Motonick Postat Iunie 12, 2012 Share Postat Iunie 12, 2012 Oameni buni Dati-mi si mie un pont de unde iau parbriz inalt de Dakkar, repede si bine Stiu ca s-a mai scris dar nu gasesc. Multumesc ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Iunie 12, 2012 Share Postat Iunie 12, 2012 Original BMW sau aftermarket ? Original BMW: de la colegii care mai dezmembreaza pe forum sau de pe ebay Aftermaket: wunderlich.de Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trandafir Postat Iunie 12, 2012 Share Postat Iunie 12, 2012 sau vb cu dl Harea si-ti face unul la jumatate de pret wunderlich e bun si repede , recomand Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CuCun Postat Iunie 12, 2012 Share Postat Iunie 12, 2012 Intrebare pentru cei care si le-au schimbat si sunt multumiti de rezultat: care sunt cele mai bune simeringuri de furca aftermarket? cele mai ieftine...tot simeringuri sunt. eu am luat cu 7 lei buc(am trimis si la cineva in Bv) si am vre-o 14000 k cu ele si sunt stok, dar e adevarat ca am ciorapi de neopren trasi pe jambe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zeroo Postat Iunie 12, 2012 Share Postat Iunie 12, 2012 pentru cei interesati, am mai facut un update la piesele de au mai ramas, detalii in semnatura. O zi excelenta si asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bakajin Postat Iunie 12, 2012 Share Postat Iunie 12, 2012 Oare merge radiatorul de la modelul din 2007 la cel din 2001? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zeroo Postat Iunie 12, 2012 Share Postat Iunie 12, 2012 da un semnal si le punem unul langa celalalt si vedem. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smar2 Postat Iunie 12, 2012 Share Postat Iunie 12, 2012 semeringuri de furca eu am ARI. Le am de 5 ani si aproape 50.000 km, dar am si "acordeoane" de-alea de protectie... Nu dau nici un semn ca ar trebui schimbate. Au fost vreo 50 de lei la vremea aia parca... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Iunie 13, 2012 Share Postat Iunie 13, 2012 Referitor la semeringuri de furca - am unele originale cu 45 - 47 mii pe ele facuti in toate regimurile posibile si in toate anotimpurile. abia acum unul a inceput sa dea semne de oboseala. Am pe ele burduf de protectie. anterior - nu am schimbat si protectiile de praf. Nu am vchef de experimente - am luat tot un set original. DAca tin la fel de mult - diferenta de pret e irelevanta (desi sunt scumpe astea originale - 240 ron semeringuri+protectii de praf) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Motonick Postat Iunie 13, 2012 Share Postat Iunie 13, 2012 Salutare Este pe aici pe undeva un loc in care se dau recomandari de lucruri necesare pentru un drum mai lung ? Adica din experienta, pentru vreo mie de km pe coclauri, ce nu ar trebui sa-ti lipseasca de pe motocicleta ? Ceva gen kit pentru penele cele mai frecvente. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_radu Postat Iunie 13, 2012 Share Postat Iunie 13, 2012 bine zis Motonick si pe mine m-ar interesa pt ca si eu vreau sa fac aprox 1000 anu asta si .. e bine de stiut din experientele celorlalti . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobbieB Postat Iunie 13, 2012 Share Postat Iunie 13, 2012 Salutare Este pe aici pe undeva un loc in care se dau recomandari de lucruri necesare pentru un drum mai lung ? Adica din experienta, pentru vreo mie de km pe coclauri, ce nu ar trebui sa-ti lipseasca de pe motocicleta ? Ceva gen kit pentru penele cele mai frecvente. Multumesc Siguranțe electrice, niste "șoricei" (buni la toate/orice ), power tape, leviere si camere de schimb, scule. Cand te asteapta 1000 km de coclau presupun ca ti-ai pus mobra la punct. Astea ar fi doar pentru situații neprevăzute. Lista poate fi desigur continuată... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Iunie 13, 2012 Share Postat Iunie 13, 2012 Din experienta mea cu un prieten cu un Dakar, in padure a agatat un bolovan cu capatul de la furtunul de la pompa de apa (nu intrebati cum ca nu am descoperit nici noi). Noroc ca eu am in trusa cam 2 magazine de tot felul si am rezolvat cu un colier metalic cu filet si cu scurtarea furtunului. Deci un adeziv pentru cauciuc si power tape nu strica. Si un levier de ambreiaj daca ai de unde. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kex83 Postat Iunie 13, 2012 Share Postat Iunie 13, 2012 Buna, am si eu o mica problema. Motorul a cazut in parcare si drept rezultat scaritza pasager stanga s-a rupt si maneta de ambreiaj e putin indoita in fata ( teoretic se poate merge, practic e putin mai greu de apucat fara a avea degete telescopice). Intrebarea ar fi unde gasesc de cumparat maneta de abreiaj si scarite pasager( daca poate cineva sa imi confirme suspiciunea ca scaritele de pasager de la aprilia pegaso sunt identice). M-ar interesa si daca am sanse sa gasesc un radiator (alta distractie). Vezi la mine in semnatura manetele (le dau insa doar la set)! Stima! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pyter82 Postat Iunie 13, 2012 Share Postat Iunie 13, 2012 (editat) Dupa ce am montat noul intinzator la distributie parca s-a mai domolit bataia dar dupa escapada din wekend la Seawolves Bike Fest pe drumul de intoarcere a inceput sa bata mai tare.Azi am desfacut intinzatorul sa il verific si parea in regula dar am observat ca distanta de la pistonul intinzatorului(verde)la exterior(rosu)este cam mare 20mm la carte spunand max 9mm.Intrebarea este de unde se masoara ca imaginea din manual m-a bagat in ceata?Masor de la verde la rosu sau de la albastru la rosu?Pozitia intinzatorului in poza este in punctul unde opune rezistenta cu lantul intins si fara ulei in el dezamorsat.Noul intinzator nu mai este prevazut cu siguranta.Intinzatorul fiind nou nu ramane decat sa schimb lantul si patinele. Editat Iunie 13, 2012 de pyter82 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vladimir_HD Postat Iunie 14, 2012 Share Postat Iunie 14, 2012 Salut Baieti, Incepand de ieri am revenit in gasca celor cu BMW dupa o escapada de vreo 3 ani . Sunt posesorul unui F650gs din 2000 cu ABS si cu tot ce ii trebuie in afara de un set de genti laterale Intrebarea mea este: are cineva de vanzare, sau cunoaste pe cineva care are de vanzare un set de genti laterale originale (vario), si daca se poate la un pret decent, ar fi ideal. Multumesc frumos si asfalt uscat! B. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan xtr Postat Iunie 14, 2012 Share Postat Iunie 14, 2012 unde facem si noi un reglaj de valve? ma gandesc ca trebuie desfacut destul de mult, apoi, trebe cumparate saibe...sau ar cam fi proiect de iernat? are careva know how? sa nu ma trimiteti la bavaria...ca am arici in buzunar... drive safe... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Atomykatt Postat Iunie 14, 2012 Share Postat Iunie 14, 2012 Vezi la @Cesar, el zicea ca poate face, vorbeste cu el cat dureaza/cat trebuie sa lasi motoreta la el in caz ca trebuie ceva reglat/schimbat pe acolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ow3x3xpr3ss Postat Iunie 14, 2012 Share Postat Iunie 14, 2012 (editat) imi poate spune cineva ce dimensiuni are saiba de cupru de la busonul de golire a uleiului. vreau sa fac schimbul in weekend si as dori sa o schimb. ms anticipat Editat Iunie 14, 2012 de ow3x3xpr3ss Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Iunie 14, 2012 Share Postat Iunie 14, 2012 (editat) 29,5mm X 24mm X 1,5mm Editat Iunie 14, 2012 de Serban.S Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Iunie 15, 2012 Share Postat Iunie 15, 2012 http://bmw-camp.myforum.ro/-vp149.html#149 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Iunie 15, 2012 Share Postat Iunie 15, 2012 imi poate spune cineva ce dimensiuni are saiba de cupru de la busonul de golire a uleiului. vreau sa fac schimbul in weekend si as dori sa o schimb. ms anticipat 5 lei noua, mai mici decat daca cauti prin magazine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smar2 Postat Iunie 15, 2012 Share Postat Iunie 15, 2012 Legat de reglajul valvelor, e destul de mult de dat jos pana ajungi la capacul superior al motorului, sa-l poti scoate. Dar partea cea mai enervanta e ca trebuie sa desfaci de doua ori... o data ca sa masori, apoi dupa vreo saptamana ca sa montezi noile pastile dupa ce vine comanda... La mine trei din ele erau in parametri, iar a 4-a nu era mult deviata de la normal, asa ca le-am lasat asa. Toata operatiunea de demontare, masurare jocuri si montat la loc mi-a luat vreo 5-6 ore, dar fara graba... plus ca ai ocazia sa cureti pe la clapeta de acceleratie, eu am schimbat si cablul de acceleratie ca se mai tinea intr-un singur firicel, etc... poze: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ow3x3xpr3ss Postat Iunie 15, 2012 Share Postat Iunie 15, 2012 5 lei noua, mai mici decat daca cauti prin magazine unde e 5 ron noua? ms Legat de reglajul valvelor, e destul de mult de dat jos pana ajungi la capacul superior al motorului, sa-l poti scoate. Dar partea cea mai enervanta e ca trebuie sa desfaci de doua ori... o data ca sa masori, apoi dupa vreo saptamana ca sa montezi noile pastile dupa ce vine comanda... La mine trei din ele erau in parametri, iar a 4-a nu era mult deviata de la normal, asa ca le-am lasat asa. Toata operatiunea de demontare, masurare jocuri si montat la loc mi-a luat vreo 5-6 ore, dar fara graba... plus ca ai ocazia sa cureti pe la clapeta de acceleratie, eu am schimbat si cablul de acceleratie ca se mai tinea intr-un singur firicel, etc... poze: cati km are motorul?ca ma gandesc sa fac si eu o verificare ,dar tot asa vreau sa il desfac cu manutele mele!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Atomykatt Postat Iunie 15, 2012 Share Postat Iunie 15, 2012 La Bavaria e 6,96 lei... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.