Sari la conținut

Ce Faceam Noi Cand Va Nasteati Voi


Postări Recomandate

foartee tareee neneee si ai dreptate io pe vremea aia credeam ca am parinti bogati ca atunci cand am scos capu' am crezut ca mi-au si pus guler de blana la gat ... m-am inselat era altceva :lol:

Ai ceva imaginatie...super tare.

In 80 mi-am luat o mobra 50 primul tip si surubaream toata ziua la ea, strazile erau pustii, mergeam lejer fara permis. Ce vremuri. Mai bine ca la varsta aceea nu am avut parte de un motor puternic. Frumoase poze,cinste voua.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 187
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Da, inspirat topic!

Prin '77 - '78 M-a plimbat un coleg de serviciu de-al maica-mii cu Mobra. Am tipat tot drumul (cale de o roata de bloc), la inceput de frica, mai apoi de incantare. La final, mai sa nu ma mai dezlipesc de rezervor, ca acolo ma asezase sa nu ma piarda pe drum :lol: . Mai tarziu, un unchi de-al meu avea un Carpati, ce mai monstru fioros mi se parea acela! Ma mai fascinau pe atunci atasurile acelea cu o elice cromata (nichelata?) in fata...

Ce vremuri, dom'le! :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Io-s prea mica sa mai tin minte plimbarile cu MZ-ul tatei, aveam trei ani cand s-a lasat fortat de sportul asta. :lol: insa pozele sunt superbe si inspirante, te indeamna la drum, pe cuvant. splendid topic, te umple de un feeling superb. va rog sa continuati cu postarea de fotografii din tinereti, eu prin '82 - '83 nu eram nici macar in proiect, ai mei nici macar nu se cunosteau :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bunicii mei aveau un carpati super sau cum ii zicea.din pacate l au dat inainte sa fiu si eu mai rasarit,lucru pe care l am reprosat ani in sir

oricum,ma fascina fiecare motor pe care l vedeam,stateam minute in sir la auto moto velo sport sa vad un hoinar expus in vitrina,negru.

am vazut si cateva curse de viteza in oradea inainte de 90,dar mare lucru nu retin

dupa 90 au inceput timid sa apara japoneze.ma tot uitam ,dar imi intrase in cap ca niciodata nu o sa mi permit asa ceva...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din categoria " Boshorogi" sau file de "istorie"!

1. Primul meu motor "adevarat" :lol: Un BMW de 500 cc intr-un cilindru...cu viteze la mana - in urma cu 26 de ani!

2. Primul calculator caruia ii asiguram service-ul !

3. Primul zbor, premiera in RO la deltaplane tractate - Aeroclubul Banciulescu !

4. Impreuna cu primul cosmonaut din RO, Dumitru Prunariu la 45 de zile de la venirea lui din spatiu - si el motociclist pentru cine nu stie !

5. In ...2008!

Restul...e CANCAN ! :lol:

Toate cele bune ! :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In anii '80 mergeam in parcarea hotelului Grand unde din cand in cand vedeam motoare venite de afara,altele decat Mobra,CZ,Jawa,IJ,MZ si Manet...ce ne mai minunam...

De asemenea cand erau etapele de viteza si motocross in Targu-Mures petreceam 2-3 ore in "standuri" unde contemplam motoarele si mecanicii care lucrau la ele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ehee prin anii aia injuram parintii ca ma duceau la gradinita.

 

prin 84 - 85 furam ventile de la dacii si de la motoru unui vecin (ii tin minte atasul cu bot de aluminiu, ca de avion, motorul e gri in ceata ). Motorul beneficia si de joaca la reglaje si toate alea :lol:

 

 

acum cu 25 de ani mai tarziu merg cu un motor care era vechi si atunci.......

 

 

buey, ijurile nu erau proaste, prosti erau aia care le reparau aiurea. Am unul din 61 care functioneaza zi de zi in regim urban de bucuresti. si merge fain

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oho ce topic, ce poze. Jos palaria.

 

In 80 eu abia deschideam ochii in lumea asta.

Bunica-miu a avut motor dar a renuntat la el. Asta si dupa ce taica-miu (pustan fiind) l-a luat la o tura si l-a parcat intr-un shantz de dracii s-au ales de acel Zundapp.

L-au reparat ca a fost vroba doar de zgarieturi, dar a trebuit sa fie revopsit.

Apoi bunica-miu l-a "parcat" intr-o carutza la intrarea in Brasov de a ajuns in spital. De atunci adio mobra, ca altfel aveam mari sanse sa ramana mostenita in familie.

