superbec Postat August 4, 2015 Share Postat August 4, 2015 nu merge foaie 525 sau 530 pe lant 520, poate merge invers daca esti prin africa si n-ai alta posibilitate stanga 520 dreapta 530 diferenta ~4mm grosime Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat August 5, 2015 Share Postat August 5, 2015 sincer eu am nevoie de o foaie pt lant 525 deci, sa-i masoare grosimea PS- de cand am descoperit sprayul de curatare lant / frane , nu imi mai pierd vremea cu tava de motorina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat August 5, 2015 Share Postat August 5, 2015 am gasit cum arata o foaie pt lant 520 http://www.ebay.co.uk/itm/RENTHAL-SPROCKET-REAR-42T-206U-520-42P-HA-KAWASAKI-SUZUKI-GSXR-/331223359882?hash=item4d1e73618a chiar nu stiu ce sa fac ,foaia spate este cu sens ? » Post actualizat in 05 Aug 2015 10:22cel pe care vreau sa-l cumpar eu parca are o buza ,ceea ce ma face sa cred ca este pt 525 lant,vad ca pt 520 nu are buza aceea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat August 5, 2015 Share Postat August 5, 2015 cata bataie de cap pt un rahat de foaie, cat de ieftin ti-o da neamtul ala? + transport te duce mai mult decat sa o iei din magazin ... e~40 e un supersprox man.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat August 5, 2015 Share Postat August 5, 2015 (editat) 35e , tot ce vezi asta are numarul de dinti de care am nevoie,vroiam sa cumpar ceva sh prima data sa stiu pt urmatorul kit de lant ce sa comand... MULTUMESC ORICUM! Editat August 5, 2015 de cmd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat August 6, 2015 Share Postat August 6, 2015 (editat) butucul rotii nu este cel original ? de te complici asa. Tampoanele alea noi costa 110-120 lei si foaia noua tot pe acolo . Editat August 6, 2015 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat August 6, 2015 Share Postat August 6, 2015 am totul original insa avand inca un suportul de prindere pt inca o foaie,nu trebuie sa mai stau sa dau foaia veche jos sa pun o foaie noua sa testez sa vad cu care ma inteleg mai bine pe respectivul circuit pe care merg,mutam cu totul si gata ,multumesc oricum pt sfaturi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat August 6, 2015 Share Postat August 6, 2015 mai bine cumperi o roata spate completa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danimalu Postat August 26, 2015 Share Postat August 26, 2015 Salut! Poate s-a mai discutat,dar am si eu o intrebare. Am cateva zale de la lant putin inclestate, si nu mai am idee cum sa fac sa se degripeze.Idei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat August 26, 2015 Share Postat August 26, 2015 Salut! Poate s-a mai discutat,dar am si eu o intrebare. Am cateva zale de la lant putin inclestate, si nu mai am idee cum sa fac sa se degripeze.Idei? Freaca-l bine cu motorina.Poti si cu wd,dar ala costa mai mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat August 28, 2015 Share Postat August 28, 2015 Salut! Poate s-a mai discutat,dar am si eu o intrebare. Am cateva zale de la lant putin inclestate, si nu mai am idee cum sa fac sa se degripeze.Idei? a intrat nisip/praf dupa oring, greu de crezut ca mai poti face mare lucru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat August 28, 2015 Share Postat August 28, 2015 Sunt sanse sa-l "repari"... pe cel de la viroaga, statut vreo 3 ani in ploi, zapada, frig, cald, l-am curatat cat de bine am putut, dupa care l-am tinut vreo saptamana in motorina. Timp in care il mai "frecam"... nu era complet deblocat, l-am umplut de ulei (ulei de motor, normal) si l-am tinut asa inca vreo 2-3 saptamani. Tot nu era perfect... dar odata montat pe mobra si invartit roata, si-a revenit, nu mai are deloc zale blocate. Asta fiind primavara trecuta, de atunci e totul ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Septembrie 10, 2015 Share Postat Septembrie 10, 2015 E incredibil cit zgomot poate sa faca un lant neuns. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Septembrie 21, 2015 Share Postat Septembrie 21, 2015 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdanodobescu Postat Ianuarie 5, 2016 Share Postat Ianuarie 5, 2016 (editat) Salut! Am o Honda Shadow de 600cc si mi-a cam sosit timpul sa inlocuiesc lantul. pinioanele atata destul de bine, dar lantul e intins la maxim si mi-e cam frica sa nu se rupa de-acum. Totodata, am decis sa schimb raportul de transmisie pentru mai multa viteza, schimband raportul de la 16/44 de dinti la 16/36. Pinionul si foaia le cumpar noi, ma costa cam 200 lei amandoua. Nu stiu insa ce lant sa folosesc, am vazut ca sunt destul de scumpe, niciunul nu costa sub 350 lei. Faza e ca am gasit pe un site un lant KMC de 525, cu 110 lei, cu urmatoarele specificatii :Tip 525 ; Lungime 124 zale ; Inchidere cu siguranta (inclusa);P-15.875mm;W-7.85mm;D-10.16mm;T1-2mm;T2-2mm;H-15mm;d-5.09mm;L-18.75mm;G-20.8mm;Rezistenta minima la tractiune-2710kgf;Rezistenta medie la tractiune-3050kgf. Ce parere aveti, se merita cumparat? Sunt dispus sa il schimb la 10000km, decat sa dau 400-500 lei sau mai mult pe unul DID sau de alta firma. Editat Ianuarie 5, 2016 de bogdanodobescu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Ianuarie 5, 2016 Share Postat Ianuarie 5, 2016 Salut! Am o Honda Shadow de 600cc si mi-a cam sosit timpul sa inlocuiesc lantul. pinioanele atata destul de bine, dar lantul e intins la maxim si mi-e cam frica sa nu se rupa de-acum. Totodata, am decis sa schimb raportul de transmisie pentru mai multa viteza, schimband raportul de la 16/44 de dinti la 16/36. Pinionul si foaia le cumpar noi, ma costa cam 200 lei amandoua. Nu stiu insa ce lant sa folosesc, am vazut ca sunt destul de scumpe, niciunul nu costa sub 350 lei. Faza e ca am gasit pe un site un lant KMC de 525, cu 110 lei, cu urmatoarele specificatii :Tip 525 ; Lungime 124 zale ; Inchidere cu siguranta (inclusa);P-15.875mm;W-7.85mm;D-10.16mm;T1-2mm;T2-2mm;H-15mm;d-5.09mm;L-18.75mm;G-20.8mm;Rezistenta minima la tractiune-2710kgf;Rezistenta medie la tractiune-3050kgf. Ce parere aveti, se merita cumparat? Sunt dispus sa il schimb la 10000km, decat sa dau 400-500 lei sau mai mult pe unul DID sau de alta firma. de la 16/44 de dinti la 16/36. cum ai ajuns la concluzia ca asta e raportul pe care ti-l doresti? , ia incearca sa pleci cu a 3-a de pe loc vezi daca poti, cam asa o sa fie raportul final. cat despre lant... alea fara oringuri chiar daca sunt foarte ieftine nu tin 10k km (poate 5k cu mare bulan)... mai ales in ro, preturile la lanturi reflecta km max exploatati, sau crezi ca toti care-si cumpara lanturi de calitate sunt niste prosti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdanodobescu Postat Ianuarie 5, 2016 Share Postat Ianuarie 5, 2016 de la 16/44 de dinti la 16/36. cum ai ajuns la concluzia ca asta e raportul pe care ti-l doresti? , ia incearca sa pleci cu a 3-a de pe loc vezi daca poti, cam asa o sa fie raportul final. cat despre lant... alea fara oringuri chiar daca sunt foarte ieftine nu tin 10k km (poate 5k cu mare bulan)... mai ales in ro, preturile la lanturi reflecta km max exploatati, sau crezi ca toti care-si cumpara lanturi de calitate sunt niste prosti? Nu am facut niciun fel de calcule, pur si simplu, am vazut pe un calculator de kituri de lant ca cea mai mica foaie posibila este de 36 dinti. Nu m-am gandit ca ar afecta atat de mult cuplul, eu imi mai doresc mai multa viteza, dar inteleg ca am exagerat. Cam care ar fi varianta corecta? 