Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 4,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Acum 21 ore, Method a spus:

...,pentru ca daca iti schimbi farurile vor veni cu urmatoarea intrebare (fatala) : avem nevoie de asemenea de dovada ca lucrarea s-a facut intr-o reprezentanta Yamaha de catre personal autorizat".Si sunt curios ce poti raspunde la asa ceva :P

ai trecut sau cunosti pe cineva care a trcut prin asa ceva?!! nu mi se pare realist...ok, daca vorbim de inlocuire motor, cadru , trecere volan si comenzi de pe dreapta pe stanga, este credibil...pt faruri , lasa-ma sa nu cred... nu se modifica structural nimic...desfaci un far din 4 suruburi si pui un altul
in fisa de revenire scrie "faruri incompatibile cu curculatia pe dreapta".. ii intereseaza rezolvarea acestei probleme si nu cine a facut o, in conditiile in care , structural nu se schimba nimic la mobra; nu sunt obligat sa pun farnou ci un far compatibil cu circulatia pe dreapta
sa inteleg ca dupa orice tamponare, daca ne inlocuim farurile( cu unele noi sau sh) mergem la RAR sa le omologam?
lasa ma sa nu cred gogorita asta...si daca vor cere deviz efectuat de un service autorizat, ,merg intr-unul si ii rog sa taie factura si deviz pt o ora de manopera inlocuit faruri
 

Editat de kappy666
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@luv : Get real man.Ne-am uitat prea mult la seriale de Hollywood?Cine sa il puna sub acuzare?Visam la flagrant etc...tu stii ca spaga pt un post de inginer auto la rar era acum 2 ani 20jde mii de euro?Pai de ce crezi?Pt ca se fac bani,bani masivi,de ordinul a mii de lei pe zi!Hai sa traim in lumea reala,daca o ardem deontologic asa iaca povestim pe net si ne aplaudam toti in cor,si visam frumos,eu i-am zis omului ce am facut eu ca sa rezolv - el a intrebat eu am raspuns,repet - experiente traite de mine,nu povesti de pe net.Crezi ce vrei,i don't care.

Acum 10 ore, JUST4TNT a spus:

Cotet cu volan pe partea gresita cu faruri de rahat , frane pe hartie dar se lauda cu spaga. Pacat ca o inmatriculezi la noi , asta mergea la fix cu numere de bulgaria. 

Ma frend,nu ma laud ii spun omului cum am rezolvat eu,pentru ca el are fix aceleasi probleme.Masina mea nu este un "cotet" este o masina din 2008 de provenienta japoneza care are inca absolut toate piesele oem pe ea si care nu da nici un fel de semne de uzura.Si care mai are si kilometraju real culmea (pt ca gihci ce - in uk poti sa il verifici 4real),de aia m-am si chinuit sa o inscriu pt ca imi parea rau sa o dau.Nu stiu ce masina ai tu,dar iti zic un lucru : 80-90% din masinile aduse "de pa germania" pe care le haleste romanul de obicei ca fiind "tzipla" si dupa care va curg ochii sunt de fapt niste calcaturi de cazane cu kilometrii de starship enterprise.Motivul pentru care imi era frica de controlul gumelor (nu al franelor!) este faptul ca am 3 gume din 2014 si a 4a de anul trecut dar care nu este de acelasi fel cu celelalte.Asa am venit cu masina,in uk nu era problema ca am trecut MOT'ul dar in Romania la RAR este...as fi curios cate din masinile tzipla de rom trec un mot in uk sau un control rar facut legal.Asa ca gandeste putin inainte sa acuzi lumea fara sa ai nici un fel de date despre ce vorbesti.

Acum 12 ore, kappy666 a spus:

ai trecut sau cunosti pe cineva care a trcut prin asa ceva?!! nu mi se pare realist...ok, daca vorbim de inlocuire motor, cadru , trecere volan si comenzi de pe dreapta pe stanga, este credibil...pt faruri , lasa-ma sa nu cred... nu se modifica structural nimic...desfaci un far din 4 suruburi si pui un altul
in fisa de revenire scrie "faruri incompatibile cu curculatia pe dreapta".. ii intereseaza rezolvarea acestei probleme si nu cine a facut o, in conditiile in care , structural nu se schimba nimic la mobra; nu sunt obligat sa pun farnou ci un far compatibil cu circulatia pe dreapta
sa inteleg ca dupa orice tamponare, daca ne inlocuim farurile( cu unele noi sau sh) mergem la RAR sa le omologam?
lasa ma sa nu cred gogorita asta...si daca vor cere deviz efectuat de un service autorizat, ,merg intr-unul si ii rog sa taie factura si deviz pt o ora de manopera inlocuit faruri

