zeroo Postat Decembrie 5, 2010 Share Postat Decembrie 5, 2010 furcile, din ziua in care le-am luat si pana au ajuns la mine, cam trei saptamani. In prima saptamana ajunsesera de la vanzator la cel ce le-a refacut si le-a si terminat in 2 zile, ca era pe standby (vb de vreo saptamana cu el spunandu-i ca ma pregatesc sa fac modificarea si stia ce are nevoie...) Restul de doua saptamani... pe drum inspre mine. Dupa care am stat aproape doua luni dupa baietii de la HEL Timisoara sa imi faca un furtun de frana mai lung cu vreo 7 centimetri decat ala stock. La doua zile ma mai amageau ca se muta, ca nu e baiatu' care se ocupa, ca nu merge masina, ca...Aproape doua luni am stat cu furcile langa birou in casa. Pana m-am enervat si am comandat din Anglia (evitasem sa comand de dincolo in ideea sa nu stau ca vita doua saptamani sa astept pachetul...si uite ca am stat 2 luni.). Mi-a ajuns in 5 zile. Am montat furcile intr-o zi relaxata, cu pauze de beri nenumarate. Puteam sa le pun sus in maxim doua ore de munca buna si placuta. Amortizorul l-am montat singur in seara in care mi-a venit pachetul. E treaba de juma' de ora. Super simpla. Amortizorul e Ohlins BM750, de la wunderlich l-am luat, dar de la magazinul lor de pe ebay. De aici si reducerea. Statuse in vitrina magazinului lor din nustiuce oras vreo 3 luni, era expus de model. Scos din cutie era cu ceva sute de euri mai ieftin decat unul sigilat. M-am riscat...sa aiba putin praf pe el. Pe vremea aceea era cam 1200 in mod normal (daca il luam direct de la dealer-ul Ohlins Romania). Eu inca ma mai minunez de cum se comporta mobra asta, cu amortizor si furci noi. In primele doua zile am mers atent si la fiecare scartait, pietricica de pe drum, etc. Dupa care am inceput sa am incredere cum nu aveam pana acum in mobra. Stii cat e de placut sa nu mai faci doua-trei sus-jos din furca cand pui o frana brusca la o trecere de pietoni? Si sa faci jos...ramane acolo putin...si se ridica ferm? Si ramai la fel de drept ca si cand ai merge pe autostrada... Acum, abia astept sa dau mobra pe malul argesului. Astept sa treaca ploile astea si sa se usuce-inghete putin pamantul. Dupa care, vine distractia... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Decembrie 5, 2010 Share Postat Decembrie 5, 2010 Intrebare pt ajutorarea unui posesor de F650GS Dakar neforumist, stiti pe cineva care dezmembreaza asa ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zeroo Postat Decembrie 5, 2010 Share Postat Decembrie 5, 2010 ce-i trebuie, ca poate gasim piese si la noi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Decembrie 5, 2010 Share Postat Decembrie 5, 2010 dakaru are ohlins pe spate din fabrica. furcile originale pot fi aranjate (din densitatea uleiului si din taria arcurilor) sa mearga foarte frumos. trebuie doar ceva imaginatie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zeroo Postat Decembrie 5, 2010 Share Postat Decembrie 5, 2010 da, dar eu n-aveam dakar. Aveam GS. Si din ala de domnisoara de dadeam cu burta de fiecare damb mai serios. Si acu, nu cred eu ca dakarul are ohlins din fabrica. din cate stiu eu e tot showa, dar cu rezervor. O fi si ala bun, dar eu nu-l aveam nici pe ala. Aveam amortizor de gs. mai molcut si mai scurtut. Arcuri progresive am pentru furcile originale, au stat un an si ceva in punga. Unde sunt si acum. am zis ca daca tot fac o treaba, macar sa nu o fac pe jumatate.Fac odata si bine. Stiu ca mi-am luat de o grija. Sa ma dau si eu linistit ca nu imi rup mobra in doua. Pentru ca imi place sa ma dau, nu sa dau banii sa repar. Asa ca, mai bine am dat banii pe ceva bun, si ma pot da linistit si mai bine. Doamne ajuta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexXP Postat Decembrie 5, 2010 Share Postat Decembrie 5, 2010 Si suspensia spate si furcile sunt Showa la Dakar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
