Jump to content

Honda Vfr 750/800/1200


rmg
 Share

Recommended Posts

  • Replies 8.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

 

le caut cand ajung la birou si iti trimit

 

asta e mailul pe care l-am trimis la ei dupa ce mi-au trimis instiintarea cu suma mica :

 

Buna ziua,

 

Am primit instiintarea de la dumneavoastra. Am sunat la Call Center, in speranta ca putem vorbi, pentru a va semnala niste inadvertente din instiintare, dar am vorbit cu domnul Mihai Pascaru, care a facut o sesizare cu numarul 10166 / 16.10.2012.

 

Anul de fabricatie este 1998 nu 1993 cum este trecut in instiintare.

De asemenea numarul de km este undeva la 65000. Aveti poza cu bordul si numarul de km de la constatare.

 

 

Astfel :

 

Conform cu prevederile Ordinului nr 14/2011 emis de CSA

 

capitolul 5, articol 59, alin. 1, avem un parcurs mediu de 7500 km pentru motocicluri si coeficientul de uzura conform Anexa 3, tabel 1, stare media, vechime mai mare de 10 ani -> 75%

 

capitolul 5, articol 59, alin. 2, avem formula de calcul :

Coeficient de uzura(U%) = Coeficient de uzura (75%) - 0.5 x (65000 (km constatati) - 7500 x 14(ani))/1000.

 

din formula de calcul rezulta un coeficient de uzura 75%-20% = 55%

 

capitolul 5 articol 59 alin. 2 mai specifica si faptul ca nu se pot depasi coeficientii din tabelul 1 anexa 3 corespunzarori starilori de intretinere buna sau satisfacatoare, astfel, se considera coeficientul de uzura de 63%, deoarece 55% depaseste starea de intretinere buna.

 

Scazand din valoarea de nou din instiintarea trimisa de dumneavoastra A = 53.857,00 LEI coeficientul de uzura de 63% rezulta :

 

Valoarea vehiculului la data daunei = 19.927,09 LEI

Valoarea despagubirii daca auto nu se repara = 14.945,31 LEI

 

 

Cu stima,

 

Cauta si descarca ordinul de mai sus si fa si tu calculele in cazul tau.

 

 

 

Multumesc. Foarte util sfat. Ma voi documenta, in caz ca apar probleme similare cu ale tale. Deocamdata inca astept verdictul Asigurarii.

Link to comment
Share on other sites

una din cauze poate fi lipsa aerisirii pe TOATE circuitele...vezi manualul....

o alta cauza - unul din rulmentii din butucul spate, dar asta e mai putin probabil, il auzeai si il simteai si la curbe,nu doar la franare

 

recomandare: aerieseste tot...stiu ca e un chin, dar...are rezultate...

si daca placutele sunt noi, ai putintica rabdare sa se deformeze dupa disc

Colegul vostru Stefanbh a patit ceva asemanator dar la el a a parut trepidatia cand frana de la viteze mari, dar dupa o aerisre a sistemului de franare( fata, spate, comun) problema a disparut.

Link to comment
Share on other sites

Stimati colegi, care-i presiunea pe care imi recomandati s-o am in anvelope pentru o ieseala usoara, de weekend, fara cine-stie-ce viraje sau hard-riding, fara pasager, la schimbarea de temperaturi d-afara?

Schimb gumele si as vrea niste pareri bazate pe know-how-ul unora mai experimentati decat mine.

Motocicleta in cauza e un VTEC din 2003.

Cu multumiri anticipate! :)

Link to comment
Share on other sites

Stimati colegi, care-i presiunea pe care imi recomandati s-o am in anvelope pentru o ieseala usoara, de weekend, fara cine-stie-ce viraje sau hard-riding, fara pasager, la schimbarea de temperaturi d-afara?

Schimb gumele si as vrea niste pareri bazate pe know-how-ul unora mai experimentati decat mine.

Motocicleta in cauza e un VTEC din 2003.

Cu multumiri anticipate! :)

 

 

2,5 :peace:

 

Pe aparatoarea de lant e un sticker pe care scrie 2.5 fata si 2.9 spate, indiferent daca esti singur sau ai pasager sau pasager si bagaje.