Pretene,eu ti-am spus cum sa rezolvi treaba,iti zic nu din auzite ci iti spun pe bune din ce am patit eu.Daca vrei sa ma crezi bine,daca nu,nu,daca doar vrei sa dezbati asa problema pe forum ca te plictisesti tu si tai firul in 14 de dorul discutiei,scuza-ma,nu ma mai bag.DAR un sfat : citeste legea.Nu o intreba din gura pe net pe motociclete punct ro - vei fi uimit.Eu de ce crezi ca am dat bani,de prost,de lene sa schimb 2 faruri?Am dat bani pentru ca eram in imposibilitate de a o trece legal de rar fara sa platesc cateva mii de lei,poate zeci de mii de lei intr-o reprezentanta.

Daca vrei sa o arzi legal,ee,pai arde-o legal mai nene :

- TU nu ai voie,nu esti autorizat sa faci modificari sa intervii asupra nici unei parti a unei motorete.Cu alte cuvinte nu ai voie sa schimbi nici macar uleiul decum toba sau farurile.Esti cumva mecanic auto autorizat?Efectuezi lucrarile intr-un servie autorizat?

- Toba ta trebuie sa fie omologata pentru circulatia pe drumurile publice,trebuie sa ai acte de provenienta pe ea si trebuie instalata de un service autorizat.Service moto autorizat,da?Cauta-le si vezi cate sunt si ce scoruri au.

- Farurile tale destinate circulatiei pe partea stanga trebuie sa aiba acte de provenienta (nu luate de la un baiat de pe olx sau de la o cunostinta gen da si mie pana trec rar'ul),sa fie instalate de catre REPREZENTANTA !! Ca si centurile la masini btw (pentru cine a incercat sa isi treaca suv'ul de pe autoutilitara pe autoturism si invers)

Ce scrie maestre in codul rutier despre modificari aduse sistemului de iluminare?

- Farurile tale proaspat instalate de reprezentanta trebuie reglate pentru ca fascicolul luminos sa fie corespunzator de catre un service MOTO autorizat si nu de catre tine pe zidul la bloc.Succes.

Iti recomand tie si altora inainte sa va dati voi cu presupusul dume gen "n-are cum sa iti ceara aia sau ailalta" sa lecturati cu incredere actele normative ale Ministerului Transporturilor publicate in Monitorul Oficial - RNTR 'urile pentru cunoscatori - pentru ca acelea si DOAR acelea sunt cele care guverneaza activitatea RAR si pe baza carora ti se cere de catre cei de la rar ce ti-am scris eu mai sus.Si sa vezi acolo ce obligatii ai tu cand vrei sa inscrii pentru prima oara in ro un vehicul cu post de conducere destinat circulatiei pe partea dreapta,fie el auto sau moto.

 

Eu ti-am zis ce sa faci ca sa treci de rar,tu daca esti deontolog du-te si urmeaza toti pasii legali dar nu mai fiti crve sa vreti si cu dansa-ntransa si cu sufletul in rai.Voi vreti pe de o parte sa aduceti modificari la sistemul de iluminat sau evacuare al motoretei in fata blocului dar pe partea ailalta "dom'le nu dam spaga ca de aia se duce tara draq".Nu poti sa fii si virgina si golan.Ori esti virgina si respecti legea de la a la z ori esti golan si faci treaba sa iasa cum poti.Dar nu se poate si asa si asa.

Du-te cu ele puse de tine si reglate la manuela in fata blocului si sa-mi spui de cate ori te mai trimite inapoi.Si pe deasupra sa-mi spui ce acte iti mai cer.Sa ne si scrii aici peripetiile tale si vorbim dupa urmatoarea ta prezentare in fata organelor rar.Bafta.

 

 

 

 

 

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ METHOD: rolul unui forum este informare, ajutor, etc; 
daca esti de specialitate si poti ajuta e ok, altfel ….
am parcurs "RNTR" si nu precizeaza nimic, vorbind doar despre auto si utilaje noi sau in serii mici
inca o data, daca poti ajuta, multumesc!


