Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 11,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

nu e comparabilă deloc. yamaha are jante de aliaj Âşi cursă mică la suspensii, deci adio off-road. mt-ul e un soi de struțo-cămilă, nu e nici super-moto, nici touring, e să zicem un soi de ducati monster.

Editat de monsteristu'
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://www.bikez.com/motorcycles/yamaha_mt-03_2006.php VS http://www.bikez.com/motorcycles/bmw_f650gs_2007.php

 

Diferentele se vad de la o Posta..

 

Cat despre pret..depinde de la caz la caz: an, kilometrii, stare, accesorii, etc. Oricum, pt Romania, recomand GS-ul, asta e clar :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca tot nu prea aveam chef sa ma dau azi, am zis ca e loc de mesterit. Si am mesterit.

Mi-am pus LED-uri in bord (T5), pozitia fata, martorul de faza lunga si banda cu SMD-uri in topcase, pe pozitie si frana.

Cam asa a iesit treaba: :)

post-36079-1301767466_thumb.jpg

post-36079-1301767493_thumb.jpg

post-36079-1301767518_thumb.jpg

post-36079-1301767532_thumb.jpg

post-36079-1301767542_thumb.jpg

post-36079-1301767557_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari!

 

Am gasit o varianta de BMW Dakar. Este facut in 2005, deci aprindere pe 2 bujii (ura). Dar nu are ABS (nasol). Are 50k km, mie mi se pare cam mult, 10k pe an, cu acest moto, e de luat in seama. Voi ce credeti?

Userul vad ca e cunoscut printre BMW-istii de pe acest forum. Deci ma astept si nu ma supar daca veniti cu pareri de bine... asa ma astept sa sariti si pt mine cand voi vinde Dakarul (ca sa iau altul cand o sa il produca din nou, eventual cu ~50kg mai usor) :D

In acest w-end ma voi duce sa il vad. Daca cineva doreste sa ma ajute accept cu mare placere, multumiri, si cinste. Daca sunteti profesionisti in ale diagnozei chiar platesc, e normal :D Va multumesc pt sfaturile de acum 2 sapt in legatura cu "testarea" unui Dakar inainte de achizitie, le voi folosi.

 

Astept raspunsuri pe pm.

Multumesc anticipat.

Toate cele bune!

Mesaj completat

nu stiu daca a mai fost postat pe acest forum, dar uitati ce am gasit, furca rupta in timpul mersului pe sosea, BMW F650 Dakar 2002:

http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=371650

Mesaj completat

pt Brake: frumusetea de Dakar care va este in posesie are ABS? (intreb orientativ pt pret)

da domnu horia are abs si minere incalzite si e impecabil

 

Mesaj completat

Da Nicu', scuze pt off.

 

Pt ultima data: am doar 2 variante. Strada si strada + off. Fara suparare din partea celor de pe acest forum, dar pt strada gasesc oferte considerabil mai bune ca pret / performanta decat f-urile (nu twin, alea sunt scumpe inca, daca gaseam la cati bani aveam eram f tentat spre un twin)

 

La varianta strada + off (dual sport), din tot ce am citit, Dakar pare cea mai buna varianta atat pt mine cat si in general (V-Strom iese din discutie, nu are ce sa caute pe off, e un SV carenat ca enduro - touring, joasa, fatza grea etc de altfel f buna (doar) ca magar de drum lung). O sa ma multumesc cu 90-100 km/h pe sosele (pana si cu masina merg cu 90, si as putea sa merg lejer fara sa o fortez cu 160).

 

Deci, imi trebuie Dakar pt ca nu vreau sa imi inchid posibilitatea de off (cat ma tine pe mine cu 200kg sub picioare)

 

Si imi trebuie Dakar, cu aprindere pe 2 bujii neaparat, pt ca... e f misto

 

Toate cele bune!

da foarte corect.si eu asa am vrut asa am luat

Mesaj completat

Ca tot nu prea aveam chef sa ma dau azi, am zis ca e loc de mesterit. Si am mesterit.

Mi-am pus LED-uri in bord (T5), pozitia fata, martorul de faza lunga si banda cu SMD-uri in topcase, pe pozitie si frana.

Cam asa a iesit treaba: :)

ceva modificari majore cind le-ai pus?de unde se pot cumpara.ce e T5.ast rasp mersi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ledurile pt bord is SMD-uri T5, nu faci nicio modificare. Le scoti cele vechi si le pui astea.

