Jump to content

Recommended Posts

  • Replies 15.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Pompa au pus de la NEO in sus, parca nu?

 

LE: Nope, cred ca de la EVO s-a pus!

Edited by Macke
Link to post
Share on other sites

<p>Poate confunda petcockul cu vacuum cu o pompa de benzina? </p>

<p><a href="http://www.southbayriders.com/forums/threads/95175/">http://www.southbayriders.com/forums/threads/95175/</a></p>

<p>Si daca faci bypass la ala ramai FARA rezerva, adica motorul se opreste cand a supt tot ce e in rezervor. </p>

Edited by einstein1984
Link to post
Share on other sites

Eu mnu am desfacut nimic. Doar ca la mine cand ajung pe rezerva raman in drum, dar benzina am, acei 5 litri cat are rezerva. Si citisem pe un topic de acel by pass sau cum io zice si credeam ca fostul proprietar a faxut exact asta. Dar voi ziceti ca asa ar fi ramas rezervorul uscat. Naiba stie.bag mereu benzina si asta e.

Link to post
Share on other sites

Ai sorbul de benzina infundat. Aceeasi problema a fost si la mine. Acum pot alimenta si eu mai mult de 15L de benzina (rezervor 19L, gsf650/2005)

 

uite cum arata (sunt doua chestii prin care vine benzina, selectabile din robinet)

 

post-34332-0-65340900-1440586803_thumb.jpg

 

https://www.motorcyclespareparts.eu/suzuki-parts/motorcycles/gsf600ns-bandit-2000/fuel-cock-447944.aspx

Edited by warlock
Link to post
Share on other sites

salutare am si eu nevoie de ajutor din partea voastra, am un bandit de 400 din 93' si mi sa ars cdi-ul , pina acum am gasit 3 bucati si toate au diferite serii pe ele in schimb la mufe se potrivesc perfect si imi spun unii ca nu se potriveste de la una la alta ca ar fi un cdi cu mufa ce-a mica cu 3 fire altul ar fi cu mufa ce-a mica cu 2 fire si tot asa, intrebarea e se potrivesc intr-e ele oricum ar fi ? s-au nu se potrivesc? si cine ma poate ajuta cu un cdi sa il pot cumpara? multumesc, si asfalt uscat tuturor.

Link to post
Share on other sites

Poate parea seaca intrebarea, dar care e relantiul la Bandit? La cat trebuie sa stea?

Link to post
Share on other sites

1100-1200

Da' eu il pun ceva mai sus, pur si simplu nu suna corect daca il las la turatia aia si mi se pare ca se incalzeste mult mai repede motorul, in special cind e frig afara.

Link to post
Share on other sites

e ok mai sus daca esti tentat sa-i dai gaz tare de pe loc, trage mai bine dupa schimbatul treptei superioare.

 

manualul spune 1200 +/- 100 rpm.

Link to post
Share on other sites

Salutare, a pus careva pe B12 Michlein Pilot Road 4? Vreau papuci noi pentru Bandit si ma bate gandul sa iau ceva touring. Ma intereseaza compromisul ala care il cautam toti intre aderenta , franare , ud, si durata de viata. As lua in calcul si Pirelli Angel GT care sunt cotate cica peste Michelin, insa lucrand doamna la firma franceza si vizionand ceva filmulete............damn marketing.

Pareri?

Merci

Link to post
Share on other sites

Salutare, a pus careva pe B12 Michlein Pilot Road 4? Vreau papuci noi pentru Bandit si ma bate gandul sa iau ceva touring. Ma intereseaza compromisul ala care il cautam toti intre aderenta , franare , ud, si durata de viata. As lua in calcul si Pirelli Angel GT care sunt cotate cica peste Michelin, insa lucrand doamna la firma franceza si vizionand ceva filmulete............damn marketing.

Pareri?

Merci

Salut eu am pilot road 3 si am facut 20000km cu ele sunt foarte bune si un prieten are pe un bandit 2008 1200 pilot road4 e al doilea an cu ele si este foarte multumit de ele.. Eu iti recomand si 3 si 4

Link to post
Share on other sites

Salut eu am pilot road 3 si am facut 20000km cu ele sunt foarte bune si un prieten are pe un bandit 2008 1200 pilot road4 e al doilea an cu ele si este foarte multumit de ele.. Eu iti recomand si 3 si 4

Uau, suna bine numarul de km. Stii cumva daca merita luata varianta GT in loc de cea standard? Adica diferenta de pret e nesemnificativa, vreo 30 de lei la set, insa nu stiu daca e mai ok sau nu pentru bandit. Alea cica sunt pentru tourere mari, ma face sa ma gandesc ca ar dura si mai mult in numar de km insa nu stiu daca sacrifica din aderenta aici. Oare gresesc? Pe site-ul michelin scrie ca ambele variante au aceeasi compozitie, mediu pe margini si hard pe mijloc (pt guma spate) si soft pe margini cu mediu pe mijloc (pentru fata). Ei recomanda varianta standard insa eu rulez cu pasager si bagaje , de aceea ma uit si la GT.

