stefanbh Postat Martie 5, 2009 Share Postat Martie 5, 2009 performanta si unele mofturi costa Clipul cu Vfr'ica cu 157 Cp Scum,foarte scump...costa mai mult decat am dat eu pe Vtec dar ce i drept nu are dct 109 CP Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian Tanc Postat Martie 6, 2009 Share Postat Martie 6, 2009 Buna Are careva ceva poze sau idei cu un "facelift" pt vfr-uri modele mai vechi (91-93)?? Ma refer aici la modificarea farului si carenajului din fata cu ceva dublu de la F3 sau orice idee... Merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Martie 11, 2009 Share Postat Martie 11, 2009 Salutare posesorilor de vfr,am si eu cateva intrebari,cat de manevrabile sunt in oras vfr-urile din 94-98?,ma intereseaza foarte mult modelul fabricat in anii acestia,am auzit numai lucruri bune despre ele,si ce am auzit rau este ca sunt grele si nu prea bune in oras(asta de la un fost propietar),si pt cei care au "condus" atat vfr-ul din 94-98 cat si cbr f2-f3,vfr-ul este putin mai docila?mai lenesa?cum este comparativ cu un f3? Nu sunt extrem de manevrabile dar sunt ok, odata ce te inveti cu ea ti se pare natural sa te strecori printre masini.(acolo unde incapi) Un F3 e mai manevrabil in primul rand pt ca-i mai scurt si mai usor totusi e un pic mai lat decat VFR-ul meu (RC24) si in unele situatii poti sa ai surpriza ca printr-un spatiu ingust intre masini stationate la stop sa poti trece cu vfr-ul dar nu si cu cbr-u. Nu stiu exact ce intelegi prin motocicleta docila,dar pot sa-ti spun ca mie mi se pare mai "docila" vfr-ul decat F3-ul pt ca vfr-ul trage liniar inca din ture joase fara sa aiba explozii mari de putere, in schimb F3-ul e mai puturoasa in ture mici dar cand sare de 6-7000 rpm are o explozie de putere care te poate surprinde daca nu esti atent. Din punctul asta de vedere mi se pare mai usor de condus vfr-ul pt ca nu e imprevizibil si e mai elastic, de ex daca esti intr-a 6-a la 80 si vrei sa faci o depasire daca tragi de gaz se duce bine spre deosebire de cbr la care trebuie sa schimbi in jos ca sa obtii acelasi rezultat. Daca nu stii ce sa alegi intre aceste 2 modele (ambele motociclete f reusite si din clase aproximativ asemanatoare) trebuie sa te gandesti mai mult ce vrei sa faci cu motorul. Daca mergi mai mult prin oras si fara pasager te avantajeaza mai mult un F3, in schimb daca preferi plimbarile lungi in afara orasului e mai fain vfr-ul pt ca ai mai mult loc de bagaje , si e mai comod atat pt "sofer" cat si pt pasager. Mai conteaza si gabaritul tau ca daca esti prea mare s-ar putea sa nu "incapi" bine pe F3 iar daca esti prea mic o sa ti se para greu de manevrat vfr-ul. La capitolul consum F3-ul sta un pic mai bine decat VFR-ul. PS Am vfr dar am mers ceva si pe cbr F3 ( si oras si drum lung) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alyn_kgb Postat Martie 16, 2009 Share Postat Martie 16, 2009 Salutare. Am si eu o problema la VFR-ul meu. Motocicleta este modelul dupa 2002 are 52.000 km si in ultimul timp a inceput sa se auda niste zornaituri prin motor. Mai precis, pe partea cu distribuitia se aude o bataie exact cum este bataia de tacheti de la dacie. Bataia asta se aude mai accentuat cand o urc usor de tot in turatie si pe reducere. Daca o accelerez tare dintr-o data nu se aude decat pe reducere. Din cate am inteles la numarul astia de km ar trebui schimbate niste pastile sau reglata distributia nu stiu exact. A mai intalnit cineva problema asta? Unde ma sfatuiti sa merg cu ea pentru un eventual reglaj sau reparatie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_gherman_agh Postat Martie 16, 2009 Share Postat Martie 16, 2009 Cred ca mai bine te indreptzi spre un topic de Service. Sau, daca te pasioneaza, gasesti manualul pe Manual reparatie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alyn_kgb