Pe pozitia fata am pus SMD (4 Buc ) cu soclu de T 10...la fel, nicio modificare. Ledurile le cumpar de aici din Cluj de la un tip ce le importa din SUA :)

Pe spate, am bus banda cu SMD-uri, fara sa ma ating de instalatia motorului. M-am legat direct pe stopul (mai exact pe mufele stopului) spate.

Banda am prins-o in topcase cu silicon.

Cost: undeva la 30 lei plus juma' de ora de munca.

Next time am sa-mi pun semnale in tocase, tot pe leduri. Prioritar e deocamdata ''avarii' si lumini de intalnire pe SMD-uri.

 

 

Led T5

ns-t5-1led.jpg

 

Led T 10 cu 4 smd-uri

 

T10-CANBUS-8SMD.jpg

Editat de yzulyka
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da domnu horia are abs si minere incalzite si e impecabil

 

buun, mi-ati mai dat putina speranta... acum sunt sigur o sa gasesc Dakar, si cu 2 bujii si cu ABS :D ... rabdare mai am...

 

duminica dau o fuga la smaeb, vad ce e de vanzare pe acolo, o sa vb si cu cei de la BMW sa le las un contact in caz ca mai apare ceva...

 

o sa trag cu ochiul si o sa incerc si modelele cu 2 cilindre in linie :D pacat de rotile alea ca te tin departe de off... de ce nu au schimbat doare partea de motor??? un dakar cu 2 cilindre in linie e moto perfecta pt mine :)

 

bafta tuturor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mikulinaorangina, acu văz că eÂşti fumeie. vezi că e diferență mare Âşi la înălțimea Âşeii - 780 mm la bmw, 805 la mt.

 

Am vazut inaltimea si nu e o problema. Ma tot bate sotul meu la cap ptr yamaha mt 03, insa am avut suzuki 650 si la drumuri lungi era oribil.

thnx :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am inceput sa ma uit si dupa F650GS simplu, nu neaparat Dakar. Unde pot gasi SIGUR cat este garda la sol a celor 2 modele? Am gasit pana acum o gramada de variante. Stie cineva valorile?

 

Dupa sfatul lui "zeroo", ca nu e musai sa imi iau Dakar, acum mi-am dat seama ca a fost chiar un sfat excelent. Nu sunt atat de inalt incat sa zic: ba, e prea puchineatza GS pt mine, vreau ceva mai mare. Totusi am 1,78. Deci daca nu e diferenta mare intre garda la sol, pt mine GS e numa' bun si el.

 

Are cineva de aici un F650 GS Twin? As vrea niste impresii de la cineva care a mers pe.

 

Imi doresc in continuare Dakar, dar daca nu gasesc si nu si nu, o sa ma uit si dupa GS simplu. Care sunt diferentele in afara de inaltime (in afara de ce e evindent datorat "lungimilor"), e ceva diferit la motor? Duritatea furcii, amortizorul spate etc?

 

Toate cele bune!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La Dakar, 2000. Motorul trage ok, insa la relanti se opreste. Banuiesc ca e filtru de combustibil. Daca se schimba e musai tester pe el pentru resetare? Daca a mai facut cineva operatiunea sau s-a lovit de probleme asemanatoare? Si daca stie cineva vreun tester BMW moto mai aproape de mine,(stau in Mures), sa nu merg pana in Bucuresti? Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La Dakar, 2000. Motorul trage ok, insa la relanti se opreste. Banuiesc ca e filtru de combustibil. Daca se schimba e musai tester pe el pentru resetare? Daca a mai facut cineva operatiunea sau s-a lovit de probleme asemanatoare? Si daca stie cineva vreun tester BMW moto mai aproape de mine,(stau in Mures), sa nu merg pana in Bucuresti? Multumesc

 

 

 

mi-a facut mie asa ceva cand am scos-o de la iernat....dupa 5 km de mers mai turat si-a revenit.. sper sa fie asta si la tine. Daca nu, da-i un reset (deconecteaza o borna 15 min ), verifica bujiile, vezi bateria sa fie in stare buna, etc...

 

nu cred ca e din filtrul de benzina --logic ar fi sa faca invers...sa mearga la relanti si sa se opreasca cand accelerezi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La Dakar, 2000. Motorul trage ok, insa la relanti se opreste. Banuiesc ca e filtru de combustibil. Daca se schimba e musai tester pe el pentru resetare? Daca a mai facut cineva operatiunea sau s-a lovit de probleme asemanatoare? Si daca stie cineva vreun tester BMW moto mai aproape de mine,(stau in Mures), sa nu merg pana in Bucuresti? Multumesc

 

Eu am curatat motorasul de relanti (piesa nr 6 din desen) si si-a revenit. Am gasit ceva mizerie la fata locului.

