cstelia Postat Decembrie 7, 2012 Share Postat Decembrie 7, 2012 UIte aici o toba de vanzare: /index.php?/topic/670799-bazar-vanzari-si-cumparari/?p=3292956 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Decembrie 8, 2012 Share Postat Decembrie 8, 2012 (editat) are cineva de vanzare "cioc-ul" acela negru de la aripa fata Dakar? mudguard extension: http://www.motorworks.co.uk/vlive/Shop/Parts.php?T=4&NU=15&M=65&Ct=NF Daca tot dai bani pe ea, de ce nu cumperi piesa originala pentru XC? - http://shop.touratech.com/mudguard-extension-bmw-g-650-xchallenge.html Eu mi-am pus-o p-aia de Dakar doar pentru ca o aveam deja si nu m-a costat nimic. Editat Decembrie 8, 2012 de zigzag Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Decembrie 8, 2012 Share Postat Decembrie 8, 2012 UIte aici o toba de vanzare: /index.php?/topic/670799-bazar-vanzari-si-cumparari/?p=3292956 Da.ms .Am vazut dar totusi as vrea pe amindoua ,dar bani cam multi.astea after.acumde sunt si mai super decit stoc.mai ast sugesti de la voi k timp mai este pina ne urcam pe ele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat Decembrie 8, 2012 Share Postat Decembrie 8, 2012 Sincer, desi Angi s'ar putea sa ma contrazica, nu ti'as recomanda sa manufacturezi tobele originale. Eu am facut o astfel de operatiune, la un GS din 2006 si nu prea a fost rezultatul asteptat. Plus de asta, tobele originale sunt de o asa calitate ( de inox vorbesc ), incat ai sa distrugi cateva burghie in ele. Ca sfat totusi, vezi ca tobele sunt sudate si in interior...sa nu crezi ca daca dai jos capacele, ai rezolvat problema. Cat despre sunet, dupa ce le'am golit...omu' a trebuit sa isi cumpere un set de Sebring'uri cu vreo 500 de euro. Daca vrei sa iei legatura cu el, e userul Hai-hui. Spor ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_radu Postat Decembrie 11, 2012 Share Postat Decembrie 11, 2012 revin din nou cu o intrebare : care din voi a schimbat discu spate si a pus alceva inafara de Brembo (EBC TRW etc ) + placutele aferente . a simtit vre-o diferenta in - ? trebuie sa schimb discu spate si sunt in dilema . diefernta intre Brembo si EBC e cam cat placutele .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
krong28 Postat Decembrie 12, 2012 Share Postat Decembrie 12, 2012 Am schimbat eu discul spate....am pus EBC si nu a fost nici o diferenta fata de cum franam inainte! Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CozonacRutier Postat Decembrie 12, 2012 Share Postat Decembrie 12, 2012 Pai diferenta nu e la franare, e la durata de viata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazvy Postat Decembrie 16, 2012 Share Postat Decembrie 16, 2012 (editat) am luat Saito CR9 de la Louis: 10032196 www.louis.de/index.php?topic=artnr_gr&artnr_gr=10032192 dar sint foarte groase: 5 cm fata de minerele originale de 3 cm si am miinile mici le dau cu 150 lei (plus costul livrarii), pretul ar fi de 70 euro dar sint la reducere la 40 euro sint metrice 22 si au maxim 32W , reglare in 4 trepte nu au fost montate, sint noi noute as mai vrea ceva upgrate :as pune niste manare incalzite ce imi recomandati Editat Decembrie 16, 2012 de crazvy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Decembrie 29, 2012 Share Postat Decembrie 29, 2012 Baieti, vreau sa improvizez un fel de lanturi de iarna pt mobra si am nevoie de un lant moto vechi si uzat, ceva de care sa nu mai aveti nevoie. Daca ma puteti ajuta, astept un PM. Multumesc si sarbatori fericite! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Decembrie 29, 2012 Share Postat Decembrie 29, 2012 Baieti, vreau sa improvizez un fel de lanturi de iarna pt mobra si am nevoie de un lant moto vechi si uzat, ceva de care sa nu mai aveti nevoie. Daca ma puteti ajuta, astept un PM. Multumesc si sarbatori fericite! Ma unde vrei sa mai ajungi cu lanturi?La munte zapada este mare si nu ai sa reusesti. Aveam unul de mobra 50 super,dar sa-l caut si ne mai auzim. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Decembrie 29, 2012 Share Postat Decembrie 29, 2012 Ma unde vrei sa mai ajungi cu lanturi?La munte zapada este mare si nu ai sa reusesti. ---------------- Pe drumuri d-astea - /index.php?/topic/688336-in-cautarea-lui-mos-craciun/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Decembrie 29, 2012 Share Postat Decembrie 29, 2012 Angi, daca vrei ceva pentru zapada, eu as incerca varianta cauciucurilor cu cuie. Am vazut undeva aici pe forum pe cineva cu un KTM care cumparase vreo 2 sute de cuie pentru insurubat in cauciuc in crampoane. La final treaba arata destul de OK. Daca mai gasesc topicul il pun aici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Decembrie 29, 2012 Share Postat Decembrie 29, 2012 Angi, daca vrei ceva pentru zapada, eu as incerca varianta cauciucurilor cu cuie. Am vazut undeva aici pe forum pe cineva cu un KTM care cumparase vreo 2 sute de cuie pentru insurubat in cauciuc in crampoane. La final treaba arata destul de OK. Daca mai gasesc topicul il pun aici. ---------- Nu mai cauta topicul ca nu ma intereseaza cuie. Costa 0,5 euro bucata, pentru o roata ar trebui cam 150 buc si nici nu am garantia ca nu-mi rup gatu' cu ele pe portiunea de asfalt. Am studiat indeaproape problema si solutia la care ma gandesc e singura convenabila pentru mine. Deci, cine are sa-mi doneze un lant moto vechi si uzat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Decembrie 30, 2012 Share Postat Decembrie 30, 2012 Incearca un lant auto - ar trebui sa mearga de la ceva roti inguste pe 16 si va fi mai comod la pus si scos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danielc Postat Ianuarie 1, 2013 Share Postat Ianuarie 1, 2013 are cineva de vanzare aripa fata? pentru modelul 2000-2003 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_radu Postat Ianuarie 2, 2013 Share Postat Ianuarie 2, 2013 ar fi pe touratech parca lanturi pt zapada ( asta ca sa iti iei model ) sau asta nu sunt scumpe . succes si sa ne anunti ce iese . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Ianuarie 3, 2013 Share Postat Ianuarie 3, 2013 (editat) sau asta nu sunt scumpe . --------- In sfarsit o informatie cu adevarat folositoare! Multumesc! Aveam in calcul niste cuie de iarna dar eu stiam ca sunt mult mai scumpe si scosesem chestiunea de pe lista. Varianta asta o voi folosi pentru roata fata. Iar pentru roata spate, pana la urma am facut rost de un lant moto si mi-am facut niste chestii asemanatoare cu asta la care am mai adaugat niste suruburi pentru aderenta mai buna pe gheata. ---------------- ps- Lanturile mele arata cam asa: Diferentele fata de poza asta vor consta in prinderile cu "soricei" de 8mm latime si cauciucul aproape nou pe care-l am pe mobra. Pe roata voi pune 8 bucati. Voi reveni cu poze si impresii dupa urmatoarea tura. Editat Ianuarie 3, 2013 de zigzag Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 3, 2013 Share Postat Ianuarie 3, 2013 (editat) Pe asfalt pana la locul faptei le dai jos sau transportati motoarele pe remorca? Nu era mai bine sa folosesti suruburi de otel brunate, mai lungi care sa iasa cativa mm din piulita? Ideea este buna, singura problema soricei care trebuie sa fie rezistenti sa suporte forta centrifuga si celelalte forte date de tractiune. Daca se rup le pierzi in zapada sau mai rau ti le arunca in motor sau picioare. Editat Ianuarie 3, 2013 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Ianuarie 3, 2013 Share Postat Ianuarie 3, 2013 Totusi parca ar fi mai bune niste lanturi de auto (de duba sau jeep pe spate si de autoturism pe fata) croite special pentru moto. Asta, bineinteles, presupune taiat si sudat verigi. O