Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 11,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

are cineva de vanzare "cioc-ul" acela negru de la aripa fata Dakar? mudguard extension: http://www.motorworks.co.uk/vlive/Shop/Parts.php?T=4&NU=15&M=65&Ct=NF

 

Daca tot dai bani pe ea, de ce nu cumperi piesa originala pentru XC? - http://shop.touratech.com/mudguard-extension-bmw-g-650-xchallenge.html

Eu mi-am pus-o p-aia de Dakar doar pentru ca o aveam deja si nu m-a costat nimic.

Editat de zigzag
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da.ms .Am vazut dar totusi as vrea pe amindoua ,dar bani cam multi.astea after.acumde sunt si mai super decit stoc.mai ast sugesti de la voi k timp mai este pina ne urcam pe ele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sincer, desi Angi s'ar putea sa ma contrazica, nu ti'as recomanda sa manufacturezi tobele originale. Eu am facut o astfel de operatiune, la un GS din 2006 si nu prea a fost rezultatul asteptat.

Plus de asta, tobele originale sunt de o asa calitate ( de inox vorbesc ), incat ai sa distrugi cateva burghie in ele.

Ca sfat totusi, vezi ca tobele sunt sudate si in interior...sa nu crezi ca daca dai jos capacele, ai rezolvat problema.

Cat despre sunet, dupa ce le'am golit...omu' a trebuit sa isi cumpere un set de Sebring'uri cu vreo 500 de euro.

Daca vrei sa iei legatura cu el, e userul Hai-hui.

Spor !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

revin din nou cu o intrebare : care din voi a schimbat discu spate si a pus alceva inafara de Brembo (EBC TRW etc ) + placutele aferente . a simtit vre-o diferenta in - ?

trebuie sa schimb discu spate si sunt in dilema . diefernta intre Brembo si EBC e cam cat placutele ..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am luat Saito CR9 de la Louis: 10032196

www.louis.de/index.php?topic=artnr_gr&artnr_gr=10032192

dar sint foarte groase: 5 cm fata de minerele originale de 3 cm si am miinile mici

le dau cu 150 lei (plus costul livrarii), pretul ar fi de 70 euro dar sint la reducere la 40 euro

sint metrice 22 si au maxim 32W , reglare in 4 trepte

nu au fost montate, sint noi noute

 

as mai vrea ceva upgrate :
as pune niste manare incalzite ce imi recomandati

Editat de crazvy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Baieti, vreau sa improvizez un fel de lanturi de iarna pt mobra si am nevoie de un lant moto vechi si uzat, ceva de care sa nu mai aveti nevoie. Daca ma puteti ajuta, astept un PM.

 

Multumesc si sarbatori fericite!

Ma unde vrei sa mai ajungi cu lanturi?La munte zapada este mare si nu ai sa reusesti. :alcy: Aveam unul de mobra 50 super,dar sa-l caut si ne mai auzim.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Angi, daca vrei ceva pentru zapada, eu as incerca varianta cauciucurilor cu cuie.

Am vazut undeva aici pe forum pe cineva cu un KTM care cumparase vreo 2 sute de cuie pentru insurubat in cauciuc in crampoane. La final treaba arata destul de OK. Daca mai gasesc topicul il pun aici.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Angi, daca vrei ceva pentru zapada, eu as incerca varianta cauciucurilor cu cuie.

Am vazut undeva aici pe forum pe cineva cu un KTM care cumparase vreo 2 sute de cuie pentru insurubat in cauciuc in crampoane. La final treaba arata destul de OK. Daca mai gasesc topicul il pun aici.

----------

 

Nu mai cauta topicul ca nu ma intereseaza cuie. Costa 0,5 euro bucata, pentru o roata ar trebui cam 150 buc si nici nu am garantia ca nu-mi rup gatu' cu ele pe portiunea de asfalt.

Am studiat indeaproape problema si solutia la care ma gandesc e singura convenabila pentru mine.

Deci, cine are sa-mi doneze un lant moto vechi si uzat?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sau asta nu sunt scumpe .

---------

 

In sfarsit o informatie cu adevarat folositoare! Multumesc!

Aveam in calcul niste cuie de iarna dar eu stiam ca sunt mult mai scumpe si scosesem chestiunea de pe lista. Varianta asta o voi folosi pentru roata fata.

Iar pentru roata spate, pana la urma am facut rost de un lant moto si mi-am facut niste chestii asemanatoare cu asta post-3463-0-02769600-1357197220_thumb.jpg la care am mai adaugat niste suruburi pentru aderenta mai buna pe gheata.

