Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

A mai aparut inca un R1200GS in peisaj. Are deja 2 saptamani jumate si maine e programat la revizia de 1000 km.

 

Felicitari pentru achizitie.

Sa il calaresti sanatos.

Abia astept sa ne vedem sa-ti admir putin utilaju'. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut,

 

A mai aparut inca un R1200GS in peisaj. Are deja 2 saptamani jumate si maine e programat la revizia de 1000 km.

 

 

Ss-l stapanesti sanatos !

Si sa te bucuri de drumuri frumoase!

 

 

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

A mai aparut inca un R1200GS in peisaj. Are deja 2 saptamani jumate si maine e programat la revizia de 1000 km.

 

S-o stapanesti sanatos! :moto:

 

Vad ca in ultimele sapramani tot apar noi proprietari de GS/A noi sau relativ noi, este imbucurator :wink:

 

A ta este argintie (nu alba)? Ca nu vad clar in poze... Proiecroare led?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

S-o stapanesti sanatos! :moto:

 

Vad ca in ultimele sapramani tot apar noi proprietari de GS/A noi sau relativ noi, este imbucurator :wink:

 

A ta este argintie (nu alba)? Ca nu vad clar in poze... Proiecroare led?

 

Merci!

 

Este argintie. Initial am fost tentat de triple black, dar am cautat pe net poze cu ele... murdare. Si, pentru ca am de gand sa o folosesc mai mult decat sa o bibilesc, am preferat o nuanta anti-jeg. Proiectoarele sunt LED. Citisem inainte despre eficienta lor fata de cele normale si pot sa confirm!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Atentie la spalat!

Alaltaieri am dus vitica la spalat la spalatoria unui coleg de servici iar baietii de acolo si-au dat corijenta pe ea! Au spalat toate partile cromate cu otet, data cu spuma de doua ori...exemplar! Showroom, ce mai!

Plec si in prima curba gata-gata s-o impachetez, secomporta ca si cum as fi pe gheata si fara presiune! Problema e ca mi-au dat cu zmeclem de cauciucuri pe roti, "sa arate noi" . Solutia era pe baza de silicon si data in belsug inclusiv pe talpa gumei. Rupea aderenta si balanganea inclusiv in depasiri. Au fost cei mai cu morcov 25 km de cand ma dau pe doua roti. So watch out!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Problema e ca mi-au dat cu zmeclem de cauciucuri pe roti, "sa arate noi" . Solutia era pe baza de silicon si data in belsug inclusiv pe talpa gumei. Rupea aderenta si balanganea inclusiv in depasiri. Au fost cei mai cu morcov 25 km de cand ma dau pe doua roti. So watch out!

 

Pe orice flacon de zmeclem pt cauciucuri scrie ca nu se da pe alea moto.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apropo de cauciucuri...

 

Trebuie sa le schimb, nu sunt tocite dar au facut un umar, cel putin ala din spate.

Am mers mult pe drept fara viraje si s-au tocit aiurea. Acum cand intru in viraj

se simte cum trece de "muchia" respectiva.

Am Anakkee 2

Ce imi recomandati? Michelin Anakee 2 sau Metzler Tourance?

De unde imi recomandati?

 

Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe orice flacon de zmeclem pt cauciucuri scrie ca nu se da pe alea moto.

 

Acum au invatat si ei!

 

Apropo de cauciucuri...

 

Trebuie sa le schimb, nu sunt tocite dar au facut un umar, cel putin ala din spate.

Am mers mult pe drept fara viraje si s-au tocit aiurea. Acum cand intru in viraj

se simte cum trece de "muchia" respectiva.

Am Anakkee 2

Ce imi recomandati? Michelin Anakee 2 sau Metzler Tourance?

De unde imi recomandati?

 

Multumesc!

