glucian Postat Septembrie 23, 2009 Share Postat Septembrie 23, 2009 (editat) Dupa ce am ametit cautand rulmenti de jug pentru F 650 GS/Dakar 2004-2007, n-am avut icotro si am apelat la "prietenii" de la AB... 260 Ron perechea!!Acum ca-i am in fata, pot sa va spun ca sunt rulmenti SKF. Daca stiam dinainte CODUL, probabil ca-i luam mult mai ieftin de la reperezentanta SKF... De aceea il atasez aici, poate va salva cuiva dintre voi bugetul atunci cand va fi cazul: BMW Part Number: 07119985070 Dimensiunile sunt: 28X52X16 SKF Code: 320/28 X/Q Tabelul de la SKF il aveti aici: rulmenti.pdf Bafta! Ii gaseai in Rahova la 92 lei bucata la astia: http://www.adix.ro/ Editat Septembrie 23, 2009 de glucian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobbieB Postat Septembrie 23, 2009 Share Postat Septembrie 23, 2009 Intreb pt ca eu tre sa stiu exact ce vreau cand merg la AB pt ca astia de la mine sunt niste nepregatiti ... ca sa nu vb urat... Eu am comandat de la un magazin din Germania si erau pentru 2000-2004. Cand au venit, nu erau dimensiunea potrivita. Poate a fost gresala lor sau poate intr-adevar au alte dimensiuni... Daca te duci la AB, nu trebuie sa ai tu lectiile facute! Le dai talonul si-ti dau ei ce trebuie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
antemiu Postat Septembrie 23, 2009 Share Postat Septembrie 23, 2009 Ii gaseai in Rahova la 92 lei bucata la astia: http://www.adix.ro/ Trebuia tu sa-i spui... acuma tu sa-i scoti unghiile din gat ! Eu am comandat de la un magazin din Germania si erau pentru 2000-2004. Cand au venit, nu erau dimensiunea potrivita. Poate a fost gresala lor sau poate intr-adevar au alte dimensiuni... Daca te duci la AB, nu trebuie sa ai tu lectiile facute! Le dai talonul si-ti dau ei ce trebuie... Cu tot cu talon cand mi-am comandat niste plastice, butuc, si inca o porcarie mica a trebuit sa-i zic eu unde sa caute ca ... m-a tinut juma de ora si nu gasea... Si referitor la rulmenti ... cred ca sunt la fel... din moment ce tu zici ca erau pt 2000-2004 ... deja din 2004 e modelu "revizuit" ... io cred ca au gresit aia...n-a schimbat nimeni inca la 2000-2003!!? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
22iulian Postat Septembrie 23, 2009 Share Postat Septembrie 23, 2009 Iote ce a aparut la mine pe ghidon Supeeeer.. Acuma nu te mai ratacesti de la bucuresti la Ploiesti ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trumansky Postat Septembrie 23, 2009 Share Postat Septembrie 23, 2009 (editat) Clar...fix pentru aia l-am luat. Aveam mereu probleme la giratoriu ala de langa LuckOil De cateva ori m-am invartit de 3-4 ori in el pana sa-mi dau seama de directia buna. Acum am scapat de grija asta...am facut proba aseara. Editat Septembrie 23, 2009 de Trumansky Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
glucian Postat Septembrie 23, 2009 Share Postat Septembrie 23, 2009 Azi am observat ca mi-a curs acid din baterie pe cardu... Am desfacut carenele si nivelul electrolitului e ok mai putin la ultima celula din stanga care era cam la nivelul elementilor. Faza e ca am furtunasul ala de scurgere conectat la baterie si nu inteleg de ce nu a curs pe acolo. Pana acum nu am avut probleme de genul asta, bateria are aprox un an. Am inteles ca fierbe in caz ca incarca mai mult decat 14,4 (?) - ok, o sa masor dar ce fac in cazul asta? E ceva stricat? Ma scoate din minti acidul ala care lasa urme si distruge... Ma gandesc sa investesc oricat numai sa schimb bateria cu una cu gel. Stie cineva sa-mi spuna ce model se potriveste la F650 GS? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobbieB Postat Septembrie 23, 2009 Share Postat Septembrie 23, 2009 Azi am observat ca mi-a curs acid din baterie... Furtunul ala iese foarte usor! Si cadrul si motorul meu au urme de la acidul curs.... Trebuie bagat foarte bine acolo, eventual securizat intr-un fel sau altul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
glucian Postat Septembrie 24, 2009 Share Postat Septembrie 24, 2009 (editat) Furtunasul e fixat cu o brida din aia si nu scapa de acolo. Am masurat azi voltajul la borne si pare in regula - 14 V la 3000 RPM si 13,6=13,7 V IDLE. Deci am scapat - VR-ul merge bine. In schimb am observat la baterie ca e prost etansata - este un spatiu aiurea intre toata partea de sus si cea de jos, la imbinare... Nu mai cumpar eu baterii din astea cat mai ieftine (este un exide). Atata dai, atata face... Mai bine dau 300 roni, iau una AGM, fac o modificare si asta e, decat sa ma umplu de nervi ca imi distruge acidul nush ce fire pe acolo. In fine am spalat acidul cu apa cu bicarbonat de sodiu si cu prima ocazie iau o baterie fara intretinere. Editat Septembrie 24, 2009 de