 

PS; d-aia nimeni din familie nu m-a sustinut in ale motociclismului, ci invers :lol:

 

 

@zidu: ma, da' eu tare cred ca nu vei renunta vreodata la rusnacul tau de IJ :lol:

Editat de Mr.Watt
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In 82 83 cred ca ma teroriza ideea de a merge la gradinita. Ati auzit de fenomenul falselor amintiri? Lucruri care iti doresti atat de mult sa se intample, incat mintea ta chiar le creaza? Ei bine, imi aduc aminte ca eram prescolar si fata atelierului bunicului am vazut parcata o mobra. Asa stiu eu acum ca era o mobra. Si m-am urcat pe ea si am facut cum vazusem ca se facea. Am apasat pedala. Motorul a tusit si a inceput sa miroase a benzina. M-am speriat si am zis ca nu mai fac. O fi adevarat?

 

Pana prin anii 90 in Targu Mures se faceau curse de strada, prin oras. Motocros se facea in Valea Rece,ma ducea tata. Ma uitam la copii de varsta mea si imi ziceam ca pot si eu asa. Peste mai mult de 20 de ani am vazut cat e de greu si de frumos. Daca al meu copil o sa vrea, va avea tot sprijinul meu.

 

Apoi prin 1996 am mers la Aeroport cu bicicleta sa vad CNV. Erau cred vreo 30 de spectatori siu doar doua motocicleta de o mie parca, care se intreceau. Era SF curat. Parca era Vrajitoru, care pe atunci alerga pentru Politia Rutiera.

 

Amintiri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

LA MULTI KILOMETRI FRUMOSI !

 

... Imi recunosc in acele fotografii prietenii - fat-frumosi si domnite ai timpurilor romantice

ajunsi acum veterani - personaje de poveste pentru tinerii motociclisti de azi...

 

Va salut cu stima pe toti - oameni cu inimi de aur !

 

Dan Nastase

 

 

1968. Cu prima-prima "Cleopatra" nu am poze...

1972. "Cobra"

1974. "Campionul"

1983... Prototipul "Condor" BMW-ul cu motor de Wartburg...

... Si "Legenda continua"...

post-882-1210617630_thumb.jpg

post-882-1210617644_thumb.jpg

post-882-1210617655_thumb.jpg

post-882-1210617664_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

super topic. o sa caut si eu poze sa le scanez :lol:

apropo's de subiect merita vazut http://www.youtube.com/watch?v=VXnhOiin06M

desi pe vremea mea nu era bonibon ci doar eugenii, brifcor, cico, quick cola,caramele bulgaresti si creveti :lol:

:lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

super fotografii, doru!!! :lol:

 

 

Mi-a trimis un prieten de demult din Germania, motociclist si el si atunci si acum, pozele astea de care uitasem. Sunt dintr-o excursie de-a noastra, in anii 82-83, acum 25 de ani. Ma bucur sa pot face acum ce faceam si atunci. Tehnica e alta, distractia e aceeasi. Bateam tara fara bani, fara benzina (era rationalizata), vai mama noastra. Ala slabanog cu parul mare eram eu. Luasem cu noi un baiat din Noua Zeelanda care facea inconjorul lumii pe un Triumph, amarat si el, venea de prin China.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pe vremea aceea un prieten de-l lui taica-meu

a vrut sa ma plimbe cu IJ-ul in atas

nu stiu de ce n-am vrut in ruptul capului

si mi-a parut rau dupa aceea :lol:

dar mi-am luat revansa in ultimii ani :lol: :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi-a trimis un prieten de demult din Germania, motociclist si el si atunci si acum, pozele astea de care uitasem. Sunt dintr-o excursie de-a noastra, in anii 82-83, acum 25 de ani. Ma bucur sa pot face acum ce faceam si atunci. Tehnica e alta, distractia e aceeasi. Bateam tara fara bani, fara benzina (era rationalizata), vai mama noastra. Ala slabanog cu parul mare eram eu. Luasem cu noi un baiat din Noua Zeelanda care facea inconjorul lumii pe un Triumph, amarat si el, venea de prin China.

Daca nu ma insel pe bikerul din NZ l-am cazat si eu o noapte la mine, ai fuma un cilindru si a plecat asa mai departe.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu era greu sa ai motocicleta BMW in anii 80? De unde si cum puteai sa cumperi?

Moto Romania dupa WW II si in plin " avant socialist"...

 

Prieteni, va rog sa ma credeti ca mereu au existat clasele sociale...

Nu numai in politica, nu in teorie, "doar" in viata de zi cu zi...

Daca erai "inginer" cu roaba era una, daca erai arhitect, medic renumit, activist sau securist era alta...

Situatia asta se reflecta si in motocicletele care circulau pe strada.

Contrar unor pareri preconcepute existau pe sosele multe marci de renume printre care NSU, BSA, Norton, Triumph, BMW, Royal Enfield...

Si multi campioni romani de motociclism - lasati acum pe nedrept in uitare...

...A venit randul aristocratelor Simson, elegantelor MZ, sportivelor Jawa proletarelor IJ-uri... pe care le puteai cumpara direct de la magazin.

Dar, incet-incet, marea majoritate a romanilor nu si-au mai putut permite decat celebrele Simsonete sau "Capre" si in cele mai fericite cazuri scutere Manet, 175-uri "doi iepurasi", Danuvia sau CZ-uri... si benzina de la soferii de camioane cu 10 lei galeata... la un slariu de 500 - 1.500 lei/luna...

