MariusXXX Postat Noiembrie 29, 2012 Share Postat Noiembrie 29, 2012 Terminati mai cu prostiile si balivernele astea de bosorogi frustrati,pai daca individul care isi cumpara un anumit tip de motocicleta este un mare idiot ,atunci poate sa isi ia si o drujba de 125 si sa se faca afis in vreo masina/pom/gard,acum sa deschideti topic si pe site-urile dedicate pentru masini si sa va dati cu parerea cum ar trebui toti incepatori cu categoria B sa conduca tico sau matiz eventual ca restul prind viteza mai repede si mor in accidente ) ). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan192 Postat Noiembrie 29, 2012 Share Postat Noiembrie 29, 2012 A... este un mare idiot, da. It's not an insult if it's true. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
neBu Postat Noiembrie 29, 2012 Share Postat Noiembrie 29, 2012 Terminati mai cu prostiile si balivernele astea de bosorogi frustrati,pai daca individul care isi cumpara un anumit tip de motocicleta este un mare idiot ,atunci poate sa isi ia si o drujba de 125 si sa se faca afis in vreo masina/pom/gard,acum sa deschideti topic si pe site-urile dedicate pentru masini si sa va dati cu parerea cum ar trebui toti incepatori cu categoria B sa conduca tico sau matiz eventual ca restul prind viteza mai repede si mor in accidente ) ). Asta vroiam sa spun si eu in postul de mai sus, Eu nu am deschis topicul sa le cer parerea daca intri sau nu in gard cu motocicleta asta, ci experiente traite pe ea probleme si altre frustrari legate de model, nu sa le cer voie sa-mi cumpar sau nu ceva! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan192 Postat Decembrie 3, 2012 Share Postat Decembrie 3, 2012 Pai deschide topicul de accidente, vezi cate mortale sunt cu R1/R6 si fa o statistica pentru tine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jhn05 Postat Decembrie 6, 2012 Share Postat Decembrie 6, 2012 mai stie cineva ceva despre personajul principal???....sper sa fie intreg ca pana si eu dupa 4 ani de moto cu cbr125,r6 tot am bubuit putin r1 meu..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BQGDDAN Postat Decembrie 6, 2012 Share Postat Decembrie 6, 2012 Cum l-ai bubuit ? A facut poc ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
neBu Postat Decembrie 9, 2012 Share Postat Decembrie 9, 2012 Pai deschide topicul de accidente, vezi cate mortale sunt cu R1/R6 si fa o statistica pentru tine. Nu vad ce legatura are, poate ai tu deja statistica si vrei sa o impartasesti cu mine, dar totusi nu are relevanta daca si-au cumparat rachete si nu stiu une e butonu de frana mai stie cineva ceva despre personajul principal???....sper sa fie intreg ca pana si eu dupa 4 ani de moto cu cbr125,r6 tot am bubuit putin r1 meu..... Jhon, daca esti ala din rahova, stiu ca ai facut poc cu al tau, eu sunt bine. Cum l-ai bubuit ? A facut poc ? Ia dat cu petarde si artificii acum de sarbatori sa fie pregatit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cry_ss Postat Decembrie 10, 2012 Share Postat Decembrie 10, 2012 Se poate supravietui ca incepator pe R1. Chestia e sa il mai pornesti din cand in cand, mai ales acum , ca e cam "racoare" =)) A se lua gluma ca atare, daca tot e sezon de tastatura... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan192 Postat Decembrie 11, 2012 Share Postat Decembrie 11, 2012 Statistic se supravietuieste in proportie de 20% ca incepator pe R1 fara un accident serios in primul an. Cifra mult mai mica decat in cazul altor cilindree/motoare. Pe lege poti sa te pishi, ca politia romana e retarda si procurorii sunt prea ocupati sa urmareasca toti prostii care nu invart bani multi, da statisticile nu iarta. Si daca te trezesti de partea gresita, n-o sa-ti placa deloc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cry_ss Postat Decembrie 11, 2012 Share Postat Decembrie 11, 2012 Se poate supravietui ca incepator pe R1. Chestia e sa il mai pornesti din cand in cand, mai ales acum , ca e cam "racoare" =)) A se lua gluma ca atare, daca tot e sezon de tastatura... Se poate supravietui ca incepator pe (langa) R1 ... Te uiti la el in garaj si il mai pornesti din cand in cand, asta era ideea... Pe bune, acum , da , se poate, dar trebuie sa fii cerebral. R1 nu prea iarta multi piloti, chiar experimentati, dar sa pui un incepator intr-o situatie limita, acolo e de vazut ... Bafta oricum incepatorilor pe acest bolid. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
neBu Postat Decembrie 11, 2012 Share Postat Decembrie 11, 2012 Se poate supravietui ca incepator pe (langa) R1 ... Te uiti la el in garaj si il mai pornesti din cand in cand, asta era ideea... Pe bune, acum , da , se poate, dar trebuie sa fii cerebral. R1 nu prea iarta multi piloti, chiar experimentati, dar sa pui un incepator intr-o situatie limita, acolo e de vazut ... Bafta oricum incepatorilor pe acest bolid. Da, da, se poate nu se poate, se poate pe orice nu numai pe R1, Am inebunit aici cu voi, n-am avut ocazia sa calaresc R1 insa am calarit altele "miare" si a fost ok, Pace si dragoste! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jhn05 Postat Decembrie 11, 2012 Share Postat Decembrie 11, 2012 Pai deschide topicul de accidente, vezi cate mortale sunt cu R1/R6 si fa o statistica pentru tine. nu are nici o relevanta.statistic in cele mai multe accidente sunt implicate logan-uri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cry_ss Postat Decembrie 11, 2012 Share Postat Decembrie 11, 2012 NeBu : deschid si inchei citatul, poate nu a fost suficient de elocvent : "A se lua gluma ca atare, daca tot e sezon de tastatura..." Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan192 Postat Decembrie 11, 2012 Share Postat Decembrie 11, 2012 Nu are nici o relevanta daca esti retard, fara suparare. Fiecare cu aia a ma-si, nu te plang eu daca doamne fereste patesti ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sashax Postat Decembrie 12, 2012 Share Postat Decembrie 12, 2012 Foarte utila postarea, in ideea ca m-a pus pe ganduri. Daca m-a pus pe ganduri, m-a atins, rezulta, buna postarea, bune vorbe, realitati, foarte util. Eu mi-am luat gsxr 600, primul motor "mare", acum cateva zile, pana cum carandu-ma numai cu scutere, vreo 5 ani si , sezonul trecut, ici colo cu SS ale prietenilor. Ideea principala este ca pe vitezana ma vor durea spatele, incheieturile, etc . Ma vor omora, voi ajunge probabil seara acasa si ma voi vaita precum fotbalistii pe teren, fara sa simulez. Sunt exemplul clasic de wanna be biker, cu tendinte de cruiser ca si stil de mers, dar cu ochii fuga fuguta dupa vitezane. Am optat, si nu recomand deloc, pe gusturile vizuale, cand am cumparat. Sunt convins insa ca, peste un sezon, stiindu-mi stilul, slow vehicle, voi realiza ca nu e de mine si il voi schimba. Pacat ca nu am citit inainte sa cumpar, poate procedam altfel. Poate la vara ne cunoastem mai multi, mergem undeva si ascultam vorbele celor mai "batrani" in motociclism. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bradu Postat Decembrie 12, 2012 Share Postat Decembrie 12, 2012 Tu vrei sa zici ca este mai comod FireBlade-ul decat un touring? ) Da si eu cred asta... pe un touring, datorita pozitiei mai drepte pe sa toate socurile sunt transmise direct in coloana, pe cand la o vitezana partile mai solicitate ale corpului sunt incheieturile mainilor si umerii. Cu o vitezana intr-o zi am facut 900 km, cu un touring nu reuseam. Dar probabil ca treaba asta difera de la o persoana la alta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silencer Postat Decembrie 12, 2012 Share Postat Decembrie 12, 2012 de-aia o avea si touringu ala suspensia mai comoda, sa nu-ti fwta spatele dupa 100km. eu pe bandit stau aproape drept si nu ma doare coloana ci bucile, am mers si pe varadero o autostrada si la fel, mi s-a rupt. fanii ss sunt masochisti si gata, nu va judeca nimeni dar nu mai incercati sa ne convingeti ca sunt comode. bradule tu ai incercat sa faci acelasi drum cu ss si cu touring si n-ai reusit cu a doua? daca da, posibil sa te pasca o hernie.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Decembrie 12, 2012 Share Postat Decembrie 12, 2012 pana vrei sa dai un spritz in gol si ti se rupe cablu de ambreiaj si faci mobra praf. De ce sa dai spritz in gol? A fost un accident de genul asta. Imi pare rau pt om, dar ...nu vad de ce ai da spritz in gol. Cred ca stiu - sa fii auzit. S-a inventat claxonul pt asta. Nu e la fel de cul ca 16k de Mivv, e chiar penal claxonul de moto(ca zgomot). Ideea principala este ca pe vitezana ma vor durea spatele, incheieturile, etc . Ma vor omora, voi ajunge probabil seara acasa si ma voi vaita precum fotbalistii pe teren, fara sa simulez. spatele te doare doar daca nu il tii drept, incheieturile te dor daca 'stai in maini' Mi-a luat 1.5sezoane dar am scapat de problemele astea. Succes! ps. Bineinteles, depinde si de om. Unii sunt mai 'sensibili' la anumite chestii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Luke_highwalker Postat Decembrie 13, 2012 Share Postat Decembrie 13, 2012 (editat) In primul rand ca pe SS pe autostrada nu prea apuca sa te doara incheieturile mainilor pentru ca la 140+ daca nu stai culcat pe rezervor, te tine vantu de poti sa iei mainile de pe ghidon. Cel mai nasol la ss e ca stai cu genunchii flexati motiv pt care dupa o ora jumate de mers legat amortesti asa de tare incat atunci cand opresti deabia poti sa-ti tii gruetatea ta si a motocicletei pe loc. In mare nici un motor in afara de cruisere, care au dezavantajul ca merg incet, nu e confortabil.....dar si asa mersul pe 2 roti e placut. Nici dupa o zi de ski sau snowboard nu te intorci acasa odihnit, dar te intorci cu un zambet larg pe fata....sau bagat in ghips Editat Decembrie 13, 2012 de Luke_highwalker Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan192 Postat Decembrie 13, 2012 Share Postat Decembrie 13, 2012 Daca nu esti in stare sa te dai cu ea, da, te intorci in gips. Si e valabil si pentru placa/schiuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mistery Postat Decembrie 13, 2012 Share Postat Decembrie 13, 2012 Pentru cei care au supravietuit un sezon-doua ca incepatori pe motor sport si au profesat si altceva decat instagramul pe motor la terase: care ati incercat si alte motoare? Tot vad cum scrieti dupa o saptamana sau o luna de posesie ca va sperie acceleratia si is curios ce parere aveti dupa testarea unui naked/endurotouring sau orice. Pozitia in sa depnde mult de problemele de sanatate al fiecaruia respectiv de motorul calarit. pozitia pe 900-le oldschool lui calin nu se compara cu un 1000RR de dupa 2004. Cineva cu probleme la coloana va simti denivelarile si pe un bandit cu suspensie de vapor. Nu poti generaliza asa motocicletele intr-o clasa. Pentru mine confortul era destul pe un 954 sa fac iesiri in vest. Pe sportive e foarte simplu, iti suporti freutatea din picioare si muschii spatelui. Astfel nu ai probleme la coloana, umeri, incheieturi. Pana te obisnuiesti cu pozitia ti se va parea nenaturala si vei