Incearca asa pentru inceput.

Spor.

Mesaj completat

Motorasul respectiv se numeste "IDLE CONTROL DEVICE"

post-40812-1301933967_thumb.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut Adi.

Daca inlocuiesti filtrul de benzina, nu are treaba cu softul. Eu l-am inlocuit pe al meu..daca vrei sa ti-l comand de aici din Cluj, ca mai apoi sa ti-l trimit la Reghin, da-mi de stire.

Costa cca 400 lei cu transport inclus.

Problema nu e neaparat de la filtru...mai degraba de aici: http://faq.f650.com/GSFAQs/SurgingStallingBasics.htm

 

Spor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai are cineva mansoane din alea Ariete, ca anul trecut? Acu' chiar ca trebuie sa imi iau ca sunt tocite rau...

 

 

Mi-am luat eu de curand de la Cotroceni, in jur de 85 RON.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La Dakar, 2000. Motorul trage ok, insa la relanti se opreste. Banuiesc ca e filtru de combustibil. Daca se schimba e musai tester pe el pentru resetare? Daca a mai facut cineva operatiunea sau s-a lovit de probleme asemanatoare? Si daca stie cineva vreun tester BMW moto mai aproape de mine,(stau in Mures), sa nu merg pana in Bucuresti? Multumesc

 

Salut este la Brasov tester. Am cumparat in septembrie dakarul din orasul Tirgu Mures de la Adi si avea chitantele de la tester bmw Brasov.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari la toata lumea

 

De ieri a venit la mine BMW-ul asta si sunt tare incantat.

 

Merg de vreo 3 ani pe GS din 2000 cu ABS;

 

 

-ABS-ul este un mare avantaj , singura data cind il scoteam era cand mai coboram o panta ceva la un mic offroad

-comfortul pasagerului este ok , prietena mea chiar facea poze din mers fara sa simt vreo miscare

- vibratii nu sunt

- lantul il schimbi in fata casei fara probleme

-consumul nu a depasit 4.5 %

-viteza de croaziera pe autostrada 130 fara probleme cu pasager

-este extraordinara pt oras!

 

 

Din pacate acum il vand , criza e de vina, mai am 2 motoare un CBR 1100 XX si un BMW K 75 S. Vreau sa pun la punct K-ul si sa raman pe touring,

http://www.pro-bike.ro/forums/topic/79072-...805#entry411805

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari la toata lumea

 

De ieri a venit la mine BMW-ul asta si sunt tare incantat.

 

Merg de vreo 3 ani pe GS din 2000 cu ABS;

 

 

-ABS-ul este un mare avantaj , singura data cind il scoteam era cand mai coboram o panta ceva la un mic offroad

-comfortul pasagerului este ok , prietena mea chiar facea poze din mers fara sa simt vreo miscare

- vibratii nu sunt

- lantul il schimbi in fata casei fara probleme

-consumul nu a depasit 4.5 %

-viteza de croaziera pe autostrada 130 fara probleme cu pasager

-este extraordinara pt oras!

 

 

Din pacate acum il vand , criza e de vina, mai am 2 motoare un CBR 1100 XX si un BMW K 75 S. Vreau sa pun la punct K-ul si sa raman pe touring,

http://www.pro-bike.ro/forums/topic/79072-...805#entry411805

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La Dakar, 2000. Motorul trage ok, insa la relanti se opreste. Banuiesc ca e filtru de combustibil. Daca se schimba e musai tester pe el pentru resetare? Daca a mai facut cineva operatiunea sau s-a lovit de probleme asemanatoare? Si daca stie cineva vreun tester BMW moto mai aproape de mine,(stau in Mures), sa nu merg pana in Bucuresti? Multumesc

 

verifica gatul de admisie..cel de cauciuc ,eu am patit la fel si am rezolvat cu unul nou ,verifica cu atentie daca tot cureti celelate piese ca eu le-am curatat le-am montat si tot la fel ...asa.. ca sa nu mai desfaci incaodata :)

Editat de gory
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Semnalele noastre de fabrica sunt 4x10w. Din motive de rupere a celor vechi si cu gandul de a fi mai greu de rupt (mai ales cele fata) am luat semnale mai mici dar care sunt 4x21w.

Daca a mai facut cineva schimbarea asta ziceti-mi si mie unde anume si de care releu a pus pt. a functiona toate 4, adica 4x21w in loc de 4x10w.

 

Multumesc. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...