Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 11,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Grosimea cablului de otel în sine e aceeași, protecția arata identic doar ca e o idee mai flexibila, sunt curios cât va rezista turnarile de aluminiu de pe capete. Am 2 K km cu el, am ales varianta aceasta pt ca a fost cea mai rapida soluție, sper și sa tina

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cât de credibil este faptul că un deținător de 650 GS din 2010 a schimbat bordul după ce i s-a defectat din cauza presiunii jetului cu apă în urma unei vizite la spălătoria auto?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stie cineva cam la ce pret se ridica un crick central la motoarele noastre? SH? sa stiu daca sa ma apuc sa-mi fac eu unul.

Nou, pe Touratech e 160 euro.

Să-mi fac unul artizanal nu m-aş băga, deși sunt colegi care și-au manufacturat...

SH a fost unul pe aici, la 300 roni, parca, dar s-a vândut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cât de credibil este faptul că un deținător de 650 GS din 2010 a schimbat bordul după ce i s-a defectat din cauza presiunii jetului cu apă în urma unei vizite la spălătoria auto?

Precizez că i l-au schimbat la reprezentanță în perioada de garanție.

Mă interesa dacă este credibil motivul, din punctul de vedere al unor deținători de BMW 650. Să nu fi fost cauza înlocuirii vreun accident.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nou, pe Touratech e 160 euro.

Să-mi fac unul artizanal nu m-aş băga, deși sunt colegi care și-au manufacturat...

SH a fost unul pe aici, la 300 roni, parca, dar s-a vândut.

 

nou am vazut .. mi se pare exagerat de scump

sa-mi fac .. sunt de acord ca e cam greu .. deci as prefera un SH (aviz amatorilor!) ... dar mai incolo, ca momentan mi-am bagat banii intr-un garajel si intr-un "chock"

merci de info, nu vazusem nicaieri pretul la sh, doar ca au fost la dezmembrari .. asta am vazut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cât de credibil este faptul că un deținător de 650 GS din 2010 a schimbat bordul după ce i s-a defectat din cauza presiunii jetului cu apă în urma unei vizite la spălătoria auto?

in manual spune sa nu speli mobra cu apa sub presiune absolut deloc. Al meu nu a mai pornit dupa ospalare cu furtunul.

Concluzia: e foarte posibil sa bulesti ceva la spalatorie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu mi-am facut cric,si nu e deloc greu! mi-a luat cam o zi...:))

dar ai nevoie de un loc unde sa poti taia cu flexul,suda si vopsi!

daca ar fi sa mai fac treaba asta inca o data..l-as cumpara! nu iese ca unul facut in fabrica!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare :peace: Am schimbat de curand kit-ul pompei de apa (axul cu elice + cele doua simeringuri) si dupa 400 km am gasit picatura de antigel iesit prin celebra "weep hole" si de atunci tot iese pe acolo. Nivelul lichidului de racire in vasul de expansiune nu a scazut, cel putin nu vizibil. Simeringurile le-am pus bine, adica asa cum le-am gasit montate de neamtz, fiind prima oara cand schimb pompa. Care sa fie baiul? Astept parerile voastre. Merci!

Editat de tiyuta
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, ma poate ajuta cineva cu scheme/dimensiuni pentru pannier rack.

Am posibilitatea sa mi-le fac eu, numai ca nu am gasit nimic pe net.

Fac cinste :friends: si ulterior daca mai vrea cineva sa isi faca, este binevenit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Are cineva idee unde mai pot gasi saiba de cupru de la surubul de golire ulei? in afara de Bavaria, unde toate suruburile sunt din aur :) ma intereseaza sa o schimb fara sa cumpar si surubul in sine. A luat careva de la Bavaria doar saiba de cupru?

Ceva gen magazine auto, Hornbach, etc. dar unde anume prin Buc.?

 

Multumesc :cheers:

Editat de Stefan GS
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Are cineva idee unde mai pot gasi saiba de cupru de la surubul de golire ulei? in afara de Bavaria, unde toate suruburile sunt din aur :) ma intereseaza sa o schimb fara sa cumpar si surubul in sine. A luat careva de la Bavaria doar saiba de cupru?

Ceva gen magazine auto, Hornbach, etc. dar unde anume prin Buc.?

