Angi Postat Martie 30, 2011 Share Postat Martie 30, 2011 1,9 e putin pe fata. atat se recomanda la dakaru meu in offroad. pt strada eu trebuie sa am 2.1 Pentru o persoana, la mine scrie fata-spate - 1,9 - 2,1 sosea si 1,8 - 1,9 enduro. La doua persoane 2,1 - 2,3 sosea. Mesaj completat Am o mica trepidare la franare, pe ultimii 2-3 metrii din frana. Simt doar cand am vit. mica. De la 150 la 30 km/h nu simt nimic, nu vibreaza..doar de la 30 la 0. Ar putea fi ondulat discul? Din cauza asta n-ar mai frana liniar si poate de aici si zdranganitul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex.R Postat Martie 30, 2011 Share Postat Martie 30, 2011 Salutare, Stie cineva unde gasesc un set de genti laterale (originale am deja suportii) si la ce bani? Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Martie 30, 2011 Share Postat Martie 30, 2011 www.ebay.de Mesaj completat Cutii laterale originale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat Martie 30, 2011 Share Postat Martie 30, 2011 BMW-ul cand mere' mere'..cand nu...apai ii NU clar. Nu am avut batai de cap cu el de cand il am..saptamana asta.. a innebunit!!! Am plecat hotarat de acasa ca ii dau de cap cu jocul pe fata pornit spre delarul BMW, dau jos husa de pe el, il incalec, pornesc si dau sa ii dau a II-a....pauza. Agata. Cu dublu ambreiaj o ia. Iau demaraj, ii dau a III-a...frana de motor ca INCA sunt in a II-a . Dublu ambreiaj, trag in sus mai tare de schimbator, o duc mai sus in ture, trag maxim de ambreiaj....frana de motor, ca inca sunt in a II-a . Nu intra in a III-a, desi urca schimbatorul. Mai incerc, dau inferioare...in final ia si a III-a, dupa care merge frumos. Ma opresc la semafor, ii dau I, II...pauza la III No aici cunostintele mele mecanice m-au cam parasit. Ma gandesc...furca de cautare, axul cu ghidajele de cautare...habar nu am. Intru pe E60 hotarat sa o testez...la maxim. Plec mega sportiv de pe loc, o ridic in I si II (nu a agatat), intra perfect in a III...si ce sesizez??? Motorul 7000 rpm...io mai ca stau pe loc. Clar, imi zic, o murit si discurile de ambreiaj. Am ajuns la BMW, imi comand rulmentii la 155.81 lei bucata TVA inclus...si de suparare m-am intors acasa, meditand la cutia mea de viteze. Nimic n-am mai facut azi...de suparare. De ce de suparare? Pai nu sunt dibaci in Cluj care dupa ce imi vor schimba discurile ambreaj, furci viteze (???) si pompa de apa (asta e ok, dar daca tot desfac motorul prima data in viata lui, am s-o inlocuiesc) sa-mi GARANTEZE ca ajung in Italia pe motor, fara scurgeride apa/ ulei sau te miri ce alte defecte. Asa ca...sunt suparat. Ieri functiona perfect cutia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Martie 31, 2011 Share Postat Martie 31, 2011 ai verificat cablul de ambreiaj sa nu fie scamosat ? il scoti si vezi sa culiseze corect Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
monsteristu' Postat Martie 31, 2011 Share Postat Martie 31, 2011 si ca tot vorbeam de fluctuatii de turatii, si stalling la stop, etc. Am descoperit buba. Asta ca sa ne fie naibii invatatura de minte cu astia de la Bavaria Pipera. In toamna, cum ziceam, am facut o revizie la bavaria. Schimbat filtrul de benzina, curatat clapeta de acceleratie, si alte mici verificari. Imediat dupa asta, un consum enorm pentru mobra mea (faceam Bucuresti - Vama Veche cu un plin de benzina), incepe sa mi se aprinda becul de rezerva pe la 130-160 de km. ENORM COMSNUMUL. Plus mai moare la stop, uneori nu mai statea in ralanti fara sa trag putin de acceleratie, tusea, nu mai tragea cum trebuie... Am mobra de noua (20 de km avea cand am luat-o din reprezentanta), am facut cu ea 60.000 de km, o cunosc ca pe buzunarul