Sari la conținut

PLACUTE FRANA - Totul despre Tipuri/Clase/Comparatii


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 628
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ms mult pt ca ma luati la misto...ca de obicei asa se intampla pe forum....eu ma refeream la placute bune in sensul ca nu vreau sa le schimb iar dupa cateva mii de km...nu ma astept sa franeze singure sa aiba abs si esp...da ...asta e..am cerut un sfat si m-ati inteles gresit

cine te ia la misto, mai, sebrica?

ai cerut un sfat, ti l-am dat

apoi ai venit tu de sus ca ce e cel mai ieftin nu e si cel mai bun

du-te si ia-ti placute de ramnicu sarat si mai lasa aerele astea.

ia-ti brembo, extra-ultra super racing

daca stii ca ferodo sunt cele mai ieftine si cele mai proaste, nu-ti lua, si gata.

mie mi-au lasat alta impresie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intre sinterizate si carbon-ceramice, care sunt varful de gama (mai scumpe, si implicit mai bune)?

Nu ma refer la segmentul racing, ci la cel de strada si restul.

 

http://www.sbs.dk/index.dsp?area=176

 

Vezi in stanga paginii (dupa ce dai click pe fiecare) diferentele intre tipurile de placute:

SBS Racing, front – Dual Sinter SBS Racing, front – Dual Carbon SBS Racing, front – Sinter SBS Racing, rear – Carbon Tech SBS Racing, rear – Sinter SBS Off-Road Racing – Sinter SBS Off-Road – Sinter SBS Street – Ceramic SBS Street Excel – Sinter

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cine te ia la misto, mai, sebrica?

ai cerut un sfat, ti l-am dat

apoi ai venit tu de sus ca ce e cel mai ieftin nu e si cel mai bun

du-te si ia-ti placute de ramnicu sarat si mai lasa aerele astea.

ia-ti brembo, extra-ultra super racing

daca stii ca ferodo sunt cele mai ieftine si cele mai proaste, nu-ti lua, si gata.

mie mi-au lasat alta impresie.

Nu am spus ca sunt ferodo cele mai proaste...ci doar ca sunt cele mai ieftine...si de asta am intrebat daca sunt bune...nu ma dau banii afara din casa dar nici nu vreau sa fiu zgarcit si pt cateva sute de mii sa iau nush ce placute de ramnicu sarat sau mai stiu io ce. Eu acum am pe motor "yamasida" nici nu stiu ce natie sunt dar au rezistat f bine si frana tine perfect. Deci as vrea sa iau ceva care sa fie macar la fel de bune.

Editat de SEBYK
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 months later...

Trebuie sa schimb placutele la Yamaha mea diversion... doar pe fata... As dori sa comand de pe louis. Am gasit doar 2 marci> Lucas fabricate in Germania si unele putin mai ieftine Saito fabricate in E.U. Auzisem tot aici pe forum de placute Brembo.ca ar fi cele mai bune..

Voi ce imi recomandati sa iau de pe louis eventual alta varianta.

Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu nu inteleg de ce sa comanzi de pe louis, mai stai si mult timp asteptand...eu am luat de la un mag Meteor, aveau pe stoc dar se poate si la comanda si iti vine a doua zi, am luat Ferodo, lumea se plangea ca scartaie, ca nu-s OK,dar dupa ce "s-au " rodat nu am mai avut nici o problema, si a fost si 70 lei perechea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Trebuie sa schimb placutele la Yamaha mea diversion... doar pe fata... As dori sa comand de pe louis. Am gasit doar 2 marci> Lucas fabricate in Germania si unele putin mai ieftine Saito fabricate in E.U. Auzisem tot aici pe forum de placute Brembo.ca ar fi cele mai bune..

Voi ce imi recomandati sa iau de pe louis eventual alta varianta.

Multumesc.

 

domnu......nu renteaza sa iei de pe louis asa ceva......ca gasesti aproape la orice magazin de piese placute de frana...eu am lucas pe mobra mea....si sunt foarte oki....scartaie la inceput si nu prind perfect....dar dupa ce le "incalzesti" numa stranuti spre frana si te opresti....eu ma duc destul de sportiv cu mobra,si sunt foarte multumit....e drept ca as lua si eu brembo,ca is "zi shit"....dar merge si lucas sau ferodo....foarte bune toate

Editat de george05
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 6 months later...

salutare!!

am un cbr 600 f2 din 91 si as dori sa schimb eu setul de placute spate....cine este in masura sa mi spuna care sunt pasii care trebuiesc urmati???

 

multumesc anticipat!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare!!

am un cbr 600 f2 din 91 si as dori sa schimb eu setul de placute spate....cine este in masura sa mi spuna care sunt pasii care trebuiesc urmati???

 

multumesc anticipat!!

nu cred ca trebuie sa te sperii de asa ceva. cumpara un spray de curatat discurile-etrierul,curata cu el suruburile sa se desfaca mai usor,pistonasele sa nu intre cu mizerie la loc in etrier ca strica garniturile. apoi vezi ce chei iti trebuie...toata chestia e sa nu fortezi inutil, sa desfaci usor si sa strangi cu fermitate....verifica lichidul de frana,sa nu fie imbacsit,fa proba imediat la frane,sa nu fie aer pe conducta....mai bine sa te ajute un mecanic,chiar auto. apoi vezi cum a facut el si furi meseria.

Editat de motoreta
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator corleone

Sunt usor de schimbat dar mai bine te duci la un mecanic, chiar si de auto.

Editat de corleone
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt usor de schimbat dar mai bine te duci la un mecanic, chiar si de auto.