 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 46 minute, paulynos a spus:

Nu erai tu tipul care sustinea ca e ok si legal sa incepi depasirea pe linie intrerupta si sa revii pe linie continua?

nu erai tu cel care a sustinut 3 zile contrariul dar n -a fost in stare sa mi arate un singur articol de lege??
discutia era, daca nu ma insel, despre obligativitatea celui ce face virajul la stanga de a se asigura ca nu exista deja un participant la trafic angajat in depasire; nu mai retin daca era discontinua si apoi continua.
am frunzarit normele postate de method si chiar nu sunt pt speta de fata...se prea poate sa fi sarit eu paragraful
alta intrebare?!
in ceea ce priveste problema de fata, doresc un sfat avizat, atat
ps: voi face cate drumuri va fi nevoie si voi adduce ce acte au nevoie si promit sa postez si aici;  evident ca si rabdarea mea are un sfarsit, caz in care cred ca o voi inmatricula in Bulgaria si ulterior voi incerca inscrierea pe Romania

Editat de kappy666
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci inca sustii tampenia cu linia continua, am inteles. Credeam ca e o notiune de baza in soferit pe care o stie si un copil de 5 ani...cauta definitia liniei continue in Codul Rutier si vei vedea ca scrie acolo ca e interzis sa o incalci. In rest ce sa zic, succes cu inmatricularea, sper sa scapi ieftin.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am sunat la RAR, le am explicat speta cu farurile, faptul ca nu modific sistemul de lumini cu (xenon,led) ci pun acelasi far dar pt EU si mi au spus ca nu este necesar deviz , factura  cu provenienta  pieselor sau de la cei ce au efectuat lucrarea.mi au comunicat ca ei constata remedierea problemei.mi au dat exemplu de masina respinsa pt jocuri la directie.dupa inlocuire capete de bara, bielete, pivoti, masina a trecut pt ca s a remediat problema,n au cerut proprietarului omologari la pivoti, factura de achizitie, deviz service autorizat...

Va tin la curent!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Admis! Dupa inlocuirea farurilor cu unele conforme pt circulatia pe dreapta si a tobelor cu cele originale.

Au verificat farurile cu acel aparat, inginerul si a amintit si de tobe(constatand vizual) ca au fost schimbate.

Nu s au cerut: spagi, atentii, cadouri, devize, omologari, facturi service autorizat,etc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 22 ore, Paca a spus:

Daca nu gasesti raspuns aici , sunt pe FB niste oameni de prin Targoviste care am vazut ca aduc mobre mai deosebite   din Canada.  Poti sa le pui o intrebare .

 

Am pus, raspunsul lor a fost: Intreaba vanzatorul el stie cel mai bine. Ajutorul lor a fost fix... pacat de sloganul lor "de la motociclisti pentru motociclisti"Am rezolvat intr-e timp.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

9 minutes ago, nergall said:

Am pus, raspunsul lor a fost: Intreaba vanzatorul el stie cel mai bine. Ajutorul lor a fost fix... pacat de sloganul lor "de la motociclisti pentru motociclisti"Am rezolvat intr-e timp.

De la motociclisti pentru motociclisti, pune si tu aici lista de acte, daca tot o stii.

P.S. sau fa un topic separat, care sa devina eventual sticky. In topicul asta se va pierde postarea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, Factura Vama cu plata taxei vamale pe produsul respectiv cu seria sasiu si marca, chitanta Anaf cu plata tva, factura transport, Container, Avion, etc, Contract Vanzare Cumparare, Cartea de identitate, in canada arata ca un bilet de autobuz ceva mai mare, Certificat de Conformitate, nu este neaparat necesar dar e bine sa il ai daca exista pt orice eventualitate, Cu toate la rar, unde platesti 600lei omologarea, dupa la taxe si impozite dupa la politie.Cam atat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 months later...

Salutare,

 

  Am si eu nevoie de cateva informatii despre cum pot sa import din Elvetia o motocicleta, mentionez ca nu am mai facut asta si nici nu ma ocup cu asa ceva in mod curent.
 Dupa ce am citit mai multe threaduri am ramas cu urmatoare intrebari:

-aparent se plateste TVA si/sau vama  - interbarea mea este daca cumpar motocicleta de la o persoana fizica ( nu dealer ) si facem un contract V-C unde mentionam suma pentru un BMW R1200GS adv din 2010 este necesar sa platesc si TVA, daca da, pot trece o suma modica pe contractul de V-C?
-certificatul EUR1 de unde se poate ridica, fizic unde te duci in Elvetia ca sa obtii acel certificat de provenienta?
-ce autoritate autohtona emite numere de tranzit in vederea exportului din Elvetia in UE? Si daca stie cineva cat dureaza asta.
-asigurarea trebuie facuta pe perioada de valabilitate a numerelor provizorii? si trebuie facuta inainte de a lua numerele sau dupa?
-cand ajung la vama Elvetia/UE trebuie sa fac ceva acte in plus la comisionarul/agentul vamal?
-in vama romaneasca trebuie sa o declar sau pot sa fac asta in localitatea de resedinta? unde ar fi mai simplu?

Daca aveti raspunsuri la aceste intrebari sau sfaturi utile va rog sa le impartasiti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iti recomand cu incredere Serviciul de Inmatriculari din orasul unde vrei sa o inmatriculezi. De la ei vei afla exact ce acte ai nevoie, si respectiv daca e cu vama, TVA etc.