 

Tourance zic. Pt ca am un prieten si ne-am luat motoare identice comandate impreuna. A mea a venit cu Tourance a lui cu Anakee iar ce am observat cand am mai facut schimb e ca Touranceul se comporta mai bine pe ud. Pe uscatndiferentele sunt insesizabile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apropo de cauciucuri...

 

Trebuie sa le schimb, nu sunt tocite dar au facut un umar, cel putin ala din spate.

Am mers mult pe drept fara viraje si s-au tocit aiurea. Acum cand intru in viraj

se simte cum trece de "muchia" respectiva.

Am Anakkee 2

Ce imi recomandati? Michelin Anakee 2 sau Metzler Tourance?

De unde imi recomandati?

 

Multumesc!

 

daca stii ca iesi si off pastreaza anakke ... e mai cramponat

daca bagi mai mult asfalt si te gandesi si la toamna mergi pe metzeler

pt grip mai bun pe umed este exp ul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare la toata lumea.Dupa cativa ani de ros unghiile a venit vremea sa-mi iau si eu un GS. De cateva saptamani tot studiez in stanga si in dreapta si sunt mai confuz decat la inceput. Am 3 variante, evident cu diferenta de bani aferenta.Prima ar fi 1150GSA an 2003undeva pe la 5500 eupuroi, a doua 1200GS, an 2004, pe la 6500 euro si evidenta ultima, 1200GSA, an 2007 pe la 8000 euro ceea ce ma pune deja in situatie dificila din punct de vedere financiar.Este de preferat varianta 1150adv fata de 1200gs simplu? Cat despre km nu are rost sa discutam, toti stim ca nu sunt reali.Mobrele arata si functioneaza impecabil.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cat despre km nu are rost sa discutam, toti stim ca nu sunt reali.

 

Din pacate, cel putin dupa parerea mea, ai inceput prost. Cum adica "toti stim"?? La ce te referi?

Iar in cazul in care stii deja asa ceva, in cazul particular al unei motociclete, ce te-ar mai face s-o cumperi?? :scratch:

 

Nu inteleg nici intrebarea daca merita 1200GS vs. 1150GSA. De ce ai lua o generatie mai veche, o motocicleta care face in curand 10 ani de cand nu se mai fabrica, care este considerabil mai grea? Poate aici or sa inceapa iubitorii de "oldies but goldies" cu teorii ca o repari mai ieftin, ca 12GS are nu stiu ce electronica sau mai stiu io ce argument... dar o iei ca s-o repari sau ca sa te dai cu ea?

Insa, asa cum am mai sfatuit si pe altii, as lua 1200GS incepand cu 2005, adica as evita primul an de fabricatie (2004).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din pacate, cel putin dupa parerea mea, ai inceput prost. Cum adica "toti stim"?? La ce te referi?

Iar in cazul in care stii deja asa ceva, in cazul particular al unei motociclete, ce te-ar mai face s-o cumperi?? :scratch:

 

Nu inteleg nici intrebarea daca merita 1200GS vs. 1150GSA. De ce ai lua o generatie mai veche, o motocicleta care face in curand 10 ani de cand nu se mai fabrica, care este considerabil mai grea? Poate aici or sa inceapa iubitorii de "oldies but goldies" cu teorii ca o repari mai ieftin, ca 12GS are nu stiu ce electronica sau mai stiu io ce argument... dar o iei ca s-o repari sau ca sa te dai cu ea?

Insa, asa cum am mai sfatuit si pe altii, as lua 1200GS incepand cu 2005, adica as evita primul an de fabricatie (2004).

Ma refer la faptul ca nu pot sa cred ca BMW'ul meu are numai 56000km facuti in 16 ani desi arata si merge impecabil. Pe mine acest aspect m-a interesat ..Intrebarea, era daca se merita un 1150 adventure cu o gramada accesorii versus un 1200gs fara nici un accesoriu.Si da, poate fi si acesta un punct de vedere, ca un motor la sfarsitul generatiei sale, a ajuns la maturitate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ia-ti ce iti place, toata treaba asta cu motorul e foarte personala si n-o a gasesti raspunsuri la problema ta pe forum. mai rau te afunzi :)

orice ai alege poti sa schimbi dupa un an-doi-3, vezi tu ce ti se lipeste de suflet si ce nu.

