Sari la conținut

Honda Vfr 750/800/1200


rmg

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 8,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Buna seara tuturor!

Ma numesc Elvis si sunt noul posesor al unei Honditze V-tech din 2002 ..varianta cu ABS ...am luat-o cu 33 400 km saptamana trecuta,si fiind vreme buna, i-am m-ai adaugat 800 km zilele acestea.Deocamdata sunt foarte multumit de ea..cum trage si cum se intinde la drum....in privinta consumului am scos 9 % in oras mers cu treaptele 1..2..3....iar in afara un 6.5% croaziera 120km/h cu cateva varfuri de 180km/h.O singura nelamurire am....dimineata,porneste din a doua "cheie"...la prima sta 2-3 secunde la relanti si moare,iar la a doua isi face reglajul si e ok .E normal asa ceva ?(mentionez ca bateria e noua).Iar daca ma poate ajuta cineva cu idei de crash paduri....ce ati montat pe ale voastre?eventual poze? Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai daca ai manual vezi ca zice ca dupa ce o pornesti cu soc ,sa o ajuti din acceleratie 2-3 minute, sa stea intre 2-3mii de ture apoi sa inchizi complet socul,

 

la mine cind am luat-o nici nu pornea fara sprit ,acum dupa schimb ulei si filtru +bujii a inceput sa mearga doar din buton dimineata,fara soc si o tin 1-2 minute turata la 2000-2500 apoi o las pina ajunge apa peste 65 de grade, maxim 2 minute in plus ii ia si sunt gata de drum,dar ce zic eu ,sa zica pro mai vechi in domeniu,

 

eu abia am trecut de r.a.r. cu tot cu nr. de omologare europeana ,550 ron am scos din buzunar,abia astept nr. negru,despre mers in oras si eu ma abtin la maxim 1,2,3 si 60 la ora dar cu mare efort...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Normal nu e. Cauzele pot fi multe, iar socul poate fi unul dintre ele (si poate cel mai corect), pentru ca, desi tu nu il poti actiona mecanic, el ar trebui sa existe in varianta automata. Pompa de benzina mai poate fi unul... Cel mai bine o duci la cineva care se pricepe cu adevarat. Eu nu pot decat sa fac o paralela cu motoarele cu injectie de pe masini, pentru ca la mobre sunt absolut nepriceput.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Normal nu e. Cauzele pot fi multe, iar socul poate fi unul dintre ele (si poate cel mai corect), pentru ca, desi tu nu il poti actiona mecanic, el ar trebui sa existe in varianta automata. Pompa de benzina mai poate fi unul... Cel mai bine o duci la cineva care se pricepe cu adevarat. Eu nu pot decat sa fac o paralela cu motoarele cu injectie de pe masini, pentru ca la mobre sunt absolut nepriceput.

Are pompa de benzina?

Stiam ca este prin cadere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O singura nelamurire am....dimineata,porneste din a doua "cheie"...la prima sta 2-3 secunde la relanti si moare,iar la a doua isi face reglajul si e ok .E normal asa ceva ?(mentionez ca bateria e noua).

 

Si a mea face la fel, dar numai la temperaturi sub 10 grade ... pana acum nu m-a deranjat in mod deosebit

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Orice motor cu injectie are pompa neaparat ... actionata electric sau mecanic.

 

:))))))))) pentru faza de dinainte cu caderea..."n limba"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In legatura cu pornitul acela a doua oara .....este ceva legat de MAP senzor sau IAT seznor....ambele sunt pe cutia filtrului de aer....la VFR unul deasupra (IAT) si MAP`ul parca dedesubt sub cutie...nu mai imi aduc aminte exact dar trebuie curatat ceva la unul din acesti senzori ...parca la MAP senzor verificat si curatat furtunelul care aduce apoi in "T-ul" de plastic(verificat si curatat si ala) apoi pe throttle ...si eu imi aduc aminte ca am avut problme cu pornirea doar ca imi ramanea si lumina FI aprinsa dupa a 2 a pornire......este cineva care s`a mai lovit de treaba asta pe aici ....sa detalieze...eu nu mai imi aduc aminte exact :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cineva la Carol in seara asta?



exact, nu e mare filozofie si pe deasupra suportul de topcase care il am este de foarte mare ajutor o sa-i fac poze sa vedeti...

Pui, te rog, cateva poze cu sidecase-urile montate?

Sunt si eu interesat sa pun niste sidecase-uri originale de la vtec sau givi v35.

Eu am suportii de la givi dar nu pot pune pe ei modelul givi v35 pt ca au o curbura si as vrea sa vad cum arata sa vad daca merita sa-i modific.

Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cineva la Carol in seara asta?

 

Pui, te rog, cateva poze cu sidecase-urile montate?

Sunt si eu interesat sa pun niste sidecase-uri originale de la vtec sau givi v35.

Eu am suportii de la givi dar nu pot pune pe ei modelul givi v35 pt ca au o curbura si as vrea sa vad cum arata sa vad daca merita sa-i modific.

Multumesc.

Salut, am atasat cateva poze, imi pare rau ca nu am reusit mai repede dar am fost ocupat.

