mas oyama Postat Ianuarie 19, 2010 Share Postat Ianuarie 19, 2010 Hai sa va plictisesc si eu cu niste poze facute de un american care are 2 pasiuni:- mersul cu motocicleta - fotografiatul Si le face simultan.. http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=536451 Explicatii si povesti incep pe la pagina 11, pana acolo savurati fotografiile si aduceti-va aminte de asta vara... eu de 2 zile mai uit la ele si nu ma mai satur. (nu eu le-am gasit, le-am primit, deci nu am chiar nici un merit) superb! precaut in acelasi timp, nu ia camera in mana decat sub 60KM/H sticla isi spune cuvintul in imagini, omul detine o sticla de ceea mai buna claitate,avntajat apoi de lumina .albastrul cerului, te sfasie....talentul lui. frumos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Ianuarie 19, 2010 Share Postat Ianuarie 19, 2010 Un mic amendament, americanii au motocicletele cu displayul in MILE/ora, deci ce vezi tu 60 sunt 60M/h. Deci cam 96km/h reprezinta acel 60... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Just_John Postat Ianuarie 19, 2010 Share Postat Ianuarie 19, 2010 (editat) superb! precaut in acelasi timp, nu ia camera in mana decat sub 60KM/Hsticla isi spune cuvintul in imagini, omul detine o sticla de ceea mai buna claitate,avntajat apoi de lumina .albastrul cerului, te sfasie....talentul lui. frumos! Am citit tot topicul, si am ramas mai impresionat de civilizatia discutiei decat de fotografii (care sunt absolut superbe!!). Pentru cei lipsiti de rabdarea sau timpul liber necesar: pozele sunt facute partial cu un Canon 5D, apoi cu un 5D Mark II, cu un obiectiv 16-35 f2.8. Deci atat sticla, cat si aparatul sunt.. deosebite.. Face pozele tinand hardughia aia (5d/5dII sunt greutze bine, daca mai punem si sticlutza, ajungem la ~1kg) in mana stanga, fara a avea macar o curelusa de siguranta la aparat (ca sa nu interfereze cu obiectivul de la flushturari). Omul e mecanic auto de niste ani, deci are ceva forta si dexteritate in mana respectiva. Foarte important: are cativa ani de track-racing (plus cateva premii, deci are experienta serioasa pe moto), si mult mai multi ani de motociclism per total! Belbody are dreptate, cifra aia e in mile.. Are cam 5 ani de cand face poze in acest fel.. In mare, aparatul este setat pe Shutter priority, intre 1/80 si 1/250, el sustinand ca 1/125 este aproximativ balanta ideala intre focusare corecta pe bike-ul din fata/spate si motion-blur-ul atat de reusit. Sigur, totul tine foarte mult de conditiile atmosferice. ISO-ul il tine in principal in 100, dar il mai schimba daca nu are suficienta lumina. Cand are soarele in obiectiv, schimba in Manual. Aici tine mult de cat de bine iti cunosti aparatul/lentila.. Aperture-ul nu l-a mentionat (oricum presupun ca variaza, avand in vedere ca e pe Shutter priority), dar ochiometric as spune ca sare intre f8 - f16. De asemenea, mentioneaza de mai multe ori ca intotdeauna face pozele burst, niciodata nu se uita la aparat, ci numai la drum! si avertizeaza amatorii de astfel de fotografie ca nu e deloc recomandat sa incerce asa ceva.. Nush daca am uitat ceva, dar trebuie sa recunosc ca foarte multi din cei care l-au laudat pe topic au avut perfecta dreptate: cata vreme am urmarit acele imagini, am fost efectiv acolo, aplecandu-ma pe curbe, urmand un FJR sau un GSXR, sau... sau.. Nu-mi place de el, insa, ca a spus ca nu i-a placut R1200GS-ul pe dirt.. Editat Ianuarie 19, 2010 de Just_John Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Ianuarie 19, 2010 Share Postat Ianuarie 19, 2010 Am citit tot topicul, si am ramas mai impresionat de civilizatia discutiei decat de fotografii (care sunt absolut superbe!!).Pentru cei lipsiti de rabdarea sau timpul liber necesar: pozele sunt facute partial cu un Canon 5D, apoi cu un 5D Mark II, cu un obiectiv 16-35 f2.8. Deci atat sticla, cat si aparatul sunt.. deosebite.. Face pozele tinand hardughia aia (5d/5dII sunt greutze bine, daca mai punem si sticlutza, ajungem la ~1kg) in mana stanga, fara a avea macar o curelusa de siguranta la aparat (ca sa nu