Angi Postat Martie 20, 2011 Share Postat Martie 20, 2011 e cauza tuturor problemelor de functionare neregulata.Spune calculatorului care e pozitia clapetei de acceleratie. in esenta e un potentiometru facut cu 2 lamele care aluneca pe un strat rezistiv!!!! astea se uzeaza ,se zgarie stratu, etc. cand se intampla nu mai da info adevarate si defectul nu poate fi detectat la nici un tester Mi se mai intampla din cand in cand sa-mi moara la relanti, la revenirea din turatie. Oare acest TPS e de vina sau altceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat Martie 20, 2011 Share Postat Martie 20, 2011 M-am impotmolit in stiinta Cine ma ajuta si pe mine sa-mi identific rulmentii de la juguri ? http://www.realoem.com/bmw/partgrp.do?mode...mp;mospid=51541 Merci Mesaj completat Am gasit... http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=31&fg=10 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Martie 21, 2011 Share Postat Martie 21, 2011 Mi se mai intampla din cand in cand sa-mi moara la relanti, la revenirea din turatie. Oare acest TPS e de vina sau altceva? da, ala e. e cu 7-8 mii km inainte de distrugere completa. Stiu asta pt ca am avut onoarea sa pice al meu. se mai lasa de glume dupa o tura de curatat injectia pe la bavaria. dar tot imi manca nervii pe la semafor de imi venea sa dau foc la motoreta. Apoi l-am desfacut pe cel vechi cu ciocanu si m-am lamurit dupa ce am vazut ce constructie de cacao are. @ zeroo - inainte de fiecare plimbare ma uit pe langa mobra dca picura ceva sau dac miroase aiurea (ars, incins, benzina, etc). Ma mai uot daca totul e cum stiam pe la roti si frane. - cel putin o data pe saptamana verific presiunea la roti. starea cablurilor, nivelul la ulei. Sa iti pise jumate din benzina si sa nu vezi - no coment - nasu trebuia sa iti spuna ca ceva e in neregula. Benzina pute si lasa urme uleioase la vedere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Martie 21, 2011 Share Postat Martie 21, 2011 da, ala e. e cu 7-8 mii km inainte de distrugere completa. Stiu asta pt ca am avut onoarea sa pice al meu. se mai lasa de glume dupa o tura de curatat injectia pe la bavaria. dar tot imi manca nervii pe la semafor de imi venea sa dau foc la motoreta. Apoi l-am desfacut pe cel vechi cu ciocanu si m-am lamurit dupa ce am vazut ce constructie de cacao are. Daca-l cumpar, se poate schimba in fata blocului sau mai bine ma duc la Bavaria sa-l schimbe? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Martie 21, 2011 Share Postat Martie 21, 2011 Daca-l cumpar, se poate schimba in fata blocului sau mai bine ma duc la Bavaria sa-l schimbe? se poate si in fata blocului dar eu am preferat sa il schimb la bavaria pentru a avea garantie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Martie 21, 2011 Share Postat Martie 21, 2011 se poate si in fata blocului dar eu am preferat sa il schimb la bavaria pentru a avea garantie. Cat ziceai ca te-a costat piesa cu tot cu manopera? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
$I$U Postat Martie 21, 2011 Share Postat Martie 21, 2011 Daca-l cumpar, se poate schimba in fata blocului sau mai bine ma duc la Bavaria sa-l schimbe? Ce iti trebuie mai exact tie, regulatorul de relanti sau cititoru de clapeta? Eu am luat de ebay tot ansamblul acela ,injector cu cititor si cu regulator si acea piesa de aluminiu pe care prind toate iti dau ce vrei de pe el si daca iti merge vedem cum ne intelegem intru cam rar pe aici asa ca daca te intereseaza da un tel 0732554332 se pot schimba fara probleme in fata blocului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Martie 21, 2011 Share Postat Martie 21, 2011 Mi se mai intampla din cand in cand sa-mi moara la relanti, la revenirea din turatie. Oare acest TPS e de vina sau altceva? Si mie mi se intimpla din cind in cind sa moara subit la relantiu iar dimineata sa plece mai greu. Se pare ca ma paste si pe mine o schimbare de TPS. Daca afli ceva pret de la A Bavaria sa imi dai si mie de stire. Stima. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat Martie 21, 2011 Share Postat Martie 21, 2011 Faceti un pustiu de bine si ne spuneti cati km au motoarele voastre? Si cati km au de cand va sunt in posesie ? Si ce ati inlocuit la ele si la cati km (aprox. ) Al meu are 50.000 si de 47.500 e la mine. Probleme si consumabile? *cablu ambreiaj inlocuit la 48.700 km * rulmenti de la oase inlocuiti la 45.000 km *rulmentii roata fata inlocuiti la 30.000 km *buson drenare ulei la fiecare 20.000 km *mansoane la fiecare 20.000 km *filtru benzina la 30.000 *bujie si filtru aer la fiecare 10 k km *ulei 20w50 mineral si filtru la fiecare 3.000 km *placute frana: pe spate o data de cand il am, iar pe fata de 2 ori *un bec H3 *semnale de vreo 4 ori * o maneta de ambreiaj si o maneta de frana (pe care le am sudate, inclusiv si un schimbator, in top-case, alaturi de trusa de prim-ajutor ) Acestea au fost cheltuielile cu BMW-ul meu de cand il am...fara upgrade-uri, gen folie carbon look, topcase + suport, set de genti laterale + suporti, tankbag, gps+priza, linkage urcat mobra, saua la Darian, alarma cu pager de la Luigi. etc... Care toate costa si se aduna Mesaj completat Alt upgrade, pe care l-am comandat de 4 zile..handguard-uri...vai de cat timp mi-am dorit.. Is luate de pe motorworks si au costat 220 lei cu tot cu transport. NOI !!! Originale GS650 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert_bobariu Postat Martie 22, 2011 Share Postat Martie 22, 2011 Fac o ultima incercare, inainte de a ma indrepta spre cutii de aluminiu "neo-clasice": are cineva de vanzare (sau stie pe cineva care are) cutii laterale originale pentru F650GS? Suportul il am, dar proprietareasa le-a dat separat, inainte de a lua eu mobra. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
strajeru' Postat Martie 22, 2011 Share Postat Martie 22, 2011 Unde gasec un electrician bun,care sa imi puna la punct electrica de la un GS 2001? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
invictus Postat Martie 22, 2011 Share Postat Martie 22, 2011 Faceti un pustiu de bine si ne spuneti cati km au motoarele voastre? Si cati km au de cand va sunt in posesie ? Si ce ati inlocuit la ele si la cati km (aprox. ) Astazi are 27.000 km si pana acum am schimbat: 1. cablul de ambreiaj la 25.000 km 2. intinzatorul lantului de distributie la 16.000 km 3. o pastila pe una din valvele de admisie la 20.000 km 3. filtrul de benzina la 20.000 km 4. mansoanele la 18.000 km Uleiul si filtrul de ulei, filtrul de aer, antigelul, lichidul de frana, uleiul din furca, placutele de frana, bujiile le-am schimbat conform manualului de service, nici mai devreme, nici mai tarziu. Schimbul de ulei la fiecare 3000 de km, fata de intervalul normal de schimb de 10.000 de km, mi se pare inutil si neecologic, o risipa de bani si de timp. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tro5 Postat Martie 22, 2011 Autor Share Postat Martie 22, 2011 In manual scrie clar daca mergi drumuri scurte, in oras sau endureala schimbi la 5.000km daca mergi drumuri lungi la 10.000km. Doar nu e motor racit pe ulei gen dominator, slr unde in manual scrie 3000km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Martie 22, 2011 Share Postat Martie 22, 2011 In manual scrie clar daca mergi drumuri scurte, in oras sau endureala schimbi la 5.000km daca mergi drumuri lungi la 10.000km. Doar nu e motor racit pe ulei gen dominator, slr unde in manual scrie 3000km. Claaar. Doar e Bmw. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat Martie 22, 2011 Share Postat Martie 22, 2011 (editat) Stiu ca e tras de par schimbul la 3 k km, dar haideti sa fim seriosi: 2.5L X 35 lei pe litru +22 lei filtru, in conditiile in care il ''ard'' pana pe 7000 rpm 90% din timp prin oras.... Asa, psihic, sunt mai linistit. In alta ordine de idei....mi-au venit handguard-urile. Rapizi si promti englezii De precizat faptul ca au venit fara suruburi si cate o clema pe fiecare parte. Iar 220 lei nu mi se pare un capat de lume. MAine am sa pun poze cu ele De aici ( http://www.motorworks.co.uk/bmw/products/p...er_text_image=0 ) sunt ultimele doua de jos. ---------------------------------------------- De ce am nevoie sa imi pun ''avarii'' pe motor ? De buton. OK De releu..ce fel de releu ? Editat Martie 22, 2011 de yzulyka Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
