Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

Am avut firul sectionat acum 3 ani.

De data asta a "ragusit" si dupa 2 luni de raceala a murit.

http://www.motorrad-alexander.com/index.php?site=angebote&sub=teile_shop&choice=motorrad&artikel=GM01881&bild=GM01881.jpg

nu stiu transportul cit poate sa coste...

date de contact

http://www.motorrad-alexander.com/index.php?site=intern&sub=impressum

 

in alta ordine de idei: am un tacanit la motor mai ales la pornire

seamana cu o masina de cusut

dupa aceea se atenueaza

cam asa suna

 

din cite am studiat in topic e vorba de intinzatorul de lant de distributie

11317710986 si poate si patina 11317652906

iar la Bavaria Brasov mi-au zis ca le lipseste o scula ca sa il schimbe :blink:

 

se poate schimba intinzatorul fara sa desfac juma de motor?

daca scot surubul acesta:

post-3819-0-61125600-1366290958_thumb.jpg

 

multumesc

 

probabil luna viitoare o sa dau la verificat valvele

Editat de crazvy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Surubul de care zici e cam prost pozitionat la ale noastre, in sensul ca nu prea ai loc sa bagi cheie acolo (decat eventual una ultra-plata, cam cum erau alea comuniste de bicicleta pegas), si in plus, cand sa-l scoti afara descoperi ca iar nu prea ai loc din cauza modulului de ABS...

 

Asa, la prima strigare, fara sa pot asculta "sonorul" din clip, banuiesc ca se aude ca si la mine uneori dimineata, sau pe calduri mari, cand e mobra incinsa... Eu ma gandesc ca tacane camele lovind in tijele supapelor, pana ajunge ulei acolo la pornire... iar pe calduri mari, e posibil ca uleiul sa fie asa de fluid incat nu face pelicula suficient de groasa pe pastilele din capul tijelor supapelor... Aberez? :P



Iar legat de verificarea jocului came/supape, nu ai chiar asa multe de desfacut... airbox-ul, bateria, rezervorul de ulei, bobina de inductie si inca niste maruntisuri, si poti scoate capacul superior al motorului ca sa inspectezi singur jocurile la supape si eventual daca e uzat lantul de distributie...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

un sunet asemanator am avut si eu cand opream moto. tot asa mi s-a spus ca este de la intinzatorul de lant,eu am scos dopul de la intinzator(am ABS,nu am putut sa scot intinzatorul ,iti trebuie ceva unealta cu magnet am inteles)) si am pus in fata dopului o piulita de 6 sa apese mai tare arcul .

 

sunetul a disparut nu de tot dar nu se mai aude asa de tare si oricum nu se mai aude la fiecare oprire,foarte in "liniste" se opreste acum .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si eu am pus piulita, dar nu se aude nicio imbunatatire, suna la fel! peste 3 sapt. imi iau unul nou (75 de lei) si il voi monta! Nu am abs, deci practic cu o tubulara si un "sarpe" cu magnet (nu cu clopotei :P) voi rezolva treaba! Ovidiu ma va superviza! :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si eu am pus piulita, dar nu se aude nicio imbunatatire, suna la fel! peste 3 sapt. imi iau unul nou (75 de lei) si il voi monta! Nu am abs, deci practic cu o tubulara si un "sarpe" cu magnet (nu cu clopotei :P) voi rezolva treaba! Ovidiu ma va superviza! :P

cred ca 75 de lei e numai patina la care ajungi mai greu

arculetul acela e vreo 250

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am fost intr-o situatire similara cu a ta. Am schimbat filtre, am curatat TPS am resetat ECU si tot degeaba. Am fost la diagnoza- degeaba si pana la urma mecanicul de la Bavaria mi-a schimbat bujia si a rezolvat. Vezi postul /index.php?/topic/20791-cine-are-bmw-650-f-gsdakar-2000-injectie/page-333&do=findComment&comment=3119005

 

Revin cu completari la problema mea!

 

Am fost cu motorul la diagnoza, nu a gasit erori sau alte balarii in calculator sau senzori! Mi-a resetat toti parametrii, inclusiv acceleratia! Problema persista!