interfereze cu obiectivul de la flushturari). Omul e mecanic auto de niste ani, deci are ceva forta si dexteritate in mana respectiva. Foarte important: are cativa ani de track-racing (plus cateva premii, deci are experienta serioasa pe moto), si mult mai multi ani de motociclism per total! Belbody are dreptate, cifra aia e in mile.. Are cam 5 ani de cand face poze in acest fel.. In mare, aparatul este setat pe Shutter priority, intre 1/80 si 1/250, el sustinand ca 1/125 este aproximativ balanta ideala intre focusare corecta pe bike-ul din fata/spate si motion-blur-ul atat de reusit. Sigur, totul tine foarte mult de conditiile atmosferice. ISO-ul il tine in principal in 100, dar il mai schimba daca nu are suficienta lumina. Cand are soarele in obiectiv, schimba in Manual. Aici tine mult de cat de bine iti cunosti aparatul/lentila.. Aperture-ul nu l-a mentionat (oricum presupun ca variaza, avand in vedere ca e pe Shutter priority), dar ochiometric as spune ca sare intre f8 - f16. De asemenea, mentioneaza de mai multe ori ca intotdeauna face pozele burst, niciodata nu se uita la aparat, ci numai la drum! si avertizeaza amatorii de astfel de fotografie ca nu e deloc recomandat sa incerce asa ceva.. Nush daca am uitat ceva, dar trebuie sa recunosc ca foarte multi din cei care l-au laudat pe topic au avut perfecta dreptate: cata vreme am urmarit acele imagini, am fost efectiv acolo, aplecandu-ma pe curbe, urmand un FJR sau un GSXR, sau... sau.. Nu-mi place de el, insa, ca a spus ca nu i-a placut R1200GS-ul pe dirt.. asa este! la un mic popas a gindiri mi-a picat fisa ca americani sunt cu mile-le. pe acolo 8-16 cind da in lumina mai multa poate si mai mult 22. burst? ......rafala!?setat pe rafala? cum tine atunci camera daca nu are cordeluta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SRJN Postat Ianuarie 19, 2010 Share Postat Ianuarie 19, 2010 (editat) Bine,bine si cum apasa pe declansator cand tine aparatul cu 3 degete de partea de sus? EDIT: Am gasit la pag 13 o poza http://www.advrider.com/forums/showthread....451&page=13 Editat Ianuarie 19, 2010 de Dan_06 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad S Postat Ianuarie 20, 2010 Share Postat Ianuarie 20, 2010 Eixsta si variante mai sigure de pozat. Iti poti face un suport care sa se prinda de ghidon, crash bar sau de suporturile de coburi, la el adaugat un prelungitor si in capat un cap cu bila. Pe langa asta mai ii nevoie de o telecomanda, dar sansele de a pica sau de a scapa aparatul sunt mult mai mici. Totusi ceva ma retine in idea cu pozatul pe motocicleta. Daca prinzi o musca grasa pe aparat sau pe obiectiv(filtru), o sa ai de munca sa o dai jos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
P T R Postat Ianuarie 20, 2010 Share Postat Ianuarie 20, 2010 tipu ala e in state... alte drumuri alt trafic.dar oricum foarte riscant pentru ca in caz de urgenta sigur trebuie sa foloseasca ambele maini. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MirceaB Postat Ianuarie 20, 2010 Share Postat Ianuarie 20, 2010 Hello! Mai sus am citit o multime de detalii "tehnice" legate de aparatul americanului si de setarile folosite. Totusi am o nelamurire : cat de mult conteaza toate chestiunile astea ? Adica eu cred ca pana la urma poti sa faci niste poze grozave si cu un aparat mai putin sofisticat avand in vedere ca le pui pe un forum si nu faci din ele postere sau mai stiu eu ce. Iar in astfel de cazuri nu cred ca mai conteaza ca e iesita din focus un pic sau ca nu e incadrata dupa toate regulile fotografiei. Cred ca pana la urma mesajul conteaza si nu faptul ca e impecabila fotografia. Sa auzim de bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Ianuarie 20, 2010 Share Postat Ianuarie 20, 2010 Eixsta si variante mai sigure de pozat. Iti poti face un suport care sa se prinda de ghidon, crash bar sau de suporturile de coburi, la el adaugat un prelungitor si in capat un cap cu bila. Pe langa asta mai ii nevoie de o telecomanda, dar sansele de a pica sau de a scapa aparatul sunt mult mai mici. Totusi ceva ma retine in idea cu pozatul pe motocicleta. Daca prinzi o musca grasa pe aparat sau pe obiectiv(filtru), o sa ai de munca sa o dai jos. Si pozele din spate cum le mai face? Riscant neriscant omul le face super meserias. Chiar el spune ca are 25 de ani de mers pe moto din care mare parte pe circuit. Omul e super meserias la mersul pe moto, pentru el facutul de poze cu mana stanga pe motocicleta la viteza de strada e un mizilic... dar nu recomanda altora. Tot el spune ca se pot face super poze in stilul asta cu un aparat mai mic gen point-an-shoot... dar el prefera asa.. fiind pasionat de fotografie.