AlexXP Postat Decembrie 5, 2010 Share Postat Decembrie 5, 2010 Si suspensia spate si furcile sunt Showa la Dakar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
niculae Postat Decembrie 6, 2010 Share Postat Decembrie 6, 2010 Salut. Am desfacut bascula, cu tot cu linkage-urile aferente, pentru a curata si gresa. Un rulment (piesa 3 din schema, NEEDLE SLEEVE - 22X28X16) era MĂNCAT de rugina, mai erau doar cateva fragmente din acele ace. A gasit careva o alternativa la acei rulmenti? Nu sunt foarte scumpi dar vreau sa evit comandarea lor la BMW. Daca mai exista cineva care nu s-a uitat pe acolo, recomand sa o faceti, presupun ca se poate rupe/îndoi bascula daca se gripeaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Decembrie 6, 2010 Share Postat Decembrie 6, 2010 furca stiu ca e showa, amortizorul - o sa verific. nu am desfacut niciodata pe acolo. reglajele de preload si reebuound sunt mai mult decat suficiente. rulmentii aia cu ace sunt skf(la fel ca restul rulmentilor de pe mobra). daca sunt ieftini la bavaria nu vad dece nu ai lua de acolo. nu merita alergatura prin oras dupa altii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
niculae Postat Decembrie 6, 2010 Share Postat Decembrie 6, 2010 rulmentii aia cu ace sunt skf(la fel ca restul rulmentilor de pe mobra). daca sunt ieftini la bavaria nu vad dece nu ai lua de acolo. nu merita alergatura prin oras dupa altii Multumesc de raspuns, ai dreptate, cred ca am sa merg la Bavaria sa comand, oricum am nevoie si de un cablu de acceleratie. Se pot scoate fara presa acei rulmenti? N-as vrea sa fortez ca ghiolbanu' si sa fac vreo nefacuta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Decembrie 6, 2010 Share Postat Decembrie 6, 2010 pentru genul asta de rulmenti presa e un surub cu o saiba plata. vezi daca nu cumva tre bagati la cald/ rece Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Decembrie 6, 2010 Share Postat Decembrie 6, 2010 Da-i cu o tubulara de dimensiune exacta cat camasa. Si eventual, daca ai feon industrial ( la baumax e 45 lei si merita la toti rulmentii), incalzeste zona si iese usor. Spor sa ai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
niculae Postat Decembrie 6, 2010 Share Postat Decembrie 6, 2010 Am inteles, va multumesc pentru ajutor. Trebuie sa-i incalzesc la 100∘, asa scrie pe f650.com. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Decembrie 6, 2010 Share Postat Decembrie 6, 2010 Incalzeste cu simt, e mai sigur. Incalzesti, vezi daca iese, mai incalzesti si tot asa. Nu pune pe foc bascula si pleca de acasa sa te intorci la cele 100 de grade. Si pune la rece rulmentii noi. Chiar functioneaza metoda asta. Am probat-o pe rulmentii de la roti acum 1 luna. Spor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zeroo Postat Decembrie 6, 2010 Share Postat Decembrie 6, 2010 Eu, pt rulmentii aia, mi-am luat bascula noua. Noua, adica alta, pentru ca nu am mai putut scoate camasa rulmentilor, atat era de ruginita si sudata de bascula. In 2 ani de zile nu am verificat niciodata acolo. Multumesc inca o data userului Albanezul pt bascula. Verificati rulmentii aia si ungeti pe cat de des posibil! Mesaj completat si inca ceva, din cate stiu eu, sunt cate doi rulmenti pe fiecare parte a basculei. Daca ii iei, ia si bucsele noi si "saibele" din pasla. Cred ca de fapt vin la pachet toate, si costa ceva banuti impreuna, vreo 3 milioane si... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
