Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

Suna-l pe userul Hai-Hui. 0743728891

El si-a facut la GS-ul lui, la Brasov.

200 lei parca...

 

/index.php?/user/7965-hai-hui/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ultimele 2 schimburi am folosit Motorex 15w-50 (Semi Sintetic)si a mers foarte bine.

 

Pai si atunci de ce vrei sa schimbi reteta castigatoare?

Si eu merg tot cu semi-sintetic 15w50 si merge ceas :ok:

 

-----------------

 

Stiu ca s-a discutat de multe ori, dar eu am memoria foarte scurta :scratch:

Care sunt simptomele cand TPS-ul s-a bulit?

Mie mi se mai intampla sa mai moara din cand in cand atunci cand coboara din turatie la relanti. Cand ajunge jos, nu mai pastreaza turatia relantiului si moare. Repet, asta se intampla doar cand coboara din turatie. Dupa ce o repornesc, sta bine merci la relanti. Initial am zis ca o fi de la benzina statuta de peste iarna, dar vad ca face in continuare. Ciudat e ca aceasta problema nu se intampla cu regularitate. Pur si simplu se mai intampla din cand in cand. Ce-o fi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Caut un radiator pentru gs.Stie careva daca se fac pe undeva radiatoare?Multumesc.

Numa bine :cheers:

da nelutu .am nr unuia de la bv care il face dupa cel original.perfect,il trimiti pe cel distrus si vine altul nou.ast sa ma suni daca ai nevoie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Careva interesat de un cauciuc heidenau k60 130/80-17 ca nou?

da eu am nevoie de cauciucul tau.. cat vrei pe el?

 

cred ca mi-am raspuns singur am gasit un post de al tau in care ziceai ceva de 120 ron o poza 2 sa vad c-am cum se prezinta se poate?

Editat de mariusp76
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am luat de la wunderlich.de cel mai mare parbriz pentru 650 GS. E putin cam scump, dar merita fiecare banut.

Este folositor la vitezele peste 60 km/h si nu numai. Ultima oara m-am convins de parbriz ca este bun, cind mi s-a semnat un retard cu vopsea pe el. Cred ca este din policarbonat pentru ca s-a curatat surprinzator de bine. Probabil daca era din plexi, se inmuia sau cel putin se albea. Sau poate nu o fi fost vopsea ? :kick:

Bafta !

 

diferenta intre astea 2

 

http://wunderlich.de/shopart/8110063/Shop/F650-ST-CS-GS-Dakar/Ergonomie-Komfort/Scheiben-Zubehoer/ERGO-Scheibe-F-650-GS-Dakar-ohne-Handprotektoren.htm

 

http://wunderlich.de/shopart/8110076/Shop/F650-ST-CS-GS-Dakar/Ergonomie-Komfort/Scheiben-Zubehoer/ERGO-Scheibe-F-650-GS-Dakar-mit-Handprotektoren.htm

 

nu inteleg cum vine asta cu / fara protectie la maini , ce treaba are cu parbrizul . sunt praf la germana :)) si google translate mai mult ma incurca

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca ai protectii la maini/ghidon, parbrizul este putin mai decupat asa incit sa iti permita miscarea stinga-dreapta a ghidonului fara sa se loveasca protectiile de parbriz.

 

Protectiile sunt foarte importante. Daca nu ai, iti recomand sa iti montezi. Sunt de mare ajutor in off cit si in oras. Prietenii stiu de ce ... :laugh:

 

Bafta.

 

PS. In postul #5151 ai sa vezi poza cu motocicleta mea. Protectiile sunt alea din fata manetelor pe care am lipit banda reflectorizanta :D Parbrizul meu este asta.

Editat de Serban.S
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ms Serban :)

 

n-am inca protectii de maini . urmeaza probabil sa -mi iau

ca multe altele ... parbriz , topcase , sidecase si mai stiu eu ce minuni mi-ar mai trebui

motocicleta mea a venit asa la pachet , din pacate . am preferat km putini si abs fata de

accesorii . acum imi dau seama ca sunt foarte scumpe si alea si ca poate ar fi trebuit sa

iau macar in calcul unele dintre ele

 

revenind la parpriz , in princiupiu il iau pe ala CU , ca poate-mi pun , nu ? :)

curios cum de ala CU e mai ieftin decat FARA

post-60205-0-92703700-1306745997_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Felicitari pentru achizitie. Sa te plimbi cu ea mult si bine si sanatos.

