Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 11,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

salutare!

O informatie va rog. Cine aduce Touratech ?

Multumesc

 

 

Aduc cei de la AB si de asemenea pt cei ce nu vor sa aiba de a face cu AB stiu ca aducea userul MAE un om extrem de serios.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

touratech.de livreaza in romania prin curier in cateva zile ( vreo 4 ) . 24 euro m-a costat ultimul transport . numai sa va ganditi de 2 ori inainte sa comandati de pe site pentru ca eu m-am trezit cu niste lucrusoare pe care nu le-am putu monta pe mobra desi in prospect scrie clar ca e pentru modelul meu . poate doar cu un ciocan mai mare :angryfire:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vazut de curand ca poti comanda orice produs Touratech prin Bavaria, la pret de catalog fara a plati taxe de transport. Uite link http://www.bavaria-b...orii-touratech/

 

Asta-i valabil si daca iei prin MAE. Nu platesti decat costul afisat pe site-ul Touratech...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am schimbat kitul de lant si-am pus pinion de 15 . e alta motocicleta . nu se mai simte miscarea aia aiurea de subturat , trage mai bine ... pana acum singurul dezavantaj e ca la 100 kmh sta in 4500 de ture in loc de 4000 . citeam pe undeva ca e mult mai bine si pe offroad dar n-am apucat sa testez

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am schimbat kitul de lant si-am pus pinion de 15 . e alta motocicleta . nu se mai simte miscarea aia aiurea de subturat , trage mai bine ... pana acum singurul dezavantaj e ca la 100 kmh sta in 4500 de ture in loc de 4000 . citeam pe undeva ca e mult mai bine si pe offroad dar n-am apucat sa testez

 

inseamna ca va creste si consumul ,corect?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

merg ca melcu' :) prima si singura data cand i-am facut consumul la o tura de vreo 2000 de km lua in jur de 3.7 % si daca sare la 4.5 - 5 tot nu-i o tragedie . o folosesc cel mai mult in oras si-s mai mult decat multumit de schimbare

 

de vanzare arcuri de furca pt gs , cele din fabrica daca intereseaza pe cineva . si un set de anakee de pomana ( spatele parca ar mai merge un pic ) poze in weekend sau daca-i cineva interesat mai devreme un tel si ne vedem seara dupa 8

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare!

O informatie va rog. Cine aduce Touratech ?

 

Hai Adi la Viena weekendul asta, este evenimet/weekend Touratech cu prezentari de filme/excursii, teste, training enduro, GPS etc.

 

Daca ai nevoie de ceva anume repede, zi-mi. ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Mai are cineva din dezmembrari piesa aia de pe ghidon stanga cu blocul de comenzi in care se infige oglinda stanga? Imi trebuie doar jumatatea in care se infige oglinda. Mi s-a rupt surubul de la oglinda (evident) si dupa aia ca sa finalizez cu bucurie mi s-a rupt tarodul in surub incercand sa scot ciotul de surub.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut si scuze daca postez aiurea.

 

Mi-am luat de vreo saptamana una bucata F650CS (Scarver),2002,fara abs,transmisie pe curea.

 

Scriu aici pentru ca din ce am inteles eu are acelasi motor si cutie ca si GS-ul,doar ca are alte reglaje,cu uleiul in cadru,si altele.

 

Ei,problema constatata din pacate DUPA ce am luat-o (nu am avut posibilitatea sa o testez prea bine) :unsure: :

-imi sare dintr-a doua daca trec de 5000 de ture. A mai intampinat careva probleme de genul asta? De 2 zile tot caut pe net si nu reusesc sa gasesc un raspuns. Imi e frica s-o duc intr-a treia dupa 5000 ca mi-e ca daca sare intr-a doua imi blocheaza roata si fac buf :rolleyes:

 

Daca are careva idee,dati-mi un PM,va multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut si scuze daca postez aiurea.