Nu cred ca TVA-ul il platesti la ce scrie pe CVC ci la o valoare in vama socotita de onor statul roman.

Certificat EUR1 nu poti obtine pentru ca mobra nu e facuta in Elvetia. Cu atat mai putin de la o persoana fizica. Certificat de origine nu se refera de unde cumperi tu o marfa ci cine a fabricat-o.

Dar exista niste intelegeri economice Elvetia-UE. Nu stiu ce spun alea.

Cred ca cel mai usor cu hartiile ar fi sa o aduce pe camion.

 

Daca ai primit-o gratis sau la un pret de nimica merita efortul, altfel posibil sa iesi mai bine cu una din UE. Faci si tu o socoteala.

 

Succes.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare! 

Cine a mai înmatriculat recent in București, poate ma ajuta cu pașii următori.

 

Dupa ce am făcut contractul de vânzare, cumpărare si am primit actele, fiscalul si mobra de la vânzător:

 

1. Acum trebuie sa o înscriu la impozit pe numele meu mai intai, apoi sa ii fac RCA in vederea înmatricularii, corect?

 

2. Unde se plătește taxa de înmatriculare? 

 

3. Unde se plătește taxa pentru numărul preferențial?

 

2. Ma duc la Pipera la înmatriculări unde imi fac dosarul - cand predau plăcuța actuala de înmatriculare? La depunere sau la ridicarea placutei noi? 

Desi am realizat că actele rămân la ei deci cat le aștept oricum nu pot circula cu mobra.

 

Multumesc! 

 

Editat de AlexAB
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pasul 1
Trebuie sa ai fisa de inmatriculare pe care o poti face tu personal sau, mai simplu, direct la taxe si impozite unde exista xeroxuri care iti pregatesc fisa de inmatriculare ( ai nevoie de carte, cvc, buletin si parca talonul ).
Te duci la taxe si impozite cu fiscalul, fisa de inmatriculare si 3 copii ale cvc ca sa fie luata in evidenta ( luarea in evidenta se face pe loc ).
Pasul 2

Te duci la Pipera, acolo trebuie sa ai fiscalul cu stampila de luare in evidenta pe care o obtii la pasul 1, cartea, cvc ( 2 copii ), talonul fostului proprietar, asigurare RCA valabila in vederea inmatricularii ( pe care o vei reface cand ai actele transcrise ), fisa de inmatriculare, foarte important placuta cu nr de inmatriculare ( curata :) ) si doua taxe talon si numar preferential parca 37 si respectiv 84 ron pe care le platesti acolo, la ghiseu.
Deobicei nu dureaza mai mult de 3 zile la Pipera sa obtii transcrierea in carte, certificatul si placuta noua.  Succes.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. Ma intereseaza sa inmatriculez o moto noua si fiind prima de genul acesta vreau sa fiu sigur ca totul merge rapid si nu gresesc pe undeva:

Prima data cu actele primite de la reprezentanta ma duc sa o declar la primarie, asta am mai facut, stiu mersul. Urmeaza actele pentru DRPCIV (si aici stiu mersul oarecum), dar este putin diferit fata de ce am mai facut eu.

Imi este neclar daca pentru programare  la ghiseu ma intereseaza inmatricularea la ghiseu pentru vehicul neinmatriculat in Ro (moto o il iau cu nr rosii). Asa mi se pare logic, dar nu strica sa intreb. 

Printre altele pentru dosar am nevoie si de RCA. Aici se face RCA-ul in vederea inmatricularii la Politie, corect?

 

In princpiu site-ul DRPCIV iti pune la dispozitie liste cu ce ai nevoie. Am sunat, dar cred ca au scos tel din furca, imi da busy.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 minut, Paca a spus:

Cu mentiunea ca , nu-ti face asigurarea pana nu prezinti copie dupa fiscal (patit astazi ...tre sa astept 2 zile sa iasa  ). 

 

Asta e valabil la transcriere.

Am facut asigurare acum 2 saptamani pentru vehicul nou cumparat, in vederea inmatricularii, si nu mi-au cerut sa fie inregistrata la primarie (nici in momentul asta nu e inregistrata; am numere provizorii).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

53 minutes ago, Paca said:

Numere provizorii am si eu de 2 luni . Insa nu au vrut sa-mi faca asigurare in vederea inmatricularii fara dovada fiscalului . 

Ai cumparat moto / masina noua, cu factura? In cazul asta nu se cere fiscal, pentru ca vanzatorul o are inregistrata ca marfa, nu ca autovehicul la care plateste impozit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Inmatriculare Yamaha YZF R125

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...