elvissica Postat Martie 26, 2014 Share Postat Martie 26, 2014 Exact...dimineatza...la rece porneste mai greu.....daca e putin soare ,merge din prima. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Martie 26, 2014 Share Postat Martie 26, 2014 Are pompa de benzina? Stiam ca este prin cadere. Orice motor cu injectie are pompa neaparat ... actionata electric sau mecanic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_gherman_agh Postat Martie 27, 2014 Share Postat Martie 27, 2014 si.....CRASH-BAR (reclama SF-Moto) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rechinulalb Postat Martie 27, 2014 Share Postat Martie 27, 2014 Orice motor cu injectie are pompa neaparat ... actionata electric sau mecanic. )))))))) pentru faza de dinainte cu caderea..."n limba" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smok3 Postat Martie 27, 2014 Share Postat Martie 27, 2014 In legatura cu pornitul acela a doua oara .....este ceva legat de MAP senzor sau IAT seznor....ambele sunt pe cutia filtrului de aer....la VFR unul deasupra (IAT) si MAP`ul parca dedesubt sub cutie...nu mai imi aduc aminte exact dar trebuie curatat ceva la unul din acesti senzori ...parca la MAP senzor verificat si curatat furtunelul care aduce apoi in "T-ul" de plastic(verificat si curatat si ala) apoi pe throttle ...si eu imi aduc aminte ca am avut problme cu pornirea doar ca imi ramanea si lumina FI aprinsa dupa a 2 a pornire......este cineva care s`a mai lovit de treaba asta pe aici ....sa detalieze...eu nu mai imi aduc aminte exact Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
a_diaconu Postat Martie 27, 2014 Share Postat Martie 27, 2014 Cineva la Carol in seara asta? exact, nu e mare filozofie si pe deasupra suportul de topcase care il am este de foarte mare ajutor o sa-i fac poze sa vedeti... Pui, te rog, cateva poze cu sidecase-urile montate? Sunt si eu interesat sa pun niste sidecase-uri originale de la vtec sau givi v35. Eu am suportii de la givi dar nu pot pune pe ei modelul givi v35 pt ca au o curbura si as vrea sa vad cum arata sa vad daca merita sa-i modific. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
baricza Postat Martie 27, 2014 Share Postat Martie 27, 2014 cine imi inchiriaza si mie side case 2 buc pentru un drum in grecia ? nu am 400-500 eur sa le cumpar atat dau pe vacanta in grecia la vara . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pytycu_xpert Postat Martie 27, 2014 Share Postat Martie 27, 2014 Incerc sa ajung diseara in Carol. Rog un posesor de RC36 sa se prezinte si el. Numai bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edward_zone Postat Martie 27, 2014 Share Postat Martie 27, 2014 Stie cineva daca pe cutia de ulei este trecuta data de expirare sau data de fabricatie? Nu se specifica pe bidon. Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Z3US Postat Martie 27, 2014 Share Postat Martie 27, 2014 (editat) Cineva la Carol in seara asta? Pui, te rog, cateva poze cu sidecase-urile montate? Sunt si eu interesat sa pun niste sidecase-uri originale de la vtec sau givi v35. Eu am suportii de la givi dar nu pot pune pe ei modelul givi v35 pt ca au o curbura si as vrea sa vad cum arata sa vad daca merita sa-i modific. Multumesc. Salut, am atasat cateva poze, imi pare rau ca nu am reusit mai repede dar am fost ocupat. Cateve chestii: nu o sa le poti monta decat cu toba originala (cea high-mount incurca la cutia de pe dreapta) care, nu o sa incomodeze cu absolut nimic. In spate am facut o placa de prindere care face legatura intre suportii laterali, pe care o sa se fixeze numarul de inmatriculare. La prinderile de pe codita (unde sunt manerele de pasager) se pot suda distantierele direct pe suport dar eu