siu_long Postat Martie 22, 2011 Share Postat Martie 22, 2011 gata, am vandut dominatorul, cu lacrimi si regrete, e timpul sa trec mai departe... viata asta dura care te obliga sa uiti trecutul si sa te avanti inspre viitor dakar, 2005+ il voi suna maine la o ora rezonabila pe brake... sa vedem ce ofera si ce oferte mai apar, nu ma grabesc, am de gand sa fac totul cu grija si cu cap, am inceput cautarea dakarului perfect ( calitate / pret ) toate cele bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat Martie 23, 2011 Share Postat Martie 23, 2011 Alt upgrade, pe care l-am comandat de 4 zile..handguard-uri...vai de cat timp mi-am dorit.. Is luate de pe motorworks si au costat 220 lei cu tot cu transport. NOI !!! Originale GS650 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zeroo Postat Martie 23, 2011 Share Postat Martie 23, 2011 zo, urmarea problemei de la service de va povesteam zilele trecute. M-am dus la bavaria, calm si linistit ieri, am asteptat sa imi treaca nervii. Ajung acolo, le povestesc de problema si, spre surprinderea mea, se ofera sa imi opreasca mobra in service, pe cheltuiala lor, pentru verificari. Plus, pentru ca le-am spus ca sunt plecat de la munca in pauza de masa si nu pot lasa mobra la ei, s-au oferit sa imi dea la schimb alta mobra, sa am cu ce sa ma intorc la munca. Un G650 Xcountry. Nu mi-a venit sa cred ca la bavaria pipera se face ceea ce mi se parea normal sa se faca oricum. Adica sa iti dea mobra la schimb pentru perioada de service. Parca eram in alta tara. Mi-au verificat mobra (si pentru banuiala cu senzorul de acceleratie de cred ca e bulit), au schimbat colierele, au curatat si clapeta de acceleratie, au si pus mobra pe tester. Ca sa isi spele pacatele, ceea ce spun eu ca au cam reusit. Daca vor continua pe linia asta, si vor fi mai atenti la momentul in care iti dau mobra din nou pe mana sa o iei acasa dupa ce au umblat la ea...Eu unul probabil ca o sa mai trec pe acolo. O vreme insa, voi desface mobra sa verific daca am toate suruburile insa... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
albanezu Postat Martie 23, 2011 Share Postat Martie 23, 2011 zo, urmarea problemei de la service de va povesteam zilele trecute. M-am dus la bavaria, calm si linistit ieri, am asteptat sa imi treaca nervii. Ajung acolo, le povestesc de problema si, spre surprinderea mea, se ofera sa imi opreasca mobra in service, pe cheltuiala lor, pentru verificari. Plus, pentru ca le-am spus ca sunt plecat de la munca in pauza de masa si nu pot lasa mobra la ei, s-au oferit sa imi dea la schimb alta mobra, sa am cu ce sa ma intorc la munca. Un G650 Xcountry. Nu mi-a venit sa cred ca la bavaria pipera se face ceea ce mi se parea normal sa se faca oricum. Adica sa iti dea mobra la schimb pentru perioada de service. Parca eram in alta tara. Mi-au verificat mobra (si pentru banuiala cu senzorul de acceleratie de cred ca e bulit), au schimbat colierele, au curatat si clapeta de acceleratie, au si pus mobra pe tester. Ca sa isi spele pacatele, ceea ce spun eu ca au cam reusit. Daca vor continua pe linia asta, si vor fi mai atenti la momentul in care iti dau mobra din nou pe mana sa o iei acasa dupa ce au umblat la ea...Eu unul probabil ca o sa mai trec pe acolo. O vreme insa, voi desface mobra sa verific daca am toate suruburile insa... Frumos din partea lor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert_bobariu Postat Martie 23, 2011 Share Postat Martie 23, 2011 (editat) Ca sa-i laud si eu un pic: asta iarna am avut o problema cu casca cumparata de la ei: a cazut un surubel de la mecanismul de deschidere al mandibulei. Pentru ca dura mai mult decat puteam astepta reparatia (in garantie, desigur), mi-a dat Tibi o casca la schimb. Editat Martie 23, 2011 de robert_bobariu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cnairda Postat Martie 23, 2011 Share Postat Martie 23, 2011 salut tuturor! cred ca am citit cam 150 de pagini adunate pe topicul asta , am cautat in stanga si-n dreapta dupa ceea ce ma intereseaza. sunt destul de chitit pe un gs cu ABS. am retinut asa: - e excelenta de frecat prin bucuresti (unde cu masina eu unul consider ca nu se mai poate merge de mult, daca vrei sa mai si ajungi in timp util) - consum bun - "tine cu casa" dpdv a intretinerii - nu am de gand sa merg la reprezentanta sa schimb kitu de lant - nu ii place in ture joase, mai ales modelele pana in 2004 ce nu am gasit, si ma intereseaza: - confortul pasagerului la o tura de 4-5 sute km. - viteza de croaziera in cazul de mai sus. unii zic ca peste 110 face nasol, altii ca o tii in 130 fara probleme. dupa cum se vede caut o mobra si pentru oras si pentru iesit in weekend si concediu mersi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zeroo