invictus Postat Martie 22, 2011 Share Postat Martie 22, 2011 Faceti un pustiu de bine si ne spuneti cati km au motoarele voastre? Si cati km au de cand va sunt in posesie ? Si ce ati inlocuit la ele si la cati km (aprox. ) Astazi are 27.000 km si pana acum am schimbat: 1. cablul de ambreiaj la 25.000 km 2. intinzatorul lantului de distributie la 16.000 km 3. o pastila pe una din valvele de admisie la 20.000 km 3. filtrul de benzina la 20.000 km 4. mansoanele la 18.000 km Uleiul si filtrul de ulei, filtrul de aer, antigelul, lichidul de frana, uleiul din furca, placutele de frana, bujiile le-am schimbat conform manualului de service, nici mai devreme, nici mai tarziu. Schimbul de ulei la fiecare 3000 de km, fata de intervalul normal de schimb de 10.000 de km, mi se pare inutil si neecologic, o risipa de bani si de timp. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tro5 Postat Martie 22, 2011 Autor Share Postat Martie 22, 2011 In manual scrie clar daca mergi drumuri scurte, in oras sau endureala schimbi la 5.000km daca mergi drumuri lungi la 10.000km. Doar nu e motor racit pe ulei gen dominator, slr unde in manual scrie 3000km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Martie 22, 2011 Share Postat Martie 22, 2011 In manual scrie clar daca mergi drumuri scurte, in oras sau endureala schimbi la 5.000km daca mergi drumuri lungi la 10.000km. Doar nu e motor racit pe ulei gen dominator, slr unde in manual scrie 3000km. Claaar. Doar e Bmw. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat Martie 22, 2011 Share Postat Martie 22, 2011 (editat) Stiu ca e tras de par schimbul la 3 k km, dar haideti sa fim seriosi: 2.5L X 35 lei pe litru +22 lei filtru, in conditiile in care il ''ard'' pana pe 7000 rpm 90% din timp prin oras.... Asa, psihic, sunt mai linistit. In alta ordine de idei....mi-au venit handguard-urile. Rapizi si promti englezii De precizat faptul ca au venit fara suruburi si cate o clema pe fiecare parte. Iar 220 lei nu mi se pare un capat de lume. MAine am sa pun poze cu ele De aici ( http://www.motorworks.co.uk/bmw/products/p...er_text_image=0 ) sunt ultimele doua de jos. ---------------------------------------------- De ce am nevoie sa imi pun ''avarii'' pe motor ? De buton. OK De releu..ce fel de releu ? Editat Martie 22, 2011 de yzulyka Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
siu_long Postat Martie 22, 2011 Share Postat Martie 22, 2011 gata, am vandut dominatorul, cu lacrimi si regrete, e timpul sa trec mai departe... viata asta dura care te obliga sa uiti trecutul si sa te avanti inspre viitor dakar, 2005+ il voi suna maine la o ora rezonabila pe brake... sa vedem ce ofera si ce oferte mai apar, nu ma grabesc, am de gand sa fac totul cu grija si cu cap, am inceput cautarea dakarului perfect ( calitate / pret ) toate cele bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat Martie 23, 2011 Share Postat Martie 23, 2011 Alt upgrade, pe care l-am comandat de 4 zile..handguard-uri...vai de cat timp mi-am dorit.. Is luate de pe motorworks si au costat 220 lei cu tot cu transport. NOI !!! Originale GS650 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zeroo Postat Martie 23, 2011 Share Postat Martie 23, 2011 zo, urmarea problemei de la service de va povesteam zilele trecute. M-am dus la bavaria, calm si linistit ieri, am asteptat sa imi treaca nervii. Ajung acolo, le povestesc de problema si, spre surprinderea mea, se ofera sa imi opreasca mobra in service, pe cheltuiala lor, pentru verificari. Plus, pentru ca le-am spus ca sunt plecat de la munca in pauza de masa si nu pot lasa mobra la ei, s-au oferit sa imi dea la schimb alta mobra, sa am cu ce sa ma intorc la munca. Un G650 Xcountry. Nu mi-a venit sa cred ca la bavaria pipera se face ceea ce mi se parea normal sa se faca oricum. Adica sa iti dea mobra la schimb pentru perioada de service. Parca eram in alta tara. Mi-au verificat mobra (si pentru banuiala cu senzorul de acceleratie de cred ca e bulit), au schimbat colierele, au curatat si clapeta de acceleratie, au si pus mobra pe tester. Ca sa isi spele pacatele, ceea ce spun eu ca au cam reusit. Daca vor continua pe linia asta, si vor fi mai atenti la momentul in care iti dau mobra din nou pe mana sa o iei acasa dupa ce au umblat la ea...Eu unul probabil ca o sa mai trec pe acolo. O vreme insa, voi desface mobra sa verific daca am toate suruburile insa... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
albanezu Postat Martie 23, 2011 Share Postat Martie 23, 2011 zo, urmarea problemei de la service de va povesteam zilele trecute. M-am dus la bavaria, calm si linistit ieri, am asteptat sa imi treaca nervii. Ajung acolo, le povestesc de problema si, spre surprinderea mea, se ofera sa imi opreasca mobra in service, pe cheltuiala lor, pentru verificari. Plus, pentru ca le-am spus ca sunt plecat de la munca in pauza de masa si nu pot lasa mobra la ei, s-au oferit sa imi dea la schimb alta mobra, sa am cu ce sa ma intorc la munca. Un G650 Xcountry. Nu mi-a venit sa cred ca la bavaria pipera se face ceea ce mi se parea normal sa se faca oricum. Adica sa iti dea mobra la schimb pentru perioada de service. Parca eram in alta tara. Mi-au verificat mobra (si pentru banuiala cu senzorul de acceleratie de cred ca e bulit), au schimbat colierele, au curatat si clapeta de acceleratie, au si pus mobra pe tester. Ca sa isi spele pacatele, ceea ce spun eu ca au cam reusit. Daca vor continua pe linia asta, si vor fi mai atenti la momentul in care iti dau mobra din nou pe mana sa o iei acasa dupa ce au umblat la ea...Eu unul probabil ca o sa mai trec pe acolo. O vreme insa, voi desface mobra sa verific daca am toate suruburile insa... Frumos din partea lor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert_bobariu Postat Martie 23, 2011 Share Postat Martie 23, 2011 (editat) Ca sa-i laud si eu un pic: asta iarna am avut o problema cu casca cumparata de la ei: a cazut un surubel de la mecanismul de deschidere al mandibulei. Pentru ca dura mai mult decat puteam astepta reparatia (in garantie, desigur), mi-a dat Tibi o casca la schimb. Editat Martie 23, 2011 de robert_bobariu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cnairda Postat Martie 23, 2011 Share Postat Martie 23, 2011 salut tuturor! cred ca am citit cam 150 de pagini adunate pe topicul asta , am cautat in stanga si-n dreapta dupa ceea ce ma intereseaza. sunt destul de chitit pe un gs cu ABS. am retinut asa: - e excelenta de frecat prin bucuresti (unde cu masina eu unul consider ca nu se mai poate merge de mult, daca vrei sa mai si ajungi in timp util) - consum bun - "tine cu casa" dpdv a intretinerii - nu am de gand sa merg la reprezentanta sa schimb kitu de lant - nu ii place in ture joase, mai ales modelele pana in 2004 ce nu am gasit, si ma intereseaza: - confortul pasagerului la o tura de 4-5 sute km. - viteza de croaziera in cazul de mai sus. unii zic ca peste 110 face nasol, altii ca o tii in 130 fara probleme. dupa cum se vede caut o mobra si pentru oras si pentru iesit in weekend si concediu mersi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zeroo Postat Martie 23, 2011 Share Postat Martie 23, 2011 Confort-excelent. Si tu si pasagerul. Eu am facut 800 de km intr-o zi. Nu ma mai tinea de oboseala (ore de mers) dar fundul tinea. Viteza de croaziera...nu face nasol deloc peste 110.mergi si cu 150 pe autostrada si e ok. Dar daca vii de pe un V, monocilidrul vibreaza putin. Te obisnuiesti insa in timp si ai sa ajungi sa o iubesti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Martie 23, 2011 Share Postat Martie 23, 2011 zo, urmarea problemei de la service de va povesteam zilele