Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 11,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Am gasit unul sh aici in Cluj, l-am montat, am pus totul la loc si azi o sa il pornesc... revin cu detalii/articolul.

 

In alta ordine de idei... are cineva capacele laterale la F650GS?+garniturile vechi? Am nevoie de ele ca si model, ca sa fac garnituri. Dau 100 ron cui mi le poate imprumuta 1 saptamana, apoi i le trimit inapoi in starea in care le-am si primit. Curierul incolo/incoace il platesc tot eu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mergi si iei un silicon bun (loctite are unu super bun si super scump , cam 80 ron tubu ) faci garnitura instant . de ce capacele este vorba ? un cod , o poza , garnituri se pot face si dupa capa + vaselina sau ulei ( sa se imprime modelu pe foaia de clingherit )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am facut garnitura aseara, pe loc. De asemenea, am pus si silicon, de la BMW :) Cel mai bun care exista :P

 

Ideea era sa am capacele ca sa incep sa fac garniturile in serie, profi. Ca am vazut ca nu exista la indemana, numai OEM.

 

Cand zic capace ma refer la cel de pe dreapta care tine statorul si cel de pe stanga care acopera ambreiajul. Si aici ma gandesc ca, daca ar avea cineva un motor de dezmembrat, m-ar putea ajuta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stie cineva de ce uneori intra mai greu dintr-antaia in a doua? Senzatia e ca ramane intepenita in treapta intai, atat de greu schimba. Parca 'agatza' ceva. La fel si cand incerc sa intru in neutru dintr-antaia. Am observat ca daca uleiul e rece, de exemplu cand plec dimineata, merge foarte smooth. Sa fie exclusiv de la ulei?

 

Salut. Am si eu problema asta, la un Dakar din 2007. Pe scurt, cand motorul e rece schimba foarte bine. Dupa ce merg putin cu el, daca ma opresc pe loc, nu mai iese in neutru (de fapt iese foarte foarte greu). Am incercat sa o misc inainte inapoi... fara succes. Am reglat cablul, am reglat intinderea lantului, am schimbat uleiul (Castrol Power 1 4T 15w50), tot la fel. Daca opresc motorul trece in neutru foarte usor. Iese relativ usor si cu motorul cald, dar pe cricul central (de aici ideea cu reglatul lantului).

Ceva idei?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc Andrei. Exact asta ma gadeam sa incerc maine. Am citit pe forumuri ca e normal ca ambreiajul sa "traga" putin daca esti in viteza chiar si cu maneta apasata la maxim - daca ai mobra pe cricul central, roata se invarte usor; asta e din cauza ca ambreiajul e in ulei, iar placile sunt antrenate intre ele prin ulei; cineva spunea ca daca accelerezi (in viteza si cu maneta de ambreiajul apasata) se strica cuplarea asta prin ulei iar roata incetineste sau se opreste. Fenomenul ar fi mai vizibil cand uleiul e rece, si deci mai dens.

Totusi, eu am problema cu iesitul din treapta intai cand uleiul e cald; cand e rece merge bine. O sa incerc maine cu acceleratul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Am si eu problema asta, la un Dakar din 2007. Pe scurt, cand motorul e rece schimba foarte bine. Dupa ce merg putin cu el, daca ma opresc pe loc, nu mai iese in neutru (de fapt iese foarte foarte greu). Am incercat sa o misc inainte inapoi... fara succes. Am reglat cablul, am reglat intinderea lantului, am schimbat uleiul (Castrol Power 1 4T 15w50), tot la fel. Daca opresc motorul trece in neutru foarte usor. Iese relativ usor si cu motorul cald, dar pe cricul central (de aici ideea cu reglatul lantului).

Ceva idei?

cati km ai ? se poate intampla daca discurile metalice sunt subtiate si la temperatura devin ondulate- la ambreiaj uzat bine.

Se mai poate intampla daca ai umblat la parghia de actionare si nu ai reusit sa o maio pui la loc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cum ai rezolvat ?

nici la a mea nu se mai incalzeste mansonul stang...

 

Dupa cum ziceam cateva posturi mai in urma, se da jos cauciucul (eu l-am dat jos prin taiere ca aveam un set de rezerva) si se cositireste rezistenta. De la un magazin de piese electronice iei banda termocontractibila, minim 25 mm diametru, pui cu grija peste, dai foc :eek: si iese asa:

 

http://goo.gl/uFltbr

 

(nu stiu de ce nu face upload-ul la poze)

 

Daca ai nevoie de mai multe detalii, da-mi de veste

Editat de Atomykatt
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cati km ai ? se poate intampla daca discurile metalice sunt subtiate si la temperatura devin ondulate- la ambreiaj uzat bine.

Se mai poate intampla daca ai umblat la parghia de actionare si nu ai reusit sa o maio pui la loc

 

Vreo 25k km; asta e scris in bord.