Discutia legata de presiunea in anvelope este la fel ca cea despre uleiuri, lunga si fara vreun raspuns universal valabil.

 

Eu personal merg cu valorile de mai sus.

Link to comment
Share on other sites

Colegul vostru Stefanbh a patit ceva asemanator dar la el a a parut trepidatia cand frana de la viteze mari, dar dupa o aerisre a sistemului de franare( fata, spate, comun) problema a disparut.

LA Viteza MICĂ imi trepida, la franare pe spate . La viteza mare erau discurile :-)

 

Pe aparatoarea de lant e un sticker pe care scrie 2.5 fata si 2.9 spate, indiferent daca esti singur sau ai pasager sau pasager si bagaje.

Discutia legata de presiunea in anvelope este la fel ca cea despre uleiuri, lunga si fara vreun raspuns universal valabil.

 

Eu personal merg cu valorile de mai sus.

La fel le tin si eu , in plus bag in loc de aer Azot (nu isi modifica volumul in functie de temperatua), astfel am presiune constanta indiferent daca merg pe pista sau strada ori e vara sau iarnă.

Link to comment
Share on other sites

Multumesc! Am vazut valorile de pe sticker, da' experienta pe drum de multe ori nu corespunde cu ce zice producatorul. Pe masina bag atat cat stiu eu ca face bine, nu cat spune producatorul (de obicei ceva mai putin decat scrie pe sticker).

Link to comment
Share on other sites

va salut...de cand am luat motoreta , un vfr 750 din 90 , m-as fi asteptat ca avand 6 viteze sa aibe totusi raportul final macar egal daca nu mai lung ca la fosta motoreta ntv650...pt stilul meu de mers as dori niste rapoarte un pic mai lungi ,mai ales ca motorul chiar are de unde. :eek:

 

dupa ceva documentare , cum foi pinion spate de 42 n-am gasit sa se potriveasca ( are 43T standard ) , caut pinion de 17T . se mai potriveste si de la cbr 900rr /954 sau 1100xx . cele de 18T care le-am gasit nu par sa se potriveasca la inelul interior ,fiind modele vechi ( anii 80')

 

pinionul de atatc fatza standard vfr750 are 16 dinti la toate modelele din 90-97 si 2002-prezent. modelele 98-2001 aparent au 17 dinti pe fatza.

 

deci, daca cineva are un pinion atatc de 17 dinti pt lant tip530 ramas de la o innoire kit lantz de la modelele vfr 800 98-2001 , cel putin de-un experiment sa vad daca merita , dati un semn la 0740598467 sau mihai_nightrideer_86 ym .

nu lasati mesaj aci ca intru cam rar :stuck:

Edited by Mihai Florea
Link to comment
Share on other sites

Motoarele cu plaja de turatie relativ mare nu au rapoartele lungi ci scurte, rapoarte lungi ai sa gasesti la motoare cu mult cuplu si putina turatie, gen shadow. Nu vad pentru ce ti-ar trebui treapta a 6-a mai lunga, poti sa mergi cu a 6-a lejer cu 80 pana la viteza maxima .

Link to comment
Share on other sites

Intr-adevar, asa scrie pe apărătoare (2, 5 fata si 2, 9 spate ) insa la mine cu 2, 9 pe spate tzopaia prea tare si fugea spatele foarte usor.Acum merg cu 2, 5 pe spate di este mult mai bine.Probabil ca depinde si de anvelope .

 

Crede-ma constructorul stie mai bine !!!

Topaiala este de la amortizor reglat prost.

 

LA Viteza MICĂ imi trepida, la franare pe spate . La viteza mare erau discurile :-)

 

La fel le tin si eu , in plus bag in loc de aer Azot (nu isi modifica volumul in functie de temperatua), astfel am presiune constanta indiferent daca merg pe pista sau strada ori e vara sau iarnă.

 

Nu baga azot !!!

Cauciucurile la motocicleta trebuie sa se incalzeasca pentru aderenta buna. Cu azot nu se incalzesc.

Edited by edward_zone
Link to comment
Share on other sites

Nu baga azot !!!