niculae Postat Decembrie 6, 2010 Share Postat Decembrie 6, 2010 Sunt nevoit sa iau si bucsele, una dintre ele este erodata bine. Cat despre garnitura de pasla... nu inteleg DE CE DRACU' au facut-o din pasla? Imi scapa ceva? Cred ca voi folosi o alta garnitura, de cauciuc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zeroo Postat Decembrie 6, 2010 Share Postat Decembrie 6, 2010 daca tot ai bascula desfacuta, baga ochii si la rulmentii de la piesa asta: si de la asta: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
niculae Postat Decembrie 6, 2010 Share Postat Decembrie 6, 2010 Am bagat ochii, am bagat degetele, am curatat, am bagat pana si vaselina. Problema am numai cu rulmentii din capatul basculei, rulmentii de pe partea dreapta. Se pare ca acolo se infiltreaza mai usor apa - aviz amatorilor care isi tin mobra afara mult timp, pe cricul lateral. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
monsteristu' Postat Decembrie 6, 2010 Share Postat Decembrie 6, 2010 nicule, păcat că n-ai făcut poze cu acele alea măcinate de rugină. convingeai pe mulți să dea bascula jos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert_bobariu Postat Decembrie 7, 2010 Share Postat Decembrie 7, 2010 Rulmentii de la bascula i-am schimbat si eu acum vreo luna si jumatate, ca se gripasera. Cand treceam peste vreun damb mai pronuntat se auzea un pacanit care ma ducea cu gandul la vreo fisura... Si au fost schimati toti rulmentii (adica vreo 4, daca nu ma insel), bucsele si niste capacele de protectie de pe acolo. Total reparatie: 600 ron, din care 450 piesele (la AB). Oricum, astea intra la capitolul gresat anual (cel putin), in conditiile in care nu m-am oprit din mers pentru nici o ploaie, dar nici avut ocazia sa trec prin ceva ape. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Decembrie 7, 2010 Share Postat Decembrie 7, 2010 Zona rulmentilor cu ace de la bascula este protejata aproximativ. Daca se face gresarea macar cu ocazia schimbarii lantului tot este ceva. Nu trebuie insistat cu presiune la spalarea in zona, iar inelele de pasla curatate la gresare si inbibate cu ulei si evident vaselina de calitate din belsug. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
invictus Postat Decembrie 8, 2010 Share Postat Decembrie 8, 2010 (editat) Am facut si eu o mica imbunatatire la mobra pentru la iarna. Am luat un redresor ABSAAR 1000 care incarca 1A la fix pentru bateriile noastre, e automat, are functie de intretinere a bateriei si e chiar o scula misto. Are un cablu clasic cu clesti si un cablu adaptor cu papuci si mufa, pe care il poti trage de la borne intr-un loc convenabil pentru a incarca bateria fara sa mai desfaci suruburi. Date tehnice gasiti aici www.absaar.com , la rubrica motociclete, iar de cumparat eu l-am luat de aici www.bateriimoto.ro Editat Decembrie 8, 2010 de invictus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Decembrie 8, 2010 Share Postat Decembrie 8, 2010 cam scump si cam slabut redresorul ala. am un saito pro charger (louis prin kronau). are aceleasi accesorii si in plus are functii de desulfatare, de diagnoza a bateriei, de mentinere a incarcarii (poti lasa bateria toata iarna pe el), etc. toate astea pe la 140 ron sau cam asa ceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
invictus Postat Decembrie 8, 2010 Share Postat Decembrie 8, 2010 (editat) intr-adevar, am vazut si eu saito pe louis, e chiar la reduceri, dar absaar-ul mi s-a parut mai bine facut, deh made in germany. Dai un ban, dar vorba aia, stii ca nu-l mai ai. Saito este de 0.6 A, adica incarca de 2 ori mai incet, iar la 12Ah chiar nu e nevoie de mai putin de 1A. Mesaj completat Daca tot ma puneti sa desfac bascula, are cineva de vanzare pinionul de la touratech, ala cu 15 dinti? Editat Decembrie 8, 2010 de invictus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Decembrie 8, 2010 Share Postat Decembrie 8, 2010 (editat) Daca tot ma puneti sa desfac bascula Cind vrei sa faci miscarea asta? Daca vrei, lasa-mi un numar de telefon pe privat. Sau un ID de mess... Editat Decembrie 8, 2010 de Serban.S Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Decembrie 8, 2010 Share Postat Decembrie 8, 2010 Saito este de 0.6 A, adica incarca de 2 ori mai incet, iar la 12Ah chiar nu e nevoie de mai putin de 1A. Cu cat incarca mai lent, cu atat mai bine pentru baterie si cu atat mai rau pentru tine cand te grabesti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
