vladut50 Postat Iunie 5, 2009 Share Postat Iunie 5, 2009 Eu azi l-am mai dat cu ulei de tranzmisie si dupa vreo 10 km am observat destul de mult ulei pe partea stanga a rotii din spate (bineinteles si pe janta si restu). M-am impacientat, ca urma sa ma duc pe serpentine (unde te apleci destul de mult) si am sters cauciucul cu un servetel din benzinarie. Daca nu observam, poate ca imi fugea spatele cand imi era lumea mai draga, in ceva serpentina unde cine stie cat eram de aplecat. Dar dupa ce am sters, nu s-a mai pus ulei pe roata. Cred ca doar surplusul sare de pe lant si doar in primii 10-20 de km...dupa aia, e ok. Totusi un scottoiler din ala e super treaba! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 5, 2009 Share Postat Iunie 5, 2009 Ultima data cand am uns lantul l-am dat cu ulei de tranzmisie. Dupa 2-3 zile mi se parea ca nu mai este deloc pe lant. Ce nu fac bine? Cred ca trec iarasi pe spray... Ma distreaza ca multa lume nu pricepe un lucru: lubrifiantul, oricare ar fi el (vaselina, ulei de motor, smecleu Motul sau Procycle, ulei Durex etc) nu e util decit ca pelicula. Orice e surplus va sari si oricum lubrifiantul poate sa fie si cu kilogramele ca doar pelicula superficiala are un rol util. Chiar daca tu vezi smecleul ala Motul/Procycle ramas pe lant, surplusul nu foloseste la nimic. Anyway, ma fascineaza cite controverse si pasiuni poate sa stirneasca subiectul asta. Tocmai am uns lantul cu o tira de 80W90, cu pensula. Nu m-am mai murdarit, n-am mai pus cu kilogramul, rapid si eficient. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusspuneceva Postat Iunie 5, 2009 Share Postat Iunie 5, 2009 Eu azi l-am mai dat cu ulei de tranzmisie si dupa vreo 10 km am observat destul de mult ulei pe partea stanga a rotii din spate (bineinteles si pe janta si restu). M-am impacientat, ca urma sa ma duc pe serpentine (unde te apleci destul de mult) si am sters cauciucul cu un servetel din benzinarie. Daca nu observam, poate ca imi fugea spatele cand imi era lumea mai draga, in ceva serpentina unde cine stie cat eram de aplecat. Dar dupa ce am sters, nu s-a mai pus ulei pe roata. Cred ca doar surplusul sare de pe lant si doar in primii 10-20 de km...dupa aia, e ok.Totusi un scottoiler din ala e super treaba! nu iti sare ulei pe zona care face contact cu soseaua a cauciucului , nu are cum ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladut50 Postat Iunie 6, 2009 Share Postat Iunie 6, 2009 nu iti sare ulei pe zona care face contact cu soseaua a cauciucului , nu are cum ! E, uite ca sare, si inca 3 cm din partea stanga a zonei de contact cu asfaltul au fost patati binisor. Faza e ca sare pe marginea gumei, unde nu are contact cu asfaltul, dar prin invartire (cred) se prelinge pe zona de contact cu asfaltul. Am vazut cu ochii mei, pe motorul meu si am sters uleiul cu mana mea Se poate sa fi pus prea mult..data viitoare nu ma mai intind atata. Pt cei ce cred ca lantul trebuie totusi uns si vor sa faca lucrul acesta automat si pt a intrerupe disputele lingvistice, pun cateva poze cu ceeace mi-am facut eu. Dupa mai multe incercari am ajuns la o varianta care functioneaza in orice conditii (drumuri proaste, noroi si ploaie). Pana acum am peste 3500 km de cand nu am folosit sprayul si nu am spalat lantul. Spor la lucru! Sa inteleg ca e confectionat de tine? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iunie 6, 2009 Share Postat Iunie 6, 2009 (editat) Sa inteleg ca e confectionat de tine? Daca te uiti vreo 20 pag inapoi vei vedea discutiile despre ungatoarele automate "made from bricostore parts". Editat Iunie 6, 2009 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stancu5 Postat Iunie 6, 2009 Share Postat Iunie 6, 2009 Daca reglezi debitul la 4 picaturi pe minut (reglaj pe care-l recomand si eu pt drum bun fara ploaie si praf) este exclus sa ajunga ulei pe cauciuc. In fond vorbim de 15 picaturi pe ora timp in care ai strabatut minim 60 km. ar trebui refacut un pic calculul pe aici pe undeva,nu.? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Iunie 6, 2009 Share Postat Iunie 6, 2009 ar trebui refacut un pic calculul pe aici pe undeva,nu.? Scuze, m-am grabit si abia acum am observat greseala. Este vorba de 1 picatura la 4 minute. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Carturaru' Postat Iunie 6, 2009 Share Postat Iunie 6, 2009 fusei azi la Florin-V, sa curat lantul si sa schimb uleiul; Mi-am exprimat parerile ACILEA. Vi-l recomand cu incredere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
krystynell Postat Iunie 6, 2009 Share Postat Iunie 6, 2009 (editat) azi am curatat si eu lantul si am observat ca e auriu la culoare l`am sters bine cu o carpa, l`am lasat sa se usuce si l`am uns cu ulei gros de transmisie, cu o pensula; am scos`o la o tura, uleiul s`a uniformizat, am sters surplusul imprastiat pe janta.... a iesit bine la final Editat Iunie 6, 2009 de krystynell Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Iunie 6, 2009 Share Postat Iunie 6, 2009 (editat) Scuze, m-am grabit si abia acum am observat greseala. Este vorba de 1 picatura la 4 minute. Ma distreaza ca multa lume nu pricepe un lucru: lubrifiantul, oricare ar fi el (vaselina, ulei de motor, smecleu Motul sau Procycle, ulei Durex etc) nu e util decit ca pelicula. Orice e surplus va sari si oricum lubrifiantul poate sa fie si cu kilogramele ca doar pelicula superficiala are un rol util. Chiar daca tu vezi smecleul ala Motul/Procycle ramas pe lant, surplusul nu foloseste la nimic.Anyway, ma fascineaza cite controverse si pasiuni poate sa stirneasca subiectul asta. Tocmai am uns lantul cu o tira de 80W90, cu pensula. Nu m-am mai murdarit, n-am mai pus cu kilogramul, rapid si eficient. pelicula de care zici tu ramane in interiorul rolelor datorita fortelor de menisc si nu numai... insa la contactul dintre lant dinti pelicula aia dispare mai repede si de aia ungatorul este mai bun ca alimenteaza permanent zona de contact. Viata lantului este prelungita si pentru ca uzura pinioanelor este minima, pinioanele uzate solicitand si ele lantul... de curand am schimbat pinionul mic ai caror dinti aveau aspect de valuri Editat Iunie 6, 2009 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Iunie 6, 2009 Share Postat Iunie 6, 2009 ce parere aveti despre lanturile cu x-ringuri? sunt mai bune de cat cele cu o-ringuri? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iunie 6, 2009 Share Postat Iunie 6, 2009 ce parere aveti despre lanturile cu x-ringuri? sunt mai bune de cat cele cu o-ringuri? Se zice ca da; de fapt asa au si aparut: ca alternative mai eficiente la lanturile cu o-ringuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Iunie 8, 2009 Share Postat Iunie 8, 2009 eu sunt curios practic daca chiar tin mai mult decat cele cu oringuri in aceleasi conditii de exploatare , adica daca se vede totusi un nr de km semnificativ in plus fata de cele cu o ringuri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusspuneceva Postat Iunie 8, 2009 Share Postat Iunie 8, 2009 eu sunt curios practic daca chiar tin mai mult decat cele cu oringuri in aceleasi conditii de exploatare , adica daca se vede totusi un nr de km semnificativ in plus fata de cele cu o ringuri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 8, 2009 Share Postat Iunie 8, 2009 Mai, da' identic mai ginditi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladut50 Postat Iunie 8, 2009 Share Postat Iunie 8, 2009 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