face febra musculara dar daca insisti te obisnuiesti si iti dai seama ca te scapa de multe probleme nu doar de confort dar si de control (greutate pe incheieturi nu da bine la schimbari de directie). Cel mai nasol e pe autostrazi unde plictiseala si lipsa de miscare in sa te omoara. Pe curbe nu prea oboseste corpul la un pas sprinten dar safe. Problema genunchiului blocat nu are rezolvare chiar daca pui scarite reglabile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sashax Postat Decembrie 13, 2012 Share Postat Decembrie 13, 2012 frigider , mistery , multumesc de sfaturi ! Tocmai asta am nevoie, sa invat de la inceput cum sa stau corect, sa nu imi formez o pozitie deficitara din start. Please share any other opionions, sunt foarte utile ! Stima Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mistery Postat Decembrie 13, 2012 Share Postat Decembrie 13, 2012 (editat) Inca un post kilometric... Sunt prea multe chestii la care trebuie sa fii atent. Pozitia corecta este ceva care o poti invata si dupa ce ai putina experienta cu motorul in trafic. Zic asta doar pentru ca pozitia nu e la fel de importanta ca si siguranta ta. Cel mai important aspect este siguranta ta deci bla bla beleste ochii in trafic bla bla distanta de franare bla bla fara eroisme bla bla invata ce inseamna counter steering etc. Incearca sa respecti regulile de circulatie si sa te gandesti la profilul redus al motocicletei care rezulta in vizibilitate redusa. Soferii si pietonii nu te vor observa usor chiar daca ai motor sau echipament in culori stridente. Contrar parerii unora nu exista un studiu stiintific care atesta ca tobele galagioase te ajuta. Posibil sa aiba un efect mic dar nu este ceva pe care te poti baza. Grija mare sa ai tot timpul farurile aprinse. Evita punctele moarte ale oglinzilor soferilor. Cativa dintre ei mai folosesc oglinzile dar este usor sa fii in afara razei lor. Cel mai bine functioneaza sa fii tot timpul ori in campul vizual direct al soferului ori sa te pozitionezi cu motorul astfel incat sa ii vezi tu fata in oglinda masinii lui. Asta garanteaza ca te va vedea si el acolo in caz ca se uita. Evita sa circuli cu tovarasi de drum. Hormonii sunt pe val, spiritul de conservare ramane in urma cand esti in turma, shit happens si se produc situatii in care nu ai cum sa iesi ok fiind incepator. Poti sa citesti toate cartile si forumurile pentru ca fara ore multe la ghidon nu vei putea aplica teoria. Acum e iarna deci pana in martie ai tot timpul sa te documentezi. Netul e plin de carti, tutoriale etc. Obisnuieste-te cu propriul motor intr-un mediu cat mai safe. Poti merge pe o pista de karturi ca in RO nu exista altceva, poti incerca o scoala de enduro ca multe tehnici se traduc foarte bine pe asfalt sau poti incerca pe un drum foarte liber sau o parcare. Acolo vezi cat de bine poti frana. Incepi usor ca franari line si pe parcurs ce te obisnuiesti aplici tot mai multa forta. Atentie, franaerea initiala se face lin tot timpul sa incarci putin suspensia, astfel nu blochezi roata fata cand aplici mai multa forta pe discuri. Cand esti obisnuit cu franarile mai incerci si niste accelerari. Asta nu pentru distractia si amuzamentul tau ci sa vezi aproximativ ce stie motorul Se poate intampla ca o data sa accelerezi in trafic mai tare decat vrei si nu strica sa ramai calm in aceste situatii. Invata vitezele motorului raportate la sunet sau turatii. La inceput mi-a fost foarte greu sa stiu in ce viteza sunt cand ajungeam la intesectii sau la curbe foarte stranse. In intersectie am vrut sa pornesc o data cu a treia si era sa se termine cu un buf, la un ac de par am vrut sa retrogadez in a doua si am ajuns