ow3x3xpr3ss Postat Aprilie 12, 2013 Share Postat Aprilie 12, 2013 pai atuncia ma gandesc ca la un mono cilindru,este si mai accentuata aceasta diferenta,nu?! deci e ceva normal............ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Aprilie 12, 2013 Share Postat Aprilie 12, 2013 nu neaparat. la 4L e mai putin pronuntata uzura inegala. la twin-uri, indiferent de care, e mai pronuntata. in special la V2. depinde si de "socurile" transmise datorita ordinii de aprindere... Si cam ce vrei sa spui, ca socurile se transmit mereu in aceeasi zona a lantului.? Greu de crezut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claudiulro Postat Aprilie 14, 2013 Share Postat Aprilie 14, 2013 Salutare tuturor. Am o problema la intinderea lantului la mobra mea ( GSF 600 N ). Inainte de toate, am incercat sa centrez roata( am masurat distanta din mijlocul axului a rotii spate si mijlocul axului de la bascula. am incercat pe cat posibil sa fie egal.) Bun, dupa ce am facut operatiunea asta, am incercat sa intind lantul. Daca am dat o tura intro parte, tot o tura am dat si in partea cealalta , numai ca la un moment dat, lantul nu ii destul de intins si in partea dreapta ii pana in capat si nu mai pot trage roata din partea dreapta(gradatiile de pe parti nu mai coincid) . Am gresit ceva sau ma asteapta un kit nou? Pinionul din spate e in regula( nu e uzat). Astept un raspuns. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chopperman Postat Aprilie 15, 2013 Share Postat Aprilie 15, 2013 Lant nou. Este uzat neuniform. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Aprilie 15, 2013 Share Postat Aprilie 15, 2013 Si cam ce vrei sa spui, ca socurile se transmit mereu in aceeasi zona a lantului.? Greu de crezut. depinde (si) de cum se merge cu motorul. daca merge mai mult in afara de exemplu... stiu ca suna ciudat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claudiulro Postat Aprilie 15, 2013 Share Postat Aprilie 15, 2013 Imi poate recomanda cineva un kit de lant pentru mobra mea?? ( gsf 600N 1997 ) ma gandeam ca as pune un pinion mai mare pe spate sa nu simt nevoia sa ii dau a 7`a ... ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebicozaurus Postat Aprilie 17, 2013 Share Postat Aprilie 17, 2013 Intrebare pentru cei ce au cap dublu de ungere la ungătorul de lanț: Când parcați motoru nu se scurge uleiul dintr-un braț de la capul de ungere pe celălalt braț? Adică să intre aer pe un braț și să se scurgă pe partea cealaltă lăsând jos o pată de ulei? Am această problemă și nu prea știu cum să o rezolv fără să pun valve pe capul de ungere.... mama lui de Arhimede cu fluidele și scurgerile lui... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Aprilie 17, 2013 Share Postat Aprilie 17, 2013 Rapoartele ca rapoartele, da' lanțu merge uns cu antifon ? Băiatu` de aici așa zice. /index.php?/topic/693457-ce-ai-facut-motocicletei-tale-astazi/?p=3404760 Știam că antifonul se foloseste pentru protejarea mașinilor pe dedesubt. Lubrefiază au ba ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gms245 Postat Aprilie 17, 2013 Share Postat Aprilie 17, 2013 Intrebare pentru cei ce au cap dublu de ungere la ungătorul de lanț: Când parcați motoru nu se scurge uleiul dintr-un braț de la capul de ungere pe celălalt braț? Adică să intre aer pe un braț și să se scurgă pe partea cealaltă lăsând jos o pată de ulei? Am această problemă și nu prea știu cum să o rezolv fără să pun valve pe capul de ungere.... mama lui de Arhimede cu fluidele și scurgerile lui... Eu nu am problema asta. Folosesc un cap dublu de ungere facut de mine, iar tuburile de ungere sunt mine de pix ( exterior de 3mm ). Ai incercat sa pui un ulei putin mai gros sau sa inlocuiesti tuburile de la capul de ungere cu unele cu gaura mai mica ? P.S. Ai putea inclina capul de ungere mai mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebicozaurus Postat Aprilie 18, 2013 Share Postat Aprilie 18, 2013 Folosesc ulei de drujbă.... deci e vâscos. Capetele de ungere sunt din branule de 15... deci iarăși e mică găurica. La ce m-ar ajuta să înclin mai mult capul de ungere? Nu găsesc din punct de vedere fizic la ce ar ajuta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Aprilie 20, 2013 Share Postat Aprilie 20, 2013 Intrebare pentru cei ce au cap dublu de ungere la ungătorul de lanț: Când parcați motoru nu se scurge uleiul dintr-un braț de la capul de ungere pe celălalt braț? Adică să intre aer pe un braț și să se scurgă pe partea cealaltă lăsând jos o pată de ulei? Am această problemă și nu prea știu cum să o rezolv fără să pun valve pe capul de ungere.... mama lui de Arhimede cu fluidele și scurgerile lui... Cel mai simplu ignori problema pt ca este o falsa problema. Capul de ungere trebuie sa fie mereu gol. Se umple partial de cate ori vine uleiul in el, comandat manual sau automat. Daca este manual, cu timpi de pauza normali mai lungi, singura grija, sa nu-l actionezi decat inainte de un drum de cateva zeci de km pt a avea timp sa se scurga uleiul pe lant in mers si nu direct pe asfalt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Aprilie 21, 2013 Share Postat Aprilie 21, 2013 Rapoartele ca rapoartele, da' lanțu merge uns cu antifon ? Băiatu` de aici așa zice. /index.php?