cata_30 Postat Iulie 29, 2008 Share Postat Iulie 29, 2008 prefere sa pape si din disc..dar sa ai frana...........ca pe un disc de frana orice ai pune..cam tot pe acolo are durata de viata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdanawo Postat Iulie 29, 2008 Share Postat Iulie 29, 2008 Ms mult pt ca ma luati la misto...ca de obicei asa se intampla pe forum....eu ma refeream la placute bune in sensul ca nu vreau sa le schimb iar dupa cateva mii de km...nu ma astept sa franeze singure sa aiba abs si esp...da ...asta e..am cerut un sfat si m-ati inteles gresit cine te ia la misto, mai, sebrica? ai cerut un sfat, ti l-am dat apoi ai venit tu de sus ca ce e cel mai ieftin nu e si cel mai bun du-te si ia-ti placute de ramnicu sarat si mai lasa aerele astea. ia-ti brembo, extra-ultra super racing daca stii ca ferodo sunt cele mai ieftine si cele mai proaste, nu-ti lua, si gata. mie mi-au lasat alta impresie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat Iulie 29, 2008 Share Postat Iulie 29, 2008 Intre sinterizate si carbon-ceramice, care sunt varful de gama (mai scumpe, si implicit mai bune)?Nu ma refer la segmentul racing, ci la cel de strada si restul. http://www.sbs.dk/index.dsp?area=176 Vezi in stanga paginii (dupa ce dai click pe fiecare) diferentele intre tipurile de placute: SBS Racing, front – Dual Sinter SBS Racing, front – Dual Carbon SBS Racing, front – Sinter SBS Racing, rear – Carbon Tech SBS Racing, rear – Sinter SBS Off-Road Racing – Sinter SBS Off-Road – Sinter SBS Street – Ceramic SBS Street Excel – Sinter Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SEBYK Postat Iulie 31, 2008 Share Postat Iulie 31, 2008 (editat) cine te ia la misto, mai, sebrica?ai cerut un sfat, ti l-am dat apoi ai venit tu de sus ca ce e cel mai ieftin nu e si cel mai bun du-te si ia-ti placute de ramnicu sarat si mai lasa aerele astea. ia-ti brembo, extra-ultra super racing daca stii ca ferodo sunt cele mai ieftine si cele mai proaste, nu-ti lua, si gata. mie mi-au lasat alta impresie. Nu am spus ca sunt ferodo cele mai proaste...ci doar ca sunt cele mai ieftine...si de asta am intrebat daca sunt bune...nu ma dau banii afara din casa dar nici nu vreau sa fiu zgarcit si pt cateva sute de mii sa iau nush ce placute de ramnicu sarat sau mai stiu io ce. Eu acum am pe motor "yamasida" nici nu stiu ce natie sunt dar au rezistat f bine si frana tine perfect. Deci as vrea sa iau ceva care sa fie macar la fel de bune. Editat Iulie 31, 2008 de SEBYK Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
perseu77 Postat Decembrie 7, 2008 Share Postat Decembrie 7, 2008 Trebuie sa schimb placutele la Yamaha mea diversion... doar pe fata... As dori sa comand de pe louis. Am gasit doar 2 marci> Lucas fabricate in Germania si unele putin mai ieftine Saito fabricate in E.U. Auzisem tot aici pe forum de placute Brembo.ca ar fi cele mai bune.. Voi ce imi recomandati sa iau de pe louis eventual alta varianta. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Decembrie 8, 2008 Share Postat Decembrie 8, 2008 eu nu inteleg de ce sa comanzi de pe louis, mai stai si mult timp asteptand...eu am luat de la un mag Meteor, aveau pe stoc dar se poate si la comanda si iti vine a doua zi, am luat Ferodo, lumea se plangea ca scartaie, ca nu-s OK,dar dupa ce "s-au " rodat nu am mai avut nici o problema, si a fost si 70 lei perechea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Decembrie 8, 2008 Share Postat Decembrie 8, 2008 (editat) Trebuie sa schimb placutele la Yamaha mea diversion... doar pe fata... As dori sa comand de pe louis. Am gasit doar 2 marci> Lucas fabricate in Germania si unele putin mai ieftine Saito fabricate in E.U. Auzisem tot aici pe forum de placute Brembo.ca ar fi cele mai bune.. Voi ce imi recomandati sa iau de pe louis eventual alta varianta. Multumesc. domnu......nu renteaza sa iei de pe louis asa ceva......ca gasesti aproape la orice magazin de piese placute de frana...eu am lucas pe mobra mea....si sunt foarte oki....scartaie la inceput si nu prind perfect....dar dupa ce le "incalzesti" numa stranuti spre frana si te opresti....eu ma duc destul de sportiv cu mobra,si sunt foarte multumit....e drept ca as lua si eu brembo,ca is "zi shit"....dar merge si lucas sau ferodo....foarte bune toate Editat Decembrie 8, 2008 de george05 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
