damageman Postat Octombrie 15, 2013 Share Postat Octombrie 15, 2013 http://shop.nationalcycle.com/perl/cycle/Z2263 buna imi puteti spune cum pot comanda acest parbriz sau unde gasesc unul similar. Si inca o intrebare cand las de acceleratie indiferent de treapta de viteza,pt 3sau 4secunde se aude un zgomot ca un fel de bataie in partea dreapta fata sa fie de la lant pt ca are cateva ochiuri intepenite. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Octombrie 15, 2013 Share Postat Octombrie 15, 2013 adriancherches a luat unul si acum vinde motorul .e pe bikeshop bmw gs din pitesti este negru bmw-ul vezi acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupul Gri Postat Octombrie 15, 2013 Share Postat Octombrie 15, 2013 aici pare a fi cel mai ieftin... totusi undeva la 200 E cu transport http://www.motoraid.eu/mymoto/bmw&filter=ATTRIBU=Series+FSPER=86=1.+SERIES@@ATTRIBU=F+650+GS-DakarSPER=61=2.+MODEL@@ATTRIBU=WindscreensSPER=62=3.+TYPE Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smar2 Postat Octombrie 16, 2013 Share Postat Octombrie 16, 2013 Mi-a pocnit si mie acelasi furtunas de frana. Nu le recomand pe cele originale BMW, nu au tesatura metalica pe interior cele de la frana spate... Mi-am luat furtun HEL, cu insertii metalice, suruburile, saibele si doua stickere incluse in pachet, in cam ce culoare vrei (al meu e rosu translucid acum) de la cineva din Timisoara. Daca dai cautare pe aici gasesti topicul tipului care le face. Le face de aceeasi lungime ca cele OEM si costau acum un an 140 de lei cu tot cu transport prin curier. Fata de cat costa prin alte parti, eu zic ca e foarte bine. uite si site-ul lor... http://www.thunderbikes.ro/Tuning-motociclete-Motociclete-de-vanzare-Service-motociclete-Piese-de-schimb-lubrifianti-pagina_Prezentare-HEL-Performance_14.html le dai un telefon si afli tot ce te mai intereseaza... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz XL Postat Octombrie 16, 2013 Share Postat Octombrie 16, 2013 De unde luati mansoane pentru manerele incalzite? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Octombrie 16, 2013 Share Postat Octombrie 16, 2013 Pe louis sunt, Ariette Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fratelescris Postat Octombrie 16, 2013 Share Postat Octombrie 16, 2013 Mi-a pocnit si mie acelasi furtunas de frana. Nu le recomand pe cele originale BMW, nu au tesatura metalica pe interior cele de la frana spate... Mi-am luat furtun HEL, cu insertii metalice, suruburile, saibele si doua stickere incluse in pachet, in cam ce culoare vrei (al meu e rosu translucid acum) de la cineva din Timisoara. Daca dai cautare pe aici gasesti topicul tipului care le face. Le face de aceeasi lungime ca cele OEM si costau acum un an 140 de lei cu tot cu transport prin curier. Fata de cat costa prin alte parti, eu zic ca e foarte bine. uite si site-ul lor... http://www.thunderbikes.ro/Tuning-motociclete-Motociclete-de-vanzare-Service-motociclete-Piese-de-schimb-lubrifianti-pagina_Prezentare-HEL-Performance_14.html le dai un telefon si afli tot ce te mai intereseaza... Merci ptr raspuns. Intre timp am rezolvat, Dan Cata mi-a donat un furtun cu insertii metalice, si ii multumesc inca odata - mai rar asa oameni. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Octombrie 18, 2013 Share Postat Octombrie 18, 2013 Revin cu detalii. O sa fac un topic dedicat si o sa pot accepta comenzile acolo Intre timp, multumesc mult Ionel, fara tine nu reuseam! /index.php?/topic/703985-garnituri-pentru-capace-de-gf650gsdakarcs-scarverxchallengexcountrysertao/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tankcsapda Postat Octombrie 20, 2013 Share Postat Octombrie 20, 2013 salutare! execut inaltatoare de ghidon de diferite marimi 30 mm sau 20 mm din aluminiu, pt ghidon de 22 mm. pret 80 lei 0740 199 234 Dani Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan alex Postat Noiembrie 3, 2013 Share Postat Noiembrie 3, 2013 Salutare, am o mare problema legata de pornirea unui Dakar din 2005. Porneste , se tureaza bine, merge rotund. Dupa ce o opresc, nu mai porneste deloc, nu mai da scanteie, nu mai alimenteaza injectorul, doar invarte motorul. Daca scot CDI-ul din mufa si-l pun la loc, porneste iar. Cum o opresc, iar nu mai vrea sa porneasca. A mai intalnit cineva o situatie similara? Unde si cine ar putea sa-mi faca o diagnoza, in afara de Automobile Bavaria? Am curatat tot ce tine de injectie si corpul acesteia, filtrul de benzina nou, senzorul Hall verificat, pompa de benzina la fel. Daca ar fi butonul rosu, nu s-ar mai auzi pompa cand se amorseaza, ori asta se aude. Nu mai stiu ce sa verific, oricum sunt aproape convins ca este o problema electrica. Ceva pareri si sugestii? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Noiembrie 3, 2013 Share Postat Noiembrie 3, 2013 Pai fa o diagnoza, macar aflii ceva sau elimini ceva... Apoi hai cu rezultatul si vedem apoi ce si cum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dusa cu cx Postat Noiembrie 3, 2013 Share Postat Noiembrie 3, 2013 Salut, Am o roata de fata pe 18 la vanzare .Eu am luat-o pt o inventive si nu merge. Janta ,disc f bun ,camera si cauciuc cam dus 280 ron daca este cineva interest. 0724296269 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan alex Postat Noiembrie 4, 2013 Share Postat Noiembrie 4, 2013 As face diagnoza, dar unde in afara de Automobile Bavaria? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazvy Postat Noiembrie 4, 2013 Share Postat Noiembrie 4, 2013 Salutare, am o mare problema legata de pornirea unui Dakar din 2005. Porneste , se tureaza bine, merge rotund. Dupa ce o opresc, nu mai porneste deloc, nu mai da scanteie, nu mai alimenteaza injectorul, doar invarte motorul. Daca scot CDI-ul din mufa si-l pun la loc, porneste iar. Cum o opresc, iar nu mai vrea sa porneasca. A mai intalnit cineva o situatie similara? Unde si cine ar putea sa-mi faca o diagnoza, in afara de Automobile Bavaria? Am curatat tot ce tine de injectie si corpul acesteia, filtrul de benzina nou, senzorul Hall verificat, pompa de benzina la fel. Daca ar fi butonul rosu, nu s-ar mai auzi pompa cand se amorseaza, ori asta se aude. Nu mai stiu ce sa verific, oricum sunt aproape convins ca este o problema electrica. Ceva pareri si sugestii? poate zic o prostie sau poate merita incercat: ai resetat acceleratia si CDI-ul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupul Gri Postat Noiembrie 4, 2013 Share Postat Noiembrie 4, 2013 As face diagnoza, dar unde in afara de Automobile Bavaria? inceraca si la Bardak, au si diagnoza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dak Postat Noiembrie 4, 2013 Share Postat Noiembrie 4, 2013 Userul l.u.v. mai face diagnoza la BMW. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ow3x3xpr3ss Postat Noiembrie 4, 2013 Share Postat Noiembrie 4, 2013 http://www.diagnozabmw.ro/motociclete/resoftare/ eu la ei am apelat cand am avut nevoie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nelluu Postat Noiembrie 4, 2013 Share Postat Noiembrie 4, 2013 roaga un prieten cu model similar sa-ti imprumute cdi-ul 5 minute .....asa vezi daca el este vinovatul.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan alex Postat Noiembrie 5, 2013 Share Postat Noiembrie 5, 2013 Salutare, multumesc pentru sfaturi. S-o luam metodic. Da, am resetat acceleratia si CDI-ul, da, am imprumutat alt CDI de la un prieten. Simptomele se manifesta la fel. O sa-i fac diagnoza si revin. Nu are alarma asa ca nu stiu daca are senzor de inclinare. Am mai citit pe forum ca si pozitia cricului influenteaza pornirea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Noiembrie 5, 2013 Share Postat Noiembrie 5, 2013 Da. Pozitia inchis sau deschis a cricului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Noiembrie 5, 2013 Share Postat Noiembrie 5, 2013 Salutare, multumesc pentru sfaturi. S-o luam metodic. Da, am resetat acceleratia si CDI-ul, da, am imprumutat alt CDI de la un prieten. Simptomele se manifesta la fel. O sa-i fac diagnoza si revin. Nu are alarma asa ca nu stiu daca are senzor de inclinare. Am mai citit pe forum ca si pozitia cricului influenteaza pornirea. Da. Pozitia inchis sau deschis a cricului Are dreptate dan alex aici, sa stii. Un cric cu un fir intrerupt la contact sau partial intrerupt, sau daca ungi cricul cu WD40, poate duce la ce zice el Intreaba-ma de unde stiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Noiembrie 5, 2013 Share Postat Noiembrie 5, 2013 Aha. Iaca senzorul de inclinare al celor fara alarma.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan alex Postat Noiembrie 6, 2013 Share Postat Noiembrie 6, 2013 Am rezolvat. Schimbat bujiile iridium cu DPR8EA-9, montat bateria de la KLX, curatat contactele de la blocul de comenzi dreapta, spray de contacte prin gaura cheii de contact, verificat si curatat toate mufele si sigurantele, verificat CDI-ul meu la alt GS. A pornit, in sfarsit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Noiembrie 6, 2013 Share Postat Noiembrie 6, 2013 FELICITARI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan alex Postat Noiembrie 6, 2013 Share Postat Noiembrie 6, 2013 Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.