maryan Postat Iunie 3, 2009 Share Postat Iunie 3, 2009 (editat) unde pot cumpara kerosen, in bucuresti? pana acum am mers pe motorina insa as vrea sa testezlichidul ala de aprins gratarul e kerosen?! ps:regret daca s-a mai raspuns insa am citit 14 pagini si nici la search n-am gasit vre-un raspuns complet Kerosenul se pune la motoarele de aviatie.ptr ca are cifra octanica mai ridicata decat benzina....deci arde mai bine si e mai cioroziv asupra cauciucului. Editat Iunie 3, 2009 de maryan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Iunie 3, 2009 Share Postat Iunie 3, 2009 eu stiu un singur lucru - daca desfac paharelul de la carburator, oringul (garnitura) imbibat cu benzina este atat de umflat ca trebuie sa-l las impachetat intr-o hartie de pe o zi pe alta ca sa se usuce si sa revina la marimea canalului paharelului de carb Probabil ca si oringurile de lant patesc la fel... nu stiu daca sunt sau nu afectate in alt fel Suntr cauciucuri diferite cele pentru benzina (furtune si garnituri) si cele pentru lant. Difera foarte mult compozitia lor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cojo Postat Iunie 3, 2009 Share Postat Iunie 3, 2009 aoleu da ce prompti ati fost, desi bine intentionati si va multumesc. eu am zis doar ca vreau sa "testez" sa ma conving pe pielea/oringu meu. am un lant vechi pe care nu il mai folosesc si pe el vroiam sa incerc diverse. daca e asa daunatoare de ce o fi recomandat bunelu' Yamaha sa-mi spal lantul cu kerosen? cred ca sunt mana-n mana cu producatorii de kituri de lant ) ps: totusi, stiti ori ba de unde pot lua kerosen? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladut50 Postat Iunie 3, 2009 Share Postat Iunie 3, 2009 (editat) Esti dus frate, Cojo am pretentii la tine............. ca si benzina, kerosenul arde cauciucul implicit o-ring-urile tale de la lant.Motorina este sfanta pentru ca nu arde cauciucul plus ca este uleioasa fapt ce face sa mai si unga un timpul spalarii nu numai sa curete. Pe cutia lantului DID X ring (deci printre cele mai bune) scrie cam asa "lantul se curata cu "kerosene" si apoi se lubrefiaza"....acuma....cuvantul "kerosene" se refera la gazul lampant din cate am auzit, ceea ce e greu de gasit. Nu stiu daca se refera la kerosenul de care stim noi....ala din aviatie. Ori la care din ele s-ar referi, nu poate arde oringurile sau x ringurile daca producatorul recomanda asa ceva (numai daca nu exista o teorie a copnspiratiei conform careia firma DID incearca sa ne prosteasca sa folosim kerosene ca sa ne stricam lanturile si sa tot cumparam altele, astfel crescand profitul corporatiei DID) Kerosenul se pune la motoarele de aviatie.ptr ca are cifra octanica mai ridicata decat benzina....deci arde mai bine si e mai cioroziv asupra cauciucului. Faptul ca are cifra octanica mai mare nu inseamna ca are exploxia mai puternica sau ca arde mai bine. Inseamna ca o anumita doza de cherosen poate fi comprimata mai mult fara sa explodeze singura din cauza presiunii, decat o doza de benzina normala, ceea ce inseamna ca se poate folosi in motoare cu compresie mai mare....de avion... Kerosen - A thin oil distilled from petroleum or shale oil, used as a fuel for heating and cooking, in lamps, and as a denaturant for alcohol. (Source: AMHER)...deci ceva ulei de lampi http://en.wikipedia.org/wiki/Kerosene cum zice si pe wikipedia - "also known as paraffin" Tind sa cred ca se refera la ceea ce noi numim PETROL...ala pt lampi. Editat Iunie 3, 2009 de vladut50 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purghy Postat Iunie 3, 2009 Share Postat Iunie 3, 2009 De la kerosen la parafina e ceva drum... In concluzie, cei mai multi sustin ca motorina e buna pentru curatarea lantului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Iunie 3, 2009 Share Postat Iunie 3, 2009 Pe cutia lantului DID X ring (deci printre cele mai bune) scrie cam asa "lantul se curata cu "kerosene" si apoi se Lasa ca si pe usita rezervoarelor la unele masini scrie GASOLINE la benzina SI PETROL la motorina si nu bagi nici gazolina nici