Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

33 minutes ago, andreiandrei53 said:

Intre timp am discutat si la Rams, inteleg ca ma costa reconditionarea amortizorului actual 1300 de lei.

Enorm, mai ales pentru Romania (tarife medii de 100-150 lei/h manopera de mecanica) si la o firma care se pretinde "service suspensii" dar nu are nici macar un stand de testare pentru amortizoare.
 

Quote


Nu știu dacă merită recondiționat, dacă nu e prevăzut a fi recondiționat.

 

In general, "prevederea" consta doar intr-o valva pentru incarcare, care se poate monta ulterior in 2 minute...

 

Cauta pe net si amortizoare hagon, au preturi bune si recenzii ok.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Corect! Dar la mine au zis că trebuie tăiat capătul superior, pus filet și valvă. Nu a vrut nimeni să se bage. Și la bani tot vreo 13-15 mil era. Am mai pus ceva și am luat amortizor servisabil. Ăsta e cazul meu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Am apucat aseara sa ma mai joc la reglajul amortizorului spate si am invatat ca:

 

- rotita din lateral dreapta imi regleaza inaltimea motoretei - banuiesc ca asta se face prin comprimarea/decomprimarea arcului.

- jos de tot, la prinderea de bascula, exista un surubel care regleaza o valva la interior. Mai umblasem la ea, insa fara efect. Acum am umblat din nou si am dus-o in ambele extreme. Pe una ramane barca motoreta, pe cealalta revenirea amortizorului este mult intarziata (posibil la denivelari repetate se comprima arcul de tot).

 

Nu ar trebui sa pot regla amortizorul si la compresie? Mi se pare ca se comprima prea usor......poate mai trebuie sa studiez problema.

Dar dupa comprimarea asta rapida, ce pot face eu ca sa mai elimin din efectul de barca, este sa inchid acea valva astfel incat sa anulez din acel balans. Insa nu sunt convins ca e ok asa, daca incasez 3-4 gropi si amortizorul nu are timp sa revina e nasol, nu mai punem la socoteala ca mai iau si pasager.

 

Este normal modul acesta de functionare?

Mai exista si altceva de setat?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De ce nu studiezi putin pe youtube despre fuctiile fiecaruia? Sunt destui care explica frumos. Si ca sfat, incearca sa nu insurubezi pana in capa surubul de jos, de la rebound. Se poate suda si nu il mai desfaci. Spor la setari si la experimente

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, gabyshor a spus:

Pana la urma ce problema are amortizorul? De ce vrei sa-l inlocuiesti/repari?

e mobra barca in majoritatea pozitiilor in care ma joc cu setarile, mai putin cea in care reglez de la valva de jos spre unul din capetele reglajului, caz in care nu mai sare ca mingea dar nici nu prea mai revine - deci in cateva comprimari succesive, am sanse sa ajung in capat de cursa => suspensia complet comprimata (revine, dar mai incetisor...poate ma mai joc pe la surubel...cu sfertul de tura deja, sau poate chiar mai fin).

 

Deci nu mai sunt alte reglaje la amortizorul standard de pe GS in afara de cele 2 de care am amintit eu? (valva de jos si rozeta din dreapta).

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Robinetul e preload, surubul e rebound. Posibil ca amortizorul să fie "dus", dacă zici că doar reglat reboundul pe maxim mai diminuează efectul de barcă.

Pentru a fi cu inima împăcată, pune amortizor nou, servisabil, dacă vrei să pastrezi mobra o perioadă mai lungă. Părerea mea.

Editat de Lucian_M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna seara, 

Vin si eu cu o problema, daca reusesc sa o rezolv pana maine dimineata am sanse sa-mi continui concediul de 5000 km, daca nu, asta e, ma intorc acasa.

Sunt in Slovacia.

Eveniment:

Intorc mobra in scurt, pe drum, si moare motorul, dau sa repornesc, surpriza, bordul inchis.

Simptome:

Pun contactul si nu se aprinde bordul, sau se aprinde aleatoriu, fara nici o noima.

Daca se aprinde si ii dau la demaror, se aude releul de la demaror si atat.

Demarorul este foarte incins, chiar si dupa ce se racise de acuma toba si cilindrii.

Ce am facut:

Verificat cu voltmetrul bateria, 13,1v

Verificat cablurile de la contact.

Scos cablurile de pe demaror si incercat sa pirnesc impins.

Dat curent de la alta mobra.

