george05 Postat Octombrie 1, 2014 Share Postat Octombrie 1, 2014 In principiu merge. Stiu amortizor de RN19 pus pe modelul tau. In principiu, amortizorul spate de RN22 e performant, chiar mai bun decit un aftermarket de citeva sute de euro, mai bun decit un Ohlins nesetat pt stilul de pilotaj, greutate, sau neservisat. Stiu ca exista linkuri ajustabile la inaltime, si nu costa o avere. Booon!dupa carene si protectii carbon,ne bagam in suspensii si amortizor:) danke! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cip M Postat Octombrie 6, 2014 Share Postat Octombrie 6, 2014 Vre-un R1 2007-2008 in stare buna, se mai gaseste pe undeva ? Sa fie si la pret bun !!! P.M. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Octombrie 8, 2014 Share Postat Octombrie 8, 2014 Pt tine? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cip M Postat Octombrie 8, 2014 Share Postat Octombrie 8, 2014 Nu. Pt. o cunostinta. Pt mine numai daca vand Kawa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DENY Postat Octombrie 8, 2014 Share Postat Octombrie 8, 2014 ITP in sector 6? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
manu_vvu Postat Octombrie 8, 2014 Share Postat Octombrie 8, 2014 Pentru eventualii interesati..... /index.php?/topic/719125-vand-yamaha-r1-2008/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fatal Fury Postat Octombrie 12, 2014 Share Postat Octombrie 12, 2014 Vreme prea buna ca sa stam in casa ...Probabil ultima iesire pe sezonul asta :/ » Post actualizat in 12 Oct 2014 19:41Kyp nu te intereseaza un 2006 cel cu bascula modificata ,negru ,la ~4200 ? Manu ...ce urmeaza ?Schimbi categoria ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Octombrie 12, 2014 Share Postat Octombrie 12, 2014 (editat) Si ultima iesire pe sezonul asta. inca un an terminat cu bine,inceput pe un model de r1,continuat pe altul si incheiat pe acelasi cu care am inceput.de acum inainte pregatiri pt urmatorul sezon:) Editat Octombrie 12, 2014 de george05 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
manu_vvu Postat Octombrie 13, 2014 Share Postat Octombrie 13, 2014 Vreme prea buna ca sa stam in casa ... Probabil ultima iesire pe sezonul asta :/ » Post actualizat in 12 Oct 2014 19:41 Kyp nu te intereseaza un 2006 cel cu bascula modificata ,negru ,la ~4200 ? Manu ...ce urmeaza ?Schimbi categoria ? Nu e neaparat vb de schimbat categoria cat de separat cum trebuie nevoile (distractia de pe circuit cu drumurile ceva mai relaxante)... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emylyo Postat Octombrie 16, 2014 Share Postat Octombrie 16, 2014 Dupa un sezon cu R1 resoftat de Bogdan pot sa spun cateva impresii:motoreta se comporta foarte bine la mers pe strada,dar nu prea este moto de strada daca nu ai un pic de experienta sau un pic mai multa.Sta excelent pe curbe,cam grea totusi,nu ca busa,dar grea totusi.Aceleratie?Urcare in ture?Raspuns al acceleratiei foarte bun.Recomandat si pt liniute as spune.Dupa ce m-am dat cu ea am inteles de ce ma tot bateau la liniute r1 2005-2008.Trage ca o isterica dupa 8000de ture in primele 3 trepte.Cu toate acestea nu am trecut de 240-250 km/h-ma batea vantul grav fata de un touring si nu imi dadea siguranta.Am vazut la Adancata ca toata lumea a inceput sa se dea cu Bmw.Stiu ei ce stiu.Banuiesc faptul ca este si mai usor,nu vorbesc de frane sau suspensii-ce am vazut aveau numai Brembo.Una peste alta:frumoasa,rea,dar recomand pt curse,nu racing stradal.Mai bine de terasa,e mai safe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Octombrie 17, 2014 Share Postat Octombrie 17, 2014 Ce raport ai la foaie-pinion? O mai tii si la