croiala tip romb ca sa previna si alunecari laterale. Deasemenea un sistem de prindere rapid dar sigur pentru evitarea mersului cu lanturi pe asfalt. Nu atat pentru protejarea lanturilor sau a cauciucurilor (eventual a asfaltului), cat mai ales pentru nesiguranta circularii cu metal (lanturi, cuie, etc) pe asfalt. Masina are 4 roti dar motoreaua e in echilibru instabil tot timpul. In prima poza prinderea cu soricei (chiar de 8mm) mi se pare o gluma. La frig, plasticul soriceilor devine casant. Plus ca asezarea lantului moto favorizeaza deraparile laterale. Practic lantul devine o patina de patinaj. In a doua poza lantul moto va actiona doar pe zapada. Pe gheata vor actiona doar suruburile, care se vor tocii numaidecat (asfalt, pietre si chiar gheata) si lantul moto va zbura cat de curand (sau va mai ramane 20 de invarteli ale rotii prins in soriceii suplimentari). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 3, 2013 Share Postat Ianuarie 3, 2013 Cred ca tine figura cu bridele de pastic, ca alea trebuie doar sa tina lantul pe roata si atat. Din ce vad eo acolo, lantul sta practic in crestele cauciucului sprijinit, si nu in brida... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Ianuarie 3, 2013 Share Postat Ianuarie 3, 2013 Pe asfalt pana la locul faptei le dai jos sau transportati motoarele pe remorca? Nu era mai bine sa folosesti suruburi de otel brunate, mai lungi care sa iasa cativa mm din piulita? Ideea este buna, singura problema soricei care trebuie sa fie rezistenti sa suporte forta centrifuga si celelalte forte date de tractiune. Daca se rup le pierzi in zapada sau mai rau ti le arunca in motor sau picioare. ---------- Pe asfalt pana la locul faptei, soriceii si lanturile le am in ghiozdan si le montez doar cand incepe zapada. Cand termin cu zapada, tai soriceii si ma intorc cu lanturile asa cum am venit, in papornita. Legat de suruburi, am folosit ce-am gasit p-acasa. Nu ma intereseaza daca ruginesc, iar de rupt nu se vor rupe. Totusi e vorba de zapada batatorita si eventual putina gheata. Si nici mai lungi nu pot pune deoarece vor atinge aripioara din zona basculei, cea care protejeaza de noroi amortizorul. Chiar si asa, cu suruburi scurte, nu am garantia ca nu o sa atinga. N-am motorul acasa ca sa vad. Cand le montez am sa ma uit bine daca atinge ceva pe acolo. Sunt pregatit sa dau suruburile jos decat sa cumpar aripa d-aia noua. Soriceii , cum bine a constatat Dan Cata, nu fac decat sa tina lantul pe roata, forta de tractiune fiind preluata de crampoane. Crampoanele cauciucului de pe mobra au cam 10 mm inaltime iar lantul 15 mm, deci 10 mm din lant vor fi "ingropati" intre crampoane. Dupa prima tura revin cu poze si impresii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 3, 2013 Share Postat Ianuarie 3, 2013 Din experienta am vazut ca bridele albe is mai rezistente ca alea negre. Alea negre, de cele mai multe ori, daca le indoi la 180 de grade din scurt, se rup. Alea albe is elastice cumva... Presupun ca alea negre is facute din plastic reciclat, la care or adaugat pigment ca sa le faca negre iar alea albe is facute din plastic de la mama lui, boabe dinalea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Ianuarie 3, 2013 Share Postat Ianuarie 3, 2013 Plus ca soricii negri sunt mai scumpi. O punga cu 50 de sorici albi (dimensiunea aluia din poza) = 30 lei. Aceeasi punga doar ca soricii erau negri = 50 de lei!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 3, 2013 Share Postat Ianuarie 3, 2013 Interesant, sunt curios cum se comporta in zapada si cat vor rezista pe roata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Ianuarie 3, 2013 Share Postat Ianuarie 3, 2013 sunt curios cum se comporta in zapada si cat vor rezista pe roata. -------- Si eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.