trecute. M-am dus la bavaria, calm si linistit ieri, am asteptat sa imi treaca nervii. Ajung acolo, le povestesc de problema si, spre surprinderea mea, se ofera sa imi opreasca mobra in service, pe cheltuiala lor, pentru verificari. Plus, pentru ca le-am spus ca sunt plecat de la munca in pauza de masa si nu pot lasa mobra la ei, s-au oferit sa imi dea la schimb alta mobra, sa am cu ce sa ma intorc la munca. Un G650 Xcountry. Nu mi-a venit sa cred ca la bavaria pipera se face ceea ce mi se parea normal sa se faca oricum. Adica sa iti dea mobra la schimb pentru perioada de service. Parca eram in alta tara. Mi-au verificat mobra (si pentru banuiala cu senzorul de acceleratie de cred ca e bulit), au schimbat colierele, au curatat si clapeta de acceleratie, au si pus mobra pe tester. Ca sa isi spele pacatele, ceea ce spun eu ca au cam reusit. Daca vor continua pe linia asta, si vor fi mai atenti la momentul in care iti dau mobra din nou pe mana sa o iei acasa dupa ce au umblat la ea...Eu unul probabil ca o sa mai trec pe acolo. O vreme insa, voi desface mobra sa verific daca am toate suruburile insa... Surprinzator. Dar poate asa, s-o schimba si la noi ceva in bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kemsis Postat Martie 23, 2011 Share Postat Martie 23, 2011 zo, urmarea problemei de la service de va povesteam zilele trecute. M-am dus la bavaria, calm si linistit ieri, am asteptat sa imi treaca nervii. Ajung acolo, le povestesc de problema si, spre surprinderea mea, se ofera sa imi opreasca mobra in service, pe cheltuiala lor, pentru verificari. Plus, pentru ca le-am spus ca sunt plecat de la munca in pauza de masa si nu pot lasa mobra la ei, s-au oferit sa imi dea la schimb alta mobra, sa am cu ce sa ma intorc la munca. Un G650 Xcountry. Nu mi-a venit sa cred ca la bavaria pipera se face ceea ce mi se parea normal sa se faca oricum. Adica sa iti dea mobra la schimb pentru perioada de service. Parca eram in alta tara. Mi-au verificat mobra (si pentru banuiala cu senzorul de acceleratie de cred ca e bulit), au schimbat colierele, au curatat si clapeta de acceleratie, au si pus mobra pe tester. Ca sa isi spele pacatele, ceea ce spun eu ca au cam reusit. Daca vor continua pe linia asta, si vor fi mai atenti la momentul in care iti dau mobra din nou pe mana sa o iei acasa dupa ce au umblat la ea...Eu unul probabil ca o sa mai trec pe acolo. O vreme insa, voi desface mobra sa verific daca am toate suruburile insa... A VENIT CUMVA 1 APRILIE ) !!!!????? ce sa zic sper sa ai dreptate si sa se schimbe ceva si la ei acolo ca erau foarte cu nasul pe sus acum 3 luni Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Martie 24, 2011 Share Postat Martie 24, 2011 - consum bunCu primul meu GS650, 2003, am facut un mic experiment. Am mers pe sosea cu fix 3000 de ture, fara pasager, exact 50 de km, dupa care m-am intors pe acelasi drum la aceeasi benzinarie unde facusem plinul inainte sa plec. Imi consumase fix 3 litri. In oras nu stiu sa-ti spun cat consuma pentru ca nu merg, dar la sosea mie imi ia undeva intre 3,5 si 4. - nu ii place in ture joase, mai ales modelele pana in 2004 Ca sa aiba viata, trebuie s-o tii de la 3000 de ture in sus. - confortul pasagerului la o tura de 4-5 sute km. Confortul este destul de bun pentru ambele locuri din sa - viteza de croaziera in cazul de mai sus. unii zic ca peste 110 face nasol, altii ca o tii in 130 fara probleme. Fiecare merge cat vrea de tare. Poti s-o tii si la 170 croaziera, cat merge ea maxim. Eu merg 100-110. Aici mi se pare mie ca acest motor toarce cel mai frumos. dupa cum se vede caut o mobra si pentru oras si pentru iesit in weekend si concediu La fel ca multe altele, si asta e o mobra cu care poti merge linistit prin oras dar si pe sosea Succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THC Postat