anul? Referitor la BMW, acesta are minim 20cai in plus fata de R1 nostru. Frinele: eu i-am pus la a mea discuri race AMB de 320mm, frina brembo RCS, motoreta frineaza grav. Pe discuri am dat 150e, pe pompa tot 150e, merita 1000% investitia. Ma mir ca la cit esti de masiv, ai simtit greutatea. Probabil mai trebuie reglate suspensiile. A fost Cataaa la Adancata , tot cu R1, si dupa ce i-am invirtit robinetii de la suspensii, motoreta avea alt feedback. Curbele se iau usor daca suspensiile sint reglate pt a lua virajele. Daca-s reglate pt touring, nu le va lua. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fatal Fury Postat Octombrie 17, 2014 Share Postat Octombrie 17, 2014 Emylio am vazut pe un topic ca te-ai plans consum.Adevarat, daca ai anvelopa 190/50 si pinion -1 ,consumul e mare .Daca ai -2 pe fata, e dezastru .O tii numai din benzinarie in benzinarie (aprox 130 km /plin.Sau nici macar atat) .Depinde si cat de turat mergi . Pana la 8-9000 rpm nu consuma exagerat de mult .Am avut ocazia sa testez si acest lucru .Cu anvelopa 200 si pinion -1 si cu prietena in spate ,am facut 130 km cu ~9 litri de benzina .Dar n-am depasit 8000rpm .Am mers relaxat ,am admirat peisajele La anul o sa fac si cateva sesiuni la adancata .O sa schimb raportul final ,o sa trec de la 530 la 520 si pinion atac stoc ,foaie +2 sau +3 dinti ... Jagi ce zici, ce calcatura e ok pt motoarele noastre la adnacata ? Ps . Quickshifterul functioneaza minunat face toti banii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roberte Postat Octombrie 17, 2014 Share Postat Octombrie 17, 2014 130 km cu un plin? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fatal Fury Postat Octombrie 17, 2014 Share Postat Octombrie 17, 2014 Sorry ,130-140km pana intra pe rezerva de acolo nu mai e mult , 25 km max (stiu ,ca am facut pana prostului la 29 km dupa ce sa aprins becul galben) Deci consumul e cam măricel dar merita fiecare bănuţ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Octombrie 17, 2014 Share Postat Octombrie 17, 2014 (editat) Al doilea teaser despre R1/2015 : Afisaj cu LCD in genul Panigale,led-uri,dar in rest nu ne prea arata nimic... Il baga si pe Vale (cum s-ar putea altfel?) Mi se pare sau sunetul e putin diferit,putin mai dur? Sunt curios cu ce cutie va veni... Editat Octombrie 17, 2014 de Method Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Octombrie 17, 2014 Share Postat Octombrie 17, 2014 (editat) Emylio am vazut pe un topic ca te-ai plans consum.Adevarat, daca ai anvelopa 190/50 si pinion -1 ,consumul e mare .Daca ai -2 pe fata, e dezastru .O tii numai din benzinarie in benzinarie (aprox 130 km /plin.Sau nici macar atat) .Depinde si cat de turat mergi . Pana la 8-9000 rpm nu consuma exagerat de mult .Am avut ocazia sa testez si acest lucru .Cu anvelopa 200 si pinion -1 si cu prietena in spate ,am facut 130 km cu ~9 litri de benzina .Dar n-am depasit 8000rpm .Am mers relaxat ,am admirat peisajele La anul o sa fac si cateva sesiuni la adancata .O sa schimb raportul final ,o sa trec de la 530 la 520 si pinion atac stoc ,foaie +2 sau +3 dinti ... Jagi ce zici, ce calcatura e ok pt motoarele noastre la adnacata ? Ps . Quickshifterul functioneaza minunat face toti banii -1 +2 minim, daca nu chiar+3 pt Adancata. Asta pt configuratia actuala a circuitului, daca se redeseneaza pt varianta originala, s-ar putea sa fie suficient -1 +2. Cu toate ca linia lunga are aproape 1km, in ea se intra foarte lent, cca 60km/h, nu reusesti sa-i dai capat la sf liniei drepte. Cataaa are raport stoc si mai mult de treapta a 4-a nu a reusit sa-i dea, si intra cu treapta 1-a in ultimul viraj. Virajele