senzed Postat Martie 31, 2011 Share Postat Martie 31, 2011 La ''reprezentanta'' mi-au spus: nu avem mecanici moto. Daca ai probleme, ti-l trimitem la Bucale contra sumei de 600 lei + TVA. In Cluj nu avem mecanic moto din cauza numarului scazut de motoare BMW.In schimb, in Cluj cei de la BMW s-au oferit sa-mi vopseasca motorul..asta au spus ca o pot face. Salutare Cel mai aproape de tine vei gasi service calificat la Brasov. Au si coputer acolo si un mecanic care stie ce face, e un tip tanar, roscovan, foarte de treaba. Succes Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
siu_long Postat Aprilie 1, 2011 Share Postat Aprilie 1, 2011 Salutari! Am gasit o varianta de BMW Dakar. Este facut in 2005, deci aprindere pe 2 bujii (ura). Dar nu are ABS (nasol). Are 50k km, mie mi se pare cam mult, 10k pe an, cu acest moto, e de luat in seama. Voi ce credeti? Userul vad ca e cunoscut printre BMW-istii de pe acest forum. Deci ma astept si nu ma supar daca veniti cu pareri de bine... asa ma astept sa sariti si pt mine cand voi vinde Dakarul (ca sa iau altul cand o sa il produca din nou, eventual cu ~50kg mai usor) In acest w-end ma voi duce sa il vad. Daca cineva doreste sa ma ajute accept cu mare placere, multumiri, si cinste. Daca sunteti profesionisti in ale diagnozei chiar platesc, e normal Va multumesc pt sfaturile de acum 2 sapt in legatura cu "testarea" unui Dakar inainte de achizitie, le voi folosi. Astept raspunsuri pe pm. Multumesc anticipat. Toate cele bune! Mesaj completat nu stiu daca a mai fost postat pe acest forum, dar uitati ce am gasit, furca rupta in timpul mersului pe sosea, BMW F650 Dakar 2002: http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=371650 Mesaj completat pt Brake: frumusetea de Dakar care va este in posesie are ABS? (intreb orientativ pt pret) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
monsteristu' Postat Aprilie 1, 2011 Share Postat Aprilie 1, 2011 bre horia, ia nu fă prostii. nu Âştiu cum arată dakarul ăla, nu vreau să mă hazardez, dar 50.000 de km e mult. întreabă-l pe niculae cum e cu mobră de 50.000, mai ales dacă s-a făcut enduro cu ea. vino duminică pe la garaj pe la noi Âşi îți prezint eu niÂşte variante de mobre mai ieftine Âşi mai noi. spre exemplu, e una la bavaria din 2007, cu 11.000 de km, la 4.300 de euro. arată Âşi merge foarte fain. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
siu_long Postat Aprilie 1, 2011 Share Postat Aprilie 1, 2011 Le urmaresc site-ul celor de la Bavaria. Si bikeshop. Si varianta cu Italia. O sa trec duminica pe la garaj sa vad. Dar m-am hotarat pe Dakar, cu 2 bujii. Am rabdare si o sa gasesc, ofer un pret chiar ok... sau calc pe urmele lui Stefan ca in paralel ma interesez si de SV... Toate cele bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
monsteristu' Postat Aprilie 1, 2011 Share Postat Aprilie 1, 2011 fugi de aici cu sv-ul măh, te scuipă băieții gs-iÂşti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
siu_long Postat Aprilie 1, 2011 Share Postat Aprilie 1, 2011 sa sara cu oferta buna de dakar si daca o refuz atunci sa scuipe... pana atunci eu sunt ala care cauta de o luna, cu banu' pregatit, si nu gasesc desi scuip in stanga si-n dreapta cu cautarile > Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
monsteristu' Postat Aprilie 1, 2011 Share Postat Aprilie 1, 2011 bre, dacă tot te gândeÂşti la sv mai bine ia-ți un gs 650 cinstit. ce-ți trebuie ție dakar? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