 

Mi-a fost recomandat sa verific jocul supapelor, e posibil ca una sa nu inchida mereu bine; am constatat atunci cand am pornit-o fara AirBox, ca in momentul in care se opreste, da un rateu in admisie, face flama sub clapeta de acceleratie!

 

Ceva sfaturi? Vreau sa incep sa ma dau cu ea distante luungi, si nu vreau sa o chinui, tot sa-mi moara la stop si treceri de pietoni! :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

deci, fara deci...motocicleta este buna, "noi" suntem prosti! tongue.png

 

pentru a 5-6-a oara am desfacut tot corpul admisiei, inclusiv guma de cauciuc, si am curatat-o si inspectat vizual! Arata foarte bine, nu avea fisuri sau crapaturi; e un cauciuc foaaarte gros! Am curatat si inspectat vizual iar injectorul si clapeta de acceleratie!

 

Am montat la loc, si neavand ce sa-i mai fac, (ea mergand la fel de ...prost) am inceput sa ma joc cu surubelul ce regleaza clapeta de acceleratie! Nu am umblat la el pana acum, crezand ca e sigilat cu vopsea rosie, dar se pare ca o fost umblat la el!

 

Asadar slabind acest surubel de reglaj,(inchizand clapeta de acc.), am constatat ca motoreta statea la relanti, am pornit-o si oprit-o de foarte multe ori! Am pus repede carenele pe ea, si am plecat la o tura prin oras, nu s-a mai oprit deloc!

 

Insa, am observat ca daca merg cu ea, o opresc, si dupa 5 min pornesc iar, tot da sa se opreasca, dar daca o tin accelerata pana la 2000rpm, timp de 10sec, merge normal! Se simte o imbunatatire a mersului!

 

Sambata ii schimb uleiul, antigelul, bujia si lichidul de frana pe spate,(urmeaza si pe fata cand voi lua un bidonas de DOT4), si mai slabesc un sfert de tura surubelul; nici prea mult; din puctul meu de vedere, el are un rol important, si anume limiteaza cursa clapetei de acc. pentru a nu uza corpul de admisie de la etansarea clapetei pe corp!

 

Eu cred ca de aici a fost! In ture tragea bine, isi lua aer prin clapeta de acc., la relanti are alt traseu pentru aer, clapeta trebuie sa stea inchisa complet; altfel se comporta exact ca si cum ar trage aer fals "pe sub ea", gat de cauciuc spre exemplu!

 

Maine iar plec cu ea, sa vedem cum mai merge, si sambata ii fac cele spuse mai sus! Voi pune si poze cu prima ocazie!

 

...fara doar si poate, apelam la George TNG din Ciolpani daca nu ii dadeam de cap, sau daca voi mai avea vre-o problema de mecanica voi apela cu siguranta la el,mi-a dat sfaturi foarte utile prin telefon; (el neavand soft ptr. diagnoza BMW)!

 

Oricum fara ajutorul lui Ovidiu, nu reuseam nici 2% sa fac ceva la el, si ii multumesc mult cu aceasta ocaziune! Sa dea Domnul, Ovidiu, sa ne plimbam cat ii tara de lunga si lata!

 

Va salut cu respect!

 

Iulian

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De ce nu folosesti lichid de frana DOT5.1 ? Nu ma refer la cel siliconic DOT5...

Are temperatori de fierbere mai ridicate decat DOT4 si rezista mai bine in timp... plus ca e 100% compatibil cu instalatiile pentru DOT4...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dot 5.1 e un pic mai scump . personal am luat un flacon mic de trw dot 4 pt anu asta .La anu schimb iara , pe mine ma costa doar lichida restu e placere . Cred ca asa e cel mai ok , schimbi tot ce se poate schimba in fiecare an .

 

Reefrritor cu surubelu de la clapeta , asa am patit si eu , cand o lasam la relantiu murea , esfacut curatat senzoru si .. insurubat surubu ( nu mai retin dar e posibil o tura ) de atunci merge ok cu mici fluctuatii din partea turometrului . in rest totul e ok .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu se schimba chiar asa, anual . Nu merita banutii aruncati pe fereastra.