niculae Postat Decembrie 6, 2010 Share Postat Decembrie 6, 2010 Salut. Am desfacut bascula, cu tot cu linkage-urile aferente, pentru a curata si gresa. Un rulment (piesa 3 din schema, NEEDLE SLEEVE - 22X28X16) era MĂNCAT de rugina, mai erau doar cateva fragmente din acele ace. A gasit careva o alternativa la acei rulmenti? Nu sunt foarte scumpi dar vreau sa evit comandarea lor la BMW. Daca mai exista cineva care nu s-a uitat pe acolo, recomand sa o faceti, presupun ca se poate rupe/îndoi bascula daca se gripeaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Decembrie 6, 2010 Share Postat Decembrie 6, 2010 furca stiu ca e showa, amortizorul - o sa verific. nu am desfacut niciodata pe acolo. reglajele de preload si reebuound sunt mai mult decat suficiente. rulmentii aia cu ace sunt skf(la fel ca restul rulmentilor de pe mobra). daca sunt ieftini la bavaria nu vad dece nu ai lua de acolo. nu merita alergatura prin oras dupa altii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
niculae Postat Decembrie 6, 2010 Share Postat Decembrie 6, 2010 rulmentii aia cu ace sunt skf(la fel ca restul rulmentilor de pe mobra). daca sunt ieftini la bavaria nu vad dece nu ai lua de acolo. nu merita alergatura prin oras dupa altii Multumesc de raspuns, ai dreptate, cred ca am sa merg la Bavaria sa comand, oricum am nevoie si de un cablu de acceleratie. Se pot scoate fara presa acei rulmenti? N-as vrea sa fortez ca ghiolbanu' si sa fac vreo nefacuta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Decembrie 6, 2010 Share Postat Decembrie 6, 2010 pentru genul asta de rulmenti presa e un surub cu o saiba plata. vezi daca nu cumva tre bagati la cald/ rece Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Decembrie 6, 2010 Share Postat Decembrie 6, 2010 Da-i cu o tubulara de dimensiune exacta cat camasa. Si eventual, daca ai feon industrial ( la baumax e 45 lei si merita la toti rulmentii), incalzeste zona si iese usor. Spor sa ai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
niculae Postat Decembrie 6, 2010 Share Postat Decembrie 6, 2010 Am inteles, va multumesc pentru ajutor. Trebuie sa-i incalzesc la 100∘, asa scrie pe f650.com. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Decembrie 6, 2010 Share Postat Decembrie 6, 2010 Incalzeste cu simt, e mai sigur. Incalzesti, vezi daca iese, mai incalzesti si tot asa. Nu pune pe foc bascula si pleca de acasa sa te intorci la cele 100 de grade. Si pune la rece rulmentii noi. Chiar functioneaza metoda asta. Am probat-o pe rulmentii de la roti acum 1 luna. Spor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zeroo Postat Decembrie 6, 2010 Share Postat Decembrie 6, 2010 Eu, pt rulmentii aia, mi-am luat bascula noua. Noua, adica alta, pentru ca nu am mai putut scoate camasa rulmentilor, atat era de ruginita si sudata de bascula. In 2 ani de zile nu am verificat niciodata acolo. Multumesc inca o data userului Albanezul pt bascula. Verificati rulmentii aia si ungeti pe cat de des posibil! Mesaj completat si inca ceva, din cate stiu eu, sunt cate doi rulmenti pe fiecare parte a basculei. Daca ii iei, ia si bucsele noi si "saibele" din pasla. Cred ca de fapt vin la pachet toate, si costa ceva banuti impreuna, vreo 3 milioane si... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
niculae Postat Decembrie 6, 2010 Share Postat Decembrie 6, 2010 Sunt nevoit sa iau si bucsele, una dintre ele este erodata bine. Cat despre garnitura de pasla... nu inteleg DE CE DRACU' au facut-o din pasla? Imi scapa ceva? Cred ca voi folosi o alta garnitura, de cauciuc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zeroo Postat Decembrie 6, 2010 Share Postat Decembrie 6, 2010 daca tot ai bascula desfacuta, baga ochii si la rulmentii de la piesa asta: si de la asta: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