meu. Stiu cand ceva nu-i convine. Astazi, montand scottoiler-ul, dau contact sa vad daca merge si vad ceva cum curge de la filtrul de benzina. Ce sa fie? Benzina. Care curgea intr-un firisor serios, in mod constant, din furtunul de alimentare de pleaca din filtrul de benzina in injector. Desfac totul, si vad ca astia de la bavaria (nu Tibi a lucrat la mobra, ci un nene mai in varsta) au refolosit un colier vechi cand au pus furtunul pe filtrul nou, si fiind largit (am impresia ca acele coliere sunt cam de unica folosinta) mie imi curgea in disperare benzina pe motor. Nu sunt genul care sta sa se incalzeasca motorul Pun casca, dau contact, imi trag manusile si am plecat la drum. Nu am simtit pana acum miros de benzina, din motiv ca plec rapid dupa ce pornesc motorul. Ce e extraordinar insa, e faptul ca astia nu se gandesc, ca atunci cand nu pun suruburile la furca, prezoanele la roata spate, lasa furtunul de alimentare prins aiurea, sa curga benzina pe motorul incins si sa iau eu dracului foc in mers, NE SUPUN PE NOI LA UN RISC, sa se desfaca furca si sa cada omul in cap, sa raman fara roata spate, sa luam naibii foc pe drum. Am mai avut discutii de genul asta acum vreo doi ani apropos de Bavaria Pipera. Oamenii cu furca si roata spate (un BMW 1200) se stiu. Eu am mai patit-o cu luminile, ca au pus aiurea mufele la far si am ramas fara lumini, noaptea pe autostrada...cu viteza de autostrada. Ar fi cazul sa le intre in cap ca nu repara un casetofon, si daca fac treaba de mantuiala, iti agata caseta si cam atat. Fac treaba cu un vehicul care (pe langa costurile mari de achizitionare si cele de service pe care la cer) daca ramane fara o roata in mers sau ia naibii foc, moare omul de pe ea. Asta e buba. Si asta trebuie sa inteleaga ei. Eu, avand incredere in banii pe care i-am dat (nu putini) si pe care ei i-au luat sa imi faca un service la motocicleta, am mers cu mobra din octombrie pana acum pisand benzina juma-juma, in motor si pe langa. Sper sa citeasca careva de acolo ce scriu aici, pentru ca luni ma prezint la ei sa am o mica discutie. Acum mi-s nervos, sper ca pana luni sa ma mai calmez putin. Acum, am pus eu alt colier la alimentare, si mobra imi merge ca pe vremuri. Asa cum o stiam eu. Sa vedem cum o sa se comporte si la consum. Daca isi revine la limitele normale, e clar de unde aveam consumul asta. aruncam, benzina pe jos, ca imi permit in p l m. bre, n-or fi ăÂştia de la bavaria niÂşte sfinți, dar cu siguranță nici tu nu eÂşti. dacă tot zici că mergi zilnic cu motocicleta Âşi o cunoÂşti ca pe buzunarele tale, cum de nu ai sesizat măcar mirosul de benzină, nu mai zic de consumul enorm Âşi bâlbâielile din relanti. dacă e să fii nervos, eu zic să fii pe tine mai întâi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tro5 Postat Martie 31, 2011 Autor Share Postat Martie 31, 2011 (editat) BMW-ul cand mere' mere'..cand nu...apai ii NU clar.Nu am avut batai de cap cu el de cand il am..saptamana asta.. a innebunit!!! Am plecat hotarat de acasa ca ii dau de cap cu jocul pe fata pornit spre delarul BMW, dau jos husa de pe el, il incalec, pornesc si dau sa ii dau a II-a....pauza. Agata. Cu dublu ambreiaj o ia. Iau demaraj, ii dau a III-a...frana de motor ca INCA sunt in a II-a . Dublu ambreiaj, trag in sus mai tare de schimbator, o duc mai sus in ture, trag maxim de ambreiaj....frana de motor, ca inca sunt in a II-a . Nu intra in a III-a, desi urca schimbatorul. Mai incerc, dau inferioare...in final ia si a III-a, dupa care merge frumos. Ma opresc la semafor, ii dau I, II...pauza la III No aici cunostintele mele mecanice m-au cam parasit. Ma gandesc...furca de cautare, axul cu ghidajele de cautare...habar