Atomykatt Postat Octombrie 1, 2013 Share Postat Octombrie 1, 2013 nu mi se mai incalzeste mansonul din dreapta cu ce sa incep ? Mie mi s-a dus acum ceva vreme (iarna tracuta) mansonul stang. Am lut SH si m-am gandit sa il hacker-esc pe cel vechi. I-am taiat cauciucul si era rupta spira. S-a rezolvat cu un letcon in 3 minute si apoi am pus banda termocontractibila pe el. Am repetat operatiunea si cu cele de pe motoreta. Un set de mansoane (doar cauciucurile) e in jur de 120 lei la Mymoto. Ca sa ajungi la cabluri e foarte mare bataie de cap. Problema vine de la modul in care s-au gandit sa lipeasca mansoanele. Adica doar de extremitati. Partea din centru ramane mobila destul cat sa rupa spira. Revin cu poze cu "lucratura" de sub cauciucuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvan G Postat Octombrie 1, 2013 Share Postat Octombrie 1, 2013 Salut, Ma intereseaza o sa (eventual inalta) si partea din spate a portbagajului (manerele, capacul plus ce este sub el si blocajul seii) pentru un 650GS model 2004-2007. Merci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Octombrie 2, 2013 Share Postat Octombrie 2, 2013 Am mers si cu mansoane generice (trbuie 2 seturi deoarece se folosesc "acceleratiile" peste manerele incalzite), Am mers si cu copii dupa mansoanele originale (le gasiti pe net ca mansoane de BMW) Ultimele sunt facute speical - in asa fel incat sa intre peste rezistente si in plus confortul este net superior cu ele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trandafir Postat Octombrie 2, 2013 Share Postat Octombrie 2, 2013 Salut, Ma intereseaza o sa (eventual inalta) si partea din spate a portbagajului (manerele, capacul plus ce este sub el si blocajul seii) pentru un 650GS model 2004-2007. Merci. razvan vezi aici : /index.php?/topic/696931-dezmembrez-bmw-f-650-gs-an-2004/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Octombrie 2, 2013 Share Postat Octombrie 2, 2013 O alta intrebare de natura tehnica - ce faceti cand se strica statorul de la alternator? Am vazut ca nu se poate comanda separat, numai tot sistemul cu intregul... Face cineva statoare after-market mai puternice sau tot OEM? Sau singura mea sansa e sa gasesc unul SH? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Octombrie 2, 2013 Share Postat Octombrie 2, 2013 depinde de alternator. In principiu statoarele se pot rebobina. Alternatorul de GS are 400w si e cam greu sa strici statorul. cum ai reusit ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Octombrie 2, 2013 Share Postat Octombrie 2, 2013 Nu am reusit nimic, s-a stricat singur acu ceva vreme si am ajuns sa il fac eu. Dupa ce termin cu toata povestea asta, o sa scriu la sectiunea Service un tutorial despre cum sa afli hiba intr-un sistem de incarcare cu magnet permanent, cum afli daca e releu sau statorul, etc. Intre timp am gasit unul SH si o sa incerc cu ala sa fac ingineria. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvan G Postat Octombrie 2, 2013 Share Postat Octombrie 2, 2013 razvan vezi aici : /index.php?/topic/696931-dezmembrez-bmw-f-650-gs-an-2004/ Merci dar s-au dat, m-am miscat prea incet... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Atomykatt Postat Octombrie 2, 2013 Share Postat Octombrie 2, 2013 @ Razvan G, ai PM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_radu Postat Octombrie 2, 2013 Share Postat Octombrie 2, 2013 Stator gasesti aici . Daca esti interesat til pot aduce . Dai un PM si rezolvam . Din cate stiu Nu merge rebobinat , am vrut sa rebobinez la un V-storm si mi sa zic ca e ceva cu rasina etc . Acum daca cineva poate sa il rebobineze vreau sa stiu .Am un stator care are nevoie de rebobinare . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Octombrie 3, 2013 Share Postat Octombrie 3, 2013 Cel din imagine sigur se poate rebobina. Userul Achile imi amintesc ca a rebobinat, cel mai recent, un stator de XR650. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Octombrie 3, 2013 Share Postat Octombrie 3, 2013 Am gasit unul sh aici in Cluj, l-am montat, am pus totul la loc si azi o sa il pornesc... revin cu detalii/articolul. In alta ordine de idei... are cineva capacele laterale la F650GS?+garniturile vechi? Am nevoie de ele ca si model, ca sa fac garnituri. Dau 100 ron cui mi le poate imprumuta 1 saptamana, apoi i le trimit inapoi in starea in care le-am si primit. Curierul incolo/incoace il platesc tot eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_radu Postat Octombrie 3, 2013 Share Postat Octombrie 3, 2013 mergi si iei un silicon bun (loctite are unu super bun si super scump , cam 80 ron tubu ) faci garnitura instant . de ce capacele este vorba ? un cod , o poza , garnituri se pot face si dupa capa + vaselina sau ulei ( sa se imprime modelu pe foaia de clingherit ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Octombrie 3, 2013 Share Postat Octombrie 3, 2013 Am facut garnitura aseara, pe loc. De asemenea, am pus si silicon, de la BMW Cel mai bun care exista Ideea era sa am capacele ca sa incep sa fac garniturile in serie, profi. Ca am vazut ca nu exista la indemana, numai OEM. Cand zic capace ma refer la cel de pe dreapta care tine statorul si cel de pe stanga care acopera ambreiajul. Si aici ma gandesc ca, daca ar avea cineva un motor de dezmembrat, m-ar putea ajuta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Octombrie 3, 2013 Share Postat Octombrie 3, 2013 BRAVO DOMNU..E BINE K TE GINDESTI SI LA CEI CU VENITURI MAI MICI. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Octombrie 7, 2013 Share Postat Octombrie 7, 2013 nu mi se mai incalzeste mansonul din dreapta cu ce sa incep ? cum ai rezolvat ? nici la a mea nu se mai incalzeste mansonul stang... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
drg Postat Octombrie 7, 2013 Share Postat Octombrie 7, 2013 Stie cineva de ce uneori intra mai greu dintr-antaia in a doua? Senzatia e ca ramane intepenita in treapta intai, atat de greu schimba. Parca 'agatza' ceva. La fel si cand incerc sa intru in neutru dintr-antaia. Am observat ca daca uleiul e rece, de exemplu cand plec dimineata, merge foarte smooth. Sa fie exclusiv de la ulei? Salut. Am si eu problema asta, la un Dakar din 2007. Pe scurt, cand motorul e rece schimba foarte bine. Dupa ce merg putin cu el, daca ma opresc pe loc, nu mai iese in neutru (de fapt iese foarte foarte greu). Am incercat sa o misc inainte inapoi... fara succes. Am reglat cablul, am reglat intinderea lantului, am schimbat uleiul (Castrol Power 1 4T 15w50), tot la fel. Daca opresc motorul trece in neutru foarte usor. Iese relativ usor si cu motorul cald, dar pe cricul central (de aici ideea cu reglatul lantului). Ceva idei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Octombrie 7, 2013 Share Postat Octombrie 7, 2013 Da un spritz la acceleratie in momentul cand o bagi in neutru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
