Geo_ZGA Postat Aprilie 1, 2013 Share Postat Aprilie 1, 2013 (editat) Pai cred ca cel mai accesibil, foarte apropiat de kerosen, din cate stiu, e gazul lampant. Il gasesti si in Carrefour, Cora etc, la zona de camping, gratare, carbuni... Dar de ce nu cu motorina? Editat Aprilie 1, 2013 de Geo_ZGA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johny77 Postat Aprilie 1, 2013 Share Postat Aprilie 1, 2013 pentru ca am citit de pe cutie ca se curata cu kerosen, si as fi vrut sa fac asa cum scrie acolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Aprilie 1, 2013 Share Postat Aprilie 1, 2013 =)))))))))))))))))))))))))))))))))))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johny77 Postat Aprilie 1, 2013 Share Postat Aprilie 1, 2013 =)))))))))))))))))))))))))))))))))))) nu e bine? e mai bine cu motorina? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Aprilie 1, 2013 Share Postat Aprilie 1, 2013 nu e bine? e mai bine cu motorina? kerosen, motorina, e tot aia dpdv al o-ringurilor. in caz de urgenta se poate folosi chiar si benzina, cu conditia sa stergi/ sufli lantul destul de repede... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Aprilie 1, 2013 Share Postat Aprilie 1, 2013 (editat) benzina + spray de frane pentru clatire este cea mai buna solutie. Nu va mai speriati ca femeile gravide , ca mi-am spalat toate lanturile cu benzina si nu am stricat niciunul. Intotdeauna am clatiti cu spray de frane fara sa ma zgarcesc. Dezavantajul motorinei si al gazului: nu curata la fel de repede si se clatesc mai greu de pe lant. Rezultat: sprayul de lant sare de pe zale in primii km. Editat Aprilie 1, 2013 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Aprilie 3, 2013 Share Postat Aprilie 3, 2013 in caz de urgenta se poate folosi chiar si benzina, cu conditia sa stergi/ sufli lantul destul de repede... pentru noi astia mai lenesi recomand amestecarea motorina + benzina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Aprilie 5, 2013 Share Postat Aprilie 5, 2013 Pt cei intradevar lenesi recomand ulei. Scapi de spalat lantul pt totdeauna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Aprilie 5, 2013 Share Postat Aprilie 5, 2013 Daca se bea, sau cum? Nu prea inteleg... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mianmar23 Postat Aprilie 5, 2013 Share Postat Aprilie 5, 2013 Daca se bea, sau cum? Nu prea inteleg... /index.php?/topic/674192-vand-lubrificatoare-de-lant-chainoilers-loobman/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat Aprilie 5, 2013 Share Postat Aprilie 5, 2013 stie cineva un alt spray pt ungerea lantului mai bun decat motul chain lube ? dar pe care sa il fi incercat,nu doar din auzite...ms mult Bel Ray Super Clean! E votat nr.1 pe mai toate site-urile moto mari. Mi-am cumparat eu dar maine il incerc Cat despre spalat si uns lantul la un nr. de X de Km, e "mit". Am avut o Honda F4i si in 16 mii km, i-am spalat lantul de 4 ori si uns de vreo 5-6 ori. Cand am cumparat motocicleta lantul era aproape nou si dupa ce am vandut-o, pustiul a mai mers cu ea inca vreo 5000 pana l-a schimbat. Am avut si Honda 954, avea ~5K km in bord, era noua si in vreo 15-20K Km facuti de mine, tot cam de 3-4 ori spalat si uns. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Aprilie 5, 2013 Share Postat Aprilie 5, 2013 adica vreo 20.000. atat tine in mod normal un lant cu o intretinere mediocra. eu am ungator, lantul are 44.000 km si mai este undeva la jumatatea vietii. evident nu o sa mai fac inca 40000 cu el ci o sa il schimb peste vreo 20.000 ca sa fiu eu linistit. de spalat nici vorba, poate nitel cu jetul la spalatorie cand spal mobra in rest este perfect curat si uns in permanenta. traiasca ungatorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dorinb Postat Aprilie 11, 2013 Share Postat Aprilie 11, 2013 Mi-am luat recent o Yamaha FZ6 si cand cuplez treapta I smuceste pe loc, cu ambreiajul decuplat. Ma gandesc ca este lantul prea intins si as vrea sa-l verific, insa nu mi-e clar un lucru: in carte scrie ca se verifica pe cric, scoasa din viteze, apoi "move ther rear wheel by pushing the motorcycle by locating the tightest portion of the drive chain and then measure the drive chain slack as shown". Ma gandesc ca, pentru a masura "burta" in partea de jos, ar trebui intinsa partea de sus a lantului, ceea ce nu se intampla daca e scoasa din viteza si o imping in fata. Voi ce parere aveti? Eu n-am experienta deloc din pacate. Multumesc, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Aprilie 11, 2013 Share Postat Aprilie 11, 2013 După ce-o impingi un metru, verifici burta lanţului, o mai impingi un metru, iar