edi Postat Octombrie 8, 2013 Share Postat Octombrie 8, 2013 la mine gasesc mai greu neutrul tot trebuie sa dau in jos si in sus pina se aprinde led-ul uneori e in neutru dar nu se aprinde... Zici ca avem aceeasi motocicleta. Dar fac ca la enduo, daca nu a iesit pe liber pana sa opresc nici nu mai incerc. Tractoras dragalas. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
StefanSC Postat Octombrie 8, 2013 Share Postat Octombrie 8, 2013 la mine gasesc mai greu neutrul tot trebuie sa dau in jos si in sus pina se aprinde led-ul uneori e in neutru dar nu se aprinde... Acelasi comportament si la al meu. Desi dupa o reglare de ambreiaj si schimbat uleiul cu unul mai vascos, acum face mai rar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fratelescris Postat Octombrie 10, 2013 Share Postat Octombrie 10, 2013 Mi s-a spart conducta de la frana spate... Daca stie cineva...de unde pot cumpara asa ceva in afara de bavaria, si daca a schimbat cineva...cam cat costa ? este vorba de bucata de aprox 50 cm de la etrierul spate pana la mufarea cu cealalta conducta de metal. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Octombrie 10, 2013 Share Postat Octombrie 10, 2013 (editat) 1 - verifica ce pret au aia - poate fi atragator la unele repere (serios vorbesc, sunt chestii la care sunt foarte ieftini ). Alternativa ar fi dezmembrari 2 - schimbul nu are cum sa coste foarte mult. Atentie mare daca ai nevoie de saibe noi sau alte chestii speciale Editat Octombrie 10, 2013 de ZIDU' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Octombrie 10, 2013 Share Postat Octombrie 10, 2013 Dupa cum ziceam cateva posturi mai in urma, se da jos cauciucul (eu l-am dat jos prin taiere ca aveam un set de rezerva) si se cositireste rezistenta. De la un magazin de piese electronice iei banda termocontractibila, minim 25 mm diametru, pui cu grija peste, dai foc si iese asa: http://goo.gl/uFltbr (nu stiu de ce nu face upload-ul la poze) Daca ai nevoie de mai multe detalii, da-mi de veste De ce ai mai pus si izolatie termocontractanta peste? Nu o intrat mult mai greu apoi mansonul? Apropo, ca sa intre mai usor, dati cu fixativ de par, spray Ori de cate ori o trebuit sa fac asta, l-am imprumutat pe al tovarasii si or intrat mansoanele relativ usor. Nu o fost nici pericol sa se invarta mai apoi. Banui ca merge si cu wd40, insa nu stiu cat de bine se intelege ala cu faptul ca acolo ai 12V+ 1 - verifica ce pret au aia - poate fi atragator la unele repere (serios vorbesc, sunt chestii la care sunt foarte ieftini ). Alternativa ar fi dezmembrari 2 - schimbul nu are cum sa coste foarte mult. Atentie mare daca ai nevoie de saibe noi sau alte chestii speciale Cel mai cinstit e sa pui saibe noi cand faci astfel de trebi. Eu mi-am luat mai multe, nu ca trebuie, da sa fie Alta varianta e sa le freci putin de un smirghel fin, inainte de montare, ca sa le faci cat de cat plate. Apoi musai curatate bine si banjo bolt-urile stranse cu dinamometrica. Ca e pacat sa strici bunatate de pompa si saiba de cupru te inseala. E oricum o valoare mica acolo, ceva de genul 8 Nm daca bine imi amintesc, dar cel mai cinstit e sa vezi in manual. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Octombrie 11, 2013 Share Postat Octombrie 11, 2013 nu e nevoie de smirghel - neregularitatile alea sunt acolo sa se deformeze si sa asigure etansarea. In plus - din mana - sunt sanse maxime sa strici planeitatea mai rau am dat si eu cu fixativ - are rolul de a forma un soi de lipici (pe cand wd40 nu face asta ). Mansoane mai de soi - copii dupa alea bmw au intrat destul de fortat fara sa adaug manson interior Confortul asigurat de ultimele - prin forma lor - a fost mult mai mare decat la cele generice Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fratelescris Postat Octombrie 11, 2013 Share Postat Octombrie 11, 2013 Am saibe noi, am suruburile...imi trebuie doar conducta. O sa sun azi la Bav. sa vad cat costa, totusi daca stie cineva unde as