glucian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trumansky Postat Septembrie 24, 2009 Share Postat Septembrie 24, 2009 In general Exide sunt baterii bune, poate ai avut tu ghinion si ai nimerit una cu defect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Septembrie 25, 2009 Share Postat Septembrie 25, 2009 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Septembrie 28, 2009 Share Postat Septembrie 28, 2009 Stiu ca s-a mai discutat dar cautand pe thread nu am reusit sa trag nici o concluzie din discutiile anterioare asa ca intreb si eu . Unde imi pot face o copie de la cheia de contact ..sau mai simplu : Cheia de contact are cip sau mi-o poate pili orice tataie care face chei ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad_ivan Postat Septembrie 28, 2009 Share Postat Septembrie 28, 2009 Salut baieti, As vrea sa imi iau un bmw f 650 GS din 2000. Poate cineva sa imi spuna daca a ajuns cu asa ceva pe la 40.000 - 50.000 km? Sunt probleme majore? Cum se comporta la drum lung incarcat ca un magar? Proprietarul spune ca are motor pe injectie dar din ce am citit ca deabia din 2001 a aparut injectia la modelul asta. Va rog scoteti-ma din ceata. Va multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Septembrie 28, 2009 Share Postat Septembrie 28, 2009 Salut baieti, As vrea sa imi iau un bmw f 650 GS din 2000. Poate cineva sa imi spuna daca a ajuns cu asa ceva pe la 40.000 - 50.000 km? Sunt probleme majore? Cum se comporta la drum lung incarcat ca un magar? Proprietarul spune ca are motor pe injectie dar din ce am citit ca deabia din 2001 a aparut injectia la modelul asta. Va rog scoteti-ma din ceata. Va multumesc. se fac din 200 pe injectie si rezervorul sub sea. am trecut de 58 mii cu al meu si e impecabil (revizie sapt trecuta - desfacut - uitat si pus la loc - nici macar reglaj la supape nu a fost necesar - la reprezentanta) in ultimii 30 mii nu a fost nevoie de reglaj . drum lung - merge foarte bine, daca tu ai 90 si mai pui inca atat pasager si bagaje - simte nitel - nu mai scoti 0 - 100 in 5 s, dar tot se duce la 160 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petru100 Postat Septembrie 28, 2009 Share Postat Septembrie 28, 2009 L-am luat!!! Am Dakar 2003! Ma duc sa-i schimb uleiul si filtrul. Abia astept sa ne vedem pe afara, ca de intalniri pe forumuri o sa tot avem parte la iarna! Petru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
monsteristu' Postat Septembrie 28, 2009 Share Postat Septembrie 28, 2009 nu te du aiurea in pom, sa dai o caruta de bani. ia un filtru de ulei de 20 de lei si inca un bidon de motorex ori motul si schimba-l singur. e simplu si o sa iti placa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THC Postat Septembrie 29, 2009 Share Postat Septembrie 29, 2009 Stiu ca s-a mai discutat dar cautand pe thread nu am reusit sa trag nici o concluzie din discutiile anterioare asa ca intreb si eu .Unde imi pot face o copie de la cheia de contact ..sau mai simplu : Cheia de contact are cip sau mi-o poate pili orice tataie care face chei ? Pe mosilor cum mergi catre intersectia cu carol aproape de capat pe partea stanga este un atelier de copiat chei; au o caseta luminoasa in forma de cheie afara. Cheia este fara chip si copia m-a costat acum 2 saptamani 20 lei L-am luat!!! Am Dakar 2003! Ma duc sa-i schimb uleiul si filtrul. Abia astept sa ne vedem pe afara, ca de intalniri pe forumuri o sa tot avem parte la iarna! Petru Schimbul de ulei chiar poti sa-l faci singur linistit detalii multe si explicatii despre tot ce tine de f650 gs/DAkar aici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Septembrie 29, 2009 Share Postat Septembrie 29, 2009 Azi am crezut ca tampesc: Dupa ce am facut plinu si mi-am notat km totali si partiali, am ajuns acasa si dau sa bag iar datele pe http://www.spritmonitor.de/en/detail/354894.html Cred ca e a 4-a oara de cand tin cont de amandoua valorile cand nu corespund: 275km dupa total si 296.6 dupa partial de data asta. Ultimele 2 dati am mai avut 280 vs 262 si 268 vs 248. Cu prima ocazie iau un GPS si ma duc pe autostrada sa inteleg si eu ce citesc pe bord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petru100 Postat Septembrie 29, 2009 Share Postat Septembrie 29, 2009 Multumesc, data viitoare. Nu sunt atehnic, dar prima data prefer sa-l duc la mecanic si sa se mai uite si la alte chestii pe care le-am trecut cu vederea la cumparare, sa schimb filtrul de aer si bujia (daca e cazul) si altele. Azi am luat numarul definitiv. E primul meu motor inmatriculat. Pe 15 oct e cursa la Valenii de Munte si are si sectiune de motociclete enduro. Va bagati? Drumuri forestiere - nu e greu... http://www.orr.ro/index.php?option=com_ckf...