petrol Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Iunie 3, 2009 Share Postat Iunie 3, 2009 (editat) kerosenul are CO de 120, sa nu se confunde cu "Kerosene" care este petrol lampant, acesta din urma este bun la spalarea lantului , se gaseste prin hypermarketuri la raionul "gradina" Editat Iunie 3, 2009 de BodoR1redline Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladut50 Postat Iunie 3, 2009 Share Postat Iunie 3, 2009 (editat) Lasa ca si pe usita rezervoarelor la unele masini scrie GASOLINE la benzina SI PETROL la motorina si nu bagi nici gazolina nici petrol Asta e maxima zilei! ;) "Gasoline" sau "gas" inseamna benzina in Engleza si nu gazolina. "Petrol" inseamna combustibil in general. La motorina scrie diesel. kerosenul are CO de 120, sa nu se confunde cu "Kerosene" care este petrol lampant, acesta din urma este bun la spalarea lantului , se gaseste prin hypermarketuri la raionul "gradina" Asa e, dar sa stii ca sunt foarte inrudite (adica ambele sunt tipuri de kerosen)...chiar pe wikipedia, la descrierea tipurilor de kerosen, petrolul lampant si kerosenul din aviatie sunt 2 dintre tipurile de kerosen, dar ambele sunt kerosen. http://en.wikipedia.org/wiki/Kerosene Daca zici ca se gaseste in magazine, o sa caut pe la Praktiker sau restu supermarketuri. Bunica stiu ca avea mai demult, cand avea "lompash"...sau lampa cu petrol. Oricum, motorina pare a fi asemanatoare ca proprietati si eu o folosesc cu incredere. Cu 2 paharase si o periuta de dinti spal tot lantul de zici ca ii nou. Il sterg cu o carpa si apoi il dau cu ulei de tranzmisie sau spray Motul. Anu recut am cumparat o sticla de 1,5L de motorina si acuma am mai mult de jumate. Editat Iunie 3, 2009 de vladut50 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
harciogu Postat Iunie 3, 2009 Share Postat Iunie 3, 2009 kerosenul are CO de 120, sa nu se confunde cu "Kerosene" care este petrol lampant, acesta din urma este bun la spalarea lantului , se gaseste prin hypermarketuri la raionul "gradina" cred ca te referi la benzina de aviatie/curse (Avgas) care nu se numeste kerosen sau cherosen. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Iunie 3, 2009 Share Postat Iunie 3, 2009 (editat) Asta e maxima zilei! ;) Amice zise Caragiale, cate usite DE REZERVOR la cate masini ai deschis sa vezi???? Maine am sa iti fac poze cu sigla "PETROL" LA MASINILE DIESEL. sigla asta se afla pe masinile fabricate pentru tarile arabe. Taci si studiaza eventual intreaba decat sa te faci de ras, cu maximele tale sau minimile cunostiinte !!! Si inafara de pozele pe care o sa le postez maine seara inchei conversatia scrisa cu tine. Editat Iunie 3, 2009 de Florin -v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Iunie 4, 2009 Share Postat Iunie 4, 2009 (editat) Kerosenul se pune la motoarele de aviatie.ptr ca are cifra octanica mai ridicata decat benzina....deci arde mai bine si e mai cioroziv asupra cauciucului. tu si stii ... Pe cutia lantului DID X ring (deci printre cele mai bune) scrie cam asa "lantul se curata cu "kerosene" si apoi se lubrefiaza"....acuma....cuvantul "kerosene" se refera la gazul lampant din cate am auzit, ceea ce e greu de gasit. Nu stiu daca se refera la kerosenul de care stim noi....ala din aviatie. Ori la care din ele s-ar referi, nu poate arde oringurile sau x ringurile daca producatorul recomanda asa ceva (numai daca nu exista o teorie a copnspiratiei conform careia firma DID incearca sa ne prosteasca sa folosim kerosene ca sa ne stricam lanturile si sa tot cumparam altele, astfel crescand profitul corporatiei DID) Faptul ca are cifra octanica mai mare nu inseamna ca are exploxia mai puternica sau ca arde mai bine. Inseamna ca o anumita doza de cherosen poate fi comprimata mai mult fara sa explodeze singura din cauza presiunii, decat o doza de benzina normala, ceea ce inseamna ca se poate folosi in motoare cu compresie mai mare....de avion... Kerosen - A thin oil distilled from petroleum or shale oil, used as a fuel for heating and cooking, in lamps, and as a denaturant for alcohol. (Source: AMHER)...deci