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Ianuarie 20, 2010 Share Postat Ianuarie 20, 2010 Face pozele tinand hardughia aia (5d/5dII sunt greutze bine, daca mai punem si sticlutza, ajungem la ~1kg) in mana stanga, fara a avea macar o curelusa de siguranta la aparat (ca sa nu interfereze cu obiectivul de la flushturari). Omul e mecanic auto de niste ani, deci are ceva forta si dexteritate in mana respectiva. Hardughia cu tot cu obiectiv are chiar 1.5kg si sare de 150mil, are ceva tupeu omu sa o tina asa neasigurata. Dupa ce am citit topicul ala am incercat si eu in casa sa vad daca reusesc sa tin D90-ul (care cu tot cu 16-85 are tot pe la 1.5kg daca nu mai mult ) cu stanga si sa apas pe declansator: nici o sansa , sigur l-as scapa . Am vazut si poza in care se vede cum lucreaza, si se observa ca are o mana mult mai mare decat a mea. Daca v-au placut pozele astea uitati-va si la cele de aici , mi se par si mai si Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
veics Postat Ianuarie 20, 2010 Share Postat Ianuarie 20, 2010 Impresionante sunt culorile, cu aparatul meu nu pot obtine culorile alea fara sa nu le fac ori hdr, ori sa umblu la levels in ps si sa mai dau ceva sharp (nu avem de unde sti ca nu sunt putin prelucrate in ps), ce ma obsedeaza cel mai mult, este culoarea cerului, eu obtin culorile alea la cer doar cu un filtrul polarizator si dupa ce-l "setez". Tinutul aparatului in mana am incercat si merge, degetele mici le bagi sub blitz-ul incorporat, si degetul mare il pui peste viewfinder, e f. ok de tinut, dar ma intreb cum o fi in mers pe moto... nu cred ca o sa incerc Varianta care s-a mentionat cu fixatul aparatului pe tot felul de suporti, cam pica, am incercat si vibratiile de la motor se simt in aparat destul de bine incat sa-ti iasa un mare rahat. Momentan eu zic sa ne multumim ca avem ce vedea si sa stam cuminti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piccolino Postat Ianuarie 20, 2010 Share Postat Ianuarie 20, 2010 Eu pozez numai cu aparatul pe suport in timp ce merg pe moto. Imi pare cel mai in siguranta asa si nu as poza in felul ala nici sa ma pici cu ceara. Cat despre vibratii... depinde si de motocicleta, de suportul folosit, de drumul pe care mergi. Eu nu am probleme cu pozele miscate, asa ca pozatul pe suport is the way to go. Cateva exemple de pozat in deplina siguranta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Just_John Postat Ianuarie 20, 2010 Share Postat Ianuarie 20, 2010 (editat) Hello! Mai sus am citit o multime de detalii "tehnice" legate de aparatul americanului si de setarile folosite. Totusi am o nelamurire : cat de mult conteaza toate chestiunile astea ? Adica eu cred ca pana la urma poti sa faci niste poze grozave si cu un aparat mai putin sofisticat avand in vedere ca le pui pe un forum si nu faci din ele postere sau mai stiu eu ce. Iar in astfel de cazuri nu cred ca mai conteaza ca e iesita din focus un pic sau ca nu e incadrata dupa toate regulile fotografiei. Cred ca pana la urma mesajul conteaza si nu faptul ca e impecabila fotografia. Sa auzim de bine! Depinde de preferintele fiecaruia, Mircea! Majoritatea oamenilor sunt perfect multumiti de pozele pe care si le fac cu camera telefonului.. altora nu le ajunge nici D3s/5DmarkIV!! Sigur ca poti face astfel de fotografii (ca si compozitie) pana si cu un telefon, dar ramane numai la latitudinea fotografului daca ii sunt suficiente, sau daca vrea cat mai multa