Martie 24, 2011 Share Postat Martie 24, 2011 (editat) misto gripuri cat si de unde? salut tuturor! ce nu am gasit, si ma intereseaza: - confortul pasagerului la o tura de 4-5 sute km. - viteza de croaziera in cazul de mai sus. unii zic ca peste 110 face nasol, altii ca o tii in 130 fara probleme. salut! - confortul pasagerului - bun, depinde de gabaritul celui de la ghidon (poti sa stai destul de cracanat daca stai in spatele cuiva de 120kg) cazul meu - viteza de croaziera - parerea mea este ca daca ai nevoie sa ii dai mai mult de 130 ar fi bine sa cauti un sport-touring - 100-110 cum a zis si Angi este viteza ideala la care sa te simti bine si sa se simta si motorul bine Editat Martie 24, 2011 de THC Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat Martie 24, 2011 Share Postat Martie 24, 2011 Gripuri de la Suzuki Cluj...70 lei 2 seturi (stiti de ce 2 seturi, nu ? ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
siu_long Postat Martie 24, 2011 Share Postat Martie 24, 2011 @"cnairda": iti doresc bafta la achizitie! (daca cumva in cautarile tale gasesti un dakar 2005-2007, te rog sa ma anunti) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
$I$U Postat Martie 24, 2011 Share Postat Martie 24, 2011 salut tuturor! cred ca am citit cam 150 de pagini adunate pe topicul asta , am cautat in stanga si-n dreapta dupa ceea ce ma intereseaza. sunt destul de chitit pe un gs cu ABS. am retinut asa: - e excelenta de frecat prin bucuresti (unde cu masina eu unul consider ca nu se mai poate merge de mult, daca vrei sa mai si ajungi in timp util) - consum bun - "tine cu casa" dpdv a intretinerii - nu am de gand sa merg la reprezentanta sa schimb kitu de lant - nu ii place in ture joase, mai ales modelele pana in 2004 ce nu am gasit, si ma intereseaza: - confortul pasagerului la o tura de 4-5 sute km. - viteza de croaziera in cazul de mai sus. unii zic ca peste 110 face nasol, altii ca o tii in 130 fara probleme. dupa cum se vede caut o mobra si pentru oras si pentru iesit in weekend si concediu mersi! Merg de vreo 3 ani pe GS din 2000 cu ABS; -ABS-ul este un mare avantaj , singura data cind il scoteam era cand mai coboram o panta ceva la un mic offroad -comfortul pasagerului este ok , prietena mea chiar facea poze din mers fara sa simt vreo miscare - vibratii nu sunt - lantul il schimbi in fata casei fara probleme -consumul nu a depasit 4.5 % -viteza de croaziera pe autostrada 130 fara probleme cu pasager -este extraordinara pt oras! Din pacate acum il vand , criza e de vina, mai am 2 motoare un CBR 1100 XX si un BMW K 75 S. Vreau sa pun la punct K-ul si sa raman pe touring, http://www.pro-bike.ro/forums/topic/79072-...805#entry411805 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ByG Postat Martie 24, 2011 Share Postat Martie 24, 2011 salutare poate cineva sa posteze o poza cu locul unde se afla termocupla? am o mica problema pe un bmw F 650 GS 2001 injectie , apa ajunge la 90 dar nu porneste ventilatorul .... am pus ventilatorul pe direct si functioneaza ... de asemenea am gasit pe realoem.com un senzor : double temperature senzor ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Martie 24, 2011 Share Postat Martie 24, 2011 @"cnairda": iti doresc bafta la achizitie! (daca cumva in cautarile tale gasesti un dakar 2005-2007, te rog sa ma anunti) spor la cautat.si tinema la curent ce ai gasit . Mesaj completat salutare poate cineva sa posteze o poza cu locul unde se afla termocupla? am o mica problema pe un bmw F 650 GS 2001 injectie , apa ajunge la 90 dar nu porneste ventilatorul .... am pus ventilatorul pe direct si functioneaza ... de asemenea am gasit pe realoem.com un senzor : double temperature senzor ... cum ai aflat ca apa are 90 grade?si apropo porneste greu ventilatorul.eu o am din noiembrie si am lasat-o si mergind la ralanti asta