ZIDU' Postat Noiembrie 20, 2010 Share Postat Noiembrie 20, 2010 nu am abs clar iti trebuie un furtun custom Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Noiembrie 22, 2010 Share Postat Noiembrie 22, 2010 (editat) poti sa o pui aici...ca si eu as vrea sa imi fac "avariile"ms... De aici am luat eu schema electrica. Bafta! LE. In primul post e un link rapidshare... Editat Noiembrie 22, 2010 de Serban.S Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gereu Postat Noiembrie 23, 2010 Share Postat Noiembrie 23, 2010 Salutare tuturor Sunt proaspat posesor de F650GS DAKAR din 2003 (prima mea motocicleta) , ABS, minere incalzite, handguards, crashbar, topcase original, aparatoare din cauciuc pt amortizorul spate. La achizitie avea 30.520 km. Eu am reusit sa ii adaug un ungator "semi-automat" de lant (uleiul pica automat, dar instalatie e pornita manual de la un robinet) facut intr-o dupa amiaza dintr-o sticluta de plastic, futun de 3 mm diametru din Bricostore si un robinet de gradina de 7 RON. Pina acum am reusit sa fac 1200 km fara nici o problema si mi se pare o motocicleta destul de potrivita pt un incepator. Sigurul aspect care ma deranjeaza putin este zgomotul facut la schimbarea vitezelor - un clank brusc si bine definit. La toti se simte la fel? Salutare si asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Noiembrie 23, 2010 Share Postat Noiembrie 23, 2010 Yep. Asa te deosebesti de restul firmelor ce fac motociclete. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Noiembrie 23, 2010 Share Postat Noiembrie 23, 2010 E frumoasa, sa o stapinesti sanatos. Cit despre schimbatul vitezelor, toate fac asa. Sau cel putin asa face si a mea. Doar sa ai grija sa ii reglezi jocul la ambreiaj (conform manualului). Toate cele bune. Mesaj completat Caut un far de F 650 GS din 2004-2009 (geam clar). Poate sa fie si crapat dar macar sa aiba urechile de prindere, sau macar sa "ma prind" pe unde ar veni aceste urechi de prindere. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
invictus Postat Decembrie 4, 2010 Share Postat Decembrie 4, 2010 mda, dealerii HEL din timisoara. nu sfatuiesc pe nimeni sa isi ia de la ei, am sunat si am dat zeci de mailuri timp de o luna jumatate, m-au tot dus cu vorba timpul asta ca imi fac, ca da, acum il facem, maine il trimitem.... pana la urma am comandat din anglia si mi-a venit in 5 zile. Acelasi pret cu tot cu transport ca si din Ro. john@helmobile.com www.helmobile.com Scrie direct pe e-mail ce vrei sa iei de la ei, tipul e super rapid si de ajutor. Si cum am zis, super ieftin! Pe mine m-a costat furtunul de frana 1.7 milioane cu tot cu transport. Domnul zeroo sa ne tii la curent cu modificarile mobrei. Nu de alta, dar vine iarna si o sa murim de plictiseala pe aici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Decembrie 5, 2010 Share Postat Decembrie 5, 2010 (editat) A incercat cineva sa adapteze pe F 650 GS un xenon cu lupa? Banuiesc ca nu , dar eu totusi intreb. Sau mai bine zis, ar vrea cineva sa incerce sa adapteze un xenon cu lupa ? Editat Decembrie 5, 2010 de Serban.S Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zeroo Postat Decembrie 5, 2010 Share Postat Decembrie 5, 2010 (editat) modificarile mobrei... Amortizor spate Ohlins pentru Dakar, e un pic mai lung decat cel pentru GS, si nu pot sa va explic decat faptul ca e CU TOTUL ALTCEVA! Te obisnuiesti cu cel stock si crezi ca asa e normal...ei bine, nu, se poate muuuult mai bine. Eram setat pe un amortizor HyperPro, facut custom pentru greutatea si inaltimea mea, dealerii din Germania sunt de tot cacao-ul, am stat aproape doua luni dupa ei cu zeci de mail-uri ca sa imi dea un cont sa le platesc