Ce am constatat:

Nu porneste :)

cand am am incercat sa o pornesc impinsa, in momentul cand dadeam drumul la ambreiaj mi se inchidea bordul.

cand am.incercat sa o pornesc cu cabluri de curent de la alta mobra, se auzea releul de la demaror continu, adica clik-aia regulat.

daca reusesc sa pun contactul si sa dau la demaror, scade tensiunea pana la 6v, chiar daca nu face nimic, demaror in scurt????

pe net am gasit ceva cu un micro swich de la contact.

...

vine o masina dupa mine acuma, dar poate reusesc sa o rezolv cumva si ma duc la urmatoarea cazare rezervata ...

sau macar imi omor timpul analizand.

ceva pareri? Solutii? Fara impins ca sunt singur :)

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tensiunea pe baterie scade, sau în instalație? Mă gândesc la o legătură de masă slabă, dar e o presupunere generică, nu cunosc particularitățile instalației de pe moto în cauză.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, andriu a spus:

Buna seara, 

Vin si eu cu o problema, daca reusesc sa o rezolv pana maine dimineata am sanse sa-mi continui concediul de 5000 km, daca nu, asta e, ma intorc acasa.

Sunt in Slovacia.

Eveniment:

Intorc mobra in scurt, pe drum, si moare motorul, dau sa repornesc, surpriza, bordul inchis.

Simptome:

Pun contactul si nu se aprinde bordul, sau se aprinde aleatoriu, fara nici o noima.

Daca se aprinde si ii dau la demaror, se aude releul de la demaror si atat.

Demarorul este foarte incins, chiar si dupa ce se racise de acuma toba si cilindrii.

Ce am facut:

Verificat cu voltmetrul bateria, 13,1v

Verificat cablurile de la contact.

Scos cablurile de pe demaror si incercat sa pirnesc impins.

Dat curent de la alta mobra.

Ce am constatat:

Nu porneste :)

cand am am incercat sa o pornesc impinsa, in momentul cand dadeam drumul la ambreiaj mi se inchidea bordul.

cand am.incercat sa o pornesc cu cabluri de curent de la alta mobra, se auzea releul de la demaror continu, adica clik-aia regulat.

daca reusesc sa pun contactul si sa dau la demaror, scade tensiunea pana la 6v, chiar daca nu face nimic, demaror in scurt????

pe net am gasit ceva cu un micro swich de la contact.

...

vine o masina dupa mine acuma, dar poate reusesc sa o rezolv cumva si ma duc la urmatoarea cazare rezervata ...

sau macar imi omor timpul analizand.

ceva pareri? Solutii? Fara impins ca sunt singur :)

 

Din experienta mea scurta cu BMW: baterie terminata. Asa a facut si la mine.

Cumperi alta si ii dai bice mai departe.

 

Demarorul s-a incalzit de la demaror.

Chiar daca vei porni de la cabluri, daca bateria este deteriorata, iti scade tensiunea suficient ca sa o ia razna electronica.

Demarorul are nevoie de curent mare si ca orice motor electric are curent de pornire si mai mare decat cel nominal. Daca bateria e slaba ti-o ingenunchiaza intr-o clipa.

Sper sa gasesti maine undeva o baterie. Nu au sa slovacii vreun motociclism.ceva acolo?  🤔

Ma uit si eu pe net. Daca gasesc iti dau de veste.

 

Pe unde ai ramas in pana?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

4 hours ago, andriu said:

 

cand am am incercat sa o pornesc impinsa, in momentul cand dadeam drumul la ambreiaj mi se inchidea bordul.

cand am.incercat sa o pornesc cu cabluri de curent de la alta mobra, se auzea releul de la demaror continu, adica clik-aia regulat.

daca reusesc sa pun contactul si sa dau la demaror, scade tensiunea pana la 6v, chiar daca nu face nimic, demaror in scurt????

 

Schimba bateria, daca tensiunea scade sub 10,5 V cand dai la demaror sunt foarte mici sansele sa porneasca, la 6 V e cam praf bateria, dar posibil sa fie si alternatorul dus. Pune o baterie buna si incearca sa pornesti motorul, daca porneste masoara daca incarca si daca se stinge in bord martorul de baterie in maxim 10 secunde de cand ai pornit motorul (ideal ar fi pana in 5 secunde). Si inainte sa-l pornesti lasa-l sa-si faca self test-ul complet.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ivan pedala mulțumesc frumos, e la Brașov. Am găsit ceva mai potrivit pentru ce vreau eu, dar tot pe comanda. 3 la 45 lei. Prefer însă ceva in București, dacă mă indruma careva.

