Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 11,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

sonda lambda nu cred ca o poti anula . ea face amestecu si fara ea .. e debai

 

Un amic de-al meu posesor de 990, si-a anulat sonda aia. Sincer sa fiu, nu stiu exact cum a facut si nici el nu a reusit sa-mi explice, dar cred ca integratul de bord [ca la mobra aia nu se pune problema de computer] intra pe un mod standard, sau de avarie daca nu mai primeste informatii de la respectiva sonda, probabil ca sa nu ramai in mijlocul nicaieriului, daca se rup firele de ex.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, am eu disponibila piesa asta. Noua, nefolosita. Continuam discuția prin PM daca vrei...

 

are cineva de vanzare "cioc-ul" acela negru de la aripa fata Dakar? mudguard extension: http://www.motorwork...U=15&M=65&Ct=NF

 

Vreau un sfat. Are vreo influenta asupra consumului,motorului ,sonda lamda sau la altceva, daca anulez catalizatorul,sau mai precis sa ii dau o gaura pt a schimba putin zgomotul motorului ,gen tobe leo v,akrapovic .am un set de tobe in plus si vreau sal pun .originalul ramane intact,pt RAR.Sau cum pot sa le fac sa sune frumos,unde sa tai ce sa pun etc. ms. Mos Nicolae sa va aduca tot ce vreti.

 

Nu anula sonda lambda. Poti pune linistit tobe fara catalizator, cu sonda functionala. N-am auzit pe nimeni sa se planga. La mine merge perfect si nu am sesizat nicio schimbare la consum.

Daca-mi este permis un sfat: nu incerci mai bine sa vinzi tobele alea in plus si-ti iei apoi o toba "cinstita"? Nu stiu cat te va satisface sunetul daca macelaresti toba originala. Au incercat si altii si rezultatul n-a fost foarte spectaculos...

Editat de RobbieB
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

MS pt sfaturi tuturor.nu vreau sa anulez sonda lamda,am zis daca se poate defecta sau sa dea erori fara catalizator.Robbieb 2 tobe cinstite sunt 250 e iar astea orig de bmw sunt 100 e.zi cum sa fac? Daca cineva a mai modificat tobe stoc sa spuna si mie cum a facut sa nu le stric .Ms.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum ca m-am mai gandit mi-am adus aminte ca Angi are toba schimbata la Dakar si nu cred ca are sonda anulata.

 

Anyway ..in mod ciudat amicul meu sustine ca dupa modificarile cu toba i-a scazut consumul si ii trage mai bine jos. Nu sunt sigur ca asa este dar ela sa zice.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca cineva a mai modificat tobe stoc sa spuna si mie cum a facut sa nu le stric .Ms.

 

Am eu o toba stoc modificata, adica golita de anumite parti din interior. Daca te intereseaza, PM si ne intelegem.

 

Acum ca m-am mai gandit mi-am adus aminte ca Angi are toba schimbata la Dakar si nu cred ca are sonda anulata.

 

E o toba de LC4 640. Nu mi-a trecut nici prin gand sa anulez lambda. Cu toba asta, parca ar trage mai bine in ture mici si medii. Consumul e cam acelasi. Am schimbat din considerente de greutate. Am castigat undeva pe la 7 kg.

Editat de zigzag
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa fiu cinstit si eu am ceva lipsa la toba mai exact din toba principala lipseste acea reductie . parca are sunetu mai agresiv ,consumu e 3 % atata timp cat merg temperat . oricum mai mult de 5 nu am scos cu ea ca nu fac raliuri (ma dor mainile de la trepidatile monocilindrului )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Am eu o toba stoc modificata, adica golita de anumite parti din interior. Daca te intereseaza, PM si ne intelegem.

 

 

 

E o toba de LC4 640. Nu mi-a trecut nici prin gand sa anulez lambda. Cu toba asta, parca ar trage mai bine in ture mici si medii. Consumul e cam acelasi. Am schimbat din considerente de greutate. Am castigat undeva pe la 7 kg.

Ai numai una Angi,sau pe amindoua? E/sunt stoc sau aftermarket?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

MS pt sfaturi tuturor.nu vreau sa anulez sonda lamda,am zis daca se poate defecta sau sa dea erori fara catalizator.Robbieb 2 tobe cinstite sunt 250 e iar astea orig de bmw sunt 100 e.zi cum sa fac? Daca cineva a mai modificat tobe stoc sa spuna si mie cum a facut sa nu le stric .Ms.

 

Nu stiu la ce tobe te referi tu. Daca te-oi fi uitat la Sebring de exemplu, cred si eu ca te-a luat cu calduri cand ai vazut pretul!

In primul rand, nu este necesar sa pui doua tobe! Eu am una singura si merge excelent. Cu putina rabdare si timp pe e-bay, poti gasi o toba minunata cu max. 150 Eur. Apoi le vinzi in stare buna pe cele originale pe care le ai in plus si chiar daca nu vei recupera toti banii, tot este rezonabil. Si nici nu faci o "trompeta"...

