buzoianu Postat August 4, 2013 Share Postat August 4, 2013 Salutare, Ma poate ajuta cineva cu tija de actionare a axului ambreiaj, intre cablu si ax. Piesa nr.7 din poza. Multumesc mult, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat August 4, 2013 Share Postat August 4, 2013 cum am mai spus si cu alte ocazii - noua e cam 80 lei - stiti voi de unde Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Atomykatt Postat August 6, 2013 Share Postat August 6, 2013 (editat) Stie cineva daca alarma BMW pt single spark se potriveste pe twinspark? Trebuie facute ceva modificari prin soft pentru a elimina/adauga alarma? Editat August 6, 2013 de Atomykatt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat August 7, 2013 Share Postat August 7, 2013 Nu ne povseteste nimeni cum s-a pravalit cu motoreta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Guzuman Postat August 8, 2013 Share Postat August 8, 2013 Salut baieti ! Astazi, mergand cu motorul , am auzit o bataie . Am tras de etrier si cred ca-i lipseste o bucsa la prindere. . Unde o gasesc de cumparat ? ms Stie cineva din ce material e ? Vreau sa-mi fac una si nu stiu ce material sa pun: cauciuc? teflon ? ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat August 8, 2013 Share Postat August 8, 2013 Adamantiu Cauciuc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Guzuman Postat August 9, 2013 Share Postat August 9, 2013 Adamantiu Cauciuc De asta http://www.memecenter.com/fun/988460/origins-of-adamantium ? Poate era ceva mai dur decat cauciucul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotĂśrizer Postat August 9, 2013 Share Postat August 9, 2013 (editat) este fix un cauciuc pot sa citesti ci codul de pe el daca vrei Editat August 9, 2013 de MotĂśrizer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Guzuman Postat August 9, 2013 Share Postat August 9, 2013 este fix un cauciuc pot sa citesti ci codul de pe el daca vrei Multumesc man. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pstefan Postat August 12, 2013 Share Postat August 12, 2013 Nu ne povseteste nimeni cum s-a pravalit cu motoreta? Deja sunt 2 povesti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aditorpan Postat August 13, 2013 Share Postat August 13, 2013 (editat) Salut Stie cineva un Dakar sau Gs dezmembrat? Am nevoie pentru un Dakar 2001 de senzor de viteza si pompa frana spate. Multumesc Editat August 13, 2013 de aditorpan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SUN_83 Postat August 13, 2013 Share Postat August 13, 2013 /index.php?/topic/699116-dezmembrez-bmw-f650gs-an-2003/&do=findComment&comment=3500927 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Atomykatt Postat August 13, 2013 Share Postat August 13, 2013 E normal sa cedeze simeringurile de ulei de la furca dupa 15000 km (cam 3000 au fost pe macadam/drumuri proaste)? Le-am schimbat anul trecut, si deja sunt pa! Intreb pt. ca primul care a cedat e pe aceeasi jamba ca si anul trecut si ma gandesc ca o fi avand vreo imperfectiune. Sunt AllBalls daca are vreo importanta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat August 13, 2013 Share Postat August 13, 2013 Nu sunt multi km dar nici foarte putini mai ales daca 3000 din ei au fost pe macadam. Intrebarea este daca ai curatat furca sau au curatat-o simeringurile. De asemenea un alt factor agravant este furtunul cu presiune care la furcile "normale" trece de simeringuri. Ai putea sa pui niste protectii. Am avut pe F650 GS niste burdufuri care mie mi s-au parut foarte ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Atomykatt Postat August 13, 2013 Share Postat August 13, 2013 Furtun cu presiune nu a vazut decat de 2 ori in aproape 18 luni. In rest, ce-a spalat-o ploile care m-au prins pe drum. Stiu de burdufurile alea, dar nu-mi plac... In concluzie, e un nr ok de km la care sa cedeze (tocmai ce am vb cu un prieten care o are cam din aceeasi perioada, si tot la al doilea rand e. Acelasi stil de mers, cam aceeasi km). Ms. ERU-le Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