 

https://www.pieseautoscan.ro/accesorii-auto/adaptor-priza-auto-lampa-din-standard-12-24-v.html

 

Eventual un magazin cu accesorii pentru camioane, văd că e la fel.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut baieti!! Va rog sa-mi ajutati un prieten care si-a luat un GS din 2006 si nu ajunge bine la ghidon. Are nevoie de inaltatoare care sa mute ghidonul spre el. 

Era odata un baiat din Timisoara care facea asa ceva, stiti ceva de el?? Sau paote stiti pe altcineva.

Am rugamintea sa ma sunati pt ca intru greu aici. Nr de tel: 0754789987 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 13.06.2019 la 9:32, andreiandrei53 a spus:

Ideea ar fi ca ce mi-as dori eu, este ca in momentul in care ma duc cu moto la service pt reparatie, sa am deja solutia cea mai buna aleasa si sa stiu clar cat ma va costa, intrucat abia am luat moto si sunt cu bugetul f stramtorat. Acum, inteleg ca intre ce vreau eu si ce se va putea e f posibil sa fie diferente mari.

 

Faptul ca lucreaza acest George acolo....nu imi dau seama ce avantaj aduce, daca vorbim despre a comanda un Wilbers nou. Montajul il face in pricipiu oricine. Daca se pune problema sa il reconditionez....suna interesant, dar depinde si de cost/rezultat.

 

Oricum, foarte interesante informatiile oferite, multumesc.

 

Cand ai buget foarte stramtorat ...nu ti iei bmw ....

solutia cea mai buna aleasa si CLAR cat te costa nu se pupa nici in viata

Acum 20 minute, xt600 a spus:

Poate ar trebui sa schimbe motocicleta. Si-a luat-o prea mare.. ;) 

👍👍👍👍👍👍😜😜😜😜

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut,
nu am mai raspuns pt ca am fost pe drum, am ajuns acsa.
Am sa incerc cu toate sfaturile primite.
Problema cu bateria e ca am luat curent de la alta baterie, cu niste cabluri destul de groase (dar nu  speciale) si nu am vazut nici o diferenta.
Problema este ca nu se aprinde bordul, cu 13.1v in baterie, deci ce sa mai dau la demaror ...
Primul lucru, am sa schimb bateria.
Apoi am sa intru in detalii.
Am gasit un filmulet pe YT, care pare sa fie identic cu ce am patit eu.
 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vand GS 2017.

 

Un pic rulata, numai pe drumuri drepte, cu 80 la ora

a1e34ff1-ebac-489f-b05e-3ea02b96b136.thumb.jpg.5a98bd62e78c7b2c4c3b0f52567137c8.jpg

 

Folosita doar pentru a merge duminica la biserica:

IMG_20190616_085757.thumb.jpg.08446ffdd1346682ef560e21f7f787f7.jpg

 

Intotdeauna tipla, tinuta in garaj, sub o umbrela:

IMG_20190616_091828.thumb.jpg.5a549bdaf83b3322215c4587ac4d9fd3.jpg

 

... Am primit un semn de sus (de tot) si m-am razgandit

IMG_20190616_194259.thumb.jpg.38e3594e4b05636443827f6f8e2ed2f2.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, robert_bobariu a spus:

Vand GS 2017.

 

Un pic rulata, numai pe drumuri drepte, cu 80 la ora

a1e34ff1-ebac-489f-b05e-3ea02b96b136.thumb.jpg.5a98bd62e78c7b2c4c3b0f52567137c8.jpg

 

Folosita doar pentru a merge duminica la biserica:

IMG_20190616_085757.thumb.jpg.08446ffdd1346682ef560e21f7f787f7.jpg

 

Intotdeauna tipla, tinuta in garaj, sub o umbrela:

IMG_20190616_091828.thumb.jpg.5a549bdaf83b3322215c4587ac4d9fd3.jpg

 

... Am primit un semn de sus (de tot) si m-am razgandit

IMG_20190616_194259.thumb.jpg.38e3594e4b05636443827f6f8e2ed2f2.jpg

 avand in vedere ca suntem intre ... bmwisti... fa un mic istoric la ce ai schimbat in km astia rulati

nu ma ref la ulei,  placute frana sau filtre

multam

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...