Postat Martie 16, 2009 Share Postat Martie 16, 2009 Ms pentru sfat dar intrebarea mea era daca s-a mai lovit de problema asta cineva care detine o motocicleta la fel, si daca a gasit vreun service care a mai facut asa ceva. Nu vreau sa-si bage mainile in ea un mecanic care nu a mai facut asa ceva, pentru ca pe bajbaite asa cu manualul in fata poate as putea sa o fac si eu dar vreau sa o faca cineva mai profesional, pentru ca nu vreau sa risc ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ridersowg Postat Martie 16, 2009 Share Postat Martie 16, 2009 alin:poate fii lantul de distribuite sau jocul supapelor..cauta pe youtube filmulete de genu asta ca sa te lamuresti exact de la ce vine sunetul...lantul de distributie se schimba relativ usor pe cand la reglat de supape nu cred ca se baga careva in pitesti... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
S3RJ Postat Martie 16, 2009 Share Postat Martie 16, 2009 @alyn: ti-as recomanda un service de reprezentanta; nu neaparat romania. a mea are 48 de mii km si vreau sa ii fac jocul la supape pe la 50 de mii in primavara asta ori in grecia ori in ungaria. (in manualul de service scrie ca acest joc trebuie facut la fiecare 25 de mii km) bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
norway_gl Postat Martie 17, 2009 Share Postat Martie 17, 2009 Salut, AmVFR-ul model 99(an aniversar). De ceva vreme am observat ca ventilatorul porneste cand vrea el. Are momente cand pleaca la 103grade si se opreste la 98grade. Are momente cand pleaca la 109 si se opreste la 106grade. Nush stiu exact ce poate fi si sincer m-am cam lamurit ce inseamna service prin Buc, iar in afara n-am avut inca ocazia sa merg. V-ati mai confruntat cu pb asta? De la ce ar putea fi?Cumva termocupla?? Astept cu interes raspunsul vostru. Ride safe ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducu. Postat Martie 24, 2009 Share Postat Martie 24, 2009 @cratoi:..ne pui bre si noua poza cu manerele? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosu23 Postat Martie 25, 2009 Share Postat Martie 25, 2009 Salut, AmVFR-ul model 99(an aniversar). De ceva vreme am observat ca ventilatorul porneste cand vrea el. Are momente cand pleaca la 103grade si se opreste la 98grade. Are momente cand pleaca la 109 si se opreste la 106grade. Nush stiu exact ce poate fi si sincer m-am cam lamurit ce inseamna service prin Buc, iar in afara n-am avut inca ocazia sa merg. V-ati mai confruntat cu pb asta? De la ce ar putea fi?Cumva termocupla?? Astept cu interes raspunsul vostru. Ride safe ! Salut am avut aceeasi problema, am postat cu cateva pagini in urma pe subiectul asta. La mine (cel putin) a fost termocupla. Cea veche (in perioada in care functiona) pornea vent la 106 si il inchidea la 96, cea noua porneste la 101 si inchide la 91. Inainte sa cedeze cea veche imi facea acelasi lucru, cand lucra cand nu. Nu sunt un expert in domeniu dar din ce spui tu ar fi cam lafel si la tine. Noua termocupla am cumparato de la: http://www.davidsilverspares.co.uk/. In repetate randuri am amintit de magazinul de mai sus si as vrea sa specific faptul ca nu am nici un interes in a le face reclama.... pur si simplu acolo am gasit un pret ok. (recomand livrarea airmail) Pana a ajuns piesa am avut o adaptare (fire buton releu etc...) si porneam vent cand era nevoie (am folosit in acea perioada f putin moto in oras - si in afara orasului aproape ca nu am avut nevoie de vent). Daca vrei iti pot da "harnasamentul" pana una alta. Dupa cum stii f bine nu e de joaca cu temp motorului. Salut am avut aceeasi problema, am postat cu cateva pagini in urma pe subiectul asta. La mine (cel putin) a fost termocupla. Cea veche (in perioada in care functiona) pornea vent la 106 si il inchidea la 96, cea noua porneste la 101 si inchide la 91. Inainte