nu am. Intru pe E60 hotarat sa o testez...la maxim. Plec mega sportiv de pe loc, o ridic in I si II (nu a agatat), intra perfect in a III...si ce sesizez??? Motorul 7000 rpm...io mai ca stau pe loc. Clar, imi zic, o murit si discurile de ambreiaj. Am ajuns la BMW, imi comand rulmentii la 155.81 lei bucata TVA inclus...si de suparare m-am intors acasa, meditand la cutia mea de viteze. Nimic n-am mai facut azi...de suparare. De ce de suparare? Pai nu sunt dibaci in Cluj care dupa ce imi vor schimba discurile ambreaj, furci viteze (???) si pompa de apa (asta e ok, dar daca tot desfac motorul prima data in viata lui, am s-o inlocuiesc) sa-mi GARANTEZE ca ajung in Italia pe motor, fara scurgeride apa/ ulei sau te miri ce alte defecte. Asa ca...sunt suparat. Ieri functiona perfect cutia. Ai fost la reprezentanta sa iti comanzi rulmenti si nu ai avut curaj sa intrebi despre problema ta cu cutia. Tare. Macar aveai un punct de plecare. Succesuri in depistat problema. Editat Martie 31, 2011 de tro5 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
monsteristu' Postat Martie 31, 2011 Share Postat Martie 31, 2011 ați pus vreunul CASTROL ACT EVO 20W40? cum se comportă? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat Martie 31, 2011 Share Postat Martie 31, 2011 (editat) ai verificat cablul de ambreiaj sa nu fie scamosat ? il scoti si vezi sa culiseze corect Cablul l-am inlocuit de o luna de zile cu altul nou. A fost cca 270 lei, ceva de genul. Jocul la maneta de ambreaj e de cca 5 mm. Ai fost la reprezentanta sa iti comanzi rulmenti si nu ai avut curaj sa intrebi despre problema ta cu cutia. Tare.Macar aveai un punct de plecare. Succesuri in depistat problema. La ''reprezentanta'' mi-au spus: nu avem mecanici moto. Daca ai probleme, ti-l trimitem la Bucale contra sumei de 600 lei + TVA. In Cluj nu avem mecanic moto din cauza numarului scazut de motoare BMW. In schimb, in Cluj cei de la BMW s-au oferit sa-mi vopseasca motorul..asta au spus ca o pot face. ați pus vreunul CASTROL ACT EVO 20W40? cum se comportă? 20W40 nu am pus, dar de cand ma stiu folosesc Castrol 20W50 mineral si nu am sesizat vreo problema anume...patinare ambreaj, fum, pierderi, consum ulei, altfel de sunet la motor/ cutie. Editat Martie 31, 2011 de yzulyka Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Martie 31, 2011 Share Postat Martie 31, 2011 La ''reprezentanta'' mi-au spus: nu avem mecanici moto. Daca ai probleme, ti-l trimitem la Bucale contra sumei de 600 lei + TVA. In Cluj nu avem mecanic moto din cauza numarului scazut de motoare BMW.In schimb, in Cluj cei de la BMW s-au oferit sa-mi vopseasca motorul..asta au spus ca o pot face. De parca la Bucale ar avea "mecanici"... Nici sudistii n-are bemveuri, dom'ne. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zeroo Postat Martie 31, 2011 Share Postat Martie 31, 2011 (editat) bre, n-or fi ăÂştia de la bavaria niÂşte sfinți, dar cu siguranță nici tu nu eÂşti. dacă tot zici că mergi zilnic cu motocicleta Âşi o cunoÂşti ca pe buzunarele tale, cum de nu ai sesizat măcar mirosul de benzină, nu mai zic de consumul enorm Âşi bâlbâielile din relanti. dacă e să fii nervos, eu zic să fii pe tine mai întâi. Man, dupa ce am observat consumul, si continuarea "tusei" la mobra, am mai fost de vreo doua ori la Bavaria. Unde mi s-a spus ca e "normal" consumul, dupa curatarea clapetei de acceleratie, si sa mai astept, si ca mersul neregulat...nu au explicatie. M-am plans de doua ori dupa care m-am lasat pagubas. Acu, fa si tu o incercare. Da-ti drumul usor la furtunul de alimentare cat sa iti curga un firisor de benzina, ca si cum ar iesi dintr-o seringa, peste unitatea abs, sub sa, stai pe mobra