neavand materialul necesar cand le-am facut, am folosit o bucsa dintr-un telescop de masina pe care am taiat-o cum am vazut ca trebuie. Pentru fixarea suportilor in partea inferioara am facut gauri in suportul de topcase, dar daca nu ai suport ca si al meu ai prindere inferioara in cadrul coditei. Ce-i misto la cutiile astea, este ca le poti interschimba (stanga pe dreapta si dreapta pe stanga). Daca mai pot sa te ajut cu ceva, nu ezita sa ma contactezi. Toate cele bune! Editat Martie 27, 2014 de Z3US Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
a_diaconu Postat Martie 27, 2014 Share Postat Martie 27, 2014 Multumesc pt poze si informatii. Arata destul de bine cu aceste cutii. Hmmm, cam am de munca sa adaptez si nu prea as strica suportii care-i am. Cred ca incerc sa confectionez altii. Frumoasa motocicleta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yamadi Postat Martie 27, 2014 Share Postat Martie 27, 2014 Pilot Road 4 de la Michelin sunt de touring, iar accentul este pus pe distante lungi. De asemenea sunt foarte aderente (a se vedea si modelul precedent). Pentru ceva "foarte" tourig sunt Michelin Pilot Road 4 GT care echipeaza noul model de BMW R1200 RT si alte modele noi. Pot sa fac si eu 3 propuneri si sa intrebam colegii despre ele, o parere cine a folosit,prima e dunlop sportmax,a doua ar fi pirelli diablo si ultima continental attack? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mr.magic Postat Martie 27, 2014 Share Postat Martie 27, 2014 In legatura cu pornitul acela a doua oara .....este ceva legat de MAP senzor sau IAT seznor....ambele sunt pe cutia filtrului de aer....la VFR unul deasupra (IAT) si MAP`ul parca dedesubt sub cutie...nu mai imi aduc aminte exact dar trebuie curatat ceva la unul din acesti senzori ...parca la MAP senzor verificat si curatat furtunelul care aduce apoi in "T-ul" de plastic(verificat si curatat si ala) apoi pe throttle ...si eu imi aduc aminte ca am avut problme cu pornirea doar ca imi ramanea si lumina FI aprinsa dupa a 2 a pornire......este cineva care s`a mai lovit de treaba asta pe aici ....sa detalieze...eu nu mai imi aduc aminte exact Se poate ... eu de cateva saptamani o bibilesc si am dat jos cutia filtrului de aer si am curatat cam tot ce era de curatat acolo ... sunt curios daca dispare problema asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Z3US Postat Martie 28, 2014 Share Postat Martie 28, 2014 Salutare, oare gasesc pe cineva din jurul Clujului sa imi imprumute putin cheia de intins lantul (sau macar sa ii fac o schita)? Vreau sa-mi fac si eu una pe CNC si nu am dimensiunile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
saintmitz Postat Martie 28, 2014 Share Postat Martie 28, 2014 (editat) Buna seara tuturor! Ma numesc Elvis si sunt noul posesor al unei Honditze V-tech din 2002 ..varianta cu ABS ...am luat-o cu 33 400 km saptamana trecuta,si fiind vreme buna, i-am m-ai adaugat 800 km zilele acestea.Deocamdata sunt foarte multumit de ea..cum trage si cum se intinde la drum....in privinta consumului am scos 9 % in oras mers cu treaptele 1..2..3....iar in afara un 6.5% croaziera 120km/h cu cateva varfuri de 180km/h.O singura nelamurire am....dimineata,porneste din a doua "cheie"...la prima sta 2-3 secunde la relanti si moare,iar la a doua isi face reglajul si e ok .E normal asa ceva ?