niculae Postat Decembrie 6, 2010 Share Postat Decembrie 6, 2010 Am bagat ochii, am bagat degetele, am curatat, am bagat pana si vaselina. Problema am numai cu rulmentii din capatul basculei, rulmentii de pe partea dreapta. Se pare ca acolo se infiltreaza mai usor apa - aviz amatorilor care isi tin mobra afara mult timp, pe cricul lateral. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
monsteristu' Postat Decembrie 6, 2010 Share Postat Decembrie 6, 2010 nicule, păcat că n-ai făcut poze cu acele alea măcinate de rugină. convingeai pe mulți să dea bascula jos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert_bobariu Postat Decembrie 7, 2010 Share Postat Decembrie 7, 2010 Rulmentii de la bascula i-am schimbat si eu acum vreo luna si jumatate, ca se gripasera. Cand treceam peste vreun damb mai pronuntat se auzea un pacanit care ma ducea cu gandul la vreo fisura... Si au fost schimati toti rulmentii (adica vreo 4, daca nu ma insel), bucsele si niste capacele de protectie de pe acolo. Total reparatie: 600 ron, din care 450 piesele (la AB). Oricum, astea intra la capitolul gresat anual (cel putin), in conditiile in care nu m-am oprit din mers pentru nici o ploaie, dar nici avut ocazia sa trec prin ceva ape. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Decembrie 7, 2010 Share Postat Decembrie 7, 2010 Zona rulmentilor cu ace de la bascula este protejata aproximativ. Daca se face gresarea macar cu ocazia schimbarii lantului tot este ceva. Nu trebuie insistat cu presiune la spalarea in zona, iar inelele de pasla curatate la gresare si inbibate cu ulei si evident vaselina de calitate din belsug. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
invictus Postat Decembrie 8, 2010 Share Postat Decembrie 8, 2010 (editat) Am facut si eu o mica imbunatatire la mobra pentru la iarna. Am luat un redresor ABSAAR 1000 care incarca 1A la fix pentru bateriile noastre, e automat, are functie de intretinere a bateriei si e chiar o scula misto. Are un cablu clasic cu clesti si un cablu adaptor cu papuci si mufa, pe care il poti trage de la borne intr-un loc convenabil pentru a incarca bateria fara sa mai desfaci suruburi. Date tehnice gasiti aici www.absaar.com , la rubrica motociclete, iar de cumparat eu l-am luat de aici www.bateriimoto.ro Editat Decembrie 8, 2010 de invictus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Decembrie 8, 2010 Share Postat Decembrie 8, 2010 cam scump si cam slabut redresorul ala. am un saito pro charger (louis prin kronau). are aceleasi accesorii si in plus are functii de desulfatare, de diagnoza a bateriei, de mentinere a incarcarii (poti lasa bateria toata iarna pe el), etc. toate astea pe la 140 ron sau cam asa ceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
invictus Postat Decembrie 8, 2010 Share Postat Decembrie 8, 2010 (editat) intr-adevar, am vazut si eu saito pe louis, e chiar la reduceri, dar absaar-ul mi s-a parut mai bine facut, deh made in germany. Dai un ban, dar vorba aia, stii ca nu-l mai ai. Saito este de 0.6 A, adica incarca de 2 ori mai incet, iar la 12Ah chiar nu e nevoie de mai putin de 1A. Mesaj completat Daca tot ma puneti sa desfac bascula, are cineva de vanzare pinionul de la touratech, ala cu 15 dinti? Editat Decembrie 8, 2010 de invictus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Decembrie 8, 2010 Share Postat Decembrie 8, 2010 (editat) Daca tot ma puneti sa desfac bascula Cind vrei sa faci miscarea asta? Daca vrei, lasa-mi un numar de telefon pe privat. Sau un ID de mess... Editat Decembrie 8, 2010 de Serban.S Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Decembrie 8, 2010 Share Postat Decembrie 8, 2010 Saito este de 0.6 A, adica incarca de 2 ori mai incet, iar la 12Ah chiar nu e nevoie de mai putin de 1A. Cu cat incarca mai lent, cu atat mai bine pentru baterie si cu atat mai rau pentru tine cand te grabesti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.