Sari la conținut

Anvelopele on si off


Postări Recomandate

La 08.11.2019 la 20:34, Speedy.K a spus:

Intrebare punctuala pentru cine a avut pe vaca de 200 de kile Anakee Wild si/sau Pirelli Rally STR: cum sunt pe noroi, in off si cum sunt pe asfalt ( atat cald si uscat, cat si rece si ud) la mers mai...hmmm...sportiv.

Tre’ sa schimb gumele in primavara si vreau unu din astea doua.

Merci.

Am folosit Anakee wild anul trecut si pe un F800GS Adv in duoa saptamani prin Ro, mai mult de 60% off road, de multe ori drumuri de piatra cam rupte. 

Pareri:

- au tinut 4000km spatele, fata mai merge - comparativ cu K60 Scout am facut 6000km (cam aceleasi tipuri de drum) si spatele e chel, fata mai duce (vezi foto cu guma spate). 

- chiar dupa montare, in oras, am franat usor pentru a reduce viteza la semafor si au alunecat de parca eram pe ulei. Am repetat franarea si pe uscat si au alunecat iar (ABS deconectat) . Ciudat este ca in curbe nu le-am simtit sa plece dar poate eram cu morcovul deja instalat 

- pe noroi, iarba, piatra tractiune mult superioara la K60 Scout dar la acesta din urma dunga centrala continua e cauza ( pe iarba sau noroi putin adanc in spaecial )

- nu pareau zgomotoase (comparativ cu TKC80 fata +K60 Scout spate) dar ghidonul parea ca are un fel de blocaj  pe zona de centru ( ca si cum ar agata rulmetul de la jug).  

Daca ai sectiuni/procente mai mari de off-road in tura merita luate, pentru mai mult drum nu cred - uzura mare si aderenta pe asfalt scazuta

Revenit la K60 pe spate care in utilizare mai impartita intre on si off au tinut 10.000km si cu comportament bun si  pe asfalt ud. Doar ca la asta atunci cand vad o urcare pe iarba uda parca simt in gura gustul ierbii proaspete. Pe drumuri pietruite merg si variantele 50-50 fara probleme

 

IMG_20200116_135946.jpg

IMG_20200116_135958.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Am hotarat sa trec pe Mitas e09 pentru spate..in schimb tot citesc ca pentru fata nu este cea mai stralucita alegere.

Pot cere o parere pentru o varianta mai buna pentru anvelopa fata, in combinatie cu e09 spate?

 

Mobra relativ usoara, klr 650cc.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2 hours ago, ilie.ardeias said:

Pot cere o parere pentru o varianta mai buna pentru anvelopa fata, in combinatie cu e09 spate?

 

Mie mi-a placut asta pe fata la Honda Dominator:

https://www.mitas-moto.com/en/products/motorcycle--trail--tires/mc--23--rockrider

 

20160731_112345.jpg

 

pe spate merg cu E09

Editat de emilian_rks
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci de idee. Il studiasem in trecut dar am trecut peste pentru ca nu exista mc23 pe 130 80 17.
Pentru fata..suna interesant..


Sent from my iPhone using Tapatalk

Imi poti spune, de cand folosesti asa ceva pe fata?
Si eventual in ce ritm se uzeaza?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

L-am pus in August 2015 si l-am dat jos in Iulie 2017, am facut cu el 8500 km.

Avea uzura, dar nu era inca "lins". L-am dat jos ca a inceput sa faca urat la franari puternice cu fata la viteze mai mari de 90km/h -incepea sa vobleze, si nu stiam daca e de la cauciuc sau nu, asa ca am pus in locul lui, de proba, un k60 uzat cam 50%, si nu mai facea urat la frana fata. De atunci, din pacate am mers putin cu Dominatorul, maxim 1500km. 

In schimb pe off mergea fain, mai bine decat E09 si TKC80.

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 Salut, doresc sa cumpar cauciuc si pt roata din spate, as merge tot pe Tourance Next, dar sunt in mici dubii si anume, Metzeler Tourance Next 150/70 R 17 M/C 69V TL (B) Rear, acel (B) cica e recomandat pt bmw. Cel cu (B) made in Germania, cel fara (B) made in China. As alege cu B, e vreo diferenta in afara de cateva sute grame greutate?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Și eu am pus aceeași întrebare (pe alt topic), dar nu a răspuns nimeni. Părerea mea e că alea făcute în China sunt pentru talpa țării, iar cele făcute în Germania sunt pentru beamveuri, de unde și litera B din denumire. Ca idee, pe față am guma făcută în Germania, deși nu am comandat cu B în denumire, pe spate e cauciuc ceaina. Au fost luate la interval de câteva săptămâni. Spatele a trecut de semnul de uzură în cca 17600 km. Fața se ține bine deocamdată, dar până la vară cred că schimb tot cu Scorpion trail 2.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu prea e relevanta comparatia fata cu spate. Acolo ai tractiunea, nu se compara uzura tractiunii cu cea a franarii. Este normal sa se uzeze mai rapid spatele, chiar daca nu era China.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 01.02.2020 la 18:53, Speedy.K a spus:

Merci mult. Comparatia e perfecta, “port” K60 Scout de vreo 5 seturi.

