stand de moto scutere - ff ieftine… mici si ok. si nu, nu se topesc. nu zic ca ce am recomadat ar fi in categoria _trebuie_ … dar de exemplu trail tool si multi tool am mai mereu la mine… si de prins au prins bine… Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kalashnikov545 Postat Decembrie 5, 2013 Share Postat Decembrie 5, 2013 (editat) E buna trusa ca model. Din Hornbach am si eu cheie inelara combinata 22 24 pentru roata spate. In schimb am optat pentru mini compresor. Mai gasesc utila o lanterna led cu dinam. Pentru montat cauciucul pare safe pentru camera scula Poate mai sunt si altii care au "cosmaruri " ca mine ma gandesc ca n-ar strica un troliu ca asta XT17 Portable Winch Pare extrem dar cred ca e bun sa fie acolo la motoreta omului la drum lung singur (nu ma gandesc sa i-au si un aparat de sudura ca nu am loc pentru electrozi ). Chiar daca e putin probabil ca o sa ajung sa-l folosesc ma gandesc sa completez trusa si poate gasesc ceva mai ieftin daca merge la bateria de moto. Editat Decembrie 5, 2013 de lostheaven Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Decembrie 6, 2013 Share Postat Decembrie 6, 2013 Sa nu uiti! Si sa pui si o menghina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Decembrie 6, 2013 Share Postat Decembrie 6, 2013 Sa nu uiti! Si sa pui si o menghina langa flotoare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Decembrie 6, 2013 Share Postat Decembrie 6, 2013 gn77b, on 05 Dec 2013 - 15:51, said: sa bage 3 atmosfere in roata, ca n-are nici pe dreq. Pana faci mai usor daca mergi sub presiunea minima admisa, se incalzeste cauciucul urat de tot si pana la urma cedeaza.De la presiune mai mare n-are nici pe naiba. Eu merg cu 2.5fata 2.9spate de ex, cat zice honda pt vfr750. Cine stie ce-avea amicul ala al tau... ZIDU', on 05 Dec 2013 - 16:20, said: capsule CO2 gasiti si la magazinele cu produse pentru aparare sau cu accesorii airsoft. Nu e de ignorat Decathlon - si acolo au kit de pana foarte mici dar cu aceleasi capsule de co2. Pentru pus aer in roti am la mine o pompa de bicicleta - extensibila. Cand e stransa are cam 20 cm. TRebuie putina rabdare dar se poate umfla elegant o roata. Pentru cine nu stie - la biciclete se folosesc presiuni mai mari in roti, mai ales la cursiere unde am auzit sa bage inclusiv 6atm in baieuri Eu am umflat odata roata la masina cu pompita de-aia mica de bicicleta. Suficient cat sa ajung la o benzinarie unde sa o umflu complet.Da, e OK una de-aia la tine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator MosRahao Postat Decembrie 6, 2013 Share Postat Decembrie 6, 2013 pompita de-aia mica de bicicleta. http://www.decathlon.ro/pompe-de-mana/8056700-pompa-manuala-mnp100-1.html costa 10 lei, la decathlon. e usoara si eficienta, eu din asta am. nu stiu sa existe butelii de schimb. aici, 6 bucati la 45 de lei : http://www.decathlon.ro/pompe-de-mana/8248183-cartus-zefal-co2-x6-1.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Decembrie 6, 2013 Share Postat Decembrie 6, 2013 @BB e logic ce zici tu. eu n-am putut conecta penele alea cu altceva, avind in vedere ca eu nu am facut. dar in final e non-discutie. ar fi daca un kit de pana ar fi greu de gasit, scump, mare si ar cintari 15 kg. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Decembrie 6, 2013 Share Postat Decembrie 6, 2013 Pana faci mai usor daca mergi sub presiunea minima admisa, se incalzeste cauciucul urat de tot si pana la urma cedeaza. La cauciucurile cu camera nu e tot timpu valabila chestia asta, am patit-o pe pielea mea cu bicicleta Am avut o perioada in care ma disperau penele, schimbasem vreo 5-6 camere la bicicleta si foarte des faceam pana din nou. Desfaceam roata si nu gaseam absolut nimic in cauciuc dar camera avea o gaurica cat un varf de ac. Prima data am incercat sa schimb modelul de camera ca am zis ca or fi cu "bug-uri", am luat si camere scumpe si pateam la fel. Am inceput sa ma gandesc la sabotaj intr-o zi cand am gasit roata desumflata la sfarsitul programului de lucru. M-am uitat pe camerele de supraveghere sa vad daca nu cumva cineva mi-a facut o gluma cu un un ac, dar degeaba nu asta era problema. La un moment dat mi-am dat seama ca fac pana la scurt timp dupa ce umflu roata, atunci am reverificat cauciucul ca de fiecare data dar mai atent, l-am studiat in lumina si am observat ca intr-un loc trecea lumina prin el, avea ca un fel de por, o lipsa mica de material. Cand umflam roata tare camera probabil trecea prin acel por si ajungea in contact cu asfaltul, suficient cat sa capete un orificiu minuscul. Daca roata nu era umflata prea tare nu faceam pana, dar mi-a luat ceva pana sa ma prind de chestia asta. Am rezolvat problema punand un petec pe interiorul cauciucului, care in rest era bun . Pompa aia de 10 lei de la decathlon e geniala, ieftina usoara si buna. Cu tuburile de CO e mai usor dar exista riscul sa nu-ti ajunga cele 3 tuburi, mai ales cand gaura nu e evidenta si e greu de dibuit. Cu o pompa deaia am umflat odata un cauciuc de 200 de la zero in cam 20 minute. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Decembrie 7, 2013 Share Postat Decembrie 7, 2013 Eu iti dau exemplul invers. La transalp aveam camere in roti - am oprit la o benzinarie sa "fac presiunea" si mai rau am desumflat roata decat sa o umflu. La 20km de-acolo am facut pana. (singura din ultimii 6 ani). Roata desumflata in asa hal, s-a incalzit pana cand s-a rupt valva - roata mi s-a desumflat deodata, era sa si cad. La VFR, fara camera, cauciucul cu care am luat-o avea un por undeva, tot asa cat un varf de ac - il lasam umflat a doua zi era fleasca. Dar am mers cu el dezumflat de nenumarate ori fara sa stiu, am simtit diferenta doar cand l-am umflat la loc. Odata stiu ca a venit in benzinarie un mosneag la mine sa-mi arate ca am roata pe janta. Eu mergeam asa fara nici un stres. :| Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Decembrie 7, 2013 Share Postat Decembrie 7, 2013 Eu iti dau exemplul invers. La transalp aveam camere in roti - am oprit la o benzinarie sa "fac presiunea" si mai rau am desumflat roata decat sa o umflu. La 20km de-acolo am facut pana. (singura din ultimii 6 ani). Roata desumflata in asa hal, s-a incalzit pana cand s-a rupt valva - roata mi s-a desumflat deodata, era sa si cad. La VFR, fara camera, cauciucul cu care am luat-o avea un por undeva, tot asa cat un varf de ac - il lasam umflat a doua zi era fleasca. Dar am mers cu el dezumflat de nenumarate ori fara sa stiu, am simtit diferenta doar cand l-am umflat la loc. Odata stiu ca a venit in benzinarie un mosneag la mine sa-mi arate ca am roata pe janta. Eu mergeam asa fara nici un stres. :| Si macar ai invatat ceva din pataniile astea ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bucurmarius Postat Decembrie 7, 2013 Share Postat Decembrie 7, 2013 Eu iti dau exemplul invers. La transalp aveam camere in roti - am oprit la o benzinarie sa "fac presiunea" si mai rau am desumflat roata decat sa o umflu. La 20km de-acolo am facut pana. (singura din ultimii 6 ani). Roata desumflata in asa hal, s-a incalzit pana cand s-a rupt valva - roata mi s-a desumflat deodata, era sa si cad. La VFR, fara camera, cauciucul cu care am luat-o avea un por undeva, tot asa cat un varf de ac - il lasam umflat a doua zi era fleasca. Dar am mers cu el dezumflat de nenumarate ori fara sa stiu, am simtit diferenta doar cand l-am umflat la loc. Odata stiu ca a venit in benzinarie un mosneag la mine sa-mi arate ca am roata pe janta. Eu mergeam asa fara nici un stres. :| ce bine iti simti tu motoru de sub craci....oare te si inclinai in viraje? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Decembrie 7, 2013 Share Postat Decembrie 7, 2013 o scula pe care o am in buzunar este manometru digital - ieftin, usor si nu ma bazez niciodata pe ce indica draciile de la benzinarie http://www.louis.de/_505ee91a0a5a56d75956f8fcd88b8640c9/index.php?topic=artnr_gr&artnr_gr=10003902 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
traian70 Postat Martie 11, 2014 Share Postat Martie 11, 2014 concluzia e ca tot ce se invarte se uzeaza,asa ca e bine sa avem scule la noi chiar daca ne incomodeaza, mai ales cabluri ptr curent,e mai bine sa ai decat sa te rogi pe drum de altii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
virgil Postat Iulie 19, 2018 Share Postat Iulie 19, 2018 Cea mai importanta cheie care trebuie sa se afle la o motocicleta si chiar masina , este o dublura a cheii de contact.Unsa cu putina vaselina , imbracata in banda izolatoare ,si fixata cu un surubel cu saibe mari , intr-un loc accesibil dar ascuns.Decat sa spargi un contact sau sa astepti duba sau remorca este mai simplu asa. » Post actualizat in 19 Jul 2018 11:55 Si neaparat un furtun subtirel pt tras benzina » Post actualizat in 19 Jul 2018 11:58 Si o foaie A4 si un marker pt a scrie 'Rog 1 l de benzina ' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.