 

Citeva sugestii:

1. sa iti pui protectii la maini deoarece te ajuta mult: in off, in oras daca mai lovesti vreo oglinda, ceva, iar cind se face frig, te protejeaza de curentul de aer rece (desi nu pare, sa stii ca isi fac treaba )

2. sa iti pui crash bar. Eu mi-am pus din asta si este genial (in oras). in caz ca o scapi pe jos, iti mai protejeaza pedalele si eventual piciorul daca il uiti pe dedesubt.

3. parbrizul marit este de mare efect si iti vei da seama de asta abia dupa ce il montezi.

4. alarma (daca nu ai un loc unde sa o tii gen curte sau garaj).

 

Restul sunt maruntisuri si se completeza ulterior. Pe principiul "vezi la altu' si vrei si tu la fel" :D

 

Toate cele bune .

Editat de Serban.S
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Felicitari pentru achizitie. Sa te plimbi cu ea mult si bine si sanatos.

 

Citeva sugestii:

1. sa iti pui protectii la maini deoarece te ajuta mult: in off, in oras daca mai lovesti vreo oglinda, ceva, iar cind se face frig, te protejeaza de curentul de aer rece (desi nu pare, sa stii ca isi fac treaba )

2. sa iti pui crash bar. Eu mi-am pus din asta si este genial (in oras). in caz ca o scapi pe jos, iti mai protejeaza pedalele si eventual piciorul daca il uiti pe dedesubt.

3. parbrizul marit este de mare efect si iti vei da seama de asta abia dupa ce il montezi.

4. alarma (daca nu ai un loc unde sa o tii gen curte sau garaj).

 

Restul sunt maruntisuri si se completeza ulterior. Pe principiul "vezi la altu' si vrei si tu la fel" :D

 

Toate cele bune .

salut.si atit ai dat pe crash bar? 163 euro? sal......

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e mult :))

ajungi sa platesti inca o data motocicleta daca -ti iei toate dracoveniile alea de noi

BINE ZIS TRANDAFIR.F MULT PT UN FIER.NU VREAU NICI DEGEABA , DAR NICI LA PRETUL ASTA.NISTE BORFASI PROFITA DE NOI.

Editat de brake
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e mult :))

ajungi sa platesti inca o data motocicleta daca -ti iei toate dracoveniile alea de noi

 

Ma scuzati.

Atit m-a dus mintea atunci.

Totusi, e bine ca acum stii pretul corect si nu o sa faci ca mine.

Bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

BINE ZIS TRANDAFIR.F MULT PT UN FIER.NU VREAU NICI DEGEABA , DAR NICI LA PRETUL ASTA.NISTE BORFASI PROFITA DE NOI.

 

 

Domnule - daca imi permiti o parere - acel fier cum il numesti tu, e ... Priceless!

Iar asta ti-o spun din experienta proprie.

 

Imi pare rau sa vad ca foarte multa lume vede / interpreteaza / asimileaza acest accessoriu - intr-un mod total gresit - cu un "fier"!

Eu unul indraznesc sa spun ca este mult mai corect, ca in primul rand sa fie perceput ca ... "LEG GUARD"!

 

Crede-ma, de departe este mult mai bine sa profite niste "borfasi" de tine, decat sa profite ... doctorii - sau mai rau, preotul!

 

Din nefericire multi motociclisti ajung sa aprecieze valoarea si utilitatea acestui accesoriu cam tarziu - sau si mai trist, cand e prea tarziu.

 

Modelul pe care ti l-a recomandat Serban este de departe cel mai indicat pt. GS - celelalte sunt mai mult "engine guard" decat "leg guard"!

 

Eu unul daca as putea, l- as monta din fabrica - asa cum acum vin ABS-ul si airbag-ul pentru soferi la masini.

Tu crezi ca acestea au fost incluse in configuratia de baza a masinilor, doar pentru ca niste borfasi vroiau sa profite de cumparatori? Nu prea! Motivul real - bazat pe statistici - a fost ca prezenta lor ar fi putut evita sau salva anumite situatii (tragice).

 

Din pacate da, asta este: motociclismul este o pasine frumoasa, dar ... cam costisitoare!