=2&Itemid=4 Va bagati? Eu ma bag la endurocross cu Kawasaki-ul... Schimbul de ulei chiar poti sa-l faci singur linistit detalii multe si explicatii despre tot ce tine de f650 gs/DAkar aici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tro5 Postat Octombrie 1, 2009 Autor Share Postat Octombrie 1, 2009 Revin cu problema :curatatului si reglatul clapetei de acceleratie. In urma functionarii neregulate a relantiului si rateurile in fran de motor ma hotarasca sa fac singur acasa aceasta operatie (la bavaria fiecare curatare nu dureaza mai mult de 6 luni ca se deregleaza din nou si nu am chef s-o duc la ei de 2 ori pe an) asa ca am purces la treaba. Pt a verifica pozitia clapetei am imprumutat un kit de diagnosticare (911) si am verificat datele motorului. In prima faza clapeta avea o usoara dereglare de 0,5 grade de aia statea turata si revenea mai greu la 1500 in relanti, graficul sondei landa e ok (semn ca amestecul e bun) 1.demont partea superioara (carene, airbox-ul ) cablu de acceleratie. 2. demontata si curatat throttle valve actuator care era plin de mizerie, demontata si remontat trottle valve potentiometru. 3. damontat corpul clapetei si curatat cu o carpa si spei de frane clapeta, 4. remontat totul la loc si verificat pozitia clapetei care a ajuns la 0 grade. Remontat cablu de acceleratie (intins corect astfel sa nu traga de acceleratie cand rotesti ghidonul stanga-drapta) , montat airboxu, filtru de aer (K&N destul de imbaxit - o sa-l curat la un service) si dat cheie. Aici vine surpriza : motorul a pornit dar nu statea la relanti, dupa ce am reusit sa-l incalzesc turand usor motorul statea la relanti dar s-a turat singur la 2300~2500 si nu cobora de acolo. In tot acest timp pozitia clapetei e pe 0 grade, graficul sodei landa e neregulat semn ca nu e ok amestecul. Inainte de curatare am verificat graficul sondei landa si era bun, doar clapeta avea o usoara deviatie de 0,5 grade. Acum clapeta e la 0 grade si sonda landa imi spune ca e nu e bun amestecul. Ce am gresit in aceasta operatie??? Nu trebuia sa curat actuatorul??? Am uitat sa curat ceva???, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THC Postat Octombrie 1, 2009 Share Postat Octombrie 1, 2009 (editat) ai montat totul la loc "by the book" ? poate trage aer pe undeva pe unde n-ar trebui... ma gandesc ca poate e vreo garnitura ciupita sau tubul de cauciuc care vine pe "throttle body" crapat.. Editat Octombrie 1, 2009 de THC Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tro5 Postat Octombrie 1, 2009 Autor Share Postat Octombrie 1, 2009 tubul de cauciuc a fost schimbat anul trecut, nu cred ca este fisurat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THC Postat Octombrie 1, 2009 Share Postat Octombrie 1, 2009 tubul de cauciuc a fost schimbat anul trecut, nu cred ca este fisurat o posibila solutie gasita dupa ceva scormoneala pe net - poate te ajuta: "Throttle body potentiometer reset needed.... Best way is to first off never touch the throttle while sparking. Then disconnect the battery for 10 mins. After that reconnect the terminals. Turn the ignition on, Turn the throttle from 0 to full slowly (should take you 2-3seconds) twice. Switch off and then back on." Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexxx Postat Octombrie 1, 2009 Share Postat Octombrie 1, 2009 Vand BMW-ul de la semnatura ... scuze pentru bishnitz dar se mai uita pe aici si cine vrea sa ia asa ceva .. Bafta ! Alex Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
textoru Postat Octombrie 1, 2009 Share Postat Octombrie 1, 2009 Pt a verifica pozitia clapetei am imprumutat un kit de diagnosticare (911) si am verificat datele motorului. In prima faza clapeta avea o usoara dereglare de 0,5 grade de aia statea turata si revenea mai greu la 1500 in relanti, graficul sondei landa e ok (semn ca amestecul e bun) Cum ai fost de multumit referitor la GS911? As vrea sa-mi iau si eu unul si poate ma lamuresti si pe mine daca merita investitia. Face aceeasi treaba ca si MoDiTec-ul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trumansky Postat Octombrie 1, 2009 Share Postat Octombrie 1, 2009 Azi am crezut ca tampesc:Dupa ce am facut plinu si mi-am notat km totali si partiali, am ajuns acasa si dau sa bag iar datele pe http://www.spritmonitor.de/en/detail/354894.html Cred ca e a 4-a oara de cand tin cont de amandoua valorile cand nu corespund: 275km dupa total si 296.6 dupa partial de data asta. Ultimele 2 dati am mai avut 280 vs 262 si 268 vs 248. Cu prima ocazie iau un GPS si ma duc pe autostrada sa inteleg si eu ce citesc pe bord Pai atunci de aici scoateai tu consumul ala mic in oras de ma apucau pe mine dracii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.