Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

m-am cam saturat de demontat carenele alea cu 20 de suruburi

luni imi vine filtrul de aer si mai desfac atunci

 

eu la surub am deschis mai mult clapeta, n-am inchis

si se pare ca asta era

nu se mai incalzeste asa tare, simteam pe picior caldura inainte

acuma nu se mai simte si prinde lejer 140

inainte nu mergea mai mult de 120

o sa ma uit seara daca se mai inroseste esapamentul

 

mersi ;)

 

caldura o simti de la ventilator; care trage aer si impinge spre spate, adica spre piciorul tau! Teoretic la relanti, motorul isi ia aer pe la motorasul pas cu pas; clapeta trebuie sa fie complet inchisa, si lucreaza harta de relanti; apoi cand tragi de acc se deschide clapeta si incepe sa lucreze dupa harta de sarcina! Nu strica si o masurare a raportului de compresie!

 

tinem legatura! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

de ceva vreme nu mai imi merge claxonul, am verificat claxonul propriu zis si este ok, stie cineva care este circuitul claxonului sa verific pe unde s-a intrerupt?

Mufa claxonului a fost la mine problema principala.

Taiat si cositorit papuci...

 

Oricum claxonam excesiv :)

Din acelasi motiv am montat claxonul pe releu. Butonul cu firele l-am lasat ca sa comand releul iar in claxon "bag" 14,2 V , cat "intra" la bornele bateriei.

Controleaza sa nu fie eventual firele intrerupte la trecerea prin protectia aia de plastic de pe forca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mno, ori am ghionion ori am foarte mult ghinion. Tre` s-arunc cu bani acum pe piese noi. Stiti vreun magazin ceva (preferabil din afara) de unde sa-mi iau set (piston, spape, semeringuri) la un pret mai decent decat Bavaria (desi ma indoiesc). :(

post-6451-0-30108500-1369295450_thumb.png

post-6451-0-57465200-1369295457_thumb.png

post-6451-0-49599000-1369295466_thumb.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Probabil s-a deplasat patina sau lantul de distributie si restul se vede in poze. Supapele de admisie au batut in piston pana cand una s-a rupt si s-a infipt in el. Plm distractie :D

Editat de Discordless
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai...motorul tau nu are 0.

zero o sa aibe doar niste piese.

acuma cu lucrurile SH ..e loterie...dar manopera costa decic lar o sa sari de 300E.

cred ca ai fi capabil sa montezi motorul sh cu un prieten si sa maia i si ceva piese de schimb or sa vinzi te miri ce chestii de pe el ca sa diminuezi din investitie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

a mai patit careva ca dupa 140 km/h sa-i joace ghidonul? pana acum 1000 km nu aveam probleme, acum se simte destul de tare. nu am schimbat anvelopa.pareri??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

a mai patit careva ca dupa 140 km/h sa-i joace ghidonul? pana acum 1000 km nu aveam probleme, acum se simte destul de tare. nu am schimbat anvelopa.pareri??

Ai facut prea mult la stanga/dreapta si s-a tocit neuniform :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

inca nu ai reusit sa scapi de el?.....parca vroiai sa te lasi de sportul asta :moto: si tu o arzi cu 140! :ok:

nu au iesit banii, nu l-am dat. il tin pana ma fac mare :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

Vreau sa-mi iau un F650GS dupa 2000. Am gasit unu din 2001 la vanzare la un pret foarte bun.

La ce ar fi bine sa ma uit cand merg sa vad motocicleta? (Bucuresti)

Merci!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

a mai patit careva ca dupa 140 km/h sa-i joace ghidonul? pana acum 1000 km nu aveam probleme, acum se simte destul de tare. nu am schimbat anvelopa.pareri??

 

Roata fata descentrata, rulmenti de jug, anvelopa fata foarte uzata.

Editat de Cesar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok... deci pana in 2004 nu sunt ok. Dar sunt cu 30-40% mai scumpe astea >2004 fata de ce gasesc din 2000-2001 (majoritatea anunturilor).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In ordinea banilor te-as sfatui sa o iei in toate mintile apoi sa aiba abs, si daca se poate sa fie modelul cu 2 bujii :) Daca mai are si ceva accesorii deja ...

Si eu am avut una galbena din 2001 si cativa ani am fost f multumit de ea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Anul de fabricatie nu are mare importantă. Ba chiar eu mi-as lua pana in 2003 pentru ca poți pune pe ea parbrizul de Dakar ~2003, care este foarte ok spre deosebire de cel de după 2003 care este varza.

Este de asemenea mai important decât anul sa fie mobra in mințile ei, cum se spune.

De asemenea as vrea sa aibă ABS, si cu cât are mai multe accesorii pe ea cu atât mai bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...