Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 11,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ovidiu, reglajele sunt cam degeaba la amortizorul GS-lui...fac ceva, dar nu mare lucru...daca o sa testezi un amortizor mai "sanatos" o sa vezi ca cel stock "reglabil" e degeaba reglabil...totusi este aproape acceptabil, fata de cele de pe fata... Dar multe mobre au din fabrica amortizoare care nu exceleaza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Altul. Da, da am înțeles nu vă mai obosiți atit să îmi explicați, cat de prost e și ca degeaba se poate regla ceva!

NU DESPRE ASTA ERA VB, sper sa nu începi și tu acuma sa îmi explici cine a inventat apa caldă.

 

Baftă

 

Ovidiu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In opinia mea, bmw a facut un cacao complicat cu asta si vor sa te limiteze la piese oem si atat.

Trw-ul cumparat are cam aceeasi dimensiune cu cel original, dar oricum o sa iti complice viata orice o sa pui si nu e oem.

Rabdare rabdare si rabdare.

de acord 100%

 

Dupa ce am incercat mai multe service-uri am ajuns la concluzia ca cel mai bine le rezolv eu cu mana mea, mai pun o intrebare pe aici, mai gasesesc pe internet pana la urma o scot eu la capat.

 

De exemplu acum am o problema cu pompa de frana spate, cred ca trebuie servisata. Am vazut ca kit-ul de reparatie de pe realoem contine doar niste garnituri. Din ce am citit eu pe aici am inteles ca ar trebui schimbat tot pistonul si am gasit pe advrider un user care a facut aceasta operatie dar cu un alt kit "full rebuild kit from Brembo, part number 110.4362.41" pe care nu gasesc de unde sa il cumpar. :(

Daca ma poate ajuta cineva cu magazin/site/user ar fi recunoascator. Nici de pe motorworks nu pot sa il comand :(.

 

br_110_4362_41.jpg

eu am comandat de pe wemoto fara probleme acum vreo 2 ani

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

Am un F645gs 2001. Ieri am plecat la o drumetie spre munte. Pana in Comarnic am observat ca intra ventilatorul de la radiator mai des ca de obicei, adica si in mers, ceea ce pana atunci nu se intampla (intra doar in Bucuresti cu el stationat/semafor). Undeva pe la Sinaia, observ in timp ce mergeam ca miroase a ars (banuiesc ca mirosul era destul de puternic din moment ce l-am remarcat in mers). Opresc, si constat ca radiatorul era umed fix pe mijoloc unde vine cadrul (deci zona unde ar fi gaura nu este la vedere). Mai merg putin si-l verific, acum pata era mai mare. Sigur e antigel, e uleios. Plec spre casa, dar cand am ajuns am observat ca a curs si pe aparatoarea de noroi a rotii fata, pe scut si a ajuns putin si pe bocanci. Sa inteleg ca a tasnit pe undeva?? Altfel nu-mi explic sa fi ajuns in locurile astea.

Nu-mi aduc aminte sa fi luat vreo piatra ori groapa in aceasta excursie. Pur si simplu a inceput sa curga. Antigelul l-am schimbat la inceput de sezon, am merg vreo 3k km de atunci si nu am avut probleme. Sa fie de la caldura cumva? Sa fi dat afara din alt motiv? Ori e spart si trebuie inlocuit? Ma gandeam ca poate de la vreo groapa s-a atins radiatorul de cadru (zona din centru) si s-a crapat. Merge sudat sau inlocuit? Cam cat ar fi unul nou?

 

Tot timpul martorul din bord de temperatura (acel termometru) nu s-a aprins.

 

Multumesc

Am patit aproximativ aceeasi chestie. La un moment dat mi s-a aprins martorul de apa de pe bord. Verific si constat ca fierbe cafeaua. Eram pe cimp. Demontez totul in jur, desfac radiatorul si-l departez putin de cadru. Constat cu bucurie in suflet ca o pietricica si-a facut cuibul acolo de ceva vreme si a gaurit un pic radiatorul. Aveam cu mine un fel de plastelina epoxi de la Weicon ( Repair stick Titanium), am amestecat asa cam cit o bila de rulment mai mare, am presat-o pe gaurica aia si de 3 ani merg asa. Si tot merg. Pina cind o sa o fac din nou daca este cazul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca are cineva de vanzare SH modulul de comnda lumini+claxon sa-mi dea PM cu pret.

