Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

Pai da, cazul cel mai defavorabil e sa fie multiple, unul fata de altul. Cazul cel mai favorabil e sa fie numere prime, sa se divida cu 1 si cu ele doar :)

 

"A prime number of teeth will always achieve the optimum wear pattern - see the 17T front and 47T rear sprockets"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

daca stiti pe cineva interesat sa cumpere un gs in perioada asta

 

2004 twin spark

ABS

parbriz wunderlich

crashbar & suporti + coburi HD

heated grips

handguards OEM

 

consumabile schimbate cu cel mult 500 km inainte de iernat

motul 300v

kit lant DID (15/47)

cauciucuri heidenau k60 ( camere noi )

baterie noua JMT gel

 

furca servisata tot atunci arcuri progresive ( wirth parca )

 

bonus : un cruise control KaOko , n-am apucat sa-l montez

 

pretul este de 4000 de euro si nu este negociabil

km pe bord 22500 aprox

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...La partea cu soldatii si podul, ...

Ma gandeam eu ca trebuie sa aiba o legatura cu vibratiile. Doar ca nu-mi era limpede conexiunea cu lantul si pinioanele...

 

Interesant de stiut. :peace:

 

Acu' ce sa spun? Mie personal, dezavantajul uzurii ceva mai rapide a lantului mi se pare acceptabil pe langa avantajele pe care le-am observat jucandu-ma cu diferite rapoarte, in functie de necesitati (touring, off-road). Fiecare cum crede...

:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma gandeam eu ca trebuie sa aiba o legatura cu vibratiile. Doar ca nu-mi era limpede conexiunea cu lantul si pinioanele...

Le fel cum aia tropaiau toti deodata, la fel si lantu calca pe acelasi dinte... E cam trasa de par analogia dat aia mi-o venit in minte. Si apoi... cand ai un ciocan in mana, toate in jur iti par cuie :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa nu uitam ca, cine fuge dupa doi iepuri, departe ajunge.

De la biciclete (single speed) imi amintesc ca, in general, era de evitat montarea de pinion si foaie, ambele cu numar par de dinti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Baieti, am dat search, am citit oarecum; ii pun Haidenau k60 si ulei 10w40 ? Ms

eu am fost in aceeasi dilema , la indemnul vanzatorului ( imi e si prieten ) am pus TKC 80 . sunt foarte multumit de ele . Pe asfalt se lipesc , pe drum forestier sunt ok , pe iarba la fel , in lac am bagat moto cam 1 metru in apa si a iesit fara probleme deci recomand . Am aprox 6000 km cu ele si : fata ca in prima zi , spatele tocit cam 20 % . drumuri cam 50/50 . ulei am pus 7100 de la motul iar apoi 300 tot de la motul . cu cel din urma parca merge mai bine .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

adi_radu : dacă nu-ţi este greu ( ai mobra aproape ) poţi să faci 1-2 poze cauciucului spate ? Nu contest afirmaţia ta, dar deţinând TKC80 + din relatările altora. îmi vine greu de crezut acel 20% uzură dupa 6000km :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

adi_radu : dacă nu-ţi este greu ( ai mobra aproape ) poţi să faci 1-2 poze cauciucului spate ? Nu contest afirmaţia ta, dar deţinând TKC80 + din relatările altora. îmi vine greu de crezut acel 20% uzură dupa 6000km :)

 

Exact la asta m-am gandit si eu .....dintre baietii cu care merg [eu nu am folosit gumele astea] nici unul nu a reusit sa tina mai mult de 6~7 mii de km TKC-urile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiu c-am pornit o discutie probabil nesfarsita, dar tocmai ce l-am luat, si in ceva timp urmeaza sa-mi schimb cauciucurile. Abia astept sa se incalzeasca sa ies cu ea! Ceva recomandari speciale pentru modelul asta? Am citit eu topicul, dar ca intotdeauna, parerile sunt impartite si la cauciucuri si la alte cele . Hai cu primavara !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Depinde ce vrei sa faci cu mobra.

In semnatura vad ca ai gs-ul simplu nu varianta Dakar. De principiu cu mobra in cauza faci un softenduro max asa ca recomandarea mea este K60 Scout. Le-am avut pe K60 clasice [nu exista varianta Scout atunci] pe aceeasi mobra si m-am inteles foarte bine cu ele si am facut chiar un pic mai mult de softenduro. Am avut un mix de Scout si clasic pe mobra actuala si s-au comportat decent desi in off as fi vrut mai mult. Oricum sunt niste anvelope bune pt inceput au aderenta buna pe strada inclusiv pe asfalt ud pe off te descurci cu ele [daca te gandesti sa intrii mai mult pe off ia-ti spate pe 130 difera profilul fata de 140 ] dupa care vezi tu ce vrei sa faci .