(mentionez ca bateria e noua).Iar daca ma poate ajuta cineva cu idei de crash paduri....ce ati montat pe ale voastre?eventual poze? Multumesc! si a mea din 2001 la fel face. 73 000km. ma gandeam ca dupa ce schimb bujiile porneste din prima... dar nu. pana acum la al doilea buton a pornit intotdeauna, deci inca nu imi fac probleme... cat am fost in croatia 2 saptamani in august, pornea la primul buton probabil nu-i place benzina de aici Editat Martie 28, 2014 de saintmitz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_gherman_agh Postat Martie 28, 2014 Share Postat Martie 28, 2014 (editat) Salutare, oare gasesc pe cineva din jurul Clujului sa imi imprumute putin cheia de intins lantul (sau macar sa ii fac o schita)? Vreau sa-mi fac si eu una pe CNC si nu am dimensiunile. daca treci pe la locul meu de munca, Oasului 118 / Byron (Eurokyt), poti sa iei toate dimensiunile posibile.... Editat Martie 28, 2014 de alex_gherman_agh Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Z3US Postat Martie 28, 2014 Share Postat Martie 28, 2014 daca treci pe la locul meu de munca, Oasului 118 / Byron (Eurokyt), poti sa iei toate dimensiunile posibile.... intre ce ore te gasesc acolo? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aurelyan Postat Martie 28, 2014 Share Postat Martie 28, 2014 Daca stai bine cu bulgara, uite o schita aici pentru cheia de lant http://www.bikerz.bg/viewtopic.php?f=17&t=2074&sid=3b657399b2668ea8b53d87408787187f&start=680 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Z3US Postat Martie 29, 2014 Share Postat Martie 29, 2014 Daca stai bine cu bulgara, uite o schita aici pentru cheia de lant http://www.bikerz.bg/viewtopic.php?f=17&t=2074&sid=3b657399b2668ea8b53d87408787187f&start=680 este exact ce imi trebuie, unitatile de masura sunt la fel ca si la noi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yamadi Postat Martie 30, 2014 Share Postat Martie 30, 2014 (editat) Salutare baieti,acum la inceput de sezon cine vrea gumite sh? /index.php?/topic/694618-anvelope-moto-sh-doturi-recente/ Am si eu o intrebare ,poate stiti voi raspunsul,furca mea este ridicata?am semighidoanele la un centimetru mai jos fata de pozitia normala ,zic eu,mecanicul meu zice ca e posibil [motoreta o am de 1 luna de la o firma care aduce din Italia,acolo din 98 a avut un singur propietar eu sunt al doilea NOROCOS aici in tara,abia am facut r.a.r.] ca propietarul sa fi fost scund si sa fi schimbat chitul de tije pe suspensia spate din cauza asta a modificat si pozitia furcii fata,el m-a sfatuit sa masor pozitia actuala ,apoi daca vreau sa incerc sa o pozitionez normal adica sa ridic semighidoanele si jugul pe furca, aproximativ un cm mai sus , apoi daca totul e ok la proba la drum sa ramana asa,daca in schimb am probleme la comportament in curbe sau ciclistica ,sa modific la loc....voi ce parere aveti?cum pot afla daca tijile suspensiei spate sunt originale nemodificate? mai adaug doar ca atunci cind am luat motorul ,suspensia spate era setata la hard full,fata la fel cam tare ,am facut setarile dupa manual, cu pozitia a doua la suruburile furcii fata,pe spate era la sase comprimat arcul ,am lasat la 2 dupa manual iar surubelul de la maxim am dat o tura jumate inapoi ca manualul,acum intradevar merg mai lejer pe strada ,ca ma scutura puternic pe asfalt ondulat,o fi fost reglata pentru folosirea pe circuit... Editat Martie 29, 2014 de yamadi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danutu_m Postat Martie 30, 2014 Share Postat Martie 30, 2014 Salutare baieti,acum la inceput de sezon cine vrea gumite sh? /index.php?