verifici burta şi tot aşa până găseşti poziţia în care lanţul este cel mai întins. Acum dacă ai pus mâna pe lanţ şi nu are zale blocate, n-are rost sa tot impingi de mobră degeaba, verifică ca burta lanţului să fie în limitele menţionate în manualul de utilizare şi noroc bun. Asta cu zmucitul nu o consider a fi o problemă, "aşa face toate" . Dar, poate greşesc spunând asta, aşteaptă şi un răspuns de unul mai răsărit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dorinb Postat Aprilie 11, 2013 Share Postat Aprilie 11, 2013 După ce-o impingi un metru, verifici burta lanţului, o mai impingi un metru, iar verifici burta şi tot aşa până găseşti poziţia în care lanţul este cel mai întins. Acum dacă ai pus mâna pe lanţ şi nu are zale blocate, n-are rost sa tot impingi de mobră degeaba, verifică ca burta lanţului să fie în limitele menţionate în manualul de utilizare şi noroc bun. Asta cu zmucitul nu o consider a fi o problemă, "aşa face toate" . Dar, poate greşesc spunând asta, aşteaptă şi un răspuns de unul mai răsărit. Acum am inteles in sfarsit ce vroiau sa zica. Se refereau la faptul ca lantul se poate alungi inegal pe anumite segmente. Mersi frumos de lamurire Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Amstaff Postat Aprilie 11, 2013 Share Postat Aprilie 11, 2013 Puteti face din experienta voastra un top 3 cu cele mai bune spray-uri de lant care le-ati folosit? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Aprilie 12, 2013 Share Postat Aprilie 12, 2013 Acum am inteles in sfarsit ce vroiau sa zica. Se refereau la faptul ca lantul se poate alungi inegal pe anumite segmente. Mersi frumos de lamurire Daca un lant a ajuns sa fie uzat inegal, trebuie schimbata metoda si materialele de ungere. Ceva a fost gresit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Aprilie 12, 2013 Share Postat Aprilie 12, 2013 Daca un lant a ajuns sa fie uzat inegal, trebuie schimbata metoda si materialele de ungere. Ceva a fost gresit. nu neaparat. la 4L e mai putin pronuntata uzura inegala. la twin-uri, indiferent de care, e mai pronuntata. in special la V2. depinde si de "socurile" transmise datorita ordinii de aprindere... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile Postat Aprilie 12, 2013 Share Postat Aprilie 12, 2013 Avand in vedere turatia si transmisia puterii prin cutia de viteze, te contrazic. Este vorba de intretinere, nimic altceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MIHAI VARADERO Postat Aprilie 12, 2013 Share Postat Aprilie 12, 2013 Se pare ca Andry are prfecta dreptate. Si eu procedez exact la fel .Am citit pe un forum ca un lant nou este perfect doar 100 km,dupa care mai ales la v2 are portiuni intinse diferit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ow3x3xpr3ss Postat Aprilie 12, 2013 Share Postat Aprilie 12, 2013 pai atuncia ma gandesc ca la un mono cilindru,este si mai accentuata aceasta diferenta,nu?! deci e ceva normal............ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Aprilie 12, 2013 Share Postat Aprilie 12, 2013 nu neaparat. la 4L e mai putin pronuntata uzura inegala. la twin-uri, indiferent de care, e mai pronuntata. in special la V2. depinde si de "socurile" transmise datorita ordinii de aprindere... Si cam ce vrei sa spui, ca socurile se transmit mereu in aceeasi zona a lantului.? Greu de crezut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claudiulro Postat Aprilie 14, 2013 Share Postat Aprilie 14, 2013 Salutare tuturor. Am o problema la intinderea lantului la mobra mea ( GSF 600 N ). Inainte de toate, am incercat sa centrez roata( am masurat distanta din mijlocul axului a rotii spate si mijlocul axului de la bascula. am incercat pe cat posibil sa fie egal.) Bun, dupa ce am facut operatiunea asta, am incercat sa intind lantul. Daca am dat o tura intro parte, tot o tura am dat si in partea cealalta , numai ca la un moment dat, lantul nu ii destul de intins si in partea dreapta ii pana in capat si nu mai pot trage roata din partea dreapta(gradatiile de pe parti nu mai coincid) . Am gresit ceva sau ma asteapta un kit nou? Pinionul din spate e in regula( nu e uzat). Astept un raspuns. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chopperman Postat Aprilie 15, 2013 Share Postat Aprilie 15, 2013 Lant nou. Este uzat neuniform. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Aprilie 15, 2013 Share Postat Aprilie 15, 2013 Si cam ce vrei sa spui, ca socurile se transmit mereu in aceeasi zona a lantului.? Greu de crezut. depinde (si) de cum se merge cu motorul. daca merge mai mult in afara de exemplu... stiu ca suna ciudat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.