adi_radu Postat Septembrie 25, 2013 Share Postat Septembrie 25, 2013 www.vicma.ro ieftine si bune ( eu de acolo ma aprovizionez cu adaptor oglinda , oglinzi complete si semnalizari ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Septembrie 26, 2013 Share Postat Septembrie 26, 2013 sunt decente oglinzile de la vicma dar nu se compara cu cele originale la capitolul calitate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edi Postat Septembrie 26, 2013 Share Postat Septembrie 26, 2013 Ms frumos. Din fericire lucrez intr-un magazin de piese auto si mi-am comandat la mine , aproape 60 lei prinderea originala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazvy Postat Septembrie 26, 2013 Share Postat Septembrie 26, 2013 1. consumul e mai mic pe frig? rezerva s-a aprins la 300 km (fata de 270 km vara) 2. la rezervorul de lichid de frina pe ghidon este umed mai mereu in dreptul imbinarii. e normal sau nu izoleaza bine garnitura? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edi Postat Septembrie 26, 2013 Share Postat Septembrie 26, 2013 Mie mi s-a aprins becul la 380 km la drum lung. Asta insemnand 3.3 l/100km in mers legal. 300 km cu 12.5 l cand se aprinde becul inseamna 4.17 l/100km,iar 270 km pana se aprinde becul inseamna 4.63 l/100km. Poate ai mers mai economic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Septembrie 26, 2013 Share Postat Septembrie 26, 2013 Mai depinde si cum ai indesat ultima data cand ai facut plinul. Km reali sau km luati pe "partial" ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Septembrie 26, 2013 Share Postat Septembrie 26, 2013 1 - greu de spus - poate de la frig mergi mai incet 2 _ nu trebuie sa fie ud la rezervorul cu lichid de frana. Poate ai completat cu placute uzate si acum ai pus placute noi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Septembrie 26, 2013 Share Postat Septembrie 26, 2013 Atit consuma si dakarul meu 3,2 3,3 % la drum intins si nu pe off. Atit consuma si dakarul meu 3,2 3,3 % la drum intins si nu pe off.k pe acolo nu intram. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazvy Postat Septembrie 26, 2013 Share Postat Septembrie 26, 2013 (editat) Mai depinde si cum ai indesat ultima data cand ai facut plinul. Km reali sau km luati pe "partial" ? nu mai tin minte, de obicei cind se opreste pompa mai rotunjesc suma sa nu ma umple de marunt cind platesc cum adica partial? am citit pe bord 1 - greu de spus - poate de la frig mergi mai incet 2 _ nu trebuie sa fie ud la rezervorul cu lichid de frana. Poate ai completat cu placute uzate si acum ai pus placute noi 1. 2. n-am schimbat placutele PS: e vorba de mers preponderent in oras Editat Septembrie 26, 2013 de crazvy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Septembrie 27, 2013 Share Postat Septembrie 27, 2013 verifica garniturile si strangerea surubului la rezervorul de lichid. REcomandabil sa schimbi lichidul - absoarbe apa daca e in contact cu exteriorul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazvy Postat Septembrie 27, 2013 Share Postat Septembrie 27, 2013 verifica garniturile si strangerea surubului la rezervorul de lichid. REcomandabil sa schimbi lichidul - absoarbe apa daca e in contact cu exteriorul am strins suruburile si lichidul e schimbat anul trecut (stiu ca e higroscopic) problema e ca garnitura se gaseste numai cu capac si suruburi cu tot mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
damageman Postat Septembrie 29, 2013 Share Postat Septembrie 29, 2013 Buna. Ma numesc cosmin,am inceput sa citesc forumul vostru( mai am de citit anii 2010-2012)ocazie cu care felicit pe cei care sunt in continuare pe forum de la inceput care mai au mobrele si pe cei care chiar daca nu mai au mobrele dau dovada fairplay ori de cate ori intra un proaspat posesor si se repeta intrebarile,sper sa pot sa va stresez si eu in curand cu intrebari(momentan astept sa ma repar dupa o operatie la coloana'hernie de disc')dar pana atunci nu m-am putut rabda sa nu postez acest link https://www.pemotoare.ro/singur-in-africa-fara-un-scop-anume/6451/ multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Septembrie 29, 2013 Share Postat Septembrie 29, 2013 ce ar fi sa participi la subiect, nu sa bagi linkuri externe? de la mine nu primesti click pe el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
