remu1 Postat Septembrie 24, 2012 Share Postat Septembrie 24, 2012 @Kahashka cum a fost evenimentul Touratech ? Ai participat ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotĂśrizer Postat Septembrie 24, 2012 Share Postat Septembrie 24, 2012 hai ca m-am bagat si in grupul asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiyuta Postat Septembrie 24, 2012 Share Postat Septembrie 24, 2012 hai ca m-am bagat si in grupul asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotĂśrizer Postat Septembrie 24, 2012 Share Postat Septembrie 24, 2012 (editat) vreau sa imi fac un suport de gps (home made) pt navigon 20 easy, any ideea? Editat Septembrie 24, 2012 de Florin_FZN Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CozonacRutier Postat Septembrie 25, 2012 Share Postat Septembrie 25, 2012 O coala de aluminiu, suruburi, bormasina, fierastrau, rabdare, internet Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotĂśrizer Postat Octombrie 3, 2012 Share Postat Octombrie 3, 2012 am facut un suport pt GPS destul de reusit (din brate de oglinzi) mai putin partea de prindere a GPS-ului de suport Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Octombrie 3, 2012 Share Postat Octombrie 3, 2012 http://shop.touratech.com/engine-crashbars-for-bmw-f650gs-f650gs-dakar.html le am la vanzare PM daca e careva interesat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Octombrie 4, 2012 Share Postat Octombrie 4, 2012 http://shop.touratech.com/engine-crashbars-for-bmw-f650gs-f650gs-dakar.html le am la vanzare PM daca e careva interesat Da-mi si mie un pret pe pm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bostanus Postat Octombrie 4, 2012 Share Postat Octombrie 4, 2012 Mai are cineva din dezmembrari piesa aia de pe ghidon stanga cu blocul de comenzi in care se infige oglinda stanga? Imi trebuie doar jumatatea in care se infige oglinda. Mi s-a rupt surubul de la oglinda (evident) si dupa aia ca sa finalizez cu bucurie mi s-a rupt tarodul in surub incercand sa scot ciotul de surub. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Samo Postat Octombrie 8, 2012 Share Postat Octombrie 8, 2012 Salut si scuze daca postez aiurea. Mi-am luat de vreo saptamana una bucata F650CS (Scarver),2002,fara abs,transmisie pe curea. Scriu aici pentru ca din ce am inteles eu are acelasi motor si cutie ca si GS-ul,doar ca are alte reglaje,cu uleiul in cadru,si altele. Ei,problema constatata din pacate DUPA ce am luat-o (nu am avut posibilitatea sa o testez prea bine) : -imi sare dintr-a doua daca trec de 5000 de ture. A mai intampinat careva probleme de genul asta? De 2 zile tot caut pe net si nu reusesc sa gasesc un raspuns. Imi e frica s-o duc intr-a treia dupa 5000 ca mi-e ca daca sare intr-a doua imi blocheaza roata si fac buf Daca are careva idee,dati-mi un PM,va multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Octombrie 8, 2012 Share Postat Octombrie 8, 2012 Salut si scuze daca postez aiurea. Mi-am luat de vreo saptamana una bucata F650CS (Scarver),2002,fara abs,transmisie pe curea. Scriu aici pentru ca din ce am inteles eu are acelasi motor si cutie ca si GS-ul,doar ca are alte reglaje,cu uleiul in cadru,si altele. Ei,problema constatata din pacate DUPA ce am luat-o (nu am avut posibilitatea sa o testez prea bine) : -imi sare dintr-a doua daca trec de 5000 de ture. A mai intampinat careva probleme de genul asta? De 2 zile tot caut pe net si nu reusesc sa gasesc un raspuns. Imi e frica s-o duc intr-a treia dupa 5000 ca mi-e ca daca sare intr-a doua imi blocheaza roata si fac buf Daca are careva idee,dati-mi un PM,va multumesc. incearca sa-i dai a 3 si tinete bine pe ea .face la fiecare schimbare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Samo Postat Octombrie 9, 2012 Share Postat Octombrie 9, 2012 Multumesc pentru sugestie,dar i-am dat si a 3-a,dar n-am putut sa ajung cu ea la 5000 (momentan e neinmatriculata si am testat-o doar pe la mine pe strada); plus ca daca imi face intr-a treia la fel e cu siguranta caz de BUF,ca intr-a 3-a la 4000 am deja 80,deci la 5000 ajung la suta cu siguranta si acolo un downshift sigur imi va face roata sa se blocheze. Da face de fiecare data cand ajung la 5000 in a 2-a. Ma gandeam ca