 

Multumesc :cheers:

 

Ca sa te completez: pot fi gasite toate saibele de la suruburile de golire, aftermarket?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gauri in monezi de aluminiu, scoase din uz, pe dimensiuni aproximative si aveti garnituri perfecte. Sint mai bune decit garniturile originale din cupru...si muuult mai ieftine! :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Are cineva idee unde mai pot gasi saiba de cupru de la surubul de golire ulei? in afara de Bavaria, unde toate suruburile sunt din aur :) ma intereseaza sa o schimb fara sa cumpar si surubul in sine. A luat careva de la Bavaria doar saiba de cupru?

Ceva gen magazine auto, Hornbach, etc. dar unde anume prin Buc.?

 

Multumesc :cheers:

eu am gasit la un magazin oarecare de bricolaj in provincie si saibe si simering-uri si rulmenti

deci trebuie sa fie si in Bucuresti

trebuie numai sa mergi cu dimensiunile

de exemplu

buson ulei 24X30X1,5

rezervor ulei 8X13

golire antigel 6X10

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am comandat 6 rulmenti și simeringuri pentru bascula (aceeasi dimensiune cu cei 2 de la angled lever, 22x28x16, de la INA HK2216) - în ideea ca stric vreunul și sa am de rezerva.

 

N-am stricat, în consecință mi-au ramas 2 perechi de rulmenti + simeringuri, care sunt disponibili la vanzare. Pret 100 ron perechea, pretul cu care i-am achizitionat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A gasit ineva o sursa pentru kit complet de reparatie a pompei de frana spate ?

a fost o discutie acum ceva vreme, dar numai variante greu de adus.....

 

 

Alternativ: cumpar pompa de frana spate

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A gasit ineva o sursa pentru kit complet de reparatie a pompei de frana spate ?

a fost o discutie acum ceva vreme, dar numai variante greu de adus.....

 

 

Alternativ: cumpar pompa de frana spate

Eu de la userul adi_radu am luat acum de curand un kit de reparatie pt pompa,vb cu el .

 

Bafta,

 

Ovidiu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O aripa suplimentara spate (cea antistropire) nu are cineva de vanzare? A mea ieri, pe la 130 km/h, la un contact cu o denivelare din sosea si-a luat zborul...

 

Sau 650 GS in dezmembrare mai sunt?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, are cineva un frei / frewheel / sprag clutch nou (sau in stare incredibil de buna) "pe stoc"?

Pe unde am intrebat, vine cel mai devreme peste o saptamana si ceva.

 

Mai ieftin de 100 euro (nou) ati gasit?

 

 

Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A gasit ineva o sursa pentru kit complet de reparatie a pompei de frana spate ?

a fost o discutie acum ceva vreme, dar numai variante greu de adus.....

 

 

Alternativ: cumpar pompa de frana spate

http://motorworks.co.uk/vlive/Shop/Parts.php?T=5&NU=15&M=65&Ct=HA&SbCt=BA_15_65_HA_50

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, are cineva un frei / frewheel / sprag clutch nou (sau in stare incredibil de buna) "pe stoc"?

Pe unde am intrebat, vine cel mai devreme peste o saptamana si ceva.

 

Mai ieftin de 100 euro (nou) ati gasit?

 

 

Multumesc

L-ai desfacut ?

Poate "scapi" doar cu inlocuirea arcului... Daca nu ai abuzat de pornire dupa ce ti-a dat semne, poti lua arcul de la un simering de dimensiuni mai mari si sa pastrezi "cateii". Am codul simeringului dar trebuie sa il caut...

 

Freewheel repair

 

post-40812-0-75933300-1401103967_thumb.jpg

Editat de Serban.S
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am citit si eu pe undeva ca ar putea fi franjuri doar arcul, dar nu stiu ce sa zic...

Mie mi s-a intamplat subit treaba... intr-o zi "agata" fara probleme volanta la pornire, iar a doua zi dimineata se invartea in gol fara sa mai agate nici un "catel" in colivia zimtata. A trebuit sa o hâțân inainte si inapoi bagata in viteza ca sa agate. Si nu am pornit-o decat de doua ori asa, ca trebuia sa ajung urgent undeva si inapoi.

 

Care sunt simptomele daca e stricat doar arcul? Eu ma gandeam ca arcul tine cateii "stransi", iar ei "se desfac" si angreneaza volanta din cauza centrifugei, cand e actionat electromotorul. Nu am desfacut piesa sa o studiez amanuntit, iar din poze si diagrame nu mi-am dat seama exact...

 

Mersi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...