 

:peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma refer la faptul ca nu pot sa cred ca BMW'ul meu are numai 56000km facuti in 16 ani desi arata si merge impecabil.

 

Nu stiu in cazul particular al motocicletei tale dar daca generalizezi, gresesti mult. Eu ma refer la motocicletele din Germania de exemplu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi aduc aminte ca un oficial de la BMW spunea intr-un interviu anul trecut ca posesorul de motoreta BMW parcurge 5000 km in medie pe an.

Poate va ajuta informatia asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebarea, era daca se merita un 1150 adventure cu o gramada accesorii versus un 1200gs fara nici un accesoriu.Si da, poate fi si acesta un punct de vedere, ca un motor la sfarsitul generatiei sale, a ajuns la maturitate.

 

Parerea mea este ca se merita clar o motocicleta dintr-o generatie mai noua, pana la urma 1200 a fost evolutia fireasca a lui 1150. Ce spui tu cu maturitatea este logic dar nu cred ca justifica sa iei un model invechit. Oricum, te sfatuisem sa eviti primul an (2004) la 12GS.

In plus, un 12GS cred ca se revinde destul de usor, un 1150 nu mai e chiar asa, se fac deja multi ani si intra la categoria "vechituri".

In ce priveste accesoriile, important este sa aiba ABS-ul si manerele incalzite; restul le poti adauga in timp, dupa ce-ti dai seama ce ai nevoie.

 

Pana la urma, iei ce-ti place. Eu mi-am dat cu parerea ca de fapt asta ai cerut. Normal ca un "nostalgic" sau un posesor de 1150 te va sfatui sa iei 1150, dar asta doar pana isi va lua si el 1200 si isi va schimba parerea. ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu zic sa-ti iei un 1150gsa super ultra mega echipat. de restul banutilor ii faci o revizie ca la carte si schimbi diverse piese, si de restul bagi benzin si faci turul europei anul acesta. per total iesi mai ieftin, mai ok si la general la acelasi nivel daca nu chiar peste un 1200 stock,parerea mea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu zic sa-ti iei un 1150gsa super ultra mega echipat. de restul banutilor ii faci o revizie ca la carte si schimbi diverse piese, si de restul bagi benzin si faci turul europei anul acesta. per total iesi mai ieftin, mai ok si la general la acelasi nivel daca nu chiar peste un 1200 stock,parerea mea.

Nostalgicule :laugh:

Editat de Dan Cata
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aham! si ca sa-mi sustin punctul de vedere da-mi te rog linkul cu cei doi lituanieni ce inconjoara pamantul pe 1150-ul lor , mai exact i-ai ajutat cu un kit de reparatie carburi acu ceva vreme

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tsilkonaut? (estonieni) :) Aia da oameni :D vinzi ce ai si meri in juru lumii. Cand le-am trimis kitu de reparatie, o zis ca adresa lui de ACUMA e cutare :laugh:

 

Stau si ma uit si la masini, din 2006 sau mai noi, cu toba balanganind dupa ele, ruginite, etc. Cum cristocea sfantu sa dai 10k eur pe o masina relativ noua si in cativa ani sa o apuce rugina? A mea din 97 nu are gram de rugina pe ea...

 

Altfel zis, poate ca as achizitiona si un 1200, cu conditia sa pastrez 1100-le ca se back-up sa am cand se strica ala nou :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aham! si ca sa-mi sustin punctul de vedere da-mi te rog linkul cu cei doi lituanieni ce inconjoara pamantul pe 1150-ul lor , mai exact i-ai ajutat cu un kit de reparatie carburi acu ceva vreme

 

Lasand la o parte off-topicul (suntem pe topic de 1200)... care ar fi relevanta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...