Cateve chestii: nu o sa le poti monta decat cu toba originala (cea high-mount incurca la cutia de pe dreapta) care, nu o sa incomodeze cu absolut nimic.

In spate am facut o placa de prindere care face legatura intre suportii laterali, pe care o sa se fixeze numarul de inmatriculare.

La prinderile de pe codita (unde sunt manerele de pasager) se pot suda distantierele direct pe suport dar eu neavand materialul necesar cand le-am facut, am folosit o bucsa dintr-un telescop de masina pe care am taiat-o cum am vazut ca trebuie.

Pentru fixarea suportilor in partea inferioara am facut gauri in suportul de topcase, dar daca nu ai suport ca si al meu ai prindere inferioara in cadrul coditei.

Ce-i misto la cutiile astea, este ca le poti interschimba (stanga pe dreapta si dreapta pe stanga).

Daca mai pot sa te ajut cu ceva, nu ezita sa ma contactezi.

Toate cele bune!

 

 

post-69628-0-95560200-1395934984_thumb.jpg

post-69628-0-62338100-1395934991_thumb.jpg

post-69628-0-49266300-1395934998_thumb.jpg

post-69628-0-87511900-1395935004_thumb.jpg

post-69628-0-53956500-1395935013_thumb.jpg

post-69628-0-43771500-1395935020_thumb.jpg

post-69628-0-95632100-1395935027_thumb.jpg

post-69628-0-68460100-1395935034_thumb.jpg

post-69628-0-14118900-1395935041_thumb.jpg

post-69628-0-35764000-1395935048_thumb.jpg

post-69628-0-59497200-1395935056_thumb.jpg

post-69628-0-28968300-1395935064_thumb.jpg

post-69628-0-79892500-1395935070_thumb.jpg

post-69628-0-68891900-1395935076_thumb.jpg

post-69628-0-05854800-1395935083_thumb.jpg

post-69628-0-34986200-1395935090_thumb.jpg

post-69628-0-55544000-1395935096_thumb.jpg

post-69628-0-83284400-1395935102_thumb.jpg

post-69628-0-27840500-1395935112_thumb.jpg

post-69628-0-31311800-1395935120_thumb.jpg

Editat de Z3US
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pilot Road 4 de la Michelin sunt de touring, iar accentul este pus pe distante lungi.

De asemenea sunt foarte aderente (a se vedea si modelul precedent).

Pentru ceva "foarte" tourig sunt Michelin Pilot Road 4 GT care echipeaza noul model de BMW R1200 RT si alte modele noi.

Pot sa fac si eu 3 propuneri si sa intrebam colegii despre ele, o parere cine a folosit,prima e dunlop sportmax,a doua ar fi pirelli diablo si ultima continental attack?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In legatura cu pornitul acela a doua oara .....este ceva legat de MAP senzor sau IAT seznor....ambele sunt pe cutia filtrului de aer....la VFR unul deasupra (IAT) si MAP`ul parca dedesubt sub cutie...nu mai imi aduc aminte exact dar trebuie curatat ceva la unul din acesti senzori ...parca la MAP senzor verificat si curatat furtunelul care aduce apoi in "T-ul" de plastic(verificat si curatat si ala) apoi pe throttle ...si eu imi aduc aminte ca am avut problme cu pornirea doar ca imi ramanea si lumina FI aprinsa dupa a 2 a pornire......este cineva care s`a mai lovit de treaba asta pe aici ....sa detalieze...eu nu mai imi aduc aminte exact :)

 

Se poate ... eu de cateva saptamani o bibilesc si am dat jos cutia filtrului de aer si am curatat cam tot ce era de curatat acolo ... sunt curios daca dispare problema asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, oare gasesc pe cineva din jurul Clujului sa imi imprumute putin cheia de intins lantul (sau macar sa ii fac o schita)? Vreau sa-mi fac si eu una pe CNC si nu am dimensiunile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna seara tuturor!

Ma numesc Elvis si sunt noul posesor al unei Honditze V-tech din 2002 ..varianta cu ABS ...am luat-o cu 33 400 km saptamana trecuta,si fiind vreme buna, i-am m-ai adaugat 800 km zilele acestea.Deocamdata sunt foarte multumit de ea..cum trage si cum se intinde la drum....in privinta consumului am scos 9 % in oras mers cu treaptele 1..2..3....iar in afara un 6.5% croaziera 120km/h cu cateva varfuri de 180km/h.O singura nelamurire am....dimineata,porneste din a doua "cheie"...la prima sta 2-3 secunde la relanti si moare,iar la a doua isi face reglajul si e ok .E normal asa ceva ?(mentionez ca bateria e noua).Iar daca ma poate ajuta cineva cu idei de crash paduri....ce ati montat pe ale voastre?eventual poze? Multumesc!

si a mea din 2001 la fel face. 73 000km. ma gandeam ca dupa ce schimb bujiile porneste din prima... dar nu. pana acum la al doilea buton a pornit intotdeauna, deci inca nu imi fac probleme... cat am fost in croatia 2 saptamani in august, pornea la primul buton :) probabil nu-i place benzina de aici :D

Editat de saintmitz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...