Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 11,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Donez un set de Haidenau K76 pentru Dakar (21 si 17). Singura condiție e sa le ridicati. Sector 6, zona regie/maternitatea Giulesti. Detalii pe PM.

» Post actualizat in 18 Oct 2014 09:32

Si o poza cu anvelopele in cauză: https://www.dropbox.com/s/u3xwnw7r3q6nwol/2014-10-18%2012.07.46.jpg?dl=0

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, ma intereseaza un set de inaltatoare ghidon de 35 sau 50 mm si un set de scarite pilot mai joase fata de cele OEM. Am nevoie de cel putin 70-80 mm diferenta totala ca sa stau cat de cat mai bine in picioare pe offroad.

M-am uitat si pe site-urile specializate insa ma gandesc ca inainte sa dau banii pe cele de acolo poate exista pe aici ceva SH sau un mester care le poate produce artizanal. Merci.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cunosc, multumesc. O sa iau legatura cu ei, am deja protectiile de la HD. Ce se prezinta pe site ca inaltatoare cred ca sunt mult prea mari pentru modelul meu si implica modificari nu doar la furtunul de frana ci si la altele...

 

 

Ce inseamna mari ? Pana la urma ceea cce conteaza este cu cat vrei sa inalti ghidonul. Indiferent ce inaltatoare vei folosi de la un anumit nr de cm in sus, va trebui sa umblii pe la cabluri si furtunase. Cu cablurile nu e o problema, de furtunase imi era si mie frica, insa zilele astea sunt atat de multe optiuni pe piata incat chiar nu ai de ce sa-ti faci griji.

 

In alta ordine de idei, mie ghidonul de la Dakar mi se pare mult prea jos, si prea in spate l-as urca minim 10 cm [baietii de la HD nu recomanda mai mult de 7 cm] dar e doar parerea mea si mi s-a mai spus ca exagerez [de fapt e vorba de preferinte]. Iar daca as face schimbarile pe care le faci tu as schimba si ghidonul cu unul de 28. Ideea e ca dupa ce te hotarasti cati cm vrei sa ridici ghidonul, daca il schimbi si pe acesta din urma ai posibilitatea sa optezi pt unul cu o forma mai "adânca" astfel incat sa iti pui inaltatoare de sa zicem 7 cm si sa mai castigi cativa cm si din forma ghidonului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stand in picioare ca sa ajung bine la comenzi îmi mai trebuie până in 10cm, mă gândeam la 5 cm din inaltatoare si 3-4 din coborât scaritele si orientate spre spate. Am observat si eu ca am nevoie de mai mult spațiu spre ghidon dar ma gandesc sa îl compensez din scărițe. Este ok si optiunea ta însă am schimbat cam tot ce se putea schimba la furtune si cabluri si nu as vrea sa le arunc. In plus, poate o vand peste 1-2 ani si as vrea sa pot reveni la standard, nu toata lumea are 185-190 ;)

Vedem, merci frumos de sfaturi.

Ps: cred ca un 28 implica si mansoane incalzite aftermarket

Editat de Razvan G
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stand in picioare ca sa ajung bine la comenzi îmi mai trebuie până in 10cm, mă gândeam la 5 cm din inaltatoare si 3-4 din coborât scaritele si orientate spre spate. Am observat si eu ca am nevoie de mai mult spațiu spre ghidon dar ma gandesc sa îl compensez din scărițe. Este ok si optiunea ta însă am schimbat cam tot ce se putea schimba la furtune si cabluri si nu as vrea sa le arunc. In plus, poate o vand peste 1-2 ani si as vrea sa pot reveni la standard, nu toata lumea are 185-190 ;)

Vedem, merci frumos de sfaturi.

Ps: cred ca un 28 implica si mansoane incalzite aftermarket

 

 

Ai grija ca la coborarea scaritelor riscul sa dai cu ele de bolovani si sleauri creste. Ma gandesc ca nu mergi in picioare pe asfalt.

Chestia cu inaltimea nu e asa relevanta cum ai crede. Am 1.70 diminieata :D

 

Ghidoanele de 28 au aceeasi dimensiune ca si cele de 22 la zona mansoanelor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Salutare,

E vreo diferenta in timpul mersului intre BMW F650 si F 650GS/Dakar?

M-am dat cu un F650 azi in vederea achizitionarii si nu am fost deloc incantat de vibratiile pe care le transmite.

De fapt, pana acum am avut un CBR si acum ma dau cu un Kawasaki Eliminator 250, nefiind familiarizat cu acest tip de moto.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

F650 GS, fata de F650, are un arbore de echilibrare, deci teoretic GS-ul ar trebui sa aiba vibratii mai line decat 650 funduro. Spun teoretic deoarece nu am mers pe F650 ca sa am termen de comparatie. Si F 650 GS vibreaza, dar nu mi se pare deranjant. Totusi e monocilindru...

Piesa 1 este acel "arbore de echilibrare"...

B0003033.png?v=04282014

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

donez piesa 1 din schema (CARRIER PLATE) - attachicon.gifB0003748.png

piesa este noua

tot ce trebuie sa faceti e sa veniti in titan (buc) s-o luati - nu trimit prin posta/curier

va rog scapati-ma de ea

detalii doar pe pm

 

mai tin piesa o saptamana si daca n-o ia nimeni o dau la ghena

hai, ultima strigare

gratis!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai, măi, că nu-i nașpa vibrația! Peste 5000 chiar e fun!

Am mers 350km dintr-o bucată și nu m-am resimțit defel.

 

Până la urmă, de ce ne place mobra?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am o dilema :) mie imi intra ABS-ul pe spate instant, nu apas bine frana ca intra ABS-ul. Pana sa schimb cauciucurile credeam ca este de la ele ca sunt prea vechi si pierde aderenta repede, dar acum cu cauciucuri noi si tot la fel face. Asta nu am sesizat-o doar eu ci si un prieten care s-a plimbat o zi cu ea. S-a mai intamplat cuiva asa ceva? Are vreo setare ABS-ul din calculator? Adevarat ca la capitolul placute nu prea stau bine, sezonul urmator o sa le schimb, dar din punctul meu de vedere nu prea are de ce sa influenteze ABS-ul placutele. Vreo sugetie?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e nimic stricat, asa m-am stresat si eu la inceput. Dupa ce am testat si pe un alt GS m-am linistit. Daca am bocancii de offroad aproape ca nici nu simt pedala, o blochez mult mai repede, cu cizmele de strada reusesc sa o modulez mai bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salve

As avea ceva sanse sa fac rost de schema electrica de montaj a alarmei DWA din poza pe un F650GS 2001?

Am achizitionat motorul cu aceasta alarma deja montata si as vrea sa o schimb pe motiv ca nu mai da semne vitale dar as vrea sa ma folosesc de cablajul deja existent.

Este vorba de doua mufe mari si una mica care habar nu am cu ce se mananca si de aceea sper sa ma lumineze o schema de montaj.

Am incercat sa caut pe forum dar nu am reusit sa gasesc nimic.

Va multumesc si iernare usoara!

post-81054-0-93065200-1416404445_thumb.jpg

post-81054-0-38178400-1416404619_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...