Sari la conținut

Honda Vfr 750/800/1200


rmg

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 8,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Chiar aveti nevoie de amortizor de ghidon? :)

 

La schimbul conductelor de frana m-am gandit si eu. Parbrizul original protejeaza decent, o fi oare un efect secundar al faptului ca anu' trecut m-am dat 3 luni cu o mobra cu ghidon apehanger? :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Irinel Stiulete

@ robertrtd: la stilu' tau de mers, eu zic sa nu arunci banii pe un amortizor spate ohlins. N-ai idee ce scumpe sunt. Si cand zic "stilul tau de mers" nu o spun cu sens peiorativ.

 

La schimbarea pe care ai facut-o la fata nu comentez, e ok (alte frane, alta suspensie). adica modificare pe fata se simt mult mai evident. Bine,e ok sa fie ajutate si de un amortizor spate bunicel,care sa lucreze ok cu furca fata. Dar asta nu inseamna ca tre sa arunci banii pe Ohlins.

 

Chestiile astea se preteaza la un supersport/superbike, de care tragi si de care sa zicem (prin absurd) ca te simti limitat de suspensii.. ceea ce nu e cazul nici al tau,nici al VFR ului.



Amortizorul de ghidon mi se pare o idee foarte buna, pe orice motoreta. Am avut acelasi model de motocicleta cu si fara amortizor de ghidon. Parerea mea este ca se merita.



Daca se lasa cu pornaciuni dinastea dau o fugutza la garaj si fac si eu un filmulet cu toba asta ...


Ti-am zis sa mergem in seara asta, tu nu. Batman.....Batman :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De 929 iti trebuie amortizor, si eu vreau sa fac acelasi lucru, dinasta am vazut pe vfrd ca folosesc la schimb.

Ce o sa schimb la al meu: parbrizul, cu un zero gravity sau givi d190s, placute ebc hh, furtune metalice de frana si janta spate.

 

Am sunat zilele trecute la un baiat din craiova, am vazut ca dezmembreaza un vfr 90-93, sa intreb de janta spate. Mi-o zis ca daca o vazut ca nu l-o sunat nimeni, o dat cadru si jantele la fier vechi :baldy:

 

 

Pt ce model ai parbrizul zis_ungureanu ?

pentru vfr 800 98-2001.

am pe mobra ,zero gravity si langa MRA touring cu aripioara.

clar,unul e de dat...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De 929 iti trebuie amortizor, si eu vreau sa fac acelasi lucru, dinasta am vazut pe vfrd ca folosesc la schimb.

Ce o sa schimb la al meu: parbrizul, cu un zero gravity sau givi d190s, placute ebc hh, furtune metalice de frana si janta spate.

 

Am sunat zilele trecute la un baiat din craiova, am vazut ca dezmembreaza un vfr 90-93, sa intreb de janta spate. Mi-o zis ca daca o vazut ca nu l-o sunat nimeni, o dat cadru si jantele la fier vechi :baldy:

 

 

Pt ce model ai parbrizul zis_ungureanu ?

Poti sa pui un link cu anuntul baiatului din Craiova, te rog? Poate mai gasim una alta...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare natiune,

Sunt si eu proaspat posesor de vfr din '99 cu 38000 km (asa scrie in bord), arata foarte foarte bine foarte putine uzura si la scarite, mansoane, sa, peste tot zic eu...

problema e ca imi prinde ambreaijul aproape pe capat de cursa si pe deasupra, cand sa incalzeste uleiul, patineaza ambreiajul...

 

Oare se poate sa patineze doar de la ulei (ca e prea uzat/vechi/alta specificatie) sau ar trebui sa desfac ambreiajul si sa-i masor discurile?

A patit careva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare natiune,

Sunt si eu proaspat posesor de vfr din '99 cu 38000 km (asa scrie in bord), arata foarte foarte bine foarte putine uzura si la scarite, mansoane, sa, peste tot zic eu...

problema e ca imi prinde ambreaijul aproape pe capat de cursa si pe deasupra, cand sa incalzeste uleiul, patineaza ambreiajul...

 

Oare se poate sa patineze doar de la ulei (ca e prea uzat/vechi/alta specificatie) sau ar trebui sa desfac ambreiajul si sa-i masor discurile?

