Sari la conținut

Honda Vfr 750/800/1200


rmg

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 8,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

cu ce ar mai fi compatibil cel de vfr 800 vtec model 2003. am unul stramb pe fata stanga. merci

Honda cbr 600 f4i .singurul lucru care trebuie sa-l faci este sa adaugi cate o saiba la suruburile etrierilor.la mine a fost nevoie( Honda vfr 800 vtec din 2008). La anul tau nu cred ca este nevoie. Incearca.

Editat de laura_tazy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intrebare:

cand pun frana spate la o viteza relativ mica se simte o trepidatie mica la voi la fel ?

vfr 800 vtec 2002

una din cauze poate fi lipsa aerisirii pe TOATE circuitele...vezi manualul....

o alta cauza - unul din rulmentii din butucul spate, dar asta e mai putin probabil, il auzeai si il simteai si la curbe,nu doar la franare

 

recomandare: aerieseste tot...stiu ca e un chin, dar...are rezultate...

si daca placutele sunt noi, ai putintica rabdare sa se deformeze dupa disc

Editat de alex_gherman_agh
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

una din cauze poate fi lipsa aerisirii pe TOATE circuitele...vezi manualul....

o alta cauza - unul din rulmentii din butucul spate, dar asta e mai putin probabil, il auzeai si il simteai si la curbe,nu doar la franare

 

recomandare: aerieseste tot...stiu ca e un chin, dar...are rezultate...

si daca placutele sunt noi, ai putintica rabdare sa se deformeze dupa disc

MULTUMESC

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cine imi imprumuta sau vinde o cheie sa intind lantul la vfr ul meu din 2003 ?

 

Iti pot pot imprumuta eu, doar sa-mi spui cand :)

 

In alta ordine de idei, poza zilei de 22 septembrie 2013 pe www.bikepics.com este http://www.bikepics.com/pictures/2599476/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

le caut cand ajung la birou si iti trimit

 

asta e mailul pe care l-am trimis la ei dupa ce mi-au trimis instiintarea cu suma mica :

 

Buna ziua,

 

Am primit instiintarea de la dumneavoastra. Am sunat la Call Center, in speranta ca putem vorbi, pentru a va semnala niste inadvertente din instiintare, dar am vorbit cu domnul Mihai Pascaru, care a facut o sesizare cu numarul 10166 / 16.10.2012.

 

Anul de fabricatie este 1998 nu 1993 cum este trecut in instiintare.

De asemenea numarul de km este undeva la 65000. Aveti poza cu bordul si numarul de km de la constatare.

 

 

Astfel :

 

Conform cu prevederile Ordinului nr 14/2011 emis de CSA

 

capitolul 5, articol 59, alin. 1, avem un parcurs mediu de 7500 km pentru motocicluri si coeficientul de uzura conform Anexa 3, tabel 1, stare media, vechime mai mare de 10 ani -> 75%

 

capitolul 5, articol 59, alin. 2, avem formula de calcul :

Coeficient de uzura(U%) = Coeficient de uzura (75%) - 0.5 x (65000 (km constatati) - 7500 x 14(ani))/1000.

 

din formula de calcul rezulta un coeficient de uzura 75%-20% = 55%

 

capitolul 5 articol 59 alin. 2 mai specifica si faptul ca nu se pot depasi coeficientii din tabelul 1 anexa 3 corespunzarori starilori de intretinere buna sau satisfacatoare, astfel, se considera coeficientul de uzura de 63%, deoarece 55% depaseste starea de intretinere buna.

 

Scazand din valoarea de nou din instiintarea trimisa de dumneavoastra A = 53.857,00 LEI coeficientul de uzura de 63% rezulta :

 

Valoarea vehiculului la data daunei = 19.927,09 LEI

Valoarea despagubirii daca auto nu se repara = 14.945,31 LEI

 

 

Cu stima,

 

Cauta si descarca ordinul de mai sus si fa si tu calculele in cazul tau.

 

 

 

Multumesc. Foarte util sfat. Ma voi documenta, in caz ca apar probleme similare cu ale tale. Deocamdata inca astept verdictul Asigurarii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

una din cauze poate fi lipsa aerisirii pe TOATE circuitele...vezi manualul....

o alta cauza - unul din rulmentii din butucul spate, dar asta e mai putin probabil, il auzeai si il simteai si la curbe,nu doar la franare

 

recomandare: aerieseste tot...stiu ca e un chin, dar...are rezultate...

si daca placutele sunt noi, ai putintica rabdare sa se deformeze dupa disc

Colegul vostru Stefanbh a patit ceva asemanator dar la el a a parut trepidatia cand frana de la viteze mari, dar dupa o aerisre a sistemului de franare( fata, spate, comun) problema a disparut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stimati colegi, care-i presiunea pe care imi recomandati s-o am in anvelope pentru o ieseala usoara, de weekend, fara cine-stie-ce viraje sau hard-riding, fara pasager, la schimbarea de temperaturi d-afara?

Schimb gumele si as vrea niste pareri bazate pe know-how-ul unora mai experimentati decat mine.

Motocicleta in cauza e un VTEC din 2003.

Cu multumiri anticipate! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stimati colegi, care-i presiunea pe care imi recomandati s-o am in anvelope pentru o ieseala usoara, de weekend, fara cine-stie-ce viraje sau hard-riding, fara pasager, la schimbarea de temperaturi d-afara?

Schimb gumele si as vrea niste pareri bazate pe know-how-ul unora mai experimentati decat mine.

Motocicleta in cauza e un VTEC din 2003.

Cu multumiri anticipate! :)

 

 

2,5 :peace:

 

Pe aparatoarea de lant e un sticker pe care scrie 2.5 fata si 2.9 spate, indiferent daca esti singur sau ai pasager sau pasager si bagaje.

Discutia legata de presiunea in anvelope este la fel ca cea despre uleiuri, lunga si fara vreun raspuns universal valabil.

 

Eu personal merg cu valorile de mai sus.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Colegul vostru Stefanbh a patit ceva asemanator dar la el a a parut trepidatia cand frana de la viteze mari, dar dupa o aerisre a sistemului de franare( fata, spate, comun) problema a disparut.

LA Viteza MICĂ imi trepida, la franare pe spate . La viteza mare erau discurile :-)

 

Pe aparatoarea de lant e un sticker pe care scrie 2.5 fata si 2.9 spate, indiferent daca esti singur sau ai pasager sau pasager si bagaje.

Discutia legata de presiunea in anvelope este la fel ca cea despre uleiuri, lunga si fara vreun raspuns universal valabil.

 

Eu personal merg cu valorile de mai sus.

La fel le tin si eu , in plus bag in loc de aer Azot (nu isi modifica volumul in functie de temperatua), astfel am presiune constanta indiferent daca merg pe pista sau strada ori e vara sau iarnă.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc! Am vazut valorile de pe sticker, da' experienta pe drum de multe ori nu corespunde cu ce zice producatorul. Pe masina bag atat cat stiu eu ca face bine, nu cat spune producatorul (de obicei ceva mai putin decat scrie pe sticker).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...