42, 40 dinti? Referitor la lant: in primul rand nu am intrebat de lantul ieftin intentionand sa ii jignesc pe cei ce cumpara lanturi scumpe, doar intrebam daca pot sa il folosesc ca varianta la cele scumpe. Nici nu stiu sigur daca are sau nu oringuri. Asta e si motivul pentru care am apelat la acest forum, sa gasesc, cu ajutorul membrilor, varianta optima pret/calitate. Multumesc pentru raspuns! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Ianuarie 5, 2016 Share Postat Ianuarie 5, 2016 eu imi mai doresc mai multa viteza mai multa viteza nu vei castiga la motocicleta din profil, cred ca vei pierde si viteza maxima si demaraj daca scazi numarul de dinti pe pinionul spate, poate un -1 sa nu se simte asa rau dar de la -2 in sus o sa fie urat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Ianuarie 5, 2016 Share Postat Ianuarie 5, 2016 Cu ce ai ales tu ca raport scazi cuplul la 0,8 ca "anduranta" un lant china fara oringuri dar intretinut ca la carte tine 20k (testat de mine) tu iti faci calculele, vezi ca in cartea de service ar trebui sa se specifice care este alungirea maxima permisa. Ar trebui sa verifici si daca nu cumva s-a alungit neuniform, eu a trebuit sa schimb lantul nu ca s-ar fi intins prea mult ci ca era neuniform. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdanodobescu Postat Ianuarie 6, 2016 Share Postat Ianuarie 6, 2016 (editat) Cu ce ai ales tu ca raport scazi cuplul la 0,8 ca "anduranta" un lant china fara oringuri dar intretinut ca la carte tine 20k (testat de mine) tu iti faci calculele, vezi ca in cartea de service ar trebui sa se specifice care este alungirea maxima permisa. Ar trebui sa verifici si daca nu cumva s-a alungit neuniform, eu a trebuit sa schimb lantul nu ca s-ar fi intins prea mult ci ca era neuniform. Stii cumva vreoceva de bine/de rau de lanturile KMC? Pe cutie scrie "certified ISO 9001".... Te intreb pt ca la banii astia mi-ar conveni si la 5000km sa il schimb, dar nici sa ajung sa mi se rupa in mers... Referitor la cuplu, nu ma pricep deloc. Motorul e echipat standard cu un raport pinion/foaie de 16/48, sunt foarte multumit de cuplu, imi place cum trage si la demaraj si la deal, dar mi-ar place sa fuga un pic mai tare, acum nu depasesc 140 decat in lung... Cat sa modific foaia astfel incat sa castig un 10-20 km/h, dar nici sa nu imi moara motorul la plecare? Multumesc mult! Editat Ianuarie 6, 2016 de bogdanodobescu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Ianuarie 7, 2016 Share Postat Ianuarie 7, 2016 Nu situ nimic de marca lantului mentionat de tine dar sunt sigur ca vei primii un raspuns de la mecanicii de pe forum cat despre raport, acesta la choppere e ales ca sa dea mai mult cuplu cu alte cuvinte se poate mari viteza maxima prinsa dar in detrimentul demarajului, incearca sa schimbi pinionul de la 16 la 18 adica un castig de viteza la aceeasi turatie de 12,5%, dar bineinteles ia in considerare scaderea corespunzatoare a demarajului. Vezi cum merge, cum se descurca cu 2 persoane +bagaje. Peste aceast raport te-as sfatui sa nu treci, e bine sa ai o rezerva de putere plus ca chopper-ele nu sunt pentru "fuga". Raportul intre treapta a-V-a si a-IV-a la virago 535 de exwmplu este 1,2 asa ca 1,125 mi se pare acceptabil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Ianuarie 8, 2016 Share Postat Ianuarie 8, 2016 Nu situ nimic tu ma contrazici doar asa sa pari mai "electrician" sau ai de gand sa-i cumperi alt pinion cand calculele tale ingineresti o sa-i scada si viteza maxima si demarajul? la motocicletele sub 50-60 de cai nu poti creste viteza maxima din raportul final, e ca la daciile care luau vmax in a 4-a si scadea viteza cand ii dadeai a 5-a .