Antigelul si lichidul de frana au o durata de viata de 2 ani(cond. normale nu racing). Uleiul cu filtru e pe sezon sau la nr de km, bujia la km

Mentenanta data de manual este cea mai sanatoasa pt mobra si buzunarul proprietarului

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dot 5.1 e un pic mai scump . personal am luat un flacon mic de trw dot 4 pt anu asta .La anu schimb iara , pe mine ma costa doar lichida restu e placere . Cred ca asa e cel mai ok , schimbi tot ce se poate schimba in fiecare an .

 

Reefrritor cu surubelu de la clapeta , asa am patit si eu , cand o lasam la relantiu murea , esfacut curatat senzoru si .. insurubat surubu ( nu mai retin dar e posibil o tura ) de atunci merge ok cu mici fluctuatii din partea turometrului . in rest totul e ok .

daaa.......bine ca i-am dat de cap cumva ca deja disperam amandoi ca nu mai stiam ce sa ii facem!!si cu toate ca am dus-o si la un mecanic (de la bmw) care din contra a deschis clapeta din surb :rusinica: ,si normal ca mergea mai prost dacat inainte sa ajungem acolo.

dar bine ca s-a rezolvat ........cine ar fi crezut ca de acolo e prob.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hartia aceea filtranta era alba de noua?daca da ,pai e cam mizerabil!! unde pot sa vad anul de fabricatie pe filtru? pt ca si moto meu are 50.000 si nu stiu daca a fost schimbat .

revin cu poza cu filtrul uscat

era umde data trecuta, de aceea era asa inchis la culoare

post-3819-0-12785300-1366456062_thumb.jpg

 

in alta ordine de idei: e normal sa fie rosu esapamentul dupa 5 minute de mers la relanti?

seara se vede...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Guys, o intrebare am la voi. O mesterit careva la senzorul de rpm, de pe volanta? Ala inductiv. Cum te uiti pe partea dreapta la motor, sub capacul ala care tine mufe si cabluri, is doua randuri de cabluri ce ies din motor: 3 galbene - infrasurarile de la generator si inca 2 fire, semnalul de la pick-ul coil.

 

Ideea e ca motorul merge ok cat e rece, apoi, cand se incalzeste, incepe si face figuri cand il turezi, in sensul ca acul la turometru incepe si sare si nu se tureaza OK. Si diagnoza imi ridica 80 de erori in cateva secunde de mers al motorului.

 

E ceva smecherie acolo sau il dau numai jos si il inlocuiesc, pur si simplu...

 

Thanks!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vezi poate este span ,ceva resturi melalice pe acolo si probabil stau lipite de senzor . a patit cineva asa ,de la electromotor (bendix presupun) cum se uzeaza si poate doar trebuie curatat pe acolo. poate fi si aia dar ma indoiesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Am un F650GS din 2001.

Doresc sa cumpar un radiator second hand (nou cred ca este cam scumput), deoarece al meu nu mai tine deloc. Il lipesc intr-un loc si crapa in altul.

 

Aveti idee unde pot gasi?

 

O zi buna.

Cristi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

referitor la radiator : anu trecut ma batea gandu sa imi schimb radiatoru ca .. are putin fagurele indoit si na .. pasarele pe creier . Am vb cu tipii de la radiatoare motociclete si au zis asa :

imi fac altu pe aceeleasi cote cu fagure mai rezistent la pre .. parca 350 su 400 ron . oricum vb cu ei si sigur te ajuta . A ce aveau la 100 ron sunt niste aripioare din aluminiu sa iti protejeze radiatoru de pietre .

Succes

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cati km ai facut cu noul filtru? cum se comporta, simti ceva diferente fata de cel original?

vreo 100 km

mda, parca raspunde mai bine la acceleratie, "sare" mai bine

si nu se mai opreste motorul (am pus si bujie iridium)

 

am luat niste mansoane de la Touratech dar sint netede pe interior :unsure:

cele originale au niste canale longitudinale care intra in niste ridicaturi in plasticul de pe ghidon

le trag asa peste acele ridicaturi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tururor.

