Sari la conținut

INTRETINERE LANT, MARCI/TIPURI - Totul Despre


TonyTA
 Share

Postări Recomandate

unde pot cumpara kerosen, in bucuresti? pana acum am mers pe motorina insa as vrea sa testez

lichidul ala de aprins gratarul e kerosen?!

 

ps:regret daca s-a mai raspuns insa am citit 14 pagini si nici la search n-am gasit vre-un raspuns complet

 

 

Kerosenul se pune la motoarele de aviatie.ptr ca are cifra octanica mai ridicata decat benzina....deci arde mai bine si e mai cioroziv asupra cauciucului.

Editat de maryan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

eu stiu un singur lucru - daca desfac paharelul de la carburator, oringul (garnitura) imbibat cu benzina este atat de umflat ca trebuie sa-l las impachetat intr-o hartie de pe o zi pe alta ca sa se usuce si sa revina la marimea canalului paharelului de carb ;)

Probabil ca si oringurile de lant patesc la fel... nu stiu daca sunt sau nu afectate in alt fel :cheers:

 

 

Suntr cauciucuri diferite cele pentru benzina (furtune si garnituri) si cele pentru lant. Difera foarte mult compozitia lor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aoleu da ce prompti ati fost, desi bine intentionati si va multumesc. :cheers: eu am zis doar ca vreau sa "testez" sa ma conving pe pielea/oringu meu. am un lant vechi pe care nu il mai folosesc si pe el vroiam sa incerc diverse.

 

daca e asa daunatoare de ce o fi recomandat bunelu' Yamaha sa-mi spal lantul cu kerosen?

cred ca sunt mana-n mana cu producatorii de kituri de lant ;))

 

ps: totusi, stiti ori ba de unde pot lua kerosen?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Esti dus frate, Cojo am pretentii la tine............. ca si benzina, kerosenul arde cauciucul implicit o-ring-urile tale de la lant.Motorina este sfanta pentru ca nu arde cauciucul plus ca este uleioasa fapt ce face sa mai si unga un timpul spalarii nu numai sa curete.

Pe cutia lantului DID X ring (deci printre cele mai bune) scrie cam asa "lantul se curata cu "kerosene" si apoi se lubrefiaza"....acuma....cuvantul "kerosene" se refera la gazul lampant din cate am auzit, ceea ce e greu de gasit. Nu stiu daca se refera la kerosenul de care stim noi....ala din aviatie. Ori la care din ele s-ar referi, nu poate arde oringurile sau x ringurile daca producatorul recomanda asa ceva (numai daca nu exista o teorie a copnspiratiei conform careia firma DID incearca sa ne prosteasca sa folosim kerosene ca sa ne stricam lanturile si sa tot cumparam altele, astfel crescand profitul corporatiei DID)

 

Kerosenul se pune la motoarele de aviatie.ptr ca are cifra octanica mai ridicata decat benzina....deci arde mai bine si e mai cioroziv asupra cauciucului.

Faptul ca are cifra octanica mai mare nu inseamna ca are exploxia mai puternica sau ca arde mai bine. Inseamna ca o anumita doza de cherosen poate fi comprimata mai mult fara sa explodeze singura din cauza presiunii, decat o doza de benzina normala, ceea ce inseamna ca se poate folosi in motoare cu compresie mai mare....de avion...

 

Kerosen - A thin oil distilled from petroleum or shale oil, used as a fuel for heating and cooking, in lamps, and as a denaturant for alcohol. (Source: AMHER)...deci ceva ulei de lampi

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Kerosene

 

cum zice si pe wikipedia - "also known as paraffin"

 

Tind sa cred ca se refera la ceea ce noi numim PETROL...ala pt lampi.