amortizorul si m-am lasat pagubas, aveam cosmaruri cand ma gandeam ca o sa il iau pana la urma de la ei si o sa am belele cu el, si cum o sa incerc eu sa dau de ei sa mi-l repare... HyperPro, dupa cum am fost sfatuit de prietenul RobbieB e o alegere minunata, daca dai de un dealer ok, cu care sa poti vorbi. In banii pe care ii dai pe un Ohlins stock, care desi e Ohlins, e totusi stock, construit cu gandul la un rider de 80 de kg si 1.80 m inaltime, la HyperPro iti faci un amortizor custom, de la grosimea arcului, la totul modificat pentru tine in interior, la lungimea totala a amortizorului. Ceea ce e ceva. Doar sa dai de un dealer bun... Eu am mers pe metoda safe, ma mancau banii in buzunar, trebuia sa ii dau, altfel ii faceam praf. Si nu pot sa va explic cat merita miscarea asta! Plus ca am prins si o oferta, de la 1200 de Euro l-am luat cu 850... ------------------------------------- Furcile fata, Yamaha WR 400F sau YZ 250 (sunt aceleasi), Kayaba, din 2000. Le-am luat cu 150 de dolari, din state, le-am trimis unui domn din state care le reface complet pe interior conform greutatii tale, inaltimii si greutatii totale a GS-ului nostru. Arcuri progresive, revalving, pus simeringuri noi si transport acasa la mine, am ajuns in total la un 1200 USD. La montat...totul era "bolt-on", am scos furcile mele, le-am pus pe cele noi. Nu am taiat nimic, nu am modificat nimic. Rulmentul de jos e cel de yamaha, cel de sus de bmw. Singurele locuri unde trebuie modificari sunt: - placa de plastic, cea de sub ghidon, care contine contactele de ABS si avarii, nu se mai potriveste pe gauri. Pentru asta am luat din state asta: Arata uber-sexy si isi face treaba minunat. - furtunul de frana, mai lung. Am pastrat ABS-ul, unii din cei ce au facut aceasta modificare nu l-au pastrat (iesi mai ieftin, in aceeasi bani poti sa iti iei si o roata fata de Yamaha cu tot cu discul de frana), pentru asta a trebuit sa iau tot din state si in aceeasi bani de mai sus o placa de aluminiu pentru etrierul de frana BMW. Cei care nu au ABS, daca se gandesc la furcile astea, pot iesi cu totul cam la jumatate din pret, plus o roata noua de 21 Excell cu tot cu cauciuc si disc de frana (am vazut pe ebay roata completa in 125-150 de dolari) ---------------------------------------------- Briz-briz-uri de la TT - protectii, scarite, etc. ---------------------------------------------- Mobra am dus-o mai apoi la bavaria, am verificat tot ce era de verificat la ea, schimbat tot ce se putea schimba la km ei, filtrul de benzina, intinzatorul de lant, curatat clapeta de acceleratie, si cam gata, am mobra noua. A durat putin, a costat ceva, dar a meritat. Acum stau si ma joc la reglaje, si la amortizor si la furci, am butoane si surubele de invartit de nu ma mai plictisesc... Cine e interesat de modificarile astea, pot sa ii dau link-uri si legaturi cu oamenii implicati in toata treaba. Dati PM si va raspund. Editat Decembrie 5, 2010 de zeroo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
invictus Postat Decembrie 5, 2010 Share Postat Decembrie 5, 2010 Felicitarile noastre, putini din cei care au banii s-ar apuca de asa o treaba, desi cu totii visam la upgrade-ul asta. Acum mai trebuie doar sa ne pui poze, pen'ca pe unii nu ne ajuta imaginatia . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
invictus Postat Decembrie 5, 2010 Share Postat Decembrie 5, 2010 Felicitarile noastre, putini din cei care au banii s-ar apuca de asa o treaba, desi cu totii visam la upgrade-ul asta. Acum mai trebuie doar sa ne pui poze, pen'ca pe unii nu ne ajuta imaginatia . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