A patit careva?

Patit eu exact acelasi fenome. Pana la urma s-a dovedit ca un idiot montase pompa de ambreiaj gresit la loc. Nu dadea drumul la presiune decat foarte incet. Peste 6-7000 ture patina in draci. Rezolvat cumparand kit reparatie pompa ambreiaj si montand corect. Acum dau drumul 2 cm la maneta si deja incepe sa prinda. :)

 

 

 

 

 

in prima faza era sa zic ca se aude bine...

dupa ce ai turat o insa,cred eu ca dupa ce ai trecut de 7000 rpm,face un zgomot urat tare,insa.....

pacat ca nu si a pus nimeni tobe de marca,gen yosimura,two brothers sau akrapovick....

oricum se aude mult mai bine ca aia stoc,asta e clar.felicitari.

eu mi am luat Boss de carbon,dar parca tot asa se aude...

 

 

Two Brothers au finale ptr. VFR, in schimb Yoshimura si Akrapovic nu cred. A mea e Micron si e exact pentru modelul asta. Adevarul e ca in sarcina dupa ce trece de 6-7000 rpm suna exact ca un NASCAR :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Patit eu exact acelasi fenome. Pana la urma s-a dovedit ca un idiot montase pompa de ambreiaj gresit la loc. Nu dadea drumul la presiune decat foarte incet. Peste 6-7000 ture patina in draci. Rezolvat cumparand kit reparatie pompa ambreiaj si montand corect. Acum dau drumul 2 cm la maneta si deja incepe sa prinda. :)

 

 

 

 

 

in prima faza era sa zic ca se aude bine...

dupa ce ai turat o insa,cred eu ca dupa ce ai trecut de 7000 rpm,face un zgomot urat tare,insa.....

pacat ca nu si a pus nimeni tobe de marca,gen yosimura,two brothers sau akrapovick....

oricum se aude mult mai bine ca aia stoc,asta e clar.felicitari.

eu mi am luat Boss de carbon,dar parca tot asa se aude...

 

 

Two Brothers au finale ptr. VFR, in schimb Yoshimura si Akrapovic nu cred. A mea e Micron si e exact pentru modelul asta. Adevarul e ca in sarcina dupa ce trece de 6-7000 rpm suna exact ca un NASCAR :D

 

same here cam dupa 6000 rpm patineaza, dar, doar dupa ce se incalzeste uleiul, adica la prima tura e ok...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bine ai venit!

 

Pune ceva poze cu el si spune-ne mai multe! :)

 

P.S...cum da caldura, poate ne strangem mai multi la Carol! :D

 

 

Bine ai venit!

 

Pune ceva poze cu el si spune-ne mai multe! :)

 

P.S...cum da caldura, poate ne strangem mai multi la Carol! :D

Cand va strangeti la Carol? nu de alta dar de o saptamana in coace sunt temperaturi pozitive :)

 

Sa ma ... X-( in ea de interfata noua a forumului ca e de tot......`ul mai bine era cu aia veche cel putin puteam sa vad pozele nu ca acum sa trag de mouse in toate directiile !! X-(

Editat de smok3
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor celor veterani intr-ale VFR-ului, ghioceilor, admiratorilor si celor "wanna be" VFR-ist / "vreau si eu" VFR.

Ciprinakos posteaza rar pt ca-i la munca - momentan in Chiwan, China.

Tot mai sus pomenitu' nu bea, nu fumeaza si nu merge la femei (caracteristicile aproape universale ale navigatorilor) si banii astfel economisiti se gandeste cum sa-i "ingroape" :crack: in mult iubita bicla.

Felicitari si spor la treaba celor ce vor sa-si faca altfel decat standard mobrele - va inteleg si apreciez efortul. :agree:

Suspensiile sunt bine venite pt cei ce vor sa schimbe caracteristica de "vacuta" a VFR-ului.

Modificarile la sea, ghidon si parbriz fac din VFR-ul semisportiv/semitouring un touring mai confortabil la drumetii mai lungi.