Edited by alin_barburas
Link to post
Share on other sites

Nu cred ca la stilul nostru de mers facem un compromis asa mare cu cauciucurile astea. Pe ud sunt extrem de bune, iar acu 2 weekenduri le-am testat cu varf si indesat(PR3), dupa cam 5-700 km de ud si ploaie si am mers tare fara probleme. Versiunea GT de la PR4 stiu ca se recomanda motoarelor mari(atat putere a motorului, cat si greutate), ca asta de obicei consuma guma spate mai repede. Am un amic care are pe kawasaki gtr 1400 pr4, dar nu stiu daca are gt sau versiunea normala. Are cred ca peste 20k km cu ele(anu trecut 10000 km prin Spania,si anu asta cred ca inca pe atat prin Grecia, si fara sa mai pun turele scurte prin tara) si inca nu se plange de ele la uzura sau la cat de bine sta pe strada. Sincer, nu vreau sa par un impatimit, dar gumele sunt foarte bune. Spor!

Link to post
Share on other sites

Parerea mea, ia-ti varianta normala, nu GT.

Aia este pentru tourere mari si grele, care by default si ele merg cu pasager si MULTE bagaje! Nu ajungi cu B12-le la greutatea unui Paneuropean incarcat, un GTR 1400 sau vreun alt monstru din gama BMW.

Varianta GT are aceeasi compozitie, insa carcasa e mult mai rigida. Asta e diferenta, din cate stiu. Succes!

Edited by ZAPPY
Link to post
Share on other sites

Multumesc, mintea e setata, mai avem un singur hop. Si ala nu e "cum se livreaza comada" ci cum fac rost de bani :))

Le voi achizitiona in perioada imediat urmatoare , pe anvelopemoto.eu am vazut ceva scoruri rezonabile, dar mai cautam. Este vreme pana intra banile.

Multumesc inda odata pt pareri.

Link to post
Share on other sites

Intrebarea e, cat se merita sa le iei acum? Adica mai sunt 2 luni in care mergi cu motorul. Nu e mai ok sa le achizitionez anul viitor? Mai ales ca in iarna apar si reduceri ...

Link to post
Share on other sites

Salut Macke, nu intentionez sa le montez ci numai sa le achizitionez deocamdata (cam 1-2 luni). Ma gandesc ca poate or fi mai ieftine mai incolo, insa si acum au pret rezonabil (chiar daca nu pun botul la pretul taiat, pretul initial care cica ar fi de vreo 2100 , ceva de genul. nicaieri nu costa atat). Insa daca ma gandesc ca in februarie am RCA + ITP la masina, RCA la motor, in iulie ITP la motor,.....unde mai pui ca in persepectiva unei ture pe afara in vara mai vin frane, ulei blabla la motor, camera GO PRO, o geaca deoarece am luat-o prea mare etc etc etc.....nu se pot lua toate odata. Din cele enumerate cam astea ar fi cele mai scumpe, m-as sti scapat de o grija.

Si vorba unuia, daca vanam oferte nu mai cumparam nimic niciodata.

Apropo de geaca, las un link si aici, poate intereseaza pe careva.

/index.php?/topic/731059-geaca-textil-roleff-racewear/

Merci si asfalt uscat


» Post actualizat in 31 Aug 2015 19:19


Aici ar fi Pilot Road 3 http://www.anvelopemoto.eu/set-anvelope-michelin-pilot-road-3/

Si aici Pilot Road 4 http://www.anvelopemoto.eu/set-michelin-pilot-road-4/

Schimbati dimensiunile si creste si scorul

Edited by alin_barburas
Link to post
Share on other sites

Dar nu-i mai simplu sa pui banii deoparte si sa cumperi gumele la iarna cand vor fi ofertele mai avantajoase ?

Link to post
Share on other sites

Lamurit Aline! E ok cum ai gandit, in cazul asta spor la cumparaturi. De fapt, spor la bani si apoi la cumparaturi.

Roleff am si eu, e o geaca care pica pe marime -1, deci eu port XL, am geaca XL si mi-e si mie maricica. L ar fi venit foarte bine!

Link to post
Share on other sites

Lamurit Aline! E ok cum ai gandit, in cazul asta spor la cumparaturi. De fapt, spor la bani si apoi la cumparaturi.

Roleff am si eu, e o geaca care pica pe marime -1, deci eu port XL, am geaca XL si mi-e si mie maricica. L ar fi venit foarte bine!

Trist e ca si prima mea geaca prin 2006 a fost tot Roleff si era XS, asa trebuia sa o comand si asta insa am uitat de atunci :)

Se pare ca nu am facut nici spate nici burta de atunci

Edited by alin_barburas
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...