/topic/693457-ce-ai-facut-motocicletei-tale-astazi/?p=3404760 Știam că antifonul se foloseste pentru protejarea mașinilor pe dedesubt. Lubrefiază au ba ? Da' cu antifonu cum e ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Aprilie 22, 2013 Share Postat Aprilie 22, 2013 dai cu ala si nu mai auzi lantul! ))))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Aprilie 22, 2013 Share Postat Aprilie 22, 2013 (editat) M-am ferit sa raspund pana acum, dar : antifonul se intareste ca piatra dupa cateva ore. Este pana la urma o vopsea cu rezistenta mecanica mai mare. Editat Aprilie 22, 2013 de Andry Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebicozaurus Postat Aprilie 22, 2013 Share Postat Aprilie 22, 2013 Cel mai simplu ignori problema pt ca este o falsa problema. Capul de ungere trebuie sa fie mereu gol. Se umple partial de cate ori vine uleiul in el, comandat manual sau automat. Daca este manual, cu timpi de pauza normali mai lungi, singura grija, sa nu-l actionezi decat inainte de un drum de cateva zeci de km pt a avea timp sa se scurga uleiul pe lant in mers si nu direct pe asfalt. Nu prea e corect cum zici. 1.E ungător automat comandat electronic cu un impuls de 1s la 6 min. 2. Se dezamorsează. 3. în felul în care am descris mai sus într-o secundă nu ajunge prea mult ulei în capu de ungere dublu (având în vedere că e cam lung traseul de unde începe capul dublu) 4. ignorând cum zici tu mai sus o să ia aer doar pe un braț și e ca și cum aș avea cap simplu de ungere. În felul ăsta dacă îl las cu cap sinplu de ungere nu mai am probleme cu cursu uleiului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Aprilie 24, 2013 Share Postat Aprilie 24, 2013 Oricum uleiul se duce pe unde vrea muschiu lui. Doar asezata mobra in poloboc, cu tevustile la super nivel, poate va curge pe amandoua. Nu te stresa, in mers virajele sunt si pe stanga si pe dreapta. Distributia stanga dreapta va fi aleatoare si in final lantul va fi uns relativ uniform. Faptul ca traseul este lung nu face decat sa ajunga picatura mai tarziu, dar tot pe lant sfarseste. De curiozitate ce sistem ai? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebicozaurus Postat Aprilie 24, 2013 Share Postat Aprilie 24, 2013 Sistem făcut de mine cu pompă+electrovalvă. treaba e că după 3 ani i-am refăcut capu de ungere și pățesc chestia asta. Cu capul vechi nu curgea picătură de ulei când era parcată și interesant este că nu am adus modificări ci am folosit doar alte materiale. Eh... i-oi da eu de cap pentru că știu că se poate că așa a mers mulți ani. Mulțam fain, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aka` Postat Mai 4, 2013 Share Postat Mai 4, 2013 are ceva daca curat lantul cu motorina dar nu il dau apoi cu spray vreo 200km ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BQGDDAN Postat Mai 4, 2013 Share Postat Mai 4, 2013 Nu e bine ... sa iti faci un obicei ... din asta. Motorina unge ... dar ungel cat mai repede. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Seb Postat Mai 5, 2013 Share Postat Mai 5, 2013 as avea si eu o intrebare legat de acest topic. Am curatat lantul dimineata cu motorina, dupa care am plecat la drum (fara sa mai dau cu spray). Este posibil sa fi pus pea multa motorina pe lant ? Pentru ca simteam ca mergem ca si cum se ineaca la un moment-dat, dar se si auzea ceva la lant si ma gandesc ca poate aluneca de pe dinti. Am folosit cam 3 capare ce Nestea de motorina, unsa cu pensula. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Mai 5, 2013 Share Postat Mai 5, 2013 stai calm! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
defcon Postat Mai 5, 2013 Share Postat Mai 5, 2013 mai bine nu mai scriai fraza asta Sau na, verifica pinionul de atac ........ Pentru ca simteam ca mergem ca si cum se ineaca la un moment-dat, dar se si auzea ceva la lant si ma gandesc ca poate aluneca de pe dinti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Seb Postat Mai 5, 2013 Share Postat Mai 5, 2013 stai calm! sa inteleg ca se mai intampla si o sa-si revina ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Mai 5, 2013 Share Postat Mai 5, 2013 innecatul n-are absolut nici o treaba cu lantul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Johann800 Postat Mai 5, 2013 Share Postat Mai 5, 2013 as avea si eu o intrebare legat de acest topic. Am curatat lantul dimineata cu motorina, dupa care am plecat la drum (fara sa mai dau cu spray). Este posibil sa fi pus pea multa motorina pe lant ? Pentru ca simteam ca mergem ca si cum se ineaca la un moment-dat, dar se si auzea ceva la lant si ma gandesc ca poate aluneca de pe dinti. Am folosit cam 3 capare ce Nestea de motorina, unsala cu pensula. Zornaitul lantului poate avea mai multe cauze:nu e bine intins,e uzat inegal,poate avea zale blocate care nu mai gliseaza bine pe pinionul de atac etc.Simptomele de inecare,motorul parca nu mai trage,iar pot fi din mai multe cauze:benzina proasta,bujia dusa,filtru de aer imbacsit,carburburatie daca e cazul,mizerabila,robinetul de la rezervor cu probleme,si cum am patit si eu odata,colierele de prindere ale airboxului slabe si trage aer fals.Nu mai stiu sigur daca la bmw e recomandata strangerea lantului din stand pe cricul central sau cu roata pe pamant. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.