de pe adancata sint viraje relativ lente, treapta a 2-a pt viraje de 80-110km/h cu raport foaie pinion 48/16 este ideal. Editat Octombrie 17, 2014 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Octombrie 17, 2014 Share Postat Octombrie 17, 2014 (editat) si eu am simtit nevoia pt adancata sa am un +1 ,+2 pe spate,acum am -1 cu stoc pe spate,maxim treapta 5`a am mers,am dat si a 6a doar de control intr-o tura sa invarta ceva acolo ,ma intereseaza mai mult + pe spate sa am o turatie mai mare cand intru in viraje ,pentru linia dreapta nu ma deranjeaza daca merg cu a 5`a Editat Octombrie 17, 2014 de cmd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Octombrie 17, 2014 Share Postat Octombrie 17, 2014 Al doilea teaser despre R1/2015 : Afisaj cu LCD in genul Panigale,led-uri,dar in rest nu ne prea arata nimic... Il baga si pe Vale (cum s-ar putea altfel?) Mi se pare sau sunetul e putin diferit,putin mai dur? Sunt curios cu ce cutie va veni... Pe bord se mai pot vedea: traction control, stability control, launch control, riding modes si "LIF"(?!?). Evacuarea nu mai este sub sa, ci laterala sau/si ventrala. Motorul va scoate probabil in jur de 200cp. Nimic nou... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorge Lorenzo Postat Octombrie 17, 2014 Share Postat Octombrie 17, 2014 Pe bord se mai pot vedea: traction control, stability control, launch control, riding modes si "LIF"(?!?). Evacuarea nu mai este sub sa, ci laterala sau/si ventrala. Motorul va scoate probabil in jur de 200cp. Nimic nou... Si suspensii electronice... daca nu ma insel, unde scrie A-2 e un simbol de amortizor. Nu o fi nimic revolutionar, dar daca tot pachetul e bine pus la punct, ar putea fi o super motocicleta. Mai ales ca astia de la Yamaha se pricep la partea de ciclistica/sasiu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Octombrie 17, 2014 Share Postat Octombrie 17, 2014 Da, dar asta nu atrage si nu vinde. In clip nu vad decat o aducere la nivel cu competitia a modelului R1. O competitie dominata de modele europene care au deja cativa ani in spate: RSV4, S1000RR, Panigale.Ma rog, tot e bine: Honda sau Suzuki nici atat nu fac. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fatal Fury Postat Octombrie 17, 2014 Share Postat Octombrie 17, 2014 si eu am simtit nevoia pt adancata sa am un +1 ,+2 pe spate,acum am -1 cu stoc pe spate,maxim treapta 5`a am mers,am dat si a 6a doar de control intr-o tura sa invarta ceva acolo ,ma intereseaza mai mult + pe spate sa am o turatie mai mare cand intru in viraje ,pentru linia dreapta nu ma deranjeaza daca merg cu a 5`a ce anvelopa ?190/55 sau 200/55? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorge Lorenzo Postat Octombrie 17, 2014 Share Postat Octombrie 17, 2014 Da, dar asta nu atrage si nu vinde. Pentru asta exista Valentino Rossi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emylyo Postat Octombrie 17, 2014 Share Postat Octombrie 17, 2014 Este calcatura stoc cred.Sunt la munca si nu pot sa verific.Pentru strada franele sunt bunicele,dar oricand e loc de mai bine.Pe circuit sa schimba datele problemei.Are discuri aftermarket Braking si pompa radiala Brembo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Octombrie 17, 2014 Share Postat Octombrie 17, 2014 Va conta puterea la roata. Daca atinge macar 180cai, se va vinde in draci, la ciclistica se pricep inginerii de la Yamaha. Problema lor a fost mereu puterea, de prin 2005 cind a aparut K5/1000. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Octombrie 17, 2014 Share Postat Octombrie 17, 2014 @Levi - 190/55 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.