krong28 Postat August 13, 2013 Share Postat August 13, 2013 Am pus eu burdufuri....si am mers cu ele 35000(70-80% onroad) pana a inceput sa piarda ulei!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat August 13, 2013 Share Postat August 13, 2013 confirm faza cu garniturile: fara burdufuri - in jur de 12 mii. cu burdufuri - 40 mii semeringuri originale de la reprezentanta. Curge mereu aceeasi jamba prima din cauza ca are un singur disc de frana Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazvy Postat August 14, 2013 Share Postat August 14, 2013 Curge mereu aceeasi jamba prima din cauza ca are un singur disc de frana cum adica? sau e doar o gluma? am schimbat de 2 ori simering-ul si tot curge cea din stinga (cum stai pe ea) se pare ca tubul are ceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat August 14, 2013 Share Postat August 14, 2013 nu e nici o gluma. La mobrele cu un singur disc de frana furca este solicitata asimetric pe franare. Mobrele noastre au placa aia de rigidizare pt a compensa fenomenul asta (si pentru a compensa faptul ca nu au furca usd). Btw - e principalul motiv pentru care s-au pus 2 discuri la motorete (forta de franare cu un singur disc poate depasi lejer aderenta ). Se pot vedea detalii in felul in care se uzeaza cuzinetii interior dupa muulti km. Ce zic eu aici e valabil in conditiile in care semeringurile pica dupa durata lor "normala" de viata. Daca exista probleme premature la una din jambe atunci cauzele pot fi tub zgariat sau cuzineti uzati aiurea(un tub stramb s-ar simti inainte in felul in care amortizeaza ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Atomykatt Postat August 14, 2013 Share Postat August 14, 2013 Intreb pt. ca primul care a cedat e pe aceeasi jamba ca si anul trecut Acum m-am uitat pe poze de anul trecut si am vazut ca de fapt tineam minte aiurea. Acum a cedat cel de pe stanga, anul trecut cel de pe dreapta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazvy Postat August 14, 2013 Share Postat August 14, 2013 (editat) nu e nici o gluma. La mobrele cu un singur disc de frana furca este solicitata asimetric pe franare. Mobrele noastre au placa aia de rigidizare pt a compensa fenomenul asta (si pentru a compensa faptul ca nu au furca usd). Btw - e principalul motiv pentru care s-au pus 2 discuri la motorete (forta de franare cu un singur disc poate depasi lejer aderenta ). Se pot vedea detalii in felul in care se uzeaza cuzinetii interior dupa muulti km. Ce zic eu aici e valabil in conditiile in care semeringurile pica dupa durata lor "normala" de viata. Daca exista probleme premature la una din jambe atunci cauzele pot fi tub zgariat sau cuzineti uzati aiurea(un tub stramb s-ar simti inainte in felul in care amortizeaza ) am inteles, mersi Editat August 14, 2013 de crazvy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edi Postat August 15, 2013 Share Postat August 15, 2013 Salut, stie cineva ce priza este asta ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Atomykatt Postat August 15, 2013 Share Postat August 15, 2013 (editat) Da, e DIN, standard. http://www.wunderlich.de/shop/bmw-f-serie/f-650-st-cs-gs-dakar/elektrik-beleuchtung/stecker-steckdosen.html Gasesti adaptoare pentru priza auto, sau direct "stecherul" Editat August 15, 2013 de Atomykatt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edi Postat August 15, 2013 Share Postat August 15, 2013 Da, e DIN, standard. http://www.wunderlich.de/shop/bmw-f-serie/f-650-st-cs-gs-dakar/elektrik-beleuchtung/stecker-steckdosen.html Gasesti adaptoare pentru priza auto, sau direct "stecherul" Multumesc frumos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat August 15, 2013 Share Postat August 15, 2013 Gasesti adaptoare la louis pt ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.