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emilian_rks Postat Ianuarie 8, 2016 Share Postat Ianuarie 8, 2016 @ bogdanodobescu 2 exemple: Kawa ER5 500cmc, 2cil in linie 50CP, am schimbat cauciucul spate de la 130/70/17 la 150/70/17 (din cauza ca am sunat la magazin si spuneau ca este de 130 pe stoc, si cand am mers cu rotile desfacute nu aveau decat de 150) S-a marit cu ocazia asta raportul datorita diametrului mai mare al rotii spate. Cu anvelopa originala ajungea top speed 180-190km/h in functie de vant Cu anvelopa mai mare intr-a 6-a deabia trecea de 140km/h. Daca ii dadeam cu a 5-a mai mult sa zic 170 si schimbam a 6-a nu numai ca nu crestea viteza ci incepea sa scada pana se stabiliza undeva intre 140-150km/h. Am mers asa cam 2 luni si pana la urma a trebuit sa schimb pinionul fata cu unul cu un dinte in minus. Transalp 600 2 cil in V 50CP pinioane 15/47 Am schimbat pinionul fata de 15 dinti cu unul de 16 dinti, ca pe la croaziera de 120km/h era cam turat. Cu 16 dinti mergea relaxat la 120km/h, dar accelera foarte greu intr-a 5-a. NU am facut teste de top speed (nu cred ca a ajuns la 150km/h vreodata cu Transalpul), dar eram o data intr-o depasire de coloana am ajuns foarte greu la 140km/h cu pinionul de 16. Cu raportul original prindea foarte usor 140km/h. un alt dezavantaj era in oras, la mersul pe strazi la 90 grade, trebuia aproape de fiecare data sa dau a1-a ca intr-a doua era foarte subturat. Solutia a fost sa pun in loc de 15/47 cat e original, un raport 16/49, astfel sa poata sa mearga cat de cat relaxat pe la 120km/h si totusi sa mai si traga cat de cat intr-a 5-a. La problema ta din cate stiu Shadow 600 e chiar mai slab decat un Transalp de 600, eu recomand maxim 2 dinti in minus la pinionul spate - asta ca sa mergi mai relaxat un pic la viteze mai mari. Top speed-ul nu il vei creste cu raport mai mare, dimpotriva s-ar putea sa nu ajungi nici macar la top speed-ul cu configuratia originala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Ianuarie 8, 2016 Share Postat Ianuarie 8, 2016 Totusi, ce dreaq sa faci cu topspeed si cu coaziera peste 140 la Shadow 600? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Ianuarie 8, 2016 Share Postat Ianuarie 8, 2016 (editat) Si eu, la inceputurile "carierei" in motociclism, aveam prima mobra, o Jawa350. Avea 17 dinti la pinionul de atac. Ma tot gindeam eu cum naiba sa fac sa prind mai mult de 130km/h. Gata, am gasit solutia, pun un pinion de 18dinti. Cumpar unul, montez, si ies sa verific. Am crezut initial ca s a stricat motorul, nu mai depasea 115km/h, pur si simplu nu se mai putea tura, nu avea putere din cauza asta, parea o mirtoaga care trage sa moara. Am pus pinionul de 17 la loc si sa vezi cum si-a revenit la 130km/h. Mai tirziu am inteles ca puterea dicteaza viteza maxima. Si cum puterea motorului e data de turatia la care functioneaza, ghici ghicitoarea mea.Nu ai putere = nu ai viteza. Toate motocicletele stock, daca conditii de trafic liber pe autostrada, si incerci sa atingi turatia maxima a motorului in ultima treapta de viteza, nu vei reusi. Poate daca esti un rider foarte mic si usor si bate vintul putin din spate. Lungirea raportului duce la scaderea vitezei maxime reale in ultima treapta de viteza, ea va putea fi atinsa eventual in penultima treapta. E adevarat ca puterea maxima nu e la turatia limita, e undeva la 1000ture mai jos. Tocmai de aceea, un raport mai lung blocheaza definitiv turometrul in zona de putere maxima a motorului. Insa pt viteza maxima, trebuie turat si mai mult motorul. Oricum, mersul la viteza maxima, duce la uzura definitiva a propulsorului, si mai nimeni nu o atinge decit 1-2 ori . In rest.... Editat Ianuarie 8, 2016 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.