Sari la conținut

Incepatorii si motocicletele puternice


Silenti
 Share

Postări Recomandate

Io am crezut ca gasesc aiaici ajutor.Prietenul meu cu Kawasaky ninja poate sa intre si sa confirme ca ma cunoaste,de la el am auzit de forum.Are si el cont aici.Baietii din braila nu cred ca ma cunosc ca eu mam dat doar cu scuteru aici prin sat.Asta cu nija e sigurul motociclist de aici.Si el zice ca r1 e mult da io nu vreau naeparat r1 da vreau cave bengos s-ai sparg pe vecini la bot.Poate iau ninja lui ca o vinde zice ca sint prea praf drumurile la noi si la 100 il arunca de pe motor.da a lui e cam veche si nu imi place.oricum cercetez vreau motor si o sa am.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

prietene'' cu burta..printre randuri gasesti ajutor..da' asa din prima ierunu frate? ai big cohones se pare..sa nu zici ca vrei sa te si apleci cu ea ca imi sterg contul deja..hahahahhaaaa..se mergi cu genunchii pe jos..marfa, asa zice lumea..si cu scuterul merge ? nu? da lasa ca ai rupi pe ageamii la 00 cu ierunu..hahahahahaaa

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu prea o sa vezi incepator care sa forteze gazul, nici pe r1, nici pe r6 nici pe r125. Sunt multe alte greseli pe care le va face sigur si ii vor pune viata in pericol, cum ar fi abordarea virajelor, franele de urgenta, surviral reactions. Cei care masoara siguranta pe strazi in pretul echipamentului sunt la fel de incepatori precum critica. O casca scumpa se regaseste in pret prin design, rezistenta in timp si vant, confort, greutate. Nu cumpara nimeni casca pentru crash test. Si fac pariu ca gatul se rupe inainte sa crape casca

 

Sfatul meu pentru incepatori este sa isi aleaga motocicleta dupa stabilitate, nu dupa aspect, putere... Eu imi doream R6, dar mi-am luat Thundercat. Au trecut 3 ani de atunci si acum o saptamana am avut ocazia sa conduc un r6 2003 de la sibiu pana in constanta... m-au surprins cateva chestii care le-am evitat doar datorita celor 3 ani pe thundercat si franelor de pe R6. Chestii cum ar fi momentul in care ai peste 280 la ora esti foarte entuziasmat, te pregatesti sa depasesti masina din fata, dar chiar cand esti foarte aproape de ea iti taie calea ca nu te-a vazut in oglinda. Oare cum ar frana un incepator, chiar si cu toata tehnologia de pe un R1 ? Raspuns: Infipt

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si totusi... un incepator nu cred ca s-ar aventura cu 280 km/h, doar unul inconstient. Sa nu mai spun ca la viteza aia, poti sa fii si in cea mai sigura masina, ca tot nu scapi, dar pe doua roti. Pe circuit poti sa te aventurezi cu cat te trage inima, totul depinde de tine si de ce conduci, insa in trafic intervine un factor principal: ceilalti participanti la trafic.

 

Exemplu: http://www.promotor....noscut-10325036

Editat de djmo79
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hmmm,

 

Sincer nu am reusit sa iau R1 si oricum daca o sa cumpar R1 nu o sa o fac din Romania ( asta asa ca fapt divers sa va calmati invidia (uni de pe aici), si da primul o sa fie 01 )

 

@rylalex

 

Am facut de curand in jur de 400km pe un CBR 600 F3 // 98

 

Nu ma pot pronunta despre frane, au fost destul de ok, am intampinat probleme in trafic ( bucuresti ) in care daca nu eram atent pe franare ma urcam pe multi care mi-au taiat calea sau au intrat fara sa se asigure ca vine un tampit cu viteza ( mama lui de sunet rasuna un cartier )

 

Oricum in excursia care am facut-o cu cbr-ul m-am aventurat de buna voie undeva la peste 200km insa nu mi se pare cine stie ce.

 

Pe la 280 cred, ca e alta senzatie, inca nu am ajuns pe acolo, insa 200km 220km am luat lejer frumos si in safe mod, r6 cred, ca e alta treaba, alte frane alta putere mai ales daca e 2003;

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

90 din 100 de incepatori cu r1 mor...r1=vaduva neagra=))))

 

Ei ca sa vezi a facut tu o statistica repejor asa si ai venit sa ne impartasesti si noua :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bai, cred ca mai tare ca r1, la brutalitate e TLS/TLR. nu degeaba le-au botezat oamenii WIDOWMAKERS..

TLS-ul nu , ca e spre touring, insa TLR-ul da.E o bestie...Nu am avut ocazia sa prind unul condus in regim de circuit, dar cuplul care il da e enorm.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Toti cei care au avut de pilotat motociclete mai mult de 2 sezoane sa isi inchida contul pe forum ca is varza. Astia cu scutere in cautare de R1, cei fara permis in cautare de R1 si cei cu permis A cu vechime de un an sau mai putin stiu mai bine despre ce e vorba. Au idei chiar bune si nu sunt limitati in gandire. Argumentele lor in discutii sunt pertinente. Dau dovada de inteligenta, maturitate si lipsa nevoii de a face spectacol pe bulevard.

