J R M Postat Noiembrie 26, 2014 Share Postat Noiembrie 26, 2014 Intreb ca in novice: in off-road ABS -ul se decupleaza, dar pe asfalt cat e de important? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvan G Postat Noiembrie 26, 2014 Share Postat Noiembrie 26, 2014 Tot ca un novice iti răspund, pentru siguranță ta merita! Mai ales la caprele astea cu suspensii înalte, spatele nu se încarcă suficient si se blochează des. Am reușit sa blochez si fata de câteva ori... O singura data am uitat sa cuplez ABS-ul dupa o iesire din offroad pe o bucata de sosea si la primul viraj de 90 m-am oprit peste linia continua. Dar poate sunt eu mai smucit din fire... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
J R M Postat Noiembrie 26, 2014 Share Postat Noiembrie 26, 2014 Multam pentru detalii. Eu nu am Dakar INCA . Am mers doar in padure cu un crf de 450, pe care sper sa il dau si sa imi iau bmw. Intretinerea si piesele la un Dakar sunt scumpe? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvan G Postat Noiembrie 26, 2014 Share Postat Noiembrie 26, 2014 Nu stiu daca te vei mai simți la fel de bine pe off pe un Dakar fata de CRF... ma refer la un off mai serios Piese se găsesc, a avut timp piața sa se dezvolte in atatia ani, si nu sunt mai scumpe. Aftermarket si dealeri destui. Întreținerea e in medie, un filtru, un ulei nu costa mult, mai economisesti si la gaz destul... Acum daca esti mai maniac, asa ca mine, poti sa investești destul in el... Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazvy Postat Noiembrie 26, 2014 Share Postat Noiembrie 26, 2014 (editat) Multam pentru detalii. Eu nu am Dakar INCA . Am mers doar in padure cu un crf de 450, pe care sper sa il dau si sa imi iau bmw. Intretinerea si piesele la un Dakar sunt scumpe? consumabilele nu sint mai scumpe fata de alte mobre (ulei, filtre ulei si aer, kit lant, gume, placute, discuri, simeringuri, etc) dar daca ti se duce o carena, un CDI, un telescop, cutia de viteze, etc ai cam rupt-o in fericire si filtrul de benzina, tampoanele din roata spate, cablurile de ambreiaj si acceleratie sint mai scumpe Editat Noiembrie 26, 2014 de crazvy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Noiembrie 27, 2014 Share Postat Noiembrie 27, 2014 trebuie sa te chinuie talenti grav ca sa rupi la un dakar toate chestiile alea. poatee sa dai cu el in pom direct. CDI - nu am auzit sa picce niciodata Telescop - doat in caz de accident major. Crede-ma ca e ultima preocupare care o mai ai daca dai cu ea asa de rau. Cutia de viteze ? ce naiba sa ii facica sa crape? sa schimbi strict fara ambreiaj ? cablurile - acceleratie si ambreiaj sunt cam 30 euro bucata si tin 40 mii km - faceti un calcul la subiectul asta. tot asa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
J R M Postat Noiembrie 28, 2014 Share Postat Noiembrie 28, 2014 La ctf schimbam uleiul si filtrul de ulei la fiecare 15 ore de functionare. La Dakar la cati km il schimbati si ce tip de ulei folositi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Straic Postat Noiembrie 28, 2014 Share Postat Noiembrie 28, 2014 La ctf schimbam uleiul si filtrul de ulei la fiecare 15 ore de functionare. La Dakar la cati km il schimbati si ce tip de ulei folositi? Intre 5 si 10 mii de km sau 1 an. Fiecare alege cum isi intretine motocicleta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Noiembrie 28, 2014 Share Postat Noiembrie 28, 2014 cum scrie in carte. vara aproape de 10 mii, iarna si drumuri scurte - mai des » Post actualizat in 28 Nov 2014 22:20 cica in 2004 au schimbat din surub