 

Mi-am luat de vreo saptamana una bucata F650CS (Scarver),2002,fara abs,transmisie pe curea.

 

Scriu aici pentru ca din ce am inteles eu are acelasi motor si cutie ca si GS-ul,doar ca are alte reglaje,cu uleiul in cadru,si altele.

 

Ei,problema constatata din pacate DUPA ce am luat-o (nu am avut posibilitatea sa o testez prea bine) :unsure: :

-imi sare dintr-a doua daca trec de 5000 de ture. A mai intampinat careva probleme de genul asta? De 2 zile tot caut pe net si nu reusesc sa gasesc un raspuns. Imi e frica s-o duc intr-a treia dupa 5000 ca mi-e ca daca sare intr-a doua imi blocheaza roata si fac buf :rolleyes:

 

Daca are careva idee,dati-mi un PM,va multumesc.

incearca sa-i dai a 3 si tinete bine pe ea .face la fiecare schimbare?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pentru sugestie,dar i-am dat si a 3-a,dar n-am putut sa ajung cu ea la 5000 (momentan e neinmatriculata si am testat-o doar pe la mine pe strada); plus ca daca imi face intr-a treia la fel e cu siguranta caz de BUF,ca intr-a 3-a la 4000 am deja 80,deci la 5000 ajung la suta cu siguranta si acolo un downshift sigur imi va face roata sa se blocheze. Da face de fiecare data cand ajung la 5000 in a 2-a. Ma gandeam ca a mai intampinat cineva problema asta,fiind si acelas motor; din ce am mai citit pe forum,am gasit pe cineva cu un zzr care tot asa patea la a doua (doar ca lui ii sarea la 10 000,deh sportiva) si cica ar fi uzura prematura a pinioanelor sau a furcii selectoare,probabil ca prorpietarii anteriori (italieni fiind) nu prea stiau decat 1-2-1,1-2-1,1-2-1 :scratch:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pentru sugestie,dar i-am dat si a 3-a,dar n-am putut sa ajung cu ea la 5000 (momentan e neinmatriculata si am testat-o doar pe la mine pe strada); plus ca daca imi face intr-a treia la fel e cu siguranta caz de BUF,ca intr-a 3-a la 4000 am deja 80,deci la 5000 ajung la suta cu siguranta si acolo un downshift sigur imi va face roata sa se blocheze. Da face de fiecare data cand ajung la 5000 in a 2-a. Ma gandeam ca a mai intampinat cineva problema asta,fiind si acelas motor; din ce am mai citit pe forum,am gasit pe cineva cu un zzr care tot asa patea la a doua (doar ca lui ii sarea la 10 000,deh sportiva) si cica ar fi uzura prematura a pinioanelor sau a furcii selectoare,probabil ca prorpietarii anteriori (italieni fiind) nu prea stiau decat 1-2-1,1-2-1,1-2-1 :scratch:

 

 

Salut.

 

Nu cred ca este cazul sa.ti fie frica de cadere. Pe vremea cand eram chiar foarte incepator, aveam carnetul de o saptamana m.am hotarat sa aduc un 650 de la Cluj pt un coleg care nu avea inca permus.ul. Asa cum m.au invatat in scoala am evitat sa franez,franam mai mult cu spatele si frana de motor care dupa cum inveti la scoala e baza.

 

In fine ce vreau sa.ti povestesc este ca la un moment dat am schimbat inferior ...dar din cauza lipsei de experienta si a oboselii si a stresului am schimbat 2 trepte adica din 4 am ajuns in 2. Roata spate nu se blocheaza patineaza un pic ....scoate si fum dar nu cazi cu cinditia sa tii bine si drept de ghidon.

 

Asta a fost prima intamplare de gen. Ulteror am mai avut situatii cand roata spate se okimba pe unde vroia ea si facea ca pendula dar ghidonul tinut ferm te scoate de fiecare data.

 

Oricum cred ca ar trebui sa o duci la un mecanic...insa cred ca este penurie de mecanici competenti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...