ERU Postat Ianuarie 26, 2013 Share Postat Ianuarie 26, 2013 Si eu mi-as fii recomandat un gs cu ABS an cat mai nou, dar bugetul, cone Fanica... . Eu vreau ceva care sa faca decent si asfalt si drumuri desfundate (drumuri forestiere, drumuri pe care principalele vehicule ce circula sunt tractoarele samd). Ideea mea e de a-mi lua echipamentul foto si de a ajunge in locuri unde se ajunge mai greu cu automobilul. Pornisem pe Dominnatoaree si DR-uri, dar dupa o discutie cu cineva mai experimentat intr-ale motociclismului, am ajuns la concluzia ca ar fii mai buna ceva tehnologie mai noua, mai usor de intretinut si cu sanse mai mici sa ma lase in mijlocul nicaierului. @brake: Multumesc, dar cred ca Dakarul e mult prea inalt pentru mine (1.70m) Am un prieten care are semnificatv mai putini cm decat tine si se da pe Dakar de nu-ti vine sa crezi. Sfatul meu coincide partial cu ce ai mai primt. Vrei sa iesi de pe drum ia-ti Dakar 21 pe fata si cursa mai lunga. Daca se poate sa aiba si ABS e si mai bine [eu sunt adept declarat]. Iti recomand totusi sa fie modelul pana in 2004 adica cel cu o singura bujie , nu pt ca ar fi rau sa ai 2 bujii ci pt ca parbrizul de la modelul nou e o imbecilitate in schimb cel de la modelul sa-i zicem vechi e cel putin decent. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dak Postat Ianuarie 27, 2013 Share Postat Ianuarie 27, 2013 Vreau sa schimb uleiul in jambe.Cit se pune la dakar. 550 ml in fiecare. 7.5w dupa carte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Ianuarie 27, 2013 Share Postat Ianuarie 27, 2013 nu prea fluid 7,5? carte carte dar daca pun 10 w k nu merg pe coclauri, nu-i mai bn?deci este dakar furca mai lunga. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dak Postat Ianuarie 28, 2013 Share Postat Ianuarie 28, 2013 Daca nu mergi pe coclauri merge 10W. O sa fie mai tare suspensia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobbieB Postat Ianuarie 28, 2013 Share Postat Ianuarie 28, 2013 (editat) O combinatie foarte buna dpdv al duratei de viata a lantului este 17/47. Dar daca imi amintesc bine am citit pe undeva ca e destul de greu sa pui 17 pe GS din cauza spatiului. Ce are coada vacii cu ștampila primăriei?? Roobieb eu merg numai pe strada .si nu ajung niciodata la vit maxima 90-120 max. daca as pune 16 cu 45 nu demareaza mai repede? sau tb sa pun mai mare pt asta.merg putin prin oras. crezi k e mai bun 18/47 pt touring.ms Eu iti recomand combinatia asta pentru touring. Castigi cam 10Km/h la aceeasi turatie. Daca nu ai porniri/opriri dese (ca in oras de exemplu) e perfect. Pai cum o fi pus robbie de 18,daca 17 e greu de pus.intreb sa stiu pe care pinion sa cumpar,daca e sa fac o schimbare.cred k cel de spate ar tb schimbat pt un demaraj mai bun si vibratii mai putine. ms tuturor si mai intreb pina la primavara. . Pentru un pinion mai mare, trebuie scoasa protectia aia de pastic. Eu o am pe cea de la Touratech si e perfecta pentru asta. Dealtfel, uitati-va la specificatiile pentru modelul pregatit de Touratech pentru rally-raid si veti vedea ca are un alt raport decat cel "de strada"... Editat Ianuarie 28, 2013 de RobbieB Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 28, 2013 Share Postat Ianuarie 28, 2013 (editat) Ce are coada vacii cu ștampila primăriei?? Daca raportul dintre numarul de dinti de pe fata si ala de pe spate e un numar intreg, lantul se uzeaza mai repede decat daca nu e Editat Ianuarie 28, 2013 de Dan Cata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobbieB Postat Ianuarie 28, 2013 Share Postat Ianuarie 28, 2013 Brake, pune ce recomanda producatorul. Sa nu fi citit specificatiile producatorului amatorii astia de la Touratech? Daca raportul dintre numarul de dinti de pe fata si ala de pe spate e un numa intreg, lantul se uzeaza mai repede decat daca nu e Daca mai mergi si cand e luna plina, se duce naibii cat ai bate din palme!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 28, 2013 Share Postat Ianuarie 28, 2013 Ceea ce am scris eu e adevarat, daca tu crezi sau nu e treaba ta E ca si cum cand trec soldatii pe un pod, nu se merge in cadenta, ci la pas normal Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobbieB Postat Ianuarie 28, 2013 Share Postat Ianuarie 28, 2013 Ceea ce am scris eu e adevarat, daca tu crezi sau nu e treaba ta E ca si cum cand trec soldatii pe un pod, nu se merge in cadenta, ci la pas normal Am crezut ca glumesti... Poate reusesti sa-mi explici altfel. Marturisesc ca n-am prea priceput parabola ta cu podul. Am terminat armata cu gradul de soldat neinstruit! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 28, 2013 Share Postat Ianuarie 28, 2013 Cand raportul la numarul de dinti e numar intreg, acelasi dinte va calca pe acelasi locas din lant mult mai des decat daca nu ar fi raportul numa intreg. E destul de greu de explicat in text, dar incearca sa iti imaginezi numai... La partea cu soldatii si podul, treaba s-a inatmplat pe vremea lui Napoelon, cand au cazut cu totii in apa "As soldiers cross a bridge march in step, the frequency of the marchingsteps may match the natural frequency of the oscillations of the bridge.In that situation, resonance will take place. Then the amplitudeof oscillations of the bridge will increase enormously which may causethe collapse of the bridge. To avoid this situation, soldiers areadvised to go out of step while marching on bridge. This speciallyhappens on suspended bridges." Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Ianuarie 28, 2013 Share Postat Ianuarie 28, 2013 Sa nu fi citit specificatiile producatorului amatorii astia de la Touratech? Asta e recomandarea mea pentru Brake. Nu incerc si nici nu mi-am propus sa te conving pe tine (sau altii) ca am dreptate sau nu. Fiecare face cum crede si recomanda ceea ce crede ca e mai bine. Cum am mai spus, sugestia mea e stict pentru cazul lui Brake, si daca e interesat de argumentele mele am sa i le explic personal. Are numarul meu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Ianuarie 28, 2013 Share Postat Ianuarie 28, 2013 (editat) Ce are coada vacii cu ștampila primăriei?? http://faq.f650.com/FAQs/SprocketsOtherSizesFAQ.htm Dan Cata cred ca vroia sa spuna numere prime. Editat Ianuarie 28, 2013 de ERU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 28, 2013 Share Postat Ianuarie 28, 2013 Pai da, cazul cel mai defavorabil e sa fie multiple, unul fata de altul. Cazul cel mai favorabil e sa fie numere prime, sa se divida cu 1 si cu ele doar "A prime number of teeth will always achieve the optimum wear pattern - see the 17T front and 47T rear sprockets" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trandafir Postat Ianuarie 29, 2013 Share Postat Ianuarie 29, 2013 daca stiti pe cineva interesat sa cumpere un gs in perioada asta 2004 twin spark ABS parbriz wunderlich crashbar & suporti + coburi HD heated grips handguards OEM consumabile schimbate cu cel mult 500 km inainte de iernat motul 300v kit lant DID (15/47) cauciucuri heidenau k60 ( camere noi ) baterie noua JMT gel furca servisata tot atunci arcuri progresive ( wirth parca ) bonus : un cruise control KaOko , n-am apucat sa-l montez pretul este de 4000 de euro si nu este negociabil km pe bord 22500 aprox Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Guzuman Postat Ianuarie 29, 2013 Share Postat Ianuarie 29, 2013 Baieti, am dat search, am citit oarecum; ii pun Haidenau k60 si ulei 10w40 ? Ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobbieB Postat Ianuarie 29, 2013 Share Postat Ianuarie 29, 2013 ...La partea cu soldatii si podul, ... Ma gandeam eu ca trebuie sa aiba o legatura cu vibratiile. Doar ca nu-mi era limpede conexiunea cu lantul si pinioanele... http://faq.f650.com/FAQs/SprocketsOtherSizesFAQ.htm Interesant de stiut. Acu' ce sa spun? Mie personal, dezavantajul uzurii ceva mai rapide a lantului mi se pare acceptabil pe langa avantajele pe care le-am observat jucandu-ma cu diferite rapoarte, in functie de necesitati (touring, off-road). Fiecare cum crede... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 29, 2013 Share Postat Ianuarie 29, 2013 Ma gandeam eu ca trebuie sa aiba o legatura cu vibratiile. Doar ca nu-mi era limpede conexiunea cu lantul si pinioanele... Le fel cum aia tropaiau toti deodata, la fel si lantu calca pe acelasi dinte... E cam trasa de par analogia dat aia mi-o venit in minte. Si apoi... cand ai un ciocan in mana, toate in jur iti par cuie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Ianuarie 29, 2013 Share Postat Ianuarie 29, 2013 Sa nu uitam ca, cine fuge dupa doi iepuri, departe ajunge. De la biciclete (single speed) imi amintesc ca, in general, era de evitat montarea de pinion si foaie, ambele cu numar par de dinti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_radu Postat Ianuarie 30, 2013 Share Postat Ianuarie 30, 2013 Baieti, am dat search, am citit oarecum; ii pun Haidenau k60 si ulei 10w40 ? Ms eu am fost in aceeasi dilema , la indemnul vanzatorului ( imi e si prieten ) am pus TKC 80 . sunt foarte multumit de ele . Pe asfalt se lipesc , pe drum forestier sunt ok , pe iarba la fel , in lac am bagat moto cam 1 metru in apa si a iesit fara probleme deci recomand . Am aprox 6000 km cu ele si : fata ca in prima zi , spatele tocit cam 20 % . drumuri cam 50/50 . ulei am pus 7100 de la motul iar apoi 300 tot de la motul . cu cel din urma parca merge mai bine . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Ianuarie 31, 2013 Share Postat Ianuarie 31, 2013 adi_radu : dacă nu-ţi este greu ( ai mobra aproape ) poţi să faci 1-2 poze cauciucului spate ? Nu contest afirmaţia ta, dar deţinând TKC80 + din relatările altora. îmi vine greu de crezut acel 20% uzură dupa 6000km Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Ianuarie 31, 2013 Share Postat Ianuarie 31, 2013 adi_radu : dacă nu-ţi este greu ( ai mobra aproape ) poţi să faci 1-2 poze cauciucului spate ? Nu contest afirmaţia ta, dar deţinând TKC80 + din relatările altora. îmi vine greu de crezut acel 20% uzură dupa 6000km Exact la asta m-am gandit si eu .....dintre baietii cu care merg [eu nu am folosit gumele astea] nici unul nu a reusit sa tina mai mult de 6~7 mii de km TKC-urile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Guzuman Postat Ianuarie 31, 2013 Share Postat Ianuarie 31, 2013 Stiu c-am pornit o discutie probabil nesfarsita, dar tocmai ce l-am luat, si in ceva timp urmeaza sa-mi schimb cauciucurile. Abia astept sa se incalzeasca sa ies cu ea! Ceva recomandari speciale pentru modelul asta? Am citit eu topicul, dar ca intotdeauna, parerile sunt impartite si la cauciucuri si la alte cele . Hai cu primavara ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Ianuarie 31, 2013 Share Postat Ianuarie 31, 2013 Depinde ce vrei sa faci cu mobra. In semnatura vad ca ai gs-ul simplu nu varianta Dakar. De principiu cu mobra in cauza faci un softenduro max asa ca recomandarea mea este K60 Scout. Le-am avut pe K60 clasice [nu exista varianta Scout atunci] pe aceeasi mobra si m-am inteles foarte bine cu ele si am facut chiar un pic mai mult de softenduro. Am avut un mix de Scout si clasic pe mobra actuala si s-au comportat decent desi in off as fi vrut mai mult. Oricum sunt niste anvelope bune pt inceput au aderenta buna pe strada inclusiv pe asfalt ud pe off te descurci cu ele [daca te gandesti sa intrii mai mult pe off ia-ti spate pe 130 difera profilul fata de 140 ] dupa care vezi tu ce vrei sa faci . In opinia mea pe genul asta de mobra nu merita puse cauciucuri mai stradale de atat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Guzuman Postat Ianuarie 31, 2013 Share Postat Ianuarie 31, 2013 (editat) Pai sincer, eu vreau sa ajung pe asfalt pana la un loc stabilit, si de acolo un soft enduro, asa cum zici tu . pe dealuri, drumuri forestiere, plimbari, drumetii moto. Desemenea pe asfalt nu as vrea sa am probleme de aderenta, si nici pe macadam . Stiu ca or sa fie un compromis , si n-or sa exceleze pe nici una din suprafete, dar sper sa fie decente pe ambele. La ce magazin as putea sa le gasesc la un pret bun ?Pe heidenauro va ma ajung vreo 700 ron . Multumesc Editat Ianuarie 31, 2013 de Guzuman Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Ianuarie 31, 2013 Share Postat Ianuarie 31, 2013 La capitolul aderenta pe asfalt nu ai de ce sa-ti faci probleme am atins cu scaritele pe jos. La capitolul aderenta pe off sunt sute de pagini de forum de citit. Pot sa-ti spun ca nu cauciucul o sa fie cea mai mare limitare a ta. De principiu acolo unde le-ai gasit sunt direct de la importator. Daca vrei un tip asteapta SMAEB-ul si o sa aiba chiar la standul lor ceva discount. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.