pedrony Postat Decembrie 23, 2019 Share Postat Decembrie 23, 2019 Salutare, Banditilor! Am nevoie de un cadru cu acte, de RO (cu fiscal), sau alta tara, pentru un Suzuki GSF 600 Bandit , modelul 2000-2004. Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
delu Postat Ianuarie 16, 2020 Share Postat Ianuarie 16, 2020 Salutare tuturor! Am un Bandit S din 2003 pe care nu reușesc să îl pornesc. Se aude electromotorul dar nu simt/aud că ar învârti motorul. In același timp se aude un țăcănit puternic in releul de start. (Unde se află siguranța principală de 30A) Mâine vreau sa dau jos capacul sa vad starea pinionului și gradul de libertate a roții dințate de pe electromotor) alte sfaturi pentru problemă sunt binevenite. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tzunoi Postat Ianuarie 16, 2020 Share Postat Ianuarie 16, 2020 Dacă ti se aprinde farul fără motorul pornit, aprinde-l si dupa aia pornește demarorul. Dacă nu ai baterie ii va scădea foarte mult intensitatea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
delu Postat Ianuarie 16, 2020 Share Postat Ianuarie 16, 2020 (editat) Acum 1 oră, Christian 1 a spus: Eu cred ca n-ai destul curent de pornire. Incarca bateria sau incearca cu alta. Asta inainte sa demontezi ceva de pe motor. Acumulatorul este nou. 1 oră în urmă, tzunoi a spus: Dacă ti se aprinde farul fără motorul pornit, aprinde-l si dupa aia pornește demarorul. Dacă nu ai baterie ii va scădea foarte mult intensitatea. Farul se aprinde cand pun contactul fără posibilitatea de a stinge faza scurtă. Când apăs IGN intensitatea nu scade. Nici când cuplez încălzirea manșoanelor nu se schimbă nimic. După cum spuneam mai sus acumulatorul este nou. Editat Ianuarie 16, 2020 de delu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
delu Postat Ianuarie 16, 2020 Share Postat Ianuarie 16, 2020 Acum 54 minute, Christian 1 a spus: Verifica daca nu ai contact corodat sau imperfect la bobina de pornire sau la acumulator. Mulțumesc ... Încerc mâine dimineața. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
warlock Postat Ianuarie 16, 2020 Share Postat Ianuarie 16, 2020 1 oră în urmă, delu a spus: Acumulatorul este nou. degeaba e "nou", daca nu e incarcat. cand ai mers ultima oara? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
delu Postat Ianuarie 16, 2020 Share Postat Ianuarie 16, 2020 Acum 1 oră, warlock a spus: degeaba e "nou", daca nu e incarcat. cand ai mers ultima oara? După ce acumulatorul nou a suportat o după amiază de încercări l-am pus pe redresor, am încercat cu bateria de pe mașină. Același rezultat... Se aude electromotorul, țăcănitul din seleoneidul de pornire dar nu învârte vibrochenul (implicit pistoanele) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristian C. Postat Ianuarie 16, 2020 Share Postat Ianuarie 16, 2020 Daca se aude decat acel "clic" si in rest nimic, ar fi scurt in electromotor, rebobinat, schimbat carbuni, chestii de genul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristian C. Postat Ianuarie 17, 2020 Share Postat Ianuarie 17, 2020 Acum 4 ore, Christian 1 a spus: Eventual,daca nu se aude decat... Gramatical vorbind,nu "mecaniceste". Multumesc pentru remarca, o sa fiu mai atent sa nu se mai repete. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
delu Postat Ianuarie 17, 2020 Share Postat Ianuarie 17, 2020 1 oră în urmă, Christian 1 a spus: Nu-i motiv de suparare. Sa ne spui si noua,care a fost problema cu Banditul. Încep sa suspectez ca unul sau mai multi cilindri sunt plini cu benzină. Deci un blocaj hridro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
delu Postat Ianuarie 17, 2020 Share Postat Ianuarie 17, 2020 1 oră în urmă, Christian 1 a spus: Opreste benzina din robinetul de benzina,scoase bujiile afara,dat la automat pana se golesc cilindrii,uscat bujiile,montat bujiile si apoi pornit(dai drumul la robinetul de benzina).Verifica in prealabil si nivelul uleiului la viziera de nivel. Tocmai am montat înapoi motocicleta. Bujiile erau uscate, cilindrii la fel, am demontat capacul stânga, am dat la la automat, electromotorul învârte pinionul si roata dințată dar cumva mișcarea de rotație nu ajunge la arborele cotit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Maximo74 Postat Ianuarie 17, 2020 Share Postat Ianuarie 17, 2020 Acum 27 minute, delu a spus: Tocmai am montat înapoi motocicleta. Bujiile erau uscate, cilindrii la fel, am demontat capacul stânga, am dat la la automat, electromotorul învârte pinionul si roata dințată dar cumva mișcarea de rotație nu ajunge la arborele cotit. sa nu fie defect fraiul,roata libera unisens!? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Maximo74 Postat Ianuarie 17, 2020 Share Postat Ianuarie 17, 2020 (editat) da! http://kit-lant.ro/pinion-frai-pornire-suzuki-gsf-600-bandit-1996-1999-12611-06b00/ ...fara trimitere sau reclama.... Editat Ianuarie 17, 2020 de Maximo74 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
delu Postat Ianuarie 20, 2020 Share Postat Ianuarie 20, 2020 (editat) La 17.01.2020 la 16:33, Christian 1 a spus: Bendixul? Am postat deodata. ) Bendix este ok. Are cineva o schemă explodată a sistemului de antrenare electromotor- vibrochen? La cei 163.000 km bănuiesc că era cazul sa cedeze cuplajul. După multe încercări si mult șurubărit am ajuns la această ultima variantă... (Oricum am cumpărat un motor, dar înainte să il schimb as mai face o încercare) Aparent șurubul care trebuia să țină ansamblul "starter cluch" era strâns la mâna. L-am strâns conform manualului cu cheia dinamometrica la 150 Nm. Editat Ianuarie 20, 2020 de delu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eddy87 Postat Aprilie 10, 2020 Share Postat Aprilie 10, 2020 (editat) salutare, Prima mea postare si deja vin cu probleme la care sper sa primesc un ajutor - Suzuki Bandit 2008 SA, 55.000 km Problema este ca motorul se opreste cand are el chef, cateodata cand stau pe loc pe neutru, cateodata in mers cand schimb in treapta inferioara. Mentionez ca nu face mereu, am impresia ca face mai des cand se incalzeste. De pornit porneste fara probleme, chiar dupa ce "moare". Am fost si la un mecanic cu ea si nu si-a dat seama ce ar putea sa aiba, mai ales ca atunci nu s-a oprit motorul deloc. Cand motorul se opreste raman martorii porniti deci clar nu e de la baterie. Citind pe aici am facut si am incercat urmatoarele: - Schimb ulei, filtru ulei si benzina; - Curatat la rezervor vacuum si scurgere; - curatat si degresat cric; Aveti vreo idee sau vreo recomandare unde ma pot duce cu el. Editat Aprilie 10, 2020 de Eddy87 ortografie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PoliBuc Postat Aprilie 12, 2020 Share Postat Aprilie 12, 2020 Verifica/curata toate contactele senzorilor care nu permit functionarea/opresc motorul, gen cric, ambreiaj, buton oprire (ala mare din dreapta) si ce o mai fi. Se pare ca este o problema electrica. Mult succes Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Aprilie 13, 2020 Share Postat Aprilie 13, 2020 La 10.04.2020 la 14:56, Eddy87 a spus: Aveti vreo idee sau vreo recomandare unde ma pot duce cu el. Salut! O diagnoza ai facut sa vezi ce coduri eroare ai? Pare o problrma de ISC.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WotRU2Me Postat Aprilie 13, 2020 Share Postat Aprilie 13, 2020 La 10.04.2020 la 14:56, Eddy87 a spus: salutare, Prima mea postare si deja vin cu probleme la care sper sa primesc un ajutor - Suzuki Bandit 2008 SA, 55.000 km Problema este ca motorul se opreste cand are el chef, cateodata cand stau pe loc pe neutru, cateodata in mers cand schimb in treapta inferioara. Mentionez ca nu face mereu, am impresia ca face mai des cand se incalzeste. De pornit porneste fara probleme, chiar dupa ce "moare". Am fost si la un mecanic cu ea si nu si-a dat seama ce ar putea sa aiba, mai ales ca atunci nu s-a oprit motorul deloc. Cand motorul se opreste raman martorii porniti deci clar nu e de la baterie. Citind pe aici am facut si am incercat urmatoarele: - Schimb ulei, filtru ulei si benzina; - Curatat la rezervor vacuum si scurgere; - curatat si degresat cric; Aveti vreo idee sau vreo recomandare unde ma pot duce cu el. Eu am patit la fel, problema a fost de la o borna slaba. Martorii se stingeau o fractiune de secunda, nu apucam sa observ lucrul acesta si am curatat toti contactii vietii, am ajuns sa ajustez si limbuta aia de pe cric, cea care actiona contactul cricului. Daca nu ai facut-o inca, curata si strange bornele in prima faza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eddy87 Postat Aprilie 13, 2020 Share Postat Aprilie 13, 2020 2 hours ago, WotRU2Me said: Eu am patit la fel, problema a fost de la o borna slaba. Martorii se stingeau o fractiune de secunda, nu apucam sa observ lucrul acesta si am curatat toti contactii vietii, am ajuns sa ajustez si limbuta aia de pe cric, cea care actiona contactul cricului. Daca nu ai facut-o inca, curata si strange bornele in prima faza. Iarna am avut-o la garaj cu bateria scoasa, facea si inainte, face si acum dupa ce am repus bateria. Bornele sunt cu siguranta stranse dar o sa incerc sa le si curat sa fiu sigur. 