Sari la conținut

Detinatori de Yamaha R1


kima
 Share

Postări Recomandate

In principiu merge. Stiu amortizor de RN19 pus pe modelul tau. In principiu, amortizorul spate de RN22 e performant, chiar mai bun decit un aftermarket de citeva sute de euro, mai bun decit un Ohlins nesetat pt stilul de pilotaj, greutate, sau neservisat. Stiu ca exista linkuri ajustabile la inaltime, si nu costa o avere.

Booon!dupa carene si protectii carbon,ne bagam in suspensii si amortizor:) danke!:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vreme prea buna ca sa stam in casa ...
Probabil ultima iesire pe sezonul asta :/


» Post actualizat in 12 Oct 2014 19:41

Kyp nu te intereseaza un 2006 cel cu bascula modificata ,negru ,la ~4200 ?

Manu ...ce urmeaza ?Schimbi categoria ?

post-19031-0-96919400-1413142686_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si ultima iesire pe sezonul asta.:) inca un an terminat cu bine,inceput pe un model de r1,continuat pe altul si incheiat pe acelasi cu care am inceput.de acum inainte pregatiri pt urmatorul sezon:)

post-35274-0-22901100-1413150590_thumb.jpg

Editat de george05
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vreme prea buna ca sa stam in casa ...

Probabil ultima iesire pe sezonul asta :/

» Post actualizat in 12 Oct 2014 19:41

Kyp nu te intereseaza un 2006 cel cu bascula modificata ,negru ,la ~4200 ?

Manu ...ce urmeaza ?Schimbi categoria ?

Nu e neaparat vb de schimbat categoria cat de separat cum trebuie nevoile (distractia de pe circuit cu drumurile ceva mai relaxante)...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa un sezon cu R1 resoftat de Bogdan pot sa spun cateva impresii:motoreta se comporta foarte bine la mers pe strada,dar nu prea este moto de strada daca nu ai un pic de experienta sau un pic mai multa.Sta excelent pe curbe,cam grea totusi,nu ca busa,dar grea totusi.Aceleratie?Urcare in ture?Raspuns al acceleratiei foarte bun.Recomandat si pt liniute as spune.Dupa ce m-am dat cu ea am inteles de ce ma tot bateau la liniute r1 2005-2008.Trage ca o isterica dupa 8000de ture in primele 3 trepte.Cu toate acestea nu am trecut de 240-250 km/h-ma batea vantul grav fata de un touring si nu imi dadea siguranta.Am vazut la Adancata ca toata lumea a inceput sa se dea cu Bmw.Stiu ei ce stiu.Banuiesc faptul ca este si mai usor,nu vorbesc de frane sau suspensii-ce am vazut aveau numai Brembo.Una peste alta:frumoasa,rea,dar recomand pt curse,nu racing stradal.Mai bine de terasa,e mai safe :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce raport ai la foaie-pinion? O mai tii si la anul?

 

Referitor la BMW, acesta are minim 20cai in plus fata de R1 nostru.

 

Frinele: eu i-am pus la a mea discuri race AMB de 320mm, frina brembo RCS, motoreta frineaza grav. Pe discuri am dat 150e, pe pompa tot 150e, merita 1000% investitia. Ma mir ca la cit esti de masiv, ai simtit greutatea. Probabil mai trebuie reglate suspensiile. A fost Cataaa la Adancata , tot cu R1, si dupa ce i-am invirtit robinetii de la suspensii, motoreta avea alt feedback. Curbele se iau usor daca suspensiile sint reglate pt a lua virajele. Daca-s reglate pt touring, nu le va lua.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Emylio am vazut pe un topic ca te-ai plans consum.Adevarat, daca ai anvelopa 190/50 si pinion -1 ,consumul e mare .Daca ai -2 pe fata, e dezastru .O tii numai din benzinarie in benzinarie (aprox 130 km /plin.Sau nici macar atat) .Depinde si cat de turat mergi . Pana la 8-9000 rpm nu consuma exagerat de mult .Am avut ocazia sa testez si acest lucru .Cu anvelopa 200 si pinion -1 si cu prietena in spate ,am facut 130 km cu ~9 litri de benzina .Dar n-am depasit 8000rpm .Am mers relaxat ,am admirat peisajele :)

 

La anul o sa fac si cateva sesiuni la adancata .O sa schimb raportul final ,o sa trec de la 530 la 520 si pinion atac stoc ,foaie +2 sau +3 dinti ...

Jagi ce zici, ce calcatura e ok pt motoarele noastre la adnacata ?

Ps . Quickshifterul functioneaza minunat face toti banii :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sorry ,130-140km pana intra pe rezerva de acolo nu mai e mult , 25 km max (stiu ,ca am facut pana prostului la 29 km dupa ce sa aprins becul galben) :D

Deci consumul e cam măricel dar merita fiecare bănuţ :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Al doilea teaser despre R1/2015 :

 

Afisaj cu LCD in genul Panigale,led-uri,dar in rest nu ne prea arata nimic...

