cdarken Postat Mai 18, 2014 Share Postat Mai 18, 2014 @damageman, cablul de ambreiaj de la dillypoint.ro e la jumatate de pret fata de cel OEM, tu vazindu-l in realitate ce impresie ti-a facut? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
damageman Postat Mai 19, 2014 Share Postat Mai 19, 2014 Grosimea cablului de otel în sine e aceeași, protecția arata identic doar ca e o idee mai flexibila, sunt curios cât va rezista turnarile de aluminiu de pe capete. Am 2 K km cu el, am ales varianta aceasta pt ca a fost cea mai rapida soluție, sper și sa tina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andriu Postat Mai 19, 2014 Share Postat Mai 19, 2014 stie cineva cam la ce pret se ridica un crick central la motoarele noastre? SH? sa stiu daca sa ma apuc sa-mi fac eu unul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
severin31 Postat Mai 19, 2014 Share Postat Mai 19, 2014 Cât de credibil este faptul că un deținător de 650 GS din 2010 a schimbat bordul după ce i s-a defectat din cauza presiunii jetului cu apă în urma unei vizite la spălătoria auto? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eFu' Postat Mai 19, 2014 Share Postat Mai 19, 2014 stie cineva cam la ce pret se ridica un crick central la motoarele noastre? SH? sa stiu daca sa ma apuc sa-mi fac eu unul. Nou, pe Touratech e 160 euro. Să-mi fac unul artizanal nu m-aş băga, deși sunt colegi care și-au manufacturat... SH a fost unul pe aici, la 300 roni, parca, dar s-a vândut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
severin31 Postat Mai 19, 2014 Share Postat Mai 19, 2014 Cât de credibil este faptul că un deținător de 650 GS din 2010 a schimbat bordul după ce i s-a defectat din cauza presiunii jetului cu apă în urma unei vizite la spălătoria auto? Precizez că i l-au schimbat la reprezentanță în perioada de garanție. Mă interesa dacă este credibil motivul, din punctul de vedere al unor deținători de BMW 650. Să nu fi fost cauza înlocuirii vreun accident. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andriu Postat Mai 19, 2014 Share Postat Mai 19, 2014 Nou, pe Touratech e 160 euro. Să-mi fac unul artizanal nu m-aş băga, deși sunt colegi care și-au manufacturat... SH a fost unul pe aici, la 300 roni, parca, dar s-a vândut. nou am vazut .. mi se pare exagerat de scump sa-mi fac .. sunt de acord ca e cam greu .. deci as prefera un SH (aviz amatorilor!) ... dar mai incolo, ca momentan mi-am bagat banii intr-un garajel si intr-un "chock" merci de info, nu vazusem nicaieri pretul la sh, doar ca au fost la dezmembrari .. asta am vazut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Mai 19, 2014 Share Postat Mai 19, 2014 Cât de credibil este faptul că un deținător de 650 GS din 2010 a schimbat bordul după ce i s-a defectat din cauza presiunii jetului cu apă în urma unei vizite la spălătoria auto? in manual spune sa nu speli mobra cu apa sub presiune absolut deloc. Al meu nu a mai pornit dupa ospalare cu furtunul. Concluzia: e foarte posibil sa bulesti ceva la spalatorie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Danut Ionda Postat Mai 19, 2014 Share Postat Mai 19, 2014 eu mi-am facut cric,si nu e deloc greu! mi-a luat cam o zi...) dar ai nevoie de un loc unde sa poti taia cu flexul,suda si vopsi! daca ar fi sa mai fac treaba asta inca o data..l-as cumpara! nu iese ca unul facut in fabrica! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiyuta Postat Mai 19, 2014 Share Postat Mai 19, 2014 (editat) Salutare Am schimbat de curand kit-ul pompei de apa (axul cu elice + cele doua simeringuri) si dupa 400 km am gasit picatura de antigel iesit prin celebra "weep hole" si de atunci tot iese pe acolo. Nivelul lichidului de racire in vasul de expansiune nu a scazut, cel putin nu vizibil. Simeringurile le-am pus bine, adica asa cum le-am gasit montate de neamtz, fiind prima oara cand schimb pompa. Care sa fie baiul? Astept parerile voastre. Merci! Editat Mai 19, 2014 de tiyuta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hnd46 Postat Mai 20, 2014 Share Postat Mai 20, 2014 Salut, ma poate ajuta cineva cu scheme/dimensiuni pentru pannier rack. Am posibilitatea sa mi-le fac eu, numai ca nu am gasit nimic pe net. Fac cinste si ulterior daca mai vrea cineva sa isi faca, este binevenit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotĂśrizer Postat Mai 20, 2014 Share Postat Mai 20, 2014 vreau si eu doar partea de sus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stefan GS Postat Mai 21, 2014 Share Postat Mai 21, 2014 (editat) Salutare, Are cineva idee unde mai pot gasi saiba de cupru de la surubul de golire ulei? in afara de Bavaria, unde toate suruburile sunt din aur ma intereseaza sa o schimb fara sa cumpar si surubul in sine. A luat careva de la Bavaria doar saiba de cupru? Ceva gen magazine auto, Hornbach, etc. dar unde anume prin Buc.? Multumesc Editat Mai 21, 2014 de Stefan GS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eFu' Postat Mai 21, 2014 Share Postat Mai 21, 2014 Salutare, Are cineva idee unde mai pot gasi saiba de cupru de la surubul de golire ulei? in afara de Bavaria, unde toate suruburile sunt din aur ma intereseaza sa o schimb fara sa cumpar si surubul in sine. A luat careva de la Bavaria doar saiba de cupru? Ceva gen magazine auto, Hornbach, etc. dar unde anume prin Buc.? Multumesc Ca sa te completez: pot fi gasite toate saibele de la suruburile de golire, aftermarket? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Mai 21, 2014 Share Postat Mai 21, 2014 Motorworks.co.uk au pachete de revizie sau pe bucati separat. Cred ca renteaza mai multi la o comanda. Am comandat multe de la ei si chiar si second-uri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Mai 21, 2014 Share Postat Mai 21, 2014 Gauri in monezi de aluminiu, scoase din uz, pe dimensiuni aproximative si aveti garnituri perfecte. Sint mai bune decit garniturile originale din cupru...si muuult mai ieftine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazvy Postat Mai 21, 2014 Share Postat Mai 21, 2014 Salutare, Are cineva idee unde mai pot gasi saiba de cupru de la surubul de golire ulei? in afara de Bavaria, unde toate suruburile sunt din aur ma intereseaza sa o schimb fara sa cumpar si surubul in sine. A luat careva de la Bavaria doar saiba de cupru? Ceva gen magazine auto, Hornbach, etc. dar unde anume prin Buc.? Multumesc eu am gasit la un magazin oarecare de bricolaj in provincie si saibe si simering-uri si rulmenti deci trebuie sa fie si in Bucuresti trebuie numai sa mergi cu dimensiunile de exemplu buson ulei 24X30X1,5 rezervor ulei 8X13 golire antigel 6X10 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eFu' Postat Mai 24, 2014 Share Postat Mai 24, 2014 Am comandat 6 rulmenti și simeringuri pentru bascula (aceeasi dimensiune cu cei 2 de la angled lever, 22x28x16, de la INA HK2216) - în ideea ca stric vreunul și sa am de rezerva. N-am stricat, în consecință mi-au ramas 2 perechi de rulmenti + simeringuri, care sunt disponibili la vanzare. Pret 100 ron perechea, pretul cu care i-am achizitionat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Mai 25, 2014 Share Postat Mai 25, 2014 A gasit ineva o sursa pentru kit complet de reparatie a pompei de frana spate ? a fost o discutie acum ceva vreme, dar numai variante greu de adus..... Alternativ: cumpar pompa de frana spate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ow3x3xpr3ss Postat Mai 25, 2014 Share Postat Mai 25, 2014 A gasit ineva o sursa pentru kit complet de reparatie a pompei de frana spate ? a fost o discutie acum ceva vreme, dar numai variante greu de adus..... Alternativ: cumpar pompa de frana spate Eu de la userul adi_radu am luat acum de curand un kit de reparatie pt pompa,vb cu el . Bafta, Ovidiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CuCun Postat Mai 26, 2014 Share Postat Mai 26, 2014 O aripa suplimentara spate (cea antistropire) nu are cineva de vanzare? A mea ieri, pe la 130 km/h, la un contact cu o denivelare din sosea si-a luat zborul... Sau 650 GS in dezmembrare mai sunt? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smar2 Postat Mai 26, 2014 Share Postat Mai 26, 2014 Salut, are cineva un frei / frewheel / sprag clutch nou (sau in stare incredibil de buna) "pe stoc"? Pe unde am intrebat, vine cel mai devreme peste o saptamana si ceva. Mai ieftin de 100 euro (nou) ati gasit? Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazvy Postat Mai 26, 2014 Share Postat Mai 26, 2014 A gasit ineva o sursa pentru kit complet de reparatie a pompei de frana spate ? a fost o discutie acum ceva vreme, dar numai variante greu de adus..... Alternativ: cumpar pompa de frana spate http://motorworks.co.uk/vlive/Shop/Parts.php?T=5&NU=15&M=65&Ct=HA&SbCt=BA_15_65_HA_50 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Mai 26, 2014 Share Postat Mai 26, 2014 (editat) Salut, are cineva un frei / frewheel / sprag clutch nou (sau in stare incredibil de buna) "pe stoc"? Pe unde am intrebat, vine cel mai devreme peste o saptamana si ceva. Mai ieftin de 100 euro (nou) ati gasit? Multumesc L-ai desfacut ? Poate "scapi" doar cu inlocuirea arcului... Daca nu ai abuzat de pornire dupa ce ti-a dat semne, poti lua arcul de la un simering de dimensiuni mai mari si sa pastrezi "cateii". Am codul simeringului dar trebuie sa il caut... Freewheel repair Editat Mai 26, 2014 de Serban.S Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smar2 Postat Mai 26, 2014 Share Postat Mai 26, 2014 Am citit si eu pe undeva ca ar putea fi franjuri doar arcul, dar nu stiu ce sa zic... Mie mi s-a intamplat subit treaba... intr-o zi "agata" fara probleme volanta la pornire, iar a doua zi dimineata se invartea in gol fara sa mai agate nici un "catel" in colivia zimtata. A trebuit sa o hâțân inainte si inapoi bagata in viteza ca sa agate. Si nu am pornit-o decat de doua ori asa, ca trebuia sa ajung urgent undeva si inapoi. Care sunt simptomele daca e stricat doar arcul? Eu ma gandeam ca arcul tine cateii "stransi", iar ei "se desfac" si angreneaza volanta din cauza centrifugei, cand e actionat electromotorul. Nu am desfacut piesa sa o studiez amanuntit, iar din poze si diagrame nu mi-am dat seama exact... Mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.