Editat de vladut50
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De la kerosen la parafina e ceva drum... :cheers:

In concluzie, cei mai multi sustin ca motorina e buna pentru curatarea lantului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe cutia lantului DID X ring (deci printre cele mai bune) scrie cam asa "lantul se curata cu "kerosene" si apoi se

 

Lasa ca si pe usita rezervoarelor la unele masini scrie GASOLINE la benzina SI PETROL la motorina si nu bagi nici gazolina nici petrol :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

kerosenul are CO de 120, sa nu se confunde cu "Kerosene" care este petrol lampant, acesta din urma este bun la spalarea lantului , se gaseste prin hypermarketuri la raionul "gradina"

Editat de BodoR1redline
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lasa ca si pe usita rezervoarelor la unele masini scrie GASOLINE la benzina SI PETROL la motorina si nu bagi nici gazolina nici petrol :cheers:

Asta e maxima zilei! ;) ;) :D

"Gasoline" sau "gas" inseamna benzina in Engleza si nu gazolina. "Petrol" inseamna combustibil in general. La motorina scrie diesel.

 

kerosenul are CO de 120, sa nu se confunde cu "Kerosene" care este petrol lampant, acesta din urma este bun la spalarea lantului , se gaseste prin hypermarketuri la raionul "gradina"

Asa e, dar sa stii ca sunt foarte inrudite (adica ambele sunt tipuri de kerosen)...chiar pe wikipedia, la descrierea tipurilor de kerosen, petrolul lampant si kerosenul din aviatie sunt 2 dintre tipurile de kerosen, dar ambele sunt kerosen.

http://en.wikipedia.org/wiki/Kerosene

 

Daca zici ca se gaseste in magazine, o sa caut pe la Praktiker sau restu supermarketuri. Bunica stiu ca avea mai demult, cand avea "lompash"...sau lampa cu petrol.

 

Oricum, motorina pare a fi asemanatoare ca proprietati si eu o folosesc cu incredere. Cu 2 paharase si o periuta de dinti spal tot lantul de zici ca ii nou. Il sterg cu o carpa si apoi il dau cu ulei de tranzmisie sau spray Motul. Anu recut am cumparat o sticla de 1,5L de motorina si acuma am mai mult de jumate.

Editat de vladut50
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

kerosenul are CO de 120, sa nu se confunde cu "Kerosene" care este petrol lampant, acesta din urma este bun la spalarea lantului , se gaseste prin hypermarketuri la raionul "gradina"

 

cred ca te referi la benzina de aviatie/curse (Avgas) care nu se numeste kerosen sau cherosen.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta e maxima zilei! :cheers: ;) ;)

 

Amice zise Caragiale, cate usite DE REZERVOR la cate masini ai deschis sa vezi???? Maine am sa iti fac poze cu sigla "PETROL" LA MASINILE DIESEL. sigla asta se afla pe masinile fabricate pentru tarile arabe.

Taci si studiaza eventual intreaba decat sa te faci de ras, cu maximele tale sau minimile cunostiinte !!!

Si inafara de pozele pe care o sa le postez maine seara inchei conversatia scrisa cu tine.

Editat de Florin -v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Kerosenul se pune la motoarele de aviatie.ptr ca are cifra octanica mai ridicata decat benzina....deci arde mai bine si e mai cioroziv asupra cauciucului.

tu si stii ... :blink:

 

Pe cutia lantului DID X ring (deci printre cele mai bune) scrie cam asa "lantul se curata cu "kerosene" si apoi se lubrefiaza"....acuma....cuvantul "kerosene" se refera la gazul lampant din cate am auzit, ceea ce e greu de gasit. Nu stiu daca se refera la kerosenul de care stim noi....ala din aviatie. Ori la care din ele s-ar referi, nu poate arde oringurile sau x ringurile daca producatorul recomanda asa ceva (numai daca nu exista o teorie a copnspiratiei conform careia firma DID incearca sa ne prosteasca sa folosim kerosene ca sa ne stricam lanturile si sa tot cumparam altele, astfel crescand profitul corporatiei DID)

 

 

Faptul ca are cifra octanica mai mare nu inseamna ca are exploxia mai puternica sau ca arde mai bine. Inseamna ca o anumita doza de cherosen poate fi comprimata mai mult fara sa explodeze singura din cauza presiunii, decat o doza de benzina normala, ceea ce inseamna ca se poate folosi in motoare cu compresie mai mare....de avion...