a mai intampinat cineva problema asta,fiind si acelas motor; din ce am mai citit pe forum,am gasit pe cineva cu un zzr care tot asa patea la a doua (doar ca lui ii sarea la 10 000,deh sportiva) si cica ar fi uzura prematura a pinioanelor sau a furcii selectoare,probabil ca prorpietarii anteriori (italieni fiind) nu prea stiau decat 1-2-1,1-2-1,1-2-1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Octombrie 9, 2012 Share Postat Octombrie 9, 2012 Multumesc pentru sugestie,dar i-am dat si a 3-a,dar n-am putut sa ajung cu ea la 5000 (momentan e neinmatriculata si am testat-o doar pe la mine pe strada); plus ca daca imi face intr-a treia la fel e cu siguranta caz de BUF,ca intr-a 3-a la 4000 am deja 80,deci la 5000 ajung la suta cu siguranta si acolo un downshift sigur imi va face roata sa se blocheze. Da face de fiecare data cand ajung la 5000 in a 2-a. Ma gandeam ca a mai intampinat cineva problema asta,fiind si acelas motor; din ce am mai citit pe forum,am gasit pe cineva cu un zzr care tot asa patea la a doua (doar ca lui ii sarea la 10 000,deh sportiva) si cica ar fi uzura prematura a pinioanelor sau a furcii selectoare,probabil ca prorpietarii anteriori (italieni fiind) nu prea stiau decat 1-2-1,1-2-1,1-2-1 Salut. Nu cred ca este cazul sa.ti fie frica de cadere. Pe vremea cand eram chiar foarte incepator, aveam carnetul de o saptamana m.am hotarat sa aduc un 650 de la Cluj pt un coleg care nu avea inca permus.ul. Asa cum m.au invatat in scoala am evitat sa franez,franam mai mult cu spatele si frana de motor care dupa cum inveti la scoala e baza. In fine ce vreau sa.ti povestesc este ca la un moment dat am schimbat inferior ...dar din cauza lipsei de experienta si a oboselii si a stresului am schimbat 2 trepte adica din 4 am ajuns in 2. Roata spate nu se blocheaza patineaza un pic ....scoate si fum dar nu cazi cu cinditia sa tii bine si drept de ghidon. Asta a fost prima intamplare de gen. Ulteror am mai avut situatii cand roata spate se okimba pe unde vroia ea si facea ca pendula dar ghidonul tinut ferm te scoate de fiecare data. Oricum cred ca ar trebui sa o duci la un mecanic...insa cred ca este penurie de mecanici competenti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Samo Postat Octombrie 9, 2012 Share Postat Octombrie 9, 2012 Pai am de gand sa intreb un mecanic sa vad el ce parere are (as incerca s-o pun pe un cric central si s-o trec prin toate vitezele pana pe rosu sa vad daca mai sare la vreuna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Octombrie 9, 2012 Share Postat Octombrie 9, 2012 (editat) Nu mai incerca marea cu sarea, fiindca e clar: unul dintre baladoare sau chiar pinionul vitezei respective este foarte uzat la craboti, ori una dintre furcile selectoare este strimba sau uzata, iar asta se rezolva doar prin desfacerea completa a motorului si schimbarea cu piese noi (bune) a celor uzate. Editat Octombrie 9, 2012 de ivan_pedala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Samo Postat Octombrie 9, 2012 Share Postat Octombrie 9, 2012 (editat) @ivan pedala-am inteles,atunci aia e,mers cu grija,si sa speram ca nu ma lasa in drum,ca momentan nu mai am bani s-o mai si desfac App,in legatura cu uleiul de motor,ce ati recomanda? In Brasov e reprezentanta BMW doar pentru masini,in cazul in care ar fi uleiul BMW cel mai bun. Editat Octombrie 9, 2012 de crazydanutz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Octombrie 9, 2012 Share Postat Octombrie 9, 2012 N-o sa te lase in drum daca eviti sa intri pe coclauri sau s-o fortezi pe pante, incarcat cu bagaje si pasager. In trafic n-o forta peste 5000 rot/min. in treapta respectiva si nu vei avea necazuri. Schimbul de ulei il poti face si singur, fiindca nu-i complicat...iar uleiul il poti comanda pe forum, in functie de recomandarea fabricantului. Nu iti recomand insa uleiuri auto, chiar daca sint BMW si sint dintre cele mai bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Samo Postat Octombrie 9, 2012 Share Postat Octombrie 9, 2012 Pai nu aveam de gand sa pun ulei auto,si stiu sa-i fac schimbul,doar ca la mine in carte nu specifica (sau nu am gasit eu) nici vascozitatea si nici vreun brand recomandat. La baba dinainte (honda cb250 din 86') ii luasem Motul 5100 si i-a placut (cred ca nu mai vazuse ulei calumea din fabrica),nu agata cutia,nu facea motorul urat. Mentionez ca motorul meu nu o sa aiba de-a face cu coclaurii,e modelul Scarver,ala uratu' facut special pentru oras Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Octombrie 9, 2012 Share Postat Octombrie 9, 2012 Stiu modelul, dar asta nu-l impiedica sa ajunga si pe coclauri...fiindca orice motocicleta poate deveni polivalenta, in functie de cerintele stapinului! Si da, Motul, Castrol, Yacco...sint uleiuri bune pentru rotax. Depinde acum ce alegi din gama! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Samo Postat Octombrie 9, 2012 Share Postat Octombrie 9, 2012 Am inteles. Multumesc pentru lamuriri Sper sa mai tina vremea buna,abia joi merg cu ea la RAR pentru toate cele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Octombrie 9, 2012 Share Postat Octombrie 9, 2012 Pai nu aveam de gand sa pun ulei auto,si stiu sa-i fac schimbul,doar ca la mine in carte nu specifica (sau nu am gasit eu) nici vascozitatea si nici vreun brand recomandat. La baba dinainte (honda cb250 din 86') ii luasem Motul 5100 si i-a placut (cred ca nu mai vazuse ulei calumea din fabrica),nu agata cutia,nu facea motorul urat. Mentionez ca motorul meu nu o sa aiba de-a face cu coclaurii,e modelul Scarver,ala uratu' facut special pentru oras Vascozitatea pt motorul asta ..cel putin cea data de nemti in carte este 10W40. Eu prefer Motul 300V factory line. E scump ..dar na e varful de gama si in opinia mea isi si face banii daca ai de gand sa pastrezi motorul ceva timp si sa faci km cu el. Cum zicea si Ivan schimbul de ulei e extrem de usor de facut. O singura chestie ..nu stiu daca la tine e la fel dar la 650gs mono era vomplicata procedura de masurare a nivelului ...motiv pt care multi au facut greseala si au pus prea mult ulei care ajungea pana la urma in filtrul de aer. Pe scurt trebuie sa pui fix cat scrie in carte nu mai sunt sigur dar parca 2.3 l. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Samo Postat Octombrie 9, 2012 Share Postat Octombrie 9, 2012 Vascozitatea pt motorul asta ..cel putin cea data de nemti in carte este 10W40. Eu prefer Motul 300V factory line. E scump ..dar na e varful de gama si in opinia mea isi si face banii daca ai de gand sa pastrezi motorul ceva timp si sa faci km cu el. Cum zicea si Ivan schimbul de ulei e extrem de usor de facut. O singura chestie ..nu stiu daca la tine e la fel dar la 650gs mono era vomplicata procedura de masurare a nivelului ...motiv pt care multi au facut greseala si au pus prea mult ulei care ajungea pana la urma in filtrul de aer. Pe scurt trebuie sa pui fix cat scrie in carte nu mai sunt sigur dar parca 2.3 l. Mmmmmda,si la al meu e nenorocirea aia de joja de cauciuc bagata in cadru ,cel mai probabil,o sa bag atat cat scrie in carte ca trebuie bagat pentru schimb de ulei+filtru si o sa incerc sa ii iau o masuratoare dupa o tura cu el. Multumesc frumos pentru sfaturi si sa ne vedem/auzim cu bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Octombrie 9, 2012 Share Postat Octombrie 9, 2012 (editat) Mmmmmda,si la al meu e nenorocirea aia de joja de cauciuc bagata in cadru ,cel mai probabil,o sa bag atat cat scrie in carte ca trebuie bagat pentru schimb de ulei+filtru si o sa incerc sa ii iau o masuratoare dupa o tura cu el. Multumesc frumos pentru sfaturi si sa ne vedem/auzim cu bine vezi k aici pe forum un user yzulik are un scaver din asta si stie multe despre el.eu pun 20w50 mineral castrol sau motul . am gasit eu.intra la pag 26 de la bazar vinzari cumparari si e acolo ceva Editat Octombrie 9, 2012 de brake Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gory Postat Octombrie 10, 2012 Share Postat Octombrie 10, 2012 vand cutii laterale bmw f650gs cu suporti si montaj inclus (pe langa Bucuresti) vezi poza pret 350 euro tel 0723453749 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ItsiBitsi Postat Octombrie 11, 2012 Share Postat Octombrie 11, 2012 Salutare Am avut si eu o mica perepetie si acuma directia ma traje un pic intro parte. Stie cineva pe unde as putea sa o ajustez sa fie OK ? Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.