iuli-voshod Postat Mai 21, 2013 Share Postat Mai 21, 2013 m-am cam saturat de demontat carenele alea cu 20 de suruburi luni imi vine filtrul de aer si mai desfac atunci eu la surub am deschis mai mult clapeta, n-am inchis si se pare ca asta era nu se mai incalzeste asa tare, simteam pe picior caldura inainte acuma nu se mai simte si prinde lejer 140 inainte nu mergea mai mult de 120 o sa ma uit seara daca se mai inroseste esapamentul mersi caldura o simti de la ventilator; care trage aer si impinge spre spate, adica spre piciorul tau! Teoretic la relanti, motorul isi ia aer pe la motorasul pas cu pas; clapeta trebuie sa fie complet inchisa, si lucreaza harta de relanti; apoi cand tragi de acc se deschide clapeta si incepe sa lucreze dupa harta de sarcina! Nu strica si o masurare a raportului de compresie! tinem legatura! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Mai 22, 2013 Share Postat Mai 22, 2013 de ceva vreme nu mai imi merge claxonul, am verificat claxonul propriu zis si este ok, stie cineva care este circuitul claxonului sa verific pe unde s-a intrerupt? Mufa claxonului a fost la mine problema principala. Taiat si cositorit papuci... Oricum claxonam excesiv Din acelasi motiv am montat claxonul pe releu. Butonul cu firele l-am lasat ca sa comand releul iar in claxon "bag" 14,2 V , cat "intra" la bornele bateriei. Controleaza sa nu fie eventual firele intrerupte la trecerea prin protectia aia de plastic de pe forca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CozonacRutier Postat Mai 23, 2013 Share Postat Mai 23, 2013 Mno, ori am ghionion ori am foarte mult ghinion. Tre` s-arunc cu bani acum pe piese noi. Stiti vreun magazin ceva (preferabil din afara) de unde sa-mi iau set (piston, spape, semeringuri) la un pret mai decent decat Bavaria (desi ma indoiesc). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotĂśrizer Postat Mai 23, 2013 Share Postat Mai 23, 2013 wtf just happened? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CozonacRutier Postat Mai 23, 2013 Share Postat Mai 23, 2013 (editat) Probabil s-a deplasat patina sau lantul de distributie si restul se vede in poze. Supapele de admisie au batut in piston pana cand una s-a rupt si s-a infipt in el. Plm distractie Editat Mai 23, 2013 de Discordless Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Mai 23, 2013 Share Postat Mai 23, 2013 FCK! expensive repair! cam cat face un motor dezmebrat sau cat caosta piesele astea SH Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotĂśrizer Postat Mai 23, 2013 Share Postat Mai 23, 2013 un motor il gasesti complet pe ebay cu 1000 euro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CozonacRutier Postat Mai 23, 2013 Share Postat Mai 23, 2013 (editat) Motor am gasit si la 500e. Asa, un calcul rapid, doar cu preturile de pe realoem.ro ma ajung piesele vreo 1500ron. Editat Mai 23, 2013 de Discordless Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Mai 23, 2013 Share Postat Mai 23, 2013 500 vs 300 ??? mai ramai si cu piese Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CozonacRutier Postat Mai 23, 2013 Share Postat Mai 23, 2013 Mda dar e diferenta intre 30.000km si 0km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Mai 23, 2013 Share Postat Mai 23, 2013 pai...motorul tau nu are 0. zero o sa aibe doar niste piese. acuma cu lucrurile SH ..e loterie...dar manopera costa decic lar o sa sari de 300E. cred ca ai fi capabil sa montezi motorul sh cu un prieten si sa maia i si ceva piese de schimb or sa vinzi te miri ce chestii de pe el ca sa diminuezi din investitie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Mai 23, 2013 Share Postat Mai 23, 2013 Gandeste-te altfel - te-ai facut cu o scrumiera extrem de originala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
enos Postat Mai 23, 2013 Share Postat Mai 23, 2013 a mai patit careva ca dupa 140 km/h sa-i joace ghidonul? pana acum 1000 km nu aveam probleme, acum se simte destul de tare. nu am schimbat anvelopa.pareri?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Mai 23, 2013 Share Postat Mai 23, 2013 Schimbari de aerodinamica. Aveai coburi? Topcase? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CozonacRutier Postat Mai 24, 2013 Share Postat Mai 24, 2013 a mai patit careva ca dupa 140 km/h sa-i joace ghidonul? pana acum 1000 km nu aveam probleme, acum se simte destul de tare. nu am schimbat anvelopa.pareri?? Ai facut prea mult la stanga/dreapta si s-a tocit neuniform Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
enos Postat Mai 24, 2013 Share Postat Mai 24, 2013 Schimbari de aerodinamica. Aveai coburi? Topcase? nimic. eram gol Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ow3x3xpr3ss Postat Mai 24, 2013 Share Postat Mai 24, 2013 inca nu ai reusit sa scapi de el?.....parca vroiai sa te lasi de sportul asta si tu o arzi cu 140! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
enos Postat Mai 24, 2013 Share Postat Mai 24, 2013 inca nu ai reusit sa scapi de el?.....parca vroiai sa te lasi de sportul asta si tu o arzi cu 140! nu au iesit banii, nu l-am dat. il tin pana ma fac mare ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BlackLord Postat Mai 26, 2013 Share Postat Mai 26, 2013 Salut! Vreau sa-mi iau un F650GS dupa 2000. Am gasit unu din 2001 la vanzare la un pret foarte bun. La ce ar fi bine sa ma uit cand merg sa vad motocicleta? (Bucuresti) Merci! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Mai 26, 2013 Share Postat Mai 26, 2013 (editat) a mai patit careva ca dupa 140 km/h sa-i joace ghidonul? pana acum 1000 km nu aveam probleme, acum se simte destul de tare. nu am schimbat anvelopa.pareri?? Roata fata descentrata, rulmenti de jug, anvelopa fata foarte uzata. Editat Mai 26, 2013 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Mai 26, 2013 Share Postat Mai 26, 2013 Sa aiba ABS si sa fie de dupa 2004 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BlackLord Postat Mai 26, 2013 Share Postat Mai 26, 2013 Ok... deci pana in 2004 nu sunt ok. Dar sunt cu 30-40% mai scumpe astea >2004 fata de ce gasesc din 2000-2001 (majoritatea anunturilor). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
monsteristu' Postat Mai 27, 2013 Share Postat Mai 27, 2013 eu am 2003 cu abs si nu am avut nicio problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Mai 27, 2013 Share Postat Mai 27, 2013 In ordinea banilor te-as sfatui sa o iei in toate mintile apoi sa aiba abs, si daca se poate sa fie modelul cu 2 bujii Daca mai are si ceva accesorii deja ... Si eu am avut una galbena din 2001 si cativa ani am fost f multumit de ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Mai 27, 2013 Share Postat Mai 27, 2013 Anul de fabricatie nu are mare importantă. Ba chiar eu mi-as lua pana in 2003 pentru ca poți pune pe ea parbrizul de Dakar ~2003, care este foarte ok spre deosebire de cel de după 2003 care este varza. Este de asemenea mai important decât anul sa fie mobra in mințile ei, cum se spune. De asemenea as vrea sa aibă ABS, si cu cât are mai multe accesorii pe ea cu atât mai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.