invictus Postat Decembrie 5, 2010 Share Postat Decembrie 5, 2010 Felicitarile noastre, putini din cei care au banii s-ar apuca de asa o treaba, desi cu totii ne dorim upgrade-ul asta. Acum mai trebuie doar sa ne pui poze, pen'ca pe unii nu ne ajuta imaginatia, sau nu visam in culori . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
invictus Postat Decembrie 5, 2010 Share Postat Decembrie 5, 2010 Felicitarile noastre, putini din cei care au banii s-ar apuca de asa o treaba, desi cu totii ne dorim upgrade-ul asta. Acum mai trebuie doar sa ne pui poze, pen'ca pe unii nu ne ajuta imaginatia, sau nu visam in culori . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexXP Postat Decembrie 5, 2010 Share Postat Decembrie 5, 2010 Salut, Fondurile sunt problema si la mine, da' cu toate astea visez pe la vara sa fac si eu upgrade-ul asta. Parca muncesc mai cu spor daca stiu pt. ce anume strang banii... Imi poti spune cam cat timp a luat sa faci upgrade-ul? Adica... din momentul in care ai cumparat furcile de Yamaha, lucratul efectiv la ele (de cei care s-au ocupat de asta), si pana in momentul in care au ajuns la tine. Si de asemenea... Ohlins-ul de pe spate este acelasi model ca cele de pe Wunderlich sau TT (link)? Merci mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zeroo Postat Decembrie 5, 2010 Share Postat Decembrie 5, 2010 furcile, din ziua in care le-am luat si pana au ajuns la mine, cam trei saptamani. In prima saptamana ajunsesera de la vanzator la cel ce le-a refacut si le-a si terminat in 2 zile, ca era pe standby (vb de vreo saptamana cu el spunandu-i ca ma pregatesc sa fac modificarea si stia ce are nevoie...) Restul de doua saptamani... pe drum inspre mine. Dupa care am stat aproape doua luni dupa baietii de la HEL Timisoara sa imi faca un furtun de frana mai lung cu vreo 7 centimetri decat ala stock. La doua zile ma mai amageau ca se muta, ca nu e baiatu' care se ocupa, ca nu merge masina, ca...Aproape doua luni am stat cu furcile langa birou in casa. Pana m-am enervat si am comandat din Anglia (evitasem sa comand de dincolo in ideea sa nu stau ca vita doua saptamani sa astept pachetul...si uite ca am stat 2 luni.). Mi-a ajuns in 5 zile. Am montat furcile intr-o zi relaxata, cu pauze de beri nenumarate. Puteam sa le pun sus in maxim doua ore de munca buna si placuta. Amortizorul l-am montat singur in seara in care mi-a venit pachetul. E treaba de juma' de ora. Super simpla. Amortizorul e Ohlins BM750, de la wunderlich l-am luat, dar de la magazinul lor de pe ebay. De aici si reducerea. Statuse in vitrina magazinului lor din nustiuce oras vreo 3 luni, era expus de model. Scos din cutie era cu ceva sute de euri mai ieftin decat unul sigilat. M-am riscat...sa aiba putin praf pe el. Pe vremea aceea era cam 1200 in mod normal (daca il luam direct de la dealer-ul Ohlins Romania). Eu inca ma mai minunez de cum se comporta mobra asta, cu amortizor si furci noi. In primele doua zile am mers atent si la fiecare scartait, pietricica de pe drum, etc. Dupa care am inceput sa am incredere cum nu aveam pana acum in mobra. Stii cat e de placut sa nu mai faci doua-trei sus-jos din furca cand pui o frana brusca la o trecere de pietoni? Si sa faci jos...ramane acolo putin...si se ridica ferm? Si ramai la fel de drept ca si cand ai merge pe autostrada... Acum, abia astept sa dau mobra pe malul argesului. Astept sa treaca ploile astea si sa se usuce-inghete putin pamantul. Dupa care, vine distractia... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Decembrie 5, 2010 Share Postat Decembrie 5, 2010 Intrebare pt ajutorarea unui posesor de F650GS Dakar neforumist, stiti pe cineva care dezmembreaza asa ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zeroo Postat Decembrie 5, 2010 Share Postat Decembrie 5, 2010 ce-i trebuie, ca poate gasim piese si la noi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Decembrie 5, 2010 Share Postat Decembrie 5, 2010 dakaru are ohlins pe spate din fabrica. furcile originale pot fi aranjate (din densitatea uleiului si din taria arcurilor) sa mearga foarte frumos. trebuie doar ceva imaginatie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zeroo Postat Decembrie 5, 2010 Share Postat Decembrie 5, 2010 da, dar eu n-aveam dakar. Aveam GS. Si din ala de domnisoara de dadeam cu burta de fiecare damb mai serios. Si acu, nu cred eu ca dakarul are ohlins din fabrica. din cate stiu eu e tot showa, dar cu rezervor. O fi si ala bun, dar eu nu-l aveam nici pe ala. Aveam amortizor de gs. mai molcut si mai scurtut. Arcuri progresive am pentru furcile originale, au stat un an si ceva in punga. Unde sunt si acum. am zis ca daca tot fac o treaba, macar sa nu o fac pe jumatate.Fac odata si bine. Stiu ca mi-am luat de o grija. Sa ma dau si eu linistit ca nu imi rup mobra in doua. Pentru ca imi place sa ma dau, nu sa dau banii sa repar. Asa ca, mai bine am dat banii pe ceva bun, si ma pot da linistit si mai bine. Doamne ajuta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexXP Postat Decembrie 5, 2010 Share Postat Decembrie 5, 2010 Si suspensia spate si furcile sunt Showa la Dakar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
niculae Postat Decembrie 6, 2010 Share Postat Decembrie 6, 2010 Salut. Am desfacut bascula, cu tot cu linkage-urile aferente, pentru a curata si gresa. Un rulment (piesa 3 din schema, NEEDLE SLEEVE - 22X28X16) era MĂNCAT de rugina, mai erau doar cateva fragmente din acele ace. A gasit careva o alternativa la acei rulmenti? Nu sunt foarte scumpi dar vreau sa evit comandarea lor la BMW. Daca mai exista cineva care nu s-a uitat pe acolo, recomand sa o faceti, presupun ca se poate rupe/îndoi bascula daca se gripeaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Decembrie 6, 2010 Share Postat Decembrie 6, 2010 furca stiu ca e showa, amortizorul - o sa verific. nu am desfacut niciodata pe acolo. reglajele de preload si reebuound sunt mai mult decat suficiente. rulmentii aia cu ace sunt skf(la fel ca restul rulmentilor de pe mobra). daca sunt ieftini la bavaria nu vad dece nu ai lua de acolo. nu merita alergatura prin oras dupa altii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
niculae Postat Decembrie 6, 2010 Share Postat Decembrie 6, 2010 rulmentii aia cu ace sunt skf(la fel ca restul rulmentilor de pe mobra). daca sunt ieftini la bavaria nu vad dece nu ai lua de acolo. nu merita alergatura prin oras dupa altii Multumesc de raspuns, ai dreptate, cred ca am sa merg la Bavaria sa comand, oricum am nevoie si de un cablu de acceleratie. Se pot scoate fara presa acei rulmenti? N-as vrea sa fortez ca ghiolbanu' si sa fac vreo nefacuta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Decembrie 6, 2010 Share Postat Decembrie 6, 2010 pentru genul asta de rulmenti presa e un surub cu o saiba plata. vezi daca nu cumva tre bagati la cald/ rece Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Decembrie 6, 2010 Share Postat Decembrie 6, 2010 Da-i cu o tubulara de dimensiune exacta cat camasa. Si eventual, daca ai feon industrial ( la baumax e 45 lei si merita la toti rulmentii), incalzeste zona si iese usor. Spor sa ai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
niculae Postat Decembrie 6, 2010 Share Postat Decembrie 6, 2010 Am inteles, va multumesc pentru ajutor. Trebuie sa-i incalzesc la 100∘, asa scrie pe f650.com. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.