Cauciucurile la motocicleta trebuie sa se incalzeasca pentru aderenta buna. Cu azot nu se incalzesc.

Cauciucurile se incălzesc de la frecarea cu asfaltul ... azotul din interior la fel nu văd problema :tomato: . Pirelli Angel de noi pana la sârmă , cu azot .... impecabil ca si aderentă și stabilitate.

Link to comment
Share on other sites

Cauciucurile se incălzesc de la frecarea cu asfaltul ... azotul din interior la fel nu văd problema :tomato: . Pirelli Angel de noi pana la sârmă , cu azot .... impecabil ca si aderentă și stabilitate.

 

 

Se incalzesc mult mai greu.

Nu este recomandat.

Alte pareri?

Link to comment
Share on other sites

vrea cineva placute frana ptr vfr 800 1998-2005

ferodo 2098p platinum

pret 70 ron setul

nu veneai acum 2 saptamani

 

Se incalzesc mult mai greu.

Nu este recomandat.

Alte pareri?

nu recomand azot dupa o cursa de cheia cu cbr 600 f4i l-am scos instant

Link to comment
Share on other sites

Caut cauciucuri pentru a mea motocicleta pentru urmatorul sezon.

Ma poate indruma cineva?

Ce model, ce marca, de unde, la ce preturi?

De asemenea vreu ulei.

Multumesc anticipat!

Edited by edward_zone
Link to comment
Share on other sites

Eu sezonul asta am avut michelin pilot road 3, sunt well, okish, cred ca mai tin 1-2 ani cel putin, dar pana ajung sa se incalzeasca te plictisesti.

Fata e destul de ok, nu am avut ocazia sa-mi alunece (asta s-a intamplat cu fostul set de anvelope metzeller roadtek z6), spatele in schimb mi-a aluencat in prostie, bine mergeam si eu ca handicapatul, iar la asfaltul nostru ...

Un plus foarte mare a lor este kilometrajul si mersul pe ploaie (pot sa garantez ca stau bine pe ploaie, m-a prins de cel putin 10 ori ploaia anul asta :D, iar de cateva ori furtuna in tota regula).

 

Probabil de acum incolo am sa ma orintez spre niste anvelope mai sportive.

Link to comment
Share on other sites

Eu sezonul asta am avut michelin pilot road 3, sunt well, okish, cred ca mai tin 1-2 ani cel putin, dar pana ajung sa se incalzeasca te plictisesti.

Fata e destul de ok, nu am avut ocazia sa-mi alunece (asta s-a intamplat cu fostul set de anvelope metzeller roadtek z6), spatele in schimb mi-a aluencat in prostie, bine mergeam si eu ca handicapatul, iar la asfaltul nostru ...

Un plus foarte mare a lor este kilometrajul si mersul pe ploaie (pot sa garantez ca stau bine pe ploaie, m-a prins de cel putin 10 ori ploaia anul asta :D, iar de cateva ori furtuna in tota regula).

 

Probabil de acum incolo am sa ma orintez spre niste anvelope mai sportive.

La astea ma gandeam si eu.

Nu ma intereseaza cat de greu se incalzesc. Fac numai curse lungi, in afara orasului.

Pleaca spatele pe uscat si pe ploaie nu?

Link to comment
Share on other sites

Multumesc! Am vazut valorile de pe sticker, da' experienta pe drum de multe ori nu corespunde cu ce zice producatorul. Pe masina bag atat cat stiu eu ca face bine, nu cat spune producatorul (de obicei ceva mai putin decat scrie pe sticker).

Atunci de ce-ai mai intrebat daca tu pui cat stii si ignori ce zice producatorul? :huh:

 

Sa te aplaudam ca tu mergi cu 2.5 in loc de 2.9?

Eu merg cu 2.9 si nu-mi topaie nimic.

 

Pleaca spatele pe uscat si pe ploaie nu?

 

Curand o sa intelegi ca discutiile despre: cauciucuri, presiune, uleiuri sunt la fel de utile ca si cele despre: fete, inghetata, pretul rosiilor in piata sau starea meteo. :peace:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +34900 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17700 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...