Sari la conținut

Anvelopele on si off


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 2,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

La 21.11.2019 la 6:12, Patrick_M a spus:

Proiectul de iarna va fi la mine sa trec spatele pe tubless. Il sigilez cu ceva banda, valva si pus inapoi E09 Dakar. Nu prea ma vad facand manopera de pana in padure. Am in trusa un Slime si probabil o sa pun si un snur de pana. E09 e cel mai bun pentru stilul meu de actiune cu animalul,chiar daca il schimb la 1 sezon, aprox.

 

Ai rezolvat-o ?

 

Eu îmi făcusem spatele tubeless în 2012, am pus un pic de vaselină pe fiecare niplu că să le pot ajusta după ce termin "conversia" , după care am folosit un silicon la tub, ceva de calitate. Nu-mi aduc aminte exact ce, dar a fost ~30 lei tubul, nu din cele la 10 lei. După vreo 3 zile cât am lăsat siliconul să se usuce, am pus powertape peste silicon, montat anvelopa (TKC80) si nu am avut probleme până nu am îndoit buza jantei. După aceea, câteodată în derapaje pe acceleraţie se mişca anvelopa suficient încât pierdea toată presiunea. Asta s-a întâmplat la a doua anvelopă totuşi, am mers mult cu presiune de 0.6bar pe spate până să îndoi janta. O presiune atât de scăzută se poate menţine şi cu E09 Dakar, dar dacă te dai mult prin pietre, nu recomand.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

13 minutes ago, Andry said:

 

Ai rezolvat-o ?

 

Eu îmi făcusem spatele tubeless în 2012, am pus un pic de vaselină pe fiecare niplu că să le pot ajusta după ce termin "conversia" , după care am folosit un silicon la tub, ceva de calitate. Nu-mi aduc aminte exact ce, dar a fost ~30 lei tubul, nu din cele la 10 lei. După vreo 3 zile cât am lăsat siliconul să se usuce, am pus powertape peste silicon, montat anvelopa (TKC80) si nu am avut probleme până nu am îndoit buza jantei. După aceea, câteodată în derapaje pe acceleraţie se mişca anvelopa suficient încât pierdea toată presiunea. Asta s-a întâmplat la a doua anvelopă totuşi, am mers mult cu presiune de 0.6bar pe spate până să îndoi janta. O presiune atât de scăzută se poate menţine şi cu E09 Dakar, dar dacă te dai mult prin pietre, nu recomand.

Inca nu am inceput. Deocamdata sunt la capitolul suspensii, dar urmeaza sa incerc. Din ce am citit, la KTM, janta e ok pt TL, iar E09 se vinde doar TL pentru 150. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
La 03.02.2020 la 18:08, ilie.ardeias a spus:

Am hotarat sa trec pe Mitas e09 pentru spate..in schimb tot citesc ca pentru fata nu este cea mai stralucita alegere.

Pot cere o parere pentru o varianta mai buna pentru anvelopa fata, in combinatie cu e09 spate?

 

Mobra relativ usoara, klr 650cc.

 

uita te si la bridgestone 301 (sau 302 nu mai stiu care e pe fata). Am avut pe față, se compota impecabil. La fel si t63. La e09 am observat ca atunci cand este uzat, pe franare la viteza mica inante de oprire vobleaza mobra din toate incheieturile. La viteze mari, nu! , al naibii 😁

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

19 hours ago, yuk said:

uita te si la bridgestone 301 (sau 302 nu mai stiu care e pe fata). Am avut pe față, se compota impecabil. La fel si t63. La e09 am observat ca atunci cand este uzat, pe franare la viteza mica inante de oprire vobleaza mobra din toate incheieturile. La viteze mari, nu! , al naibii 😁

 

Auzisem de bine de Bridgestone 301 fata si 302 spate..dar nu am gasit pe stoc pe nicaieri nici bridgestone si nici mc23.

In schimb, mi s-a oferit la un pret foarte bun Mitas e07+ si am acceptat, asa ca anul asta o sa folosesc e07.