Parghia din capatul de jos al cablului de ambreiaj pare montata corect. Am verificat ieri: cu cablul scos are exact cat scrie in manual - e o distanta acolo. Cel putin eu zic ca e corect cum e.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da si la al meu a fost schimbat ambreaju desi pe bord avea doar 13 000 . Asta mi-a spus fostul propietar si eu am constata cand am luat-o ( kilometrajul )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Am si eu problema asta, la un Dakar din 2007. Pe scurt, cand motorul e rece schimba foarte bine. Dupa ce merg putin cu el, daca ma opresc pe loc, nu mai iese in neutru (de fapt iese foarte foarte greu). Am incercat sa o misc inainte inapoi... fara succes. Am reglat cablul, am reglat intinderea lantului, am schimbat uleiul (Castrol Power 1 4T 15w50), tot la fel. Daca opresc motorul trece in neutru foarte usor. Iese relativ usor si cu motorul cald, dar pe cricul central (de aici ideea cu reglatul lantului).

Ceva idei?

 

la mine gasesc mai greu neutrul

tot trebuie sa dau in jos si in sus pina se aprinde led-ul

uneori e in neutru dar nu se aprinde...

Editat de crazvy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la mine gasesc mai greu neutrul

tot trebuie sa dau in jos si in sus pina se aprinde led-ul

uneori e in neutru dar nu se aprinde...

Zici ca avem aceeasi motocicleta.

Dar fac ca la enduo, daca nu a iesit pe liber pana sa opresc nici nu mai incerc.

Tractoras dragalas.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la mine gasesc mai greu neutrul

tot trebuie sa dau in jos si in sus pina se aprinde led-ul

uneori e in neutru dar nu se aprinde...

 

Acelasi comportament si la al meu. Desi dupa o reglare de ambreiaj si schimbat uleiul cu unul mai vascos, acum face mai rar.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 - verifica ce pret au aia - poate fi atragator la unele repere (serios vorbesc, sunt chestii la care sunt foarte ieftini ). Alternativa ar fi dezmembrari

 

2 - schimbul nu are cum sa coste foarte mult. Atentie mare daca ai nevoie de saibe noi sau alte chestii speciale

Editat de ZIDU'
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa cum ziceam cateva posturi mai in urma, se da jos cauciucul (eu l-am dat jos prin taiere ca aveam un set de rezerva) si se cositireste rezistenta. De la un magazin de piese electronice iei banda termocontractibila, minim 25 mm diametru, pui cu grija peste, dai foc :eek: si iese asa:

 

http://goo.gl/uFltbr

 

(nu stiu de ce nu face upload-ul la poze)

 

Daca ai nevoie de mai multe detalii, da-mi de veste

 

De ce ai mai pus si izolatie termocontractanta peste? Nu o intrat mult mai greu apoi mansonul?

 

Apropo, ca sa intre mai usor, dati cu fixativ de par, spray :) Ori de cate ori o trebuit sa fac asta, l-am imprumutat pe al tovarasii si or intrat mansoanele relativ usor. Nu o fost nici pericol sa se invarta mai apoi. Banui ca merge si cu wd40, insa nu stiu cat de bine se intelege ala cu faptul ca acolo ai 12V+

 

1 - verifica ce pret au aia - poate fi atragator la unele repere (serios vorbesc, sunt chestii la care sunt foarte ieftini ). Alternativa ar fi dezmembrari

 

2 - schimbul nu are cum sa coste foarte mult. Atentie mare daca ai nevoie de saibe noi sau alte chestii speciale

 

Cel mai cinstit e sa pui saibe noi cand faci astfel de trebi. Eu mi-am luat mai multe, nu ca trebuie, da sa fie :)

 

Alta varianta e sa le freci putin de un smirghel fin, inainte de montare, ca sa le faci cat de cat plate. Apoi musai curatate bine si banjo bolt-urile stranse cu dinamometrica. Ca e pacat sa strici bunatate de pompa si saiba de cupru te inseala. E oricum o valoare mica acolo, ceva de genul 8 Nm daca bine imi amintesc, dar cel mai cinstit e sa vezi in manual.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu e nevoie de smirghel - neregularitatile alea sunt acolo sa se deformeze si sa asigure etansarea. In plus - din mana - sunt sanse maxime sa strici planeitatea mai rau



am dat si eu cu fixativ - are rolul de a forma un soi de lipici (pe cand wd40 nu face asta ). Mansoane mai de soi - copii dupa alea bmw au intrat destul de fortat fara sa adaug manson interior

Confortul asigurat de ultimele - prin forma lor - a fost mult mai mare decat la cele generice

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De ce ai mai pus si izolatie termocontractanta peste? Nu o intrat mult mai greu apoi mansonul?

Am pus termocontractibila pentru a tine rezistenta cand culiseaza mansonul. In plus cand dau motoreta cu spatele, (stii ca-s mai micut de fel si nu o pot misca stand pe ea) misc de mansonul stang si plesneste rezistenta din interior. Asa nu se mai intampla asta. Nu a intrat greu, si imi place ca e fix.

Editat de Atomykatt
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intre timp am rezolvat si problema cu capacele de la F650, mai exact cu garniturile lor. In aproximativ 1 luna o sa pot scoate la vanzare garnituri pentru capacele din stanga (ambreiaj) si dreapta (stator, rotor), la pret mult mai bun ca cel de la BMW ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...