sa cedeze cea veche imi facea acelasi lucru, cand lucra cand nu. Nu sunt un expert in domeniu dar din ce spui tu ar fi cam lafel si la tine. Noua termocupla am cumparato de la: http://www.davidsilverspares.co.uk/. In repetate randuri am amintit de magazinul de mai sus si as vrea sa specific faptul ca nu am nici un interes in a le face reclama.... pur si simplu acolo am gasit un pret ok. (recomand livrarea airmail) Pana a ajuns piesa am avut o adaptare (fire buton releu etc...) si porneam vent cand era nevoie (am folosit in acea perioada f putin moto in oras - si in afara orasului aproape ca nu am avut nevoie de vent). Daca vrei iti pot da "harnasamentul" pana una alta. Dupa cum stii f bine nu e de joaca cu temp motorului. Si acum pe langa subiectul de mai sus... Fratilor, mi-am comandat la un dealer din Bucuresti al firmei givi (nu o sa intru in detalii pentru a nu face antireclama - desi ar merita) un sistem monorack..... toate bune si frumoase. Problema este ca am lansat aceasta comanda (cu avans cu tot tacamul) in SEPTEMBRIE..... acum suntem la sfarsitul lui martie..... si tot nu a ajuns.... cand e pe drum .... cand tocmai pleaca ... si tot asa. Stiu ca este o intrebare tampita dar nu ma pot abtine sa nu o pun..... Voi ce ati face in locul meu? Eu sincer am trecut prin toate starile posibile... si pana la urma m-am calmat ..... dar totusi.... Numai bine salut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cratoi Postat Martie 25, 2009 Share Postat Martie 25, 2009 @cratoi:..ne pui bre si noua poza cu manerele? am sa pun epura si perspectiva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dominte_lucian Postat Martie 25, 2009 Share Postat Martie 25, 2009 Multumesc mult pentru raspuns!Mai vin cu o completare, si anume, la un moment dat i-am mai adaugat eu niste ulei in furca. Am facut complet neprofesional interventia, cantitatea de ulei a fost masurata ochiometric. Ar putea influenta presiunea furcii voblajul? Crezi ca pot lua o decizie mai exacta dupa ce schimb intreaga cantitate de ulei din furca? Cu ocazia asta, imi poti spune ce cantitate, ce vascozitate si ce ulei este de recomandat sa se bage in furca fata la VFR800FI -'99?? Multumesc anticipat! daca imi dai id-ul tau de mess iti dau manualul de service si acolo spune totu exact Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Toro Postat Martie 25, 2009 Share Postat Martie 25, 2009 Salutare. Am si eu o problema la VFR-ul meu. Motocicleta este modelul dupa 2002 are 52.000 km si in ultimul timp a inceput sa se auda niste zornaituri prin motor. Mai precis, pe partea cu distribuitia se aude o bataie exact cum este bataia de tacheti de la dacie. Bataia asta se aude mai accentuat cand o urc usor de tot in turatie si pe reducere. Daca o accelerez tare dintr-o data nu se aude decat pe reducere. Din cate am inteles la numarul astia de km ar trebui schimbate niste pastile sau reglata distributia nu stiu exact. A mai intalnit cineva problema asta? Unde ma sfatuiti sa merg cu ea pentru un eventual reglaj sau reparatie? Nu-ti bate capul cu asta La fel eram si eu la inceput. Ca zornaie, ca se aude nu'sh ce... Dar m-a linistit mecanicul, ca e de la distributia pe pinioane si ca nu e ceva pt. care sa-mi fac griji. De atunci pana acum am facut cam 30.000 de km si n-are nici pe dracu ! Se aude acelasi zornait, dar de mers merge ceas ! Tu doar sa ai grija sa-i schimbi consumabilele la timp si o sa te duca credincioasa pe unde vrei tu ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
