Sari la conținut

Anvelopele on si off


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 2,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

sunt diferite, nu prea au chestii in comun... 150-ul e mai stradal. banda de pe mijloc e la inaltimea crampoanelor de nou, la 140 e sub nivelul lor cam cu sa zic juma de centimetru...

 

dimensiunile si cat de diferit iese ce pui in final cand masori sunt foarte relative la K60... un 130 e de fapt 120 cand masori.

ala e pt bmw cu banda la inaltimea crampoanelor

pt ktm e la jumate

au mai multe subtipuri la acelasi profil si dimensiune - in functie de greutatea si cuplul motocicletei careia ii sunt destinate

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru mine s-a cam terminat cu K60 Scout, pe roata spate cel putin.

Am 140/17 ,a fost zmeu pana s-a tocit pana la banda aia centrala. Si acu' e bun, dar pe asfalt, max un drum de tara neasfaltat, la scandal se simte cam mult ca nu mai e cramponat pe centru.

Next: ww.shinkotireusa.com/product/product.php?id=48 a incercat cineva?

Sau Metz. Karoo,ca s-ar putea sa nu mai fie mare diferenta de pret fata de Scout.

 

Pirelli MT21 RALLYCROSS? http://www.pirelli.com/tyre/gb/en/motorcycle/sheet/mt_21_rallycross.html?url=%3Fsubtype%3Doff-road%26use%3D1

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru mine s-a cam terminat cu K60 Scout, pe roata spate cel putin.

Am 140/17 ,a fost zmeu pana s-a tocit pana la banda aia centrala. Si acu' e bun, dar pe asfalt, max un drum de tara neasfaltat, la scandal se simte cam mult ca nu mai e cramponat pe centru.

Next: ww.shinkotireusa.com/product/product.php?id=48 a incercat cineva?

Sau Metz. Karoo,ca s-ar putea sa nu mai fie mare diferenta de pret fata de Scout.

 

Pirelli MT21 RALLYCROSS? http://www.pirelli.com/tyre/gb/en/motorcycle/sheet/mt_21_rallycross.html?url=%3Fsubtype%3Doff-road%26use%3D1

TKC 80 sau Karoo T (parca - intreaba-l pe Cavaleru).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Karoo T este genial. a tinut la mine peste 11.000km 90% pe asfalt. in offroad face prapad inclusiv pe pamant, namol, pietris.. ai aderenta excelenta si pe zapada cu el. si asta cu o motocicleta care are 240kg :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La K60 Scout dacă te deranjează banda centrală cred c-o poți "sculpta". Sunt niÂşte drăcii electrice cu rezistență care intră in cauciuc ca-n brânză. Dacă merge la gumele de raliu sau la cele de monster truck, merge Âşi la gumele de motor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fa o intrebare la conti-moto. Camera costa 15 iepuroi.

 

http://www.conti-moto.ro/?page_id=471

 

am intrebat, merci - de-abia saptamana viitoare poate aduc

 

 

am sunat, nu au si nici nu mai aduc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Domnilor,

 

Avand in vedere ca se apropie iarna si ca guma mea spate e pe duca, ma gandeam pentru iarna asta sa pun niste anvelope dedicate adica K60 Snowtex (SiO2). Experienta de iarna trecuta (K60 M+S pe fata, K60 simplu pe spate) nu a fost tocmai cea mai stralucita, am putut merge insa... nu ar strica ceva aderenta in plus.

 

Conditiile de exploatare ar fi cele de iarna tipica in Bucuresti, cu mentiunea ca nu circul daca sunt mai putin de -7 grade C sau daca ninge abundent.