invictus Postat Decembrie 9, 2010 Share Postat Decembrie 9, 2010 Cu cat incarca mai lent, cu atat mai bine pentru baterie si cu atat mai rau pentru tine cand te grabesti Exact asta am spus si eu, curentul de incarcare de 1A este perfect pentru capacitatea acumulatorilor nostri. Ca regula generala, la acumulatorii cu acid, curentul recomandat trebuie sa fie 1/10 pana la maxim 1/30 din capacitatea acumulatorului. In cazul nostru asta s-ar traduce in curent de incarcare de 1,2A-4A. Un curent de incarcare mai mic nu strica, dar nici nu aduce vreun beneficiu in plus fiind mai degraba timp pierdut. Mesaj completat Am desfacut bascula si toate articulatiile. La mine (an 2005 27000 km) rulmentii erau in conditie buna, insa cam uscati. I-am curatat, impachetat cu vaselina cu litiu si i-am bagat la loc. Procedura e relativ simpla: demontezi aparatoarea de lant si noroi, etrierul de frana si senzorul abs, slabesti intinzatoarele de lant, dai lantul jos, scoti axul si apoi roata si ai ajuns la zona cu pricina. Desfaci cele 2 "oase", amortizorul si tripla care le tine pe toate, desfaci axul basculei si gata, sunt toate gramada. Cam 30 minute daca ai toate sculele la indemana. Trebuie avut grija cand desfaci rulmentii, sa nu pierzi acele. Eu am scos si acele si am curatat camasile rulmentilor, desi nu era neaparat nevoie, dar nu o sa mai umblu curand pe acolo. Daca tot am avut bascula scoasa am schimbat si kitul de lant. Mesaj completat A gasit careva o alternativa la acei rulmenti? Nu sunt foarte scumpi dar vreau sa evit comandarea lor la BMW. Intr-adevar rulmentii sunt skf, asa ca probabil ii poti cumpara si de la BADI sau alt dealer skf. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat Decembrie 11, 2010 Share Postat Decembrie 11, 2010 Aveti cumva idee daca exista la noi ceva Scarver dezmembrat? Era ceva in Bucuresti, il gasisem pe Mibilepctde , dar a disparut. Am nevoie de: furca, roata fata, carena stnga, semnale, schimbator , scarite stanga. Mai concret cam tot ce se sparge cand ratezi un rondou de sens giratoriu Ajutat, ce-i drept. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zeroo Postat Decembrie 11, 2010 Share Postat Decembrie 11, 2010 hopa, dar ce ai patit? ca tocmai ce le schimbasei furcile, nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THC Postat Decembrie 14, 2010 Share Postat Decembrie 14, 2010 Aveti cumva idee daca exista la noi ceva Scarver dezmembrat?Era ceva in Bucuresti, il gasisem pe Mibilepctde , dar a disparut. Am nevoie de: furca, roata fata, carena stnga, semnale, schimbator , scarite stanga. Mai concret cam tot ce se sparge cand ratezi un rondou de sens giratoriu Ajutat, ce-i drept. Vezi la asta ma gandesc ca poate se gandeste sa o si dezmembreze... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
niculae Postat Decembrie 14, 2010 Share Postat Decembrie 14, 2010 Aveti cumva idee daca exista la noi ceva Scarver dezmembrat? http://shop.ebay.de/raznamotors/m.html?_nk...1.c0.m270.l1313 Cred ca e din Bucuresti, avea anunturile si pe okazii. ( http://www.okazii.ro/comunitati/okazia-lui/raznamotors.html - pentru contact liciteaza la unul dintre produsele lui sau trimite-i un mesaj. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.