norway_gl Postat Martie 25, 2009 Share Postat Martie 25, 2009 daca imi dai id-ul tau de mess iti dau manualul de service si acolo spune totu exact Salut, Multumesc mult pentru sfaturi, intr-adevar nu e de gluma cu temp motorului. Spune-mi te rog, in cat timp iti ajunge comanda?Cum se face plata? Aveti idee in Buc, ori Romania, de-un service unde sa poti merge pt reglajul supapelor? Cat despre injectoare, vi le-ati curatat pana acum?Eu am citit si scrie ca se curata la ultrasunete, numai ca cei de la Honda mi-au zis ca ei nu au auzit de asa ceva, ca doar cu solutie pusa in carburant se poate face acest lucru. De ce parere sunteti? Multumesc mult Lucian, am manualul insa vroiam sa verific si cu cei care poate s-au confruntat cu aceeasi pb si modul lor de rezolvare. Astept in continuare cu interes raspunsurile voastre la pb ridicate. Numai bine si conduceti prudent! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
S3RJ Postat Martie 25, 2009 Share Postat Martie 25, 2009 Nu-ti bate capul cu asta La fel eram si eu la inceput. Ca zornaie, ca se aude nu'sh ce... Dar m-a linistit mecanicul, ca e de la distributia pe pinioane si ca nu e ceva pt. care sa-mi fac griji. De atunci pana acum am facut cam 30.000 de km si n-are nici pe dracu ! Se aude acelasi zornait, dar de mers merge ceas ! Tu doar sa ai grija sa-i schimbi consumabilele la timp si o sa te duca credincioasa pe unde vrei tu ! la @alyn nu mai este distributie pe pinioane, e pe lant. plus sitemul VTEC (pana la aproximativ 6800 rpm functioneaza doar 2 supape din 4); la 50.000 km trebuie facut jocul la supape (asta spune manualul la intretinere). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arcgotic Postat Martie 26, 2009 Share Postat Martie 26, 2009 Salut baieti cu VFRuri! Am o rugaminte, stiti cumva cum pot da de persoana din Bucuresti ce avea un VF750 Interceptor pus pe BikeShop la vanzare? Anuntul a expirat cred si nu il mai gasesc si as vrea sa il cumpar. Sau daca stiti altul de vanzare, va rog PM. Multumesc, asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CosX Postat Martie 30, 2009 Share Postat Martie 30, 2009 Salut, Imi poate spune cineva unde gasesc un releu pentru VFR 750 (RC24) ? Si cam cat costa unul ? Cel vechi a luat foc azi (iesea fum din motocicleta) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dominte_lucian Postat Aprilie 1, 2009 Share Postat Aprilie 1, 2009 dap...butonul e la semigidonul drept...posibil sa nu fie la toate..al meu e 2008...modelul a fost usor schimbat in 2006.. Gomez...e o uzura normala,nu e o tragedie..dar iti recomand ca la pornirile la foarte rece,sa dai cateva chei fara sa pornesti motorul...ca sa misti un pic uleiul.. nu e ma nici o uzura!!! v-ati tzacanit?se face consens in toba, e valabil pentru tot ce consuma petrol!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dominte_lucian Postat Aprilie 3, 2009 Share Postat Aprilie 3, 2009 care si-a schimbat de curand kitul de lant si imi vinde un lant bunicel de vfr din 98-2001????? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dominte_lucian Postat Aprilie 4, 2009 Share Postat Aprilie 4, 2009 Nu-ti bate capul cu asta La fel eram si eu la inceput. Ca zornaie, ca se aude nu'sh ce... Dar m-a linistit mecanicul, ca e de la distributia pe pinioane si ca nu e ceva pt. care sa-mi fac griji. De atunci pana acum am facut cam 30.000 de km si n-are nici pe dracu ! Se aude acelasi zornait, dar de mers merge ceas ! Tu doar sa ai grija sa-i schimbi consumabilele la timp si o sa te duca credincioasa pe unde vrei tu ! vezi ca vfr din 87 are intradevar distributia pe cascada de roti dintate si nu e problema dar dupa 2001 are distributia pe lant deci nu prea e de lasat de capul ei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rechinulalb Postat Aprilie 5, 2009 Share Postat Aprilie 5, 2009 Defineste "bunicel". As putea sa incerc sa-l caut eu pe-al meu, marca AFAM, a mers vreo 12.000 km si l-am dat jos ca intinderea era la capat si tot avea slack mai mult decat limita, te coafeaza? E cu nit, dar l-am dat jos inchis. http://www.dc-afam.be/ Da mesaj pe PM. care si-a