niculae Postat Aprilie 2, 2011 Share Postat Aprilie 2, 2011 Aloo, aici e un topic pe care se discuta mai mult chestii tehnice (despre F650GS/Dakar), daca va iubiti asa mult, sunati-va. 50.000km nu sunt multi pentru un Dakar, in umila mea opinie. Depinde de cum a fost exploatat, s-a mai spus de cateva sute de mii de ori si pe topicul acesta si pe altele, chiar nu e greu de inteles. Nu are nimeni niste date de contact ale celui care se ocupa de jante spitate? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
siu_long Postat Aprilie 2, 2011 Share Postat Aprilie 2, 2011 (editat) Da Nicu', scuze pt off. Pt ultima data: am doar 2 variante. Strada si strada + off. Fara suparare din partea celor de pe acest forum, dar pt strada gasesc oferte considerabil mai bune ca pret / performanta decat f-urile (nu twin, alea sunt scumpe inca, daca gaseam la cati bani aveam eram f tentat spre un twin) La varianta strada + off (dual sport), din tot ce am citit, Dakar pare cea mai buna varianta atat pt mine cat si in general (V-Strom iese din discutie, nu are ce sa caute pe off, e un SV carenat ca enduro - touring, joasa, fatza grea etc de altfel f buna (doar) ca magar de drum lung). O sa ma multumesc cu 90-100 km/h pe sosele (pana si cu masina merg cu 90, si as putea sa merg lejer fara sa o fortez cu 160). Deci, imi trebuie Dakar pt ca nu vreau sa imi inchid posibilitatea de off (cat ma tine pe mine cu 200kg sub picioare) Si imi trebuie Dakar, cu aprindere pe 2 bujii neaparat, pt ca... e f misto Toate cele bune! Editat Aprilie 2, 2011 de siu_long Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Aprilie 2, 2011 Share Postat Aprilie 2, 2011 ... La varianta strada + off, din tot ce am citit, Dakar pare cea mai buna varianta atat pt mine cat si in general. O sa ma multumesc cu 90-100 km/h pe sosele (pana si cu masina merg cu 90, si as putea sa merg lejer fara sa o fortez cu 160). Deci, imi trebuie Dakar pt ca nu vreau sa imi inchid posibilitatea de off (cat ma tine pe mine cu 200kg sub picioare) Si imi trebuie Dakar, cu aprindere pe 2 bujii neaparat, pt ca... e f misto in cazul acesta RABDARE, nu de alta ...dar sa nu dai cu batu'balta si sa-ti para rau! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zeroo Postat Aprilie 2, 2011 Share Postat Aprilie 2, 2011 50.000 nu e mult. Depinde cine a avut mobra si cum a dat in ea. Daca e cine cred eu...atunci e mult si 10.000. Am zis. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mikulinaorangina Postat Aprilie 2, 2011 Share Postat Aprilie 2, 2011 Servus As vrea sa cumpar un BMW 650 GS din 2006 si am dat peste o motocicleta despre care unii zic ca e comparabila YAMAHA MT O3 din 2007 care e mai ieftina ( 3000 Euro fata de BMW - 4500 Euro) . Ce parerea aveti ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
monsteristu' Postat Aprilie 2, 2011 Share Postat Aprilie 2, 2011 (editat) nu e comparabilă deloc. yamaha are jante de aliaj Âşi cursă mică la suspensii, deci adio off-road. mt-ul e un soi de struțo-cămilă, nu e nici super-moto, nici touring, e să zicem un soi de ducati monster. Editat Aprilie 2, 2011 de monsteristu' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat Aprilie 2, 2011 Share Postat Aprilie 2, 2011 http://www.bikez.com/motorcycles/yamaha_mt-03_2006.php VS http://www.bikez.com/motorcycles/bmw_f650gs_2007.php Diferentele se vad de la o Posta.. Cat despre pret..depinde de la caz la caz: an, kilometrii, stare, accesorii, etc. Oricum, pt Romania, recomand GS-ul, asta e clar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