 

Si ca sa inchei cu o recomandare: daca vrei sa bagi bagi in motocicleta, incepe intai cu "leg guard-ul"!

Iti doresc sa nu apuci vreodata sa-mi spui ca am avut drepate!

 

Numai bine, la toata lumea!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu ocazia unei schimbari de cauciuc, am zis sa desfac si eu bratul oscilant fiindca auzisem ca e problema cam complicata cu lubrifierea prin zonele acelea. Desfacerea partii inferioare a suspensiei a mers bine, chiar aveau un pic de lubrifiant rulmentii in ei.

Cind am ajuns la axul in jurul caruia oscileaza bratul a fost mai complicat un pic. Piulita a iesit din prima, dar axul nu s-a lasat prea usor, a trebuit un ciocan maricel si forta considerabila aplicata. Intr-un final a iesit, a trebuit sa bat aproape pina cind a iesit definitiv. Cind sa scot bucsele acelea prin care trece axul... odata cu ele a curs destula rugina si bucati din acele din rulmenti. Morala: care nu ati desfacut pina acum partea aceea faceti-o cit de curind, fiindca nu-i a buna.

Am si ceva intrebari:

1. cum fac sa schimb rulmentii bratului oscilant?

2. schimb doar acele sau scot camasile cu totul?

3. se pot comanda din alta parte in afara de reprezentanta BMW?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ideal e sa inlocuiesti si camasile. Curata foarte bine si pune degetul pe ele, eventual pt zgarieturi, daca nu vrei sa le schimbi. Gasesti si la SKF nu neaparat AB. Ca sa scoti camasile pe scoti incalzind zona si cu o surubelnita f lunga bagata pe partea cealalta o bati afara. Macar stii ca e nou tot si nu mai ai treaba lor. Spor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cdarken, asta e problema mare la gs-uri. rulmenți găseÂşti la BADI, în bucureÂşti, costă cam 10 lei bucata Âşi sunt fix ăia de îți trebuie ție. va fi mai dificil să scoți cămăÂşile alea, dar cu grijă Âşi răbdare ai să reuÂşeÂşti. când ajung la garaj îți dau Âşi codul pentru ei.

 

adresa badi: http://www.bad.ro/

Editat de monsteristu'
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Patrick_M: m-am uitat mai bine si se pare ca la astia de la bratul oscilant nu pot sa scot doar acele, au si niste elemente de fixare, spre deosebire de cei de la articulatiile suspensiei

@monsteristu': multam, astept codul, sper ca se poate comanda si prin posta.

 

Ca sa va dati seama cit de corodati erau, a trebuit sa dau un polish la camasile acelea prin care trecea axul ca sa fiu sigur ca vor intra fara probleme cind o sa schimb rulmentii. O sa pun vaselina din abundenta cind voi asambla totul la loc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Patrick_M: m-am uitat mai bine si se pare ca la astia de la bratul oscilant nu pot sa scot doar acele, au si niste elemente de fixare, spre deosebire de cei de la articulatiile suspensiei

@monsteristu': multam, astept codul, sper ca se poate comanda si prin posta.

 

Ca sa va dati seama cit de corodati erau, a trebuit sa dau un polish la camasile acelea prin care trecea axul ca sa fiu sigur ca vor intra fara probleme cind o sa schimb rulmentii. O sa pun vaselina din abundenta cind voi asambla totul la loc.

 

 

 

 

Inlocuieste rulmentul cu totul, este mult mai putina bataie de cap si mai sanatos.

Uite aici rulmentul de care ai nevoie.

 

 

Alte informatii utile aici! Bafta!

Editat de niculae
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiu ca s-a discutat de multe ori, dar eu am memoria foarte scurta :scratch:

Care sunt simptomele cand TPS-ul s-a bulit?

Mie mi se mai intampla sa mai moara din cand in cand atunci cand coboara din turatie la relanti. Cand ajunge jos, nu mai pastreaza turatia relantiului si moare. Repet, asta se intampla doar cand coboara din turatie. Dupa ce o repornesc, sta bine merci la relanti. Initial am zis ca o fi de la benzina statuta de peste iarna, dar vad ca face in continuare. Ciudat e ca aceasta problema nu se intampla cu regularitate. Pur si simplu se mai intampla din cand in cand. Ce-o fi?

il ai bulit. ia unu nou

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...