schimbat de curand kitul de lant si imi vinde un lant bunicel de vfr din 98-2001????? Adica incepand cu 2002 au revenit la lant. vezi ca vfr din 87 are intradevar distributia pe cascada de roti dintate si nu e problema dar dupa 2001 are distributia pe lant deci nu prea e de lasat de capul ei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stefanbh Postat Aprilie 15, 2009 Share Postat Aprilie 15, 2009 Ms pentru sfat dar intrebarea mea era daca s-a mai lovit de problema asta cineva care detine o motocicleta la fel, si daca a gasit vreun service care a mai facut asa ceva. Nu vreau sa-si bage mainile in ea un mecanic care nu a mai facut asa ceva, pentru ca pe bajbaite asa cu manualul in fata poate as putea sa o fac si eu dar vreau sa o faca cineva mai profesional, pentru ca nu vreau sa risc ceva. @alyn: ti-as recomanda un service de reprezentanta; nu neaparat romania.a mea are 48 de mii km si vreau sa ii fac jocul la supape pe la 50 de mii in primavara asta ori in grecia ori in ungaria. (in manualul de service scrie ca acest joc trebuie facut la fiecare 25 de mii km) bafta! Am fost ieri cu niste prieteni pan' la Debretin(Ungaria, 60 km de vama Bors) la reprezentanta Honda de acolo sa ma intersez de revizia de 50000 km, ....evident mai mult pentru jocul de supape si distributie si nu pt ca in Oradea nu ar fi mecanici buni ci pentru ca vroiam sa faca lucrul acesta cineva care l mai facut. Am intrebat de revizie si cam cat ar costa , iata raspunsul lor si in mare, cam cat ar costa: *Timp cam 2-3 zile trebuie lasat motorul acolo ..... si ar trebui facuta o programare telefonic *Ulei ful sintetic aprx 3,6l...15750 ft *Filtru ulei 3000 ft *Filtru polen 6000 ft *Reglat si eventual schimbat supapele 13500 ft !!!!(8 supape) *Manopera 2-2,5 ore aprox 15000 Ft *de bujii nu am intrebat pt ca le am schimbat deja(desi mergeau perfect) Adica in total 53250 ft* 145= 772 RON Dupa ce o sa imi fac revizia o sa va spun exact ce si cat m costata , Mai am cam 2000 km si tre s o fac. Situ' lor www.goldmotor.honda.hu datele de contact la sectiunea Kapcsolat . Cei de la servis nu stiu romaneste dar stiu engleza(uarecum) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
S3RJ Postat Aprilie 15, 2009 Share Postat Aprilie 15, 2009 *Filtru polen 6000 ft WTF? poate filtru aer. Multumim f mult de informatii. La ei ma duc si eu (doar pt supape - restul le fac aici), sper in viitorul f apropiat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alyn_kgb Postat Aprilie 16, 2009 Share Postat Aprilie 16, 2009 Am fost ieri cu niste prieteni pan' la Debretin(Ungaria, 60 km de vama Bors) la reprezentanta Honda de acolo sa ma intersez de revizia de 50000 km, ....evident mai mult pentru jocul de supape si distributie si nu pt ca in Oradea nu ar fi mecanici buni ci pentru ca vroiam sa faca lucrul acesta cineva care l mai facut. Am intrebat de revizie si cam cat ar costa , iata raspunsul lor si in mare, cam cat ar costa: *Timp cam 2-3 zile trebuie lasat motorul acolo ..... si ar trebui facuta o programare telefonic *Ulei ful sintetic aprx 3,6l...15750 ft *Filtru ulei 3000 ft *Filtru polen 6000 ft *Reglat si eventual schimbat supapele 13500 ft !!!!(8 supape) *Manopera 2-2,5 ore aprox 15000 Ft *de bujii nu am intrebat pt ca le am schimbat deja(desi mergeau perfect) Adica in total 53250 ft* 145= 772 RON Dupa ce o sa imi fac revizia o sa va spun exact ce si cat m costata , Mai am cam 2000 km si tre s o fac. Situ' lor www.goldmotor.honda.hu datele de contact la sectiunea Kapcsolat . Cei de la servis nu stiu romaneste dar stiu engleza(uarecum) Pai daca vrei sa mergi sa faci revizia acolo si ai de gand sa mergi pe motor, da si tu de stire si poate mergem impreuna. Stabilim o data si mergem. Pretul mi se pare mai mult decat OK. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.