Iar daca erai iubit de Dumnezeu, nu erai membru de partid si nu tinjeai dupa "functii cu masina la scara"... Volga, Pobeda, Moskwich sau Trabant, aveai mare pasiune pentru motociclete si un prieten sau o ruda dincolo de "cortina de fier"... venea si motocicleta.

Spre disperarea "organelor"...

post-882-1210840712_thumb.jpg

post-882-1210840725_thumb.jpg

post-882-1210840745_thumb.jpg

post-882-1210842775_thumb.jpg

post-882-1210842789_thumb.jpg

post-882-1210842938_thumb.jpg

post-882-1210843066_thumb.jpg

Editat de Dan Nastase
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aveai mare pasiune pentru motociclete si un prieten sau o ruda dincolo de "cortina de fier"... venea si motocicleta.

Spre disperarea "organelor"...

Multumesc pentru raspuns.

Cat despre clase sociale: foarte corecta observatia - au existat si atunci si vor exista si de acum incolo. Cineva trebuie sa conduca si cineva sa fie condus. Ceea ce voiam sa subliniez eu este ca nu erau suficienti banii, trebuiau indeplinite si alte conditii, cum ar fi ruda se dincolo.

Spor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna,

 

Cand ma nasteam eu ('81), bunicul meu (care are acum 74 de ani) renunta la un motor vechi cu care incepuse sa cutreiere tara impreuna cu bunica-mea in perioada in care va nasteati voi :)

Bucati din ea le mai tine inca agatate in cuie in atelierul lui - o parte din motor, aripa din fata, ghidonul si saua si este convins de cand il stiu ca motocicleta porneste imediat, "tataie, daca gasesc niste benzina!". :moto:)

 

 

No offence, ok? :(

 

Toate cele bune,

 

Lidia

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Moto Romania dupa WW II si in plin " avant socialist"...

 

Prieteni, va rog sa ma credeti ca mereu au existat clasele sociale...

Nu numai in politica, nu in teorie, "doar" in viata de zi cu zi...

Daca erai "inginer" cu roaba era una, daca erai arhitect, medic renumit, activist sau securist era alta...

Situatia asta se reflecta si in motocicletele care circulau pe strada.

Contrar unor pareri preconcepute existau pe sosele multe marci de renume printre care NSU, BSA, Norton, Triumph, BMW, Royal Enfield...

Si multi campioni romani de motociclism - lasati acum pe nedrept in uitare...

...A venit randul aristocratelor Simson, elegantelor MZ, sportivelor Jawa proletarelor IJ-uri... pe care le puteai cumpara direct de la magazin.

Dar, incet-incet, marea majoritate a romanilor nu si-au mai putut permite decat celebrele Simsonete sau "Capre" si in cele mai fericite cazuri scutere Manet, 175-uri "doi iepurasi", Danuvia sau CZ-uri... si benzina de la soferii de camioane cu 10 lei galeata... la un slariu de 500 - 1.500 lei/luna...

Iar daca erai iubit de Dumnezeu, nu erai membru de partid si nu tinjeai dupa "functii cu masina la scara"... Volga, Pobeda, Moskwich sau Trabant, aveai mare pasiune pentru motociclete si un prieten sau o ruda dincolo de "cortina de fier"... venea si motocicleta.

Spre disperarea "organelor"...

super poze Dane!! parca imi si aduc aminte de gonetele trase impreuna cu tine si alti baieti cand motoreta ta de fabricatie proprie rupea soselele in doua cand te dadeai la ea!!...iar la capitolul ''venea si motocicleta'' ai perfecta dreptate stii ca au mai fost si cate unii care chiar au avut cate o honda noua pe la sala palatului!!numai bine!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Jos palaria !!! ;)

Tot respectul si va mai asteptam cu fotografii si povesti din vremuri pe care multi dintre noi poate nu le-am prins !

Inca o data ... ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

LA MULTI KILOMETRI FRUMOSI !

 

... Imi recunosc in acele fotografii prietenii - fat-frumosi si domnite ai timpurilor romantice

ajunsi acum veterani - personaje de poveste pentru tinerii motociclisti de azi...

 

Va salut cu stima pe toti - oameni cu inimi de aur !

 

Dan Nastase

 

 

1968. Cu prima-prima "Cleopatra" nu am poze...

1972. "Cobra"

1974. "Campionul"

1983... Prototipul "Condor" BMW-ul cu motor de Wartburg...

... Si "Legenda continua"...

Dane, ma bucur ca ne-ai recunoscut, vechii tovarasi de drum! Am un videoclip cu BMW-Condor facut la Baneasa, este pe VHS daca reusesc sa-l transform in digital o sa-l postez...chiar merita! Am vb si cu Doru sa mai scaneze citeva poze. Sper sa ne revedem la vara la Arc, calare!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...