 

Acum vine intrebarea... a mai avut careva dintre voi si K60 M+S si K60 Snowtex, sa ne poata impartasi diferenta intre ele? Exista o diferenta sesizabila pe asfalt rece/semi-inghetat? Anvelopele snowtex vad ca sunt destul de piperate la pret, si nu vreau sa arunc banii aiurea daca nu merita (in comparatie spre exemplu cu K60 scout M+S care se pot folosi si vara). Sunt costient ca se pot folosi doar iarna Snowtex-urile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ceva feedback ref K60 Scout... am incercat 140-ul in loc de 130 din talon de la motoreta mea ca are banda de pe mijloc si promisiune de viatza mai mare... tin mai mult, adevarat... dar acum crampoanele s-au dus pana pe banda si ceva din ea... nu prea mai pare viatza chiar daca aparent cauciucul ar mai avea... spatele se blocheaza foarte usor, e foarte usor de slide din gaz, in principiu am senzatia ca banda aia e din ebonita sa zic asa... rezista dar nu e prea impresionanta rezistenta in raport cu cum se simte. In rest, crampoanele s-au uzat foarte asimetric si la inclinari mai puternice se simte cum se misca - de altfel se si vad la baza lor semne de genul crapaturi and stuff... deci, chiar daca mai ar fi inca ceva carne as zice ca tot nu am scos prea mult castig din miscare...

Editat de b374
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum sunt pe asfalt, indiferent ca e ud sau nu.

Adica? Poti sa fii mai explicit? Din ce am citit, in afara de durata de viata scurta (mai ales daca-s folosite pe asfalt), sunt laudate cam de toti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Presiunea e buna? Poate mergi cu presiune prea mica pt. asfalt...

 

Pentru mine s-a cam terminat cu K60 Scout, pe roata spate cel putin.

Am 140/17 ,a fost zmeu pana s-a tocit pana la banda aia centrala. Si acu' e bun, dar pe asfalt, max un drum de tara neasfaltat, la scandal se simte cam mult ca nu mai e cramponat pe centru.

 

Confirm... sunt pe banda aia centrala de ceva timp si intr-adevar s-a schimbat negativ grav de cand am ajuns pe ea... e tare, nu se mai mananca asa repede, adevarat, dar nici de off nici de road nu mai e bun acum... singurul teren in care mai merge e pamant moale / umed unde prinde un pic cu crampoanele care au mai ramas pe langa banda aia... si nici n-a tinut asa mult cat sa justifice... cred ca ma mut pe TKC80 cu riscul sa le termin relativ rapid ca mai merg si cu pasager si pe asfalt tare... poate le termin pana da frigul grav si trec pe K60 ala de temperaturi mici. Practic am zis ca incerc 140/80 17" in loc de 130/80 17" tocmai pt banda asta dar cand mergi pe ea guma e cam terminata oricum... in caz ca mai taie pe careva gandul sa incerce, nu recomand.

 

Ah, si crampoanele - marea majoritate sunt cu crapaturi la baza pe partea din fatza, unde s-ar crapa pe frana, nu pe tractiune - dau senzatia ca in curand o sa se "rupa" de pe carcasa... o sa fac zilele astea niste poze cat inca le mai tin pe motoreta. Ca senzatie, iarasi e un pic ciudat cauciucul in sensul ca nu e uniform, crampoanele de pe centru par un pic mai rigide (probabil ca le tine mai bine banda aia?) dar cand o inclini mai teapan pare ca cele laterale "misca" si dau o senzatie funky de la anumite inclinari...

 

De K60 clasic pe 130 am fost destul de multumit, la cati bani a fost a tinut bine si on si off... chiar pe strada nu mi s-a parut mai slab decat Michelin Sirac si costul a fost mai mic chiar raportat la durata de viata...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce cauciucuri sa pun pe un dakar care sa fie bune pe uscat si ploaie.nu intru pe off-road cu el merg numai pe strada ,de fapt nu am intrat niciodata,pt asta am un dr 350.acum am dunlop trailmax.sunt bune ,dar ma gindesc ca poate sunt altele si mai bune.

Editat de brake
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to Anvelopele on si off

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...