5 hours ago, TNG said: Salut! O diagnoza ai facut sa vezi ce coduri eroare ai? Pare o problrma de ISC.. salut, nu am facut inca diagnoza. M-am uitat in acea zona si am masurat isc-ul sa vad daca este o probleme acolo. Din masuratoare reieseau 20 ohmi precum in cartea tehnica. De asemenea furtunurile pareau la locul lor. - Cateodata imi scadea turatia cand o acceleram pe loc, am incercat sa prind asta si in video. Dupa ce am accelerat de mai mutle ori s-a oprit motorul asa cum reiese din video. - Cand merg cu ea in treapta 1 sau 2 daca nu accelerez incepe sa tremure si se opreste, nu stiu daca este normal sau nu sa faca asa. La relanti (pe loc) sta normal . 20200413_123757.mp4 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Aprilie 13, 2020 Share Postat Aprilie 13, 2020 Nu este normal sa se opreasca motorul cand accelerezi sau decelerezi. Am vazut ca esti din București,daca vrei stabilim o zi sa ne vedem si incerc sa te ajut. Detalii stabilim pe geo_tng@yahoo.com Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silviu1977 Postat Mai 6, 2020 Share Postat Mai 6, 2020 Va salut. Dezmembrez un Bandit S din 1996, am toate piesele disponibile. Daca este cineva interesat, astept mesaj. Am si crashbar, suport topcase, manere incalzite, proiectoare, parbriz touring-pentru varianta carenata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul90 Postat Mai 28, 2020 Share Postat Mai 28, 2020 (editat) Salutare, Vând rampa carburatoare Suzuki Gsf 600 1995-1999, în stare foarte bună de funcționare, au fost sincronizate anul trecut, dar datorita unei daune totale a motorului, plus upgrade la alt moto, se vând. Locatia Sibiu Nu stiu dacă pot pune prețul aici Editat Mai 28, 2020 de paul90 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pierrotlefou Postat Mai 28, 2020 Share Postat Mai 28, 2020 La 10.04.2020 la 14:56, Eddy87 a spus: salutare, Prima mea postare si deja vin cu probleme la care sper sa primesc un ajutor - Suzuki Bandit 2008 SA, 55.000 km Problema este ca motorul se opreste cand are el chef, cateodata cand stau pe loc pe neutru, cateodata in mers cand schimb in treapta inferioara. Mentionez ca nu face mereu, am impresia ca face mai des cand se incalzeste. De pornit porneste fara probleme, chiar dupa ce "moare". Am fost si la un mecanic cu ea si nu si-a dat seama ce ar putea sa aiba, mai ales ca atunci nu s-a oprit motorul deloc. Cand motorul se opreste raman martorii porniti deci clar nu e de la baterie. Citind pe aici am facut si am incercat urmatoarele: - Schimb ulei, filtru ulei si benzina; - Curatat la rezervor vacuum si scurgere; - curatat si degresat cric; Aveti vreo idee sau vreo recomandare unde ma pot duce cu el. S-ar putea sa fie pompa de benzina? Daca ai probleme cand urci in turatie (esti limitat la un moment dat) poate veni de acolo. Depinde si pe la ce mecanic ai fost. Pot sa-ti recomand 2 adrese serioase ca sa incerci sa-i dai de capat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul90 Postat Mai 29, 2020 Share Postat Mai 29, 2020 Am reușit sa scot și eu Banditul anul asta, cu "mici" modificari aduse VID-20200528-WA0011_1.mp4 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vania Postat Iulie 9, 2020 Share Postat Iulie 9, 2020 Salutare. Ma bucur ca am revenit la Bandit! (Gsf650S 2010). Toate bune si frumoase, numai ca al meu bandit a avut puse led-uri si avand leduri, a fost inlaturat tot ce tine de bec H7. clema, fasung, burduf plastic. Am reusit sa achizitionez fasungurile si protectiile de cauciuc, dar unde as gasi clemele de fixare a becurilor? Se pot construi oare aceste cleme? Daca da, din ce sarma ar fi mai in regula? La dezmembrari nu am gasit, sau nu vor sa le dea separat.... Mersi! Cu stima! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.