ceva ulei de lampi http://en.wikipedia.org/wiki/Kerosene cum zice si pe wikipedia - "also known as paraffin" Tind sa cred ca se refera la ceea ce noi numim PETROL...ala pt lampi. nenea asta stie Defapt numai autosugestia le spune unora ca cifra octanica mai mare inseamna putere mai mare si consum mai mic. Eu am pus benzina de 98 la mobra mea (proiectata la inceputul anilor '90) si a consumat mai mult /100km decat cu benzina de 95 ... garantat Editat Iunie 4, 2009 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Iunie 4, 2009 Share Postat Iunie 4, 2009 Suntr cauciucuri diferite cele pentru benzina (furtune si garnituri) si cele pentru lant. Difera foarte mult compozitia lor. Vorbesti din experieta proprie de chimist sau e numai o banuiala. Nu vreau sa te jignesc insa ca si in cazul muzicii eu fac diferenta intre muzicieni si lautari. Daca esti chimist ar trebui sa faci o demonstratie ca sa doarma lumea (si eu pe acolo) linistita dupa ce curata un lant de 600 lei. Nu de alta dar benzina e mai buna pentru smotru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Iunie 4, 2009 Share Postat Iunie 4, 2009 (editat) Vorbesti din experieta proprie de chimist sau e numai o banuiala. Nu vreau sa te jignesc insa ca si in cazul muzicii eu fac diferenta intre muzicieni si lautari. Daca esti chimist ar trebui sa faci o demonstratie ca sa doarma lumea (si eu pe acolo) linistita dupa ce curata un lant de 600 lei. Nu de alta dar benzina e mai buna pentru smotru. Vorbesc din experienta, ca mecanic in timpul scolii, liceu si facultate (politehnica, sectia motoare) nu de chimist. Nu stiu ce varsta ai dar poate ai apucat la dacie furtunele de benzina care se puneau din pompa de benzina pana in carburatie. La cel mult trei luni se crapau si deveneau aproape casante. Am incercat multe tipuri de furtune (cu insertie panzata, fara insertie, cauciuc moale sau mai tare) dar fara nici un rezultat pana dupa revolutie cand au aparut cele de calitate europeana care acum sunt fabicate si la noi. Cele care sunt pentru benzina sunt mai flexibile si mai moi ca material fata de cele care conduc alte lichide.De aici motivul in care sustin ca sunt de compozitie diferita pentru anumite intrebuintari. Un chimist poate confirma asta sau putem gasi date si pe google. Editat Iunie 4, 2009 de Florin -v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Carturaru' Postat Iunie 4, 2009 Share Postat Iunie 4, 2009 deci concluzia logica ar fi curatarea de jeg cu motorina, uscare, spalare cu jet de apa caldutza, uscare, spray-are cu spray de lantz. Practic. Right? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Iunie 4, 2009 Share Postat Iunie 4, 2009 deci concluzia logica ar fi curatarea de jeg cu motorina, uscare, spalare cu jet de apa caldutza, uscare, spray-are cu spray de lantz. Practic. Right? Asta este si procesul pe care eu il aplic la al meu lant cat si la alte motociclete care trec pe la mine prin garaj. Cu o singura modificare; uscarea nu o fac si intre etapele curatarii cu motorina si spalarea la jet de apa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Carturaru' Postat Iunie 4, 2009 Share Postat Iunie 4, 2009 o sa incerc si eu chestia asta ca lantul meu arata ca o senila de tanc rusesc impotmolit in namoalele Siberiei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Iunie 4, 2009 Share Postat Iunie 4, 2009 kerosenul are CO de 120, sa nu se confunde cu "Kerosene" care este petrol lampant, acesta din urma este bun la spalarea lantului , se gaseste prin hypermarketuri la raionul "gradina" kerosenul este un fel de motorina proasta, nu are nici o legatura cu benzina de aviatie. stii macar de ce avioanele (cu motoare pe benzina, cu aprindere prin scanteie) au nevoie de benzina cu cifra octanica mai mare desi sunt foarte similare cu motoarele normale? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladut50 Postat Iunie 4, 2009 Share Postat Iunie 4, 2009 Amice zise Caragiale, cate usite DE REZERVOR la cate masini ai deschis sa vezi???? Maine am sa iti fac poze cu sigla "PETROL" LA MASINILE DIESEL. sigla asta se afla pe masinile fabricate pentru tarile arabe.Taci si studiaza eventual intreaba decat sa te faci de ras, cu maximele tale sau minimile cunostiinte !!! Si inafara de pozele pe care o sa le postez maine seara inchei conversatia scrisa cu tine. Scuze daca te-am facut sa te simti naspa, dar mi s-a parut prea tare faza. Nu am zis ca nu scrie "Gasoline" si "Petrol" pe usite, da, scrie....dar am zis ca "Gasoline" din engleza inseamna "Benzina" in romaneste si nu inseamna gazolina. Nu e "furculition", daca seamana cu un cuvant romanesc, are si aceeiasi semnificatie. De ex "dramatic" in engleza inseamna "spectaculos", nu "dramatic" (tragic) cum am fi inclinati sa credem."Eventually" inseamna "in cele din urma", nu "eventual" cum am fi inclinati sa credem. Asa si "Gasoline" inseamna "benzina", nu "gazolina" cum am crede noi. Cine stie cate exemple mai sunt. Se scrie in engleza pe masini ca e cea mai vorbita limba si se foloseste ca standard (cred)....de aia ABS (Anti Blocking System) nu e SAB (Sistem Anti Blocare) sau ESP (Ellectronic Stability Programme) nu e PES (Program Electronic de Stabilitate)....unele seamanacu romana sau le asemanam noi cum ar fi TDI (Turbocharged Direct Injection) pe care noi l-am facut Turbo Diesel pe Injectie, ca doar suntem romani si nemtii trec initiale romanesti pe Passat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metoxil Postat Iunie 4, 2009 Share Postat Iunie 4, 2009 petrol = gasoline (in engleza). la motorina se spune diesel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Iunie 4, 2009 Share Postat Iunie 4, 2009 (editat) Pt cei ce cred ca lantul trebuie totusi uns si vor sa faca lucrul acesta automat si pt a intrerupe disputele lingvistice, pun cateva poze cu ceeace mi-am facut eu. Dupa mai multe incercari am ajuns la o varianta care functioneaza in orice conditii (drumuri proaste, noroi si ploaie). Pana acum am peste 3500 km de cand nu am folosit sprayul si nu am spalat lantul. Spor la lucru! Editat Iunie 4, 2009 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladut50 Postat Iunie 4, 2009 Share Postat Iunie 4, 2009 Super tare! Cum ai facut? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lucian45 Postat Iunie 4, 2009 Share Postat Iunie 4, 2009 (editat) sistemul de ungere cu ulei nu este bun ( arunca ulei pe cauciuc ) => derapeaza , testat de mine ( 1 picatura la 4 minute ) astazi am demontat unul si proprietarul avea sistemul cumparat si era nemultumit de aceeasi problema ( derapa ) Editat Iunie 4, 2009 de lucian45 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusspuneceva Postat Iunie 4, 2009 Share Postat Iunie 4, 2009 sistemul de ungere cu ulei nu este bun ( arunca ulei pe cauciuc ) => derapeaza , testat de mine ( 1 picatura la 4 minute )astazi am demontat unul si proprietarul avea sistemul cumparat si era nemultumit de aceeasi problema ( derapa ) serios ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iunie 4, 2009 Share Postat Iunie 4, 2009 sistemul de ungere cu ulei nu este bun ( arunca ulei pe cauciuc ) => derapeaza , testat de mine ( 1 picatura la 4 minute )astazi am demontat unul si proprietarul avea sistemul cumparat si era nemultumit de aceeasi problema ( derapa ) Mie imi cam suna a fantezie asta, dar fie. Daca supraungi, atunci da, atunca de pe lant; e de inteles! De asta exista sisteme de reglare... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Iunie 5, 2009 Share Postat Iunie 5, 2009 sistemul de ungere cu ulei nu este bun ( arunca ulei pe cauciuc ) => derapeaza , testat de mine ( 1 picatura la 4 minute )astazi am demontat unul si proprietarul avea sistemul cumparat si era nemultumit de aceeasi problema ( derapa ) eu am o picatura la 50 secunde si probabil ca la temperaturi mai mari (decat atunci cand fac reglajul) porbabil pica si mai des. Vreau sa spun ca ungera e abundenta pentru sosea si insuficienta pentru macadame cu praf. Nu derapeaza din cauza ungatorului, alte piese pot fi devina: anvelopa sau "piesa" dintre sea si ghidon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.