Iarasi ar fi buna o recenzie la Karoo Street, si astea par din aceeasi categorie. Care ati incaltat deja, bagati pareri.

 

am scris eu aici despre ele:

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 21.11.2019 la 6:12, Patrick_M a spus:

Proiectul de iarna va fi la mine sa trec spatele pe tubless. Il sigilez cu ceva banda, valva si pus inapoi E09 Dakar. Nu prea ma vad facand manopera de pana in padure. Am in trusa un Slime si probabil o sa pun si un snur de pana. E09 e cel mai bun pentru stilul meu de actiune cu animalul,chiar daca il schimb la 1 sezon, aprox.

 

Ai rezolvat-o ?

 

Eu îmi făcusem spatele tubeless în 2012, am pus un pic de vaselină pe fiecare niplu că să le pot ajusta după ce termin "conversia" , după care am folosit un silicon la tub, ceva de calitate. Nu-mi aduc aminte exact ce, dar a fost ~30 lei tubul, nu din cele la 10 lei. După vreo 3 zile cât am lăsat siliconul să se usuce, am pus powertape peste silicon, montat anvelopa (TKC80) si nu am avut probleme până nu am îndoit buza jantei. După aceea, câteodată în derapaje pe acceleraţie se mişca anvelopa suficient încât pierdea toată presiunea. Asta s-a întâmplat la a doua anvelopă totuşi, am mers mult cu presiune de 0.6bar pe spate până să îndoi janta. O presiune atât de scăzută se poate menţine şi cu E09 Dakar, dar dacă te dai mult prin pietre, nu recomand.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

13 minutes ago, Andry said:

 

Ai rezolvat-o ?

 

Eu îmi făcusem spatele tubeless în 2012, am pus un pic de vaselină pe fiecare niplu că să le pot ajusta după ce termin "conversia" , după care am folosit un silicon la tub, ceva de calitate. Nu-mi aduc aminte exact ce, dar a fost ~30 lei tubul, nu din cele la 10 lei. După vreo 3 zile cât am lăsat siliconul să se usuce, am pus powertape peste silicon, montat anvelopa (TKC80) si nu am avut probleme până nu am îndoit buza jantei. După aceea, câteodată în derapaje pe acceleraţie se mişca anvelopa suficient încât pierdea toată presiunea. Asta s-a întâmplat la a doua anvelopă totuşi, am mers mult cu presiune de 0.6bar pe spate până să îndoi janta. O presiune atât de scăzută se poate menţine şi cu E09 Dakar, dar dacă te dai mult prin pietre, nu recomand.

Inca nu am inceput. Deocamdata sunt la capitolul suspensii, dar urmeaza sa incerc. Din ce am citit, la KTM, janta e ok pt TL, iar E09 se vinde doar TL pentru 150. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
La 03.02.2020 la 18:08, ilie.ardeias a spus:

Am hotarat sa trec pe Mitas e09 pentru spate..in schimb tot citesc ca pentru fata nu este cea mai stralucita alegere.

Pot cere o parere pentru o varianta mai buna pentru anvelopa fata, in combinatie cu e09 spate?

 

Mobra relativ usoara, klr 650cc.

 

uita te si la bridgestone 301 (sau 302 nu mai stiu care e pe fata). Am avut pe față, se compota impecabil. La fel si t63. La e09 am observat ca atunci cand este uzat, pe franare la viteza mica inante de oprire vobleaza mobra din toate incheieturile. La viteze mari, nu! , al naibii 😁

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

19 hours ago, yuk said:

uita te si la bridgestone 301 (sau 302 nu mai stiu care e pe fata). Am avut pe față, se compota impecabil. La fel si t63. La e09 am observat ca atunci cand este uzat, pe franare la viteza mica inante de oprire vobleaza mobra din toate incheieturile. La viteze mari, nu! , al naibii 😁

 

Auzisem de bine de Bridgestone 301 fata si 302 spate..dar nu am gasit pe stoc pe nicaieri nici bridgestone si nici mc23.

In schimb, mi s-a oferit la un pret foarte bun Mitas e07+ si am acceptat, asa ca anul asta o sa folosesc e07.

 

Merci frumos de sfaturi! Vedem la anu'

7a5ef351b5672c8fd0c2bbc8209a0253.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta e pretul normal la Chemtraders, importator Mitas:

Fata: https://anvelope-motociclete.ro/produs/anvelopa-90-90-21-54t-e-07-tl-mitas/

Spatele: https://anvelope-motociclete.ro/produs/anvelopa-130-80b17-65t-e-07-tl-mitas/

 

Eu cumpar de la ei din 2013, ce nu au pe stoc aduc in maxim 1 luna. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Anvelopele on si off

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...