calitate.. Pana la urma, suntem "Pasionati de FOTO", nu? Impresionante sunt culorile, cu aparatul meu nu pot obtine culorile alea fara sa nu le fac ori hdr, ori sa umblu la levels in ps si sa mai dau ceva sharp (nu avem de unde sti ca nu sunt putin prelucrate in ps), ce ma obsedeaza cel mai mult, este culoarea cerului, eu obtin culorile alea la cer doar cu un filtrul polarizator si dupa ce-l "setez". Daca citesti topicul, o sa vezi ca 3-4 au banuit ca e vorba de 5D numai dupa culoarea cerului.. Una peste alta, eu mai am de clicait niste ani buni pana sa scot astfel de imagini chiar si de pe trepied, nu ma grabesc sa fac fotografii din mana stanga, din mersul mobretului.. LE: Piccolino, ti-as admira pozele de mai sus daca n-as avea o fobie crunta catre ultrawide-uri.. Editat Ianuarie 20, 2010 de Just_John Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piccolino Postat Ianuarie 20, 2010 Share Postat Ianuarie 20, 2010 (editat) Nu e ultrawide ci fisheye... (ti-e frca de ultrawide-uri?) Si pozele tipului de pe ADV sunt facute cu un ultrawide, alea iti plac? E logic ca nu poti face poze de pe motocicleta decat cu un ultrawide sau un fisheye (care sunt mai compacte ca dimensiuni), pentru ca un tele ti-ar cam limita posibilitatile... pfff Editat Ianuarie 20, 2010 de piccolino Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Just_John Postat Ianuarie 20, 2010 Share Postat Ianuarie 20, 2010 nu e ultrawide ci fisheye... Mea culpa, i meant no disrespect! Sunt la munca, am scris pe fuga.. Oricum nu-mi place.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad S Postat Ianuarie 20, 2010 Share Postat Ianuarie 20, 2010 @piccolino ce sistem de prindere folosesti? Mesaj completat Sa mai lasam tahlalele si sa vedem si munca: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piccolino Postat Ianuarie 20, 2010 Share Postat Ianuarie 20, 2010 @piccolino ce sistem de prindere folosesti? Manfrotto Super Clamp pentru prinderea pe motocicleta si Manfrotto Magic Arm bratul articulat. Sigur si la obiect! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stephon Postat Ianuarie 22, 2010 Share Postat Ianuarie 22, 2010 (editat) cateva instantanee facute ieri la cota 2000! nu am umblat la ele decat cu crop! Editat Ianuarie 22, 2010 de Stephon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
veics Postat Ianuarie 22, 2010 Share Postat Ianuarie 22, 2010 cateva instantanee facute ieri la cota 2000! nu am umblat la ele decat cu crop! e suficienta zapada sa te dai pe carp? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stephon Postat Ianuarie 22, 2010 Share Postat Ianuarie 22, 2010 din ce am vazut din cabina, pt. ca eu m-am dat doar pe valea dorului si pe valea soarelui, te puteai da linistit! numai ca...in cateva zile incepe sa se duca! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
veics Postat Ianuarie 22, 2010 Share Postat Ianuarie 22, 2010 din ce am vazut din cabina, pt. ca eu m-am dat doar pe valea dorului si pe valea soarelui, te puteai da linistit! numai ca...in cateva zile incepe sa se duca! uh, lasa ca ma duc maine > Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stephon Postat Ianuarie 22, 2010 Share Postat Ianuarie 22, 2010 oooo...nuuu! o sa imbaatranesti la cozi! plus ca...nesimtitii de la primaria sinaia au inchis drumul catre cota 1400 pe perioada weekendului ca cica este impracticabil! drum mai deszapezit ca ala nu au nici pe soseaua principala din Sinaia! am urcat cu 50 la ora ieri! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
constantin57 Postat Ianuarie 24, 2010 Share Postat Ianuarie 24, 2010 Poze 2009 Mesaj completat Poze 2009 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M a v e r i c k Postat Ianuarie 25, 2010 Share Postat Ianuarie 25, 2010 (editat) Wildlife as I saw it... Editat Ianuarie 25, 2010 de M a v e r i c k Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Phaniske Postat Ianuarie 27, 2010 Share Postat Ianuarie 27, 2010 ... stiu ca v-ati saturat deja, dar uite niste turturi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.