la treapta intai la aproximativ 60kmh pe un motor de 60cp(treapta1 mult mai scurta ca un SS), blocand roata spate fix la intrare in curba. Nu e nice cand esti incepator si merita sa stii in ce treapta esti. Cele de sus se aplica la toate motocicletele si ar fi mult mai multe de povestit acolo. Pentru motorul tau este recomandat sa citesti cartea Twist of the Wrist 1 sau mai bine 2(acelasi continut ca in primul dar cu mai multe explicatii si mai multe tehnici). Este si un DVD TW care e ok daca esti lenes dar cartea este cea sfanta. Le gasesti pe net, torrenti, useri de forum, amazon etc. Autorul trateaza multe subiecte cum ar fi obiceiuri proaste pe motoare si pilotat sportiv eficient si safe. referitor la pozitie pornind de la scarite in sus: -picioarele pe scarite se tin pe bila piciorului nu pe talpa. Pentru franari, schimbare viteze muti piciorul putin in fata. Asta te ajuta pe curbe sa nu tragi o talpa pe asfalt si e o pozitie naturala pe sportiva. Cand mergi pe distanta lunga si incepe sa iti oboseasca piciorul il muti il misti stai pe sezut si intinzi cate un picior. -Strangi rezervorul cu picioarele. Asta iti ofera stabilitate si suport. Nu te baza ca sezutul tau sa ofere aceste doua elemente. Asta se aplica la acceleratii SI franari. La franare tot in rezervor iti suporti greutatea nu in incheieturi. -Sezutul pe sa este doar de forma. . In rest te misti cam tot timpul in sa. Intri in curba iti pozitionezi corpul, treci peste denivelari cu fundul ridicat etc. Nu sezutul pe sa conteaza ci muschii picioarelor si al spatelui.Excetipe fac autostrazile. Acolo stai pe fund si induri. Motorul sport are un (cuvant urat) pe bat drept sa si asta ar trebui sa ilumineze riderii de la sine. Dar multi cred ca atata timp cat stai tu comod pe fund totul e frumos. Seile motoarelor de offroad si motoare sport sunt acolo ca si extraoptiune. Daca vrei sa stai comod iti iei Tourer sau si mai bine masina. -spatele relativ drept, putin curbat in fata. sunt folositi mai mult muschii inferiori pentru a suporta restul corpului -partea superioara a corpului cat mai relaxata atat in umeri cat in brate. socurile sunt absorbite mult mai bine de suspensie si nu iti obosesti corpul, comenzile pe ghidon necesita mult mai putina forta si poti face inputuri mult mai fine. -Bratele usor indoite, nicidecum drepte (din cot) si relaxate -greutate pe incheieturi cat mai mica -mainile le tii ferm pe ghidon FARA sa strangi ca un apucat. Aici gresesc multi incepatori. Crezi ca ai mainile relaxate dar dupa jumatate de ora iti dai seama ca practic tremuri din cauza ca strangi ghidonul prea tare. Scuzati va rog postarea lunga dar m-am plictisit un pic la lucru azi. Editat Decembrie 13, 2012 de mistery Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
neBu Postat Decembrie 16, 2012 Share Postat Decembrie 16, 2012 Nu are nici o relevanta daca esti retard, fara suparare. Fiecare cu aia a ma-si, nu te plang eu daca doamne fereste patesti ceva. Ce parere aveti de el ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kalashnikov545 Postat Decembrie 17, 2012 Share Postat Decembrie 17, 2012 R1 pentru incepator e un fel de ruleta ruseasca. Ca pret au devenit accesibile. Cand vroiam eu sa ma apuc de motociclism si citeam pe forum, topicurile sunau altfel: Nipru sau Ural? Cum nu am reusit sa depasesc acea dilema existentiala am amanat debutul in lumea moto. Revenind as spune ca daca o sa incepi pe un unul din cele mai puternice motoare o sa progresezi mai greu sau deloc. Depinde daca pe langa motor "tare" vrei sa fii si motociclst "tare" ca de nascut nu s-a nascut nimeni invatat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.