/topic/694618-anvelope-moto-sh-doturi-recente/ Am si eu o intrebare ,poate stiti voi raspunsul,furca mea este ridicata?am semighidoanele la un centimetru mai jos fata de pozitia normala ,zic eu,mecanicul meu zice ca e posibil [motoreta o am de 1 luna de la o firma care aduce din Italia,acolo din 98 a avut un singur propietar eu sunt al doilea NOROCOS aici in tara,abia am facut r.a.r.] ca propietarul sa fi fost scund si sa fi schimbat chitul de tije pe suspensia spate din cauza asta a modificat si pozitia furcii fata,el m-a sfatuit sa masor pozitia actuala ,apoi daca vreau sa incerc sa o pozitionez normal adica sa ridic semighidoanele si jugul pe furca, aproximativ un cm mai sus , apoi daca totul e ok la proba la drum sa ramana asa,daca in schimb am probleme la comportament in curbe sau ciclistica ,sa modific la loc....voi ce parere aveti?cum pot afla daca tijile suspensiei spate sunt originale nemodificate? mai adaug doar ca atunci cind am luat motorul ,suspensia spate era setata la hard full,fata la fel cam tare ,am facut setarile dupa manual, cu pozitia a doua la suruburile furcii fata,pe spate era la sase comprimat arcul ,am lasat la 2 dupa manual iar surubelul de la maxim am dat o tura jumate inapoi ca manualul,acum intradevar merg mai lejer pe strada ,ca ma scutura puternic pe asfalt ondulat,o fi fost reglata pentru folosirea pe circuit... salut, in legatura cu faptul ca furca e urcata in juguri, cel mai probabil a fost facuta asa de fostul proprietar pentru un plus de manevrabilitate (furca urcata in juguri->fata coborata->rake si trail mai mic). Fii sigur ca daca fostul proprietar era o persoana scunda, gaseai si setarile de preincarcare la furca si amortizorul spate pe minim, ori din ce zici tu, le-ai gasit pe maxim. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hayabusa_sd Postat Martie 30, 2014 Share Postat Martie 30, 2014 Vand vfr 750 rc 36 2 din 1995 in stare foarte foarte buna Mobra are in jur de 48000 si toate consumabilele in afara de gume noi. cauciucurile sunt cam la 70 % Avand in vedere stare mobrei pretul este usor negociabil! Accept si variante + duferenta din partea mea cu CBR1100XX tel 0754669305 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edu46 Postat Martie 31, 2014 Share Postat Martie 31, 2014 Salutare la toti veferisti de pe forum si nu numai! Bateria la vfr rc36 de cati amperi trebuie sa fie? de 10, 12, 14? si ca brand care este mai bun? varta sau exide? orice parere este bine venita! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorin128 Postat Martie 31, 2014 Share Postat Martie 31, 2014 Vand vfr 750 rc 36 2 din 1995 in stare foarte foarte buna Mobra are in jur de 48000 si toate consumabilele in afara de gume noi. cauciucurile sunt cam la 70 % Avand in vedere stare mobrei pretul este usor negociabil! Accept si variante + duferenta din partea mea cu CBR1100XX tel 0754669305 Pret negociabil incepand de la......... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yamadi Postat Martie 31, 2014 Share Postat Martie 31, 2014 (editat) salut, in legatura cu faptul ca furca e urcata in juguri, cel mai probabil a fost facuta asa de fostul proprietar pentru un plus de manevrabilitate (furca urcata in juguri->fata coborata->rake si trail mai mic). Fii sigur ca daca fostul proprietar era o persoana scunda, gaseai si setarile de preincarcare la furca si amortizorul spate pe minim, ori din ce zici tu, le-ai gasit pe maxim. ...da eu am 1.78 inaltime si 78 kg ,mediu,si am luat moto vfr pentru touring cu bagaj si doua persoane,cruzing, nu sport de aia m-ar interesa mai mult setarea clasica de fabrica ,nu o sa dau pe circuit,pe o roata sau sa fac curse pe strada,puterea motorului si cuplu o sa le folosesc pentru o depasire relaxanta si atingerea si mentinerea vitezei de autostrada sau dn...cam asa mi-am propus....sa vedem ce o sa iasa:) poate cineva sa ma ajute cu o poza pe semighidoane sa vad pozitia clasica a prinderii lor pe telescop?sunt puse ca inaltime pina insiguranta care imbraca telescopul?eu le am cam cu un centimetru mai jos acum si vreau sa stiu cat sa le ridic? Editat Martie 31, 2014 de yamadi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.