mai putea gasi conducta de frana spate, il rog sa dea o veste. Multumesc ptr raspunsuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Octombrie 11, 2013 Share Postat Octombrie 11, 2013 Eu am una de R6, metalica, dar cred ca e o idee cam lunga. De pe R6, venea de la pompa fata. Daca crezi ca o vrei, ti-o donez cu placere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Atomykatt Postat Octombrie 11, 2013 Share Postat Octombrie 11, 2013 (editat) De ce ai mai pus si izolatie termocontractanta peste? Nu o intrat mult mai greu apoi mansonul? Am pus termocontractibila pentru a tine rezistenta cand culiseaza mansonul. In plus cand dau motoreta cu spatele, (stii ca-s mai micut de fel si nu o pot misca stand pe ea) misc de mansonul stang si plesneste rezistenta din interior. Asa nu se mai intampla asta. Nu a intrat greu, si imi place ca e fix. Editat Octombrie 11, 2013 de Atomykatt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Octombrie 11, 2013 Share Postat Octombrie 11, 2013 Intre timp am rezolvat si problema cu capacele de la F650, mai exact cu garniturile lor. In aproximativ 1 luna o sa pot scoate la vanzare garnituri pentru capacele din stanga (ambreiaj) si dreapta (stator, rotor), la pret mult mai bun ca cel de la BMW Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
damageman Postat Octombrie 15, 2013 Share Postat Octombrie 15, 2013 http://shop.nationalcycle.com/perl/cycle/Z2263 buna imi puteti spune cum pot comanda acest parbriz sau unde gasesc unul similar. Si inca o intrebare cand las de acceleratie indiferent de treapta de viteza,pt 3sau 4secunde se aude un zgomot ca un fel de bataie in partea dreapta fata sa fie de la lant pt ca are cateva ochiuri intepenite. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Octombrie 15, 2013 Share Postat Octombrie 15, 2013 adriancherches a luat unul si acum vinde motorul .e pe bikeshop bmw gs din pitesti este negru bmw-ul vezi acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupul Gri Postat Octombrie 15, 2013 Share Postat Octombrie 15, 2013 aici pare a fi cel mai ieftin... totusi undeva la 200 E cu transport http://www.motoraid.eu/mymoto/bmw&filter=ATTRIBU=Series+FSPER=86=1.+SERIES@@ATTRIBU=F+650+GS-DakarSPER=61=2.+MODEL@@ATTRIBU=WindscreensSPER=62=3.+TYPE Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smar2 Postat Octombrie 16, 2013 Share Postat Octombrie 16, 2013 Mi-a pocnit si mie acelasi furtunas de frana. Nu le recomand pe cele originale BMW, nu au tesatura metalica pe interior cele de la frana spate... Mi-am luat furtun HEL, cu insertii metalice, suruburile, saibele si doua stickere incluse in pachet, in cam ce culoare vrei (al meu e rosu translucid acum) de la cineva din Timisoara. Daca dai cautare pe aici gasesti topicul tipului care le face. Le face de aceeasi lungime ca cele OEM si costau acum un an 140 de lei cu tot cu transport prin curier. Fata de cat costa prin alte parti, eu zic ca e foarte bine. uite si site-ul lor... http://www.thunderbikes.ro/Tuning-motociclete-Motociclete-de-vanzare-Service-motociclete-Piese-de-schimb-lubrifianti-pagina_Prezentare-HEL-Performance_14.html le dai un telefon si afli tot ce te mai intereseaza... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz XL Postat Octombrie 16, 2013 Share Postat Octombrie 16, 2013 De unde luati mansoane pentru manerele incalzite? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Octombrie 16, 2013 Share Postat Octombrie 16, 2013 Pe louis sunt, Ariette Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fratelescris Postat Octombrie 16, 2013 Share Postat Octombrie 16, 2013 Mi-a pocnit si mie acelasi furtunas de frana. Nu le recomand pe cele originale BMW, nu au tesatura metalica pe interior cele de la frana spate... Mi-am luat furtun HEL, cu insertii metalice, suruburile, saibele si doua stickere incluse in pachet, in cam ce culoare vrei (al meu e rosu translucid acum) de la cineva din Timisoara. Daca dai cautare pe aici gasesti topicul tipului care le face. Le face de aceeasi lungime ca cele OEM si costau acum un an 140 de lei cu tot cu transport prin curier. Fata de cat costa prin alte parti, eu zic ca e foarte bine. uite si site-ul lor... http://www.thunderbikes.ro/Tuning-motociclete-Motociclete-de-vanzare-Service-motociclete-Piese-de-schimb-lubrifianti-pagina_Prezentare-HEL-Performance_14.html le dai un telefon si afli tot ce te mai intereseaza... Merci ptr raspuns. Intre timp am rezolvat, Dan Cata mi-a donat un furtun cu insertii metalice, si ii multumesc inca odata - mai rar asa oameni. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Octombrie 18, 2013 Share Postat Octombrie 18, 2013 Revin cu detalii. O sa fac un topic dedicat si o sa pot accepta comenzile acolo Intre timp, multumesc mult Ionel, fara tine nu reuseam! /index.php?/topic/703985-garnituri-pentru-capace-de-gf650gsdakarcs-scarverxchallengexcountrysertao/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tankcsapda Postat Octombrie 20, 2013 Share Postat Octombrie 20, 2013 salutare! execut inaltatoare de ghidon de diferite marimi 30 mm sau 20 mm din aluminiu, pt ghidon de 22 mm. pret 80 lei 0740 199 234 Dani Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan alex Postat Noiembrie 3, 2013 Share Postat Noiembrie 3, 2013 Salutare, am o mare problema legata de pornirea unui Dakar din 2005. Porneste , se tureaza bine, merge rotund. Dupa ce o opresc, nu mai porneste deloc, nu mai da scanteie, nu mai alimenteaza injectorul, doar invarte motorul. Daca scot CDI-ul din mufa si-l pun la loc, porneste iar. Cum o opresc, iar nu mai vrea sa porneasca. A mai intalnit cineva o situatie similara? Unde si cine ar putea sa-mi faca o diagnoza, in afara de Automobile Bavaria? Am curatat tot ce tine de injectie si corpul acesteia, filtrul de benzina nou, senzorul Hall verificat, pompa de benzina la fel. Daca ar fi butonul rosu, nu s-ar mai auzi pompa cand se amorseaza, ori asta se aude. Nu mai stiu ce sa verific, oricum sunt aproape convins ca este o problema electrica. Ceva pareri si sugestii? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Noiembrie 3, 2013 Share Postat Noiembrie 3, 2013 Pai fa o diagnoza, macar aflii ceva sau elimini ceva... Apoi hai cu rezultatul si vedem apoi ce si cum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dusa cu cx Postat Noiembrie 3, 2013 Share Postat Noiembrie 3, 2013 Salut, Am o roata de fata pe 18 la vanzare .Eu am luat-o pt o inventive si nu merge. Janta ,disc f bun ,camera si cauciuc cam dus 280 ron daca este cineva interest. 0724296269 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan alex Postat Noiembrie 4, 2013 Share Postat Noiembrie 4, 2013 As face diagnoza, dar unde in afara de Automobile Bavaria? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazvy Postat Noiembrie 4, 2013 Share Postat Noiembrie 4, 2013 Salutare, am o mare problema legata de pornirea unui Dakar din 2005. Porneste , se tureaza bine, merge rotund. Dupa ce o opresc, nu mai porneste deloc, nu mai da scanteie, nu mai alimenteaza injectorul, doar invarte motorul. Daca scot CDI-ul din mufa si-l pun la loc, porneste iar. Cum o opresc, iar nu mai vrea sa porneasca. A mai intalnit cineva o situatie similara? Unde si cine ar putea sa-mi faca o diagnoza, in afara de Automobile Bavaria? Am curatat tot ce tine de injectie si corpul acesteia, filtrul de benzina nou, senzorul Hall verificat, pompa de benzina la fel. Daca ar fi butonul rosu, nu s-ar mai auzi pompa cand se amorseaza, ori asta se aude. Nu mai stiu ce sa verific, oricum sunt aproape convins ca este o problema electrica. Ceva pareri si sugestii? poate zic o prostie sau poate merita incercat: ai resetat acceleratia si CDI-ul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupul Gri Postat Noiembrie 4, 2013 Share Postat Noiembrie 4, 2013 As face diagnoza, dar unde in afara de Automobile Bavaria? inceraca si la Bardak, au si diagnoza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.