iarna dar nu lam auzit.ce-i drept a mers cam 10 min Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Oformula Postat Martie 24, 2011 Share Postat Martie 24, 2011 salut tuturor! cred ca am citit cam 150 de pagini adunate pe topicul asta , am cautat in stanga si-n dreapta dupa ceea ce ma intereseaza. sunt destul de chitit pe un gs cu ABS. am retinut asa: - e excelenta de frecat prin bucuresti (unde cu masina eu unul consider ca nu se mai poate merge de mult, daca vrei sa mai si ajungi in timp util) - consum bun - "tine cu casa" dpdv a intretinerii - nu am de gand sa merg la reprezentanta sa schimb kitu de lant - nu ii place in ture joase, mai ales modelele pana in 2004 ce nu am gasit, si ma intereseaza: - confortul pasagerului la o tura de 4-5 sute km. - viteza de croaziera in cazul de mai sus. unii zic ca peste 110 face nasol, altii ca o tii in 130 fara probleme. dupa cum se vede caut o mobra si pentru oras si pentru iesit in weekend si concediu mersi! confortul pasagerului nota 10+,viteza mie i-mi place si la 140,depinde si dupa ce motor vii,daca ai mers pe 4 in linie,sar putea sa nu-ti placa ni-ci la 120. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zeroo Postat Martie 24, 2011 Share Postat Martie 24, 2011 (editat) Mai, unde ai facut scoala? confortul pasagerului nota 10+,viteza mie i-mi place si la 140,depinde si dupa ce motor vii,daca ai mers pe 4 in linie,sar putea sa nu-ti placa ni-ci la 120. Ce naiba? Plus, spatiu dupa virgula. Sunt curios daca te poti corecta singur... Editat Martie 24, 2011 de zeroo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreisamoil Postat Martie 24, 2011 Share Postat Martie 24, 2011 Va salut frati cu f-uri. Am nevoie de un sfat: Tocmai am vazut ca s-a discutat despre o problema similara si ma gandam ca poate ma puteti ajuta si aici. Motorul meu, cam de cand il stiu eu, face figuri la pornire. Mai precis, daca este frig afara porneste ok, la pornire sta in 2000 de ture si apoi coboara. Daca am mers cu el si l-am lasat 30 de min, cand vreau sa il pornesc merge cateva secunde si moare. Nici nu urca in 2000rpm ci doar destul de lenes pana la 1500rpm. Face asta o data sau de doua ori, si apoi merge frumos. Daca motorul este cald si il pornesc din nou porneste foarte frumos. Face asa cam de cand l-am luat si am incercat cam de toate inclusiv tester la AB si degeaba. O vreme nu a mai facut asa dupa ce i-am curatat clapeta de acceleratie, dar acum nu mai scap de fenomenul asta enervant. Intrebarea este: ce credeti ca trebuie sa ii schimb sau sa ii fac? Trebuie spus ca in mers se poarta foarte frumos. Merge destul de egal si nu are variatii. Intrebarea 2: cat de important este sa masor "valve clearances" la revizia de 20.000km? (De atunci am mai mers vreo 7-8000) Are ceva daca nu o fac pana la 40.000km. Motorul pare ca merge frumos - eu nu simt nicio diferenta. Daca ma sfatuiti sa o fac totusi, unde ar trebui sa ma duc. Nu prea imi place de bavaria si de cativa ani incerc sa imi cumpar doar piese de la ei. Motorul este un F650GS din 2004 cu doua bujii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat Martie 25, 2011 Share Postat Martie 25, 2011 Un amic neforumist vinde un Dakar din 2003 la 17.000 km, la 2900 euro. Motorul e foarte frumos. Daca intereseaza pe careva...PM mie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Oformula Postat Martie 25, 2011 Share Postat Martie 25, 2011 Mai, unde ai facut scoala? confortul pasagerului nota 10+,viteza mie i-mi place si la 140,depinde si dupa ce motor vii,daca ai mers pe 4 in linie,sar putea sa nu-ti placa ni-ci la 120. Ce naiba? Plus, spatiu dupa virgula. Sunt curios daca te poti corecta singur... Salut si scuze o sa ma corectez pe viitor,legat de scoala nu prea conteza pe vremea mea practica era de baza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.