drg Postat Octombrie 7, 2013 Share Postat Octombrie 7, 2013 Multumesc Andrei. Exact asta ma gadeam sa incerc maine. Am citit pe forumuri ca e normal ca ambreiajul sa "traga" putin daca esti in viteza chiar si cu maneta apasata la maxim - daca ai mobra pe cricul central, roata se invarte usor; asta e din cauza ca ambreiajul e in ulei, iar placile sunt antrenate intre ele prin ulei; cineva spunea ca daca accelerezi (in viteza si cu maneta de ambreiajul apasata) se strica cuplarea asta prin ulei iar roata incetineste sau se opreste. Fenomenul ar fi mai vizibil cand uleiul e rece, si deci mai dens. Totusi, eu am problema cu iesitul din treapta intai cand uleiul e cald; cand e rece merge bine. O sa incerc maine cu acceleratul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Octombrie 7, 2013 Share Postat Octombrie 7, 2013 Salut. Am si eu problema asta, la un Dakar din 2007. Pe scurt, cand motorul e rece schimba foarte bine. Dupa ce merg putin cu el, daca ma opresc pe loc, nu mai iese in neutru (de fapt iese foarte foarte greu). Am incercat sa o misc inainte inapoi... fara succes. Am reglat cablul, am reglat intinderea lantului, am schimbat uleiul (Castrol Power 1 4T 15w50), tot la fel. Daca opresc motorul trece in neutru foarte usor. Iese relativ usor si cu motorul cald, dar pe cricul central (de aici ideea cu reglatul lantului). Ceva idei? cati km ai ? se poate intampla daca discurile metalice sunt subtiate si la temperatura devin ondulate- la ambreiaj uzat bine. Se mai poate intampla daca ai umblat la parghia de actionare si nu ai reusit sa o maio pui la loc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Atomykatt Postat Octombrie 7, 2013 Share Postat Octombrie 7, 2013 (editat) cum ai rezolvat ? nici la a mea nu se mai incalzeste mansonul stang... Dupa cum ziceam cateva posturi mai in urma, se da jos cauciucul (eu l-am dat jos prin taiere ca aveam un set de rezerva) si se cositireste rezistenta. De la un magazin de piese electronice iei banda termocontractibila, minim 25 mm diametru, pui cu grija peste, dai foc si iese asa: http://goo.gl/uFltbr (nu stiu de ce nu face upload-ul la poze) Daca ai nevoie de mai multe detalii, da-mi de veste Editat Octombrie 7, 2013 de Atomykatt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
drg Postat Octombrie 7, 2013 Share Postat Octombrie 7, 2013 cati km ai ? se poate intampla daca discurile metalice sunt subtiate si la temperatura devin ondulate- la ambreiaj uzat bine. Se mai poate intampla daca ai umblat la parghia de actionare si nu ai reusit sa o maio pui la loc Vreo 25k km; asta e scris in bord. Parghia din capatul de jos al cablului de ambreiaj pare montata corect. Am verificat ieri: cu cablul scos are exact cat scrie in manual - e o distanta acolo. Cel putin eu zic ca e corect cum e. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Octombrie 7, 2013 Share Postat Octombrie 7, 2013 la 25 mii nu ar trebui sa aiba absolut nici o problema. Mai verifica si cablul de ambreiaj- sa nu aiba fire rupte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_radu Postat Octombrie 8, 2013 Share Postat Octombrie 8, 2013 da si la al meu a fost schimbat ambreaju desi pe bord avea doar 13 000 . Asta mi-a spus fostul propietar si eu am constata cand am luat-o ( kilometrajul ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazvy Postat Octombrie 8, 2013 Share Postat Octombrie 8, 2013 (editat) Salut. Am si eu problema asta, la un Dakar din 2007. Pe scurt, cand motorul e rece schimba foarte bine. Dupa ce merg putin cu el, daca ma opresc pe loc, nu mai iese in neutru (de fapt iese foarte foarte greu). Am incercat sa o misc inainte inapoi... fara succes. Am reglat cablul, am reglat intinderea lantului, am schimbat uleiul (Castrol Power 1 4T 15w50), tot la fel. Daca opresc motorul trece in neutru foarte usor. Iese relativ usor si cu motorul cald, dar pe cricul central (de aici ideea cu reglatul lantului). Ceva idei? la mine gasesc mai greu neutrul tot trebuie sa dau in jos si in sus pina se aprinde led-ul uneori e in neutru dar nu se aprinde... Editat Octombrie 8, 2013 de crazvy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.