Eu unul asa as incerca sa fac.

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De 45.000 de km circul fara toba originala, care continea catalizator, cu una Sebring, cumparata de noua pt Scarver.

Motorul trage mai bine, urca mai rapid in ture, fage galagie cat vrea el si nici nu am sesizat diferente de consum de benzina.

Asta imi e drujba:

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

DA .Multumesc tuturor dar le-am gasit la 100 e setul.sunt scumpe?decit le scot ce oi scoate din ele si le pun.nu iese le pun pe cele stoc si ce ramine cer si eu ceva sa mai scot din paguba.Am vrut sa fac un set la baiatul de la Timisoara (KLAJIC M) evacuari motoromania dar nu mi-a mai dat nici un semn.A facut cineva la el ? Le face in Serbia. Mi-a cerut 200 e pe ele fara bucata aceea curbata care intra in cea din stinga.Mai dau si pe aia un 50 e.Daca mai aveti un sfat il primesc cu multa placere de la voi k asae bine sa mai inveti de la altii.Va salut. :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

are cineva de vanzare "cioc-ul" acela negru de la aripa fata Dakar? mudguard extension: http://www.motorworks.co.uk/vlive/Shop/Parts.php?T=4&NU=15&M=65&Ct=NF

 

Daca tot dai bani pe ea, de ce nu cumperi piesa originala pentru XC? - http://shop.touratech.com/mudguard-extension-bmw-g-650-xchallenge.html

Eu mi-am pus-o p-aia de Dakar doar pentru ca o aveam deja si nu m-a costat nimic.

Editat de zigzag
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da.ms .Am vazut dar totusi as vrea pe amindoua ,dar bani cam multi.astea after.acumde sunt si mai super decit stoc.mai ast sugesti de la voi k timp mai este pina ne urcam pe ele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sincer, desi Angi s'ar putea sa ma contrazica, nu ti'as recomanda sa manufacturezi tobele originale. Eu am facut o astfel de operatiune, la un GS din 2006 si nu prea a fost rezultatul asteptat.

Plus de asta, tobele originale sunt de o asa calitate ( de inox vorbesc ), incat ai sa distrugi cateva burghie in ele.

Ca sfat totusi, vezi ca tobele sunt sudate si in interior...sa nu crezi ca daca dai jos capacele, ai rezolvat problema.

Cat despre sunet, dupa ce le'am golit...omu' a trebuit sa isi cumpere un set de Sebring'uri cu vreo 500 de euro.

Daca vrei sa iei legatura cu el, e userul Hai-hui.

Spor !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

revin din nou cu o intrebare : care din voi a schimbat discu spate si a pus alceva inafara de Brembo (EBC TRW etc ) + placutele aferente . a simtit vre-o diferenta in - ?

trebuie sa schimb discu spate si sunt in dilema . diefernta intre Brembo si EBC e cam cat placutele ..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am luat Saito CR9 de la Louis: 10032196

www.louis.de/index.php?topic=artnr_gr&artnr_gr=10032192

dar sint foarte groase: 5 cm fata de minerele originale de 3 cm si am miinile mici

le dau cu 150 lei (plus costul livrarii), pretul ar fi de 70 euro dar sint la reducere la 40 euro

sint metrice 22 si au maxim 32W , reglare in 4 trepte

nu au fost montate, sint noi noute

 

as mai vrea ceva upgrate :
as pune niste manare incalzite ce imi recomandati

Editat de crazvy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Baieti, vreau sa improvizez un fel de lanturi de iarna pt mobra si am nevoie de un lant moto vechi si uzat, ceva de care sa nu mai aveti nevoie. Daca ma puteti ajuta, astept un PM.

 

Multumesc si sarbatori fericite!

Ma unde vrei sa mai ajungi cu lanturi?La munte zapada este mare si nu ai sa reusesti. :alcy: Aveam unul de mobra 50 super,dar sa-l caut si ne mai auzim.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Angi, daca vrei ceva pentru zapada, eu as incerca varianta cauciucurilor cu cuie.

Am vazut undeva aici pe forum pe cineva cu un KTM care cumparase vreo 2 sute de cuie pentru insurubat in cauciuc in crampoane. La final treaba arata destul de OK. Daca mai gasesc topicul il pun aici.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Angi, daca vrei ceva pentru zapada, eu as incerca varianta cauciucurilor cu cuie.

Am vazut undeva aici pe forum pe cineva cu un KTM care cumparase vreo 2 sute de cuie pentru insurubat in cauciuc in crampoane. La final treaba arata destul de OK. Daca mai gasesc topicul il pun aici.

----------

 

Nu mai cauta topicul ca nu ma intereseaza cuie. Costa 0,5 euro bucata, pentru o roata ar trebui cam 150 buc si nici nu am garantia ca nu-mi rup gatu' cu ele pe portiunea de asfalt.

Am studiat indeaproape problema si solutia la care ma gandesc e singura convenabila pentru mine.

Deci, cine are sa-mi doneze un lant moto vechi si uzat?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...