krystynell Postat Iunie 8, 2009 Share Postat Iunie 8, 2009 Mai, da' identic mai ginditi mariusspuneceva spune de fapt altceva, acelasi lucru prin alt id Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusspuneceva Postat Iunie 8, 2009 Share Postat Iunie 8, 2009 am postat mai intai fara sa imi dau seama era logat frate-miu apoi am postat eu dupa ce m-am logat , am crezut ca nu o sa apara decat postul meu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Iunie 10, 2009 Share Postat Iunie 10, 2009 mariusspuneceva spune de fapt altceva, acelasi lucru prin alt id Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sefulica3 Postat Iunie 10, 2009 Share Postat Iunie 10, 2009 Salut! Sa-mi spuna si mie unul mai priceputeanu cat de usor trebuie sa se miste zalele unui lant. Am luat un Suzuki GS cu care nu se mai mersese o perioada. Avea unele zale aproape blocate. Le-am deblocat eu, dar totusi unele zale se misca usor, altele mai greu. Cand ridic moto pe cric si bag in viteza, lantul nu se roteste uniform. Merge sacadat. O fi de la faptul ca unele zale se misca mai greu? Multumesc pentru eventualele sfaturi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 10, 2009 Share Postat Iunie 10, 2009 Salut!Sa-mi spuna si mie unul mai priceputeanu cat de usor trebuie sa se miste zalele unui lant. Am luat un Suzuki GS cu care nu se mai mersese o perioada. Avea unele zale aproape blocate. Le-am deblocat eu, dar totusi unele zale se misca usor, altele mai greu. Cand ridic moto pe cric si bag in viteza, lantul nu se roteste uniform. Merge sacadat. O fi de la faptul ca unele zale se misca mai greu? Multumesc pentru eventualele sfaturi. In momentul in care ajungi la aceasta situatie mai incerci sa speli lantul inca o data (motorina, apa, perie). Daca nu are efect (si e f. posibil sa nu aiba, testat de mine) cumperi alt kit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sefulica3 Postat Iunie 10, 2009 Share Postat Iunie 10, 2009 In momentul in care ajungi la aceasta situatie mai incerci sa speli lantul inca o data (motorina, apa, perie). Daca nu are efect (si e f. posibil sa nu aiba, testat de mine) cumperi alt kit. Ma pregatesc si de alt kit lant. E vreo 130 EURO. Unul mediu ca si calitate. Totusi o sa mai incerc o spalare. N-am vrut sa abuzez de motorina la prima spalare de teama sa nu afectez Oringurile. Dar am inteles aici ca motorina nu le strica asa ca o sa=l spal mai bine. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Iunie 10, 2009 Share Postat Iunie 10, 2009 Ma pregatesc si de alt kit lant. E vreo 130 EURO. Unul mediu ca si calitate. Totusi o sa mai incerc o spalare. N-am vrut sa abuzez de motorina la prima spalare de teama sa nu afectez Oringurile. Dar am inteles aici ca motorina nu le strica asa ca o sa=l spal mai bine. Multumesc. cine a zis ca motorina nu ataca o-ringurile? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusspuneceva Postat Iunie 10, 2009 Share Postat Iunie 10, 2009 cine a zis ca motorina nu ataca o-ringurile? orice substanta de acest gen le "ataca " dar dintre benzina , decarburol, diluanti etc motorina ataca oringurile cel mai putin, intr-un procent foarte nesemnificativ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Iunie 11, 2009 Share Postat Iunie 11, 2009 Cine vrea sa scrie o carte despre cine da si cine nu ataca oringurile? Cred ca ar fi bestseller. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.