Amortizor de ghidon vreau sa-mi pun si eu si sfatuiesc si pe altii pt a avea un plus de siguranta in cazuri imprevizibile. Un astfel de caz l-am avut toamna trecuta pe autostrada cand a inceput sa-mi vobleze ghidonul ca draku. Norocul aproape chior, pasajele din cartea si filmul instructiv al lui K. Code (de a nu tine ferm ghidonul si ridicatul in scarite), ghidonul larg/lat care-au facut ca micile ajustari sa fie mai efective decat (cred eu) unul standard si nu in ultimul rand, TIR-istul de treaba pe care doar ce-l depasisem si care observand starea (comica vazuta de altcineva - vezi filmarile de pe youtube cu voblaje) in care eram a incetinit si mi-a dat liber la ambele benzi, m-au facut sa nu devin o pata-n asfalt sau parapet. Cauza mai sus pommenitului eveniment a fost valvula de aer a rotii fata care a inceput subit sa piarda aer si m-a lasat aproape pe janta. Umblati cu kit de reparatii/pana la voi dar nu tineti cu mana neprotejata tubul de CO2 la utilizare daca nu vreti sa va treziti instant cu o "arsura" cauzata de racirea brusca a metalului. Daca va da mana schimbati si valvulele de cauciuc cu unele din aluminiu - astea odata montate nu se erodeaza/coc asa cum se intampla cu cele de cauciuc.

Nu conteaza anotimpul - atata timp cat nu-i zapada si/sau gheata, echipat corespunzator se poate circula cu bicla. Veti arata ca ursu din padure la temperaturi negative cand unii inca se benocleaza prin parbrizul partial dezghetat, multi va vor arata prin diferite gesticulatii ca nu sunteti intreg la nivele superioare, dar ce conteaza - placerea-i mare atata tipm cat aveti cauciucuri adecvate si grija la conservarii care, in cea mai mare majoritate, nu se asteapta sa treaca dereglati cu roti mai putine/lipsa.

In alta ordine de idei, care stie cand este salonul moto din Bucale? Am putea beneficia de ocazie, daca-i dupa luna lui martisor, sa ne adunam la o sueta.

Salutari calduroase!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aici:

http://www.vfrdiscussion.com/forum/index.php/files/file/44-2006-interceptor-abs-owners-manual/

 

daca nu merge da-mi prin pm email-ul tau si-l trim acolo.

 

Multumesc dar am tot cautat pe net si am gasit.

Sunt proaspat posesor de vfr vtec 2006 cu tobe two brothers.

 

Ma intereseaza niste genti laterale din textil pentru vfr sau pentru coada.

Stie cineva?

Editat de edward_zone
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand va strangeti la Carol? nu de alta dar de o saptamana in coace sunt temperaturi pozitive :)

 

Sa ma ... X-( in ea de interfata noua a forumului ca e de tot......`ul mai bine era cu aia veche cel putin puteam sa vad pozele nu ca acum sa trag de mouse in toate directiile !! X-(

 

 

Eu tocmai ce mi-am luat astazi uleiul si urmeaza saptamana viitoare sa-mi iau baterie si filtru de ulei! Oricat as vrea, n-am cum s-o misc! :))

 

Nu stiu cand, dar poate stabilim o data sa ne adunam mai multi! :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Brrr pai sunteti sau esti cam in urma :), eu deja am incaltat`o cu un set nou de Piloat Road 3, schimbat uleiul+filtru, verificat filtru aer si bujii si maine programat pt un schimb de ulei furca si semeringuri si poate si uleiul la cardan...oricum eu am tot iesit de cand am luat`o si parca saptamana viitoare e mai cald sa ne vedem undeva la un ceai cald care aveti bateriile incarcate :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Brrr pai sunteti sau esti cam in urma :), eu deja am incaltat`o cu un set nou de Piloat Road 3, schimbat uleiul+filtru, verificat filtru aer si bujii si maine programat pt un schimb de ulei furca si semeringuri si poate si uleiul la cardan...oricum eu am tot iesit de cand am luat`o si parca saptamana viitoare e mai cald sa ne vedem undeva la un ceai cald care aveti bateriile incarcate :P

 

Am avut alte prioritati din pacate si na...acum daca am vazut ca se mai indreapta vremea, m-am focusat mai mult pe ea. Daca imi iau saptamana asta ce urmeaza baterie, poate ma incumet la o tura. :P

 

P.S pana la urma am luat Motul 300V, 10w40...

Editat de stely_yoo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...