In opinia mea pe genul asta de mobra nu merita puse cauciucuri mai stradale de atat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai sincer, eu vreau sa ajung pe asfalt pana la un loc stabilit, si de acolo un soft enduro, asa cum zici tu . pe dealuri, drumuri forestiere, plimbari, drumetii moto. Desemenea pe asfalt nu as vrea sa am probleme de aderenta, si nici pe macadam . Stiu ca or sa fie un compromis , si n-or sa exceleze pe nici una din suprafete, dar sper sa fie decente pe ambele. La ce magazin as putea sa le gasesc la un pret bun ?Pe heidenauro va ma ajung vreo 700 ron . Multumesc

Editat de Guzuman
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La capitolul aderenta pe asfalt nu ai de ce sa-ti faci probleme am atins cu scaritele pe jos. La capitolul aderenta pe off sunt sute de pagini de forum de citit. Pot sa-ti spun ca nu cauciucul o sa fie cea mai mare limitare a ta. De principiu acolo unde le-ai gasit sunt direct de la importator. Daca vrei un tip asteapta SMAEB-ul si o sa aiba chiar la standul lor ceva discount.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc foarte mult pentru raspunsuri ERU ! Poate dam o tura la primavara :peace:

 

Cu placere. Sa vina primavara .....

 

nu exista scout nici acum din cate stiu eu . mi-am luat k60 simplu in toamna.

 

 

Nu prea am inteles ce ai vrut sa spui.

 

http://heidenau.ro/cauciucuri-heidenau/397-enduro

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In nici un caz nu recomand K60...exceptie doar daca stai in proportie de peste 50% pe langa asfalt. E un cauciuc de esenta foarte moale care nu te va tine nici sa stai in cap mai mult de 7k.

 

La vechea (F650GS) am montat K60 Scout spate si simplu fata cand avea 15800 la bord. Acum noul proprietar are aproape vreo 29600 si inca mai tin. Asta in conditiile in care procentul de asfalt cred ca este mult peste 90%...

 

Si am fost atat de incantat de ele incat acum, pentru ca la noua mi s-au cam terminat cele originale (Tourance EXP), tot la K60-uri trec. Sa mai scot din morcov cand ies de pe asfalt...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A pus cineva tobe pe un gs de la viscionut din bucuresti? am bagat pe youtube adresa asta si am vazut cum se aude pe altele.el a zis k a facut pt bmw gs .as fi curios sa vad cum se aud si daca se merita .ast rasp.ms

Editat de brake
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu confunda K60 cu K60 Scout. Sunt cu totul alta consistenta (ca dovada si pretul mai mare al Scouturilor). K60 simplu (pe spate) nu tine mai mai mult de 7-8k...asta daca nu te dai cu el pana iti ies sarmele.

Sunt la al treilea rind de cauciucuri Scout K60. In principiu nu sunt multumit de ele. Primul l-am schimbat de nevoie in Armenia cind dupa doar 4000 km s-a fisurat linga un crampon pe lateral si imi iesea camera pe acolo. De fapt l-am schimbat in Turcia dar din Armenia am mers cu un petec gros pe interior pina am gasit guma de schimb in Trabzon. Al doilea l-am schimbat pe motorul lui nevasta-mea in Roma cind la o verificare in camping am constatat cu durere ca are o gramada de fisuri cam linga fiecare crampon. E adevarat ca avea cca 13000 km, dar daca nu erau fisurile ar mai fi mers inca vreo 3000. Am fost fortat sa-l schimb cu un Metzeler. Al treilea l-am luat pt motorul meu ca imi trebuia ceva rapid si Moni nu avea decit Scout in stoc. Am vreo 6000 cu el dar sunt si eu curios cit o sa ma mai tina. Din punctul meu de vedere Scout nu este o alegere potrivita daca mergi mai mult de 60% pe asfalt. Are crampoanele mai mari decit K60 normal, si din pacate la baza lor nu este o raza de racordare la imbinarea cu masa anvelopei. Din aceasta cauza forta de incovioere genereaza o tensiune suplimentara si apar acele fisuri. Am folosit si vreo 3 rinduri de K60 normal pe care le-am schimbat in general la 9 - 11000 km. Daca o sa imi mai iau K60 vreodata o sa fie din ala simplu si nu Scout. Nu merita diferenta. Parerea mea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Vreau sa imi iau un f650gs 2001-2002. au vreo legatura cu realitatea urmatoarele posturi?

 

http://www.horizonsunlimited.com/hubb/which-bike/has-anybody-ever-seen-failure-38514-6

http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=371650

 

etc.

 

Adica furca e proasta (modelele <2003) si te trezesti pe jos din senin. thx

 

am citit asta:

 

/index.php?/topic/673862-fork-failure/page-1 dar nu prea spun nimic oamenii aia

Editat de adi003
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...