 

Merci frumos de sfaturi! Vedem la anu'

7a5ef351b5672c8fd0c2bbc8209a0253.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta e pretul normal la Chemtraders, importator Mitas:

Fata: https://anvelope-motociclete.ro/produs/anvelopa-90-90-21-54t-e-07-tl-mitas/

Spatele: https://anvelope-motociclete.ro/produs/anvelopa-130-80b17-65t-e-07-tl-mitas/

 

Eu cumpar de la ei din 2013, ce nu au pe stoc aduc in maxim 1 luna. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

salutare ceva pareri despre noul dunlop 50/50 ? acum vorbesc cu cei de afara , poate a incercat cineva si poa' sa dea un review romanesc :D , calitate/pret/viata    , in alta ordine de idei , am dat un mail scurt celor de la anvelopemoto.eu si mi au comunicat ca vor intra in posesia gumelor spre finele lui mai , eu sincer din toate testele vazute prin state si nu numai , pare de departe cam cea mai bune alegere cand vorbim de o guma 50/50  , acum vom vedea pretul propus pentru un set si viata lor in cotitian  

 

asta pentru cine vrea sa afle despre el cate ceva

 

https://www.revzilla.com/motorcycle/dunlop-trailmax-mission-tires 

 

Editat de AlynG
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

Imi dau cu parerea despre ele doar din ce vad in poze - profilul asta e mai apropiat de un 75% strada. Pare mai spre tourance Next aprox.

Nu sunt uau, dar cred ca mai 50/50 sunt Metzler Sahara decat astea, dpdv profil.

Just my 2c :)

 

In alta ordine de idei, de anul trecut aveti idee daca a mai aparut vreun concurent pt E07 pt spate ? :)

Editat de Cap0ne
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 minute, Cap0ne a spus:

In alta ordine de idei, de anul trecut aveti idee daca a mai aparut vreun concurent pt E07 pt spate ?

 

Dunlop TrailMax Mission e cam cel mai laudat in US la momentul respectiv. Nu stiu daca a ajuns si la noi (desi m-as astepta, ca e lansat de anul trecut).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dunlop sunt cauciucuri foarte bune;dar profilul asta sa il pui la 50:50 ...poate un macadam sau iarba pe timp uscat da,insa orice Mitas E07 (cotat tot 50:50) uzat maxim e mai bun decit asta

Iar lauda inseamna doar investitie in marcheting si promovare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 11 months later...

A folosit cineva Michelin Anakee Adventure sau Pirelli rally STR? A venit vremea sa renunț la Anakee 3 si as trece la ceva putin mai potent pe off fara sa pierd din capacitățile de pe asfalt. 80% din timp merg pe asfalt, dar in 20% cand ajung pe off as vrea sa nu mai am emoții prea mari (vorbesc aici de un soft enduro: un forestier, o baltă sau ceva iarba uda). Din ce vad pe net, astea 2 ar fi cele mai laudate la capitolul 80-20. Eventual daca aveti si alte recomandari din aceeasi categorie 80-20 care ar fi peste astea 2. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 year later...

Daca tot e atat de popular topicul asta, aveti ceva experiente cu E-07 spate si TKC 80 fata pe mobre de gabarit mediu/mare (KTM 890 Adv R)? Hai sa zicem ca planuiesc un 50/50, nimic prea agresiv (gen un Iezer, o Tabla Butii, d-astea lejere).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 23.05.2021 la 21:42, kobra a spus:

A folosit cineva Michelin Anakee Adventure sau Pirelli rally STR? A venit vremea sa renunț la Anakee 3 si as trece la ceva putin mai potent pe off fara sa pierd din capacitățile de pe asfalt. 80% din timp merg pe asfalt, dar in 20% cand ajung pe off as vrea sa nu mai am emoții prea mari (vorbesc aici de un soft enduro: un forestier, o baltă sau ceva iarba uda). Din ce vad pe net, astea 2 ar fi cele mai laudate la capitolul 80-20. Eventual daca aveti si alte recomandari din aceeasi categorie 80-20 care ar fi peste astea 2. 

Am eu Pirelli pe Tiger. Le-am folosit în condițiile enumerate de tine și n-am avut probleme. Se comportă foarte bine pe asfalt uscat (pe ud n-am avut ocazia să merg) și pe macadam și am dat o tură și pe Cumpăna, pe ceva noroi, nisip și bălți, fără emoții.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

8 minutes ago, apriliacluj said:

da da foarte popular :))

din 2020 mai, pana la postarea ta a mai fost o singura postare....., popular rau de tot, ce sa mai zic :)

Am uitat ca pe net trebuie sa desenez sarcasmul. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Anvelopele on si off

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...