triumph Postat Iunie 23, 2009 Share Postat Iunie 23, 2009 salutare!! am un cbr 600 f2 din 91 si as dori sa schimb eu setul de placute spate....cine este in masura sa mi spuna care sunt pasii care trebuiesc urmati??? multumesc anticipat!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Iunie 24, 2009 Share Postat Iunie 24, 2009 (editat) salutare!!am un cbr 600 f2 din 91 si as dori sa schimb eu setul de placute spate....cine este in masura sa mi spuna care sunt pasii care trebuiesc urmati??? multumesc anticipat!! nu cred ca trebuie sa te sperii de asa ceva. cumpara un spray de curatat discurile-etrierul,curata cu el suruburile sa se desfaca mai usor,pistonasele sa nu intre cu mizerie la loc in etrier ca strica garniturile. apoi vezi ce chei iti trebuie...toata chestia e sa nu fortezi inutil, sa desfaci usor si sa strangi cu fermitate....verifica lichidul de frana,sa nu fie imbacsit,fa proba imediat la frane,sa nu fie aer pe conducta....mai bine sa te ajute un mecanic,chiar auto. apoi vezi cum a facut el si furi meseria. Editat Iunie 24, 2009 de motoreta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator corleone Postat Iunie 24, 2009 Share Postat Iunie 24, 2009 (editat) Sunt usor de schimbat dar mai bine te duci la un mecanic, chiar si de auto. Editat Iunie 24, 2009 de corleone Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iunie 24, 2009 Share Postat Iunie 24, 2009 Sunt usor de schimbat dar mai bine te duci la un mecanic, chiar si de auto. Pai sunt doua variante (in functie de ce tip de etrier ai). Ori esti cazul fericit la care nu trebuie sa dai jos roata (caz in care ai nevoie de un minim de scule si spray), ori... Iti trebuie un stander pentru bascula, surbulenite/imbusuri/chei pentru a desface tijele de fixare ale placutelor vechi, chei pentru demontat roata si axul spate si un spay de frane (pt curatat disc/etrier). Toate astea si un pic de indemanare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
triumph Postat Iunie 24, 2009 Share Postat Iunie 24, 2009 dap...am vz in manualul de intretinere cum se demonteaza ,nu e cine stie ce... acu sa mi vina placutele si ma apuc de treaba. multumesc pt raspunsuri! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rechinulalb Postat Iunie 25, 2009 Share Postat Iunie 25, 2009 Doar pinul e suficient de dat jos. Numai ca te vei chinui la intrudus placutele noi... va trebui sa departezi cu o surubelnitza ceva pistonasele. Un sfat, ia-ti scule bune cu care sa nu-ti macelaresti capetele suruburilor... extragerea lor ulterioara poate deveni complicata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
triumph Postat Iulie 3, 2009 Share Postat Iulie 3, 2009 salutare! am schimbat placutele pe spate si chiar nu m am chinuit deloc doar putin la acel surub inecat ce tine contra la acel pin in rest a fost ok. multam pt ajutor! ps:si am schimbat si lichidul de frana ca era negru de durere! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ITS Postat Iulie 4, 2009 Share Postat Iulie 4, 2009 salutare! am schimbat placutele pe spate si chiar nu m am chinuit deloc doar putin la acel surub inecat ce tine contra la acel pin in rest a fost ok. multam pt ajutor! ps:si am schimbat si lichidul de frana ca era negru de durere! Hmm , adica voi chiar folositi frana spate? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dr.mengele Postat Iulie 4, 2009 Share Postat Iulie 4, 2009 Hmm , adica voi chiar folositi frana spate? aiurea! noi nu folosim frana deloc! dar trebuie sa fie functionala in cazul unor controale in trafic sau la efectuarea ITP normal ca se foloseste si frana spate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
