mikulinaorangina Postat Aprilie 2, 2011 Share Postat Aprilie 2, 2011 Servus As vrea sa cumpar un BMW 650 GS din 2006 si am dat peste o motocicleta despre care unii zic ca e comparabila YAMAHA MT O3 din 2007 care e mai ieftina ( 3000 Euro fata de BMW - 4500 Euro) . Ce parerea aveti ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
monsteristu' Postat Aprilie 2, 2011 Share Postat Aprilie 2, 2011 (editat) nu e comparabilă deloc. yamaha are jante de aliaj Âşi cursă mică la suspensii, deci adio off-road. mt-ul e un soi de struțo-cămilă, nu e nici super-moto, nici touring, e să zicem un soi de ducati monster. Editat Aprilie 2, 2011 de monsteristu' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat Aprilie 2, 2011 Share Postat Aprilie 2, 2011 http://www.bikez.com/motorcycles/yamaha_mt-03_2006.php VS http://www.bikez.com/motorcycles/bmw_f650gs_2007.php Diferentele se vad de la o Posta.. Cat despre pret..depinde de la caz la caz: an, kilometrii, stare, accesorii, etc. Oricum, pt Romania, recomand GS-ul, asta e clar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
monsteristu' Postat Aprilie 2, 2011 Share Postat Aprilie 2, 2011 mikulinaorangina, acu văz că eÂşti fumeie. vezi că e diferență mare Âşi la înălțimea Âşeii - 780 mm la bmw, 805 la mt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat Aprilie 2, 2011 Share Postat Aprilie 2, 2011 Ca tot nu prea aveam chef sa ma dau azi, am zis ca e loc de mesterit. Si am mesterit. Mi-am pus LED-uri in bord (T5), pozitia fata, martorul de faza lunga si banda cu SMD-uri in topcase, pe pozitie si frana. Cam asa a iesit treaba: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Aprilie 2, 2011 Share Postat Aprilie 2, 2011 Salutari! Am gasit o varianta de BMW Dakar. Este facut in 2005, deci aprindere pe 2 bujii (ura). Dar nu are ABS (nasol). Are 50k km, mie mi se pare cam mult, 10k pe an, cu acest moto, e de luat in seama. Voi ce credeti? Userul vad ca e cunoscut printre BMW-istii de pe acest forum. Deci ma astept si nu ma supar daca veniti cu pareri de bine... asa ma astept sa sariti si pt mine cand voi vinde Dakarul (ca sa iau altul cand o sa il produca din nou, eventual cu ~50kg mai usor) In acest w-end ma voi duce sa il vad. Daca cineva doreste sa ma ajute accept cu mare placere, multumiri, si cinste. Daca sunteti profesionisti in ale diagnozei chiar platesc, e normal Va multumesc pt sfaturile de acum 2 sapt in legatura cu "testarea" unui Dakar inainte de achizitie, le voi folosi. Astept raspunsuri pe pm. Multumesc anticipat. Toate cele bune! Mesaj completat nu stiu daca a mai fost postat pe acest forum, dar uitati ce am gasit, furca rupta in timpul mersului pe sosea, BMW F650 Dakar 2002: http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=371650 Mesaj completat pt Brake: frumusetea de Dakar care va este in posesie are ABS? (intreb orientativ pt pret) da domnu horia are abs si minere incalzite si e impecabil Mesaj completat Da Nicu', scuze pt off. Pt ultima data: am doar 2 variante. Strada si strada + off. Fara suparare din partea celor de pe acest forum, dar pt strada gasesc oferte considerabil mai bune ca pret / performanta decat f-urile (nu twin, alea sunt scumpe inca, daca gaseam la cati bani aveam eram f tentat spre un twin) La varianta strada + off (dual sport), din tot ce am citit, Dakar pare cea mai buna varianta atat pt mine cat si in general (V-Strom iese din discutie, nu are ce sa caute pe off, e un SV carenat ca enduro - touring, joasa, fatza grea etc de altfel f buna (doar) ca magar de drum lung). O sa ma multumesc cu 90-100 km/h pe sosele (pana si cu masina merg cu 90, si as putea sa merg lejer fara sa o fortez cu 160). Deci, imi trebuie Dakar pt ca nu vreau sa imi inchid posibilitatea de off (cat ma tine pe mine cu 200kg sub picioare) Si imi trebuie Dakar, cu aprindere pe 2 bujii neaparat, pt ca... e f misto Toate cele bune! da foarte corect.si eu asa am vrut asa am luat Mesaj completat Ca tot nu prea aveam chef sa ma dau azi, am zis ca e loc de mesterit. Si am mesterit.Mi-am pus LED-uri in bord (T5), pozitia fata, martorul de faza lunga si banda cu SMD-uri in topcase, pe pozitie si frana. Cam asa a iesit treaba: ceva modificari majore cind le-ai pus?de unde se pot cumpara.ce e T5.ast rasp mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat Aprilie 2, 2011 Share Postat Aprilie 2, 2011 (editat) Ledurile pt bord is SMD-uri T5, nu faci nicio modificare. Le scoti cele vechi si le pui astea. Pe pozitia fata am pus SMD (4 Buc ) cu soclu de T 10...la fel, nicio modificare. Ledurile le cumpar de aici din Cluj de la un tip ce le importa din SUA Pe spate, am bus banda cu SMD-uri, fara sa ma ating de instalatia motorului. M-am legat direct pe stopul (mai exact pe mufele stopului) spate. Banda am prins-o in topcase cu silicon. Cost: undeva la 30 lei plus juma' de ora de munca. Next time am sa-mi pun semnale in tocase, tot pe leduri. Prioritar e deocamdata ''avarii' si lumini de intalnire pe SMD-uri. Led T5 Led T 10 cu 4 smd-uri Editat Aprilie 2, 2011 de yzulyka Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
siu_long Postat Aprilie 2, 2011 Share Postat Aprilie 2, 2011 da domnu horia are abs si minere incalzite si e impecabil buun, mi-ati mai dat putina speranta... acum sunt sigur o sa gasesc Dakar, si cu 2 bujii si cu ABS ... rabdare mai am... duminica dau o fuga la smaeb, vad ce e de vanzare pe acolo, o sa vb si cu cei de la BMW sa le las un contact in caz ca mai apare ceva... o sa trag cu ochiul si o sa incerc si modelele cu 2 cilindre in linie pacat de rotile alea ca te tin departe de off... de ce nu au schimbat doare partea de motor??? un dakar cu 2 cilindre in linie e moto perfecta pt mine bafta tuturor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Aprilie 3, 2011 Share Postat Aprilie 3, 2011 ce pom de craciun iese cu toate luminitele alea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mikulinaorangina Postat Aprilie 3, 2011 Share Postat Aprilie 3, 2011 mikulinaorangina, acu văz că eÂşti fumeie. vezi că e diferență mare Âşi la înălțimea Âşeii - 780 mm la bmw, 805 la mt. Am vazut inaltimea si nu e o problema. Ma tot bate sotul meu la cap ptr yamaha mt 03, insa am avut suzuki 650 si la drumuri lungi era oribil. thnx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
siu_long Postat Aprilie 3, 2011 Share Postat Aprilie 3, 2011 Am inceput sa ma uit si dupa F650GS simplu, nu neaparat Dakar. Unde pot gasi SIGUR cat este garda la sol a celor 2 modele? Am gasit pana acum o gramada de variante. Stie cineva valorile? Dupa sfatul lui "zeroo", ca nu e musai sa imi iau Dakar, acum mi-am dat seama ca a fost chiar un sfat excelent. Nu sunt atat de inalt incat sa zic: ba, e prea puchineatza GS pt mine, vreau ceva mai mare. Totusi am 1,78. Deci daca nu e diferenta mare intre garda la sol, pt mine GS e numa' bun si el. Are cineva de aici un F650 GS Twin? As vrea niste impresii de la cineva care a mers pe. Imi doresc in continuare Dakar, dar daca nu gasesc si nu si nu, o sa ma uit si dupa GS simplu. Care sunt diferentele in afara de inaltime (in afara de ce e evindent datorat "lungimilor"), e ceva diferit la motor? Duritatea furcii, amortizorul spate etc? Toate cele bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Aprilie 3, 2011 Share Postat Aprilie 3, 2011 Intre un GS simplu si un GS Dakar sunt diferente numai la cursele amortizoarelor (mai lungi la Dakar ) si dimensiunea rotii fata (la Dakar e de 21" iar la GS simplu e de 19"). In rest sunt identice. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aditorpan Postat Aprilie 4, 2011 Share Postat Aprilie 4, 2011 La Dakar, 2000. Motorul trage ok, insa la relanti se opreste. Banuiesc ca e filtru de combustibil. Daca se schimba e musai tester pe el pentru resetare? Daca a mai facut cineva operatiunea sau s-a lovit de probleme asemanatoare? Si daca stie cineva vreun tester BMW moto mai aproape de mine,(stau in Mures), sa nu merg pana in Bucuresti? Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nelluu Postat Aprilie 4, 2011 Share Postat Aprilie 4, 2011 La Dakar, 2000. Motorul trage ok, insa la relanti se opreste. Banuiesc ca e filtru de combustibil. Daca se schimba e musai tester pe el pentru resetare? Daca a mai facut cineva operatiunea sau s-a lovit de probleme asemanatoare? Si daca stie cineva vreun tester BMW moto mai aproape de mine,(stau in Mures), sa nu merg pana in Bucuresti? Multumesc mi-a facut mie asa ceva cand am scos-o de la iernat....dupa 5 km de mers mai turat si-a revenit.. sper sa fie asta si la tine. Daca nu, da-i un reset (deconecteaza o borna 15 min ), verifica bujiile, vezi bateria sa fie in stare buna, etc... nu cred ca e din filtrul de benzina --logic ar fi sa faca invers...sa mearga la relanti si sa se opreasca cand accelerezi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Aprilie 4, 2011 Share Postat Aprilie 4, 2011 La Dakar, 2000. Motorul trage ok, insa la relanti se opreste. Banuiesc ca e filtru de combustibil. Daca se schimba e musai tester pe el pentru resetare? Daca a mai facut cineva operatiunea sau s-a lovit de probleme asemanatoare? Si daca stie cineva vreun tester BMW moto mai aproape de mine,(stau in Mures), sa nu merg pana in Bucuresti? Multumesc Eu am curatat motorasul de relanti (piesa nr 6 din desen) si si-a revenit. Am gasit ceva mizerie la fata locului. Incearca asa pentru inceput. Spor. Mesaj completat Motorasul respectiv se numeste "IDLE CONTROL DEVICE" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Aprilie 4, 2011 Share Postat Aprilie 4, 2011 piesa 2 e senzoru ala de care ziceam eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat Aprilie 4, 2011 Share Postat Aprilie 4, 2011 Salut Adi. Daca inlocuiesti filtrul de benzina, nu are treaba cu softul. Eu l-am inlocuit pe al meu..daca vrei sa ti-l comand de aici din Cluj, ca mai apoi sa ti-l trimit la Reghin, da-mi de stire. Costa cca 400 lei cu transport inclus. Problema nu e neaparat de la filtru...mai degraba de aici: http://faq.f650.com/GSFAQs/SurgingStallingBasics.htm Spor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purghy Postat Aprilie 5, 2011 Share Postat Aprilie 5, 2011 Mai are cineva mansoane din alea Ariete, ca anul trecut? Acu' chiar ca trebuie sa imi iau ca sunt tocite rau... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Teone Postat Aprilie 5, 2011 Share Postat Aprilie 5, 2011 Mai are cineva mansoane din alea Ariete, ca anul trecut? Acu' chiar ca trebuie sa imi iau ca sunt tocite rau... Mi-am luat eu de curand de la Cotroceni, in jur de 85 RON. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Aprilie 5, 2011 Share Postat Aprilie 5, 2011 piesa 2 e senzoru ala de care ziceam eu M-am prins eu ca ala e TPS-ul de care ziceai. Daca si dupa curatarea motorasului pt IDLE SPEED mai face faze, am sa schimb TPS-ul ala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Oformula Postat Aprilie 5, 2011 Share Postat Aprilie 5, 2011 La Dakar, 2000. Motorul trage ok, insa la relanti se opreste. Banuiesc ca e filtru de combustibil. Daca se schimba e musai tester pe el pentru resetare? Daca a mai facut cineva operatiunea sau s-a lovit de probleme asemanatoare? Si daca stie cineva vreun tester BMW moto mai aproape de mine,(stau in Mures), sa nu merg pana in Bucuresti? Multumesc Salut este la Brasov tester. Am cumparat in septembrie dakarul din orasul Tirgu Mures de la Adi si avea chitantele de la tester bmw Brasov. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zbpower Postat Aprilie 5, 2011 Share Postat Aprilie 5, 2011 Salutari la toata lumea De ieri a venit la mine BMW-ul asta si sunt tare incantat. Merg de vreo 3 ani pe GS din 2000 cu ABS; -ABS-ul este un mare avantaj , singura data cind il scoteam era cand mai coboram o panta ceva la un mic offroad -comfortul pasagerului este ok , prietena mea chiar facea poze din mers fara sa simt vreo miscare - vibratii nu sunt - lantul il schimbi in fata casei fara probleme -consumul nu a depasit 4.5 % -viteza de croaziera pe autostrada 130 fara probleme cu pasager -este extraordinara pt oras! Din pacate acum il vand , criza e de vina, mai am 2 motoare un CBR 1100 XX si un BMW K 75 S. Vreau sa pun la punct K-ul si sa raman pe touring, http://www.pro-bike.ro/forums/topic/79072-...805#entry411805 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zbpower Postat Aprilie 5, 2011 Share Postat Aprilie 5, 2011 Salutari la toata lumea De ieri a venit la mine BMW-ul asta si sunt tare incantat. Merg de vreo 3 ani pe GS din 2000 cu ABS; -ABS-ul este un mare avantaj , singura data cind il scoteam era cand mai coboram o panta ceva la un mic offroad -comfortul pasagerului este ok , prietena mea chiar facea poze din mers fara sa simt vreo miscare - vibratii nu sunt - lantul il schimbi in fata casei fara probleme -consumul nu a depasit 4.5 % -viteza de croaziera pe autostrada 130 fara probleme cu pasager -este extraordinara pt oras! Din pacate acum il vand , criza e de vina, mai am 2 motoare un CBR 1100 XX si un BMW K 75 S. Vreau sa pun la punct K-ul si sa raman pe touring, http://www.pro-bike.ro/forums/topic/79072-...805#entry411805 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gory Postat Aprilie 6, 2011 Share Postat Aprilie 6, 2011 (editat) La Dakar, 2000. Motorul trage ok, insa la relanti se opreste. Banuiesc ca e filtru de combustibil. Daca se schimba e musai tester pe el pentru resetare? Daca a mai facut cineva operatiunea sau s-a lovit de probleme asemanatoare? Si daca stie cineva vreun tester BMW moto mai aproape de mine,(stau in Mures), sa nu merg pana in Bucuresti? Multumesc verifica gatul de admisie..cel de cauciuc ,eu am patit la fel si am rezolvat cu unul nou ,verifica cu atentie daca tot cureti celelate piese ca eu le-am curatat le-am montat si tot la fel ...asa.. ca sa nu mai desfaci incaodata Editat Aprilie 6, 2011 de gory Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stefan GS Postat Aprilie 6, 2011 Share Postat Aprilie 6, 2011 Salutare, Semnalele noastre de fabrica sunt 4x10w. Din motive de rupere a celor vechi si cu gandul de a fi mai greu de rupt (mai ales cele fata) am luat semnale mai mici dar care sunt 4x21w. Daca a mai facut cineva schimbarea asta ziceti-mi si mie unde anume si de care releu a pus pt. a functiona toate 4, adica 4x21w in loc de 4x10w. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.