Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

la mine gasesc mai greu neutrul

tot trebuie sa dau in jos si in sus pina se aprinde led-ul

uneori e in neutru dar nu se aprinde...

Zici ca avem aceeasi motocicleta.

Dar fac ca la enduo, daca nu a iesit pe liber pana sa opresc nici nu mai incerc.

Tractoras dragalas.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

la mine gasesc mai greu neutrul

tot trebuie sa dau in jos si in sus pina se aprinde led-ul

uneori e in neutru dar nu se aprinde...

 

Acelasi comportament si la al meu. Desi dupa o reglare de ambreiaj si schimbat uleiul cu unul mai vascos, acum face mai rar.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 - verifica ce pret au aia - poate fi atragator la unele repere (serios vorbesc, sunt chestii la care sunt foarte ieftini ). Alternativa ar fi dezmembrari

 

2 - schimbul nu are cum sa coste foarte mult. Atentie mare daca ai nevoie de saibe noi sau alte chestii speciale

Editat de ZIDU'
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa cum ziceam cateva posturi mai in urma, se da jos cauciucul (eu l-am dat jos prin taiere ca aveam un set de rezerva) si se cositireste rezistenta. De la un magazin de piese electronice iei banda termocontractibila, minim 25 mm diametru, pui cu grija peste, dai foc :eek: si iese asa:

 

http://goo.gl/uFltbr

 

(nu stiu de ce nu face upload-ul la poze)

 

Daca ai nevoie de mai multe detalii, da-mi de veste

 

De ce ai mai pus si izolatie termocontractanta peste? Nu o intrat mult mai greu apoi mansonul?

 

Apropo, ca sa intre mai usor, dati cu fixativ de par, spray :) Ori de cate ori o trebuit sa fac asta, l-am imprumutat pe al tovarasii si or intrat mansoanele relativ usor. Nu o fost nici pericol sa se invarta mai apoi. Banui ca merge si cu wd40, insa nu stiu cat de bine se intelege ala cu faptul ca acolo ai 12V+

 

1 - verifica ce pret au aia - poate fi atragator la unele repere (serios vorbesc, sunt chestii la care sunt foarte ieftini ). Alternativa ar fi dezmembrari

 

2 - schimbul nu are cum sa coste foarte mult. Atentie mare daca ai nevoie de saibe noi sau alte chestii speciale

 

Cel mai cinstit e sa pui saibe noi cand faci astfel de trebi. Eu mi-am luat mai multe, nu ca trebuie, da sa fie :)

 

Alta varianta e sa le freci putin de un smirghel fin, inainte de montare, ca sa le faci cat de cat plate. Apoi musai curatate bine si banjo bolt-urile stranse cu dinamometrica. Ca e pacat sa strici bunatate de pompa si saiba de cupru te inseala. E oricum o valoare mica acolo, ceva de genul 8 Nm daca bine imi amintesc, dar cel mai cinstit e sa vezi in manual.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu e nevoie de smirghel - neregularitatile alea sunt acolo sa se deformeze si sa asigure etansarea. In plus - din mana - sunt sanse maxime sa strici planeitatea mai rau



am dat si eu cu fixativ - are rolul de a forma un soi de lipici (pe cand wd40 nu face asta ). Mansoane mai de soi - copii dupa alea bmw au intrat destul de fortat fara sa adaug manson interior

Confortul asigurat de ultimele - prin forma lor - a fost mult mai mare decat la cele generice

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De ce ai mai pus si izolatie termocontractanta peste? Nu o intrat mult mai greu apoi mansonul?

Am pus termocontractibila pentru a tine rezistenta cand culiseaza mansonul. In plus cand dau motoreta cu spatele, (stii ca-s mai micut de fel si nu o pot misca stand pe ea) misc de mansonul stang si plesneste rezistenta din interior. Asa nu se mai intampla asta. Nu a intrat greu, si imi place ca e fix.

Editat de Atomykatt
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intre timp am rezolvat si problema cu capacele de la F650, mai exact cu garniturile lor. In aproximativ 1 luna o sa pot scoate la vanzare garnituri pentru capacele din stanga (ambreiaj) si dreapta (stator, rotor), la pret mult mai bun ca cel de la BMW ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://shop.nationalcycle.com/perl/cycle/Z2263 buna imi puteti spune cum pot comanda acest parbriz sau unde gasesc unul similar. Si inca o intrebare cand las de acceleratie indiferent de treapta de viteza,pt 3sau 4secunde se aude un zgomot ca un fel de bataie in partea dreapta fata sa fie de la lant pt ca are cateva ochiuri intepenite. Multumesc
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi-a pocnit si mie acelasi furtunas de frana. Nu le recomand pe cele originale BMW, nu au tesatura metalica pe interior cele de la frana spate...

