enos Postat Mai 6, 2013 Share Postat Mai 6, 2013 da. cea care vine cu mobra nu prea imi vine sa dau 123 $ pe una noua.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cdarken Postat Mai 7, 2013 Share Postat Mai 7, 2013 Pentru referinta, cei care-ati pus filtrul de benzina UFI ati putea sa puneti vreo 2-3 poze cu rezultatul? Mi se pare cam lung filtrul pentru spatiul disponibil. Ati mai taiat din tevi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dak Postat Mai 7, 2013 Share Postat Mai 7, 2013 Eu am taiat ca sa fie aproximativ la fel de lungi cu originalul. Am pilit si buzele alea de pe tevi ca sa intre furtunul pana la capat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazvy Postat Mai 7, 2013 Share Postat Mai 7, 2013 mi-au spus vreo 2 prieteni ca daca ai culcat/scapat motorul pe o parte trebuie facut ceva la soft pt ca altfel nu porneste si/sau merge sacadat la relanti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Mai 7, 2013 Share Postat Mai 7, 2013 Eu l-am culcat/scapat de multe ori si nu i-am facut nimic la soft si nu am avut niciodata nici o problema din acest motiv. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gereu Postat Mai 7, 2013 Share Postat Mai 7, 2013 Pentru referinta, cei care-ati pus filtrul de benzina UFI ati putea sa puneti vreo 2-3 poze cu rezultatul? Mi se pare cam lung filtrul pentru spatiul disponibil. Ati mai taiat din tevi? Uite aici am postat niste poze dupa ce am montat filtrul UFI: /index.php?/topic/20791-cine-are-bmw-650-f-gsdakar-2000-injectie/?view=findpost&p=3120452 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_radu Postat Mai 7, 2013 Share Postat Mai 7, 2013 de spalat il spal saptamanal , de bagat in apa ... l-am bagat rau de tot ( aprox 1 metru ) de scapat nu le mai tin socotelile . probeme nu are . deci e ok Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CozonacRutier Postat Mai 8, 2013 Share Postat Mai 8, 2013 (editat) Mi-a murit radiatorul anul trecut, l-am trimis la Ipexim Grup pentru copie. 450ron (+ transport) si a iesit ca nou. La BMW (17117652234) e 1400ron (plus vreo suta de roni aditionalele). Deci daca nu sunteti milionari apelati cu incredere. Dureaza in jur de o saptamana. Acum mai ramane sa rezolv cu ventilatorul. Are cineva un pont (dezmembrare recenta, cineva ramas cu unul in plus) cu un pret decent? Pe-al meu l-am dus la reparat dar cica nu se poate repara (desi am impresia ca nu avea chef de mine "electricianul" ala). BMW-l vinde la 800ron, plm. Editat Mai 8, 2013 de Discordless Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristibmw Postat Mai 8, 2013 Share Postat Mai 8, 2013 Mi-a murit si mie ventilatorul, anul trecut, la 650gs din 2006. L-am gasit la 160 ron de pe o moto dezmembrata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CozonacRutier Postat Mai 8, 2013 Share Postat Mai 8, 2013 Norocosule, eu n-am decat 2 oferte la 500/600 (tiganesti, din pacate, mai pun 200max si-mi iau unul nou). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Mai 8, 2013 Share Postat Mai 8, 2013 (editat) Asa ceva cautati? http://www.ebay.de/itm/BMW-GS-650-F-KUHLER-WASSERKUHLER-LUFTER-/111064792486?pt=Motorrad_Kraftradteile&hash=item19dbfa3da6 sau mai degraba asta: http://www.ebay.co.uk/itm/BMW-F650-GS-2000-to-2004-RADIATOR-FAN-/271202318079?pt=UK_Motorcycle_Parts_13&hash=item3f24eaf6ff Editat Mai 8, 2013 de NaeL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trandafir Postat Mai 8, 2013 Share Postat Mai 8, 2013 primul e de la gs twin , al doilea ii trebuie lui £65.00 pe motorworks.co.uk . livreaza in cateva zile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Mai 8, 2013 Share Postat Mai 8, 2013 Mi-a murit radiatorul anul trecut, l-am trimis la Ipexim Grup pentru copie. 450ron (+ transport) si a iesit ca nou. La BMW (17117652234) e 1400ron (plus vreo suta de roni aditionalele). Deci daca nu sunteti milionari apelati cu incredere. Dureaza in jur de o saptamana. Acum mai ramane sa rezolv cu ventilatorul. Are cineva un pont (dezmembrare recenta, cineva ramas cu unul in plus) cu un pret decent? Pe-al meu l-am dus la reparat dar cica nu se poate repara (desi am impresia ca nu avea chef de mine "electricianul" ala). BMW-l vinde la 800ron, plm. Si l-au facut perfect k cel original?cu prinderi ,loc termostat etc etc? Mai sunt uni si la BV. Pentru referinta, cei care-ati pus filtrul de benzina UFI ati putea sa puneti vreo 2-3 poze cu rezultatul? Mi se pare cam lung filtrul pentru spatiul disponibil. Ati mai taiat din tevi? Eu am pus asa cum era.cu tevile lungi .a avut loc chiar bine.daca vrei sal vezi vino la mine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Mai 8, 2013 Share Postat Mai 8, 2013 Norocosule, eu n-am decat 2 oferte la 500/600 (tiganesti, din pacate, mai pun 200max si-mi iau unul nou). Vezi ca parca userul Garcya aduce din UK. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazvy Postat Mai 8, 2013 Share Postat Mai 8, 2013 am pus mansoanele de la Touratech si surpriza... sint cam scurte si sint inchise la capete sa le dau cep si sa le trag mai inauntru sau sa le las asa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tro5 Postat Mai 8, 2013 Autor Share Postat Mai 8, 2013 am pus mansoanele de la Touratech si surpriza... sint cam scurte Photo0016.jpgPhoto0018.jpgPhoto0019.jpg si sint inchise la capete sa le dau cep si sa le trag mai inauntru sau sa le las asa? Daca montezi capetele de ghidon trebuie sa dai gaura, daca nu atunci muti un pic spre exterior blocurile de comenzi si ai rezolvat treaba. Arata urat si ciudat sa ramana 1cm de ghidon in exteriorul mansonului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Mai 8, 2013 Share Postat Mai 8, 2013 Am facut o treaba asemanatoare pe un 1200 GSA si manerele erau Ariette. De pe louis parca. Erau dedicate modelului respectiv, dar tot erau mai scurte cu 3-4mm... Asa ca tot ce ii original zic eu ca e mai bun, chiar daca nu tine la fel de mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazvy Postat Mai 9, 2013 Share Postat Mai 9, 2013 Daca montezi capetele de ghidon trebuie sa dai gaura, daca nu atunci muti un pic spre exterior blocurile de comenzi si ai rezolvat treaba. Arata urat si ciudat sa ramana 1cm de ghidon in exteriorul mansonului. da, dar functional e vreo problema fara capetele de ghidon de 2 kile? vibratii, voblaj sau ceva de genul? cam trebuie taiat cauciucul ca intra si capetele un pic, nu numai surubul... LE se atinge maneta de ambreiaj de gulerul mansonului si ajung mai greu la blocurile de comenzi trebuie taiat mansonul, oricum n-o sa arate bine pt ca o sa aiba acel spatiu la extremitati Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Mai 9, 2013 Share Postat Mai 9, 2013 Daca te gandesti ca unul din parametrii cei mai importanti la o motocicleta din categoria asta este greutatea ar trebui sa-ti fie evident ca acele capete de ghidon de 2 kile au un rol. Asa ca daca as fi in locul tau le-as pune la loc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazvy Postat Mai 9, 2013 Share Postat Mai 9, 2013 (editat) Daca te gandesti ca unul din parametrii cei mai importanti la o motocicleta din categoria asta este greutatea ar trebui sa-ti fie evident ca acele capete de ghidon de 2 kile au un rol. Asa ca daca as fi in locul tau le-as pune la loc. stiu ca au rol de stabilizare, dar cit de critice sint? pt ca nu merg cu nici cu 160 la ora si nici nu fac hard enduro am mers un pic prin oras si nu observ vreo diferenta Editat Mai 9, 2013 de crazvy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CozonacRutier Postat Mai 9, 2013 Share Postat Mai 9, 2013 Si l-au facut perfect k cel original?cu prinderi ,loc termostat etc etc? Dap. Cam tot e facut ca din fabrica (mi-au scris si rotax pe el )). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Mai 9, 2013 Share Postat Mai 9, 2013 Daca nu iesi de pe asfalt te ajuta doar la viteze mai mari unde incepe sa vobleze roata datorita lipsei de echilibrare. Cel putin cand aveam eu mobra asta nu am gasit pe nimeni sa-mi faca echilibrare la ea dinamic. Doar static ceea ce este un fel de abureala. Pe langa asta te mai ajuta, un pic daca lovesti un obstacol [eg un val de asfalt ] sa nu-ti sara ghidonul din mana. Sau in fine nu asa de tare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zemil Postat Mai 9, 2013 Share Postat Mai 9, 2013 Stie cineva o varianta convenabila pentru disc de frana fata, http://www.ebay.com/itm/BMW-F650-GS-DAKAR-1993-2007-ARMSTRONG-FRONT-WAVY-BRAKE-DISC-BKF507-x-1-/230975228179?pt=UK_Motorcycle_Parts_13&hash=item35c7324913 asta e ce am gasit pana acum, as prefera variante luate din RO daca dif de pret nu sunt semnificative. Merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Mai 9, 2013 Share Postat Mai 9, 2013 130Euro Brembo de la Louis? sau 90 Lucas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Mai 9, 2013 Share Postat Mai 9, 2013 Dap. Cam tot e facut ca din fabrica (mi-au scris si rotax pe el )). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.