 

Kerosen - A thin oil distilled from petroleum or shale oil, used as a fuel for heating and cooking, in lamps, and as a denaturant for alcohol. (Source: AMHER)...deci ceva ulei de lampi

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Kerosene

 

cum zice si pe wikipedia - "also known as paraffin"

 

Tind sa cred ca se refera la ceea ce noi numim PETROL...ala pt lampi.

:D nenea asta stie

 

Defapt numai autosugestia le spune unora ca cifra octanica mai mare inseamna putere mai mare si consum mai mic.

Eu am pus benzina de 98 la mobra mea (proiectata la inceputul anilor '90) si a consumat mai mult /100km decat cu benzina de 95 ... garantat

Editat de yuk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Suntr cauciucuri diferite cele pentru benzina (furtune si garnituri) si cele pentru lant. Difera foarte mult compozitia lor.

Vorbesti din experieta proprie de chimist sau e numai o banuiala. Nu vreau sa te jignesc insa ca si in cazul muzicii eu fac diferenta intre muzicieni si lautari. :D

Daca esti chimist ar trebui sa faci o demonstratie ca sa doarma lumea (si eu pe acolo) linistita dupa ce curata un lant de 600 lei. Nu de alta dar benzina e mai buna pentru smotru.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vorbesti din experieta proprie de chimist sau e numai o banuiala. Nu vreau sa te jignesc insa ca si in cazul muzicii eu fac diferenta intre muzicieni si lautari. :D

Daca esti chimist ar trebui sa faci o demonstratie ca sa doarma lumea (si eu pe acolo) linistita dupa ce curata un lant de 600 lei. Nu de alta dar benzina e mai buna pentru smotru.

Vorbesc din experienta, ca mecanic in timpul scolii, liceu si facultate (politehnica, sectia motoare) nu de chimist.

Nu stiu ce varsta ai dar poate ai apucat la dacie furtunele de benzina care se puneau din pompa de benzina pana in carburatie. La cel mult trei luni se crapau si deveneau aproape casante. Am incercat multe tipuri de furtune (cu insertie panzata, fara insertie, cauciuc moale sau mai tare) dar fara nici un rezultat pana dupa revolutie cand au aparut cele de calitate europeana care acum sunt fabicate si la noi. Cele care sunt pentru benzina sunt mai flexibile si mai moi ca material fata de cele care conduc alte lichide.De aici motivul in care sustin ca sunt de compozitie diferita pentru anumite intrebuintari. Un chimist poate confirma asta sau putem gasi date si pe google.

Editat de Florin -v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

deci concluzia logica ar fi curatarea de jeg cu motorina, uscare, spalare cu jet de apa caldutza, uscare, spray-are cu spray de lantz. Practic. Right?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

deci concluzia logica ar fi curatarea de jeg cu motorina, uscare, spalare cu jet de apa caldutza, uscare, spray-are cu spray de lantz. Practic. Right?

Asta este si procesul pe care eu il aplic la al meu lant cat si la alte motociclete care trec pe la mine prin garaj.

Cu o singura modificare; uscarea nu o fac si intre etapele curatarii cu motorina si spalarea la jet de apa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P
kerosenul are CO de 120, sa nu se confunde cu "Kerosene" care este petrol lampant, acesta din urma este bun la spalarea lantului , se gaseste prin hypermarketuri la raionul "gradina"

 

 

kerosenul este un fel de motorina proasta, nu are nici o legatura cu benzina de aviatie. stii macar de ce avioanele (cu motoare pe benzina, cu aprindere prin scanteie) au nevoie de benzina cu cifra octanica mai mare desi sunt foarte similare cu motoarele normale?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Amice zise Caragiale, cate usite DE REZERVOR la cate masini ai deschis sa vezi???? Maine am sa iti fac poze cu sigla "PETROL" LA MASINILE DIESEL. sigla asta se afla pe masinile fabricate pentru tarile arabe.