de 8 in surub de 10, am mai studiat. am sa ma duc sa masor .. dar deja ma doare sufletul .. costa o caruta, dar are si 4 rulmenti, parca mi-e frica sa caut de la altceva si dupa aia sa le schimb pe banda rulanta ca se duce rulmentul .. pfff 250 roni .. este o bucsa clasica cu rulmenti la interior si cauciuc pe exterior - prinsa intre 2 seibi. Am recondiionat la al meu deblocand rulmentii cu wd40 apoi punand vaselina in ei ca era sambata si imi era lene sa desfac inca o data saptamana urmatoare. Cauciucul l-am inlocuit cu o bucata de teava de pp de 32 si niste polietilena sub ea sa intre fortat. Nu stiu cat va tine dar nu dau 60 euro pe unul nou. Este un simplu opritor pentru lant si e atins doar cand "sari" cu mobra. in mers pe drept nu il baga lantul in seama. Daca l-ai pierdut ai 2 variante: 1 dezmembrari 2 strungar - o bucata de teava, rulmenti l 5 lei bucata si o bucata de cauciuc sau plastic dur pt camasa. piesa aia nu are absolut nimic special Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Noiembrie 29, 2014 Share Postat Noiembrie 29, 2014 Eu, la Tenere, mi-am pus rola de KTM si rulmenti din comert cu interior pt surub de 8. Rola KTM, OEM, e vreo 10 lei si e dintr-un material adecvat si are un profil, deasemenea, adecvat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Noiembrie 29, 2014 Share Postat Noiembrie 29, 2014 aia originala de bmw nu are nici un profil. e doar o rola cilindrica si atat. la mine a cedat in 2014 pe mobra din 2001 bagata in toate porcariile posibile si cu 106 mii km facuti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Noiembrie 29, 2014 Share Postat Noiembrie 29, 2014 Si la tenere originala era simpla. Aia KTM mi s-a parut mai buna. Dar cel mai mult mi-a placut ca a fost ieftina si a mers fara nici o modificare. Pana sa ii pun de KTM, improvizasem si eu cu rulmenti bagati intr-o bucsa de plastic. Nu mai stiu de unde am adaptat bucsa aia. Cert e ca foarte repede a fost mancata de lant. Chiar daca lantul o atingea arareori. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aditorpan Postat Noiembrie 29, 2014 Share Postat Noiembrie 29, 2014 Salutari Am un kit de coborare pentru BMW F650 GS model dupa 2000 facut profi si nefolosit. Coboara motorul cam cu 2,5- 3cm. Este de vanzare. Telefon 0741091481 Adi Torpan. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Decembrie 4, 2014 Share Postat Decembrie 4, 2014 Salutare. Este vreo diferenta in manualul de reparatii intre un gs si dakar? Adica au manuale separate? Pre 2004 si post? Sunt in curs de achizitionare a unui dakar si cautam manualul. Deja am unul de gs. Poate aveti careva un pdf? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eFu' Postat Decembrie 4, 2014 Share Postat Decembrie 4, 2014 Pentru 2003 gasesti mai jos un manual de Dakar. E destul de mare, are 75MB: http://d.transfer.ro/Repair_manual_F650GS_Dakar-transfer_ro-04dec-55c6d6.zip Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Decembrie 4, 2014 Share Postat Decembrie 4, 2014 (editat) Multumesc frumos. O sa il iau acasa direct pe computer. Editat Decembrie 4, 2014 de Patrick_M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eFu' Postat Decembrie 22, 2014 Share Postat Decembrie 22, 2014 Întrebare: dacă vreau să schimb roata față de la Dakar cu una de 19, pentru rațiuni de on-road, mai trebuie schimbat/modificat ceva? Știu că, în principiu, nu, dar poate nu sunt eu suficent de perspicace... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Decembrie 22, 2014 Share Postat Decembrie 22, 2014 Nu cred ca mai trebuie schimbat ceva, cred insa ca rezultatele sunt aproape nule. Eu as pastra roata de 21 si m-as gandi sa investesc banii in altceva pt mobra aia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eFu' Postat Decembrie 22, 2014 Share Postat Decembrie 22, 2014 Păi roata de 21 aș păstra-o, evident. Doar că aș merge cu 19 pe asfalt...fizica spune că e mai potrivită decât 21 pentru așa ceva. Iar banii, da, i-aș investi într-un f650gs twin, că la Dakar ce să mai iau? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Decembrie 22, 2014 Share Postat Decembrie 22, 2014 Păi roata de 21 aș păstra-o, evident. Doar că aș merge cu 19 pe asfalt...fizica spune că e mai potrivită decât 21 pentru așa ceva. Iar banii, da, i-aș investi într-un f650gs twin, că la Dakar ce să mai iau? Suspensii. Iar daca vrei twIn, ia-ti 800 sau ia-ti adio de la off. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvan G Postat Decembrie 22, 2014 Share Postat Decembrie 22, 2014 (editat) Florin, diferenta se simte foarte usor, ma mai dau cu GS-ul standard al unui prieten pe asfalt si se simte doar un pic mai ascultator decat Dakarul, in special in viraje (aceleasi gume Tourance). Dar nu e o diferenta care sa ma faca sa zic wow... Ce am in schimb in cap e sa ma joc putin la pinioane - parca e prea naravas pe off cu setup-ul original. Da ERU, balesc si eu la un 800, mai ales ca e unul de vanzare pe aici... poate la anu' Editat Decembrie 22, 2014 de Razvan G Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eFu' Postat Decembrie 22, 2014 Share Postat Decembrie 22, 2014 (editat) Eu vreau să iau o roată de GS pe care să o montez la ieșirile pe asfalt, iar 21 să rămână pentru altele... Din câte am citit, 800-le te cam scoate din asfalt, iar drumul lung nu prea pare a fi potrivit pentru el...Motive invocate: șaua îngustă și înălțimea. Eu caut o a doua mobră, pe care să o poată manevra doamna mea la drum mai lung, iar eu să călăresc Dakaru. @ERU: suspensii adică o altă furcă sau niște arcuri progresive? Că spatele cred că e ok, așa e? Editat Decembrie 22, 2014 de blorin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Decembrie 22, 2014 Share Postat Decembrie 22, 2014 (editat) Eu vreau să iau o roată de GS pe care să o montez la ieșirile pe asfalt, iar 21 să rămână pentru altele... Din câte am citit, 800-le te cam scoate din asfalt, iar drumul lung nu prea pare a fi potrivit pentru el...Motive invocate: șaua îngustă și înălțimea. Record personal 1200 km pe zi. Cu saua originala am facut doar 1000 dar aveam si pasager. Eu caut o a doua mobră, pe care să o poată manevra doamna mea la drum mai lung, iar eu să călăresc Dakaru. @ERU: suspensii adică o altă furcă sau niște arcuri progresive? Că spatele cred că e ok, așa e? Furca de WR este cea mai utilzata la conversie. Nici spatele nu e ok dar iti dai seama de asta de abia dupa ce schimbi furca. Intreaba-ma de unde stiu. Editat Decembrie 22, 2014 de ERU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_radu Postat Decembrie 25, 2014 Share Postat Decembrie 25, 2014 blorin nu mere sa faci ce vrei tu ! Ii vei strica ciclistica la motocicleta si chiar nu vei sta pe asfalt ! Anu asta am facut si euexperimente cu furci roti si etc si da , inca nu am ajuns la ceva care sa imi placa sa vina ianuarie si reincep Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eFu' Postat Decembrie 26, 2014 Share Postat Decembrie 26, 2014 Pai ce se strică la ciclistică? În afară de diametrul roții, toate rămân la fel. Eu tocmai la ciclistică mă gândeam sa câștig... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.