monsteristu' Postat Aprilie 2, 2011 Share Postat Aprilie 2, 2011 mikulinaorangina, acu văz că eÂşti fumeie. vezi că e diferență mare Âşi la înălțimea Âşeii - 780 mm la bmw, 805 la mt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat Aprilie 2, 2011 Share Postat Aprilie 2, 2011 Ca tot nu prea aveam chef sa ma dau azi, am zis ca e loc de mesterit. Si am mesterit. Mi-am pus LED-uri in bord (T5), pozitia fata, martorul de faza lunga si banda cu SMD-uri in topcase, pe pozitie si frana. Cam asa a iesit treaba: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Aprilie 2, 2011 Share Postat Aprilie 2, 2011 Salutari! Am gasit o varianta de BMW Dakar. Este facut in 2005, deci aprindere pe 2 bujii (ura). Dar nu are ABS (nasol). Are 50k km, mie mi se pare cam mult, 10k pe an, cu acest moto, e de luat in seama. Voi ce credeti? Userul vad ca e cunoscut printre BMW-istii de pe acest forum. Deci ma astept si nu ma supar daca veniti cu pareri de bine... asa ma astept sa sariti si pt mine cand voi vinde Dakarul (ca sa iau altul cand o sa il produca din nou, eventual cu ~50kg mai usor) In acest w-end ma voi duce sa il vad. Daca cineva doreste sa ma ajute accept cu mare placere, multumiri, si cinste. Daca sunteti profesionisti in ale diagnozei chiar platesc, e normal Va multumesc pt sfaturile de acum 2 sapt in legatura cu "testarea" unui Dakar inainte de achizitie, le voi folosi. Astept raspunsuri pe pm. Multumesc anticipat. Toate cele bune! Mesaj completat nu stiu daca a mai fost postat pe acest forum, dar uitati ce am gasit, furca rupta in timpul mersului pe sosea, BMW F650 Dakar 2002: http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=371650 Mesaj completat pt Brake: frumusetea de Dakar care va este in posesie are ABS? (intreb orientativ pt pret) da domnu horia are abs si minere incalzite si e impecabil Mesaj completat Da Nicu', scuze pt off. Pt ultima data: am doar 2 variante. Strada si strada + off. Fara suparare din partea celor de pe acest forum, dar pt strada gasesc oferte considerabil mai bune ca pret / performanta decat f-urile (nu twin, alea sunt scumpe inca, daca gaseam la cati bani aveam eram f tentat spre un twin) La varianta strada + off (dual sport), din tot ce am citit, Dakar pare cea mai buna varianta atat pt mine cat si in general (V-Strom iese din discutie, nu are ce sa caute pe off, e un SV carenat ca enduro - touring, joasa, fatza grea etc de altfel f buna (doar) ca magar de drum lung). O sa ma multumesc cu 90-100 km/h pe sosele (pana si cu masina merg cu 90, si as putea sa merg lejer fara sa o fortez cu 160). Deci, imi trebuie Dakar pt ca nu vreau sa imi inchid posibilitatea de off (cat ma tine pe mine cu 200kg sub picioare) Si imi trebuie Dakar, cu aprindere pe 2 bujii neaparat, pt ca... e f misto Toate cele bune! da foarte corect.si eu asa am vrut asa am luat Mesaj completat Ca tot nu prea aveam chef sa ma dau azi, am zis ca e loc de mesterit. Si am mesterit.Mi-am pus LED-uri in bord (T5), pozitia fata, martorul de faza lunga si banda cu SMD-uri in topcase, pe pozitie si frana. Cam asa a iesit treaba: ceva modificari majore cind le-ai pus?de unde se pot cumpara.ce e T5.ast rasp mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat Aprilie 2, 2011 Share Postat Aprilie 2, 2011 (editat) Ledurile pt bord is SMD-uri T5, nu faci nicio modificare. Le scoti cele vechi si le pui astea. Pe pozitia fata am pus SMD (4 Buc ) cu soclu de T 10...la fel, nicio modificare. Ledurile le cumpar de aici din Cluj de la un tip ce le importa din SUA Pe spate, am bus banda cu SMD-uri, fara sa ma ating de instalatia motorului. M-am legat direct pe stopul (mai exact pe mufele stopului) spate. Banda am prins-o in topcase cu silicon. Cost: undeva la 30 lei plus juma' de ora de munca. Next time am sa-mi pun semnale in tocase, tot pe leduri. Prioritar e deocamdata ''avarii' si lumini de intalnire pe SMD-uri. Led T5 Led T 10 cu 4 smd-uri Editat Aprilie 2, 2011 de yzulyka Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