 

Pentru cei care au sau nu BMW GS F650, sau doresc sa se plimbe cu un alt model de motocicleta, in acest weekend bike2rent va invita la test.

 

Punem la dispozitie 3 motociclete:

1. BMW GS F650 model 2002

2. BMW GS F 650 DAKAR model 2003

si

3. YAMAHA WR 450-model 2006, pentru cine vrea sa incerce si altceva

 

Mai multe detalii aici:

 

/index.php?/topic/694674-bike2rent-va-invita-la-test/

sau

https://www.facebook.com/bike2rent.ro

 

Va asteptam.

 

Lucian.

Editat de extremusski
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din ciclul "cine face si desface toata ziua are ce face" mi-am desfacut suspansia spate. Toate bune si frumoase pana cand am ajuns la rulmentii basculei spate care erau sudati din cauza apei intrate prin "paslele" originale, atasez ceva poze si o lista a celor trebuincioase pentru repunerea pe doua roti!



Rulmenti: HK2216 X6buc, HK1812 X 2buc, HK1816 X 3buc

Simeringuri: 22x28x4 X 6buc, 18x24x3 X8 buc (patru dintre acestea inlocuind "paslele" originale de la rulmentii basculei, opinie personala)

Revin la achizitionare si cu preturi pentru componentele de mai sus.

Operatiunea este una de nivel mediu, deci o poate face cu succes orice posesor de trotineta, recomandat ar fi dupa parerea mea la fiecare inceput de sezon pentru o curatare si ungere a rulmentilor (poate asa scapam de schimbarea acestora) daca se ajunge la blocare in proportie de 50% vor trebui schimbate si bucsile interioare ale rulmentilor (lucru costisitor pentru ca se pare ca nu se gasesc decat la Bavaria)

post-49126-0-15152100-1367317224_thumb.jpg

post-49126-0-15310100-1367317240_thumb.jpg

post-49126-0-15643500-1367317253_thumb.jpg

post-49126-0-44600500-1367317293_thumb.jpg

post-49126-0-04807200-1367317302_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pret in jur de 300 ron . si eu am fact acelasi lucru . Rulmenti SKF simeringuri nu mai retin .

Daca nu gasesti ( ma indoiesc ) iti dau un numar de la Leco Mures , eu de acolo am luat . ii aveau pe stoc .

Recomand vaselina asta :http://piesemoto.achimoto.ro/vaselina---unsoare---bel-ray---waterproof-grase---445-gr/2549.htm

Eu pe asta am pus-o .

 

PS : am un telescop spate complet + un arc progresiv ( in ambalaj )

Eu am luat set arcuri progresive fata +spate si intre timp am luat un telescop complet ohilis pe spate . Acum am ramas cu ele .

voi face poze si le voi pune pe topicul dedicat .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am desfacut prima oara articulatiile suspensiei spate acum aproape doi ani, adica la 10 ani si 40-50k km de la fabricarea motocicletei. Avand in vedere ca majoritatea km i-am facut eu, si am mers si pe ploaie, si prin noroaie, si prin praf si alte asemenea, si vazand cum arata alti rulmenti de la articulatie desfacuti, ma asteptam sa fie pilaf. Spre surpriza mea, acele aratau exceptional, doar cateva fiind usor oxidate la suprafata (se innegrisera usor, dar nu era mancat in adancime materialul). Problema era ca nu prea mai era vaselina in colivii si intre ace. Asa ca am spalat tot, pus vaselina din belsug, si am reasamblat.

 

In concluzie, dupa parerea mea nu prea ai de ce sa umbli anual acolo, decat daca mergi 30-40k km pe an, sau traversezi zilnic vaduri de rau... Altfel, o verificare la 3 ani cred ca e suficienta...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu pe a mea am invatat-o sa innoate ( tocmai ii pusesem TKC 80 si vroiam sa le testez limitele )

A innotat undeva la aproape un metru sub apa timp de aprox 10 min ( intram ieseam si tot asa ) .

 

La anu cand ii vine randu de schimburi voi desface articulatia de la telescop sa vad cum se impt rulmentii daca este ok nu mai desfac daca nu .. desfac si gresez tot .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...