andrei belcic Postat Octombrie 3, 2013 Share Postat Octombrie 3, 2013 Cel din imagine sigur se poate rebobina. Userul Achile imi amintesc ca a rebobinat, cel mai recent, un stator de XR650. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Octombrie 3, 2013 Share Postat Octombrie 3, 2013 Am gasit unul sh aici in Cluj, l-am montat, am pus totul la loc si azi o sa il pornesc... revin cu detalii/articolul. In alta ordine de idei... are cineva capacele laterale la F650GS?+garniturile vechi? Am nevoie de ele ca si model, ca sa fac garnituri. Dau 100 ron cui mi le poate imprumuta 1 saptamana, apoi i le trimit inapoi in starea in care le-am si primit. Curierul incolo/incoace il platesc tot eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_radu Postat Octombrie 3, 2013 Share Postat Octombrie 3, 2013 mergi si iei un silicon bun (loctite are unu super bun si super scump , cam 80 ron tubu ) faci garnitura instant . de ce capacele este vorba ? un cod , o poza , garnituri se pot face si dupa capa + vaselina sau ulei ( sa se imprime modelu pe foaia de clingherit ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Octombrie 3, 2013 Share Postat Octombrie 3, 2013 Am facut garnitura aseara, pe loc. De asemenea, am pus si silicon, de la BMW Cel mai bun care exista Ideea era sa am capacele ca sa incep sa fac garniturile in serie, profi. Ca am vazut ca nu exista la indemana, numai OEM. Cand zic capace ma refer la cel de pe dreapta care tine statorul si cel de pe stanga care acopera ambreiajul. Si aici ma gandesc ca, daca ar avea cineva un motor de dezmembrat, m-ar putea ajuta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Octombrie 3, 2013 Share Postat Octombrie 3, 2013 BRAVO DOMNU..E BINE K TE GINDESTI SI LA CEI CU VENITURI MAI MICI. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Octombrie 7, 2013 Share Postat Octombrie 7, 2013 nu mi se mai incalzeste mansonul din dreapta cu ce sa incep ? cum ai rezolvat ? nici la a mea nu se mai incalzeste mansonul stang... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
drg Postat Octombrie 7, 2013 Share Postat Octombrie 7, 2013 Stie cineva de ce uneori intra mai greu dintr-antaia in a doua? Senzatia e ca ramane intepenita in treapta intai, atat de greu schimba. Parca 'agatza' ceva. La fel si cand incerc sa intru in neutru dintr-antaia. Am observat ca daca uleiul e rece, de exemplu cand plec dimineata, merge foarte smooth. Sa fie exclusiv de la ulei? Salut. Am si eu problema asta, la un Dakar din 2007. Pe scurt, cand motorul e rece schimba foarte bine. Dupa ce merg putin cu el, daca ma opresc pe loc, nu mai iese in neutru (de fapt iese foarte foarte greu). Am incercat sa o misc inainte inapoi... fara succes. Am reglat cablul, am reglat intinderea lantului, am schimbat uleiul (Castrol Power 1 4T 15w50), tot la fel. Daca opresc motorul trece in neutru foarte usor. Iese relativ usor si cu motorul cald, dar pe cricul central (de aici ideea cu reglatul lantului). Ceva idei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Octombrie 7, 2013 Share Postat Octombrie 7, 2013 Da un spritz la acceleratie in momentul cand o bagi in neutru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
drg Postat Octombrie 7, 2013 Share Postat Octombrie 7, 2013 Multumesc Andrei. Exact asta ma gadeam sa incerc maine. Am citit pe forumuri ca e normal ca ambreiajul sa "traga" putin daca esti in viteza chiar si cu maneta apasata la maxim - daca ai mobra pe cricul central, roata se invarte usor; asta e din cauza ca ambreiajul e in ulei, iar placile sunt antrenate intre ele prin ulei; cineva spunea ca daca accelerezi (in viteza si cu maneta de ambreiajul apasata) se strica cuplarea asta prin ulei iar roata incetineste sau se opreste. Fenomenul ar fi mai vizibil cand uleiul e rece, si deci mai dens. Totusi, eu am problema cu iesitul din treapta intai cand uleiul e cald; cand e rece merge bine. O sa incerc maine cu acceleratul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Octombrie 7, 2013 Share Postat Octombrie 7, 2013 Salut. Am si eu problema asta, la un Dakar din 2007. Pe scurt, cand motorul e rece schimba foarte bine. Dupa ce merg putin cu el, daca ma opresc pe loc, nu mai iese in neutru (de