siu_long Postat Aprilie 2, 2011 Share Postat Aprilie 2, 2011 da domnu horia are abs si minere incalzite si e impecabil buun, mi-ati mai dat putina speranta... acum sunt sigur o sa gasesc Dakar, si cu 2 bujii si cu ABS ... rabdare mai am... duminica dau o fuga la smaeb, vad ce e de vanzare pe acolo, o sa vb si cu cei de la BMW sa le las un contact in caz ca mai apare ceva... o sa trag cu ochiul si o sa incerc si modelele cu 2 cilindre in linie pacat de rotile alea ca te tin departe de off... de ce nu au schimbat doare partea de motor??? un dakar cu 2 cilindre in linie e moto perfecta pt mine bafta tuturor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Aprilie 3, 2011 Share Postat Aprilie 3, 2011 ce pom de craciun iese cu toate luminitele alea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mikulinaorangina Postat Aprilie 3, 2011 Share Postat Aprilie 3, 2011 mikulinaorangina, acu văz că eÂşti fumeie. vezi că e diferență mare Âşi la înălțimea Âşeii - 780 mm la bmw, 805 la mt. Am vazut inaltimea si nu e o problema. Ma tot bate sotul meu la cap ptr yamaha mt 03, insa am avut suzuki 650 si la drumuri lungi era oribil. thnx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
siu_long Postat Aprilie 3, 2011 Share Postat Aprilie 3, 2011 Am inceput sa ma uit si dupa F650GS simplu, nu neaparat Dakar. Unde pot gasi SIGUR cat este garda la sol a celor 2 modele? Am gasit pana acum o gramada de variante. Stie cineva valorile? Dupa sfatul lui "zeroo", ca nu e musai sa imi iau Dakar, acum mi-am dat seama ca a fost chiar un sfat excelent. Nu sunt atat de inalt incat sa zic: ba, e prea puchineatza GS pt mine, vreau ceva mai mare. Totusi am 1,78. Deci daca nu e diferenta mare intre garda la sol, pt mine GS e numa' bun si el. Are cineva de aici un F650 GS Twin? As vrea niste impresii de la cineva care a mers pe. Imi doresc in continuare Dakar, dar daca nu gasesc si nu si nu, o sa ma uit si dupa GS simplu. Care sunt diferentele in afara de inaltime (in afara de ce e evindent datorat "lungimilor"), e ceva diferit la motor? Duritatea furcii, amortizorul spate etc? Toate cele bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Aprilie 3, 2011 Share Postat Aprilie 3, 2011 Intre un GS simplu si un GS Dakar sunt diferente numai la cursele amortizoarelor (mai lungi la Dakar ) si dimensiunea rotii fata (la Dakar e de 21" iar la GS simplu e de 19"). In rest sunt identice. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aditorpan Postat Aprilie 4, 2011 Share Postat Aprilie 4, 2011 La Dakar, 2000. Motorul trage ok, insa la relanti se opreste. Banuiesc ca e filtru de combustibil. Daca se schimba e musai tester pe el pentru resetare? Daca a mai facut cineva operatiunea sau s-a lovit de probleme asemanatoare? Si daca stie cineva vreun tester BMW moto mai aproape de mine,(stau in Mures), sa nu merg pana in Bucuresti? Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nelluu Postat Aprilie 4, 2011 Share Postat Aprilie 4, 2011 La Dakar, 2000. Motorul trage ok, insa la relanti se opreste. Banuiesc ca e filtru de combustibil. Daca se schimba e musai tester pe el pentru resetare? Daca a mai facut cineva operatiunea sau s-a lovit de probleme asemanatoare? Si daca stie cineva vreun tester BMW moto mai aproape de mine,(stau in Mures), sa nu merg pana in Bucuresti? Multumesc mi-a facut mie asa ceva cand am scos-o de la iernat....dupa 5 km de mers mai turat si-a revenit.. sper sa fie asta si la tine. Daca nu, da-i un reset (deconecteaza o borna 15 min ), verifica bujiile, vezi bateria sa fie in stare buna, etc... nu cred ca e din filtrul de benzina --logic ar fi sa faca invers...sa mearga la relanti si sa se opreasca cand accelerezi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.