Taci si studiaza eventual intreaba decat sa te faci de ras, cu maximele tale sau minimile cunostiinte !!!

Si inafara de pozele pe care o sa le postez maine seara inchei conversatia scrisa cu tine.

Scuze daca te-am facut sa te simti naspa, dar mi s-a parut prea tare faza. Nu am zis ca nu scrie "Gasoline" si "Petrol" pe usite, da, scrie....dar am zis ca "Gasoline" din engleza inseamna "Benzina" in romaneste si nu inseamna gazolina. Nu e "furculition", daca seamana cu un cuvant romanesc, are si aceeiasi semnificatie.

De ex "dramatic" in engleza inseamna "spectaculos", nu "dramatic" (tragic) cum am fi inclinati sa credem."Eventually" inseamna "in cele din urma", nu "eventual" cum am fi inclinati sa credem. Asa si "Gasoline" inseamna "benzina", nu "gazolina" cum am crede noi. Cine stie cate exemple mai sunt.

 

Se scrie in engleza pe masini ca e cea mai vorbita limba si se foloseste ca standard (cred)....de aia ABS (Anti Blocking System) nu e SAB (Sistem Anti Blocare) sau ESP (Ellectronic Stability Programme) nu e PES (Program Electronic de Stabilitate)....unele seamanacu romana sau le asemanam noi cum ar fi TDI (Turbocharged Direct Injection) pe care noi l-am facut Turbo Diesel pe Injectie, ca doar suntem romani si nemtii trec initiale romanesti pe Passat :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pt cei ce cred ca lantul trebuie totusi uns si vor sa faca lucrul acesta automat si pt a intrerupe disputele lingvistice, pun cateva poze cu ceeace mi-am facut eu. Dupa mai multe incercari am ajuns la o varianta care functioneaza in orice conditii (drumuri proaste, noroi si ploaie). Pana acum am peste 3500 km de cand nu am folosit sprayul si nu am spalat lantul. Spor la lucru!

post-8769-1244139417_thumb.jpg

post-8769-1244139454_thumb.jpg

post-8769-1244139474_thumb.jpg

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sistemul de ungere cu ulei nu este bun ( arunca ulei pe cauciuc ) => derapeaza , testat de mine ( 1 picatura la 4 minute )

astazi am demontat unul si proprietarul avea sistemul cumparat si era nemultumit de aceeasi problema ( derapa )

Editat de lucian45
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sistemul de ungere cu ulei nu este bun ( arunca ulei pe cauciuc ) => derapeaza , testat de mine ( 1 picatura la 4 minute )

astazi am demontat unul si proprietarul avea sistemul cumparat si era nemultumit de aceeasi problema ( derapa )

 

serios ! :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sistemul de ungere cu ulei nu este bun ( arunca ulei pe cauciuc ) => derapeaza , testat de mine ( 1 picatura la 4 minute )

astazi am demontat unul si proprietarul avea sistemul cumparat si era nemultumit de aceeasi problema ( derapa )

Mie imi cam suna a fantezie asta, dar fie. Daca supraungi, atunci da, atunca de pe lant; e de inteles! De asta exista sisteme de reglare...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sistemul de ungere cu ulei nu este bun ( arunca ulei pe cauciuc ) => derapeaza , testat de mine ( 1 picatura la 4 minute )

astazi am demontat unul si proprietarul avea sistemul cumparat si era nemultumit de aceeasi problema ( derapa )

eu am o picatura la 50 secunde si probabil ca la temperaturi mai mari (decat atunci cand fac reglajul) porbabil pica si mai des. Vreau sa spun ca ungera e abundenta pentru sosea si insuficienta pentru macadame cu praf.

Nu derapeaza din cauza ungatorului, alte piese pot fi devina: anvelopa sau "piesa" dintre sea si ghidon :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...