:diggin:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@nebu: hai ...acum fii sincer si spune-le partenerilor de dialog ca facea-i caterinca. Tu ori ai chef sa faci misto de aia care mor de grija persoanelor necunoscute care isi iau motoare mari din prima ori te minti singur ca iti iei R1 si nu ai cascavalul si daca chiar conteaza, cat A. De jumatate de an tu iti tot scrii fanteziile cu motociclete aici agitand spiritele celor care mor de grija altuia sau de plictiseala la birou. Ce faci ? ori iti iei motoreta aia o data ori....vrei sa le zici pe 1 aprilie?

 

@nebu: hai ...acum fii sincer si spune-le partenerilor de dialog ca facea-i caterinca. Tu ori ai chef sa faci misto de aia care mor de grija persoanelor necunoscute care isi iau motoare mari din prima ori te minti singur ca iti iei R1 si nu ai cascavalul si daca chiar conteaza, cat A. De jumatate de an tu iti tot scrii fanteziile cu motociclete aici agitand spiritele celor care mor de grija altuia sau de plictiseala la birou. Ce faci ? ori iti iei motoreta aia o data ori....vrei sa le zici pe 1 aprilie?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@nebu: hai ...acum fii sincer si spune-le partenerilor de dialog ca facea-i caterinca. Tu ori ai chef sa faci misto de aia care mor de grija persoanelor necunoscute care isi iau motoare mari din prima ori te minti singur ca iti iei R1 si nu ai cascavalul si daca chiar conteaza, cat A. De jumatate de an tu iti tot scrii fanteziile cu motociclete aici agitand spiritele celor care mor de grija altuia sau de plictiseala la birou. Ce faci ? ori iti iei motoreta aia o data ori....vrei sa le zici pe 1 aprilie?

 

@nebu: hai ...acum fii sincer si spune-le partenerilor de dialog ca facea-i caterinca. Tu ori ai chef sa faci misto de aia care mor de grija persoanelor necunoscute care isi iau motoare mari din prima ori te minti singur ca iti iei R1 si nu ai cascavalul si daca chiar conteaza, cat A. De jumatate de an tu iti tot scrii fanteziile cu motociclete aici agitand spiritele celor care mor de grija altuia sau de plictiseala la birou. Ce faci ? ori iti iei motoreta aia o data ori....vrei sa le zici pe 1 aprilie?

 

 

Inca nu e cascaval prietene, o sa fie in curand :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

acum o saptamana am avut ocazia sa conduc un r6 2003 de la sibiu pana in constanta... m-au surprins cateva chestii care le-am evitat doar datorita celor 3 ani pe thundercat si franelor de pe R6. Chestii cum ar fi momentul in care ai peste 280 la ora esti foarte entuziasmat, te pregatesti sa depasesti masina din fata, dar chiar cand esti foarte aproape de ea iti taie calea ca nu te-a vazut in oglinda. Oare cum ar frana un incepator, chiar si cu toata tehnologia de pe un R1 ? Raspuns: Infipt

 

Sunt chiar singurul care a observat cat de talentat e baiatul asta? Pe bune, poti sa detaliezi putin cum la peste 280 la ora, o masina iti taie fata in scurt si tu ai evitat? Credeam ca doar in filme gen "torque" se pot face chestii dinastea...

Editat de danutu_m
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ia cum sare hateru la scandal... Tu nu stiai ca R1 are safety features de incepatori? Franeaza singura daca simte caculatorul ca un berbec vrea sa iti taie calea. Are si airbaguri sub rezervor si roti ajutatoare rabatabile pe bascula. Se lasa jos singure cand intri in curba. Erau ceva reportaje facute de omenii de stiinta britanici. Testele au aratat clar ca R1 mai ales cele pre 2004 si cat mai forjate sunt cele mai safe motoare. Au primit neoficial 5 stele NCAP.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt chiar singurul care a observat cat de talentat e baiatul asta? Pe bune, poti sa detaliezi putin cum la peste 280 la ora, o masina iti taie fata in scurt si tu ai evitat? Credeam ca doar in filme gen "torque" se pot face chestii dinastea...

 

E clar ca n-ai vazut Matrix-ul... E cat se poate de simplu, eu fac asta tot timpul: merg cu 280, 290, cateodata 300 si-un pic, imi iese conservaru' in fata, opresc timpul in loc, ma gandesc ce-i de facut, il ocolesc pe-o roata (de [preferat fata, ca-s pe frana deja), trec de el, ii arat degetul si merg mai departe. Tot cu 280.