Mi-am luat furtun HEL, cu insertii metalice, suruburile, saibele si doua stickere incluse in pachet, in cam ce culoare vrei (al meu e rosu translucid acum) de la cineva din Timisoara. Daca dai cautare pe aici gasesti topicul tipului care le face. Le face de aceeasi lungime ca cele OEM si costau acum un an 140 de lei cu tot cu transport prin curier. Fata de cat costa prin alte parti, eu zic ca e foarte bine.

 

uite si site-ul lor...

http://www.thunderbikes.ro/Tuning-motociclete-Motociclete-de-vanzare-Service-motociclete-Piese-de-schimb-lubrifianti-pagina_Prezentare-HEL-Performance_14.html

 

le dai un telefon si afli tot ce te mai intereseaza... :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi-a pocnit si mie acelasi furtunas de frana. Nu le recomand pe cele originale BMW, nu au tesatura metalica pe interior cele de la frana spate...

Mi-am luat furtun HEL, cu insertii metalice, suruburile, saibele si doua stickere incluse in pachet, in cam ce culoare vrei (al meu e rosu translucid acum) de la cineva din Timisoara. Daca dai cautare pe aici gasesti topicul tipului care le face. Le face de aceeasi lungime ca cele OEM si costau acum un an 140 de lei cu tot cu transport prin curier. Fata de cat costa prin alte parti, eu zic ca e foarte bine.

 

uite si site-ul lor...

http://www.thunderbikes.ro/Tuning-motociclete-Motociclete-de-vanzare-Service-motociclete-Piese-de-schimb-lubrifianti-pagina_Prezentare-HEL-Performance_14.html

 

le dai un telefon si afli tot ce te mai intereseaza... :)

 

Merci ptr raspuns. Intre timp am rezolvat, Dan Cata mi-a donat un furtun cu insertii metalice, si ii multumesc inca odata - mai rar asa oameni. :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1378848_759051310787246_1645377636_n.jpg

 

1382264_759051300787247_1852782392_n.jpg

 

 

:D

 

Revin cu detalii. O sa fac un topic dedicat si o sa pot accepta comenzile acolo ;)

 

Intre timp, multumesc mult Ionel, fara tine nu reuseam!



/index.php?/topic/703985-garnituri-pentru-capace-de-gf650gsdakarcs-scarverxchallengexcountrysertao/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salutare, am o mare problema legata de pornirea unui Dakar din 2005. Porneste , se tureaza bine, merge rotund. Dupa ce o opresc, nu mai porneste deloc, nu mai da scanteie, nu mai alimenteaza injectorul, doar invarte motorul. Daca scot CDI-ul din mufa si-l pun la loc, porneste iar. Cum o opresc, iar nu mai vrea sa porneasca. A mai intalnit cineva o situatie similara? Unde si cine ar putea sa-mi faca o diagnoza, in afara de Automobile Bavaria?



Am curatat tot ce tine de injectie si corpul acesteia, filtrul de benzina nou, senzorul Hall verificat, pompa de benzina la fel. Daca ar fi butonul rosu, nu s-ar mai auzi pompa cand se amorseaza, ori asta se aude. Nu mai stiu ce sa verific, oricum sunt aproape convins ca este o problema electrica. Ceva pareri si sugestii?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, am o mare problema legata de pornirea unui Dakar din 2005. Porneste , se tureaza bine, merge rotund. Dupa ce o opresc, nu mai porneste deloc, nu mai da scanteie, nu mai alimenteaza injectorul, doar invarte motorul. Daca scot CDI-ul din mufa si-l pun la loc, porneste iar. Cum o opresc, iar nu mai vrea sa porneasca. A mai intalnit cineva o situatie similara? Unde si cine ar putea sa-mi faca o diagnoza, in afara de Automobile Bavaria?

 

Am curatat tot ce tine de injectie si corpul acesteia, filtrul de benzina nou, senzorul Hall verificat, pompa de benzina la fel. Daca ar fi butonul rosu, nu s-ar mai auzi pompa cand se amorseaza, ori asta se aude. Nu mai stiu ce sa verific, oricum sunt aproape convins ca este o problema electrica. Ceva pareri si sugestii?

poate zic o prostie sau poate merita incercat:

ai resetat acceleratia si CDI-ul?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...