Postat Martie 23, 2011 Share Postat Martie 23, 2011 Confort-excelent. Si tu si pasagerul. Eu am facut 800 de km intr-o zi. Nu ma mai tinea de oboseala (ore de mers) dar fundul tinea. Viteza de croaziera...nu face nasol deloc peste 110.mergi si cu 150 pe autostrada si e ok. Dar daca vii de pe un V, monocilidrul vibreaza putin. Te obisnuiesti insa in timp si ai sa ajungi sa o iubesti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Martie 23, 2011 Share Postat Martie 23, 2011 zo, urmarea problemei de la service de va povesteam zilele trecute. M-am dus la bavaria, calm si linistit ieri, am asteptat sa imi treaca nervii. Ajung acolo, le povestesc de problema si, spre surprinderea mea, se ofera sa imi opreasca mobra in service, pe cheltuiala lor, pentru verificari. Plus, pentru ca le-am spus ca sunt plecat de la munca in pauza de masa si nu pot lasa mobra la ei, s-au oferit sa imi dea la schimb alta mobra, sa am cu ce sa ma intorc la munca. Un G650 Xcountry. Nu mi-a venit sa cred ca la bavaria pipera se face ceea ce mi se parea normal sa se faca oricum. Adica sa iti dea mobra la schimb pentru perioada de service. Parca eram in alta tara. Mi-au verificat mobra (si pentru banuiala cu senzorul de acceleratie de cred ca e bulit), au schimbat colierele, au curatat si clapeta de acceleratie, au si pus mobra pe tester. Ca sa isi spele pacatele, ceea ce spun eu ca au cam reusit. Daca vor continua pe linia asta, si vor fi mai atenti la momentul in care iti dau mobra din nou pe mana sa o iei acasa dupa ce au umblat la ea...Eu unul probabil ca o sa mai trec pe acolo. O vreme insa, voi desface mobra sa verific daca am toate suruburile insa... Surprinzator. Dar poate asa, s-o schimba si la noi ceva in bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kemsis Postat Martie 23, 2011 Share Postat Martie 23, 2011 zo, urmarea problemei de la service de va povesteam zilele trecute. M-am dus la bavaria, calm si linistit ieri, am asteptat sa imi treaca nervii. Ajung acolo, le povestesc de problema si, spre surprinderea mea, se ofera sa imi opreasca mobra in service, pe cheltuiala lor, pentru verificari. Plus, pentru ca le-am spus ca sunt plecat de la munca in pauza de masa si nu pot lasa mobra la ei, s-au oferit sa imi dea la schimb alta mobra, sa am cu ce sa ma intorc la munca. Un G650 Xcountry. Nu mi-a venit sa cred ca la bavaria pipera se face ceea ce mi se parea normal sa se faca oricum. Adica sa iti dea mobra la schimb pentru perioada de service. Parca eram in alta tara. Mi-au verificat mobra (si pentru banuiala cu senzorul de acceleratie de cred ca e bulit), au schimbat colierele, au curatat si clapeta de acceleratie, au si pus mobra pe tester. Ca sa isi spele pacatele, ceea ce spun eu ca au cam reusit. Daca vor continua pe linia asta, si vor fi mai atenti la momentul in care iti dau mobra din nou pe mana sa o iei acasa dupa ce au umblat la ea...Eu unul probabil ca o sa mai trec pe acolo. O vreme insa, voi desface mobra sa verific daca am toate suruburile insa... A VENIT CUMVA 1 APRILIE ) !!!!????? ce sa zic sper sa ai dreptate si sa se schimbe ceva si la ei acolo ca erau foarte cu nasul pe sus acum 3 luni Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Martie 24, 2011 Share Postat Martie 24, 2011 - consum bunCu primul meu GS650, 2003, am facut un mic experiment. Am mers pe sosea cu fix 3000 de ture, fara pasager, exact 50 de km, dupa care m-am intors pe acelasi drum la aceeasi benzinarie unde facusem plinul inainte sa plec. Imi consumase fix 3 litri. In oras nu stiu sa-ti spun cat consuma pentru ca nu merg, dar la sosea mie imi ia undeva intre 3,5 si 4. - nu ii place in ture joase, mai ales modelele pana in 2004 Ca sa aiba viata, trebuie s-o tii de la 3000 de ture in sus. - confortul pasagerului la o tura de 4-5 sute km. Confortul este destul de bun pentru ambele locuri din sa - viteza de croaziera in cazul de mai sus. unii zic ca peste 110 face nasol, altii ca o tii in 130 fara probleme. Fiecare merge cat vrea de tare. Poti s-o tii si la 170 croaziera, cat merge ea maxim. Eu merg 100-110. Aici mi se pare mie ca acest motor toarce cel mai frumos. dupa cum se vede caut o mobra si pentru oras si pentru iesit in weekend si concediu La fel ca multe altele, si asta e o mobra cu care poti merge linistit prin oras dar si pe sosea Succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.