damageman Postat Septembrie 29, 2013 Share Postat Septembrie 29, 2013 Ok sefu. Eu am multumit anticipat pt intrebarile pe care am sa le pun,nu ca sa dea careva click pe link. Acolo e un interviu la un roman care a fost in africa pe un gs. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Septembrie 29, 2013 Share Postat Septembrie 29, 2013 (editat) GS-urile sunt mobre excelente, au fost peste tot. Vei putea observa ca sunt forumisti care le-au dus prin siberia, alte zone din asia, africa, america de sud, mai peste tot. Sunt si doamne care le abuzeaza in felul asta. Povestilelor sunt pe aici pe forum. Topicurile mono model se refera in principal la subiecte legate de modelul ala (probleme, solutii, informatii, upgrade, etc) Editat Septembrie 29, 2013 de ZIDU' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Atomykatt Postat Octombrie 1, 2013 Share Postat Octombrie 1, 2013 nu mi se mai incalzeste mansonul din dreapta cu ce sa incep ? Mie mi s-a dus acum ceva vreme (iarna tracuta) mansonul stang. Am lut SH si m-am gandit sa il hacker-esc pe cel vechi. I-am taiat cauciucul si era rupta spira. S-a rezolvat cu un letcon in 3 minute si apoi am pus banda termocontractibila pe el. Am repetat operatiunea si cu cele de pe motoreta. Un set de mansoane (doar cauciucurile) e in jur de 120 lei la Mymoto. Ca sa ajungi la cabluri e foarte mare bataie de cap. Problema vine de la modul in care s-au gandit sa lipeasca mansoanele. Adica doar de extremitati. Partea din centru ramane mobila destul cat sa rupa spira. Revin cu poze cu "lucratura" de sub cauciucuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvan G Postat Octombrie 1, 2013 Share Postat Octombrie 1, 2013 Salut, Ma intereseaza o sa (eventual inalta) si partea din spate a portbagajului (manerele, capacul plus ce este sub el si blocajul seii) pentru un 650GS model 2004-2007. Merci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Octombrie 2, 2013 Share Postat Octombrie 2, 2013 Am mers si cu mansoane generice (trbuie 2 seturi deoarece se folosesc "acceleratiile" peste manerele incalzite), Am mers si cu copii dupa mansoanele originale (le gasiti pe net ca mansoane de BMW) Ultimele sunt facute speical - in asa fel incat sa intre peste rezistente si in plus confortul este net superior cu ele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trandafir Postat Octombrie 2, 2013 Share Postat Octombrie 2, 2013 Salut, Ma intereseaza o sa (eventual inalta) si partea din spate a portbagajului (manerele, capacul plus ce este sub el si blocajul seii) pentru un 650GS model 2004-2007. Merci. razvan vezi aici : /index.php?/topic/696931-dezmembrez-bmw-f-650-gs-an-2004/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Octombrie 2, 2013 Share Postat Octombrie 2, 2013 O alta intrebare de natura tehnica - ce faceti cand se strica statorul de la alternator? Am vazut ca nu se poate comanda separat, numai tot sistemul cu intregul... Face cineva statoare after-market mai puternice sau tot OEM? Sau singura mea sansa e sa gasesc unul SH? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Octombrie 2, 2013 Share Postat Octombrie 2, 2013 depinde de alternator. In principiu statoarele se pot rebobina. Alternatorul de GS are 400w si e cam greu sa strici statorul. cum ai reusit ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Octombrie 2, 2013 Share Postat Octombrie 2, 2013 Nu am reusit nimic, s-a stricat singur acu ceva vreme si am ajuns sa il fac eu. Dupa ce termin cu toata povestea asta, o sa scriu la sectiunea Service un tutorial despre cum sa afli hiba intr-un sistem de incarcare cu magnet permanent, cum afli daca e releu sau statorul, etc. Intre timp am gasit unul SH si o sa incerc cu ala sa fac ingineria. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvan G Postat Octombrie 2, 2013 Share Postat Octombrie 2, 2013 razvan vezi aici : /index.php?/topic/696931-dezmembrez-bmw-f-650-gs-an-2004/ Merci dar s-au dat, m-am miscat prea incet... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Atomykatt Postat Octombrie 2, 2013 Share Postat Octombrie 2, 2013 @ Razvan G, ai PM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_radu Postat Octombrie 2, 2013 Share Postat Octombrie 2, 2013 Stator gasesti aici . Daca esti interesat til pot aduce . Dai un PM si rezolvam . Din cate stiu Nu merge rebobinat , am vrut sa rebobinez la un V-storm si mi sa zic ca e ceva cu rasina etc . Acum daca cineva poate sa il rebobineze vreau sa stiu .Am un stator care are nevoie de rebobinare . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.