Il baga si pe Vale (cum s-ar putea altfel?)

Mi se pare sau sunetul e putin diferit,putin mai dur?

Sunt curios cu ce cutie va veni...

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Emylio am vazut pe un topic ca te-ai plans consum.Adevarat, daca ai anvelopa 190/50 si pinion -1 ,consumul e mare .Daca ai -2 pe fata, e dezastru .O tii numai din benzinarie in benzinarie (aprox 130 km /plin.Sau nici macar atat) .Depinde si cat de turat mergi . Pana la 8-9000 rpm nu consuma exagerat de mult .Am avut ocazia sa testez si acest lucru .Cu anvelopa 200 si pinion -1 si cu prietena in spate ,am facut 130 km cu ~9 litri de benzina .Dar n-am depasit 8000rpm .Am mers relaxat ,am admirat peisajele :)

 

La anul o sa fac si cateva sesiuni la adancata .O sa schimb raportul final ,o sa trec de la 530 la 520 si pinion atac stoc ,foaie +2 sau +3 dinti ...

Jagi ce zici, ce calcatura e ok pt motoarele noastre la adnacata ?

Ps . Quickshifterul functioneaza minunat face toti banii :peace:

-1 +2 minim, daca nu chiar+3 pt Adancata. Asta pt configuratia actuala a circuitului, daca se redeseneaza pt varianta originala, s-ar putea sa fie suficient -1 +2. Cu toate ca linia lunga are aproape 1km, in ea se intra foarte lent, cca 60km/h, nu reusesti sa-i dai capat la sf liniei drepte. Cataaa are raport stoc si mai mult de treapta a 4-a nu a reusit sa-i dea, si intra cu treapta 1-a in ultimul viraj. Virajele de pe adancata sint viraje relativ lente, treapta a 2-a pt viraje de 80-110km/h cu raport foaie pinion 48/16 este ideal.

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si eu am simtit nevoia pt adancata sa am un +1 ,+2 pe spate,acum am -1 cu stoc pe spate,maxim treapta 5`a am mers,am dat si a 6a doar de control intr-o tura sa invarta ceva acolo ,ma intereseaza mai mult + pe spate sa am o turatie mai mare cand intru in viraje ,pentru linia dreapta nu ma deranjeaza daca merg cu a 5`a

Editat de cmd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Al doilea teaser despre R1/2015 :

 

Afisaj cu LCD in genul Panigale,led-uri,dar in rest nu ne prea arata nimic...

Il baga si pe Vale (cum s-ar putea altfel?)

Mi se pare sau sunetul e putin diferit,putin mai dur?

Sunt curios cu ce cutie va veni...

 

Pe bord se mai pot vedea: traction control, stability control, launch control, riding modes si "LIF"(?!?). Evacuarea nu mai este sub sa, ci laterala sau/si ventrala. Motorul va scoate probabil in jur de 200cp.

Nimic nou...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Pe bord se mai pot vedea: traction control, stability control, launch control, riding modes si "LIF"(?!?). Evacuarea nu mai este sub sa, ci laterala sau/si ventrala. Motorul va scoate probabil in jur de 200cp.

Nimic nou...

 

Si suspensii electronice... daca nu ma insel, unde scrie A-2 e un simbol de amortizor. Nu o fi nimic revolutionar, dar daca tot pachetul e bine pus la punct, ar putea fi o super motocicleta. Mai ales ca astia de la Yamaha se pricep la partea de ciclistica/sasiu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, dar asta nu atrage si nu vinde. In clip nu vad decat o aducere la nivel cu competitia a modelului R1. O competitie dominata de modele europene care au deja cativa ani in spate: RSV4, S1000RR, Panigale.
Ma rog, tot e bine: Honda sau Suzuki nici atat nu fac.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si eu am simtit nevoia pt adancata sa am un +1 ,+2 pe spate,acum am -1 cu stoc pe spate,maxim treapta 5`a am mers,am dat si a 6a doar de control intr-o tura sa invarta ceva acolo ,ma intereseaza mai mult + pe spate sa am o turatie mai mare cand intru in viraje ,pentru linia dreapta nu ma deranjeaza daca merg cu a 5`a

ce anvelopa ?190/55 sau 200/55?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este calcatura stoc cred.Sunt la munca si nu pot sa verific.Pentru strada franele sunt bunicele,dar oricand e loc de mai bine.Pe circuit sa schimba datele problemei.Are discuri aftermarket Braking si pompa radiala Brembo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va conta puterea la roata. Daca atinge macar 180cai, se va vinde in draci, la ciclistica se pricep inginerii de la Yamaha. Problema lor a fost mereu puterea, de prin 2005 cind a aparut K5/1000.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...