 

----------------

 

ps- Lanturile mele arata cam asa: post-3463-0-01744200-1357200341_thumb.jpg Diferentele fata de poza asta vor consta in prinderile cu "soricei" de 8mm latime si cauciucul aproape nou pe care-l am pe mobra. Pe roata voi pune 8 bucati.

 

 

Voi reveni cu poze si impresii dupa urmatoarea tura.

Editat de zigzag
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe asfalt pana la locul faptei le dai jos sau transportati motoarele pe remorca? Nu era mai bine sa folosesti suruburi de otel brunate, mai lungi care sa iasa cativa mm din piulita? Ideea este buna, singura problema soricei care trebuie sa fie rezistenti sa suporte forta centrifuga si celelalte forte date de tractiune. Daca se rup le pierzi in zapada sau mai rau ti le arunca in motor sau picioare.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Totusi parca ar fi mai bune niste lanturi de auto (de duba sau jeep pe spate si de autoturism pe fata) croite special pentru moto. Asta, bineinteles, presupune taiat si sudat verigi. O croiala tip romb ca sa previna si alunecari laterale. Deasemenea un sistem de prindere rapid dar sigur pentru evitarea mersului cu lanturi pe asfalt. Nu atat pentru protejarea lanturilor sau a cauciucurilor (eventual a asfaltului), cat mai ales pentru nesiguranta circularii cu metal (lanturi, cuie, etc) pe asfalt. Masina are 4 roti dar motoreaua e in echilibru instabil tot timpul.

In prima poza prinderea cu soricei (chiar de 8mm) mi se pare o gluma. La frig, plasticul soriceilor devine casant. Plus ca asezarea lantului moto favorizeaza deraparile laterale. Practic lantul devine o patina de patinaj.

In a doua poza lantul moto va actiona doar pe zapada. Pe gheata vor actiona doar suruburile, care se vor tocii numaidecat (asfalt, pietre si chiar gheata) si lantul moto va zbura cat de curand (sau va mai ramane 20 de invarteli ale rotii prins in soriceii suplimentari).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca tine figura cu bridele de pastic, ca alea trebuie doar sa tina lantul pe roata si atat. Din ce vad eo acolo, lantul sta practic in crestele cauciucului sprijinit, si nu in brida...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe asfalt pana la locul faptei le dai jos sau transportati motoarele pe remorca? Nu era mai bine sa folosesti suruburi de otel brunate, mai lungi care sa iasa cativa mm din piulita? Ideea este buna, singura problema soricei care trebuie sa fie rezistenti sa suporte forta centrifuga si celelalte forte date de tractiune. Daca se rup le pierzi in zapada sau mai rau ti le arunca in motor sau picioare.

----------

 

Pe asfalt pana la locul faptei, soriceii si lanturile le am in ghiozdan si le montez doar cand incepe zapada. Cand termin cu zapada, tai soriceii si ma intorc cu lanturile asa cum am venit, in papornita.

Legat de suruburi, am folosit ce-am gasit p-acasa. Nu ma intereseaza daca ruginesc, iar de rupt nu se vor rupe. Totusi e vorba de zapada batatorita si eventual putina gheata. Si nici mai lungi nu pot pune deoarece vor atinge aripioara din zona basculei, cea care protejeaza de noroi amortizorul. Chiar si asa, cu suruburi scurte, nu am garantia ca nu o sa atinga. N-am motorul acasa ca sa vad. Cand le montez am sa ma uit bine daca atinge ceva pe acolo. Sunt pregatit sa dau suruburile jos decat sa cumpar aripa d-aia noua.

Soriceii post-3463-0-11728400-1357205853_thumb.jpg, cum bine a constatat Dan Cata, nu fac decat sa tina lantul pe roata, forta de tractiune fiind preluata de crampoane. Crampoanele cauciucului de pe mobra au cam 10 mm inaltime iar lantul 15 mm, deci 10 mm din lant vor fi "ingropati" intre crampoane.

 

Dupa prima tura revin cu poze si impresii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din experienta am vazut ca bridele albe is mai rezistente ca alea negre. Alea negre, de cele mai multe ori, daca le indoi la 180 de grade din scurt, se rup. Alea albe is elastice cumva... Presupun ca alea negre is facute din plastic reciclat, la care or adaugat pigment ca sa le faca negre iar alea albe is facute din plastic de la mama lui, boabe dinalea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...