cat sa pornesti motorul si apoi sa pleci, si sa imi spui, fiind cu casca pe cap, daca tu simti ceva miros de benzina. Poate am eu nasul mai distrus decat al tau, de aia nu am simtit. Si sincer, citeste inca o data ce am scris. Daca tie ti se pare normal, dupa ce dau bani de service, si las mobra pe mana lor, sa ma apuc sa miros mobra si sa o desfac sa verific fiecare surub la care ar fi putut ei umbla...gresesti. am dat banul,ma astept sa plec pe mobra ca de obicei. Dau contact, si plec. Atat. Editat Martie 31, 2011 de zeroo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
niculae Postat Martie 31, 2011 Share Postat Martie 31, 2011 Salut. 1. Stiu ca era o discutie la un moment dat despre indreptat/roluit jantele, imi puteti spune si mie cine face asta, un nr. de tel. ceva? 2. Ce lungime are cablul de acceleratie (la f650 GS 2002), pe RealOEM gasisem ca are 127 mm, pe f650.com gasesc doua variante -117 si 127mm- si o schema. Mentionez ca nu am desfacut inca sa vad despre ce e vorba acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Martie 31, 2011 Share Postat Martie 31, 2011 Pai scrie clar acolo, daca ai un singur scripete la alimentare e o lungime si daca ai 2 e alta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
niculae Postat Martie 31, 2011 Share Postat Martie 31, 2011 Gata, m-am edificat, multam! De jante nu stie nimeni? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
senzed Postat Martie 31, 2011 Share Postat Martie 31, 2011 La ''reprezentanta'' mi-au spus: nu avem mecanici moto. Daca ai probleme, ti-l trimitem la Bucale contra sumei de 600 lei + TVA. In Cluj nu avem mecanic moto din cauza numarului scazut de motoare BMW.In schimb, in Cluj cei de la BMW s-au oferit sa-mi vopseasca motorul..asta au spus ca o pot face. Salutare Cel mai aproape de tine vei gasi service calificat la Brasov. Au si coputer acolo si un mecanic care stie ce face, e un tip tanar, roscovan, foarte de treaba. Succes Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
siu_long Postat Aprilie 1, 2011 Share Postat Aprilie 1, 2011 Salutari! Am gasit o varianta de BMW Dakar. Este facut in 2005, deci aprindere pe 2 bujii (ura). Dar nu are ABS (nasol). Are 50k km, mie mi se pare cam mult, 10k pe an, cu acest moto, e de luat in seama. Voi ce credeti? Userul vad ca e cunoscut printre BMW-istii de pe acest forum. Deci ma astept si nu ma supar daca veniti cu pareri de bine... asa ma astept sa sariti si pt mine cand voi vinde Dakarul (ca sa iau altul cand o sa il produca din nou, eventual cu ~50kg mai usor) In acest w-end ma voi duce sa il vad. Daca cineva doreste sa ma ajute accept cu mare placere, multumiri, si cinste. Daca sunteti profesionisti in ale diagnozei chiar platesc, e normal Va multumesc pt sfaturile de acum 2 sapt in legatura cu "testarea" unui Dakar inainte de achizitie, le voi folosi. Astept raspunsuri pe pm. Multumesc anticipat. Toate cele bune! Mesaj completat nu stiu daca a mai fost postat pe acest forum, dar uitati ce am gasit, furca rupta in timpul mersului pe sosea, BMW F650 Dakar 2002: http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=371650 Mesaj completat pt Brake: frumusetea de Dakar care va este in posesie are ABS? (intreb orientativ pt pret) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
monsteristu' Postat Aprilie 1, 2011 Share Postat Aprilie 1, 2011 bre horia, ia nu fă prostii. nu Âştiu cum arată dakarul ăla, nu vreau să mă hazardez, dar 50.000 de km e mult. întreabă-l pe niculae cum e cu mobră de 50.000, mai ales dacă s-a făcut enduro cu ea. vino duminică pe la garaj pe la noi Âşi îți prezint eu niÂşte variante de mobre mai ieftine Âşi mai noi. spre exemplu, e una la bavaria din 2007, cu 11.000 de km, la 4.300 de euro. arată Âşi merge foarte fain. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