Multumesc

butonul de claxon si pornire sint foarte prost gindite dupa parerea mea

contactul se face in 3 parti: intre placuta si arc, intre arc si pastila si intre pastile

poate te ajuta sa cureti ambele capete ale arcului

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am patit aproximativ aceeasi chestie. La un moment dat mi s-a aprins martorul de apa de pe bord. Verific si constat ca fierbe cafeaua. Eram pe cimp. Demontez totul in jur, desfac radiatorul si-l departez putin de cadru. Constat cu bucurie in suflet ca o pietricica si-a facut cuibul acolo de ceva vreme si a gaurit un pic radiatorul. Aveam cu mine un fel de plastelina epoxi de la Weicon ( Repair stick Titanium), am amestecat asa cam cit o bila de rulment mai mare, am presat-o pe gaurica aia si de 3 ani merg asa. Si tot merg. Pina cind o sa o fac din nou daca este cazul.

Interesanta plastilina aceea.de unde ai cumparto ,nui rau sa fie acolo in trusa,mai ales k ai rezolvat pe loc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poxilina

Salutare, nu este poxilina. Este un produs de la firma Weicon (http://www.weicon.de/pages/ro/) se numeste Repair stick Titanium. De fapt e un baton de rasini epoxidice, din care tai transversal o felie, le amesteci ca si plastelina si apoi le folosesti la ce vrei tu sa repari. Eu am avut si poxilina cu mine si am folosit-o intr-un caz similar dar dupa vreo 90 de km s-a facut ca si guma de mestecat. Nu e ok. Batonul de la Weicon contine si ceva praf de titan care ajuta mult si rezista la temperaturi mari. Pe incercate, nu povesti. Inca functioneaza la mine si cred ca am deja vreo 20000 de km facuti asa. Am folosit chestia asta si la reparatii de cartere sparte cind am fost in ture de hard enduro cu Husabergul. Am reparat pompe de apa, filete, radiatoare si chiar m-am bucurat ca am facut-o. M-a scos din diverse situatii de culoare maro.

» Post actualizat in 16 Aug 2015 16:12

Editat de textoru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut.Sper sa nu fiu sanctionat daca am gresit unde postez aceasta intrebare.As vrea sa va intreb ce kit de lant sa imi achizitionez la mobra mea.Intrebarea este cu zala de inchidere cheita sau lant inchis prin nituire? Care este diferenta in fiabiltate si in intretinere dintre aceste 2 modele de lant si care sunt mai sigure in ideea sa se rupa sau ......?Va multumesc si astept un sfat de la cei cu experienta !Si poate imi da-ti si un sfat pt achizitionarea acestuia care dintre furnizori sunt mai ok ca si pret !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok, ms Blorin si ZIDU am sa tin cont de sfatul VOSTRU....am facut 1865 km prin tara saptamina trecuta si m-a disperat lantul asta de cate ori a trebuit sa il intind.

Editat de tavibasca
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am ales Regina fata de DID doar din rațiuni de prea, fiind redus pe Louis.

Trebuie demontata bascula, deci ocazie buna de verificat/ gresat pe acolo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am pus DID, cu za de legatura cu nit. Dupa cum a zis si ZIDU', cele cu siguranță ar fi de evitat, mai ales ca la al meu deja lipsea siguranta cand a venit vremea sa-l schimb. Se mai tinea placuta aia doar pentru ca nu l-am uns cum trebuie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

RK nu,dar EK cu siguranta da , merita poate chiar mai mult ca DID!!

 

Decat Regina mai bine EK. De DID m-am lecuit nu mai iau (poate am prins eu contra facute nu stiu ),am schimbat 3 kit-uri de lant pana acum si doar cu clema de inchidere am avut ,niciodata nu am avut probleme cu ele . Din contra abia le-am desfacut cand a trebuit sa demontez lantul .

 

Vb din experienta proprie ,asa vad eu lucrurile !

 

 

Stima ,

 

Ovidiu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

problemele cu zaua de inchidere apar in ultima parte a vietii lantului sau in etapele in care neglijezi intinderea.

Eu am evitat sa iau asa ceva pentru ca sunt nesimtit si abuzez de ambele situatii iar asta ar duce la un risc inadmisibil de deschidere.

E super porno sa cauti o siguranta in mijlocul naturii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Intreb ca poate are/stie careva. Ma intereseaza un radiator de GS ( model 2000- 2007/ scarver/ dakar).

 

Daca aveti sau stiti pe cineva care are, nu ezitati sa-mi dati de veste.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...