fapt iese foarte foarte greu). Am incercat sa o misc inainte inapoi... fara succes. Am reglat cablul, am reglat intinderea lantului, am schimbat uleiul (Castrol Power 1 4T 15w50), tot la fel. Daca opresc motorul trece in neutru foarte usor. Iese relativ usor si cu motorul cald, dar pe cricul central (de aici ideea cu reglatul lantului). Ceva idei? cati km ai ? se poate intampla daca discurile metalice sunt subtiate si la temperatura devin ondulate- la ambreiaj uzat bine. Se mai poate intampla daca ai umblat la parghia de actionare si nu ai reusit sa o maio pui la loc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Atomykatt Postat Octombrie 7, 2013 Share Postat Octombrie 7, 2013 (editat) cum ai rezolvat ? nici la a mea nu se mai incalzeste mansonul stang... Dupa cum ziceam cateva posturi mai in urma, se da jos cauciucul (eu l-am dat jos prin taiere ca aveam un set de rezerva) si se cositireste rezistenta. De la un magazin de piese electronice iei banda termocontractibila, minim 25 mm diametru, pui cu grija peste, dai foc si iese asa: http://goo.gl/uFltbr (nu stiu de ce nu face upload-ul la poze) Daca ai nevoie de mai multe detalii, da-mi de veste Editat Octombrie 7, 2013 de Atomykatt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
drg Postat Octombrie 7, 2013 Share Postat Octombrie 7, 2013 cati km ai ? se poate intampla daca discurile metalice sunt subtiate si la temperatura devin ondulate- la ambreiaj uzat bine. Se mai poate intampla daca ai umblat la parghia de actionare si nu ai reusit sa o maio pui la loc Vreo 25k km; asta e scris in bord. Parghia din capatul de jos al cablului de ambreiaj pare montata corect. Am verificat ieri: cu cablul scos are exact cat scrie in manual - e o distanta acolo. Cel putin eu zic ca e corect cum e. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Octombrie 7, 2013 Share Postat Octombrie 7, 2013 la 25 mii nu ar trebui sa aiba absolut nici o problema. Mai verifica si cablul de ambreiaj- sa nu aiba fire rupte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_radu Postat Octombrie 8, 2013 Share Postat Octombrie 8, 2013 da si la al meu a fost schimbat ambreaju desi pe bord avea doar 13 000 . Asta mi-a spus fostul propietar si eu am constata cand am luat-o ( kilometrajul ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazvy Postat Octombrie 8, 2013 Share Postat Octombrie 8, 2013 (editat) Salut. Am si eu problema asta, la un Dakar din 2007. Pe scurt, cand motorul e rece schimba foarte bine. Dupa ce merg putin cu el, daca ma opresc pe loc, nu mai iese in neutru (de fapt iese foarte foarte greu). Am incercat sa o misc inainte inapoi... fara succes. Am reglat cablul, am reglat intinderea lantului, am schimbat uleiul (Castrol Power 1 4T 15w50), tot la fel. Daca opresc motorul trece in neutru foarte usor. Iese relativ usor si cu motorul cald, dar pe cricul central (de aici ideea cu reglatul lantului). Ceva idei? la mine gasesc mai greu neutrul tot trebuie sa dau in jos si in sus pina se aprinde led-ul uneori e in neutru dar nu se aprinde... Editat Octombrie 8, 2013 de crazvy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edi Postat Octombrie 8, 2013 Share Postat Octombrie 8, 2013 la mine gasesc mai greu neutrul tot trebuie sa dau in jos si in sus pina se aprinde led-ul uneori e in neutru dar nu se aprinde... Zici ca avem aceeasi motocicleta. Dar fac ca la enduo, daca nu a iesit pe liber pana sa opresc nici nu mai incerc. Tractoras dragalas. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
StefanSC Postat Octombrie 8, 2013 Share Postat Octombrie 8, 2013 la mine gasesc mai greu neutrul tot trebuie sa dau in jos si in sus pina se aprinde led-ul uneori e in neutru dar nu se aprinde... Acelasi comportament si la al meu. Desi dupa o reglare de ambreiaj si schimbat uleiul cu unul mai vascos, acum face mai rar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fratelescris Postat Octombrie 10, 2013 Share Postat Octombrie 10, 2013 Mi s-a spart conducta de la frana spate... Daca stie cineva...de unde pot cumpara asa ceva in afara de bavaria, si daca a schimbat cineva...cam cat costa ? este vorba de bucata de aprox 50 cm de la etrierul spate pana la mufarea cu cealalta conducta de metal. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Octombrie 10, 2013 Share Postat Octombrie 10, 2013 (editat) 1 - verifica ce pret au aia - poate fi atragator la unele repere (serios vorbesc, sunt chestii la care sunt foarte ieftini ). Alternativa ar fi dezmembrari 2 - schimbul nu are cum sa coste foarte mult. Atentie mare daca ai nevoie de saibe noi sau alte chestii speciale Editat Octombrie 10, 2013 de ZIDU' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Octombrie 10, 2013 Share Postat Octombrie 10, 2013 Dupa cum ziceam cateva posturi mai in urma, se da jos cauciucul (eu l-am dat jos prin taiere ca aveam un set de rezerva) si se cositireste rezistenta. De la un magazin de piese electronice iei banda termocontractibila, minim 25 mm diametru, pui cu grija peste, dai foc si iese asa: http://goo.gl/uFltbr (nu stiu de ce nu face upload-ul la poze) Daca ai nevoie de mai multe detalii, da-mi de veste De ce ai mai pus si izolatie termocontractanta peste? Nu o intrat mult mai greu apoi mansonul? Apropo, ca sa intre mai usor, dati cu fixativ de par, spray Ori de cate ori o trebuit sa fac asta, l-am imprumutat pe al tovarasii si or intrat mansoanele relativ usor. Nu o fost nici pericol sa se invarta mai apoi. Banui ca merge si cu wd40, insa nu stiu cat de bine se intelege ala cu faptul ca acolo ai 12V+ 1 - verifica ce pret au aia - poate fi atragator la unele repere (serios vorbesc, sunt chestii la care sunt foarte ieftini ). Alternativa ar fi dezmembrari 2 - schimbul nu are cum sa coste foarte mult. Atentie mare daca ai nevoie de saibe noi sau alte chestii speciale Cel mai cinstit e sa pui saibe noi cand faci astfel de trebi. Eu mi-am luat mai multe, nu ca trebuie, da sa fie Alta varianta e sa le freci putin de un smirghel fin, inainte de montare, ca sa le faci cat de cat plate. Apoi musai curatate bine si banjo bolt-urile stranse cu dinamometrica. Ca e pacat sa strici bunatate de pompa si saiba de cupru te inseala. E oricum o valoare mica acolo, ceva de genul 8 Nm daca bine imi amintesc, dar cel mai cinstit e sa vezi in manual. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Octombrie 11, 2013 Share Postat Octombrie 11, 2013 nu e nevoie de smirghel - neregularitatile alea sunt acolo sa se deformeze si sa asigure etansarea. In plus - din mana - sunt sanse maxime sa strici planeitatea mai rau am dat si eu cu fixativ - are rolul de a forma un soi de lipici (pe cand wd40 nu face asta ). Mansoane mai de soi - copii dupa alea bmw au intrat destul de fortat fara sa adaug manson interior Confortul asigurat de ultimele - prin forma lor - a fost mult mai mare decat la cele generice Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fratelescris Postat Octombrie 11, 2013 Share Postat Octombrie 11, 2013 Am saibe noi, am suruburile...imi trebuie doar conducta. O sa sun azi la Bav. sa vad cat costa, totusi daca stie cineva unde as mai putea gasi conducta de frana spate, il rog sa dea o veste. Multumesc ptr raspunsuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Octombrie 11, 2013 Share Postat Octombrie 11, 2013 Eu am una de R6, metalica, dar cred ca e o idee cam lunga. De pe R6, venea de la pompa fata. Daca crezi ca o vrei, ti-o donez cu placere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Atomykatt Postat Octombrie 11, 2013 Share Postat Octombrie 11, 2013 (editat) De ce ai mai pus si izolatie termocontractanta peste? Nu o intrat mult mai greu apoi mansonul? Am pus termocontractibila pentru a tine rezistenta cand culiseaza mansonul. In plus cand dau motoreta cu spatele, (stii ca-s mai micut de fel si nu o pot misca stand pe ea) misc de mansonul stang si plesneste rezistenta din interior. Asa nu se mai intampla asta. Nu a intrat greu, si imi place ca e fix. Editat Octombrie 11, 2013 de Atomykatt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Octombrie 11, 2013 Share Postat Octombrie 11, 2013 Intre timp am rezolvat si problema cu capacele de la F650, mai exact cu garniturile lor. In aproximativ 1 luna o sa pot scoate la vanzare garnituri pentru capacele din stanga (ambreiaj) si dreapta (stator, rotor), la pret mult mai bun ca cel de la BMW Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.