siu_long Postat Aprilie 1, 2011 Share Postat Aprilie 1, 2011 Le urmaresc site-ul celor de la Bavaria. Si bikeshop. Si varianta cu Italia. O sa trec duminica pe la garaj sa vad. Dar m-am hotarat pe Dakar, cu 2 bujii. Am rabdare si o sa gasesc, ofer un pret chiar ok... sau calc pe urmele lui Stefan ca in paralel ma interesez si de SV... Toate cele bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
monsteristu' Postat Aprilie 1, 2011 Share Postat Aprilie 1, 2011 fugi de aici cu sv-ul măh, te scuipă băieții gs-iÂşti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
siu_long Postat Aprilie 1, 2011 Share Postat Aprilie 1, 2011 sa sara cu oferta buna de dakar si daca o refuz atunci sa scuipe... pana atunci eu sunt ala care cauta de o luna, cu banu' pregatit, si nu gasesc desi scuip in stanga si-n dreapta cu cautarile > Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
monsteristu' Postat Aprilie 1, 2011 Share Postat Aprilie 1, 2011 bre, dacă tot te gândeÂşti la sv mai bine ia-ți un gs 650 cinstit. ce-ți trebuie ție dakar? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
niculae Postat Aprilie 2, 2011 Share Postat Aprilie 2, 2011 Aloo, aici e un topic pe care se discuta mai mult chestii tehnice (despre F650GS/Dakar), daca va iubiti asa mult, sunati-va. 50.000km nu sunt multi pentru un Dakar, in umila mea opinie. Depinde de cum a fost exploatat, s-a mai spus de cateva sute de mii de ori si pe topicul acesta si pe altele, chiar nu e greu de inteles. Nu are nimeni niste date de contact ale celui care se ocupa de jante spitate? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
siu_long Postat Aprilie 2, 2011 Share Postat Aprilie 2, 2011 (editat) Da Nicu', scuze pt off. Pt ultima data: am doar 2 variante. Strada si strada + off. Fara suparare din partea celor de pe acest forum, dar pt strada gasesc oferte considerabil mai bune ca pret / performanta decat f-urile (nu twin, alea sunt scumpe inca, daca gaseam la cati bani aveam eram f tentat spre un twin) La varianta strada + off (dual sport), din tot ce am citit, Dakar pare cea mai buna varianta atat pt mine cat si in general (V-Strom iese din discutie, nu are ce sa caute pe off, e un SV carenat ca enduro - touring, joasa, fatza grea etc de altfel f buna (doar) ca magar de drum lung). O sa ma multumesc cu 90-100 km/h pe sosele (pana si cu masina merg cu 90, si as putea sa merg lejer fara sa o fortez cu 160). Deci, imi trebuie Dakar pt ca nu vreau sa imi inchid posibilitatea de off (cat ma tine pe mine cu 200kg sub picioare) Si imi trebuie Dakar, cu aprindere pe 2 bujii neaparat, pt ca... e f misto Toate cele bune! Editat Aprilie 2, 2011 de siu_long Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Aprilie 2, 2011 Share Postat Aprilie 2, 2011 ... La varianta strada + off, din tot ce am citit, Dakar pare cea mai buna varianta atat pt mine cat si in general. O sa ma multumesc cu 90-100 km/h pe sosele (pana si cu masina merg cu 90, si as putea sa merg lejer fara sa o fortez cu 160). Deci, imi trebuie Dakar pt ca nu vreau sa imi inchid posibilitatea de off (cat ma tine pe mine cu 200kg sub picioare) Si imi trebuie Dakar, cu aprindere pe 2 bujii neaparat, pt ca... e f misto in cazul acesta RABDARE, nu de alta ...dar sa nu dai cu batu'balta si sa-ti para rau! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zeroo Postat Aprilie 2, 2011 Share Postat Aprilie 2, 2011 50.000 nu e mult. Depinde cine a avut mobra si cum a dat in ea. Daca e cine cred eu...atunci e mult si 10.000. Am zis. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.