triumph Postat Iulie 4, 2009 Share Postat Iulie 4, 2009 Hmm , adica voi chiar folositi frana spate? pai le am schimbat ca erau terminate si se freca fier pe fier! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator corleone Postat Iulie 4, 2009 Share Postat Iulie 4, 2009 Hmm , adica voi chiar folositi frana spate? Nu vad de ce nu as folosi si frana de spate. E o gluma? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ITS Postat Iulie 4, 2009 Share Postat Iulie 4, 2009 (editat) Nu vad de ce nu as folosi si frana de spate. E o gluma? Nu e o gluma . Cand mergeam cu DR-ul sau cu scuter, sau Jawa, sau virago sau cu ce am mai mers foloseam si eu cu incredere frana spate. De cand am VTR-ul nu am atins nici macar odata frana spate , fara gluma nici macar de proba. Am vazut si alte carenate cu discul de la roata spate ruginit drept urmare nu sunt singurul nebun PS Nu mi-am propus sa nu folosesc frana pe spate la VTR pur si simplu nu am folosit-o. Editat Iulie 4, 2009 de ITS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bugix Postat Iulie 4, 2009 Share Postat Iulie 4, 2009 Nu e o gluma . Cand mergeam cu DR-ul sau cu scuter, sau Jawa, sau virago sau cu ce am mai mers foloseam si eu cu incredere frana spate. De cand am VTR-ul nu am atins nici macar odata frana spate , fara gluma nici macar de proba. Am vazut si alte carenate cu discul de la roata spate ruginit drept urmare nu sunt singurul nebun PS Nu mi-am propus sa nu folosesc frana pe spate la VTR pur si simplu nu am folosit-o. vezi Sport Riding Techniques, e explicat pe larg cum folosesti frana spate in conditii stradale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator corleone Postat Iulie 5, 2009 Share Postat Iulie 5, 2009 Nu e o gluma . Cand mergeam cu DR-ul sau cu scuter, sau Jawa, sau virago sau cu ce am mai mers foloseam si eu cu incredere frana spate. De cand am VTR-ul nu am atins nici macar odata frana spate , fara gluma nici macar de proba. Am vazut si alte carenate cu discul de la roata spate ruginit drept urmare nu sunt singurul nebun PS Nu mi-am propus sa nu folosesc frana pe spate la VTR pur si simplu nu am folosit-o. Frana de spate este facuta sa fie folosita, nu cred ca are rol de decor. Faptul ca eficienta este mult mai mica nu indeamna ca nu ajuta la franare. Multi nu o folosesc de frica sa nu le fuga spatele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ChaosBorn Postat August 4, 2009 Share Postat August 4, 2009 De 3 mii de kilometri nu mai am liniste, de atunci de cand de fapt am schimbat placutele de frana. Placutele sunt Ferodo PlatinumSeries si am observat atunci cand le-am montat ca au "pulbere" metalica in compozitie. Sunetul e infernal pe masura ce merg mai mult. Exclusa situatia in care pistonasele apasa inegal si deja mi-e sa nu inceapa sa manance din discuri care sunt aproape noi.....ca sa nu vorbesc de sentimentul ca in loc de placute am sapun de cand le-am schimbat, frana pauza! Ce ar fi echilibrat, ceva ce sa nici nu manance discurile excesiv dar care sa si semene a franare si bineanteles fara scartaitul ala enervant care s-a transformat deja in fluierat in toata regula? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat August 4, 2009 Share Postat August 4, 2009 De 3 mii de kilometri nu mai am liniste, de atunci de cand de fapt am schimbat placutele de frana. Placutele sunt Ferodo PlatinumSeries si am observat atunci cand le-am montat ca au "pulbere" metalica in compozitie. Sunetul e infernal pe masura ce merg mai mult. Exclusa situatia in care pistonasele apasa inegal si deja mi-e sa nu inceapa sa manance din discuri care sunt aproape noi.....ca sa nu vorbesc de sentimentul ca in loc de placute am sapun de cand le-am schimbat, frana pauza! Ce ar fi echilibrat, ceva ce sa nici nu manance discurile excesiv dar care sa si semene a franare si bineanteles fara scartaitul ala enervant care s-a transformat deja in fluierat in toata regula? EBC sau SBS si o sa ai frine din nou! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ChaosBorn Postat August 5, 2009 Share Postat August 5, 2009 EBC sau SBS si o sa ai frine din nou! ebc (green team )si gold fren ok, multam de sfat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladut50 Postat August 5, 2009 Share Postat August 5, 2009 Eu dupa ce am schimbat guma fatza, am observat ca am frane mai slabe....pusesem o guma mai naspa ca aderenta, insa care avea ceva carne in plus. Deci si asta conteaza mult la puterea de franare. EBC, SBS, Brembo, Braking...Carbon Lorraine am auzit inca ca is bune. De toate gasesti pe forum. Nu uita sa schimbi si lichidul de frana daca are culoare de Nestea. Conteaza mult si ala la puterea de franare si la dozarea franelor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.