Eh, ai prins ideea?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

picioarele te frig vara, pozitia pe ss e incomoda tare si dupa o ora obosesti ca draqu pentru ca a fost gandita pentru pista nu pentru strada, pasagerul e intr-un chin continu datorita pozitiei (sincer, nu le inteleg pe pixdele alea de se urca pasager pe ss) motocicleta este brutala in acceleratie si franare, asa si trebuie sa fie dar nu pe strada. un drum de 200-300 km o sa te rupa in gura la propriu, o sa dormi cateva ore bune la finalul calatoriei.

marea majoritate isi iau ss doar pentru ca e la moda, tu ce vrei sa faci: poze sau sa mergi cu motocicleta?

 

aceeasi gresala am facut-o si eu cand am inceput sa merg la curse(enduro) acum cativa ani. mi-am luat un 525, power frate cand defapt nu eram in stare sa controlez 20% din ce putea sa faca mobra aia. dupa ani de chin si transpiratie prin paduri m-am intors la clasa 125 si.... surpriza, sunt mult mai ok dpdv al efortului si timpii sunt mult mai buni. abia anul urmator ma gandesc sa trec la clasa 200cmc. putere fara control e fix pix. de la constanta la bucuresti, daca merg cu un maxiscuter o sa imi dai maxim 25 minute mergand la blana. cu ce riscuri? cu ce consum? cat de obosit o sa fi la sfarsitul calatoriei? pentru ce acest chin???

 

r1/r6 sunt motociclete de pista adaptate pentru strada(faruri/electrica and stuff)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

picioarele te frig vara, pozitia pe ss e incomoda tare si dupa o ora obosesti ca draqu pentru ca a fost gandita pentru pista nu pentru strada, pasagerul e intr-un chin continu datorita pozitiei (sincer, nu le inteleg pe pixdele alea de se urca pasager pe ss) motocicleta este brutala in acceleratie si franare, asa si trebuie sa fie dar nu pe strada. un drum de 200-300 km o sa te rupa in gura la propriu, o sa dormi cateva ore bune la finalul calatoriei.

marea majoritate isi iau ss doar pentru ca e la moda, tu ce vrei sa faci: poze sau sa mergi cu motocicleta?

 

putere fara control e fix pix. de la constanta la bucuresti, daca merg cu un maxiscuter o sa imi dai maxim 25 minute mergand la blana. cu ce riscuri? cu ce consum? cat de obosit o sa fi la sfarsitul calatoriei? pentru ce acest chin???

 

r1/r6 sunt motociclete de pista adaptate pentru strada(faruri/electrica and stuff)

 

Un SBK peste 80CP va fi intodeuna un moft atata timp cat este folosit in oras sau la un drum mai lung. Pasagerul n-are ce cauta pe R6/R1/SRAD/RR decat pentru poze.

 

L.e : Ai cunoscut posesor de SBK fara pagina pe feisbuc?!??

Editat de ZaiR
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dar de ce vrea toata lumea r1?Chiar asa bun,,preladex,,are pe ea!?

 

bine punctat. toata lumea vrea ss in general mai ales la noi in RO, nu ca am avea "autostrazi" unde sa le alergam sau la final de saptamana sa mergem la circuit sa scoatem untu' din ele. mai toata lumea isi ia la impresie ss, ce bengosi sunt ei :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bine punctat. toata lumea vrea ss in general mai ales la noi in RO, nu ca am avea "autostrazi" unde sa le alergam sau la final de saptamana sa mergem la circuit sa scoatem untu' din ele. mai toata lumea isi ia la impresie ss, ce bengosi sunt ei :)

 

Si ce are domne ? Cat nu se dau in spectacol pe strada ca sa imi preicliteze mie/tie/altora/ siguranta sa isi ia ce vrea muschii lor. Plusurile unui ss: sunt mult mai estetice, aerodinamice, se aud intr-un mare fel, nu schimbi 5 viteze sa ajungi la 100 ( vezi cazul de fata ). De dezavantaje nu mai pomenesc ca oricum le stie toata lumea.

 

Mereu vor fi oameni care vor judeca dpdv estetic si oameni care vad lucrurile practic. Pentru mine e o placere sa merg cu Diversionul, ma joc efectiv in trafic. Daca ar fi mai intepata si mai zgomotoasa as tine-o si o mie de ani. Dar uite ca vreau si eu sa imi manance sanatatea un ss un sezon macar, vorba aia, sa nu mor in necunostiinta de cauza.

 

Eu gandesc asa: daca ma adaptez si imi place atat in oras cat si in afara am sa mai stau pe segmentul asta cateva sezoane, daca nu, no problemo, imi plac la fel de mult si naked-urile. Unde mai pui ca sunt si ceva mai ieftine ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

bine punctat. toata lumea vrea ss in general mai ales la noi in RO, nu ca am avea "autostrazi" unde sa le alergam sau la final de saptamana sa mergem la circuit sa scoatem untu' din ele. mai toata lumea isi ia la impresie ss, ce bengosi sunt ei :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...