Pai sunt doua variante (in functie de ce tip de etrier ai). Ori esti cazul fericit la care nu trebuie sa dai jos roata (caz in care ai nevoie de un minim de scule si spray), ori...

 

Iti trebuie un stander pentru bascula, surbulenite/imbusuri/chei pentru a desface tijele de fixare ale placutelor vechi, chei pentru demontat roata si axul spate si un spay de frane (pt curatat disc/etrier). Toate astea si un pic de indemanare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Doar pinul e suficient de dat jos. Numai ca te vei chinui la intrudus placutele noi... va trebui sa departezi cu o surubelnitza ceva pistonasele.

Un sfat, ia-ti scule bune cu care sa nu-ti macelaresti capetele suruburilor... extragerea lor ulterioara poate deveni complicata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare!

 

am schimbat placutele pe spate si chiar nu m am chinuit deloc doar putin la acel surub inecat ce tine contra la acel pin in rest a fost ok.

 

multam pt ajutor!

 

ps:si am schimbat si lichidul de frana ca era negru de durere!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare!

 

am schimbat placutele pe spate si chiar nu m am chinuit deloc doar putin la acel surub inecat ce tine contra la acel pin in rest a fost ok.

 

multam pt ajutor!

 

ps:si am schimbat si lichidul de frana ca era negru de durere!

 

Hmm , adica voi chiar folositi frana spate? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hmm , adica voi chiar folositi frana spate? :)

 

aiurea!

noi nu folosim frana deloc!

dar trebuie sa fie functionala in cazul unor controale in trafic sau la efectuarea ITP :)

 

normal ca se foloseste si frana spate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu vad de ce nu as folosi si frana de spate. E o gluma?

 

Nu e o gluma . Cand mergeam cu DR-ul sau cu scuter, sau Jawa, sau virago sau cu ce am mai mers foloseam si eu cu incredere frana spate. De cand am VTR-ul nu am atins nici macar odata frana spate , fara gluma nici macar de proba. Am vazut si alte carenate cu discul de la roata spate ruginit drept urmare nu sunt singurul nebun :)

 

PS Nu mi-am propus sa nu folosesc frana pe spate la VTR pur si simplu nu am folosit-o.

Editat de ITS
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e o gluma . Cand mergeam cu DR-ul sau cu scuter, sau Jawa, sau virago sau cu ce am mai mers foloseam si eu cu incredere frana spate. De cand am VTR-ul nu am atins nici macar odata frana spate , fara gluma nici macar de proba. Am vazut si alte carenate cu discul de la roata spate ruginit drept urmare nu sunt singurul nebun :)

 

PS Nu mi-am propus sa nu folosesc frana pe spate la VTR pur si simplu nu am folosit-o.

 

 

 

 

vezi Sport Riding Techniques, e explicat pe larg cum folosesti frana spate in conditii stradale.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator corleone
Nu e o gluma . Cand mergeam cu DR-ul sau cu scuter, sau Jawa, sau virago sau cu ce am mai mers foloseam si eu cu incredere frana spate. De cand am VTR-ul nu am atins nici macar odata frana spate , fara gluma nici macar de proba. Am vazut si alte carenate cu discul de la roata spate ruginit drept urmare nu sunt singurul nebun :)

 

PS Nu mi-am propus sa nu folosesc frana pe spate la VTR pur si simplu nu am folosit-o.

 

Frana de spate este facuta sa fie folosita, nu cred ca are rol de decor. Faptul ca eficienta este mult mai mica nu indeamna ca nu ajuta la franare. Multi nu o folosesc de frica sa nu le fuga spatele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 5 weeks later...

De 3 mii de kilometri nu mai am liniste, de atunci de cand de fapt am schimbat placutele de frana. Placutele sunt Ferodo PlatinumSeries si am observat atunci cand le-am montat ca au "pulbere" metalica in compozitie. Sunetul e infernal pe masura ce merg mai mult. Exclusa situatia in care pistonasele apasa inegal si deja mi-e sa nu inceapa sa manance din discuri care sunt aproape noi.....ca sa nu vorbesc de sentimentul ca in loc de placute am sapun de cand le-am schimbat, frana pauza! Ce ar fi echilibrat, ceva ce sa nici nu manance discurile excesiv dar care sa si semene a franare si bineanteles fara scartaitul ala enervant care s-a transformat deja in fluierat in toata regula?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De 3 mii de kilometri nu mai am liniste, de atunci de cand de fapt am schimbat placutele de frana. Placutele sunt Ferodo PlatinumSeries si am observat atunci cand le-am montat ca au "pulbere" metalica in compozitie. Sunetul e infernal pe masura ce merg mai mult. Exclusa situatia in care pistonasele apasa inegal si deja mi-e sa nu inceapa sa manance din discuri care sunt aproape noi.....ca sa nu vorbesc de sentimentul ca in loc de placute am sapun de cand le-am schimbat, frana pauza! Ce ar fi echilibrat, ceva ce sa nici nu manance discurile excesiv dar care sa si semene a franare si bineanteles fara scartaitul ala enervant care s-a transformat deja in fluierat in toata regula?

 

EBC sau SBS si o sa ai frine din nou!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu dupa ce am schimbat guma fatza, am observat ca am frane mai slabe....pusesem o guma mai naspa ca aderenta, insa care avea ceva carne in plus. Deci si asta conteaza mult la puterea de franare.

 

EBC, SBS, Brembo, Braking...Carbon Lorraine am auzit inca ca is bune. De toate gasesti pe forum.

 

Nu uita sa schimbi si lichidul de frana daca are culoare de Nestea. Conteaza mult si ala la puterea de franare si la dozarea franelor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...